Innesäljare

TopWork söker nu en erfaren säljare till ett växande företag! Vill du bli en del av ett härligt gäng på ett företag med en fantastisk företagsanda? Då har du hittat helt rätt! Vi söker dig som kan säljyrket ut i fingerspetsarna och är intresserad av att växa tillsammans med vår kund. Vår kund är verksam inom stålbranschen vilket medför att det är meriterande om man har erfarenhet från de arbetsområdena. Det är däremot inget krav då vi ligger stor vikt vid dina egenskaper som säljare samt din personlighet! Om tjänsten Du kommer ingå i ett team med övriga säljare och tillsammans arbeta för att öka försäljningen. Telefon och dator kommer vara dina främsta arbetsredskap och du kommer bearbeta nya kunder såväl som hantera företagets befintliga. Ditt arbete kommer vara i nära samarbete med övriga funktioner inom företaget vilket ger dig chans till stor utveckling inom yrket. Vem är du? Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av att arbeta som säljare och brinner för att driva dig själv samt företaget framåt. Du arbetar strukturerat och har en förmåga att snabbt skifta fokus beroende på behovet för stunden. Att du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift är ett krav för tjänsten. Det är meriterande om du: Arbetat som innesäljare tidigare Har goda kunskaper kring Office-paketet Låter detta som din nästa chans att utvecklas? Varmt välkommen med din ansökan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande. Uppdraget är en direktrekrytering till vår kund som erbjuder en anställning. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

31 maj 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Avlösare/ledsagare Barn & unga LSS

Vi söker vardagshjältar! Vill du göra en insats för någon annan? Har du fritid du skulle kunna tänka dig att dela med ett barn/ungdom med funktionsnedsättning och/eller sociala svårigheter? Bli avlösare eller ledsagare! Det här erbjuder vi dig! Vi söker avlösare och ledsagare åt barn/ungdom med fysiska, intellektuella, neuropsykiatriska och/eller psykiska funktionsnedsättningar eller sociala svårigheter, upp till 21 års ålder. Att vara avlösare i hemmet innebär att man tar hand om barnet/ungdomen i deras eget hem så föräldrarna exempelvis kan gå på föräldramöte eller göra saker med med annat syskon. Att vara ledsagare innebär att du följer med till och från aktiviteter och utflykter utifrån barnets/ungdomens önskemål. Din uppgift blir att ge stöd i olika fritidsaktiviteter. Ledsagning/avlösarservice är ett bistånd barnet/ungdomen beviljats enligt Lag om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS) eller Socialtjänstlagen (SoL). Uppdragen som avlösare och ledsagare kan variera i storlek beroende på antalet timmar barnet/ungdomen är beviljad. Det finns ingen schemalagd arbetstid utan timmarna fördelas oftast på kvällstid och helger. Du får timlön. Om dig! Det är viktigt att du har god social förmåga, kan ta initiativ till olika aktiviteter och samtidigt vara lyhörd för barnet/ungdomens behov och önskemål. Då vi bland annat matchar uppdraget utifrån gemensamma intressen ser vi gärna att du skriver i ditt personliga brev vad du tycker om att göra på din fritid. Vi försöker matcha avlösare/ledsagare med barn/ungdom som vi tror kommer att trivas och fungera bra tillsammans. Erfarenhet eller utbildning krävs vanligen inte, men är detta något du har med dig kan det vara en fördel. Berätta gärna i ditt brev varför du är intresserad av att bli avlösare eller ledsagare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Övrigt Då anställningen innebär ensamarbete behöver du vara myndig, i enlighet med Arbetsmiljöverkets föreskrifter. Utdrag ur polisens belastningsregister för arbete med barn med funktionsnedsättning ska uppvisas före anställning. E-tjänst eller blankett för att söka utdrag ur belastningsregister hittar du på polisens hemsida. För dig med skyddade personuppgifter hänvisar vi till rekryterande chef för vidare information kring hur du ansöker. Du ska dela värderingar och förhållningssätt som beskrivs i vår medarbetar- och ledarpolicy: Vår medarbetar- och ledarpolicy | Hässleholms kommun (hassleholm.se) Vi tillämpar löpande urval så du kan bli kontaktad innan ansökningstiden har gått ut. Om oss Omsorgsförvaltningens uppdrag är att ge omsorg, stöd och vård till äldre personer, till personer med funktionsnedsättning och till personer som behöver hemsjukvård. Förvaltningen har cirka 1700 tillsvidareanställda medarbetare och omsätter drygt en miljard kronor. Omsorgsförvaltningen är indelad i fyra verksamhetsområden; ordinärt boende, särskilt boende, funktionsnedsättning stöd och service samt resurs. I förvaltningen finns också myndighetsenheten och en stab med viktiga stödfunktioner som HR, ekonomi och IT. Vi är stolta över våra medarbetare och arbetar efter vår vision ”Hässleholms kommun erbjuder Sveriges bästa vård och omsorg utförd av de stoltaste medarbetarna”. Hässleholms kommun är en viktig knutpunkt i Sverige. Här möts människor för att leva, uppleva, arbeta och lära i en kommun präglad av nyfikenhet och utveckling. Våra medarbetare skapar kvalité som syns, visar respekt för individen och sätter medborgaren i fokus. Välkommen att bli en av oss!

