Lediga deltidsjobb i Kramfors

Det finns totalt 15 lediga deltidsjobb att söka i Kramfors

Vill du jobba extra som personlig assistent i sommar?

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Vi söker dig som vill jobba som timvikarie hos en man i Kramfors. Tjänsten är en timanställning där du arbetar vid ordinarie personals frånvaro och vi ser gärna att du kan vara kvar som timvikarie även efter sommaren. För att passa och trivas med det här jobbat bör du vara jordnära och ödmjuk inför att din arbetsplats är någon annans hem. Vi ser att du som söker är trygg i dig själv och har en förmåga att behålla lugnet i stressiga situationer för att hjälpa kunden att göra detsamma. Har du samtidigt humor och glimten i ögat är det något som värdesätts på arbetsplatsen. I dina arbetsuppgifter ingår att vara en del i kundens vardag – ditt jobb är där kunden är. Detta innebär hjälp med alla moment i vardagen, från personlig hygien, medicinering och hushållssysslor till ledsagning vid aktiviteter utanför hemmet. Vi ser det som meriterande med tidigare erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, specialpedagogik och epilepsi. Av störst vikt är dock din personliga lämplighet för tjänsten. Du erbjuds vid anställning en introduktion i arbetet och får lära dig arbetsuppgifterna på plats. Vi bemannar med dygnspass med jourtid under natten. Då tjänsten är ett timvikariat vid ordinarie personals frånvaro behöver du som söker vara flexibel och kunna jobba med kort varsel. Rekrytering sker i samråd med kundens företrädare och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – varmt välkommen med din ansökan redan idag!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Semestervikarie sökes OBS kort ansökningstid

Semestervikarie sökes som fyllt 18 år och kan jobba minst hela sommaren v 26 tom v 33, möjlighet att börja nu finns, samt även möjlighet till fortsättning efter sommaren. Vi ser gärna att du arbetat i livsmedelsbutik tidigare och då främst i kassan, har du även arbetat på fler avdelningar är det meriterande.

15 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
BUTIKSSÄLJARE - SOMMARJOBB - KRAMFORS

Söker du efter ett sommarjobb där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning.  Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är en särskild visstidsanställning på 5h/veckan under perioden 24/6 t.o.m 8/8 2024 Placering: Gallerian Christoffer OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska.  OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 2024-05-25 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

15 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
BUTIKSSÄLJARE - KRAMFORS

Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning.  Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 11 timmar i veckan med start omgående! Placering: Kramfors OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska.  OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 2024-05-25 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

15 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Sommarjobb (4 veckor, ca 80%) lokalvård Kramfors

ISS Facility Services vision är att bli världens främsta serviceorganisation och nyckeln till att vi kommer att lyckas ligger i våra medarbetare. På ISS Facility Services levererar vi en serviceupplevelse som hjälper våra kunder att nå sina mål. Det som främst särskiljer oss i branschen är vår förmåga att stärka och lyfta våra medarbetare. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 40 000 medarbetare i Norden. Med närmare 500 000 medarbetare världen över är vi världens fjärde största privata arbetsgivare. Vill du också bli en del i vår globala organisation och i vår resa till att bli världens främsta serviceorganisation? Till vår verksamhet i Kramfors söker vi på ISS Direct en positiv och engagerad servicemedarbetare. Dina arbetsuppgifter: Som servicemedarbetare arbetar du med daglig städning av kundens lokaler. Arbetet sker under dagtid. Vi söker dig som är: Ansvarsfull Service inriktad Lyhörd Initiativtagande Krav på god svenska i tal och skrift Tillgång till bil Du har lätt för att skapa goda relationer med kunder och kan arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Märk ansökan med "Sommarjobb Kramfors" Intervjuer sker löpande så lämna in din ansökan så snart som möjligt.

