Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

22 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Ekonomichef

Vi söker dig som brinner för verksamhetsnära ekonomistyrning och som vill bli en del av ett företag där Hållbarhet ÄR Strategin, där ditt arbete bidrar till en mer hållbar framtid varje dag, i allt du gör! Om Hasopor Hasopor producerar och säljer den cirkulära, innovativa och hållbara produkten skumglas som är ett lättfyllnadsmaterial tillverkat av återvunnet förpackningsglas. Skumglas är en unik produkt som används i olika typer av infrastruktur, anläggnings- och byggprojekt. Eftersom det är det miljömedvetna och hållbara alternativet på marknaden är det också ett strategiskt produktval för Hasopors kunder. Vid tillverkningen används 100 % återvunnet glas, 100% fossilfri el och produkten är miljövarudeklarerad med marknadens lägsta koldioxidavtryck. Hasopor skiljer sig från konkurrenterna på marknaden genom sin tydliga inriktning mot att bygga en mer hållbar och cirkulär framtid redan idag. Hasopor ligger i Hammar, strax söder om Askersund. Närmaste granne är Svensk Glasåtervinning, som ansvarar för insamling av allt förpackningsglas i Sverige. Detta gör avståndet till glasråvaran mycket kort, vilket minimerar miljöbelastningen. Hasopor startade sin verksamhet 2008 och har idag 23 anställda och omsätter cirka 133 MSEK miljoner. Sedan sommaren 2019 ingår Hasopor i en större koncern – finska Foamit Group OY där också systerbolagen Uusioaines i Finland och Glasopor i Norge återfinns. Genom att arbeta på Hasopor AB blir du del av ett företag som värdesätter innovation, kvalitet och hållbarhet. Här ges du möjligheten att bidra till en grönare framtid! Om rollen Som ekonomichef på Hasopor AB kommer du att ha en central roll i att driva företagets ekonomiska arbete med ett stort fokus på controlling,verksamhetsstöttning och utveckling. Du kommer att arbeta nära produktionen och säljavdelningen för att skapa en djupare förståelse för verksamhetens kärnprocesser och hur de påverkar företagets ekonomi. Du översätter verksamhetens data till ekonomiska kalkyler som stödjer de strategiska målen, samt identifierar nyckelområden för effektivisering och kostnadsbesparingar i produktions- och försäljningsprocesserna. Du utvecklar och implementerar effektiva controllingprocesser som stöttar och förbättrar beslutsfattandet inom produktion och försäljning. Du är ett strategiskt stöd till VD i arbetet med att bygga visionen för verksamheten utifrån ett ekonomiskt perspektiv. Du ingår dessutom i koncernens Finance Task Force och bidrar där med koncernövergripande utveckling inom ditt område. Utöver detta är du: - Administrativt ansvarig för avtal och upphandlingar - Ansvarig för månads- och årsbokslut samt lönehanteringen i samarbete med våra partners - IS/IT ansvarig som beställare i samarbete med vår partners I denna roll är det viktigt att du har en stark vilja att förstå verksamheten med förmågan att översätta detta till ekonomiska modeller, termer och KPIer som stödjer och driver verksamheten framåt. Du kommer att vara en nyckelspelare i att forma ekonomiska strategier som inte bara optimerar nuvarande processer utan också bidrar till företagets långsiktiga framgång och hållbarhet. Vem är det vi söker? För att lyckas i rollen ser vi att du har ett gediget driv och affärsintresse samt en akademisk utbildning inom ekonomi. Du har minst 4 års erfarenhet av controlleruppgifter/ekonomisk styrning samt god erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Du har mycket god kunskap i svensk redovisningssed/redovisningslagstiftning och ekonomisk styrning. Du har god kunskap och förståelse för affärssystem och mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du har också goda kunskaper i Officepaketet. Utöver detta ser vi ett antal aspekter som meriterande, bland annat: - Erfarenhet av att ha arbetat i det ekonomiska årshjulet över tid (minst tre år) - Drivit budgetarbete - Tidigare erfarenhet från tillverkande industri eller processindustrin - Tidigare ledningsgruppserfarenhet - Löpande redovisning Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil och lockas av ovanstående uppdrag, tveka inte att ansöka redan idag, vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag! Bakgrundskontroll kommer att utföras innan anställningen. Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjer enligt GDPR. För frågor gällande tjänsten eller processen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam nedan; Elin Hellström, [email protected], 0760-192399 Anastasia Almasidis, [email protected], 0790-984164 Väl mött! Relaterade taggar: #LI-Onsite

