Lediga jobb i Hultsfred

Sök totalt 75 lediga jobb i Hultsfred

Kvinnlig assistent sökes till en dam i Hultsfred

Hej! Du glade kvinna som är i dina bästa år och i mogen ålder. Vi söker dig som vill känna att du är behövd, samt att ge stimulans till en kvinna i rullstol. Som assistent är det en viktig roll för dig att stötta och vara den förlängda armen åt kunden genom att ge henne den nödvändiga hjälpen och stödet. Kundens intressen inkluderar lugna aktiviteter som att ta hand om hemmet, läsa tidningar. Vi söker en assistent som uppfyller dessa kriterier: - Motiverande och samtidigt kan upprätthålla en balans för att inte vara för påträngande. - Du bör vara en kvinna med personlig mognad och ha förmågan att vara empatisk. - Ansvarsfullhet och öppenhet för att lära dig nya saker och anpassa dig efter kundens behov och rutiner är också viktiga egenskaper. - Ödmjukhet och förmågan att vara kundens förlängda arm är av stor betydelse. - Du bör visa respekt för att du arbetar i någon annans hem och vara anpassningsbar. - Du bör vara öppen för att förstå jobbets innebörd och agera i enlighet med det instruktioner som ges under introduktionsdagarna. - Ett intresse av att hjälpa kunden är viktigare än tidigare erfarenhet. - Förmågan att se helheten. - Vara rökfri, gärna helt tobaksfri. Vi ser fram emot din ansökan. TJÄNSTGÖRINGSGRAD OCH ARBETSTID: Timvikariat med möjlighet till fast schemarad dag, kväll och helg så länge assistans uppdraget varar. DET HÄR ERBJUDS DU: Fast grundlön per timme + OB-ersättning. Kollektivavtal finns. Anställning med schyssta villkor. Självklart får du gå introduktion och känna dig för innan du börjar jobba. Att vara anställd på Evanda Assistans AB innebär en trygghet genom kollektivavtal Almega - Bransch G, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor. Alla anställda har möjlighet att nyttja ett friskvårdsbidrag på upp till 3000 kr. TILLTRÄDE: Vi arbetar med löpande rekrytering. Introduktion kan ske per omgående Har du några frågor är du välkommen att ring.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Omgående sommarjobb som administratör!

Administratör   ARBETSUPPGIFTER  I rollen som administratör på utlastningen hos vår kund i Pauliström är det viktigt att hålla koll på siffror och papper. Kommunicera med chaufförer, ibland på engelska Kommunicera med truckförarna som ska lasta godset. Administrera och skriva ut ordrar på rätt sätt och i rätt ordning PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER  Du bör ha jobbat administrativt förut eller har en relevant utbildning. Vi tror också att du är socialt kompetent, engagerad och gillar att ha mycket och göra och kunna ha många bollar i luften.  Att du har ett stort intresse för att jobba med olika människor Att du kan kommunicera både på svenska och engelska  Att du är serviceinriktad och snabbt kan lösa eventuella problem.        OM TJÄNSTEN  Tjänsten som administratör är ett sommarjobb med start så snart som möjligt och tar slut 19 juli så vänta inte med din ansökan! Man jobbar dagtid 07.00-15.30 . ÖVRIG INFORMATION  Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.  Vid frågor om tjänsten kontakta Niclas Olsson på 070-340 80 43 eller [email protected] VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

16 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Vi söker nu en medarbetare inom underhåll till en av våra kunder i Hultsfre

