Lediga jobb i Eda

Sök totalt 40 lediga jobb i Eda

Butiks medarbetare / Kassör

Vi söker en kassör/kassörska! Är du en person som älskar att ge fantastisk service och samtidigt vara en del av ett trevligt team? Då kan det här vara jobbet för dig! Vi på Balkanboden AB söker en kassör/kassörska för vår livliga matvarubutik. Som kassör kommer du att vara det vänliga ansiktet utåt för vår butik och säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga shoppingupplevelsen. Dina ansvarsområden inkluderar: Kassahantering och snabb scanning av varor. Hantering av betalningar, både kontanter och kort. Att ge våra kunder en service utöver det vanliga. Att hålla kassazonen ren och organiserad. Vi letar efter någon som: Är serviceinriktad och brinner för att ge kunderna en fantastisk upplevelse. Har tidigare erfarenhet som kassör/kassörska (men det är inget krav). Kan arbeta flexibla tider, inklusive kvällar, helger och högtider. Är en lagspelare och trivs med att jobba i ett energifyllt team. Om du tror att du är rätt person för jobbet, skicka in din ansökan med CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och göra livet lite ljusare för våra kunder varje dag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Asiatisk kock

Erfarenhet asiatisk kock Du är en person som brinner för att laga mat och brinner för det. Du älskar att möta människor och samarbeta med dina kollegor. Det är viktigt att du är noggrann, självgående och social. Vidare trivs du med ett högt tempo där du snabbt ska kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa de problem som uppstår. Vi på Food Corner söker dig som är van att arbeta i ett team och har en god servicekänsla. Viktiga egenskaper för tjänsten är att du trivs i en miljö med stor variation i arbetsuppgifter. Du bör även ha en förmåga att kunna klara av att arbeta i ett högt tempo. Sedvanliga arbetsuppgifter i restaurangkök. Du ska kunna förbereda och laga asiatisk mat. Tidigare erfarenheter av asiatisk mat är ett stort plus. Vi erbjuder heltidstjänst, trevliga kollegor, en härlig arbetsmiljö och har även kollektivavtal. Erfarenhet är ett krav. Varaktighet, arbetstid Schemalagd arbetstid Provanställning tillämpas OBS! Man bör kunna jobba helger /kvällar de ansökningarna kommer att prioriteras. Vi har möjlighet att fixa boende åt dig om det behövs. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta restaurangchef Harbi Omar, [email protected] tlf 057-110015

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Säljare mot entreprenads- och fastighetsföretag

Om företaget Eda Järn är ett väletablerat och inarbetat företag inom skogs- och trädgårdsmaskiner och nu vid årsskiftet fick bolaget delvis nya ägare i form av Batteriprodukter i Wermland AB, ett välkommet tillskott i form av know-how, nya varumärken och finansiell trygghet. Kunderna finns inom fastighets- och bostadsbolag, kommuner, större och mindre skogsentreprenadföretag och privata skogs- och fastighetsägare. Trenden går mot allt större kunder som vill ha tillförlitliga och framtidssäkrade produkter. Därför satsar man nu stort med introduktionen av varumärken som EGO och FLEX bredvid Klassiska märken som Husqvarna och CFMOTO. Som helhetsleverantör är man också stora inom oljor, drivmedel och service, med stor servicehall för allt från traktorer till gräsklippare och sågar. Det har exploderat nu under våren, därför söker man nu ytterligare en maskinsäljare. ”Det bästa med att jobba här är kunderna” säger Fredrik Fors, som driver företaget tillsammans med sin fru Anna. Tillsammans med Fredrik och Anna kommer du att bearbeta marknaden i Värmland, med utgångspunkt i Eda kommun. Det finns väldigt många intressanta kundföretag i den här regionen. Vi erbjuder en tjänst med frihet under ansvar, möjlighet att jobba delvis hemifrån eller att utgå direkt hemifrån till kund samtidigt som viss arbetstid utförs i butik och verkstad. Låter det här kul? Då är du kanske rätt person. Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett team om tre personer, som jobbar med starka och snabbväxande varumärken på en marknad som till stor del styrs av de nya hållbarhetskraven. EGO är med sin överlägsna batterikapacitet och effekt en nästan självsäljande produkt. Kunderna inom kommun och fastighet, samt även på entreprenadsidan byter nu ut fossil mot el. Det innebär att du bearbetar marknaden med dator, mejl och telefon samt genomför kundbesök. Du tar över en del kunder, men bygger samtidigt en egen kundplattform. Utöver uppsökande B2B-försäljning ingår att hjälpa till i verkstad och butik samt planera och genomföra mässor och kundevent. Det ger ett angenämt avbrott mot att sitta i dator och telefon och är viktigt för en trivsam arbetsmiljö. Det ger dessutom chansen att träffa dina nya kunder. Fast månadslön och goda villkor, så som att kunna planera och jobba en del hemifrån om man vill. I det här läget söker man nån för framtiden, som blir företagets ansikte utåt och som successivt får mer och mer ansvar i bolaget. Du får dessutom gå en massa bra kurser, inte minst inom produktsidan. Se nedan vilka ”boxar” som klickar i hos dig! • B2B • Uppsökande försäljning • Kundansvar • Butik och verkstad • Mässor och kundevent Din profil Vi söker dig som har kunskap och erfarenhet inom försäljning, gärna inom sektorerna jordbruk, skogsbruk och/eller trädgård. Den viktigaste egenskapen är att du ska gilla att ge service och göra affärer. Det gäller att vara flexibel, någon dag kanske du kan sluta tidigare, nästa dag sitter du kvar och gör färdigt en offert. Du behöver också vara strukturerad och kunna systematisera och återanvända information. Är du beredd att göra vad som krävs för att ro en affär i land, så är du nog rätt person för jobbet. Här krävs också att man är socialt smidig, älskar att bygga och utveckla relationer och är mycket nyfiken. Det är viktigare att kunna lyssna, än att kunna prata. Grundläggande säljteknik, mek-erfarenhet och B-körkort är ett krav. • Kunskap inom försäljning • Intresse för skogs- och trädgårdsmaskiner • Flexibilitet • Självständighet • Social kompetens • B-körkort • Svenska och engelska Om Industrisupport Det här är en direktrekrytering, vilket innebär att du från första dagen får en anställning hos kundföretaget. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar inom olika yrkesområden. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

