Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Food Courier - Car in Hässleholm

Gear up for the ultimate part-time hustle! 🚀 Join us as a foodora Courier – experience or no experience doesn’t matter! Cruise the city and make some cash! 🏍️ Ready to ride? Apply now and let the good times roll! What we offer: Score a fixed hourly salary plus commission for each delivery, with an average salary of 170 SEK/hour Enjoy the flexibility to set your own working hours – work when it suits you! 🕒 Work those muscles while making moolah – exercise and earn, talk about a win-win! Join our Rider Community, where global vibes meet local rides, and dive into exciting activities. 🌎 Gear up! We will provide the bag and all other gear you need for the job🕶️ What you need to have: Your personal ride – whether it's a zippy car or a rad bike, let's roll!🚗🚴‍♂️ Street-smart smartphone – your navigational sidekick for city adventures!📱 The right to work in Sweden and a Swedish bank? Basic language skills in English or Swedish Apply to work with us now at https://bit.ly/2KSaGyk ************ ************ ************ *********** ************* Gör dig redo för det ultimata extrajobbet! 🚀 Joina oss som en foodora kurir – erfarenhet eller ingen erfarenhet spelar ingen roll! Cruisea staden och dra in cash.🏍️ Redo att rulla? Ansök nu! Vad vi erbjuder: Fast timlön plus provision för varje leverans, med en snittlön på 170SEK/timme Flexibiliteten att själv bestämma dina arbetstider 🕒 Låt musklerna arbeta medan du tjänar deg Gå med i vår Rider Community och möjlighet att delta i spännande aktiviteter. 🌎 Vi tillhandahåller all utrustning du behöver för jobbet som väska, jacka med mera. Vad du behöver ha: Ditt personliga färdmedel – oavsett om det är en snabb bil eller en grym cykel, låt oss rulla! 🚗🚴‍♂️ En smartphone – Så du kan navigera dig fram i jobbet! 📱 Tillstånd att arbeta i Sverige och ett svenskt bankkonto Grundläggande språkkunskaper på engelska eller svenska. Ansök nu för att jobba med oss på https://bit.ly/2KSaGyk

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Extrajobb som orderplockare på Dagab - Hässleholm

Fånga möjligheten att bli en viktig del av Job&talent som orderplockare hos vår kund i Hässleholm.Bli en del av vårt dedikerade team och utveckla dina färdigheter inom logistik och distribution. Ansök idag! Arbetsuppgifter/Arbetstider Rollen som orderplockare på Dagabs fex-avdelning innebär: Plock och pack av ordrar för mindre butiker. Detta görs med hjälp av vagn. Arbete på färskavdelningen i +4 grader. Arbetet är förlagt till tisdagar, torsdagar och söndagar. Arbetstiderna är 10:00-16:00. Uppdraget startar med en dags betald utbildning. Vi ser gärna att du kan jobba två dagar/vecka med fokus på tisdagar och torsdagar då behovet är som störst. Gör du ett bra jobb på denna avdelning finns det möjligheter att få testa på andra arbetsuppgifter vi har hos vår kund. Start för tjänsten är omgående. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra. Personliga egenskaper Vi söker dig som har god fysik och som trivs med att arbeta med kroppen då du kommer vara aktiv under hela arbetspasset. Du bör även ha ett gott sinne för ordning och noggrannhet samt kunna kombinera dessa egenskaper med ett högt arbetstempo. I arbetet ingår det att hantera alla sorters livsmedel. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.Bra att veta är att Dagab har nolltolerans mot alla former av diskriminering och kränkande särbehandling. Eftersom Dagab värnar extra mycket om goda arbetsmiljöförhållanden utförs slumpvisa drogtester på arbetsplatsen Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Om Dagab Inköp & Logistik Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Dagab utvecklar också egna varumärken, bland annat Garant, Eldorado och Såklart. Verksamheten vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur Dagab agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Dagab driver och utvecklar koncernens sortiment, inköp och logistik. Dagab har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet. Dagab ingår i Axfood AB som är noterat på Nasdaq OMX Stockholm AB:s Large Cap-lista Varmt välkommen med din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Vi söker en barchef