Att jobba som bemanningskonsult på Lernia är utvecklande och omväxlande. Du har samma rättigheter som hos en traditionell arbetsgivare, men fler tillfällen att pröva på olika arbetsuppgifter och arbetsplatser. Det ger dig unika möjligheter att känna efter vilken yrkesroll som passar just dig. OM TJÄNSTEN Vi söker personal till vår kunds underhållsavdelning. Vi ser gärna att du som person har tidigare erfarenhet av mekaniskt underhållsarbete, du är ödmjuk, lyhörd och har ett driv i arbetet. Tjänsterna omfattas av arbetsuppgifter som bland annat; tvätt, blästring, rengöring, slipning och mindre svetsarbeten av gjutverktyg, maskinunderhåll av gjuterimaskiner, även andra mekaniska underhålls- och förbättringsarbeten kan förekomma. FORMELL KOMPETENS • Gymnasieutbildning med teknisk inriktning • Erfarenhet av tidigare underhållsarbete • Goda kunskaper i MS Office • Mycket god datorkunskap • Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift • B-körkort samt tillgång till egen bil MERITERANDE • Truckkort • Traverskort • Heta arbeten • Liftutbildning och kunskaper i att läsa el och hydralikschema • Fordonsindustri eller tillverkningsindustri OM ANSTÄLLNINGEN • Placeringsort: Hultsfred • Tjänstgöringsgrad: heltid • Anställningsform: visstidsanställning 6 månader, men chans till förlängning • Arbetstider: 2-skift • Tillträde: Omgående OM ANSÖKNINGSPROCESSEN Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! Forma framtiden med oss! Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid! Läs mer på lernia.se.

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Sjuksköterska på deltid sökes till uppdrag i Hultsfred

Sjuksköterska sökes till mindre ort för ett HVB-hem för vuxna med psykiska funktionsnedsättningar Temperaturen ligger alltid på topp under sommaren i denna perfekt belägna sommarstad. Rekordhöga 38 grader sattes den 29 juni 1947 och har aldrig bräckts av någon annan ort i hela Sverige! Nära till havet och nära till ön med stort Ö. Här finns det oändliga möjligheter till bra semester utflykter. Om rollen: Medicinhantering och HSL. Dela läkemedel, ge injektioner och samtala med patienter. Ansvarig för externa kontakter. Tidsperiod: v. 27-30 Omfattning: 50-60% (ca 3 dagar i veckan) Arbetstid: Dagtid Vi söker dig som är psykiatrisjuksköterska/distriktssjuksköterska. Mer än bara en leverantör Vi tror på att vara mer än bara en leverantör – vi är din samarbetspartner, din förlängda arm inom personalhantering och bemanning. ​​Genom att välja termen "agentur" framhäver vi vår engagemangsnivå och personliga insats för varje individ och kandidat. Vi strävar efter att vara mer än bara förmedlare av arbetskraft; vi är ditt dedikerade stöd i varje steg av bemanningsprocessen. Genom att fokusera på att vara en agentur för bemanning bryter vi ny mark och skapar en unik identitet inom vår bransch. ​Vår erfarenhet av branschen Med över 10 års erfarenhet från sjukvårdsbemanning är vi införstådda med hur viktigt vårt engagemang och bemötande är. Vi är här för dig som jobbar inom den svenska sjukvården och är redo att hjälpa er till rätt uppdrag Vi tror att relationer byggda på ömsesidig tillit och engagemang är avgörande för en framgångsrik matchning och ett bra samarbete. Som en agentur strävar vi efter att förstå dina specifika behov och utmaningar, vilket gör oss mer än bara en transaktionsbaserad lösning. Vår målsättning är att skapa långsiktiga partnerskap och vara en pålitlig källa till kvalificerad arbetskraft för våra kunder och en god arbetsgivare till våra medarbetare. ​Genom att välja vår agentur för bemanning tar du steget mot en mer personlig och skräddarsydd lösning. Vi är övertygade om att detta trendbrott kommer att bidra till att forma framtiden för personalhantering, där samarbete och engagemang står i fokus. Välkommen till en ny era av bemanning, välkommen till vår REBE. Kvalitet och säkerhet Innan vi bokar dig på ditt nästa uppdrag vill vi säkerställa att du har tillräcklig kompetens för det tilltänkta yrkesområdet. För att säkerställa rätt kompetens kräver vi att ni har jobbat i vården i minst tre år innan ni börjar jobba med oss i bemanning och ett år inom tilltänkt yrkesområde. För oss är det viktigt att dom vi jobbar med har rätt förutsättningar för att erbjuda en trygg & patientsäker vård. Begränsat antal konsulter Vi vill jobba med kvalitet och strävar inte efter att vara störst utan för oss är det viktigare att leverera det vi lovar er konsulter och vi har därför valt att begränsa antalet samarbeten. Detta genererar en högre tillgänglighet för oss som jobbar med bemanning men ger oss också större möjligheter till individanpassade lösningar. Vi jobbar för dig.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Vi söker truckförare till sommaren på Metsä Tissue

