Lediga jobb i Ängelholm

Sök totalt 232 lediga jobb i Ängelholm

Rögle BK söker Assisterande Restaurangchef

Är du en handlingskraftig do:er som behåller lugnet i högt tempo? Rögle BK är på en tillväxtresa där vi är övertygade om att vi kan bli lite bättre varje dag. För att stärka vår organisation ytterligare söker vi en Assisterande Restaurangchef som arbetar för att våra restauranger ska bidra till en ledande upplevelse i SHL. Tillsammans är vi Rögle BK. Om Rögle BK Hockeyklubben Rögle BK grundades år 1932 och är idag ett regionslag med supportrar över hela landet. Vi har också en barn- och ungdomsverksamhet där vi strävar efter att ge våra 700 medlemmar ett livslångt intresse för hockey, en bra uppfostran och rätt sociala verktyg för hela livet. Vi är mer än hockey. Rögle BK:s vision är att leda utvecklingen av svensk klubbishockey. Oavsett var i organisationen vi arbetar vill vi utföra vårt arbete med: Passion, Ambition, Gemenskap, Ödmjukhet och Tillit. Vi är superstolta över vår fina arena och de möjligheter vi har att erbjuda en arenaupplevelse utöver de vanliga. Arenan tar 6310 åskådare, har 12 olika restaurangkoncept, 2000 restaurangplatser och erbjuder förutom hockey också dagligen frukost, lunch och konferensmöjligheter. Under säsongen 23/24 slog vi alla våra tidigare rekord inom mat och dryck – men vi ser fortfarande stor potential till att utveckla vår mat- och restaurangupplevelse. Dina arbetsuppgifter Som Assisterande Restaurangchef kommer du att ha övergripande ansvar om den dagliga driften i vår Arenarestaurang. Du kommer också att ansvara för timanställd och säsongsanställd personal. Detta innebär att: Tillsammans med Restaurangchef ansvara för utveckling av arenans samtliga restauranger Rekrytering, utbildning, bemanning, arbetsledning och uppföljning av timanställd och säsongsanställd personal Uppföljning av relevanta KPI:er (kundnöjdhet, budget, beläggningsgrad etc) Daglig drift och i service under frukost, lunch och övriga arrangemang enligt schema Beställningar, uppackning och inventering av varor Du kommer ingå i vårt Restaurangteam och utöver det ha ett nära samarbete med vår Kökschef, Företagssäljare och Eventkoordinator. Du rapporterar till Restaurangchef. Dina arbetstider kommer vara förlagda under dagtid samt kvällar och helger i samband med matcher och event. Vem är du? Vi söker dig som är en handlingskraftig och lösningsfokuserad do:er. Du behöver vara en positiv, framåtlutad person som drivs av att leverera hög servicegrad till våra besökare. Utifrån att du kommer leda en större personalgrupp tror vi att du är en kommunikativ, tydlig och relationell ledare. Du har tidigare erfarenhet av restaurangverksamhet och större event, gärna i en ledande roll. För att trivas i vår organisation tror vi att du har hög energi, ständigt arbetar för att göra oss bättre och vill ta ansvar för att skapa en minnesvärd, positiv upplevelse för våra besökare. Vi som organisation har en stark teamkänsla, ett högt engagemang och en stor dos kärlek för varandra och det vi arbetar med. Rollen är en tillsvidareanställning där provanställning tillämpas. Välkommen med din ansökan till [email protected] senast den 2 juni. Intervjuer sker löpande och vi ber dig därför att inte vänta med din ansökan. För frågor kontakta: Carolin Strand, Restaurangchef [email protected] eller Louise Ziegler, HR Chef, [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Takmontör

Som takmontör gör du hela tätskiktet som sedan täcks med olika tak-material. Exempelvis, vid renoveringar gör du hela underarbetet. Jobbet är ett utpräglat utomhusjobb så det är en fördel om du gillar att leva med vädret och trivs att jobba i en grupp hos oss. Att vara takmontör är ett ansvarsfullt arbete som kräver motivation och noggrannhet. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Plåtslagare

Som plåtslagare hos Bjäre B&T AB kommer du att spela en central roll i vår produktionsprocess. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Tillverkning och montering av plåtdetaljer enligt ritningar och specifikationer. Arbeten med olika typer av plåtmaterial såsom stål, aluminium och koppar. Reparation och underhåll av befintliga plåtkonstruktioner. Arbete med olika verktyg och maskiner för att forma och bearbeta plåt. Säkerställa att arbetsplatsen hålls ren och säker samt följa företagets riktlinjer för arbetsmiljö och säkerhet. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Remote: Älskar du TypeScript & React? Ansök via SSH!

