Lediga jobb i Klippan

Sök totalt 58 lediga jobb i Klippan

Almia söker allmänspecialist till vårdcentral Klippan

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Allmänspecialist med erfarenhet från Vårdcentral. Finner du tjänsten som Allmänspecialist till Klippan intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Personlig assistent för timanställning i Klippan

JAG SÖKER JUST DIG! Jag söker dig som är intresserad av att arbeta som personlig assistent i Klippan-området. VAD INNEBÄR DET ATT ARBETA SOM PERSONLIG ASSISTENT HOS MIG? Som personlig assistent utgår man ifrån mina behov och önskemål. Arbetet innebär att vara med i min vardag och arbetsuppgifterna kan vara allt ifrån förflyttningar, av- och påklädning, hushållssysslor, trädgårdsarbete samt medverka vid olika fritidsintressen. Jag är en man i 40-års åldern som bor tillsammans med min familj, är en djur- och naturmänniska och hoppas att du delar dessa intressen med mig. Hund och katt finns i hemmet. Som nyanställd får du en anpassad introduktion av mig och självklart kan du alltid vända dig till ALOIS assistans för frågor och funderingar. VEM SÖKER JAG? Jag söker dig som trivs att arbeta med människor och som förstår vad det innebär att leva med assistans. Kvinnlig personlig assistent är önskvärt. Du är lyhörd, har god förståelse för min integritet och har lätt för att samarbeta. Tidigare erfarenhet av personlig assistans eller arbete inom vård och omsorg är meriterande men inget krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Dock krävs både körkort och tillgång till bil då kollektivtrafiken fungerar bristfälligt till trakten. ANSTÄLLNINGSVILLKOR Arbete enligt överenskommelse och anställningsavtal inom ALOIS assistans. Vi tillämpar individuell lönesättning och är kollektivavtalsanslutna. Varierande arbetstider mellan klockan 7.00-20.00 vardagar och helger. Timanställning och några sommarveckor. Tillträde omgående. HUR ANSÖKER DU? Jag tar gärna emot din ansökan via mejl. För att kunna matcha dig mot denna tjänst är det viktigt att du beskriver dig själv och dina intressen så utförligt som möjligt. Beskriv även din utbildning och vad du har arbetat med tidigare. Bifoga gärna referenser. Tveka inte att höra av dig om du har frågor angående tjänsten. Rekrytering och urval sker löpande så jag ser fram emot din ansökan redan idag! Märk din ansökan med referens "701”. KONTAKT Områdeschef Susanne Sator, tel. 042-20 78 50, ALOIS assistans, Järnvägsgatan 11, 262 37 Ängelholm

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Almia söker allmänspecialist till vårdcentral Klippan

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Allmänspecialist med erfarenhet från Vårdcentral. Finner du tjänsten som Allmänspecialist till Klippan intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Truckförare/terminalarbetare sökes på heltid i Klippan!

Vill du ta nästa steg i din karriär som truckförare? Vi letar efter en dedikerad individ att ansluta till vårt team på heltid i Klippan. Välkommen med din ansökan! Som truckförare kommer du att spela en nyckelroll i vårt lager och bidra till att säkerställa effektiv hantering av varor och material. Arbetsuppgifter: - Plockning, packning och utlastning: Ansvar för att noggrant plocka produkter enligt order, packa dem för leverans och lasta ut dem från lagret i enlighet med företagets riktlinjer och säkerhetsföreskrifter. - Truckkörning och materialhantering: Användning av truck för att flytta, lyfta och placera varor på rätt platser i lagret, samt utföra allmänna lageruppgifter som inventering och hantering av lagerutrustning. - Säkerhets- och kvalitetskontroll: Utföra regelbundna kontroller av truckar och utrustning för att säkerställa deras korrekta funktion, samt bidra till att upprätthålla höga kvalitetsstandarder och säkerhetsprotokoll. - Dokumentation och rapportering: Följa företagets rapporteringsrutiner genom att noggrant dokumentera lageraktiviteter och rapportera avvikelser eller problem till överordnad personal. Arbetstiderna är förlagda antingen dagtid 07-16, skift med morgonpass 06-15 eller 15-23. Du behöver vara flexibel vad gäller pass- och tider. Studentconsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och slutgiltig kandidat kommer bli anställds av oss som ambulerande konsult. Din profil Krav: - Körkort och tillgång till bil - Körkort för truck (B1-B3 och A1-A3). Det är meriterande om du har erfarenhet av att köra skjutstativtruck. - Flexibilitet för att arbeta olika arbetstider och kunna anpassa sig efter ändrade arbetstider med kort varsel. - Erfarenhet av truckkörning och lagerarbete är meriterande - God fysisk form och förmåga att lyfta tunga föremål - Starkt fokus på säkerhet och kvalitet i arbetet Vi kommer tillsätta så fort vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Enhetschef till rehabenheten och förebyggandeenheten

