Lediga jobb i Gnesta

Sök totalt 39 lediga jobb i Gnesta

Barnvakt/Nanny Extrajobb Gnesta Sporadiskt vid behov - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj i Gnesta med två barn (3&7 år) önskar hjälp med barnpassning varannan lördag mellan 12:00-22:00. Familjen önskar någon med erfarenhet av autism och intellektuell funktionsnesättning. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Vårdenhetschef till Vårdcentralen Gnesta

Vårdcentralen Gnesta Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Vårdenhetschef till Vårdcentalen Gnesta samt familjecentralen. Vill du få möjlighet att jobba med primärvård i utveckling och i en roll där du kan påverka? Om oss Vårdcentralen Gnesta söker nu en vårdenhetschef på heltid där visst kliniskt arbete ingår. Vi är en välfungerande, stabil och bra bemannad vårdcentral och vi finns nära både pendeltåg och regionaltåg. Vi har ett gott arbetsklimat och därför värdesätter vi dig som värnar om god samverkan och allas delaktighet. Dina arbetsuppgifter Hos oss får du ett spännande jobb där du gör skillnad. Vi erbjuder utbildning, handledning, mentorsprogram samt flexibla arbetstider. Arbetet är omväxlande, varför det är viktigt att du är flexibel och har lätt för att anpassa ditt arbete, bemötande och förhållningssätt utifrån medarbetare, patient och situation. Du får tillgång till ett stort nätverk av chefer som stöd i ditt ledarskap. I uppdraget som vårdenhetschef kommer du ha personal- och arbetsmiljöansvar för sjuksköterskor, distriktsköterskor och undersköterskor. En av dina uppgifter är att planera, leda, organisera och samordna det dagliga arbetet i samråd med personalgruppen. Du kommer att ingå i Vårdcentralens ledningsgrupp och ha ett nära samarbete med verksamhetschef. I rollen ingår det att arbeta med utvecklingsfrågor för hela verksamheten, många olika samverkanskontakter och ett visst kliniskt arbete inom din grundprofession. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, med god strukturell och organisatorisk förmåga i tillägg till dina kliniska kunskaper inom din yrkesroll. Vi ser gärna att du har tidigare chefserfarenhet. Du tycker att detta är en utmaning och en möjlighet att skapa bästa möjliga värde för patienten i samarbetet med dina medarbetare. Du har förmåga att se helhet samt är öppen för att utveckla nya arbetssätt och kan kommunicera detta på ett sätt som skapar engagemang och delaktighet. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Verksamhetschef Ann-Louise Rågefalk, 072-143 39 92, [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Vårdcentralen Gnesta! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-05-29. Intervjuer kan komma att ske löpande. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Vårdenhetschef till Vårdcentralen Gnesta

Vårdcentralen Gnesta Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Vårdenhetschef till Vårdcentalen Gnesta samt familjecentralen. Vill du få möjlighet att jobba med primärvård i utveckling och i en roll där du kan påverka? Om oss Vårdcentralen Gnesta söker nu en vårdenhetschef på heltid där visst kliniskt arbete ingår. Vi är en välfungerande, stabil och bra bemannad vårdcentral och vi finns nära både pendeltåg och regionaltåg. Vi har ett gott arbetsklimat och därför värdesätter vi dig som värnar om god samverkan och allas delaktighet. Dina arbetsuppgifter Hos oss får du ett spännande jobb där du gör skillnad. Vi erbjuder utbildning, handledning, mentorsprogram samt flexibla arbetstider. Arbetet är omväxlande, varför det är viktigt att du är flexibel och har lätt för att anpassa ditt arbete, bemötande och förhållningssätt utifrån medarbetare, patient och situation. Du får tillgång till ett stort nätverk av chefer som stöd i ditt ledarskap. I uppdraget som vårdenhetschef kommer du ha personal- och arbetsmiljöansvar för sjuksköterskor, distriktsköterskor och undersköterskor. En av dina uppgifter är att planera, leda, organisera och samordna det dagliga arbetet i samråd med personalgruppen. Du kommer att ingå i Vårdcentralens ledningsgrupp och ha ett nära samarbete med verksamhetschef. I rollen ingår det att arbeta med utvecklingsfrågor för hela verksamheten, många olika samverkanskontakter och ett visst kliniskt arbete inom din grundprofession. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, med god strukturell och organisatorisk förmåga i tillägg till dina kliniska kunskaper inom din yrkesroll. Vi ser gärna att du har tidigare chefserfarenhet. Du tycker att detta är en utmaning och en möjlighet att skapa bästa möjliga värde för patienten i samarbetet med dina medarbetare. Du har förmåga att se helhet samt är öppen för att utveckla nya arbetssätt och kan kommunicera detta på ett sätt som skapar engagemang och delaktighet. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Verksamhetschef Ann-Louise Rågefalk, 072-143 39 92, [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Vårdcentralen Gnesta! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-05-29. Intervjuer kan komma att ske löpande. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Jojjes söker fönsterputsare

Hej vi söker en fönsterputsare till vårt team i Gnesta med omnejd. Du ska helst ha erfarenhet av fönsterputs sedan tidigare.