HOTEL STATT söker dig som älskar värdskap, mat och dryck och vars energi och glädje smittar av sig! Vi söker dig som är modig, glad, strukturerad med en stark känsla för värdskap och försäljning. Din huvuduppgift är att ge våra gäster en upplevelse över förväntan. Våren 2017 bytte anrika Stadshotellet ägare och därmed bytte vi även skepnad från ett gammalt Stadshotell till moderna mötesanläggningen Hotel Statt med internationell och pulserande atmosfär. Hela hotellet är nyrenoverat av de nya ägarna Karin och Kjell Jakobsson. Hotellet ägs av bolaget Room Republic där även Åhus Seaside, Grand Hotel Halmstad,V Hotel (Hbg), och Hotel Feliz (Palma) ingår. Vi ingår i Best Western, Sure Hotels Collection. Restaurang Lobbybaren är en a la Carte restaurang med mycket atmosfär, innovativ meny och flertalet events av olika slag. Baren har stort fokus på cocktails av hög kvalitet. Arbetsuppgifter Bar-arbete med ansvar för resultat, kvalitet & gästnöjdhet Arbete i restaurangen som en del av serveringsteamet, Erbjuda högsta värdskaps- och kompetensnivå för att alltid tillse att gästerna blir bemötta med glädje och lekfullhet. Alltid föregå med gott exempel och vara förebild för övriga kollegor. Vara insatt, uppdaterad och kunnig i restaurangens utbud samt trender inom branschen Arbeta för en säljkultur på avdelningen. Jobba aktivt och engagerat för att nå dina individuella, avdelningens och hotellets mål. Att ställa upp och hjälpa övriga avdelningar. Aktivt deltagande på avdelnings-/informationsmöten. Vem är du? Vi förväntar oss att du genomför ditt arbete medvärme, entusiasm och glädje.Du är bekväm med ägande av problem och har en "våga fråga" attityd. Du har passion för yrket, är nyfiken och engagerad och tar dig an dina uppgifter medglädje. Du är van att arbeta snabbt och flexibelt och som sagt, alltid med ambitionen att överträffagästers och medarbetares förväntningar. Du har stort gästfokus, är lyhörd och lösningsorienterad och kombinerar kvalitetstänk med noggrannhet och engagemang Du trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo, du vågar fråga och tar egna initiativ Du har god samarbetsförmåga och värdesätter teamarbete Du är en ödmjuk, prestigelös glädjespridare med glimten i ögat och mycket JA-attityd Du har god kassavana Du är insatt i de svenskaalkohollagarna Du är flytande svenska och engelska i tal och skrift Du har flera års erfarenhet av servering, värdskap och att arbeta i bar Du har fyllt 20 år Ett stort vinintresse Erfarenhet av ledarskap är meriterande Vi erbjuder dig En arbetsplats som utvecklas och ser varje dag som en möjlighet att nå våra mål Utvecklingsmöjligheter inom Room Republic Likasinnade kollegor som kommer att vilja lära sig av DIG Nya bekantskaper, massor med underbara gäster och kollegor Är det du? Tillsammans ska vi skapa en av Skånes mest attraktiva mötesplatser med en hög ambition och en självklar målsättning att Hotel Statt ska ha den absolut bästa personalen och starkaste vinnarkulturen i branschen, med kreativa och personliga talanger som kan leverera utöver det vanliga. Vi välkomnar din drivkraft och passion för att leda, utveckla och skapa extraordinära resultat. Anställningstyp: Säsongsanställning med chans till fast tjänst Anställningsgrad: Enligt överenskommelse Arbetstider: Onsdag-lördag, kvällstid. Skicka din ansökan senast den 2024-04-08. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Med vänlig hälsning, Hotel Statt i Hässleholm Matilda Nilsson, Restaurangchef

