Lediga jobb i Burlöv

Sök totalt 87 lediga jobb i Burlöv

Extrapersonal för leverans av partytält och möbler

Vi söker nu extrapersonal som kan börja timjobba snarast. Vi hyr ut partytält, möbler och porslin till privata och företagssammankomster. Arbetet består av leveranser, diskning av vårt porslin, montering av partytält m.m. Vi utgår från vårt lager i Arlöv, och tiderna är varierande. Övertid förekommer i perioder. Goda kommunikationer finns till vårt lager, såväl med bil som buss eller tåg. Vi ser helst att du är rökfri, och i normalt fysiskt skick, samt har lätt för att jobba i grupp. Lön efter överenskommelse.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Tjäna 33 000 SEK/M

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations i Malmö för att tjäna 33 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 33 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 33 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Tjäna 33 000 SEK/M

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations i Malmö för att tjäna 33 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 33 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 33 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Strategisk Inköpschef

Hedson Technologies AB bildades 1999 som ett samgående mellan Drester i Malmö och IRT i Vänersborg. Under 2005 förvärvades även det tyska företaget Herkules Hebetechnik GmbH in i koncernen. Alla tre företagen, med sina egna varumärken, har en lång historia av att utveckla och producera verkstadsutrustning för karosseri- och lackverkstäder. Hedson har sedan dess varit en ledande leverantör av premiumsystem för härdning, lyft och rengöring till bil- och däckverkstäder samt till industrin över hela världen. Vi omsätter ca 280 Mkr och är ca 40 anställda på vårt huvudkontor i Arlöv. www.hedson.com Hedson Technologies AB förvärvades år 2022 av det svenska investeringsbolaget Storskogen med en långsiktig ägarhorisont. www.storskogen.com Strategisk inköpschef till Hedson Technologies På Hedson Technologies är vi stolta över att vi kontinuerligt jobbar med utveckling av såväl våra produkter som vår organisation. En av våra drivkrafter bakom vår tillväxt är ett skickligt och engagerat team. Nu söker vi en strategisk inköpschef som skall hjälpa oss att stärka vår organisation ytterligare. Som inköpschef på vår site i Arlöv, som också är vårt huvudkontor, kommer du att arbeta med en rad både operativa och strategiska frågor kopplat till vår inköpsfunktion, men även i styrgruppen på siten, där vi tillsammans driver och löser gemensamma frågor. Exempel på arbetsuppgifter - Ledarskap i rollen som chef - Söka, utvärdera och utse leverantörer - Utveckla inköpsstrategin inom ansvarsområdet - Upprätta kontrakt med leverantörer - Pris- och villkorsförhandlingar med leverantörer - Operativt inköp - Tillgodose att kontrakt och inköp uppfyller företagets policys, lag och myndighetskrav Du behöver ha följande bakgrund/erfarenhet - Relevant eftergymnasial utbildning (högsoleingenjör/civilingenjör/ekonom etc) - Minst 10 års praktisk erfarenhet av att arbeta med strategiskt inköp i en tillverkande industri, där inköp avser olika teknik-/produktområden från en flora av olika leverantörer. - Erfarenhet och kunskap inom ESG-rapportering och hållbarhet - Ledarerfarenhet - Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat Vem är du? En ”hands-on-typ” av person som ser till att få saker gjorda. Du blir vår expert och sakkunnige inom inköpsorganisationen och kan ditt område och ser till att ha struktur och ordning. Du bygger långsiktiga relationer till våra leverantörer samtidigt som du är en duktig förhandlare och kravställare. I en mindre verksamhet som vår, krävs det att man är allround och kan kombinera den strategiska rollen med det praktiska och operativa och klara prioriteringarna. Vår företagskultur präglas av engagemang, eget ansvar, driv och en positiv anda och det är viktigt att du också står för detta. Du har utmärkta sociala färdigheter/ledaregenskaper och förmåga att driva, motivera och utveckla medarbetare och kollegor. Du har en inställning som främjar förbättringar och bidrar till process- och organisationsutveckling. Du kommer att rapportera till sitechefen på Hedson Technologies i Arlöv (som också är arbetsstället). Vi hoppas att detta har gjort dig intresserad av att söka till oss. Vänligen maila din ansökan till Jenny Månsson, [email protected], så snart som möjligt då vi kommer att göra urval löpande och avslutar rekryteringen när vi hittat rätt kandidat, så vänta inte med att söka. Har du frågor om tjänsten maila Jenny eller ring henne på +46 703318506. Vi ser fram emot att höra från dig!!!