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Säljare på resande fot - Snittlön 35.000 kr

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

13 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
🎉Jobba som Festival Salesman!🎉 Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales. Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp. När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter. Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna. Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget. Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser. Vad vi erbjuder: Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner. Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00 Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet. Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Vill resa och se Sverige Hur man söker: Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb. Ansök via mail våran mail [email protected] , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

9 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Lärare i anpassad grundskola 1-6

I Gnesta kommun är vi 850 medarbetare som arbetar engagerat med att ge våra invånare och besökare bästa möjliga service. Hos oss är du med och bygger en attraktiv kommun där dialog, öppenhet och gott bemötande genomsyrar organisationen. Du är varmt välkommen att bli en av oss. Tjänsten är placerad på barn- och utbildningsförvaltningen. Vi bedriver lagstadgad verksamhet i form av förskola, grundskola, anpassad grundskola och elevhälsa. Inom förvaltningens ansvarsområde finns dessutom kulturskola, fritidsgårdsverksamhet, öppen förskola och kommunens kostenhet. Förvaltningen arbetar på uppdrag av barn- och utbildningsnämnden. På Frejaskolan är vi sällan nöjda. Vi vet att vi gör ett gott jobb varje dag, men vi vill alltid nå längre. Vi befinner oss i en ständig utveckling av verksamheten. Våra medarbetares erfarenheter tas till vara och är, tillsammans med skolledningens, grunden för vårt utvecklingsarbete. Skolledningens primära roll är att leda det pedagogiska utvecklingsarbetet och systematiskt utveckla undervisningen tillsammans med våra pedagoger. Under fyra års tid har vi utvecklat undervisningen genom att öka tydligheten i form av lärandemål, kommunikationen i undervisningen med hjälp av stödstrukturer/tavelstruktur och elevernas aktivitet genom kooperativt lärande. Det kommer vi att fortsätta med. Vi vill att behov och aktiviteter hänger ihop och inte upplevs som ytterligare en sak att lägga till i undervisningen. Här arbetar kompetenta och drivna medarbetare som är lösningsfokuserade, hjälpsamma och vill samarbeta. Vi har en stark ansvarskultur, där vi hjälps åt och delar med oss av framgångar och misstag. Vi är övertygade om att alla elever kan och vill lyckas och jobbar gemensamt mot det målet. Hos oss har du stora möjligheter att påverka verksamheten tillsammans med dina kollegor. Som medarbetare blir du pedagogiskt utmanad och stöttad och bör därför se resultatanalys, reflektion och utvärdering som viktiga delar i att utveckla undervisningen. Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för elevernas lärande! Frejaskolan ligger i ett villaområde centralt i Gnesta, med promenadavstånd från tåg-, pendel- och busstation. Varje elev från 1-9 har ett eget digitalt lärverktyg i form av iPad eller Chrome book. Som organisationsstöd i lärandet använder vi Google drive och Vklass. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten som lärare i anpassad grundskola, kräver ett stort engagemang och kunskap i hur man får elever att inom kursplanen för anpassad grundskola att utvecklas så långt som möjligt. Det är du som lärare som har ansvar för elevens kunskapsutveckling. Du behöver svara för att alla elever får ett reellt inflytande över arbetssätt, arbetsformer och undervisningen innehåll. Därför behöver du bygga lärandesituationer där elevens tidigare erfarenheter och intressen tas tillvara. Detta kräver att du med din kunskap och kompetens kan planera, genomföra och utvärdera den undervisning du och dina kollegor behöver bedriva för att era elever utvecklas i sitt liv och lärande. Som lärare behöver du kunna leda och fördela arbetet med de resurspedagoger du samarbetar med. Ni gör en daglig utvärdering av undervisningen men planerar långsiktigt. Ert team samarbetar med anpassad grundskola 7-9 som ni bildar ett arbetslag med. Ni delar kunskap och hittar gemensamma vägar framåt gemensamt. På 7-9 arbetar idag två lärare och två resurspedagoger. För att lyckas i ditt arbete har du tillgång till hela elevhälsans kompetens, skolledningens stöd och dina kollegors kunskap. KVALIFIKATIONER Du är utbildad och legitimerad lärare mot anpassad grundskola. Du har en god insikt i skolans styrdokument. Du har god förmåga att skapa en trygg kommunikation med både elever och vårdnadshavare. Du ser möjligheter, inte hinder. Du är strukturerad och organiserad. Du vill utveckla din undervisning. ÖVRIGT Som medarbetare i Gnesta kommun ska du känna dig trygg och kunna ha en god balans mellan fritid, familjeliv och jobb. Du har flera fina anställningsförmåner, till exempel friskvårdsbidrag, utökad föräldraledighet och ett bra försäkringsskydd. Läs mer om kommunens anställningsförmåner på gnesta.se/anstallningsformaner. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, och välkomnar därför sökande med olika erfarenheter och bakgrund. Gnesta kommun har tagit ställning till kanaler och marknadsföring för rekrytering. Vi undanber oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