Vill du jobba med TypeScript och React? Älskar du open source? Då vill vi gärna jobba med dig. Ansök direkt i terminalen genom att SSH:a till join.5monkeys.se! Från vårt kontor i Stockholm och från våra distanskontor (remote!) tar vi fram storskaliga digitala tjänster åt våra kunder. Vi har utvecklat några av Sveriges allra största digitala tjänster med Python/Django-baserad backend och TypeScript/React-baserad frontend. Genom att all utveckling sker tillsammans i team kan vi upprätthålla en mycket hög gemensam kunskaps- och kvalitetsnivå där vi lär oss av varandra. Vi gillar modern testdriven utveckling med byggstenar såsom Docker, CI-verktyg och hög coverage. Vi bidrar aktivt till flera open source-projekt. Du hittar några av våra projekt på GitHub: https://github.com/5monkeys PS. Är du student så finns motsvarande tjänst även att söka som sommarjobb, extrajobb, exjobb eller på deltid. För rätt person hittar vi en lösning som passar. Hör av dig! Du ansöker direkt i terminalen genom att SSH:a till join.5monkeys.se. Välkommen!

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Golvläggare

Golvläggare till Sandéns Golv Sandéns Golv har sedan 1978 sålt och installerat golv av alla dess slag. Idag är vi drygt 100 anställda på våra tre kontor i Helsingborg, Ängelholm och Halmstad. Vi utför golv- och plattsättningsarbete främst mot professionella kunder både på service och entreprenad men utför även arbete direkt mot konsument. Golvläggare sökes Vi söker nu färdigutbildade golvläggare för omgående anställning till våra avdelningar i Ängelholm, Helsingborg och Halmstad. Du skall vara en stolt yrkesman med känsla för jobbet och kunden. Tillsammans med vårt glada gäng arbetar vi både på större entreprenader samt direkt mot konsument. Du kommer att utgå Ängelholm och utför arbete både på byggarbetsplatser, i privatbostäder och i offentliga miljöer i nordvästra Skåne med omnejd. Vi ser det som meriterande om du har arbetat med olika typer av golv som till exempel parkett, vinyl, plast, linoleum samt textilmatta. Vi söker dig som brinner för golvläggning och vill arbeta i ett stabilt och expanderande företag. Krav · Yrkesbevis för golvläggare · B-körkort Tycker du detta verkar intressant eller vill veta mer om tjänsten, kontakta då Clara Sandén på [email protected]. #jobbjustnu

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Junior Säljare för heltidstjänst!

Bli en nyckelspelare i Swedish Brands team! Swedish Brands, en dynamisksälj- och marknadsföringsbyrå, söker nu toppsäljare som dig för att förstärka vårt team. Vi är på en spännande resa mot att bli branschledare och vi vill att du blir en del av vårt framgångsrika team där varje dag är en möjlighet till personlig och professionell utveckling. Varför Swedish Brands? Vårt uppdrag är att revolutionera försäljnings- och marknadsföringsbranschen med nyskapande strategier. Vi fokuserar på att skapa varaktiga resultat och starka kundrelationer. Din roll hos oss: Du blir en central spelare i vår försäljningsstrategi och affärsutveckling, med fokus på outbound via telefon. Du kommer att använda ditt kunnande för att etablera och underhålla långsiktiga kundrelationer via telefonförsäljning. Du representerar våra innovativa tjänster och bidrar aktivt till vårt gemensamma mål. Vi söker dig som: Är en skicklig kommunikatör och förhandlare, med starka färdigheter i telefonkommunikation. Trivs i en snabb och dynamisk miljö, och kan hantera flera projekt parallellt. Talar och skriver svenska flytande. Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus generös provisionsmodell. Ett professionellt och stöttande arbetsklimat. Ett modernt kontor i hjärtat av Helsingborg. Exceptionella möjligheter för karriärutveckling. Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan idag. Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna dig till vår spännande resa.

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Ekonomiassistenter (levreskontra) till Peab, Ängelholm

Är du en framåt, nyfiken och noggrann ekonomiassistent? Då har du nu möjligheten att bli en del av Peab i Ängelholm. Vi söker passionerade individer som vill vara en del av en öppen, prestigelös arbetsplats med en härlig arbetsatmosfär. Som ekonomiassistent kommer du ingå i Peab och arbeta med spännande och varierande uppgifter. Konsultuppdraget startar omgående med en sex månaders visstidsanställning, och för rätt person finns möjlighet till förlängning och eventuell övertag hos kund därefter. Dina arbetsuppgifter i huvudsak - Löpande redovisning - Kund/ Leverantöreskontra - Månads- och bankavstämningar - Påminnelser - Utbetalningar - Nyuppläggning av leverantörer - Momsfrågor - Allmän kontorsadministration/inköp/fakturahantering I ditt arbete ingår också att hjälpa, stötta dina kollegor i olika ekonomifrågor och även dela med dig av din kunskap. Vem är du? Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är flexibel, social, strukturerad och prestigelös. Att trivas med att arbeta i team och att dela med dig av din kunskap är en självklarhet för dig. Du är van användare av ekonomisystem och har lätt för att sätta dig in i nya. Flytande svenska i tal och skrift samt förståelse för engelska är ett krav. Om verksamheten Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 60 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm. Det är viktigt för oss att du delar deras kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det Peab gör. Varmt välkommen med din ansökan men vänta inte med att skicka in din ansökan! Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Ta steget in i en stimulerande arbetsmiljö där ditt engagemang och din kompetens kommer att uppskattas och belönas. Peab Support ser fram emot att välkomna en ny stjärna till sitt team! Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till PEAB i Ängelholm