Nu söker Eterni efter truckförare till vår kund Metsä Tissue i Pauliström. Här erbjuds du rolig och utmanade truckkörning på en arbetsplats med gedigen historia i en fabrik som grundades redan år 1726. Bruket producerar främst toalett- och hushållspapper. Vad kommer du att få göra? Fabriken har pappersmaskiner och konverteringslinjer där toalett- och hushållspapper tillverkas. Vi söker nu truckförare till utlastningen i Pauliström. Här kommer du att lasta och lossa lastbilar och containers. Även administrativa arbetsuppgifter förekommer. Arbetstiden är förlagd till dagtid måndag – fredag 07.00-16.00. Vad letar vi efter? Du som söker har ett par års arbetslivserfarenhet som truckförare och har kört mycket motviktstruck. Du trivs i en utmanande miljö med högt tempo. Det här är jobbet för dig som vill utvecklas som truckförare! Du har god förmåga att planera ditt arbete och kan arbeta självständigt samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. Svenska i tal och skrift är ett krav och vi ser det som meriterande om du även kan kommunicera på engelska. Du har god datorvana och skräms inte av administrativa uppgifter som ingår i tjänsten. Du innehar truckkort A + B samt körkort B. Vad erbjuder vi? Tjänsten som truckförare är ett konsultuppdrag på heltid som pågår mellan juni – augusti. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Metsä Tissue. Därefter finns chans till anställning hos kundföretaget. Eterni och våra kunder har noll tolerans när det gäller droger och andra otillåtna preparat. Ansök till jobbet! I den här processen samarbetar Metsä Tissue med Eterni Sweden. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Niclas Olsson på via 070-340 80 43 eller [email protected].

15 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Arabisk talande assistent sökes till kvinna i Hultsfred

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND Service & Omsorg är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Botkyrka, Eskilstuna, Malmö, Stockholm, Södertälje, Uppsala, Västervik, Värmdö, och Örebro med huvudkontoret i Linköping. ---------------------------------------------------------------------- Vill du göra verklig skillnad i någons liv? Vi söker nu en engagerad och empatisk personlig assistent för att bli en del av en kvinnas vardag i Hultsfred. Hos oss får du möjligheten att vara med och skapa en meningsfull och positiv inverkan i någons liv, samtidigt som du utvecklas och växer i din egen roll. Om tjänsten: Som personlig assistent kommer du att vara nära och stödja en kvinna i Hultsfred i hennes dagliga liv. Din roll innebär att ge personlig assistans där uppdragsgivaren befinner sig, vilket kan innefatta allt från följa med på läkarbesök till att hjälpa till med vardagliga aktiviteter och behov. Anställningsinformation: Tjänstens tillträde: Omgående Arbetsform: Timanställd med fast schema Måndag: 14:00 – 18:00 Tisdag – Fredag: 12:00 – 18:00 Arbetsgrad: 50% Lön: Individuell lönesättning Krav och önskemål: Empatisk och pålitlig Stark fysik för mindre förflyttningar Körkort och tillgång till egen bil önskvärt Flytande i arabiska och god svenska Ansökan: Tror du att du är rätt person för denna spännande och meningsfulla roll? Ange referens "Hultsfred50" i ämnesraden. Bli en del av någons liv och gör skillnad varje dag – ansök nu!

15 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
HR-konsult med handlingskraft till Hultsfred!