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Administratör

Falkenklev Logistik AB är ett familjeföretag som grundades 1957. Sedan dess har företaget gått i arv inom familjen och växt sig större för varje år som gått. Idag är vi stor transportör för DHL och distribuerar i stora delar av nordvästra och södra Skåne. Miljön ligger i stort fokus och under de senaste åren har företaget gjort stora satsningar inom den kategorin. Ett externt bolag med samma ägarfamilj har grundats, Rifil AB. Rifil verkar inom laddinfrastruktur och dess första laddpark ligger i anslutning till Falkenklev Logistik. Detta har möjliggjort inköp av el-lastbilar för åkeriet och visionen för framtiden är att ersätta alla fossildrivna fordon med el. En egen solcellspark är under projektering vilket blir den sista pusselbiten för en helt egen grön kedja. Satsningarna för miljön har uppmärksammats med bland annat följande utmärkelser, Region Skånes miljöpris, Stora Åkeripriset och Laddguldet. Falkenklev Logistik är Fair Transport certifierade. Läs gärna mer om oss på vår hemsida. http://www.falkenklevlogistik.se/ Om Tjänsten: Som administratör kommer du vara en nyckelperson i vår verksamhets dagliga drift och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. I rollen är du självgående och tar egna initiativ. I ditt arbete kommer du samarbeta både internt med kollegor och externt med kunder och andra samarbetsparter. Arbetet kommer innebära att hålla igång flera uppgifter samtidigt och därför är stresståligheten och planeringsförmågan viktig. I ditt arbete kommer du ha diverse administrativa uppgifter som omfattar bland annat: Hantering av skador, reklamationer och saknat gods. Daglig kontakt med chaufförer och kunder. Inköp av arbetskläder och diverse kontorsmaterial. Administrering av ledighetsansökningar. Attestering av tidrapporteringar. Vara delaktig i rekrytering/onboarding processen i samarbete med HR. Transportledning. Övrig kalkylering och administrering. Viss administration för Rifil AB. Kvalifikationer: Vi söker dig som är lösningsorienterad och har ett intresse för administration och logistik samt gillar problemlösningar. Du trivs med att planera, koordinera och strukturera. Du bör vara självständig och ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter men samtidigt även fungera bra i team. Vi ser gärna att du har ett intresse för miljön, lägger stor fokus på en hållbar framtid och att du genomsyras av samma anda gällande omställningen, som vi gör idag. Kompetenskrav: Erfarenhet från Transport & Logistikbranschen. Goda datorkunskaper och kunna utrycka sig väl i tal och skrift. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och stationeringsorten är Arlöv. För att söka tjänsten skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] Vi hanterar ansökningarna löpande så sänd gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid ytterligare frågor om tjänsten kontakta gärna Matilda Hallén Schuster via mail. Varmt välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Speciallärare 2 tjänster