13 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Instruktör för lärlingar från byggprogrammet till Nordvik

Vi söker nu en instruktör för lärlingar inom byggprogrammet som har sin lärlingsplacering på Nordvik. Tjänsten är på 70 procent med arbete främst tisdag-torsdag samt för närvarande halvdag på måndagar. Vi erbjuder dig en kreativ och utvecklande miljö. Relevant arbetslivserfarenhet, social kompetens och utdrag ur belastningsregistret för att få arbeta med ungdomar krävs. Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande. På Nordvik i Noraström, hittar du Hushållningssällskapets utbildningsanläggning inom främst naturbrukssektorn. Här finns även lärlingsplatser för elever från Ådalsskolans byggprogram. Förutom utbildningsverksamhet bedrivs även lantbruk, veterinärmottagning, smådjursverksamhet, uthyrning av stallplatser och hundgårdar samt uthyrning av hundhall och ridhus. På Nordvik finns även elevboenden för de gymnasieelever som läser naturbruksprogrammet samt boende och övernattningsmöjligheter för vuxenelever. Då vår instruktör för byggprogrammet önskar gå vidare till nya utmaningar söker vi dig med en bakgrund inom byggbranschen som nu vill sadla om för att arbeta för ungdomar och deras utveckling. Tillsammans med lärlingarna kommer du att utföra renoverings- och nybyggnationsprojekt på Nordvik med uppdrag att ge ungdomarna grundläggande kunskap för att kunna utvecklas vidare inom byggprogrammet. Du kommer du att arbeta i ett mindre team tillsammans med personal från Ådalsskolans byggprogram men i en stor helhet tillsammans med personal från de övriga inriktningarna. Vi värderar trygghet, trivsel och lärande högt och vi strävar efter att skapa en familjär miljö där alla känner sig sedda och inkluderade. Dina arbetsuppgifter Exempel på arbetsuppgifter: · Utföra renoverings- och nybyggnationsprojekt på Nordvik. · Instruera och arbetsleda lärlingar både praktiskt och teoretiskt. · Planering, ledning och koordinering av projekt i tät kontakt med platschef och fastighetsansvarig. · Kunna räkna på projekt efter kunders önskemål. · Göra riskbedömningar och arbeta för att ständigt utveckla arbetsmiljöarbetet och noggrannhet vad gäller säkerhet. · Ingå i byggprogrammets programråd och arbeta för en god kontakt med övriga lärlingsplatser inom byggprogrammet. · Hushållningssällskapet erbjuder en arbetsmiljö som stödjer balansen mellan arbete och fritid, med möjlighet för personlig prägling på tjänsten. Din profil Du är en person som är eller har varit aktiv inom byggbranschen. Du har även en relevant utbildning och praktisk erfarenhet. Förmågan att organisera och strukturera ditt arbete mot uppsatta mål är centralt i denna roll. Erfarenhet av arbete med ungdomar är meriterande. Du har god samarbetsförmåga och har erfarenhet av att arbeta i processer tillsammans med andra. Du har ett professionellt bemötande och har en god förmåga att kommunicera med ungdomar och vuxna. Med tålmodighet, lugn och ett lågaffektivt förhållningssätt är du beredd att skapa de förutsättningar som krävs för en god miljö för lärande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen som instruktör för byggprogrammets lärlingar ser vi gärna att du har: · Flerårig yrkeserfarenhet inom byggbranschen, kompletterad med relevant utbildning. · Stark samarbetsförmåga, noggrannhet, planeringsförmåga och ansvarskänsla. · Vilja att ta initiativ, hjälpa andra och förmåga att arbeta självständigt. · Flexibilitet att anpassa sig till nya utmaningar och arbetsuppgifter. · Du har god kommunikativ, social och pedagogisk förmåga. · Flytande svenska i både tal och skrift. · En tro på varje individs potential och förmåga att anpassa instruktioner efter nivå och behov. Krav · Utbildning som snickare eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. · Fysisk förmåga att utföra fysiskt krävande arbete. · Körkort B · Aktuellt godkänt utdrag ur polisens belastningsregister för arbete med barn och ungdomar. · Vi förutsätter att du delar vår syn på människors lika värde och rätt till kunskap, samt att du precis som vi värdesätter mångfald och jämn könsfördelning på arbetsplatsen. Anställningsomfattning 70 procent, för närvarande planering halvdag på måndagar samt arbete tis-tors. Tillträde inför skolstart augusti 2024. Anställningsform Tillsvidareanställning, tjänsten inleds med provanställning 6 månader. Arbetstid Dagtid Övrig information På Nordvik finns det möjlighet att ta med egen hund till arbetet. Det finns även möjlighet att hyra stallplats om du önskar ha egen häst på Nordvik. För dig som veckopendlar finns i mån av plats möjlighet att hyra rum. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande, välkommen med din ansökan redan idag. Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] Sista ansökningsdag 2024-05-19. Vid frågor om tjänsten kontakta Sara Marklund, Platschef, Nordvik Utbildningar AB, 0613-77 30 41 [email protected] Hemsida: www.nordvikutbildningar.se Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Om Hushållningssällskapet Västernorrland Trots att Hushållningssällskapet Västernorrland grundades redan 1805 är vi mer aktuella än någonsin. I en tid då hållbarhet, självförsörjning och gröna näringar är i fokus, står vi i framkant för utvecklingen. Vår organisation är en medlemsstyrd organisation där vinstmedel återinvesteras i verksamheten, vilket stärker vårt engagemang för framtida lösningar. Vår vision är "en lockande landsbygd med ett näringsliv som växer".