Som medarbetare hos oss är du nyfiken på att lära nytt, stolt att dela det du kan med dina kollegor och bidra till att göra det bästa för varje kommuninvånare. Hos oss har alla en individuell utvecklingsplan och vår unika Kompetensfond gör ditt livslånga lärande möjligt. Här får du växa och utvecklas! HR-teamet arbetar för att Hultsfreds kommun ska vara en attraktiv arbetsgivare. Vi jobbar med stort hjärta och engagemang för kärnverksamheten med kommuninvånarnas bästa i fokus. ARBETSUPPGIFTER Vi arbetar i en gemensam riktning med övergripande och strategiska områden men har även olika uppdrag på förvaltningsnivå. HR-avdelningen består av fyra HR-konsulter och två HR-strateger som leds av HR-chef. I ditt uppdrag kommer du att arbeta som HR-konsult och stötta Barn- och utbildningsförvaltningens rektorer och förvaltningsledning. Att arbeta som HR-konsult hos oss innebär ett roligt, utmanande och inspirerande arbete. Arbetet är varierande där du hanterar frågor i såväl arbetsrätt, lön och rehabilitering som arbetsmiljö, rekrytering och kompetensförsörjning. Du visar på handlingskraft och driver på ett självständigt sätt HR- arbetet på förvaltningen framåt. Du har förmågan att balansera mellan att ge operativt stöd till verksamheten samtidigt som du jobbar proaktivt och strategiskt för att skapa förutsättningar för effektiva team. I rollen som HR-konsult hos oss förväntas du vara mån om att skapa goda relationer som ger möjlighet till samverkan, såväl i förvaltningen som i hela organisationen. Som stödfunktion visar du ett genuint intresse för verksamheterna och tycker att det är viktigt att bilda dig en helhetsförståelse för att kunna bidra till verksamheternas måluppfyllelse. KVALIFIKATIONER I HR-teamet finns ett gott samarbete och stort engagemang samt kompletterande kompetenser och intressen inom HR- området. Vi arbetar utifrån att bli lite bättre varje dag och ser till att vi har roligt ihop! För att du ska passa in i vår arbetsgrupp och i rollen som HR-konsult ser vi att du: • Har examen inom HR/personalvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren kan bedöma som likvärdig. • Har förmåga att skapa goda relationer och brinner för att ge ett bra operativt stöd till verksamhetens ledare och medarbetare. • Är van vid att arbeta i digitala miljöer och med digitala verktyg. Meriterande är om du också har kunskap och kompetens om digitaliseringens möjligheter för HR-processer. • Har förmåga att självständigt hantera data och göra analyser. Dessutom har du kunskaper i excel och behärskar dess grundläggande funktioner. Vi hoppas att du tycker tjänsten som HR-konsult hos oss känns lockande och att du tillsammans med oss vill vara med och skapa Sveriges bästa HR. Vi ser fram emot din ansökan! ÖVRIGT Ett hållbart arbetsliv med plats för hela livet! Som medarbetare hos oss erbjuds du ett hållbart arbetsliv med plats för hela livet! Du har därför förmåner som exempelvis ger dig möjlighet till flexibel arbetstid, fler semesterdagar genom semesterväxling och ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr. Dessutom har du möjlighet till visst arbete på distans utifrån verksamhetens behov. Du har även möjlighet till förkortad arbetstid tills ditt barn är 12 år, föräldrapenningtillägg under din föräldraledighet, pensionsförmåner och försäkringar. Du syns och hörs i Hultsfred! Besök gärna vår webb www.jobbaihultsfred.se Vill du veta mer om oss som arbetsgivare, ha mer information om hur du söker våra eller hur du som har skyddad identitet ska göra för att skicka in en ansökan? Läs mer på www.jobbaihultsfred.se/sa-har-soker-du-jobb-hos-oss/ Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Hultsfreds kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka via offentliga jobb och inte via e-post eller pappersformat.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
C Chaufför till hultsfred

R.S Solutions är ett transportbolag med säte i Norrköping där fokus ligger på service, leveranssäkerhet och nöjda kunder. Vi har en lång erfarenhet i bolaget inom transport och logistikbranschen. Nu söker vi C - Chaufför för distribution i Hultsfred med omnejd. För att bibehålla leveranssäkerhet och kvalitet mot våra kunder så är det viktigt att du har erfarenhet inom branschen. Då du är företagets ansikte utåt, räknar vi med att du har som söker är serviceinriktad, social och villig att ta i när så behövs samt värnar om företagets och kunders välmående. Dina främsta arbetsuppgifter blir att leverera varor till likväl företag som privatkunder. Arbetstid 07.00-16.00 Anställningsform provanställning 6 månader Lön enligt kollektiv avtal Transport Vid intresse kontakta oss via mejl. [email protected]