Burlöv är en spännande kommun i tillväxtregionen mellan Malmö och Lund. Vi har en nära organisationskultur som möjliggör och betonar samarbete, innovation och ett hållbart arbetsliv. Tillsammans utvecklar vi verksamheten och skapar värde för våra medborgare. Vill du vara med och bygga det attraktiva, tillgängliga, hållbara och trygga Burlöv? Burlöv är en utbildningskommun där vi med kreativitet och glädje för lärandet skapar goda förutsättningar för framtiden. Vi har ett nära samarbete med sverigeledande forskare gällande undervisningsutveckling i både förskola, grundskola och vuxenutbildning. Vi är modiga och testar nya innovativa idéer såsom VR i undervisningen. Vi tänker rörelse vid både nybyggnation, utveckling av utemiljöer och erbjuder rörelseanalys till vår personal. Vi genomför tidiga insatser tillsammans med socialtjänst och har ett gemensamt mobilt team för att hjälpa elever med problematisk frånvaro. Vi följer upp måluppfyllelsen på riktigt och agerar på våra resultat. Vi arbetar för att bli duktiga på det tillitsbaserade ledarskapet och har ett nära ledarskap med få medarbetare per chef. Svenshögskolan är en tvåparallellig F-6 skola med 310 elever och 40 personal. Skolbyggnaden är byggd 2016 och alla klassrum har tillhörande grupprum. Vi har en stor matsal och idrottshall samt fina salar för musik, bild och slöjdämnena. Vi har en mycket hög andel legitimerade lärare med bred erfarenhet och stort engagemang. På skolan finns även fyra tjänster i vårt spec-team, med både speciallärare och specialpedagog. Samtliga ingår i elevhälsoteamet (EHT). ARBETSUPPGIFTER Vi satsar mycket på utveckling av undervisningen tillsammans på vår härliga F-6 skola! Du kommer att få stora möjligheter till utveckling i yrkesrollen i både arbetslag och i skolans pedagogiska utvecklingsarbete. Vi har stort fokus på ett språk-och kunskapsutvecklande arbete. I det systematiska kvalitetsarbetet både leder och bistår skolans speciallärarteam arbetslagen. Bl.a. kring arbetet med extra anpassningar, kartläggningar, särskilt stöd och det förebyggande arbetet att skapa trygghet. Vi har två lediga speciallärartjänster på vardera 100% från augusti 2024, en på lågstadiet och en på mellanstadiet. För att vara aktuell för en tjänst hos oss behöver du ha lärarlegitimation i ämnen motsvarande årskurs F-3 eller 4-6. I din ansökan anger du om du ansöker till tjänst på lågstadiet eller mellanstadiet, ange också ämnen som du är legitimerad i. Du kommer att undervisa både i matematik och i svenska, oavsett vilken av tjänsterna du söker. På lågstadiet förekommer mycket grundläggande lästräning. Undervisning sker främst i klassrummet i några klasser med ordinarie ämneslärare i båda tjänsterna. Undervisning förekommer också i mindre grupper av elever som har behov av särskilda stödinsatser. Som speciallärare på Svenshögskolan har du ansvar för planering och genomförande av undervisning enligt Lgr22 och våra prioriterade mål på skolan. Du har ca. 17 timmars undervisning per vecka. Du samarbetar nära dina lärarkollegor på respektive skolstadium, samt med övriga speciallärare och specialpedagog. Viss samverkan med lärare i skolans särskilda undervisningsgrupper förekommer också. På mellanstadiet kommer du att ha undervisning några enstaka timmar i bl.a. svenska i den särskilda undervisningsgruppen. Tillsammans med kollegor i arbetslagen, samt stöd hos ett elevhälsoteam som innehar alla yrkesmässiga EHT-professioner så arbetar vi målmedvetet med elevernas lärande och utveckling. Din närmsta chef är skolans rektor som du har en nära dialog med kring bl.a. elever, undervisning, resursfördelning och arbetsmiljö. Även specialpedagogen bistår och samordnar spec-teamets veckomöten. Du kommer också delta i Burlövs kommuns utvecklingsgrupp för speciallärare och specialpedagoger några gånger per termin. Detta mötesforum, för just din profession, bidrar till samsyn och ett gemensamt lärande inom områden som du har ett särskilt engagemang inom. KVALIFIKATIONER Du är en legitimerad och skicklig speciallärare som får energi av att undervisa och av att vara ute i elevernas olika lärmiljöer. Du bistår i samordningen av undervisningen och dokumenterar samt analyserar elevernas kunskapsprogression. I det arbetet bidrar du till ett positivt arbetsklimat genom att du är bra på att samarbeta och skapa goda relationer på arbetsplatsen med dina kollegor. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta på en skola i ett socioekonomiskt utmanade område och med elever med svenska som andraspråk. Du är mån om att ha goda relationer med elever och vårdnadshavare, där du i samverkan med klassmentorerna arbetar förebyggande och gärna bjuder in till möten av olika slag. Beskriv i din ansökan hur du brukar arbeta och kommunicera, för att det ska ge god långsiktig effekt på elevernas lärande och måluppfyllelse. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Ferietjänst, arbetsplatsförlagd tid 35 h per vecka. Enligt skollagen krävs det att du uppvisar utdrag ur belastningsregistret före anställning. Detta begär du i god tid via polisens hemsida. Vill du veta mer om Burlövs kommun välkomnar vi dig till www.burlov.se. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt sistadatum. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta ansvarig för rekryteringen enligt annonsen för besked om hur du ska gå till väga för att skicka in dina ansökningshandlingar.

15 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Hemsjukvård i Burlöv

Vi söker kommunsjuksköterskor till uppdrag inom hemsjukvård i Burlöv. Du bör ha erfarenhet av arbete inom kommun sedan tidigare samt kunna arbeta så stor del av perioden som möjligt. Arbetsuppgifter Formella krav Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Språkkunskaper i svenska lägst motsvarande nivå B2 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Vi ser att du är en flexibel person som har lätt att anpassa dig till rådande rutiner. Du trivs i din yrkesroll och känner ett stort engagemang i mötet med människor. Vi vill att du bidrar till ett positivt arbetsklimat och att du är noggrann och är ansvarstagande i ditt arbete. Tidsperiod 2024-06-10-2024-10-31.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024