Lediga jobb i Ekerö

Sök totalt 174 lediga jobb i Ekerö

Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Glädjespridare - Arbeta på heltid för Sveriges största varumärken!

Key Solutions har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Nu expanderar vi och söker dig som är vill ha ett arbete där utveckling, glädje och gemenskap står i fokus. Som säljare hos oss är du en viktig del av vårt framgångsrika säljteam och ansiktet utåt för våra kunder. Vad erbjuder vi? - Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! - Arbetstider mellan kl. 10.00-19:00 för telemarketing mån-fre 12.00-21.00 för fieldmarketing - Goda chanser att göra karriär och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Hur fungerar arbetet? Tjänsten kommer att utgå från vårt lokala kontor mitt i Solna Strand, där du kommer att jobba som säljare för en av våra största kunder. Tjänsten innefattar kontakt med såväl varma som kalla kunder både genom fysiska möten och per telefon. Vi ser gärna att du som söker: - Trivs med att arbeta både i grupp och självständigt - Är en sann glädjespridare och har god social kompetens - Är tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar svenska obehindrat Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Om Key Solutions: Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med över över 200 ambitiösa medarbetare som hjälper några av världens största varumärken med deras kundtillväxt. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia, EON och Hedvig med sin kundtillväxt. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen expanderat verksamheten utomlands.

15 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
241196 Man i centrala Ekerö söker personlig assistent

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Man i 60:års åldern som söker vikarier till sin assistans. Han bor på natursköna Ekerö nära Ekerö Centrum där det är goda kommunikationer till och från innerstaden. Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Mannen är rullstolsburen och behöver hjälp med allt ifrån personlig hygien, förflyttningar till matlagning. Han kan själv kommunicera och berätta för dig som assistent vad han behöver hjälp med. Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning  om rollen som personlig assistent. Anställningsformen är Intermittentanställning men kan komma att övergå i en Visstidsanställning i höst. Löneformen är timlön. Arbestiderna varierar utifrån kundens behov: dag, kväll, natt (aktiv samt jour), vardag som helg.  Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Undersköterska till hemsjukvården på Ekerö Vårdcentral

Beskrivning Ekerö Vårdcentral är en stor vårdcentral med ca 65 anställda och 20 000 listade patienter. Hemsjukvården (HSV) består av ett team med 3 usk, 4 ssk, 3 dsk, 1 Teamchef/dsk samt en läkare. Vi är ett sammansvetsat gäng som tillsammans tar hand om våra ca 220 inskrivna patienter i en vacker kulturbygd. HSV arbetar i mindre grupper där ssk/dsk fördelar dagens arbete. Till våra patienter går vi, cyklar och åker bil.    Arbetsuppgifter Vi söker en undersköterska med intresse och erfarenhet av hemsjukvård. Dina arbetsuppgifter är omhändertagande av våra mest sjuka, äldre i sin bostad. Det innebär läkemedelsadministration, såromläggningar, injektion -tex insulin, provtagning, katetervård och benlindning bla.  Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att arbetet genomförs med omtanke och professionalism. Arbetet utförs till största del självständigt men stöd av kollegor finns alltid.   Kvalifikationer Du är utbildad undersköterska med bevis från Socialstyrelsen för skyddad titel undersköterska. Du har några års arbetslivserfarenhet från primärvård, hemsjukvård, geriatrik.  Vi journalför i Take Care och det är ett plus om du har vana av journalskrivning. Du har goda kunskaper i svenska språket.   Krav: B-körkort och att kunna cykla.  Personliga egenskaper  Det viktigaste förutom formell utbildning och körkort är att du är en positiv, flexibel och lösningsfokuserad person. Du är en teamplayer som kan arbeta självständigt med förmåga till helhetsperspektiv.  Övrig information  Tjänstgöringsgrad 75-100 %  Arbetstiderna är vardagar från kl. 07.  Rekrytering kommer ske löpande.  Se arbetsplatsen på karta https://www.google.se/maps/place/Ekerö+vÃ¥rdcentral/@59.2895476,17.8088781,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465f748cf2dcbc35:0xb065978bc29cbad5!8m2!3d59.2895449!4d17.8110668?hl=sv  Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