31 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vårdadministratör/sekreterare till vuxenpsykiatri

Arbetsbeskrivning: Vår allmänpsykiatriska mottagning för vuxna i Hässleholm växer och vi söker nu en vårdadministratör/sekreterare. Meriterande om du tidigare jobbat inom psykiatri. Arbetet som administratör hos oss innebär att få arbeta med självständiga arbetsuppgifter i reception, patientkontakter, registrering, journalföring, betalning, bokning och andra administrativa arbetsuppgifter vid mottagningen. Vår terapeutiska verksamhet är KBT-baserad, vilket innebär att alla som arbetar med psykologisk och psykoterapeutisk behandling på Psykiatripartners har KBT- kompetens. Vården sker enligt avtal med Region Skåne, det betyder att samma villkor gäller som i den offentliga vården, du kan som medborgare välja din vård hos oss var du än bor. Vi är måna om att skapa delaktighet och utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare. Vi arbetar aktivt för att säkerställa att våra medarbetare har rätt och god kompetens för det arbete de utför. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Vi har flera mottagningar inom organisationen och det finns därigenom ett gott kollegialt stöd och möjlighet till erfarenhets- och idéutbyte. Kvalifikationer Du som söker erfarenhet av sekreterare/administration inom vården eller likande erfarenhet och trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Om du har arbetat inom psykiatri tidigare är det meriterande. Som person är du positiv, trygg och empatisk och har förmågan att kunna organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har ett pedagogiskt förhållningssätt och ett helhetstänk med patientens behov i fokus. Vår arbetsgrupp är ett glatt och engagerat team som präglas av god sammanhållning och en vilja att utvecklas. Vi respekterar och stöttar varandra och hos oss får man gärna komma med åsikter och nya idéer. Administrationen vid mottagningen består av en receptionist samt två vårdadministratörer/sekreterare. Hos oss får du en varierande vardag där din kompetens får komma till sin rätt. Detta kommer att passa dig som gillar moderna, tvärprofessionella arbetssätt och som ser vikten av ett samarbete där vi alla är lika viktiga och lyfter varandra. Vi tror att en högre grad av självstyre minskar stress och ökar välbefinnandet. Och om du mår bra gör du också ett bra jobb vilket såklart är det bästa för våra patienter. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

31 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Läkare eller specialistläkare till Mobilt team närsjukvård i hela Skåne

