Stödassistent till Viljans gruppboende -

Nu söker vi medarbetare till vårt team i Ånge som delar vårt intresse och engagemang för funktionsvariation. Gruppbostaden Viljan bedrivs enligt lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade (LSS). Du ingår i ett arbetslag och vi behöver nu bemanna upp med personal som arbetar mot 1 brukare.Du kommer att tillhöra en gruppbostad fast med arbetsuppgifter runt 1 brukare och ingå i en mindre grupp som ska hjälpa och stödja 1 brukaren att trivas och utvecklas genom att ge ett individuellt stöd och engagemang i dennes dagliga liv. Stödassistent till Viljans gruppboende - Arbetsuppgifter I arbetet kommer du att ansvara för att rutiner följs samt vara med i utveckling av dessa, ge stöd och service i den dagliga livsföringen. Utifrån den enskildes behov ansvara för att genomförandeplan upprättas, genomförs, utvärderas och dokumenteras. Samverka med övriga medarbetare, daglig verksamhet, hälso- och sjukvård, gode män, anhöriga samt andra för personen viktiga kontakter. Bygga en förtroendefull relation till brukaren, och med respekt för dennes rätt till självbestämmande och integritet, stödja hen i de områden som hen har svårt att klara av själv. Målet är att stödja brukaren till större självständighet i dennes egna liv, samt till större delaktighet i samhället. Vi dokumenterar i verksamhetssystemet Life Care. Övrig information Heltid 100 %. Provanställning kan komma att tillämpas. Urval och intervjuer sker löpande. Kvalifikationer Vi söker dig som är stödassistent, eller har annan likvärdig utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren anser lämplig. Gärna manliga sökanden. Erfarenhet av funktionsnedsättning och autism. Du har erfarenhet av tecken/bild som stöd för kommunikation. Vi söker dig som tycker om fysisk aktivitet och vara ute i naturen, motorintresserad (skoter, bil, båt, fyrhjuling m,m) Du har goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift, Du ska kunna ta emot och ge muntliga och skriftliga anvisningar till både brukaren och kollegor. Vi söker dig som är lojal, lösningsfokuserad och ansvarsfull, du har en förmåga att se möjligheter istället för hinder. Du har ett stort tålamod och kan möta utåtagerande situationer som kan uppstå. Du är självgående inom yrkesområdet samt omsätter dina kunskaper och erfarenheter. Din lyhördhet och visar på en god samarbetsförmåga genom att se hela verksamheten, vara flexibel, tydlig i ditt bemötande och förhållningssätt. Du har en förmåga att sprida trygghet omkring dig, du har mod att säga ifrån på ett professionellt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Talar du flytande finska och vill arbeta med service?

För direktrekrytering till vår kund i centrala Sundsvall söker vi nu dig som både pratar och förstår finska. Om tjänsten I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund blir du direkt en viktig del i ett familjärt företag. Jobbet är för dig som trivs med kundservice, är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du kommer att vara behjälplig till inringade kunder via telefon där du med ditt sinne på service skapar en bra helhetsupplevelse för kunden. För att trivas i rollen är du bekväm med att kommunicera över telefon på såväl finska som svenska. Du kommer att tillhöra ett härligt gäng om ca 10 personer som hela tiden peppar och stöttar varandra för att nå målet med att ha 100% nöjda kunder. Din inställning kommer vara direkt avgörande för hur väl du matchar rollen och vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Start sker enligt överenskommelse. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då dessa behandlas löpande. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Malin Persson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 072-403 07 73 alt. [email protected] Vi ses! Om oss Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet. Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstider: Vardagar/Dagtid Placeringsort: Centrala Sundsvall Känner du någon som passar för rollen? Tipsa gärna!

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Serviceinriktad receptionist sökes till Emhart!