15 maj 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Personlig assistent sökes till 16-årig kille på Ekerö

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nuen personlig assistent till en 16-årigkille som är bosatt på Ekerö. Han är rullstolsburen och för sin egen talan. Kundenbehöver hjälp med alla moment i hans vardag.Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, förflyttningar av olika slag,tyngre lyft, samt personlig hygien. Denna kund har ett stort intresse för mat, datorspel och Youtube, och vi ser positivt på omdu som sökandedelar dessa intressen med honom. Tjänsten är på 70-100 % och fördelas främst pådagtid, bådepå vardagarochhelger. Arbetspass på kvällstid kan förekomma.Arbetstiderna ser ut som följande: 08:00-17:00 under dagtid och 15:00-20:00 under kvällstid.Omfattning:Heltid.Antal tjänster:1.Tillträde:Omgående.Urvalet sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du ärsamarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det allra viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans Delar kundens intressen. Det är krav på att du: Är rökfri Inte ärallergisk mot pälsdjur Har flytande kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som skrift Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister vid en eventuell anställning. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

15 maj 2024
Sista ansökan:
19 oktober 2024
Studie- och yrkesvägledare vikariat 100%

Vi har bestämt oss! Vi ska bli en kommun i framkant – och har allt som krävs för att lyckas. Korta beslutsvägar, stabil ekonomi, samarbete över verksamhetsgränser och viljan att våga mer. Våra höga ambitioner ger dig med eget driv möjligheter att växa och skapa positiv förändring för medborgarna. Som medarbetare i Ekerö kommun får du en värdefull roll i vår unika övärld – och vi ser fram emot din ansökan. TAPPSTRÖMSSKOLAN är en 7-9-skola med ca 600 elever. Skolan uppvisar höga resultat både vad gäller betyg, trivsel och trygghet. Skolan har funktionella, ändamålsenliga lokaler med välutrustade specialsalar. Vi har höga förväntningar på personal vad gäller professionalitet, förhållningssätt och bemötande. Skolan är belägen i centralorten på Ekerö med bra och snabba kommunikationer med buss från Brommaplan.Arbetsbeskrivning Vi tror på dig och din förmåga – därför ger vi dig stort utrymme i din roll. Många som jobbar hos oss uppskattar förtroendet och ansvaret de får i vår kommun, eftersom det bidrar till mycket lärande och utveckling i vardagen. För att lyckas är du trygg i dig själv, ditt yrke och har förmågan att både ta för dig – och sätta gränser. Vi söker nu en studie- och yrkesvägledare för ett vikariat på 100 % som vill ta chansen att arbeta i vår fantastiska kommun med stort engagemang för vägledning. Du kommer att ha din skolplacering på Tappströmsskolan, Träkvista skola och den anpassade grundskolan. Ditt uppdrag är att ansvara för studie- och yrkesvägledning i snäv bemärkelse och du ingår i elevhälsan.   Vid Tappströmsskolan som är en högstadieskola har du din närmaste chef och en SYV-kollega. Du ansvarar här för omkring tre klasser per årkurs. Vid Träkvista skola ansvarar du för två till tre klasser per årskurs. En liten del av tjänsten utgörs av arbete för den anpassade grundskolan, kopplat till gymnasieval .   Du arbetar mot målet att rusta elever med valkompetens så att eleven utifrån sina egna förutsättningar ska: • Bli medveten om sig själv • Bli medveten om olika valalternativ, såsom utbildningar, yrken och branscher • Bli medveten om relationen mellan sig själv och valalternativen • Lära sig fatta beslut • Lära sig att genomföra sina beslut Kvalifikationer För att du ska lyckas med uppdraget ska du: • Vara utbildad studie- och yrkesvägledare. • Ha ett genuint intresse för vägledning och förstår syftet med uppdraget som studie- och vägledare; att förbereda elever för framtiden. • Ha lätt för att skapa kontakt och anpassar din vägledning utifrån varje elevs individuella behov, förutsättningar och mål. Eftersom du i din profession möter elever med vitt skilda bakgrunder och förutsättningar är det viktigt att du vägleder kompensatoriskt. • Som vägledare är du empatisk, har lätt för att skapa relation till eleven och använder god samtalsmetodik. Vi ser gärna att du också uppfyller följande kvalifikationer:  • Trivas med att arbeta med elever på högstadiet och finner arbetsglädje i vägledningssamtalet. • God samarbetsförmåga, är strukturerad och planerar ditt arbete självständigt. • Trygg i din yrkesroll, har god självkännedom och ett professionellt förhållningssätt gentemot elever, vårdnadshavare och skolpersonal.  Tillträde: Enligt överenskommelse  Omfattning: Heltid Anställningsform: Vikariat  Om Ekerö kommun Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans skapar en unik kommun – där vi alla hjälps åt över enhets- och verksamhetsgränser. Vi lever vår värdegrund som innebär ett stort engagemang, god kommunikation med öppen dialog och ett professionellt förhållningssätt. Som en mindre kommun i stockholmsregionen kan vi både erbjuda närhet till varandra och en ambitiös utvecklingsresa. För att bli en kommun i framkant behöver vi fylla på med nya perspektiv, och vi hoppas att du vill vara med och bidra med dina. Ekerö kommun vill vara en attraktiv arbetsgivare och strävar efter ett tydligt fokus på hållbarhet. Under förutsättning att verksamhetens möjlighet att uppfylla sina mål kvarstår, har kommunen en positiv inställning till distansarbete när så är möjligt. Vi erbjuder t.ex. friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess ber vi dig att skicka in ansökan digitalt, och inte via e-post eller post. Vi har redan tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och vill inte ha kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Logoped till Logopedbyrån Dynamica, placering Ekerö