Gör skillnad. Varje dag. Vill du vara med och bygga upp mobila närsjukvårdsteam i Skåne? Just nu har vi team som redan är i drift i Landskrona, Ystad och Kristianstad och inom kort även i Hässleholm, Ängelholm, Helsingborg, Trelleborg, Malmö och Lund. Vi söker läkare till alla orter! Vi är stolta och glada över att få möjligheten att arbeta med denna nya vårdform där fler kan få sjukvård i hemmet. Vi hoppas hitta dig som är intresserad av att bygga upp och utveckla verksamheten tillsammans med oss och bli en del av vårt team. Mobilt team närsjukvård kommer att finnas på nio orter som tillsammans kommer att vara tillgängliga i Skånes 33 kommuner. Teamen är en sammanhållen vårdform där primärvården är navet i samverkan med sjukhuset i området, upphandlad läkarbil, ambulans, privata och offentliga vårdcentraler samt andra vårdaktörer som exempelvis vård- och omsorgsförvaltningen i kommunen. Teamen erbjuder en trygg vård för de mest sköra och sjuka, som annars ofta behöver åka till sjukhuset eller vårdcentralen. Nu kommer teamen i stället hem för att bedöma, planera, ordinera eller utföra insatser, utifrån varje enskild patients behov. Målet är att erbjuda patienter en kvalificerad vård såväl medicinskt som psykosocialt. I teamet finns läkare, sjuksköterskor, kurator och medicinsk sekreterare. Vid behov av arbetsterapeut och fysioterapeut samarbetar teamet med kommunen. Som anställd i teamet tillhör du organisatoriskt område Mobila team och specialiserad palliativ vård i Primärvården Skåne. Observera att denna annons finns publicerad under flera olika yrkeskategorier/orter som är kopplade till en huvudannons. ARBETSUPPGIFTER Som läkare i Mobilt team närsjukvård arbetar du självständigt och gör hembesök hos patienterna i kommunerna runt orten som teamet utgår från. Du leder och deltar aktivt i planering runt patientens vård tillsammans med övriga yrkesprofessioner samt samverkar med övriga vårdgivare. Patienten får medicinsk bedömning och behandling som annars skulle utförts på sjukhus. I de fall patienter kan behöva vård på sjukhuset eftersträvar vi direktinläggningar på avdelning. Du är en viktig del i utvecklingen av den medicinska kompetensen och patientsäkerheten. Kvalitets- och förbättringsarbete ingår som en självklar del i arbetet för hela teamet. Det finns möjlighet för delad tjänst, vilket innebär att du kan arbeta viss tid i det mobila teamet och resten på sjukhus eller vårdcentral. Det finns även möjlighet till handledning av ST-läkare i några av teamen. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad läkare eller är specialistläkare med specialistkompetens inom allmänmedicin, geriatrik eller internmedicin och har behörighet att verka inom svensk sjukvård. Även annan specialistkompetens kan bedömas relevant. Språkkunskap i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala samt giltigt B-körkort är ett krav. Du som söker har goda yrkeskunskaper och är trygg i din yrkesroll och har förmåga att se patientens individuella behov. Vidare är du en person som trivs med att arbeta självständigt och planera ditt arbete samtidigt som du uppskattar att arbeta teambaserat med andra yrkesprofessioner. Du är strukturerad, har lätt för att prioritera och har ett flexibelt förhållningssätt i att lösa arbetsdagens upplägg. En del av arbetet innebär stöd och samtal i livets olika skeden. Därför är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tycker du att detta låter som en spännande tjänst? Kontakta oss gärna, så berättar vi mer om vårt sätt att arbeta, vår härliga stämning och gemenskap, våra framtidsplaner och mycket mer. Vi ser fram emot att höra från dig! I denna rekrytering tillämpar vi med löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag. ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Primärvården Skånes syfte är att skapa god hälsa och bästa möjliga patientupplevelse för alla i Skåne. För hela människan. Genom hela livet. Vi erbjuder hälso- och sjukvård till alla som bor i eller besöker Skåne. Vi ansvarar för de offentligt drivna vårdcentralerna, barnmorskemottagningarna, barnavårdscentralerna samt kvälls- och helgmottagningarna i hela Skåne. I primärvården finns även dietistverksamhet, palliativ vård och avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), familjecentraler, barnhälsovårdspsykologer, Palliativt utvecklingscentrum och Centrum för primärvårdsforskning (CPF). Vi är cirka 4 300 medarbetare i förvaltningen. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