22 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Farmaceut till Kronans Apotek Askersund

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Drömmer du om att bli en del av ett familjärt team samtidigt som du får arbeta i en idyllisk sommarstad? 👋 Då kan det vara just dig vi letar efter! Nu har du möjligheten att ansluta till vårt fantastiska apotek inom Kronans Apoteks värld – Kronans Apotek i Askersund! Askersund är en idyllisk och charmig sommarstad belägen vid Vättern, vilket ger närheten till båtliv och vacker natur. Med en bekväm bilresa på endast 45 minuter når du Örebro, en stad rik på kultur och puls, och känd som en livlig universitetsstad. Här möts du av vårt enastående team där gemenskapen alltid är i fokus och stämningen är hög. Vår trivsel och sammanhållning återspeglas tydligt i våra medarbetarundersökningar, där vi ständigt rankas högt som en arbetsplats där alla känner sig välkomna och uppskattade. Våra lokaler är rymliga och inbjudande, och vi har förmånen att ha många lojala stamkunder som besöker oss dagligen. Hos oss får du inte bara en arbetsplats, utan en andra familj där du kan växa och trivas både professionellt och personligt. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även att skapa delaktighet inom apoteket och verkar för en god gruppdynamik. So, what’s in it for you? - Jobba hos Sveriges största apoteksaktör 🧡 Ja, det är faktiskt vi på Kronans Apotek sett till antal apotek! Vi har över 550 apotek från Skåne i syd till Lappland i norr, varav 45 av dessa apotek är entreprenörsdrivna med egna ägare. - Skapa magi med oss 🔮 Så här beskriver apotekschef Diaa Abo Saleh sitt ledarskap och teamet: Vi utgör en energifylld arbetsgrupp där samarbetsviljan och arbetsglädjen är central. Som ledare strävar jag alltid efter att vara lyhörd för mina medarbetares behov, att vara flexibel och visa omtanke för var och en av mina medarbetare. - Vi tror på transparens💰 I denna roll erbjuder vi en lön på 40 000 kr i grundlön och 10 000 kr/månad i inflyttningsbidrag (lönetillägg). Apoteket är öppet 09.00-18.00 på vardagar, 09.30–14.00 på lördagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du välkomnas till apotekschef Diaa Abo Saleh team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Vi är också övertygade om att flexibilitet, anpassningsbarhet och att trivas i en miljö där inte allt är på plats, är nyckelfaktorer för att trivas i den förändringsresa vi befinner oss i. 🧡💙 Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Diaa Abo Saleh på tel. 073-5869238 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Följ med på en unik förändringsresa med apoteksbranschens nya aktör som består av Apoteksgruppen och Kronans Apotek som tillsammans kommer fortsätta sin resa under varumärket Kronans Apotek. Tillsammans är vi Sveriges tredje största aktör med flest apotek runt om i hela landet samt en e-handel. Genom att behålla det bästa från båda företagen är vi starkare, smartare och en modig utmanare i branschen. Tycker du att detta låter lika spännande som vi gör? Härligt – häng med på resan!