Är du en härlig och social person som brinner för gott bemötande och god service? Söker du en arbetsplats där du får arbeta administrativt och med varierande arbetsuppgifter? Läs då vidare! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Emhart Glass räkning en receptionist på deltid vid behov. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Emhart Glass önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter Att sitta som receptionist hos Emhart Glass innebär ett väldigt varierande jobb där du bland annat kommer att: • Välkomna och ta emot besökare • Bistå vid administrativt arbete • Utfärda parkeringstillstånd • Hantera telefonväxeln • Vara en resurs för ekonomiavdelningen och kontrollera fakturor • Ordna med fika/lunch vid besök/möten • Hantera post Vi söker dig som: Tänker på det lilla extra för att göra ett gott bemötande. Då detta är en deltidsanställning är ett av kraven att du har någon annan sysselsättning vid sidan av på minst 50%. Emhart bemöter både internationella samt svenska kunder så vi ser att du behärskar engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundbemötande eller service men det är inte ett krav. För denna tjänst kommer personlig lämplighet väga tyngre än tidigare erfarenhet. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en social person som brinner för att stötta de i din närhet samt att du har ett stort engagemang i ditt arbete. Kort sagt, om du är strukturerad, har ett naturligt serviceinriktat tänk samt gillar att arbeta självständigt, är du troligen den vi söker! START: Omgående OMFATTNING: Deltid STAD: Sundsvall URVAL: Sker löpande KONTAKT: Hanna Schölander Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

31 maj 2024
Sista ansökan:
22 juni 2024
Account Manager / Utesäljare till Solar i Sundsvall

Har du erfarenhet av B2B-försäljning och vill arbeta med ett varierat sortiment av produkter och tjänster? Vi söker nu en kundfokuserad Account Manager till Solar, där du kommer att jobba med försäljning av skräddarsydda lösningar och skapa nya affärsmöjligheter baserat på kundernas behov. Är du den vi söker? Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om Solar Solar är ett ledande sourcing- och serviceföretag inom tekniksektorn med fokus på att skapa värde för sina kunder genom effektiva och hållbara lösningar. Här erbjuds ett brett sortiment av produkter och tjänster inom el, VS, ventilation och industri. Med över 100 års erfarenhet i branschen är Solar en pålitlig partner för professionella kunder inom både offentlig och privat sektor. Solar har sitt huvudkontor i Danmark och är verksamma i flera europeiska länder, inklusive Sverige, där de har ett starkt nätverk av filialer och lager. Målet är att vara kundernas förstahandsval genom att erbjuda innovativa lösningar, hög tillgänglighet och expertis inom de olika affärsområdena. Om rollen Som Account Manager / Utesäljare hos Solar ansvarar du för hela säljprocessen från första kontakt till avslutad affär. Du har kundansvar inom affärsområdet Industri, där du bygger och vårdar långsiktiga relationer med befintliga kunder samtidigt som du aktivt bearbetar potentiella affärsmöjligheter med nya kunder. I arbetsuppgifterna ingår att ta fram och följa upp offerter, förhandla priser, sluta avtal samt att vara med på vissa installationer och liknande tillsammans med innesäljare / leverantör. Vidare är du delaktig i att jobba med riktade säljkampanjer, delta vid mässor och events samt att kontinuerligt ta fram och erbjuda attraktiva kundanpassade affärsförslag till dina kunder. Du utgår från Solars butik med kontor i Sundsvall och bearbetar kunder i ett geografiskt område som sträcker sig från Gävle och norrut. Du genomför kundmötena såväl fysiskt som via telefon / digitalt. Hos Solar värdesätts medarbetaren och personlig utveckling högt. Som anställd erbjuds du kontinuerlig kompetensutveckling. Du får jobba i en omväxlande roll i en inspirerande miljö där du tillsammans med ett engagerat och skickligt team får chans att växa. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har flerårig erfarenhet av B2B-försäljning där du arbetat självständigt med fältförsäljning. Du har ett kundorienterat arbetssätt och en vana att bygga förtroendefulla, långsiktiga relationer. Har du teknisk kunskap eller erfarenhet inom automation/el eller liknande områden är det ett stort plus, men inget krav. Som person är du målinriktad och driven med en stark vilja att nå uppsatta mål och resultat. Du är noggrann och ansvarfull med god känsla för struktur, vilket krävs för att kunna planera och driva säljprocesserna framåt på ett självständigt sätt. Du trivs i ett lagarbete och har lätt för att samarbeta och stötta dina kollegor för att nå gemensam framgång i teamet. Du är trygg med att ta egna initiativ och har en förmåga för att vara kreativ och flexibel för att hitta lösningar på de utmaningar och förändringar som kan dyka upp längs vägen. Krav för tjänsten Flerårig försäljningserfarenhet inom B2B Erfarenhet av fältförsäljning B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Teknisk kunskap / försäljningserfarenhet från automation, el eller liknande Försäljningserfarenhet mot MRO-segmentet (Maintenance, Repair and Operations) Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt hos Solar, efter 6 månaders provanställning Ort: Sundsvall. Du utgår från Sundsvall men arbetar i distriktet Gävle och norrut. Tjänstebil ingår i tjänsten. Sista ansökningsdag är 2024-06-23. Då vi jobbar löpande med urvalet så kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

