En personlig assistent sökes till kvinna i Gävle

Vi söker just nu en lyhörd & engagerad medarbetare till en kvinna i Gävle! Kanske jobbar du redan som personlig assistent idag och önskar fler timmar på schemat eller känner att yrket skulle passa dig? Som personlig assistent kommer du finnas till hands där kundens funktionshinder. Vi tror att du som söker känner glädje, engagemang och ansvar i rollen som personlig assistent. Du är även nyfiken och vill lära dig jobbet. Erfarenhet inom yrket som personlig assistent eller vården är meriterande men det är personkemin som avgör.

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Installationssamordnare till projekt i Gävle

ATICC Sweden är ett modernt konsult- och rekryteringsföretag, som brinner för individen. Vi tror till 100% på att medarbetare lyckas bättre i sitt arbete om vi, som arbetsgivare, skapar en flexibel, rättvis och rolig plattform att verka på. Med vårt företag skapar vi tillsammans just den plattformen. Läs mer på www.aticc. (http://www.ahlstrom-munksjo.com/)se Just nu söker vi ytterligare installationssamordnare, som likt oss trivs i en organisation med stor frihet. Du är kanske rätt person för oss? Arbetsuppgifter I rollen som installationssamordnare, kommer du att arbeta med ett industriprojekt i Gävle. Uppdraget handlar initialt om att följa upp projektering och arbetet kan i huvudsak ske på distans. Omfattningen är under den första fasen på runt 30-50% men kan sen öka till 100% under genomförandet och då kommer arbetet behöva ske på plats. Din bakgrund Du behöver vara en erfaren installationssamordnare med minst 10 års erfarenhet från branschen och då gärna från industriprojekt för att passa i det här uppdraget. Du ska vara duktig både i projekteringsfasen och i genomförandefasen och ha vana att följa upp och leda andra. Vi erbjuder Vi erbjuder en arbetsplats, där det finns ett starkt engagemang för verksamheten och innehållsrika dagar. Bli en del av en gemenskap som är värdestyrd, omtänksam och som välkomnar mångfald! Vi tror på kraften i att arbeta i team för att ge de bästa resultaten; både för bolaget men också för teammedlemmarnas individuella ambitioner. Tillsammans skapar vi det företag, som vi vill att vi ska vara! Vi har en rättvis och attraktiv lönemodell men vill du hellre jobba som underkonsult till oss så går det också bra. Varmt välkommen med din ansökan!

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Legitimerad optiker 50-100% till Synoptik Valbo

Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till vår butik i Valbo köpcentrum utanför Gävle! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. För oss är det viktigt att du som medarbetare hos oss även känner igen dig i dom: ❤ Vi vinner tillsammans ⭐ Vi brinner för service ↗ Vi äger vår framgång ♻ Vi gör hållbara affärer Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att arbeta med våra distansundersökningar ➜ Schemalagd administrationstid samt catch up tid ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år   Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Moa Wikström på 026-667870. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Business Unit Manager - Application Management

