Lediga deltidsjobb i Fagersta

Det finns totalt 18 lediga deltidsjobb att söka i Fagersta

Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Utbildningschef

Nu söker vi en interim utbildningschef till Fagersta kommun. Om uppdraget Till ett uppdrag till Fagersta kommun söker vi nu en interim utbildningschef. Uppdraget är tänkt att starta omgående och till 241031. Uppdraget är på deltid, ungefär 50%. Viss möjlighet till distansarbete finns, men planeras utifrån behovet att vara på plats. Möjlighet till förlängning finns. Dina arbetsuppgifter Kärnan i uppdraget är att i dialog med utbildningsnämnd och förvaltningsledning arbeta för budget i balans samt att leda förvaltningens ledningsgrupp. Dina kvalifikationer Lång erfarenhet (>5år) av arbete som förvaltningschef i en kommun, arbete direkt mot nämnd/politisk nivå Erfarenhet av att ta fram åtgärdsplaner för budget i balans Goda kunskaper i ekonomi Grundläggande kunskaper om skolans verksamheter Meriterande Goda kunskaper om skolans verksamheter är meriterande Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 240521 Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-194 5000. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

14 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Personlig assistent på 80% till femårig pojke

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTENVi på Kura Omsorg söker enengageradpersonlig assistent till en glad femårig pojke i Skinnskatteberg. Vi erbjuder en tjänst på 80% med pass förlagda under dag- och kvällstid med enstaka vakna nätter.Tillträde sker enligt överenskommelse, men vi ser gärna att du kan börja snart. Arbetstiderna är förlagda enligt följande:- Kl. 07:00-15:00- Kl. 15:00-23:00- Kl. 23:00-07:00 OM KUNDENKunden har Downs syndrom, trakeostomi samt gastrostomi. Som hans personliga assistent kommer du att vara en viktig del av hans vardag och stödja honom i att uppnå sin fulla potential. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa kunden med samtliga vardagliga moment såsom personlig hygien samt vara ett pedagogiskt stöd. Kunden har dubbelassistans dygnet runt vilket innebär att du alltid arbetar tillsammans med en kollega. ÄR DU DEN VI SÖKER?Erfarenhet av arbete med barn, i synnerhet med särskilda behov, är en fördel men inte ett krav. Vi värdesätter förmågan att snabbt lära och anpassa sig till nya situationer. Kunden ser gärna kvinnliga sökanden men vi uppmuntrar alla kvalificerade sökanden oavsett kön och bakgrund. Det viktigaste för oss är att du är engagerad, lugn, pedagogisk ochsjälvgående.Krav:Körkort och bil för att ta dig till och från arbetsplatsen. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För att komma till anställning behöver du ha ett BankID och ha beställt ett belastningsregister till din digitala brevlåda då detta effektiviserar processen. Registret beställer du via följande länk:Arbete med barn med funktionsnedsättningar. ATT ARBETA PÅ KURA OMSORGSom anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖDOm du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGENDin ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.

14 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Jobfind söker Arbetsterapeut

Vill du följa med på Jobfindresan? Att genomföra kartläggningar och observationer kan bli din nästa utmaning! Vi välkomnar även dig som är nyexaminerad och vill utvecklas inom arbetslivsinriktad rehabilitering. Steg till Arbete (STA) är en värdefull och kvalitativ tjänst som Arbetsförmedlingen upphandlar med yttersta mål att i en sammanhållen process identifiera resurser och stödbehov samt stärka och utveckla deltagaren med målet arbete eller utbildning. Målgruppen är arbetssökande som på grund av olika hinder står långt från arbetsmarknaden och behöver individuellt anpassade arbetsförberedande insatser för att kunna närma sig yrkeslivet och/eller påbörja studier mot ett yrke. Läs mer om uppdraget här! Ditt huvuduppdrag blir att ansvara för genomförandet av kartläggningar och observationer utifrån nedan arbetsterapeutiska instrument: • Model of Human Occupation Screening Tool (MOHOST) • Dialog om arbetsförmåga (DOA) • Worker Role Interview (WRI) • Assessment of Work Characteristics (AWC) • Assessment of Work Performance (AWP) Ansvarsområden: • Schemaläggning och planering av vårt arbete med deltagaren • Genomföra kompetenskartläggning i vilken deltagarens kompetenser, förutsättningar och intressen kopplade till arbetsmarknaden ska synliggöras • Genomföra kvalitativa kartläggningar av våra deltagares förmågor och behov samt • utföra observationer under arbetslika förhållanden • Ge stöd vid aktivitetsutförande • Variera aktivitet utifrån en specifik deltagares behov med fokus på tidsomfattning, komplexitet och språkförmåga - kopplat till dennes fokusyrke • Med hjälp av Motiverande samtal (MI) synliggöra deltagaren egna resurser och skapa tillit till egen förmåga • Genom föreläsning och individuella samtal gå igenom områden som Aktivitetsmönster, Stress och Vikten av balans • Ansvar för uppföljningar på deltagarnas arbetsprövningsplats • Ansvar för att de gemensamt uppsatta målen efter varje delmoment av tjänsten följs upp och dokumenteras • Utprovning av hjälpmedel i de fall det är aktuellt • Samverkan med kollegor så som arbetskonsulent, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd • Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen på lokal nivå För att lyckas i ditt uppdrag bedömer vi att du behöver ha en bred erfarenhetsbank och ha tillgång till en gedigen egen verktygslåda att hämta dina rekommendationer ur. Du bär ansvar för vår återrapportering till kund varför stor fallenhet för dokumentation kommer att underlätta ditt arbete. Eftersom rollen innebär många kontakter inom och utanför organisationen behöver du ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer med människor. Vi på Jobfind arbetar teambaserat och i rollen som Arbetsterapeut ansvarar du tillsammans med lokalt team samt Kvalitetsansvarig för att säkra att vi genom våra interna processer bedriver en leverans vi är stolta över och du är en nyckelperson i det löpande utvecklingsarbetet. För att trivas hos oss tror vi att du tycker om att testa olika tillvägagångssätt och metoder för att löpande utvärdera och du trivs såväl med att arbeta självständigt som att vara en del av ett team. Vi önskar att du är prestigelös och har god självkännedom om vilka förutsättningar du själv behöver för att må bra och lyckas i ditt arbete – då kan vi tillsammans klara det mesta! Det är av största vikt att du delar våra värderingar: vi är principfasta, vi håller våra löften, vi lyckas tillsammans och vi värdesätter alla människor – läs mer om vad vi lägger bakom dessa ord här. Att arbeta på Jobfind innebär att få vara med om en expansiv resa, vi är förhållandevis nya på marknaden som företag men bottnar i en mycket långsiktig ägarstruktur och vi som driver Jobfind framåt har drygt 25 års erfarenhet av branschen inom området arbetsmarknad. Anställningsvillkor • Omfattning deltid-heltid efter överenskommelse • Individuell lönesättning Känns ovan beskrivningar rätt för dig? Då vill vi gärna ha med dig ”onboard” - varmt välkommen med din ansökan! För frågor kring tjänsten maila ansvarig Rekryterare. Vi på Jobfind värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna kandidater som utöver ovan profil bidrar med olika bakgrund och livserfarenhet till våra team!