31 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Account Manager / Utesäljare till Solar

Har du erfarenhet av B2B-försäljning och vill arbeta med ett varierat sortiment av produkter och tjänster? Vi söker nu en kundfokuserad Account Manager till Solar, där du kommer att jobba med försäljning av skräddarsydda lösningar och skapa nya affärsmöjligheter baserat på kundernas behov. Är du den vi söker? Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om Solar Solar är ett ledande sourcing- och serviceföretag inom tekniksektorn med fokus på att skapa värde för sina kunder genom effektiva och hållbara lösningar. Här erbjuds ett brett sortiment av produkter och tjänster inom el, VS, ventilation och industri. Med över 100 års erfarenhet i branschen är Solar en pålitlig partner för professionella kunder inom både offentlig och privat sektor. Solar har sitt huvudkontor i Danmark och är verksamma i flera europeiska länder, inklusive Sverige, där de har ett starkt nätverk av filialer och lager. Målet är att vara kundernas förstahandsval genom att erbjuda innovativa lösningar, hög tillgänglighet och expertis inom de olika affärsområdena. Om rollen Som Account Manager / Utesäljare hos Solar ansvarar du för hela säljprocessen från första kontakt till avslutad affär. Du har kundansvar inom affärsområdet Industri, där du bygger och vårdar långsiktiga relationer med befintliga kunder samtidigt som du aktivt bearbetar potentiella affärsmöjligheter med nya kunder. I arbetsuppgifterna ingår att ta fram och följa upp offerter, förhandla priser, sluta avtal samt att vara med på vissa installationer och liknande tillsammans med innesäljare / leverantör. Vidare är du delaktig i att jobba med riktade säljkampanjer, delta vid mässor och events samt att kontinuerligt ta fram och erbjuda attraktiva kundanpassade affärsförslag till dina kunder. Du utgår från Solars butik med kontor i Sundsvall och bearbetar kunder i ett geografiskt område som sträcker sig från Gävle och norrut. Du genomför kundmötena såväl fysiskt som via telefon / digitalt. Hos Solar värdesätts medarbetaren och personlig utveckling högt. Som anställd erbjuds du kontinuerlig kompetensutveckling. Du får jobba i en omväxlande roll i en inspirerande miljö där du tillsammans med ett engagerat och skickligt team får chans att växa. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har flerårig erfarenhet av B2B-försäljning där du arbetat självständigt med fältförsäljning. Du har ett kundorienterat arbetssätt och en vana att bygga förtroendefulla, långsiktiga relationer. Har du teknisk kunskap eller erfarenhet inom automation/el eller liknande områden är det ett stort plus, men inget krav. Som person är du målinriktad och driven med en stark vilja att nå uppsatta mål och resultat. Du är noggrann och ansvarfull med god känsla för struktur, vilket krävs för att kunna planera och driva säljprocesserna framåt på ett självständigt sätt. Du trivs i ett lagarbete och har lätt för att samarbeta och stötta dina kollegor för att nå gemensam framgång i teamet. Du är trygg med att ta egna initiativ och har en förmåga för att vara kreativ och flexibel för att hitta lösningar på de utmaningar och förändringar som kan dyka upp längs vägen. Krav för tjänsten Flerårig försäljningserfarenhet inom B2B Erfarenhet av fältförsäljning B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Teknisk kunskap / försäljningserfarenhet från automation, el eller liknande Försäljningserfarenhet mot MRO-segmentet (Maintenance, Repair and Operations) Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt hos Solar, efter 6 månaders provanställning Ort: Sundsvall. Du utgår från Sundsvall men arbetar i distriktet Gävle och norrut. Tjänstebil ingår i tjänsten. Sista ansökningsdag är 2024-06-23. Då vi jobbar löpande med urvalet så kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