På Prevas tror vi på att teknik gör världen bättre. Och för att lyckas göra den bättre, behöver vi personer som dig. Vi kommer att ge dig ansvar och har full tilltro till att du som expert inom området har de bästa lösningarna. Vi har nämligen en stark tro på människan och är övertygade om att din utveckling är vår utveckling. Vi vet också att vår gemensamma kompetens blir starkare när vi hjälper varandra och bryr oss. Därför bygger vår kultur på just det, att finnas där för varandra och ha kul längs vägen.  Hello Opportunity! Vi söker en ledare till vår nya grupp inom Application Management i Gävle med teknikbakgrund inom området som kan vara en motor i vår resa framåt. I rollen som ansvarig för enheten hanterar vi förstudier, offerter och stödjer våra konsulter i deras projekt. Det ingår sälj, personalansvar, rekrytering och du har fullt kostnads- och försäljningsansvar för din avdelning. Du får möjlighet att bygga upp teamet på ditt sätt i nära samarbete med dina närmaste kollegor i Gävle samt övriga chefer inom Prevas. Vi har en mix av konsulter som sitter ute hos kund, och de som jobbar med större eller mindre kundprojekt från kontoret i Gävle. Hello You! Du är en ledartyp utan prestige som gillar att samarbeta och sätter din personal först. Du är teknikintresserad och tycker om att diskutera och tänka ut lösningar på tekniska problem tillsammans med ditt team. Försäljning och försäljnings strategi ligger dig varmt om hjärtat och vi ser gärna att du har ett utbrett nätverk i vår regionen. Du tar ett ansvar för helheten på Prevas och ser fördelen med att vi samarbetar mellan avdelningarna, men känner samtidigt ett ansvar för din egen avdelnings utveckling och resultat. Erfarenhetsnivå: Senior Kompetenser: Vi söker dig med djup förståelse för applikationsutveckling. Idealt om du har erfarenhet av applikationslivscykelhantering (ALM) samt en gedigen bakgrund inom systemutveckling och IT-infrastruktur. Vi värdesätter kunskaper inom projektledning, med förmågan att överblicka planering, genomförande och leverans av olika applikations projekt. Du har en bra förmåga att kommunicera med kollegor och kunder. Vi letar efter någon som kan bygga broar och effektivt kommunicera komplexa idéer och lösningar. Språkkrav: Svenska och Engelska Utbildningskrav: Högskoleutbildning, Bachelor eller Master inom relevant område. Hello Team Player! För oss är gemenskap och delaktighet viktigt där alla bidrar med sin kunskap i en lärande miljö. Trivs du att arbeta i en familjär atmosfär där vägen från idé till handling är kort och möjligheten att göra skillnad stor så är Prevas något för dig. Vi erbjuder spännande uppdrag, trevliga kollegor, en inspirerande arbetsmiljö och individuella utvecklingsplaner. Vi strävar alltid efter att finna rätt upplägg som passar just dig för att få ihop livspusslet. Även om du inte känner dig helt speglad i varje jobbkrav som listas i annonsen uppmuntrar vi dig ändå att kontakta oss och ansöka! Forskning har visat att kvinnor och underrepresenterade grupper ofta bara ansöker när de känner sig 100% kvalificerade. Vi är engagerade i att skapa ett rättvist, inkluderande företag med mångfald och vi uppmuntrar starkt sökande av alla kön, åldrar, etniciteter, kulturer, förmågor, sexuell läggning och livserfarenhet att ansöka. Hello Next Step! Du är varmt välkommen att kontakta rekryterande chef för mer info om så önskas innan du söker: Majid Meshkintorreh,Tel: 070-5699982 Och du, följ oss gärna på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/prevas-ab)och Instagram. (https://www.instagram.com/prevasab/)

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Marknadsförare - Deltid

Är du en student med ett öga för kreativitet och en passion för marknadsföring? Då är det Dig vi letar efter! Vi på Xzakt Kundrelation letar efter en energifylld och kreativ person som vill vara med och stärka vår synlighet och närvaro på marknaden. Som vår Marknadsförare kommer du inte bara att vara en del av teamet - du kommer att vara en viktig nyckelspelare i vår fortsatta framgångssaga! 🌟 Om oss: Xzakt Kundrelation AB grundades år 2000 av entreprenören Gunilla von Platen och har sedan dess blivit en av de ledande leverantörerna inom kundservice- och växeltjänster i Norden. Med över 400 fantastiska medarbetare och kontor i Gävle, Stockholm och Malaga, är vi stolta över vår starka närvaro och imponerande tillväxt. Vi är sedan 2017 en del av Transcom World Wide som är en global ledare inom customer experience. Om rollen: Du kommer att vara en nyckelfigur i utvecklingen och genomförandet av våra marknadsföringsstrategier. Du kommer att ha möjligheten att släppa loss din kreativitet genom att skapa engagerande innehåll och samarbeta med externa leverantörer som fotografer och filmare. Du kommer att vara med och planera och genomföra spännande aktiviteter och evenemang som kommer att ta vår synlighet till nya höjder! Vi letar efter: - En student som studerar marknadsföring, kommunikation eller ett relaterat område. - En person med en stark förståelse för digital marknadsföring och som är kreativ och självgående. - En lagspelare med utmärkta kommunikationsförmåga och samarbetsförmåga. - Erfarenhet av fotoredigering och videoredigering är meriterande. Arbetsuppgifter: - Bidra till utvecklingen av marknadsföringsstrategier och kampanjer: Delta i planeringen och utformningen av marknadsföringsstrategier och kampanjer för att öka synligheten och närvaron på marknaden. - Hantera och uppdatera digitala plattformar: Ansvara för att uppdatera och underhålla företagets digitala plattformar, inklusive sociala medier och webbplats, för att säkerställa att de är aktuella och engagerande. - Skapa engagerande innehåll: Utveckla och producera kreativt och engagerande innehåll i form av text, bilder och videor för att locka målgruppens uppmärksamhet. - Samarbeta med externa leverantörer: Koordinera och samarbeta med externa leverantörer såsom fotografer och filmproducenter för att skapa högkvalitativa marknadsföringsmaterial. - Planera och genomföra aktiviteter och evenemang: Delta i planeringen och genomförandet av olika marknadsföringsaktiviteter och evenemang för att främja vårt varumärke och vår företagskultur. Arbetsvillkor: - Deltid, omfattning enligt överenskommelse. - Flexibla arbetstider som anpassas efter dina studier och vår verksamhet. - Lön enligt överenskommelse. Redo att kliva ombord på vår spännande resa? Skicka in din ansökan och låt oss tillsammans skapa magi! Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt fantastiska team! 🚀