10 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Sommarjobba som personlig assistent i Fagersta

Vill du bidra till att en medmänniska kan leva på det sätt som han eller hon önskar? Då kan vi på Vi Omsorg erbjuda dig ett omväxlande sommarjobb hos någon av våra kunder i Dalarna! Du är lika viktig oavsett om du är ordinarie eller jobbar extra vid behov. Självklart får du gå introduktion och känna dig för innan du börjar jobba. De faktiska arbetsuppgifterna, tiderna och platserna varierar från kund till kund och från dag till dag. Därför bör en personlig assistent vara flexibel, lösningsinriktad och öppen för nya utmaningar. Tänk på att sommarjobb som personlig assistent ger goda chanser till fortsatt arbete året runt. Att vara anställd på Vi Omsorg innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och schyssta semestervillkor. Som anställd hos oss får du tillgång till massor av förmåner. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska få en assistans av god kvalitet. Det innebär att de ska ges möjlighet att leva som andra. Den personliga assistentens uppdrag är att bidra till det. En bra personlig assistent är ansvarsfull, lyhörd och respekterar varje människa som en självständig individ. Utbildning och erfarenhet är ett plus men inget krav. Att personkemin stämmer är däremot ett måste och därför är det alltid kunden som väljer sin assistent. Vi Omsorg är ett av de assistansbolag i Dalarna som varit med längst. Vi är också glada och stolta över att vara ett av de bolag i Dalarna som har flest kunder och medarbetare. Folk brukar trivas med oss och vi med dem. Vi finns i hela Dalarna och har kontor i Mora och Borlänge. Vi är ca 300 medarbetare. De flesta av oss är personliga assistenter. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/Välkommen in med din ansökan! Rekryteringen sker löpande. Så ansök redan idag.

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Allmänspecialist - kom och jobba hos oss!

Information om arbetsplatsen Praktikertjänst har etablerat sig i Fagersta - ta chansen att jobba hos oss! Kom och gör verklig skillnad i Västmanlands norra länsdel! Fagersta vårdcentral är belägen i Norra delen av Västmanland. Vårdcentralen har cirka 11 350 listade patienter. Vårdcentralen drivs sedan 1/12 2022 av Praktikertjänst AB, Vårdcentralen befinner sig i en spännande utvecklingsfas. Verksamheten har tillgång till akutröntgen och vi strävar efter en god samverkan med kommunal hemsjukvård, ambulansverksamhet och regionens övriga verksamheter. Arbetsuppgifter Alla arbetsuppgifter som utförs på en vårdcentral - från BVC till Säbo och Hemsjukvård men vi är mycket flexibla när det gäller de olika delarna och öppna för att diskutera dina önskemål kring tjänstens upplägg. Det gäller även önskemål om tjänstgöringsgrad. Vi arbetar i journalsystemet Cosmic.  Vid frågor ta kontakta Jan Gräsberg, specialist allmänmedicin, Medicinskt ansvarig läkare på Praktikertjänst VC i Fagersta, 070 - 608 76 39   Kvalifikationer Leg läk med specialist i allmänmedicin.      Personliga egenskaper Engagemang, nyfikenhet och god förmåga att samarbeta i grupp är viktiga delar. Du ska behärska svenska i tal och skrift. Att du delar våra värderingar och har ett bra bemötande mot patienter och medarbetare ser vi som självklart. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förväntar oss att du är en person som bidrar med engagemang och arbetsglädje. Övrig information Vi erbjuder dig konkurrenskraftig lön utifrån din specifika kompetens Inflytande och delaktighet i verksamheten Generöst friskvårdsbidrag Närvarande chef och MLA Fri parkering God arbetsmiljö som du aktivt kan påverka Flexibla arbetsförutsättningar En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar En arbetsplats med tydliga mål, där kvalitet och service prioriteras. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Denna rekrytering sker helt genom Praktikertjänst AB. Vi undanbeder oss därför telefonsamtal eller mejl från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.     Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

27 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024