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Tandsköterska sökes

INFORMATION OM ARBETSPLATSEN Leende tandvård är en mottagning med lång tradition inom privat tandvård. Mottagningen är fullt modern med fem behandlingsrum där vi arbetar delegerat. Klinikens ambition är att erbjuda högkvalitativ tandvård, att bemöta våra patienter på ett personligt och professionellt sätt och att skapa trygghet och långvariga patientrelationer. Mottagningen ligger centralt vid Nytorget, med närhet till kommunikationer. Här arbetar två tandläkare, tre tandsköterskor och en tandhygienist. Vi har en familjär stämning hos oss och alltid nära till skratt, för oss är det viktigt att vara professionella och samtidigt ha roligt på jobbet. Vi erbjuder dig: - en mottagning i framkant vad gäller tandvård - stora möjlighet att vara delaktig i mottagningens utveckling - frihet att ansvara för det administrativa arbetet i receptionen - att utvecklas inom delegerat patientarbete ARBETSUPPGIFTER: Tjänsten hos oss innebär omväxlande uppgifter som exempelvis assistans, profylax, steril. Du kommer också att arbeta administrativt i reception med patient[1]kontakter, kallelser och tidboksplanering. KVALIFIKATIONER: Du är en utbildad tandsköterska, vi vill att du har några års erfarenhet av att arbeta kliniskt och att du har en stor vilja att utvecklas i delegerat patientarbete. PERSONLIGA EGENSKAPER: Vi behöver dig som är omtänksam och engagerad och som alltid sätter patienternas bästa i fokus. Du har god klinisk förståelse, en bra samarbetsförmåga och trivs med att ha omväxlande arbetsuppgifter. Du har förmågan att överblicka, planera och prioritera. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Vi kommer att genomföra intervjuer löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! ÖVRIG INFORMATION: Anställningsform: Tillsvidare med provanställning Arbetstid per vecka: 30-40 timmar Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdagen: 2024-07-31 Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

25 april 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Ledigt extrajobb som orderplockare för vår kund - Dagab Hässleholm

Vill du vara en del av ett framgångsrikt lagerteam? Här är chansen att bli en viktig länk i vår kunds verksamhet som lagerarbetare i Hässleholm. Bli en del av vårt dynamiskt och växande företag. Sök nu och ta steget mot en spännande karriär! ArbetsuppgifterSomlagermedarbetare på Dagab kommer du att: Truckkörning, plockning och packning, samt färdigställande av beställningar. Arbetar i varierande temperaturer: kolonialavdelning (rumstempererad), färskavdelning (+4 grader), och frysavdelning (-26 grader). Varje medarbetare tilldelas en huvudavdelning där majoriteten av arbetstiden spenderas. Fysiskt aktivitet krävs med vanliga tunga lyft. Arbetstider Arbetsdagarna sträcker sig från måndag till lördag, med både dag och kvällspass. Dagpass: 06:00-14:40, Kvällspass: 14:35-23:00. En veckas betald utbildning inleder arbetsperioden, måndag till fredag, dagtid (07:00 - 15:45). Utbildning och Flexibilitet: Gratis truckutbildning tillhandahålls för alla som saknar truckkort. Veckovis tillgänglighet möjliggör flexibla arbetsscheman. Heltidsjobb erbjuds under sommaren. Start för tjänsten sker omgående. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst.Truckutbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra. Personliga egenskaperVi söker dig som har god fysik och som trivs med att arbeta med kroppen eftersom arbetet här består av många och tunga lyft. Du bör ha ett gott sinne för ordning och noggrannhet. Att du sedan kan kombinera dessa egenskaper med ett högt arbetstempo är av stor vikt. I arbetet ingår det att hantera alla sorters livsmedel.Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper.Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.Bra att veta är att Dagab har nolltolerans mot alla former av diskriminering och kränkande särbehandling. Eftersom Dagab värnar extra mycket om goda arbetsmiljöförhållanden utförs slumpvisa drogtester på arbetsplatsen Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Om Dagab Inköp & Logistik Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Dagab utvecklar också egna varumärken, bland annat Garant, Eldorado och Såklart. Verksamheten vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur Dagab agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Dagab driver och utvecklar koncernens sortiment, inköp och logistik. Dagab har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet. Dagab ingår i Axfood AB som är noterat på Nasdaq OMX Stockholm AB:s Large Cap-lista. Varmt välkommen!