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Bärgare till Assistansbolaget (Gävle)

Älskar du fordon, ny teknik och att hjälpa människor? Vi söker kundfokuserade kvinnor och män som vill bli en del i vårt team av bärgare. Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige. Vi ersätter nu den traditionella värdekedjan med ett helt digitalt ekosystem som effektiviserar och eliminerar all administration så du kan fokusera på ditt uppdrag att hjälpa våra kunder. VEM ÄR DU OCH VAD KRÄVS Som bärgare hos oss möter du varje dag människor som är i behov av hjälp. Vi ser därför att du är serviceminded och sympatisk med god förmåga att hjälpa människor på ett lugnt och ansvarsfullt sätt. Eftersom alla våra medarbetare är ambassadörer för Assistansbolaget sätter vi stor vikt vid din personlighet. Du arbetar självständigt med dina uppdrag men är en del av ett dedikerat och professionellt team. Vi söker dig som redan har ett C-körkort och YKB. Kanske har du läst fordonsprogrammet, arbetat som mekaniker, verkat inom transport eller som bärgare. Som person älskar du fordon, är teknikintresserad och har hög digital kompetens. Det är inte ett krav men meriterande om du har erfarenhet av yrket sedan tidigare. Du kommer uteslutande att arbeta med den senaste tekniken när du utför dina uppdrag - ett helt nytt digitalt ekosystem där allt sker digitalt, kundvänligt och enkelt. Denna transformation tar bärgningsyrket till en helt ny nivå. Vår höga förändringstakt kräver att du är förändringsbenägen, handlingskraftig och att du motiveras av att ge god kundservice. KRAV PÅ ERFARENHET OCH KOMPETENS - Körkortsbehörighet C och YKB - Goda fordonskunskaper - Intresserad av teknik och har en hög digital kompetens - Serviceinriktad, ansvarsfull och stresstålig - Trivs med att arbeta självständigt men att vara en del av ett team - God svenska i tal och skrift - God förståelse för engelska VI ERBJUDER - Helt ny klimatvänlig fordonsflotta - Digitala verktyg för att eliminera administration, allt sker digitalt - En del av en stark företagskultur med ett team som arbetar motiverat och engagerat - Självständigt arbete med frihet under ansvar - God lön och förmånliga villkor. ANSTÄLLNING Tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader. ARBETSTIDER Arbetstider med skift både dagtid och nattetid med jour. LÖN Vi erbjuder fast lön. Varmt välkommen in med din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
En snart 2-årig kille söker personlig assistent