10 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Församlingspedagog/Fritidsledare

Är du vår nya FÖRSAMLINGSPEDAGOG/FRITIDSLEDARE ? Vi söker nu dig som vill arbeta i en fantastisk vacker och naturnära miljö. Har pedagogisk utbildning eller lång erfarenhet av att jobba med barn och unga, är strukturerad och ansvarstagande, vill leda och förnya vårt rika konfirmandarbete, är beredd att samarbeta med kommunens skolor och vill utveckla mötesplatser för barn och unga. Tjänstens omfattning är på 100% Tillträde enl. överenskommelse Sista ansökningsdag 20/6 Mer upplysningar om tjänsten lämnas av kyrkoherde Tony Danielsson, 070-201 26 14 [email protected] Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev. Skicka till: Eda-Köla pastorat Köla församlingshem 67396 Åmotfors eller via mail: [email protected]

10 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Vice butikschef till Gottebiten Charlottenberg Shoppingcenter

Är du en person med stort engagemang för försäljning och att alltid leverera den bästa kundupplevelsen? Är du ansvarstagande och drivs av att nå uppsatta mål och se resultat? Vill du också vara en del av gränshandelns största aktör inom konfektyr, dryck och tobak? Då har vi en tjänst för dig! Nu söker vi en erfaren Vice Butikschef till en av våra butiker i Charlottenberg - Gottebiten på Charlottenberg Shoppingcenter! Om dig Som Vice Butikschef har du en viktig nyckelroll i verksamheten där du tillsammans med butikschefen kommer att leda en personalgrupp på ca 10 medarbetare. Därför söker vi en ansvarstagande person med stort engagemang för butiksdrift.  Du är närvarande ute på golvet och deltar aktivt i alla arbetsuppgifter. För att lyckas i arbetet krävs flexibilitet, problemlösning och en god förmåga att kommunicera och skapa teamkänsla. Som person är du pålitlig och tillsammans med dina kollegor skapar du en god arbetsmiljö, där ni delar kunskap och information för att nå gemensamma mål. Vi söker dig som vill växa inom Gottebiten och butiken, har några års erfarenhet av butiksdrift och meriterande är om du har tidigare erfarenheter av att vara i en ansvarsroll. Arbetsuppgifter Din roll innebär att tillsammans med Butikschef driva och ansvara för butikens uppsatta mål, resultat och dess verksamhet. I dina arbetsuppgifter ingår: - Att leda och fördela arbetet i den dagliga driften - Följa upp att arbetssätt, lagar och regler efterlevs. - Introduktion av nya medarbetare. - Beställning, upplockning och påfyllning av varor. - Tillsammans med butikschefen aktivt arbeta med feedback och utveckling i personalgruppen. Du får Ett varierat och fritt arbete med spännande möjligheter att utvecklas i en av Europas största butiker inom konfektyr, dryck och tobak. Du får möjlighet att arbeta i ett härligt och framgångsrikt företag med viljan att alltid utvecklas och att alltid leverera den bästa kundupplevelsen i branschen.  Tjänsten är en heltid tillsvidare med lön enligt överenskommelse. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstiderna varierar, dag, kväll och helg. Vi tillämpar provanställning samt alkohol- och drogtest vid nyanställningar.   Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Pierre Regel, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Gottebiten en Gros AB är idag den största gränshandelsaktören inom konfektyr, drycker och tobak med ett 30-tal butiker i bland annat Strömstad, Charlottenberg, Töcksfors, Haparanda och Uddevalla. Gottebiten ingår i koncernen Orvelin Group Holding AB som är verksam inom tre huvudsakliga områden: handel, fastigheter och investeringar. Med huvudkontor i Strömstad har gränshandel naturligt kommit att bli en stor del, liksom ambitionen att utveckla och förädla näringsliv och fastighetsmarknad. Vi är omkring 450 anställda och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Orvelin Group Holding AB är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter.