13 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Dygnspass till en utvecklande arbetsplats - Personlig assistent

Prima omsorg i Norden AB är en assistansanordnare som strävar efter att hålla högsta tänkbara kvalitet på utförandet av assistansen. Vår målsättning är alltid högsta möjliga livskvalitet för de assistansanvändare som valt oss som anordnare. Vägen dit är utbildning och handledning. Det är vi övertygade om. Därför kan du som medarbetare hos Prima Omsorg förvänta dig att få mycket nyttig kunskap och kontinuerlig handledning kring dina arbetsuppgifter. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med mig i ditt arbete som personlig assistent och hjälpa till att fortsätta utveckla god livskvalitet för mig? Då är du den jag söker. Vem är jag? Jag är en 35 årig man med autism och intellektuell funktionsvariation. Har ett eget boende, mina intressen är bland annat att göra dagliga utflykter med min bil, gå promenader, bada, spela keyboard, kika på youtube, och lyssna på Spotify – rap och hip-hop musik. Du som personlig assistent behöver i grunden vara trygg, tydlig, glad och lugn. Av dig behöver jag bland annat hjälp i kommunikation med andra människor. Rutiner, struktur och bildstöd är viktigt för mig. Jobbet som personlig assistent hos mig innebär i första hand att du och jag trivs tillsammans och kan skapa en god relation. Det är sedan en fördel om du har kunskaper och erfarenheter som kan vara till nytta i vår dagliga samvaro. Jag har hos mina assistenter sett att nyfikenhet på att lära mer och ständigt utvecklas i assistentarbetet också har medfört att jag får en ökad livskvalitet vilket jag värdesätter mycket. Hos mig arbetar mina assistenter med ett lågaffektivt arbetssätt både gentemot mig och inom arbetslaget. Det är absolut en trygghet för mig. Utöver det finns ett arbetssätt som innebär att skapa glädje och välmående hos mig varje dag vilket jag tycker om. Något som också är oerhört viktigt för mig är att vara delaktig och bestämma i del flesta dagliga besluten hos mig. Det hjälper mig att stärka min självkänsla och självständighet. Arbetstiderna är förlagda under dygnets alla timmar, alla årets dagar. Ett flertal av arbetspassen är dygnspass vilket medför att man arbetar 09:00 – 09:15 med jour under natten. Det är i första hand en schemarad på 86% vi behöver bemanna. Känner du efter att ha läst det här att du vill arbeta som personlig assistent hos mig är du välkommen med en ansökan till det assistansbolag jag anlitar, Prima Omsorg i Norden AB

