Almia söker specialist inom internmedicin till neurologi Bollnäs

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Specialist inom internmedicin med erfarenhet från Neurologi. Finner du tjänsten som Specialist inom internmedicin till Bollnäs intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

30 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Vi behöver en pizzabagare

Hej vi på strandrestaurangen behöver 2 personal som vill jobba som pizzabagare för att vi vill utveckla våran verksamhet.

30 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Kock för ale carte och husmans kost

Vi söker en erfaren kock inom a la carte samt husmanskost/ lunch. Du måste kunna jobba i grupp,självständigt och kunna ta egna initiativ.

30 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Unik möjlighet för farmaceuter i sommar!

Brinner du för ditt arbete som farmaceut men söker nya spännande utmaningar? Vi har en unik möjlighet för dig som vill testa på att jobba som farmaceutkonsult inom bemanning i sommar. Du har nu möjlighet att själv önska din uppdragsort och vi fixar jobbet där! Om Oss: Vårdbron är bemanningsföretaget som bemannar och rekryterar all form av personal inom vård- och omsorg och socialtjänst. Vi arbetar med regioner, kommuner och privata aktörer med uppdrag i hela landet. Vi brinner för att matcha kompetenta farmaceuter med spännande uppdrag och strävar efter att skapa meningsfulla möten och bygga långsiktiga relationer. Vår målsättning är att vara det trygga bemanningsföretaget som arbetar för att vara en flexibel arbetsgivare med trygga arbetsvillkor. Vi vill att du ska få möjligheten att styra över din egen tid, så du enklare får ihop livspusslet. Vi Söker: Nu söker vi kontakt med nya engagerade farmaceuter som är redo att ta nästa i karriären och utvecklas tillsammans med oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen som bemanningskonsult behöver du vara duktig på att möta nya människor och vara noggrann samt trygg i din yrkesroll. Krav: Legitimerad farmaceut/apotekare Engagemang och professionalism Förmåga att arbeta självständigt och i team 2 års erfarenhet Kompetens i Pharma Suite Vi Erbjuder: Spännande och varierande uppdrag där du själv väljer orten Möjlighet till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig bemanningsspecialist som finns tillgängliga för dig under hela resan. Varmt välkommen in med din ansökan!

30 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Gastroläkare till Bollnäs/Söderhamn, v. 36-40!

Är du passionerad för ditt arbete som specialistläkare inom medicinsk gastroenterologi och hepatologi och letar efter nya utmaningar? Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig att växa och utvecklas som specialistläkare i Bollnäs eller Söderhamn. Beskrivning: Vi söker en erfaren och engagerad specialistläkare inom medicinsk gastroenterologi och hepatologi för ett uppdrag i Bollnäs eller Söderhamn under vecka 36-40. Du kommer att verka inom en dynamisk och professionell miljö, och din kompetens kommer att vara avgörande för att säkerställa högkvalitativ vård och stöd till verksamhetens patienter. Detta uppdrag har sista svarsdag 9:e juni, men vi har ett flertal liknande uppdrag och är alltid intresserade av att komma i kontakt med kompetent vårdpersonal! Krav: Legitimation som specialistläkare inom medicinsk gastroenterologi och hepatologi Minst 2 års erfarenhet inom området Förmåga att arbeta självständigt och i team Utmärkt kommunikationsförmåga Arbetsuppgifter: Samarbeta med andra vårdprofessionella för att säkerställa ett helhetsperspektiv inom patientvården Dokumentera och rapportera vårdåtgärder enligt gällande rutiner Sedvanliga arbetsuppgifter och undersökningar Om Oss: Vårdbron är det bemanningsföretag som specialiserar sig på att bemanna och rekrytera personal inom vård- och omsorgssektorn samt socialtjänsten. Vi samarbetar med regioner, kommuner och privata aktörer med uppdrag över hela landet. Vi strävar efter att matcha kompetenta specialistläkare med stimulerande uppdrag inom vården och arbetar för att skapa meningsfulla möten och långsiktiga relationer mellan våra specialister och arbetsgivare. Vårt mål är att vara det trygga bemanningsföretaget som agerar som en flexibel arbetsgivare med säkra arbetsvillkor. Vi vill ge dig möjlighet att själv styra över din tid för att underlätta livspusslet. Vi erbjuder: Möjligheter till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig bemanningsspecialist som finns tillgänglig för dig under hela resan Varmt välkommen med din ansökan!