8 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Vikarierande administratör till Tekniska kontoret

I Gnesta kommun är vi 850 medarbetare som arbetar engagerat med att ge våra invånare och besökare bästa möjliga service. Hos oss är du med och bygger en attraktiv kommun där dialog, öppenhet och gott bemötande genomsyrar organisationen. Du är varmt välkommen att bli en av oss. Tjänsten är placerad på samhällsbyggnadsförvaltningen som arbetar med kommunövergripande frågor, såsom strategisk och fysisk planering, myndighetsutövning inom miljö och byggfrågor samt regional utveckling. Här finns också det samlade ansvaret för kommunens tekniska försörjning inom avfall och renhållning, vatten och avlopp, gator, vägar och parker. Förvaltningen arbetar på uppdrag av kommunstyrelsen och samhällsbyggnadsnämnden. Vill du vara med och bidra till utvecklingen på en arbetsplats där du får mycket ansvar och där du kan växa och utmanas? Då tror vi att tjänsten som administratör på Gnesta kommuns tekniska kontor kan vara rätt för dig. På tekniska kontoret arbetar vi med frågor inom områdena renhållning, VA och gata, park och vi lyder under Renhållningsenheten. Tekniska kontoret är en liten enhet med sin huvudsyssla inom renhållningen, men uppdraget innefattar idag även administrativ service åt de andra verksamheterna. Som administratör på tekniska kontoret är du en del av Renhållningsenheten där tjänsten som administratör är organisatoriskt placerad. Renhållningsenheten omfattar bland annat insamling av hushållsavfall, återvinningsmaterial, farligt avfall, slam från enskilda avlopp samt grovavfall. Vi har också hand om driften av kommunens återvinningscentral. Insamling av hushållsavfall och slam från enskilda avlopp sker idag med upphandlade entreprenörer där enheten är kommunens kontakt gentemot våra entreprenörer och ansvarar för ett väl fungerande samarbete. Verksamheten är taxefinansierad. ARBETSUPPGIFTER Har du tidigare arbetat med Future och EDP-mobile och är både administrativt och socialt skicklig? Då kan du vara den vi söker. Tjänsten som administratör hos oss innebär att du jobbar brett med många olika arbetsuppgifter. Grunden är att du är en del i arbetet med att ge våra kunder en hög servicegrad och rättssäker ärendehantering. Arbetet innebär att du handlägger de mer avancerade kundärenden och fakturafrågorna som berör verksamheten. Du, tillsammans med din kollega samordnar och koordinerar verksamheten mot våra entreprenörer (sopor och slam). Du kan även komma att utföra uppgifter åt de andra verksamheterna inom området. Förutom de dagliga sysslorna med hantering av saker som till exempel inläsning av betalningar till vårt verksamhetssystem Future är du även en viktig kugge i vårt samarbete med våra entreprenörer som hanterar sophämtning och slamhantering KVALIFIKATIONER Du som söker ska ha erfarenhet av arbete inom administration och kundservice. Du har minst gymnasieutbildning inom ekonomi eller annan likvärdig utbildning. Du har erfarenhet av att arbeta med ekonomifrågor. Meriterande är att du har erfarenhet av arbete i verksamhetssystem EDP Future och EDP Mobile. Det är en merit om du har erfarenhet av att skriva, skapa rutiner och har jobbat med information, utbildning av system. Du har god datavana, främst inom MS Office. Meriterande är även om du har arbetat med information med digital hantering, hemsidor eller social media. Du behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift. Du har lätt för att jobba team men kan även ta egna initiativ. Vi söker dig som är tydlig och kunnig samtidigt som du är smidig och anpassningsbar med förmåga att möta olika människor och situationer. Som person är du strukturerad, effektiv, flexibel och noggrann. För dig är det en självklarhet att ge service till andra personer. Då vi är en liten arbetsgrupp lägger vi stor vikt vid personlighet och att det blir rätt person som kommer till vår arbetsgrupp. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske löpande under ansökningsperiodens tid. Tjänsten är ett vikariat med möjlighet till förlängning. ÖVRIGT Som medarbetare i Gnesta kommun ska du känna dig trygg och kunna ha en god balans mellan fritid, familjeliv och jobb. Du har flera fina anställningsförmåner, till exempel friskvårdsbidrag, utökad föräldraledighet och ett bra försäkringsskydd. Läs mer om kommunens anställningsförmåner på gnesta.se/anstallningsformaner. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, och välkomnar därför sökande med olika erfarenheter och bakgrund. Gnesta kommun har tagit ställning till kanaler och marknadsföring för rekrytering. Vi undanber oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024