31 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Personlig assistent på 80% till två tjejer

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTENVi på Kura Omsorg erbjuder dig möjligheten att jobba 80% hos våra fantastiskakunder. Du kommer att jobba dag- och dygnspass(sovande jour) under vardagar och helger, med start1 juni 2024. Inskolning sker innan enligt överenskommelse. OM KUNDERNAVi är två sociala tjejer med en härlig humor och är i 20-årsåldern. Vi är syskon och bor tillsammans i en egen lägenheti centrala Örnsköldsvik. I vår hemmiljö jobbar två assistenter samtidigt tillsammans med oss.Då en av våra assistenter ska börja studera söker vi nu en ny stjärna till vårt team. Du kommer attingå i ett arbetslag sompräglas av engagemang och en vilja att ställa upp för varandra. Vi har funktionsvariationer inom autism och att jobba som vår assistent innebär atthjälpa oss i de vardagliga momenten,du är ett pedagogiskt stöd och följer med på olika aktiviteter. Några av de aktiviteter vi gillar att göra är att bowla, bada, ridaeller kanske ta en fika på stan. Vi tycker om att vara spontana tillsammans med våra assistenter. ÄR DU DEN VI SÖKER?Vi ser gärna att du som person är positiv, social, lyhörd, pedagogisk och har ett gotttålamod. Kan du teckenstöd är det meriterande men det är inget krav för att söka tjänsten. Detsamma gäller körkort och tillgång till egen bil. Du bör inte vara allergisk mot hund och häst då kundens aktivitet inkluderar dessa.Vidare ser kunden positivt på kvinnliga sökanden. Start: 1 juni, inskolning sker enligt överenskommelse.Tjänstgöringsgrad:80%.Arbetstider:Dag och dygnunder vardagar och helger.Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett BankID och ha beställt ett belastningsregister till din digitala brevlåda då detta effektiviserar processen. Registret beställer du via följande länk: Arbete med barn med funktionsnedsättningar ATT ARBETA PÅ KURA OMSORGSom anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGENDin ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖDOm du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

31 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Account Manager / Utesäljare till Solar i Sundsvall