10 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
🎉Jobba som Festival Salesman!🎉 Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales. Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp. När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter. Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna. Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget. Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser. Vad vi erbjuder: Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner. Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00 Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet. Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Vill resa och se Sverige Hur man söker: Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb. Ansök via mail våran mail [email protected] , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
myNanny barnvakt Koppom, nanny/barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 2 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Jula Töcksfors söker Varuhuschef

Varuhuschef Jula Töcksfors   Jula Sverige har idag 68 varuhus. Vi fortsätter expandera och söker därför dig som vill växa och utvecklas med företaget. Till Julas varuhus i Töcksfors söker vi nu en Varuhuschef. Vi söker dig som drivs av ledarskap och motiveras av att coacha, leda och utveckla medarbetare mot uppsatta mål!  Det här gör man som Varuhuschef Som Varuhuschef företräder du Jula som arbetsgivare och har direkt ansvar för personal, varuhusdrift och resultat. Du är ansvarig för att maximera försäljningen och lönsamheten i varuhuset samt följa upp resultaten. Detta gör du bland annat genom att skapa rätt förutsättningar för dig och dina medarbetare att ge bästa tänkbara kundservice och nå uppsatta mål. Till din hjälp har du varuhusets ledningsgrupp. Rollen innebär att: • Du analyserar, planerar, utvärderar och följer upp verksamheten. • Du är ansvarig för att forma din ledningsgrupp, rekrytera rätt medarbetare, personalplanera samt att utveckla ett starkt team som tar sig mot uppsatta mål. • Du leder och arbetar tillsammans med medarbetarna i den dagliga driften med försäljnings- och lagerarbete, upplockning av varor samt genomförande av marknads- och försäljningsplaner. • Du kommer ha personalansvar för varuhusets 15-20 medarbetare och rapporterar till Regionchef.   Det här är din bakgrund och dina erfarenheter Vi söker dig som har ledaregenskaper utifrån ett situationsanpassat ledarskap. Du har dokumenterad ledarerfarenhet från detaljhandeln där personal- och resultatansvar är en del av dina dagliga uppgifter. Det är meriterande om du har kunskap och/eller intresse inom vårt produktsortiment. Det här är du som ledare och person Som Varuhuschef är det viktigt att du får energi av att driva utveckling framåt. Du brinner för affärsmannaskap, försäljning och att ge våra kunder god service. Du har en god förmåga att prioritera, delegera arbete och hantera förändringar. Du är också strukturerad och utför ditt arbete med god kvalitet. Du har en strategisk förmåga och ser det coachande ledarskapet som en av de viktigaste nycklarna för att nå resultat. Tjänsten kräver att du har en ledande personlighet med god självinsikt samt förmåga att motivera, engagera och utveckla andra. Du är tydlig i ditt ledarskap och har förmåga att skapa en trivsam arbetsmiljö, du är också resultatorienterad och har en vilja att utvecklas med oss efter våra kunders behov. Som ledare inom Jula är du en viktig kulturbärare och förebild Bra att veta Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning med placering Töcksfors. Vi tillämpar fortlöpande urval så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så här söker du  Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt, gärna i PDF-format, då vi håller intervjuer löpande.   I denna rekrytering samarbetar vi med Retail Recruitment och ansvarig rekryterare. Jula är ett framgångsrikt och expansivt företag som erbjuder hemmafixare och proffs ett attraktivt sortiment till låga priser. Expansion är en tydlig del av Julas vision, här erbjuds goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Jula finns idag i Sverige, Norge, Polen och Finland.