Äldreomsorgens Ledstjärna är ”Vi finns här för dig och tillsammans kan vi”. Hörnstenarna i Äldreomsorgens värdegrund är Bemötande, Ansvar, Samarbete och Engagemang. I Klippans kommun är vi 1600 kollegor som varje dag jobbar med samma fokus - att finnas till för våra invånare, företag och besökare. Vi är alla en viktig del av helheten och vill vara en kommun med stolta medarbetare och stolta Klippanbor. En röd tråd i vår strävan efter en gemensam kultur är att vi alla försöker leva efter våra kärnvärden "Vilja varandras framgång", "Våga sticka ut" och "Kul i jobbet". Den politiska visionen är ”en kommun i utveckling där vi tillsammans skapar livskvalitet”. Nyfiken? Läs mer på klippan.se/kollegaiklippan ARBETSUPPGIFTER Söker du ett utvecklande och utmanande uppdrag som enhetschef där du får möjlighet att driva utvecklingen och leda vår rehabenhet/förebyggande verksamhet? Ser du som ledare kopplingen mellan hög trivsel och kompetens hos medarbetarna och kvaliteten som levereras och förtroende hos dem vi är till för? Är du ledaren som tillsammans med kollegor och medarbetare hittar kreativa vägar för att ta verksamheten vidare och förbi utmaningar och hinder? Har du målet i sikte? Får du människor med dig? Är du modig och vågar be om hjälp? Om ja, då är du välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter: Förebyggande enheten består av anhörigstödjare, vårdhundsförare, kostspecialist och specialistundersköterska. Rehabenheten består av fysioterapeuter, arbetsterapeuter, hjälpmedelstekniker samt undersköterska. Totalt antal anställda uppgår till 16 medarbetare. Som enhetschef leder, utvecklar och följer du upp verksamheten för att nå uppsatta mål. Du ansvarar för budget, personal, arbetsmiljö och verksamhetsutveckling. Kompetensutveckling och värdegrundsfrågor är naturliga och viktiga inslag i det dagliga arbetet. I samarbete med övriga medarbetare skapar du ett öppet klimat med delaktighet, rättssäkerhet och engagemang i fokus. Du driver enheternas systematiska kvalitetsarbete och planerar, utvecklar samt leder verksamheten utifrån de mål som är uppsatta. Du har ett tydligt och nära ledarskap som kännetecknas av tillit, samarbete, samordning, engagemang och utveckling. KVALIFIKATIONER Du som söker ska ha en akademisk examen, är du legitimerad fysio- eller arbetsterapeut ses detta som meriterande. Du har goda IT-kunskaper samt behärskar det svenska språket väl, både i tal och i skrift. Körkort är ett krav. Du har kunskap och yrkeserfarenhet inom vård- och omsorg och förbyggande arbete. Du har förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Du inspirerar till arbetsglädje och får andra med dig. Har en god förmåga att fatta beslut och kommer med idéer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor och har ett nytänkande som kan omsättas i praktiken och som leder till resultat. utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Det är meriterande om du: - Har ledarerfarenhet inom Rehab och förebyggandes områden. - Har dokumenterad erfarenhet av att ha deltagit eller drivit utvecklingsarbete. - Har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation. ÖVRIGT Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess arbetar vi i ett kompetensbaserat rekryteringsverktyg. Vi kommer gå igenom urvalet löpande och rekrytering sker löpande. Provanställning kan komma att tillämpas.

15 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Lageradministratör till vår Site i Östra Ljungby

Vi söker dig som vill arbeta som lageradministratör på vår Site i Östra Ljungby. Vid perioder av låga volymer kommer de även finnas möjlighet att arbeta ute på lagret med traditionella arbetsuppgifter så som orderplock ochtruckörning. Om tjänsten Som lageradministratör kommer du att vara stationerad på lagerkontoret, där du är behjälplig med diverse administrativa uppgifter till personalen på lagret. Du kommer även att ha kontakt med transportörer, chaufförer och kunder via mail och telefon. Arbetet är förlagt måndag-fredag och kommer utföras 08.00-17.00. Krav: - Tidigare arbetslivserfarenhet av administration- Baskunskaper i Officepaketet- God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska i både tal och skrift- Körkort Meriterande: Tidigare erfarenhet av WMS OnGoing. Kundkontakt. Transportbokning Orderhantering Profil & bakgrund För att trivas i den här rollen tror vi att du är en person som är organiserad, noggrann, flexibel. Du ser snabbt vad som behöver göras och är van vid att ha många bollar i luften. Då tjänsten även innebär mycket kundkontakt tror vi dessutom att du har god social och kommunikativ förmåga och känner dig trygg i att tala och skriva på såväl svenska som engelska. Urval sker löpande, välkommen in med din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö,Kristianstad,Perstorp ochBorås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda

13 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistent sökes till aktiv 22 årig kille

Personliga assistenter sökes till aktiv 22-årig kille Jag är en levnadsglad och aktiv kille på 22 år som bor i Klippans kommun. Nu söker jag dig som vill bli min nya personliga assistent! Du som blir min personliga assistent kommer att hjälpa mig i min vardag i mitt hem samt följa med mig på olika fritidsaktiviteter. Jag tycker om att promenera, rida, cykla, bada och gå på bio etc. Du som söker bör vara en glad, pigg och driftig person som kan börja omgående. Jag ser gärna att du är rökfri och har tidigare erfarenhet av arbete med ungdomar, men det viktigaste är att vi kommer överens! Körkort och tillgång till egen bil är en fördel men inget krav. Arbetstid: Deltid förlagt på dag, kväll, helg samt extra vid behov. Tillträde: 10/6 eller enligt överenskommelse. Att vara min personliga assistent är kvalificerat och ansvarsfullt. Det kräver mognad och förmåga att sätta sig in i en annan människas situation. Du ska assistera mig med det som jag skulle gjort själv utan min funktionsnedsättning, på det sätt som jag önskar. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning” Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

13 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Tandhygienist-80 %

Vi söker dig som är tandhygienist som kan jobba deltid i en ny växande tandvårdsklinik med fräscha behandlingsrum och senaste utrustning. Vi erbjuder flexibla arbetstider. Allmäntandvården Klippan ligger 50 m från Klippans centrum på Storgatan 26. Kliniken är etablerad och är väl anpassat med tre stora fräscha behandlingsrum, panoramaröntgen, steril och nyrenoverad reception och väntrum. Kliniken erbjuder alla typer av tandvård. Vi är vana att arbeta i team samt delegering. Kliniken är känd för sin vänliga bemötande samt kvaliteten patienten får och därmed ökar antalet nöjda patienter samt nya patienter skriver in sig månad efter månad. Våra krav är följande: Legitimerad tandhygienist behärskar svenska och engelska i tal och skrift Punktlig och målmedveten Har tandhygienist utbildning Datorvana Professionellt bemötande Flexibel och ha lätt att samarbeta i team Bor Klippan med umgänge Sträva efter att utveckla verksamheten Sätter patienten i fokus Sysselsättningsgrad, anställnings uppstart samt lönen är förhandlingsbart. Du är Välkommen att skicka din ansöka till oss så återkommer vid med svar. Ansökan mejlas till : [email protected]

13 maj 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024
Speciallärare: Språk-, skriv- och läsutveckling