22 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

21 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

21 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Kvinna utanför Askersund söker personlig assistent på 75 %

Vårt mål är att ha de mest nöjda kunderna samt de mest stolta medarbetarna i branschen. Visionen för Assistansexperten är att vara den självklara utföraren av personlig assistans för kunder, anhöriga, medarbetare och beställare med höga kvalitetskrav. Vår ambition är inte att bli störst, utan att bli bäst. Vi är en trygg personlig assistansanordnare som lägger stort hjärta i det vi gör. Vi har den nära kontakten från ett litet bolag och den stora kunskapen från ett stort bolag. Hos oss är du inte en i mängden utan en viktig kugge i vårt dagliga arbete. Vi är måna om vår personal som är ryggraden i vår verksamhet, hos oss får du möjligheterna. Just nu växer vi och vi söker därmed de bästa experterna inom personlig assistans. Att arbeta som personlig assistent är viktigt och givande på massor av olika sätt, men det kan också vara svårt och krävande. Det kan finnas flera olika utmaningar och annorlunda förutsättningar att ta hänsyn till samtidigt. Det är viktigt att du som assistent är trygg i din yrkesroll och din introduktionsutbildning följs av täta personalmöten och löpande handledning. Vi söker just nu en aktiv och engagerad personlig assistent som kan vara med och bidra till att vår kund får rätt förutsättningar att leva ett så självständigt och aktivt liv som möjligt. Kvinnan är i 40-årsåldern och bor tillsammans med sin familj i ett hus på landet i Närkesberg. Familjen har egna hästar så det är en fördel om du som assistent är hästvan. Vi söker dig som är positiv, trygg, arbetsvillig, punktlig och ansvarstagande och som vill vara med och göra skillnad för en annan människas vardag och livskvalité. Viktigt är att du har känsla för integritet då arbetet sker i en familjs hem vilket innebär att man behöver kunna samarbeta och arbeta tillsammans med kunden och hennes familjemedlemmar. I din roll som personlig assistent ingår varierande arbetsuppgifter. Det kan bland annat handla om personlig och integritetsnära omvårdnad, matlagning, hushållssysslor och att assistera vid aktiviteter, träning och bassängträning. Arbetstid: Arbetstiden kommer främst att vara förlagd dagtid mellan ca kl. 08.00-17.00 tre dagar per vecka. Tjänstgöringsgrad: Fast anställning enligt anställningsformen "så länge assistansuppdraget varar". Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du: • Har goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift • Har körkort och tillgång till bil • Tål pälsdjur • Är simkunnig • Är ansvarstagande, flexibel och inkännande • Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet Varmt välkommen med din ansökan önskar vi på AssistansExperten!

21 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Resurs till Anpassade grundskolan

Välkommen till Askersund! Hos oss får du alla fördelarna med att arbeta i en liten kommun. Här värdesätter vi skapandet av nära relationer, modet att påverka och det engagemang som genomsyrar vårt arbete. Vi har jobb som märks och tillsammans gör vi skillnad varje dag, alla på olika sätt men alltid med kommunens invånare i fokus. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola. Vår vision är att Askersunds kommun skall erbjuda varje barn och ungdom en förskola och skola som gör att framtiden är till för alla. En framtid fylld av möjligheter. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. ARBETSUPPGIFTER Vill du arbeta tillsammans med oss och utveckla den Anpassade grundskolans verksamhet årskurs 1-9. Vi söker dig som är nyfiken och vill driva och utveckla lärandemiljö tillsammans med elever, kollegor, vårdnadshavare och elevhälsa. Arbetet sker också i nära kontakt med ledning och utgår från läroplanens intentioner samt de styrdokument som råder. Tillsammans skapar vi en meningsfull skoldag samt omsorg på fritids före eller efter skolans slut. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Stor vikt läggs vid förmågan att arbeta i team med andra och även utveckla arbetet enskilt utifrån uppdrag. KVALIFIKATIONER Önskvärda utbildningar är omvårdnadsprogrammet, barn- och fritidsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi ställer stor vikt vid personlig lämplighet och vi vill att du delar kommunens värdegrund. Vi ser gärna att våra medarbetare speglar samhällets mångfald. ÖVRIGT Askersunds kommun - vår pärla vid Sveriges hemligaste skärgård. Askersund är en plats där historisk skönhet möter naturens vilda underverk. Inte att förglömma vår unika skärgård som är en skatt som bara väntar på att utforskas. Det som gör Askersunds kommun ännu mer speciell är dess invånare! 11 500 starka individer som kallar denna plats sitt hem, och vi är stolta över att vara deras gemenskap. Vi är något över 1 000 medarbetare som arbetar tillsammans för att se till att vår kommun fortsätter att blomstra. Vi välkomnar och värdesätter olikheter och ser till att vår arbetsplats är öppen för alla. Vår vision är att Askersunds kommun ska vara en plats där det är attraktivt att leva och hållbart bo och verka i. Vi ska bidra till våra invånares möjligheter att ha en bra vardag. Kom och bli en del av vår gemenskap och låt oss tillsammans fortsätta att bygga en plats vi är stolta över att kalla hemma med lust, mod och engagemang. Vi känner oss stolta över vårt Askersund! Besök gärna: https://www.visitaskersund.se/ Observera att vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