Nu finns en öppning hos oss på Logopedbyrån Dynamica på Ekerö! Vi har många barnpatienter som önskar vår hjälp och vi behöver därför utöka med en till logoped. Vi söker dig som tycker att barnlogopedi är ett extra spännande område! På Ekerö sitter vi tillsammans med BVC och mödravården nära centrum. Närheten till BVC skapar fina möjligheter till samverkan. På mottagningen arbetar tre logopeder med läs- och skrivutredningar och vi söker nu en fjärde kollega till vår fina personalgrupp. På Logopedbyrån har vi lång erfarenhet av att introducera nya logopeder i vårt spännande yrke. Vi jobbar med många utvecklingsfrågor och för den som vill finns stora möjligheter att ta ansvar och bidra. Som nyanställd hos oss får du en anpassad arbetsplatsintroduktion. Vi ger goda möjligheter att auskultera och arbeta under handledning till en början. Du får en handledare som stöttar dig, utöver samarbetet med kollegorna på mottagningen och stöd från chef. På möten och utvecklingsdagar träffar du logopeder från alla våra mottagningar. Vi har kollektivavtal med månadslön, tjänstepension och försäkringar. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut. Varmt välkommen med din ansökan! På Logopedbyrån Dynamica är vi ca 95 logopeder på våra 14 mottagningar. Vi är ett privat vårdföretag som har avtal med Region Stockholm. Dynamica arbetar primärt inom vårdvalet men har också en växande konsultativ verksamhet. Vi arbetar aktivt med att driva utveckling såväl på individnivå som på mottagnings- och företagsnivå. Vi har flera tillfällen varje år då vi i olika former träffas och delar med oss av de erfarenheter och kunskaper vi tillsammans har på byrån, och jobbar mot konsensus i våra olika diagnosområden.