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Jula Töcksfors söker Varuhuschef

Varuhuschef Jula Töcksfors   Jula Sverige har idag 68 varuhus. Vi fortsätter expandera och söker därför dig som vill växa och utvecklas med företaget. Till Julas varuhus i Töcksfors söker vi nu en Varuhuschef. Vi söker dig som drivs av ledarskap och motiveras av att coacha, leda och utveckla medarbetare mot uppsatta mål!  Det här gör man som Varuhuschef Som Varuhuschef företräder du Jula som arbetsgivare och har direkt ansvar för personal, varuhusdrift och resultat. Du är ansvarig för att maximera försäljningen och lönsamheten i varuhuset samt följa upp resultaten. Detta gör du bland annat genom att skapa rätt förutsättningar för dig och dina medarbetare att ge bästa tänkbara kundservice och nå uppsatta mål. Till din hjälp har du varuhusets ledningsgrupp. Rollen innebär att: • Du analyserar, planerar, utvärderar och följer upp verksamheten. • Du är ansvarig för att forma din ledningsgrupp, rekrytera rätt medarbetare, personalplanera samt att utveckla ett starkt team som tar sig mot uppsatta mål. • Du leder och arbetar tillsammans med medarbetarna i den dagliga driften med försäljnings- och lagerarbete, upplockning av varor samt genomförande av marknads- och försäljningsplaner. • Du kommer ha personalansvar för varuhusets 15-20 medarbetare och rapporterar till Regionchef.   Det här är din bakgrund och dina erfarenheter Vi söker dig som har ledaregenskaper utifrån ett situationsanpassat ledarskap. Du har dokumenterad ledarerfarenhet från detaljhandeln där personal- och resultatansvar är en del av dina dagliga uppgifter. Det är meriterande om du har kunskap och/eller intresse inom vårt produktsortiment. Det här är du som ledare och person Som Varuhuschef är det viktigt att du får energi av att driva utveckling framåt. Du brinner för affärsmannaskap, försäljning och att ge våra kunder god service. Du har en god förmåga att prioritera, delegera arbete och hantera förändringar. Du är också strukturerad och utför ditt arbete med god kvalitet. Du har en strategisk förmåga och ser det coachande ledarskapet som en av de viktigaste nycklarna för att nå resultat. Tjänsten kräver att du har en ledande personlighet med god självinsikt samt förmåga att motivera, engagera och utveckla andra. Du är tydlig i ditt ledarskap och har förmåga att skapa en trivsam arbetsmiljö, du är också resultatorienterad och har en vilja att utvecklas med oss efter våra kunders behov. Som ledare inom Jula är du en viktig kulturbärare och förebild Bra att veta Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning med placering Töcksfors. Vi tillämpar fortlöpande urval så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så här söker du  Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt, gärna i PDF-format, då vi håller intervjuer löpande.   I denna rekrytering samarbetar vi med Retail Recruitment och ansvarig rekryterare. Jula är ett framgångsrikt och expansivt företag som erbjuder hemmafixare och proffs ett attraktivt sortiment till låga priser. Expansion är en tydlig del av Julas vision, här erbjuds goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Jula finns idag i Sverige, Norge, Polen och Finland.

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Undersköterska/vårdbiträde demensboende natt

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER Vård och stöd verksamheten söker dig som vill arbeta med personer som har demenssjukdom. Vi söker en undersköterska/vårdbiträde till tjänstgöring på deltid natt inom demensboende som ligger i Charlottenberg. Det finns fyra enheter som har åtta lägenheter vardera. Vi har de boende i centrum och arbetar personcentrerat för att ge var och en det de behöver, i team med sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, biståndshandläggare, läkare och övrig baspersonal. Vårt arbete utgår från verksamhetens värdegrund samt det goda mötet och bemötandet mot såväl de vi är till för, som mellan oss i personalgruppen. Det dagliga arbetet kan innebära personlig omvårdnad, hjälp vid måltidssituationer, stöttning, vissa serviceinsatser samt delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter och aktiviteter med de boende. I arbetet ingår också att dokumentera händelser kring de boende och upprätta genomförandeplaner, vi ser därför att det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenska språket i både tal och skrift. Schemasystemet Time Care används och du får själv lägga ditt önskemål för en period i taget. KVALIFIKATIONER • Du ska vara utbildad undersköterska, vårdbiträde eller ha annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. • Meriterande är erfarenhet av omvårdnadsyrket och demensvård. • Du har en positiv inställning till ditt arbete, trivs i mötet med människor, är lyhörd för andras behov och har lätt för att samarbeta. • Du är flexibel och kan vid behov byta arbetsplats. • Du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

6 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024