Utvecklas och utmanas som ekonomiassistent tillsammans med ett företag som investerar och interagerar med sina medarbetare! Det finns nu en möjlighet för dig som är i början av ekonomikarriären att omgående ta dig an en roll som ekonomiassistent på kontoret i Ängelholm! Ansök redan idag, vi går igenom urvalet löpande. OM TJÄNSTEN Som börsnoterade vid NASDAQ Stockholm är Peab en väletablerad verksamhet men med ett stort hjärta. I Valhall Park utanför Ängelholm arbetar koncernens nordiska shared service center Peab Support. Ekonomiavdelningen som består av leverantörsreskontra och kundreskontra arbetar dagligen med att supportera organisationen i ekonomiska ärenden i en utvecklande anda. Här finns det ett stort engagemang med spetskompetens! Academic Work söker därav för Peabs räkning en ekonomiassistent till deras avdelning inom leverantörsreskontra. Behovet är omgående och vi söker dig som är intresserad av att ta sig an en roll med positiv energi i en utvecklande miljö. I denna tjänst får du ta klivet in i en supporterande ekonomiroll på en stor ekonomiavdelning som ger dig en möjlighet att både växa och ta ansvar. Som ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra, i ett nära samarbete med ditt team i en positiv och välkomnande miljö där du ges möjligheten att sätta dig in i varierande arbetsuppgifter högt som lågt. Du erbjuds - Ett initialt konsultuppdrag på 6 månader med god chans till förlängning ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Sköta leverantörsreskontra * Månads- och bankavstämningar * Hantera utbetalningar * Hantera uppläggning av leverantörer * Hantering av påminnelser * Momsfrågor VI SÖKER DIG SOM - Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi från Universitet/Högskola/KY/YH - Har ett tydligt ekonomi- och systemintresse - Har erfarenhet av att arbeta med ekonomiadministration - Är obehindrad i det svenska och engelska språket i tal och skrift Det är även meriterande om du har goda erfarenheter av Excel, van vid att hantera större mängder data. Stor vikt i denna process kommer dessutom läggas på din motivation och inställning för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är: * Strukturerad * Samarbetsvillig * Flexibel Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
FRUKOSTKOCK/KALLSKÄNKA

ÄR DU VÅR NYE MEDARBETARE? Best Western Valhall Park Hotell är ett familjeägt fullservicehotell i Ängelholm med 70 rum, restaurang, konferens och spa. Det ska vara roligt att gå till jobbet och vi har en familjär stämning, omtanke om varandra, mycket humor, bra samarbete, är engagerade, prestigelösa och har stort gästfokus. Vi söker en vikarierande frukostkock Vi söker en frukostkock på 50% med erfarenhet av frukostbuffé och konferensfika till vårt härliga team. Vi söker en glad, engagerad och professionell kollega med förmåga att jobba i högt tempo. Du sätter gästen i fokus, är stresstålig och bra på att samarbeta. Tjänsten innebär arbete mestadels dagtid och även helger. Anställningen är en provanställning på 50% i sex månader. Lön enligt överenskommelse. Tillträde snarast. Språk – svenska i tal och skrift är ett krav Körkort - är ett krav Rekrytering kommer att ske löpande, sista ansökningsdatum är 9 juni. Välkommen med din ansökan! Har du frågor kan du kontakta Linda Devantier på 0431-25520. Skicka CV, personligt brev och löneanspråk till [email protected] Valhall Park Hotell, Stjernsvärds allé 66, 26274 ÄNGELHOLM

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Fartfylld Onsite-tekniker sökes till företag i Ängelholm!

Nu letar vi efter en IT-supporttekniker till ett företag i Ängelholm. Du kommer ingå i ett kompetent team där du kommer lära dig massor. Där du kommer kunna kombinera dina kunskaper inom IT med din känsla för service i en perfekt mix. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och felsökning är något du gör dagligen. Det är ett krav att du har koll på nedanstående punkter: - Active Directory- DNS, DHCP, TCP/IP- Citrix- Windows Operativsystem- Outlook & Exchang- MS Office & O365- Skrivare & skrivarhantering- Hårdvarurelaterade frågor Det genuina IT-intresset är ett måste. Vi vill gärna att du har arbetat med IT-support tidigare. Att du är flytande i både svenska och engelska är ett krav. Vår kund letar efter dig som har en del erfarenhet men fortfarande är junior i rollen och riktigt taggad på att utvecklas hos dem!Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Gigstep men arbetar ute hos vår kund. På plats heltid i Ängelholm 6 månader - tillsvidare Körkort är ett krav!Urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024