21 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Kommunekolog

Välkommen till Askersund! Hos oss får du alla fördelarna med att arbeta i en liten kommun. Här värdesätter vi skapandet av nära relationer, modet att påverka och det engagemang som genomsyrar vårt arbete. Vi har jobb som märks och tillsammans gör vi skillnad varje dag, alla på olika sätt men alltid med kommunens invånare i fokus. Samhällsbyggnad Sydnärke är en gemensam förvaltning för Askersund, Lekeberg och Laxå, men är en del av Askersunds kommuns organisation. Samhällsbyggnad Sydnärke jobbar med plan-, bygg- och miljöfrågor och är en viktig del i kommunernas arbete med attraktivitet och hållbarhet. På Samhällsbyggnad Sydnärke är vi totalt ca 30 medarbetare. På förvaltningen gäller årsarbetstid vilket betyder att du har en stor frihet att själv styra dina arbetstider. Som anställd har du även möjlighet att teckna ett distansarbetsavtal för att kunna jobba hemma 1-2 dagar i veckan. ARBETSUPPGIFTER Du kommer vara med och driva kommunernas naturvårdsarbete och vara dess resurs och expert i naturvårdsfrågor. Arbetsuppgifterna är varierade och innefattar såväl strategiskt arbete, rådgivning, miljöskydd och praktiska naturvårdsprojekt. Exempel på arbetsuppgifter kan vara fältarbete vid inventeringar, fältbesök och tillsyn. Att driva naturvårdsprojekt (LONA- och LOVA-projekt) samt bilda och bedriva tillsyn av kommunala naturreservat. Att delta i samverkan rörande naturvård och vattenvård, samt i viss mån hantera miljöskyddsärenden rörande naturmark. Du bidrar med ekologisk kunskap vid bl.a. fysisk planering vid detaljplaner och ÖP, handläggning av PBL- och strandskyddsärenden, handläggning inom miljöskydd, kommunernas grönyteskötsel, naturvårdsplaner etc. Dessutom svarar du för naturvårdens intressen i frågor som rör kommunen, t.ex. vid remisser. Beroende på din erfarenhet kan en tjänst som naturvårdshandläggare bli aktuell. Vi har en flexibel organisation vilket innebär att arbetsuppgifterna med tiden kan komma att förändras. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Att arbeta digitalt är en självklarhet för dig och du har god datorvana. KVALIFIKATIONER Relevant högskoleutbildning inom naturvård. - Ekologisk kunskap för att kunna utföra övergripande naturinventeringar. - Erfarenhet av arbete på myndighet - Kunskap om miljöbalken, kommunallag och förvaltningslagen Vi ser gärna att våra medarbetare speglar samhällets mångfald. - Vara strukturerad - Självständig - Serviceinriktad - Kommunikativ Stor vikt fästes vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Askersunds kommun - vår pärla vid Sveriges hemligaste skärgård. Askersund är en plats där historisk skönhet möter naturens vilda underverk. Inte att förglömma vår unika skärgård som är en skatt som bara väntar på att utforskas. Det som gör Askersunds kommun ännu mer speciell är dess invånare! 11 500 starka individer som kallar denna plats sitt hem, och vi är stolta över att vara deras gemenskap. Vi är något över 1 000 medarbetare som arbetar tillsammans för att se till att vår kommun fortsätter att blomstra. Vi välkomnar och värdesätter olikheter och ser till att vår arbetsplats är öppen för alla. Vår vision är att Askersunds kommun ska vara en plats där det är attraktivt att leva och hållbart bo och verka i. Vi ska bidra till våra invånares möjligheter att ha en bra vardag. Kom och bli en del av vår gemenskap och låt oss tillsammans fortsätta att bygga en plats vi är stolta över att kalla hemma med lust, mod och engagemang. Vi känner oss stolta över vårt Askersund! Besök gärna: https://www.visitaskersund.se/ Observera att vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