15 maj 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Barnskötare Jungfrusund

Raoul Wallenbergskolorna (RWS) är en friskolekoncern under stark utveckling. Vår verksamhetsidé är att erbjuda elever och föräldrar en sammanhållen skolgång från förskola till grundskolans årskurs 9 och så småningom även gymnasium. Vår vision är ”att bidra positivt till utveckling av svensk skola och därmed Sverige” och vi vill vara en positiv kraft i den framtida samhällsutvecklingen, både lokalt och nationellt. RWS har en klar värdegrund och vi inspireras av Raoul Wallenberg och hans gärning. Ledorden är ärlighet, medkänsla, mod och handlingskraft. Vi arbetar dagligdags för att dessa ledord ska genomsyra allt som sker i våra skolor. Våra skolor ska ge barnen och eleverna bästa tänkbara start i livet, både kunskapsmässigt och karaktärsmässigt, men dessutom är vår ambition att skolans verksamhet på ett positivt sätt ska bidra till att närområdet utvecklas till en positiv och attraktiv stadsdel. Raoul Wallenbergförskolan Jungfrusund startade sin verksamhet i augusti 2018. Förskolan har 8 avdelningar fördelade i rymliga lokaler med stora fönster och ljusa färger. Den är vackert belägen vid vattnet med både skog och natur nära inpå som lockar till både kortare och längre utflykter. Vi söker en barnskötare som vill vara med i vårt gäng och fortsätta att driva verksamheten framåt. Vi på RWF Jungfrusund strävar högt och vill hålla god kvalitet genom hela utbildningen där förskolan och tiden hos oss ses som en viktig, grundläggande del i barnens fortsatta lärande. Vi har därför skapat ett arbetssätt som vi tror på med gemensamma ramar där målet är att skapa en likvärdig utbildning oavsett avdelning eller ålder. Vi vill att det ska vara lätt att vara barn hos oss, att det finns en röd tråd mellan avdelningarna. Att man ska känna igen sig i miljö och arbetssätt även om det sker en progression mellan åldrarna. Vi jobbar både med projekterande arbetsform, samt utifrån ett arbetsschema med fasta fokusområden varje vecka där vi organiserar för, och erbjuder ett varierat lärande utifrån våra lokala styrdokument och målen i läroplanen. Vem är du? Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av arbete som barnskötare. Du har förmågan att möta barnen individuellt och i grupp, som sprider en positiv atmosfär och skapar förtroendefulla relationer med barn, vårdnadshavare och kollegor. Vidare ser vi att du är en närvarande pedagog som kan utmana barnen genom lek och fantasi och har ett professionellt förhållningssätt med barnen i fokus. Vi söker dig som är glad, lösningsorienterad och flexibel. Som planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt med stöd av förskollärare och arbetslag. Vid en eventuell intervju ser vi gärna att du kan ge exempel på dessa förmågor. Som barnskötare hos oss innebär det också att du tillsammans med förskollärare och arbetslag arbetar målinriktat. Du är med och planerar, genomför och utvärderar verksamheten succesivt enligt gällande styrdokument. Vi lägger stor vikt vid din personlighet, lyhördhet samt din förmåga till god kommunikation med barn, vårdnadshavare och kollegor. Det är meriterande om du är van att reflektera kring processer, vara delaktig i verksamhetsplanering, uppföljning och utvärdering, samt hålla i samtal med vårdnadshavare. Vi erbjuder dig: ·       Friskvårdsbidrag ·       Arbetskläder ·       Fyra planeringsdagar per år ·       1 timme i veckan för egen planering ·       Pedagogiska måltider ·       En närvarande rektor    ·       Förmånligt medlemskap på träningsanläggningar och gemensam hälsosatsning Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Tillträde sker den 12 augusti eller enligt överenskommelse. Blir du nyfiken och vill veta mer? Läs gärna mer på vår hemsida: www.raoulwallenbergskolan.se Ansökan Sök tjänsten genom att fylla i ansökningsformuläret och bifoga ditt CV i pdf-format. Senast den 9 juni 2024 vill vi ha din ansökan, intervjuer kommer dock att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Har du frågor om tjänsten, eller vill veta mer är du välkommen att kontakta Rektor Elisabeth Nyhlén på e-post elisabeth.nyhlen @raoulwallenbergskolan.se eller på mobil 072 218 2168. För att arbeta inom skola krävs ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister. Du beställer blanketten på följande länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/

15 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024