25 april 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Kontaktperson Barn & unga LSS

Vi söker vardagshjältar! Vill du göra en insats för någon annan? Har du fritid du skulle kunna tänka dig att dela med ett barn/en ungdom med funktionsnedsättning och/eller sociala svårigheter? Bli kontaktperson! Uppdraget Att vara kontaktperson innebär i detta fall att ge barn/ungdomar upp till 21 år, med fysiska, intellektuella, neuropsykiatriska och/eller psykiska funktionsnedsättningar eller sociala svårigheter, ökade möjligheter att kunna ha kontakt med andra och delta i samhällslivet. En kontaktperson är en medmänniska, en vän som ska främja sociala kontakter och delaktighet i samhällets fritidsutbud. Det är viktigt att man har tid, intresse och utrymme för ett barn eller en ungdom, att man tycker om andra människor och att ens egna livssituation är stabil. Kontaktperson är ett bistånd barnet/ungdomen beviljats enligt Lag om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS) eller Socialtjänstlagen (SoL).  Som kontaktperson har du ett uppdrag och får ett arvode, nivån på arvodet grundar sig på en individuell bedömning utifrån vilken arbetsinsats uppdraget kräver. Arvodet är skattepliktigt. Du får också omkostnadsersättning som ska täcka dina kostnader i samband med aktiviteter, exempelvis inträde, fika och dylikt. Omkostnadsersättningen baseras på uppdragets omfattning, är ej skattepliktig. Omfattningen på uppdraget är 10 timmar/månad eller 20 timmar/månad. Det är möjligt att ha fler än ett uppdrag samtidigt. Träffarna och vad ni gör planeras tillsammans med barnet/ungdomen. Vem är du? Det är viktigt att du har god social förmåga, kan ta initiativ till olika aktiviteter och samtidigt vara lyhörd för barnet/ungdomens behov och önskemål. Då vi bland annat matchar kontaktperson med barnet/ungdomen efter gemensamma intressen ser vi gärna att du skriver i ditt personliga brev vad du tycker om att göra på din fritid. Du kan också med fördel beskriva din livssituation i övrigt, din boende- och familjesituation, om du har vänner du brukar umgås med och så vidare. Vi försöker matcha kontaktperson med barn/ungdom som vi tror kommer att trivas och fungera bra tillsammans. Erfarenhet eller utbildning krävs vanligen inte, men är detta något du har med dig kan det vara en fördel. Berätta gärna i ditt brev varför du är intresserad av att bli kontaktperson. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Du ska dela värderingar och förhållningssätt som beskrivs i vår medarbetar- och ledarpolicy: Vår medarbetar- och ledarpolicy | Hässleholms kommun (hassleholm.se) Övrigt För att kunna ingå avtal om uppdrag som kontaktperson behöver du vara myndig. Utdrag ur polisens belastningsregister för arbete med barn med funktionsnedsättning ska uppvisas före avtalsskrivning. E-tjänst eller blankett för detta ändamål finns på polisens hemsida. Om ditt personliga brev ser intressant ut utifrån befintliga uppdrag som kontaktperson kommer du bli kontaktad. Om oss Omsorgsförvaltningens uppdrag är att ge omsorg, stöd och vård till äldre personer, till personer med funktionsnedsättning och till personer som behöver hemsjukvård. Förvaltningen har cirka 1700 tillsvidareanställda medarbetare och omsätter drygt en miljard kronor. Omsorgsförvaltningen är indelad i fyra verksamhetsområden; ordinärt boende, särskilt boende, funktionsnedsättning stöd och service samt resurs. I förvaltningen finns också myndighetsenheten och en stab med viktiga stödfunktioner som HR, ekonomi och IT. Vi är stolta över våra medarbetare och arbetar efter vår vision ”Hässleholms kommun erbjuder Sveriges bästa vård och omsorg utförd av de stoltaste medarbetarna”. Hässleholms kommun är en viktig knutpunkt i Sverige. Här möts människor för att leva, uppleva, arbeta och lära i en kommun präglad av nyfikenhet och utveckling. Våra medarbetare skapar kvalité som syns, visar respekt för individen och sätter medborgaren i fokus. Välkommen att bli en av oss!