30 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Ambulanssjuksköterska i Mellansverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. ambulanssjuksköterskaiMellansverige I ambulansen jobbar en specialistsjuksköterska och en ambulanssjukvårdare, eller sjuksköterska, som ett team. Ingen dag eller uppdrag är det andra likt. Du möter olika patienter med olika tillstånd i varierande miljöer. Alltifrån multisjuka äldre till förlossningar och nyfödda barn, och utför akuta insatser för att rädda liv vid exempelvis olyckor. På en olycksplats samverkar ni ofta med polis, räddningstjänst och akutläkare. Från mer anvancerade intensivvårds- och kuvöstransporter till mindre vårdkrävande transporter. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. VUB inom prehospital sjukvård. Var:Mellansverige Omfattning: 100% Tidsperiod:2024-07-15 - 2024-08-18 Arbetstider:3-skift rotation. Journalsystem:Mobimed, Pandora, Melior.Sista ansökningsdag:2024-06-03 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

29 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Driven löneadministratör

Om företaget Företagssupport är en byrå med familjär känsla. Inom våra väggar ryms mycket kompetens, ett stort engagemang och vi brinner för att bistå våra kunder med det som vi är bäst på. Våra digitala lösningar och moderna verktyg gör att geografisk placering aldrig är ett hinder. Vår kundportfölj består av allt från enskilda firmor och mindre aktiebolag till större koncerner och börsnoterade företag. En stor del av vår verksamhet består av att ge kvalificerad rådgivning till företag och företagare i alla branscher och vår uttalade strategi är att vi ska vara en modern redovisningsbyrå som med tekniska lösningar och flexibelt arbetssätt skapar frihet för kunder och medarbetare. Detta ställer såklart krav på hög servicenivå, kompetens och ansvar hos våra medarbetare. Vi har sedan starten varit måna om att arbeta tätt med våra kunder och satt oss in i deras verksamhet för att kunna leverera tjänster med mervärde. Våra ledord som finns med oss i allt vi gör är tillgänglighet, engagemang och kompetens. Vi är idag tio anställda i Bollnäs och fem på vårt kontor i Stockholm samt tre i Söderhamn. Vi har en stark tillväxt och blev tilldelade utmärkelsen ”Årets tillväxtbyrå 2021”, vilket vi såklart är mycket stolta över! I takt med vår starka tillväxt och våra ökade kundrelationer så behöver vi nu långsiktigt stärka upp vårt team med fler medarbetare. Läs mer om oss på www.supportforetagen.se Gillar du att jobba med löneadministration? Är du professionell i ditt bemötande och trivs i kontakten med kunder? Vill du ingå i ett team och jobba på ett framgångsrikt företag? Då har du hittat rätt! Vi söker nu fler medarbetare till vår löneavdelning, inledningsvis med placering i Bollnäs. Vårt nyrenoverade kontor finns på ett eget våningsplan på Bollnäs Cowork, Telegrafhuset, mitt i stan. https://bollnascowork.bokamera.se/#news Kontoret i Söderhamn är också i ett co-work med stor sammanhållning och mycket aktiviteter beläget mitt i stan i vad som kallas Telegrafhuset. Dina arbetsuppgifter I rollen som löneadministratör kommer du att arbeta med all form av löneadministration. Vi arbetar med stora som små företag och våra kunder finns inom olika typer av branscher. Du sköter hela löneprocessen, tar fram rapporter och statistik, kontrollerar löneunderlag, läser och tolkar kollektivavtal samt ger rådgivning gällande lönefrågor till våra kunder. Du ingår i ett team tillsammans med två erfarna lönespecialister där ni stöttar varandra när det behövs. Vi erbjuder vi dig en trevlig och modern arbetsplats i fräsch kontorsmiljö, ett tight team med korta beslutsvägar och stor möjlighet att påverka din och företagets utveckling. Vi ser varje medarbetare hos oss som en nyckel för vår fortsatta tillväxt och därför får alla vara med och forma sina arbetsroller och utveckling framåt. Din profil För att passa i rollen som löneadministratör hos oss på Företagssupport ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med löneadministration någon gång under de senaste 5 åren. Har du även en utbildning inom löneadministration är det meriterande. Hos oss är det viktigt att du är serviceinriktad som person då du dagligen har kontakt med våra kunder. Du är strukturerad och metodisk i ditt arbetssätt samtidigt som du kan vara flexibel och prioritera om när situationen kräver det. Du gillar att jobba i ett högt tempo och behåller lugnet vid stressiga situationer. Samarbete är något vi värdesätter högt och trots att du är självgående vill vi att du blir en del av vårt team, där vi delar med oss av vår kunskap och hjälper varandra. Du är intresserad av digitala lösningar och har lätt för att lära dig nya system. Ansökan Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 2024-06-16. Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se. I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Beatrice Tannerstål på telefonnummer: 073 351 27 96 alternativt maila: [email protected]