Har du erfarenhet av B2B-försäljning och vill arbeta med ett varierat sortiment av produkter och tjänster? Vi söker nu en kundfokuserad Account Manager till Solar, där du kommer att jobba med försäljning av skräddarsydda lösningar och skapa nya affärsmöjligheter baserat på kundernas behov. Är du den vi söker? Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om Solar Solar är ett ledande sourcing- och serviceföretag inom tekniksektorn med fokus på att skapa värde för sina kunder genom effektiva och hållbara lösningar. Här erbjuds ett brett sortiment av produkter och tjänster inom el, VS, ventilation och industri. Med över 100 års erfarenhet i branschen är Solar en pålitlig partner för professionella kunder inom både offentlig och privat sektor. Solar har sitt huvudkontor i Danmark och är verksamma i flera europeiska länder, inklusive Sverige, där de har ett starkt nätverk av filialer och lager. Målet är att vara kundernas förstahandsval genom att erbjuda innovativa lösningar, hög tillgänglighet och expertis inom de olika affärsområdena. Om rollen Som Account Manager / Utesäljare hos Solar ansvarar du för hela säljprocessen från första kontakt till avslutad affär. Du har kundansvar inom affärsområdet Industri, där du bygger och vårdar långsiktiga relationer med befintliga kunder samtidigt som du aktivt bearbetar potentiella affärsmöjligheter med nya kunder. I arbetsuppgifterna ingår att ta fram och följa upp offerter, förhandla priser, sluta avtal samt att vara med på vissa installationer och liknande tillsammans med innesäljare / leverantör. Vidare är du delaktig i att jobba med riktade säljkampanjer, delta vid mässor och events samt att kontinuerligt ta fram och erbjuda attraktiva kundanpassade affärsförslag till dina kunder. Du utgår från Solars butik med kontor i Sundsvall och bearbetar kunder i ett geografiskt område som sträcker sig från Gävle och norrut. Du genomför kundmötena såväl fysiskt som via telefon / digitalt. Hos Solar värdesätts medarbetaren och personlig utveckling högt. Som anställd erbjuds du kontinuerlig kompetensutveckling. Du får jobba i en omväxlande roll i en inspirerande miljö där du tillsammans med ett engagerat och skickligt team får chans att växa. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har flerårig erfarenhet av B2B-försäljning där du arbetat självständigt med fältförsäljning. Du har ett kundorienterat arbetssätt och en vana att bygga förtroendefulla, långsiktiga relationer. Har du teknisk kunskap eller erfarenhet inom automation/el eller liknande områden är det ett stort plus, men inget krav. Som person är du målinriktad och driven med en stark vilja att nå uppsatta mål och resultat. Du är noggrann och ansvarfull med god känsla för struktur, vilket krävs för att kunna planera och driva säljprocesserna framåt på ett självständigt sätt. Du trivs i ett lagarbete och har lätt för att samarbeta och stötta dina kollegor för att nå gemensam framgång i teamet. Du är trygg med att ta egna initiativ och har en förmåga för att vara kreativ och flexibel för att hitta lösningar på de utmaningar och förändringar som kan dyka upp längs vägen. Krav för tjänsten Flerårig försäljningserfarenhet inom B2B Erfarenhet av fältförsäljning B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Teknisk kunskap / försäljningserfarenhet från automation, el eller liknande Försäljningserfarenhet mot MRO-segmentet (Maintenance, Repair and Operations) Övrigt Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt hos Solar, efter 6 månaders provanställning Ort: Sundsvall. Du utgår från Sundsvall men arbetar i distriktet Gävle och norrut. Tjänstebil ingår i tjänsten. Sista ansökningsdag är 2024-06-23. Då vi jobbar löpande med urvalet så kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

31 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Alltiallo

Vi letar efter en självgående person som trivs med att arbeta med händerna och som är skicklig på att inte bara upptäcka, utan även lösa problem längs vägen. Denna roll är idealisk för någon som uppskattar variation och inte är rädd för att ta sig an olika utmaningar. I ditt arbete kommer du att utföra en rad viktiga uppgifter som bidrar till underhåll och skötsel av våra lokaler. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utföra reparationer och underhållsuppgifter samt att ansvara för regelbunden inspektion och tillsyn av våra anläggningar. Märk din ansökan med "Alltiallo"

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vacant Vårdbemanning expanderar kraftigt i Sverige och söker fler flexibla och kompetenta sjuksköterskor för uppdrag hos våra kunder i hela landet. Vi söker erfarna sjuksköterskor till uppdrag på sjukhus, vårdcentral och/eller inom äldreomsorgen. Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Möjligheter att arbeta i hela Skandinavien finns. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

31 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vi söker erfarna sjuksköterskor för uppdrag under v. 25-34 till SÄBO och HSV! Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

31 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024