13 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Väktare sökes till myndighetsuppdrag - Kramfors

Vill du arbeta tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan för att bidra till en rättssäker hantering av frihetsberövande personer och bevaka misstänkta brottsplatser? Securus är ett bolag som arbetar tillsammans med myndigheter för att hantera bemanningen av arrester och temporära polisiära bevakningar. Om du är intresserad av att utvecklas tillsammans med erfarna kollegor och växa i din roll som väktare i en myndighetsmiljö kan Securus vara rätt för dig.   Just nu söker vi på Securus engagerade väktare som vill arbeta vid brottsplatsbevakningar i Kramfors. I maj 2023 kommer vi ta över ansvaret för arresterna och brottsplatsbevakning på flertalet orter i Sverige. Vi söker dig som är van att samarbeta med kollegor för att säkra kvaliteten i arbetet samt har förmåga att tempoväxla när situationen kräver det. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta inom kriminalvården, psykiatrin eller i annat liknande yrke där du har varit i kontakt med människor i utsatta situationer. Tjänsten innebär att du arbetar som arrestantvakt och tillsammans med dina kollegor sköter driften av arresten samt vid behov bevakar temporära objekt som uppkommer vid misstanke om brott. Tjänsten avser en tillsvidaretjänstgöring med inledande 6 månaders provanställning. Vi har behov av personal som kan jobba på behovsbasis eller heltid/deltid. Heltids- och deltidsanställningar är aktuella för de som kan arbeta i arresten i Östersund, Härnösand, Sundsvall eller Umeå. Anställningen kan inledas med en grundutbildning som gör att du får rätt verktyg och kunskaper för att utföra arbetet när så krävs. Kvalifikationer för tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som väktare eller arrestantvakt. Eftersom Securus är ett säkerhetsklassat företag som till stor del arbetar mot offentliga myndigheter genomförs en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen.  För tjänsten krävs svenskt medborgarskap och obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift. Tjänsten innebär emellanåt att ta del av och förmedla nödvändig information vid myndighetens hanterande av frihetsberövade personer. Du behöver även kunna tala och förstå engelska. Vi vill att du som väktare har god fysik till den grad att du klarar av de krävande situationer som emellanåt uppstår i tjänsten. Övrig information Arbetsgivare: Securus Säkerhet i Sverige AB Start: Enligt överenskommelse efter godkänd säkerhetsprövning Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Enligt kollektivavtal mellan Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet   Till din ansökan vill vi att du bifogar utbildningsbevis på VU1 och VU2. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss via epost till [email protected]. Urval och intervjuer kommer ske löpande, vi ser fram emot din ansökan! Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utan endast via annonsen. Klicka på ”ansök här”. Securus har med mer än 20 år i branschen och nästan 300 medarbetare blivit ett av Sveriges mest spännande säkerhetsbolag. Vi arbetar främst tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan. På Securus arbetar vi med visionen att bidra till ett tryggare samhällsklimat. De kommande åren planerar vi att utveckla och växa Securus till en av de mest betydande aktörerna inom säkerhet och trygghet. Vill du vara mer än bara ett anställningsnummer? Ansök då redan idag! Vi bygger samarbeten för ett tryggare samhälle.

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Coop Kramfors - Säljare, semestervikariat