29 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Vi söker servitör/servitris för sommarsäsongen

Orbaden Spa & Resort ligger vackert placerad vid Ljusnans strand mellan Bollnäs och Järvsö. Hotellet har 150 bäddar och plats för ca 250 gäster i matsalarna. 2016 byggdes anläggningen ut med 9 st sviter, designade av bland annat Peter Stormare & Carolina Klüft. Anläggningens gäster är en mix av lokalbefolkning, weekendgäster från Mälardalen och turister från Europa. Vi behöver utökar vår personalstyrka i restaurangen och söker dig som brinner för service och en trevlig restaurangupplevelse. Du är utåtriktad, har ett stort intresse för mat och dryck, gillar service och människor. Flerårig erfarenhet från liknande arbeten är meriterande. Vi söker just nu efter medarbetare till vår sommarsäsong. Arbetet är i första hand från juni till slutet av augusti, men perioden kan till viss del anpassas till dina förutsättningar. Vi kommer även ha ett behov att behålla en del av sommarpersonalen även under hösten. Möjlighet finns även att börja jobba tidigare på till exempel helger eller större event. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

28 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Kvinnlig personlig assistent - tim- och sommarvikarie - Alfta

Inkludera assistans i Sverige AB tidigare MR Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden. Vi söker en kvinnlig personlig assistent som med kort varsel kan hjälpa till vid ordinarie personals frånvaro. Här krävs hög arbetsmoral, ansvarskänsla och gott ordningssinne, då kunden högt värderar ordning och reda. Du arbetar aktivt med kundens behov via tydliga rutiner. Tryggheten mellan dig och kunden samt i dina arbetsuppgifter säkerställs genom introduktionspass. - Jag är en man, 55+, som behöver stöd och hjälp i min vardag i mitt hem i Alfta. Förflyttar mig med permobil och har hjälp av taklyft. För vår kommunikation behöver du tala och skriva svenska. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna som personlig assistent. Kunden väljer själv sina assistenter och stor vikt läggs kring personlighet. Arbetstider: dag-, kväll- och helgpass. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan!

28 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
💸Jobba som Teamleader inom Telemarketing 💸

Lingon är ett utav Sveriges största företag inom telemarketing. Vi driver flertalet callcenter runtom i landet och söker nu dig som har erfarenhet av telefonförsäljning sen tidigare som vill vara med och starta upp ett nytt callcenter i din stad där du axlar ansvaret för ledarrollen. Vi söker dig som har jobbat med telefonförsäljning mot konsumenter eller företag med ett bra track record. Erfarenhet av att sälja abonnemang är extra meriterande. Vad vi erbjuder: Hög Grundlön + Provision på teamets och egen försäljnings Arbetstider 09.45 - 19.00 Måndag - Fredag Eget kontor i din stad där du styr och är chef Frihet under ansvar Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Är ansvarstagande och ordningsam Klarar av att visa vägen genom att sälja själv Du har pondus och klarar av att prata framför folk Du är respektingivande Har du jobbat med telefonförsäljning och känner att du är redo att ta nästa steg i karriären? Vi har endast 1 ledig chefs tjänst i din stad så passa på att sök du med! Ansökningar hänvisas via mail till: [email protected]

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024