31 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Läkare eller specialistläkare till Mobilt team närsjukvård i hela Skåne

Gör skillnad. Varje dag. Vill du vara med och bygga upp mobila närsjukvårdsteam i Skåne? Just nu har vi team som redan är i drift i Landskrona, Ystad och Kristianstad och inom kort även i Hässleholm, Ängelholm, Helsingborg, Trelleborg, Malmö och Lund. Vi söker läkare till alla orter! Vi är stolta och glada över att få möjligheten att arbeta med denna nya vårdform där fler kan få sjukvård i hemmet. Vi hoppas hitta dig som är intresserad av att bygga upp och utveckla verksamheten tillsammans med oss och bli en del av vårt team. Mobilt team närsjukvård kommer att finnas på nio orter som tillsammans kommer att vara tillgängliga i Skånes 33 kommuner. Teamen är en sammanhållen vårdform där primärvården är navet i samverkan med sjukhuset i området, upphandlad läkarbil, ambulans, privata och offentliga vårdcentraler samt andra vårdaktörer som exempelvis vård- och omsorgsförvaltningen i kommunen. Teamen erbjuder en trygg vård för de mest sköra och sjuka, som annars ofta behöver åka till sjukhuset eller vårdcentralen. Nu kommer teamen i stället hem för att bedöma, planera, ordinera eller utföra insatser, utifrån varje enskild patients behov. Målet är att erbjuda patienter en kvalificerad vård såväl medicinskt som psykosocialt. I teamet finns läkare, sjuksköterskor, kurator och medicinsk sekreterare. Vid behov av arbetsterapeut och fysioterapeut samarbetar teamet med kommunen. Som anställd i teamet tillhör du organisatoriskt område Mobila team och specialiserad palliativ vård i Primärvården Skåne. Observera att denna annons finns publicerad under flera olika yrkeskategorier/orter som är kopplade till en huvudannons. ARBETSUPPGIFTER Som läkare i Mobilt team närsjukvård arbetar du självständigt och gör hembesök hos patienterna i kommunerna runt orten som teamet utgår från. Du leder och deltar aktivt i planering runt patientens vård tillsammans med övriga yrkesprofessioner samt samverkar med övriga vårdgivare. Patienten får medicinsk bedömning och behandling som annars skulle utförts på sjukhus. I de fall patienter kan behöva vård på sjukhuset eftersträvar vi direktinläggningar på avdelning. Du är en viktig del i utvecklingen av den medicinska kompetensen och patientsäkerheten. Kvalitets- och förbättringsarbete ingår som en självklar del i arbetet för hela teamet. Det finns möjlighet för delad tjänst, vilket innebär att du kan arbeta viss tid i det mobila teamet och resten på sjukhus eller vårdcentral. Det finns även möjlighet till handledning av ST-läkare i några av teamen. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad läkare eller är specialistläkare med specialistkompetens inom allmänmedicin, geriatrik eller internmedicin och har behörighet att verka inom svensk sjukvård. Även annan specialistkompetens kan bedömas relevant. Språkkunskap i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala samt giltigt B-körkort är ett krav. Du som söker har goda yrkeskunskaper och är trygg i din yrkesroll och har förmåga att se patientens individuella behov. Vidare är du en person som trivs med att arbeta självständigt och planera ditt arbete samtidigt som du uppskattar att arbeta teambaserat med andra yrkesprofessioner. Du är strukturerad, har lätt för att prioritera och har ett flexibelt förhållningssätt i att lösa arbetsdagens upplägg. En del av arbetet innebär stöd och samtal i livets olika skeden. Därför är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tycker du att detta låter som en spännande tjänst? Kontakta oss gärna, så berättar vi mer om vårt sätt att arbeta, vår härliga stämning och gemenskap, våra framtidsplaner och mycket mer. Vi ser fram emot att höra från dig! I denna rekrytering tillämpar vi med löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag. ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Primärvården Skånes syfte är att skapa god hälsa och bästa möjliga patientupplevelse för alla i Skåne. För hela människan. Genom hela livet. Vi erbjuder hälso- och sjukvård till alla som bor i eller besöker Skåne. Vi ansvarar för de offentligt drivna vårdcentralerna, barnmorskemottagningarna, barnavårdscentralerna samt kvälls- och helgmottagningarna i hela Skåne. I primärvården finns även dietistverksamhet, palliativ vård och avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), familjecentraler, barnhälsovårdspsykologer, Palliativt utvecklingscentrum och Centrum för primärvårdsforskning (CPF). Vi är cirka 4 300 medarbetare i förvaltningen. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