21 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Studenter till Produktion i Askersund

Är du student och letar efter ett jobb under sommaren och vill tjäna extra pengar under terminen i höst? Då har vi ett jobb för dig! Vi på Adecco växer och söker nu Studenter till vår kund i Askersund som kan kompletera oss och bli en del av vår tillväxtresa. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer spendera dina arbetsdagar i en renrumsproduktion tillsammans med ett mindre team av kollegor. Du kommer att arbeta självständigt samt som en del av ett team där mycket vikt läggs på det egna ansvaret. Arbetsuppgifterna kan variera, även om själva arbetsuppgifterna kan vara monotona och upprepande. Företaget tillverkar och paketerar förband och material till framför allt första hjälpen-lådor.  Vem trivs här? Du ska vara studerande, ingen tidigare erfarenhet krävs. Det är meriterande om du jobbat med händerna i form av montering eller i en produktion tidigare, därtill är det bra med förståelse för hur renrumsproduktion fungerar. Utöver det så är nogrannhet och effektivitet två viktiga egenskaper för att lyckas i tjänsten. Annars lägger vi stor vikt vid personlighet, så är du lättlärd och ambitiös så är detta en perfekt tjänst för dig. Om uppdraget Detta är ett konsultuppdrag på heltid under sommaren med start omgående. Under hösten finns goda chanser att jobba extra vid behov. Som studentkonsult får du en anställning hos Adecco Sweden och blir främst uthyrd till vår kund i Askersund. Vi har kollektivavtal och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Om ansökan Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vänligen bifoga CV och personligt brev. Du söker tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök" intill annonsen. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

21 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Produktionsmedarbetare i Askersund

Är du en nogrann och effektiv person? Då har vi ett jobb för dig! Vi på Adecco växer och söker nu produktionsmedarbetare till vår kund i Askersund som kan kompletera oss och bli en del av vår tillväxtresa. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer spendera dina arbetsdagar i en renrumsproduktion tillsammans med ett mindre team av kollegor. Du kommer att arbeta självständigt samt som en del av ett team där mycket vikt läggs på det egna ansvaret. Arbetsuppgifterna kan variera, även om själva arbetsuppgifterna kan vara monotona och upprepande. Företaget tillverkar och paketerar förband och material till framför allt första hjälpen-lådor.  Vem trivs här? Ingen tidigare erfarenhet krävs. Det är meriterande om du jobbat med händerna i form av montering eller i en produktion tidigare, därtill är det bra med förståelse för hur renrumsproduktion fungerar. Utöver det så är nogrannhet och effektivitet två viktiga egenskaper för att lyckas i tjänsten. Annars lägger vi stor vikt vid personlighet, så är du lättlärd och ambitiös så är detta en perfekt tjänst för dig. Om uppdraget Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och löpande fram över med chans till förlängning. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden och blir uthyrd till vår kund i Askersund. Vi har kollektivavtal och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Om ansökan Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vänligen bifoga CV och personligt brev. Du söker tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök" intill annonsen. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

21 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024