Hos oss på Coop står värdskap och matglädje i fokus. Vi söker dig med känsla för mat och försäljning och som vill vara med och utveckla vår butik! Vi söker säljare i sommar. Semestervikariat på deltid, 20 timmar/vecka. I din roll som säljare ansvarar du för att kunderna möter en fräsch butik och ett gott värdskap från dig och övriga medarbetare. Du bidrar till att vi har effektiva rutiner och att vi säljer med lönsamhet. Som säljare krävs det att du trivs med ett omväxlande och tempofyllt arbete. Ditt sätt att vårda och exponera varorna ska inspirera och skapa matglädje hos våra kunder. Som säljare arbetar du i huvudsak med alla förekommande arbetsuppgifter inom butiken. Har du erfarenhet av branschen och fallenhet för service? Vi tror att du som passar för tjänsten har en utbildning på lägst gymnasienivå. Vi erbjuder ett omväxlande och tempofyllt arbete. Du är lyhörd för trender i matkultur och vad som händer inom branschen och på din lokala marknad. Du trivs i och stimuleras av en händelserik vardag och har förmåga att ur det skapa en positiv arbetsmiljö. Du är drivkraftig och kommunikativ och vill samarbeta mot ett gemensamt mål för butiken. Verklig framgång bygger på att vi älskar vårt jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder!Vi är en stor organisation med många butiker. Det innebär att det också finns många möjligheter att vidareutvecklas. Om du vill och har potential kan du växa med oss! Coop Nord strävar efter att få allsidigt sammansatta personalgrupper med avseende på kön, kulturellt ursprung och ålder. Facklig kontakt Frågor och facklig kontakt Butikschef, Joel Sandström, 0612-71 88 87 Handels, kontakt Mattias Rustan, 076-724 7665 Besök vår hemsida www.coopnord.se för mer information om Coop Nord, vår organisation och vårt hållbarhetsarbete. Coop Nord är en av Sveriges största konsumentföreningar. Vi ägs av över 300 000 medlemmar och driver fler än 80 Coop-butiker i Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Några av våra butiker drivs i franchiseform, som Coopföretag. Varje dag hittar våra medlemmar och kunder prisvärd, hållbar matglädje till fest och vardag i våra butiker. Vi arbetar med något livsviktigt – mat. Vill du vara en del i vårt lag?

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Kontorsvärd (Sommarvikariat, 50%)

Är du en social, glad person som söker ett givande jobb i kontorsmiljö? Då kommer du passa perfekt i rollen som Kontorsvärd hos oss på Curonova Consulting AB! Just nu söker vi en Kontorsvärd för ett sommarvikariat v.25 - v.29 till vårt kontor i Kramfors. Om rollen I rollen som Kontorsvärd kommer du jobba med att bemanna vårt kontor. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att hjälpa besökare, ta emot deltagare och även stötta dina kollegor med administrativt arbete och att kontakta företag i Matchningssyfte. Tjänsten är på 50 % med arbetstider på kontor måndag till fredag. Du som söker Vi söker dig som är glad, framåt och social. Du ska inte ha några problem med att ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och har vana att jobba med digitala verktyg. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en stimulerande och meningsfull arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka människors liv och välbefinnande. Hos oss får du: • Möjlighet att utveckla och implementera innovativa lösningar för arbetsrehabilitering. • Ett dedikerat och stöttande team av yrkesverksamma. • Fortbildningsmöjligheter och utrymme för professionell utveckling. • Konkurrenskraftig lön och förmåner. Detta är en visstidsanställning på 50% där du blir anställd av Curonova. Anställningen kommer pågå under perioden 17 juni - 19 juli (v.25 - v.29). Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att välkomna en ny medlem till vårt team som delar vår passion för att hjälpa människor att nå sin fulla potential på arbetsmarknaden. Du skickar in din ansökan via annonsen. Då intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. Om du går vidare i processen kommer vi begära in arbetsgivarintyg och examensbevis som intygar din kompetens. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Anna Sjölund ([email protected]), och har du frågor om processen är du välkommen att kontakta HR Chef Paulina Stjernström ([email protected]). Om Curonova Consulting AB Curonova är ett bolag inom omställningsbranschen som varje dag gör skillnad för flera tusen arbetssökande. Våra matchare stöttar och hjälper arbetssökande att hitta arbete eller studier och vi har kontor runt om i hela Sverige, från Gällivare i norr till Trelleborg i söder. Läs gärna mer om oss på vår hemsida och om den senaste tjänsten Rusta och Matcha.

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024