31 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Batteriingenjör till ArcQor AB i Älmhult

BATTERIINGENJÖR TILL ARCQOR AB I ÄLMHULT Är du våra nya Li-Ion Battery Expert? Och vill du vara med i en spännande bransch och leverera stryktåliga produkter som kommer användas världen över? ArcQor är ett starkt växande företag som grundades 1993 i Älmhult. Innanför dörrarna i Älmhultsfabriken konstruerar samt tillverkar vi strömförsörjningsprodukter till både försvars- och säkerhetsorganisationer världen över. Vi söker nu en engagerad och kompetent batteriingenjör, är det kanske just dig letar efter! Läs gärna mer om vår verksamhet på arcqor.com ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta med elektronik och den senaste tekniken av Li-Ion batterier. I ditt arbete kommer du behöva argumentera för- eller emot användandet av olika batterier och förstå vilken påverkan valet av batteri har på ett övergripande plan. Du har en naturligt kommunikativ roll i ett nära samarbete med andra ingenjörer, planerare och produktionsmedarbetare! I denna roll har du ett övergripande ansvarar för:   Konstruktion och kvalificering av Li-Ion batteripack till våra försvarskunders olika system. Konfigurationen av olika batteripack bestående av battericeller till högre spänningar. Gör bedömningar för att välja rätt batterityp för olika produkter Livslängdsfrågeställningen, karaktärisering av åldrandeprocessen samt hantering av batteriunderhåll. Övriga arbetsuppgifter som är kopplade till elektronik kommer förekomma.   Vi erbjuder ett givande och självständigt arbete på en marknad med stor utvecklingspotential. Då vi är ett mindre företag finns det möjlighet att jobba med flera olika delar inom bolaget. Våra beslutsvägar är korta, vilket ger dig en fin möjlighet att kunna vara med och påverka både din egen och företagets utveckling. PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Vi söker dig med relevant utbildning inom elektronik, gärna civilingenjörsutbildning. Du bör ha ett intresse för batterier, önskvärt om du har förståelse för, eller vill lära dig mer om olika typer av moderna batterier. Du har kännedom om övergripande batterikemi och olika typer av batteriers påverkan. Vidare har du ett genuint intresse för elektronik i allmänhet samt lätt för att ta till dig och sätta dig in i ny teknik. Du har minst ett par års praktiskt erfarenhet i ingenjörsyrket, kanske som konstruktör, utvecklingsingenjör eller liknande.   Som person är du självgående och initiativrik samt trivs med att verka i en innovativ och kreativ omgivning. Vi ser gärna att du är lättlärd och snabbt kan sätta dig in i nya systemmiljöer och arbetsuppgifter. Ett visst praktiskt kunnande är också önskvärt, då utvecklingsteamet sitter i nära anslutning till produktionen. Vi är ett familjärt och jordnära företag som värnar om ett gott samarbete och en trevlig och välkomnande arbetsmiljö. Vi är drivna och framåtriktade, något som vi hoppas att även du är och trivs med. Vi främjar allas intresse och engagemang och mår bra när vi tillsammans kan bidra till ArcQors fortsatta utveckling och goda resultat. För rollen kräver vi flytande svenska och engelska samt B-körkort då det kan förekomma arbetsresor. OM TJÄNSTEN Tjänsten är en direktrekrytering till ArcQor AB.  Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Resande Eventsäljare | Din biljett till karriärsmöjligheter & äventyr