Vill du vara en trygg och viktig vuxen för ett barn som växer upp och upptäcker världen? Då är det kanske dig vi söker! Nu söker vi en personlig assistent till en glad och nyfiken snart 2-årig kille. Här har vi en kille som tycker om att vara med där det händer saker. Han uppskattar promenader och att titta på spännande grejer, men behöver också lugnare stunder för återhämtning. Kunden har en medfödd hjärnskada, CP-skada, epilepsi och är spastisk. Sitter och går inte själv, utan behöver dig som assistent för att få uppleva sin omvärld så som han helst vill. Du kommer att jobba i kundens familj som består av mamma, pappa och storasyster på 12 år. Vi söker dig som är 25 år eller äldre, rökfri och vill ha en varaktig anställning. Det är viktigt att du är lugn och stresstålig. Andra viktiga egenskaper som vi söker är en bra samarbetsförmåga, att du är ordningsam, tålmodig och lyhörd inför kundens behov och vilja. Erfarenhet och utbildning är en merit, men vi värdesätter personlig lämplighet och personkemi allra högst. Mycket goda kunskaper i det svenska språket är ett krav. Anställningsvillkor och arbetstid: Vi söker vikarier och en ordinarie tjänst. Arbetstiden varierar mellan dag, kväll och vaken natt. Rekryteringen sker löpande. Så skicka in din ansökan redan idag! OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning För att kunna få en anställning hos oss behöver du vara 18 år eller äldre. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Jobba som servicemedarbetare inom återvinning i sommar

Vi söker en engagerade och målinriktade individer för rollen som servicemedarbetare till vår kunds återvinningsstationer Gästrikland. Du kommer att vara ansiktet utåt för vår kunds verksamhet och spela en viktig roll i att säkerställa att våra kunders avfall sorteras korrekt och effektivt. Arbetsbeskrivning: - Vägleda och assistera besökare vid återvinningsstationen för att säkerställa korrekt sortering av avfall. - Hantera och flytta kärl med truck för att optimera plats och hantera flödet av material. - Byta ut fulla kärl mot tomma för att säkerställa en smidig hantering av återvinningsprocessen. Kompetenskrav: - Truckkort - ADR-certifikat - B-körkort - Svenska i tal och skrift Personlighet: - Social, utåtriktad och serviceminded - Lösningsorienterad med förmåga att arbeta effektivt under tryck - Flexibel och anpassningsbar till olika arbetsuppgifter och arbetsmiljöer Om oss Nordic Bemanning & Rekrytering är verksamma inom de flesta branscher, vi har över 14 års erfarenhet av personallösningar och vi är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle, Uppsala & Sundsvall, vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet. Då vi är medlemmar och auktoriserade i branschorganisation kompetensföretagen kan du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc. Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som auktoriserat bemanningsföretag har. Välkommen till oss! Villkor Period : 10 Juni - 18 Augusti med möjlighet till förlängning. Omfattning : Heltid Arbetstider : Varierande schema där helgarbete förekommer Placeringsort : Utgång från Gävle och Sandviken där arbete på andra stationer kan förekomma vid behov. Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän

11 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Intresseanmälan för kommande uppdrag inom IT och teknik

Är du ute efter en ny utmaning inom IT och teknik? Vi söker ständigt efter nya stjärnor som är intresserad av framtida konsultuppdrag i Gävle med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil. Vi ser fram emot att läsa ditt CV! Om tjänsten Vanligt förekommande tjänster: • IT-support • IT-tekniker • 1st, 2nd, 3d- line • Helpdeskmedarbetare • On-site tekniker • Säkerhet- och nätverkstekniker • Systemutvecklare Vem är du? Vi ser att du som söker har utbildning inom IT eller har skaffat dig motsvarande kunskaper genom arbete. För att du ska trivas i rollen är du som person noggrann, strukturerad och självständig, du har framför allt en positiv attityd och ett stort intresse för IT. Du skall vara van att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Vi ser att du har en god samarbetsförmåga och är mycket serviceinriktad. Vidare är du flexibel, lösningsorienterad och har ett öppet sinne som gör dig lättplacerad på olika typer av arbetsplatser. Vi ser även att du bemöter med god service och är driven som person. Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag inom IT och teknik. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

11 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Intresseanmälan inför kommande uppdrag inom HR

Är du ute efter en ny utmaning inom HR? Vi söker ständigt efter nya talanger inom HR för framtida konsultuppdrag i Gävle med omnejd. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning och arbetsuppgifter. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Vanligt förekommande tjänster: – HR-specialist – HR-generalist – HR-administratör – HR-koordinator – HR-konsult – HR-chef Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil. Vi ser fram emot att läsa ditt CV! Om verksamheten Våra kunder inom hr är attraktiva arbetsgivare som letar efter högskoleutbildade personalvetare. Med en bredd över hela hr-området - allt från personalchefer och hr-specialister till rekryteringskonsulter och personaladministratörer - kan vi hitta en tjänst där du kan påverka din arbetssituation och nå ditt drömjobb. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

11 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024