18 april 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Vill du sommarjobba i butik? - Älmhult/Hässleholm

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av att arbeta inom dagligvaruhandel och fylla på diverse olika varor, bl.a. konfektyr både lösvikt och förpackat Kan arbeta tisdagar veckorna 29, 30, 31, 32 ca 4 timmar i veckan Uppdraget börjar med utbildning vecka 27-28 för att sedan fortsätta uppdraget självständigt resterande veckor Har körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du ska ta dig till butiker i Älmhult, Vittsjö, Markaryd och Hässleholm Bor i eller i närheten av någon av nämnda orter Vidare ser vi gärna att du: Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök senast 2 juni Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

12 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Servitör / Servitris

Vi söker nu en utåtriktad person med flerårig erfarenhet av bar-/servisarbete. För att lyckas som servitör/servitris inom The Bishops Arms krävs stort intresse inom Öl, mat, dryck i allmänhet och en stor passion för service. Du bör vara stresstålig och kunna ta initiativ för att lösa de utmaningar som kan uppstå under arbetstid och bör ha erfarenhet av att läsa av olika gästers behov. Arbetstiderna är framförallt kvällar och helger då vi inte har någon verksamhet under dagtid. Utöver ordinarie servisarbete ansvarar du som servitör/servitris för att kassa- och alkoholhantering följs enligt gällande rutin och regelverk.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Lobbybaren söker serveringspersonal

HOTEL STATT söker dig som älskar värdskap, mat och dryck och vars energi och glädje smittar av sig! Vi söker dig som är modig, glad, strukturerad med en stark känsla för värdskap och försäljning. Din huvuduppgift är att ge våra gäster en upplevelse över förväntan. Våren 2017 bytte anrika Stadshotellet ägare och därmed bytte vi även skepnad från ett gammalt Stadshotell till moderna mötesanläggningen Hotel Statt med internationell och pulserande atmosfär. Hela hotellet är nyrenoverat av de nya ägarna Karin och Kjell Jakobsson. Hotellet ägs av bolaget Room Republic där även Åhus Seaside, Grand Hotel Halmstad, V Hotel (Hbg), Vault Hotel (Hbg) och Hotel Feliz (Palma) ingår. Vi ingår i Best Western, Sure Hotels Collection. Restaurang Lobbybaren är en a la Carte restaurang med mycket atmosfär, innovativ meny och flertalet events av olika slag. Vi har ett stort fokus på helhetsupplevelsen och ser därför väldigt positivt på att du har ett genuint intresse för värdskap och bra service. Dina arbetsuppgifter Servering av mat och dryck i a la carte Erbjuda högsta värdskaps- och kompetensnivå för att alltid tillse att gästerna blir bemötta med glädje och lekfullhet. Alltid föregå med gott exempel och vara förebild för övriga kollegor. Vara insatt, uppdaterad och kunnig i restaurangens utbud samt trender inom branschen. Arbeta för en säljkultur på avdelningen. Jobba aktivt och engagerat för att nå dina individuella, avdelningens och hotellets mål. Att alltid ställa upp och hjälpa övriga avdelningar vid behov. Aktivt deltagande på avdelnings-/informationsmöten. Vem är du? Vi förväntar oss att du genomför ditt arbete med värme, entusiasm och glädje. Du är bekväm med ägande av problem och har en "våga fråga" attityd. Du har passion för yrket, är nyfiken och engagerad och tar dig an dina uppgifter med glädje. Du är van att arbeta snabbt och flexibelt och som sagt, alltid med ambitionen att överträffa gästers och medarbetares förväntningar. Du har stort gästfokus, är lyhörd och lösningsorienterad och kombinerar kvalitetstänk med noggrannhet och engagemang Du trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo, du vågar fråga och tar egna initiativ Du har god samarbetsförmåga och värdesätter teamarbete Du är en ödmjuk, prestigelös glädjespridare med glimten i ögat och mycket JA-attityd Du är flytande svenska och engelska i tal och skrift Du har flera års erfarenhet av servering, värdskap och att arbeta i bar Vi erbjuder dig En rolig arbetsplats som utvecklas och ser varje dag som en möjlighet att nå våra mål Utvecklingsmöjligheter inom Room Republic Likasinnade kollegor som kommer att vilja lära sig av DIG Nya bekantskaper, massor med underbara gäster och kollegor Är det du? Tillsammans ska vi skapa en av Skånes mest attraktiva mötesplatser med en hög ambition och en självklar målsättning att Hotel Statt ska ha den absolut bästa personalen och starkaste vinnarkulturen i branschen, med kreativa och personliga talanger som kan leverera utöver det vanliga. Vi välkomnar din drivkraft och passion för att leda, utveckla och skapa extraordinära resultat. Arbetstiderna är förlagda på kvällstid!

17 mars 2024
Sista ansökan:
3 september 2024