Vi söker nu dig som vill ta klivet in i en stor säljorganisation men samtidigt vara med och utveckla och bygga upp ett helt nytt team tillsammans med dina kollegor. Ni kommer att få besöka många olika platser runtom i Sverige, träffa många olika härliga människor och utvecklas inom försäljning. Vi har alltid ett enormt tryck på ansökningar till den här typen av roll och det finns endast ett fåtal platser i detta nystartade team - så se till att skicka in din ansökan direkt för att få höra mer! VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag:Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. Karriärsmöjligheter:I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö:Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning:Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling:Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet:Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter:Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur:Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur:Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning:Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, ochvi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

31 maj 2024
Sista ansökan:
17 november 2024
Säljare | Grundlön + Provision

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Heltidsanställning Grundlön + Provision Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
17 november 2024
Lönehandläggare

Vill du jobba med lön i Hässleholms kommun? En av våra stjärnor har gått vidare till en annan arbetsgivare och nu söker vi en ny! Det här erbjuder vi dig! I Hässleholms kommun arbetar vi med löner på ett centraliserat sätt mot samtliga verksamheter. Som lönehandläggare arbetar du med löpande löneadministration, utfärdande av intyg samt kvalitetssäkring genom t ex kontroller och bevakningar inför lön. Vi har ca 6500 lönespecifikationer varje månad och har även ansvar för en del av pensionsadministrationen. I vår support, som har öppet varje dag, tar vi emot frågor via telefon eller mejl. Vårt arbete sker främst i personalsystemen Visma, Medvind och WinLas. Vi bemöter våra kunder med kompetens och bred erfarenhet så att vi gemensamt når vårt mål – rätt lön i rätt tid till rätt person.  Löneenheten består av lönechef, systemförvaltare samt lönehandläggare. Idag jobbar vi i två team mot förvaltningarna och Hässleholms Fiber AB, men till hösten ska vi slå samman dessa till ett team.  Din arbetsplats kommer att vara på Stadshuset i centrala Hässleholm med närhet till både tåg och bussförbindelser. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse.  Hässleholms kommun vill skapa de bästa förutsättningarna för ett hållbart arbetsliv, för att du ska trivas, må bra och känna arbetsglädje. En viktig del är att erbjuda bra förmåner till våra medarbetare som till exempel friskvårdsbidrag och möjlighet till byte av semesterdagstillägg mot lediga dagar. Vem är du? Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning med inriktning lön, till exempel YH-utbildning, alternativt att du har arbetslivserfarenhet och kompetens som arbetsgivaren bedömer motsvarar utbildningskrav. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av lönearbete. Det är även meriterande om du har arbetat i något av våra system: Visma, Medvind och Winlas. För oss på löneenheten är ett bra bemötande är en självklarhet, vi tänker gott om varandra och vi hjälper varandra att lyckas, firar framgångarna och lär oss av motgångarna.  Som lönehandläggare behöver du vara noggrann, ha en helhetssyn, ha sinne för siffror och känna till gällande lagar och avtal. Arbetsbelastningen varierar vilket ställer krav på din förmåga att kunna prioritera, ha en god koncentrationsförmåga samt kunna hantera flera processer parallellt. Du har ett engagemang för digitaliseringsprojekt och möter förändringar med en positiv inställning, då vi är i ett ständigt förbättringsarbete av våra processer.  Det är även meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med kundkontakt eller kundtjänst där du besvarat frågor via telefon och mejl, samt erfarenhet från det kommunala avtalsområdet och/eller från en större organisation.   Du delar värderingar och förhållningssätt som beskrivs i vår medarbetar- och ledarpolicy. Övrigt Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering fri från fördomar, vilket innebär att den person som bäst matchar kraven erbjuds tjänsten. Välkommen med din ansökan där du bifogar ditt CV!  För dig med skyddade personuppgifter hänvisar vi till rekryterande chef för vidare information kring hur du ansöker. Om oss Kommunledningsförvaltningen ansvarar för kommunövergripande utvecklingsfrågor och gemensamma funktioner inom strategisk samhällsutveckling, ekonomi, HR, kansli, kommunikation, IT och räddningstjänst samt ärendehantering till kommunstyrelsen och kommunfullmäktige. HR-avdelningen har ett helhetsansvar för kommunens arbetsgivarpolitik. Avdelningens uppdrag är att tydliggöra, omsätta och utveckla en verksamhetsdriven arbetsgivarpolitik som stödjer Hässleholms kommuns mål. Avdelningen består av en HR-enhet och en löneenhet. HR-enheten arbetar med att styra, samordna och stödja förvaltningarnas arbete inom områdena medarbetarskap, ledarskap, kompetens, hälsa och arbetsmiljö samt lön och villkor. Löneenheten ansvarar för systemutveckling och -förvaltning av kommunens HR-system och löneadministration. Hässleholms kommun är en viktig knutpunkt i Sverige. Här möts människor för att leva, uppleva, arbeta och lära i en kommun präglad av nyfikenhet och utveckling. Våra medarbetare skapar kvalité som syns, visar respekt för individen och sätter medborgaren i fokus. Välkommen att bli en av oss!