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Teamchef kolonial, Willys Hultsfred Knekten

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas Tillträde: 2024-06-01 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller, gärna inom detaljhandeln. Som teamchef på Willys har du en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en del i butikens ledningsgrupp, med butikschefen som närmaste chef, och du leder och planerar verksamheten i Team Kolonial. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. Du deltar också i arbetet med att ta fram och följa upp butikens affärsplan. Som teamchef Kolonial ansvarar du för en mycket viktig del av butikens varuflöde. Ditt team ansvarar för att säljplanera, lägga beställningar och se till att butiken är säljande och säsongsaktuell. Inom ditt ansvarsområde ligger även e-handel, och med butikens e-handelskoordinator till hjälp ansvarar du för att driva och utveckla butikens e-handelserbjudande. Du har personalansvar för medarbetarna i kolonialteamet och ansvarar därmed bland annat för rekrytering, schemaläggning och introduktion. Du leder, motiverar och utvecklar ditt team och bidrar till att medarbetarna utvecklas och presterar utifrån sin fulla potential. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Du har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Björn Gustavsson, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-05-28. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

14 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Underhållselektriker

Är du en erfaren underhållselektriker som är ute efter nya utmaningar? Trivs du i en omväxlande vardag som präglas av problemlösning och engagerade kollegor? Då kan du vara Plannjas nya underhållselektriker, ansök idag! Som underhållselektriker hos Plannja kommer du tillhöra underhållsavdelningen med 10 medarbetare där ni tillsammans jobbar med att säkerställa driften. Du kommer att, tillsammans med underhållschef, prioritera och planera elektriskt och mekaniskt underhåll samt reparationer för att minska produktionsstörningar. Arbetsuppgifterna innefattar att utföra felsökning, förebyggande och avhjälpande underhåll för att upprätthålla god produktionssäkerhet. Du kommer att vara en viktig spelare vid nyanskaffning av utrustning men också föreslå alternativ vid förbättringar i produktionsanläggningen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort i Järnforsen. För att lyckas i rollen har du: Relevant utbildning inom el/automation och några års erfarenhet av underhållsarbete Kunskaper i PLC- och HMI-programmering, samt läsa och rita el ritningar Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Vana vid att dokumentera i datasystem Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är ordningsam med förmåga att planera och samverkan med andra. Du är nytänkande och är van att skapa goda relationer både internt och externt. Plannja erbjuder dig: Friskvårdsbidrag Bonussystem Tidbank som ger utrymme för planerad ledighet I denna rekrytering samarbetar Plannja med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare Nicklas Thorstenson, [email protected], 0735 16 52 40 eller rekryterare Emelie Danielsson, 073 981 35 84. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Plannja Plannja började tillverka plåttak redan 1967 och vi drivs av samma tanke nu som då: att skapa bättre byggnader. I dag är vi ett av Europas ledande varumärken inom tunnplåtsprodukter för byggmarknaden. Vi utvecklar och producerar tak- och fasadprofiler, takavvattning och tillbehör som ökar komforten och höjer värdet på ditt hus. Våra produkter är utvecklade speciellt för Norden. Det betyder dels att kvaliteten är så hög att de klarar vårt tuffa klimat, dels att de är nordiska i sin estetik med design och kulörer som tar fram det bästa i hus och byggnader. Vårt huvudkontor ligger i Järnforsen, Småland. Vi har tillverkning i Järnforsen och Landsbro i Sverige. Plannja är ett varumärke inom Ruukki Construction. Ruukki Construction har stark närvaro i 10 Europeiska länder och tillsammans är vi en del av SSAB, med delade värderingar och lång erfarenhet av stål- och byggbranschen. www.plannja.se

14 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024