I Klippans kommun är vi 1600 kollegor som varje dag jobbar med samma fokus - att finnas till för våra invånare, företag och besökare. Vi är alla en viktig del av helheten och vill vara en kommun med stolta medarbetare och stolta Klippanbor. En röd tråd i vår strävan efter en gemensam kultur är att vi alla försöker leva efter våra kärnvärden "Vilja varandras framgång", "Våga sticka ut" och "Kul i jobbet". Den politiska visionen är en kommun i utveckling där vi tillsammans skapar livskvalitet. Nyfiken? Läs mer på klippan.se/kollegaiklippan Kungsfiskareskolan utgår från att all personal bygger förtroendefulla, omsorgsfulla och kreativa relationer tillsammans med sina elever för att uppnå ett gott lärande och en bra social utveckling för eleverna. Kungsfiskareskolan är belägen i Klippans östra delar och är i de flesta årskurserna treparallellig F-6 skola med ca 450 elever. Det arbetar ca 60 personal på skolan. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en speciallärare som engagerar sig för elevernas språk-, läs-, skrivutveckling och som vet hur viktig den är för att eleverna ska uppnå målen i alla andra ämnen. Att vara speciallärare hos oss handlar om att ständigt utvecklas. Att fånga elevernas intressen och utgå från behoven är en framgångsfaktor för elevernas lärande. I arbetet som speciallärare ingår det att utföra pedagogiska utredningar, screena eleverna, arbeta med extra anpassningar och handlingsplaner tillsammans med lärarna, upprätta åtgärdsprogram, upprätta remisser till andra instanser och samarbeta med vårdnadshavare och andra externa aktörer, allt för att öka elevernas lärande. I arbetet ingår det undervisning i olika ämnen med elever i klass tillsammans med lärare, grupp eller individuellt med elev efter behov. För att eleverna ska kunna få de bästa förutsättningar att lära sig är det viktigt att de mår bra och har de bästa lärarna och lokalerna där de kan lyckas uppnå lärande och i detta arbete är specialläraren en viktig aktör. Samarbete sker med lärare, skolbibliotekarien och svenska som andraspråksläraren och specialläraren är även en aktiv aktör i skolans elevhälsoteam som består av skolsköterska, skolkurator, specialpedagog, skolpsykolog, biträdande rektorer och rektor. Kungsfiskareskolans utvecklingsprojekt har fokus på en språkinriktad undervisning och i detta arbete är specialläraren en viktig deltagare. KVALIFIKATIONER Du är utbildad speciallärare inom språk-, läs- och skrivutveckling med lärarlegitimation och erfarenhet av att arbeta med elever på låg- och mellanstadiet. Som person är du flexibel vilket kan innebära att du ser möjligheter hos elever och prioriterar i ditt arbete. Ett aktivt värdegrundsarbete är en självklarhet för dig. Du skapar tillit, är en förebild och bygger goda relationer med elever och deras vårdnadshavare. Du har hela eleven i centrum och ser vinsten av att samverka med olika yrkeskategorier för att skapa den bästa lärmiljön och utvecklingen för eleven. Du har en god kommunikativ förmåga som innebär att du har lätt för att lyssna och anpassa ditt sätt att kommunicera med andra och kan sakligt formulera dig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har förmågan att lära dig nya uppgifter samt kan samla in och analysera information som behövs inför beslutsfattande. Du uppmuntrar organisatoriskt lärande och sprider kunskap som är användbar för organisationen. Du är aktivt delaktig i det systematiska kvalitetsarbetet. ÖVRIGT Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess arbetar vi i ett kompetensbaserat rekryteringsverktyg. För allas trevnad är vår arbetstid rökfri. Vi arbetar med ett löpande urval i våra tjänster vilket innebär att vi kontaktar och intervjuar kandidater under ansökningstiden. Om du blir erbjuden tjänst ska du uppvisa giltigt utdrag från Polisens belastningsregister.

13 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Stjärnsäljare sökes i Klippan

Är du ute efter ett arbete där du kan ha kul på jobbet och även bli framgångsrik så passar du in i vårt team. Hos oss får du har möjligheten att ingå i ett sammansvetsat team med oss där vi stöttar och gläds åt varandras framgångar. Försäljning är ett fantastiskt roligt arbete med nya erfarenheter och upplevelser varje dag . Det vi erbjuder Dig är: *Grundlig försäljningsutbildning *Vidareutbildning, feedback och stimulans *Goda möjligheter att avancera inom företaget. Skräddarsytt efter dina önskemål *Du har betalt för varje kundbesök du gör Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer. Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och har ett leende på läpparna. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar. Att du har någon erfarenhet av försäljning är en merit men inget vi kräver. Däremot så är humor och envishet ett stort plus. Du har körkort & tillgång till egen bil. Som försäljare kommer du att sälja Clear Sky som är ett av världens mest hälsosamma Luftreningssystem. Man kan även skura golv, putsa fönster, kemtvätta helt utan kemikalier mm. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer. Dina besök bokas upp av vår bokningsavdelning. Det innebär att du som säljare åker ut på förbokade besök, anpassade efter ett schema som du är med och utformar tillsammans med oss veckovis. Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu, finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Bifoga Cv och ditt personliga brev i din ansökan! Välkommen med din din ansökan redan idag! Produkten: Världshälsoorganisationen (WHO) uppskattar att mer än en byggnad av fyra har problem med inomhusluftkvalitet. Inomhusluften är mer förorenad än utomhusluften (5 till 100 gånger, US EPA). Luftföroreningar inomhus rankas som en hög prioriterad hälsorisk - det är rankat på 5:e plats som en orsak till ohälsa i världen (WHO). 90% av vår tid spenderar vi inomhus. Clear Sky är en unik kvalitetsprodukt med en av marknadens bästa garantier och är en portabel luftrenare med flera funktioner. Den har funnits på marknaden i över 25 år och säljs idag i 25 länder över hela världen. Clear Sky tilldelades 2016 Plus X Award för sin höga kvalitet, design, användarvänlighet och funktion. #workatclearsky Lönetyp: Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.

10 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024