31 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Revisionsbesiktningsman El

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning AFRY med affärsområde Buildings är med över 1500 medarbetare en av de största aktörerna i Sverige inom fastighetssektorn. Här får du möjlighet att vara med och påverka och skapa byggnader och boenden där människor ska vistas och trivas. För oss är säkerhet, hållbarhet och ett välmående samhälle viktiga faktorer och där vi på ett framgångsrikt vis är med och bidrar med kreativa och innovativa lösningar – både nu och för framtiden. Making Future, som vi säger. Vill du vara med och utveckla vår verksamhet inom Revisionsbesiktning El? Vi har mycket på gång hos oss och för att möta den ökande efterfrågan på våra tjänster söker vi nu dig som vill arbeta med revisionsbesiktning inom El. Våra projekt återfinns främst inom ny- och ombyggnad av sjukhus, skolor, kontor samt andra offentliga och privata fastigheter. I din roll som Besiktningsingenjör kommer du huvudsakligen att få arbeta med besiktningar av elinstallationer/elanläggningar inom bland annat fastigheter, industri och offentlig förvaltning. Om du är intresserad så finns det även möjlighet att arbeta med elsäkerhetsutredningar, riskanalyser, termografering, energianalyser, entreprenadbesiktningar eller andra utredningar. På våra kontor träffar du kollegor från både den egna sektionen med elkunskap, och från andra sektioner inom Buildings-discipliner som VVS, EL, Energi, Brand, Styr, mm. Du kommer tillhöra en grupp på 12 engagerade personer bestående av Besiktningsmän och Uppdragsledare. Vi är idag placerade på olika orter i landet som Växjö, Hultsfred, Kalmar, Karlshamn och Västervik. Nu vill vi växa och bli fler i nordöstra Skåne som Hässleholm och Kristianstad. Men vi ser gärna sökande inom övriga orter också. Kravspecifikation Om du har bred och mångårig erfarenhet inom elområdet, såväl teoretisk som praktisk, kommer du snabbt komma in i rollen. Vi tror att du antingen har något års erfarenhet som Elingenjör eller är en erfaren Elektriker. Via följande länk går det att läsa mer om vad som krävs för att bli auktoriserad Besiktningsman: https://www.brandskyddsforeningen.se/elbesiktning/besiktningsingenjor/ Eftersom du har mycket kontakt med olika kunder som konsult behöver du ha goda kunskaper i svenska och delvis engelska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav då det ingår resor i tjänsten. För att trivas bra i rollen ser vi att du tycker det är intressant att möta människor och särskilt kunder, är flexibel och anpassar dig snabbt till nya förutsättningar i arbetet. Du samarbetar bra med andra samtidigt som du är självständig i ditt arbete. Ytterligare egenskaper som stämmer in på dig är öppenhet, lyhördhet och god relationsbyggare samtidigt som du har ett tydligt affärsmässigt kundfokus. Självklart har du ett stort teknikintresse och vilja att ständigt utvecklas! Ytterligare information Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-06-28. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Kontaktperson för frågor Viktoria Carlsson, Market Area Manager [email protected] Peder Persson, Gruppchef [email protected] Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024