Lediga jobb i Knivsta

Sök totalt 91 lediga jobb i Knivsta

Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Jobba direkt efter studenten!

Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen påbörjat en internationell utlandsexpansion av verksamheten. Vad erbjuder vi? - Sveriges generösaste bonusar, med fast grundlön - Goda chanser att utvecklas och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Taxfree medarbetare sökes till Arlanda

Är du en vass säljtalang? Vi söker nu butikssäljare i taxfreebutik på heltid till vår kund på Arlanda flygplats. I tätt samarbete med ditt team stimulerar du till försäljning genom att ge service i världsklass. Taxfreebutikerna är en inspirerande miljö där du möter kunder och resenärer från hela världen. Du adderar till kundernas köpupplevelse genom att ge dem service i världsklass. Om uppdraget Som butikssäljare bidrar du till köpupplevelsen genom att överträffa kundernas förväntningar. En stor del av rollen innebär även kassaarbete där professionalism och tempo är viktigt. Du kommer också arbeta med påfyllnad av varor samt att hålla ordning i butiken - allt för att skapa en inspirerande butiksmiljö. Uppdraget som taxfree medarbetare är ett konsultuppdrag via oss på Adecco, med start enligt överenskommelse och beräknas pågå i 6 månader, med stor chans till förlängning! Arbetet är fördelat över veckans alla dagar, tidiga morgnar och kvällar. Du behöver kunna ta dig till och från flygplatsen i stort sett hela dygnet, då vår verksamhet är öppen större delen av dygnet, 365 dagar om året. Vem är du? • har en hög servicekänsla och lätt för att ta kontakt med nya människor • trivs med att arbeta i ett högt tempo i en internationell miljö • Du måste ha fyllt 20 år på grund av att det förekommer försäljning av alkohol i butiken/tax free shopen • kan ta dig till och från flygplatsen alla tider på dygnet • kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på engelska såväl som på svenska • ha svenskt medborgarskap alt. permanent uppehållstillstånd • vara ostraffad och laglydig Arbetet sker på säkerhetsklassat område och därför är säkerhet en hög prioritet. Vi genomför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Detta innebär att du ska kunna styrka din sysselsättning under de senaste fem åren, i form av intyg, dokument eller betyg. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du på:https://sakerhetspolisen.se/verksamheten/sakerhetsskydd/sakerhetsskyddsatgarder/personalsakerhet.html Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan! Sökord Taxfreemedarbetare, kundservice, Arlanda, Sigtuna, Adecco

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig! Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor. Placering för tjänsten är i Uppsala med möjlighet att jobba hemmifrån eller på distans tre dagar i veckan, tjänsten är ett långsiktigt Konsultuppdrag. Din Profil Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete. Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort. Om företaget Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande! Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat. Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige. Kontaktuppgifter Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Husfru/Arbetsledare inom städ

Nu söker vi dig med erfarenhet från hotellbranschen till rollen som arbetsledare inom städ. Vill du leda en av våra viktigaste verksamheter och vara en del av vårt härliga team? Varmt välkommen till oss på Nova Park! Om tjänsten I rollen som arbetsledare är du ytterst ansvarig för att planera och koordinera städningen, vilket innebär att du ser till att allt blir utfört i tid och med god kvalitet. Tjänsten innefattar även visst personalansvar i form av schemaläggning, rekrytering av extrapersonal och planeringsansvar. Du är den som godkänner personalens rapporterade timmar och ser till att det finns personal på plats utefter anläggningens behov. När du inte administrerar och leder personalen städar du själv. Om dig Vi söker dig som tidigare har erfarenhet från hotellbranschen. Har du dessutom arbetat i en liknande roll och haft personalansvar ser vi det som meriterande. Vi ser att du är en van datoranvändare. Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska är krav för tjänsten. Har du andra språkkunskaper ser vi det som ett plus. Som person är du strukturerad, noggrann och arbetar kvalitetsinriktat. Då tjänsten innefattar visst personalansvar ser vi att du är kommunikativ och har en förmåga att engagera dina medarbetare. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen, med exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse är vår kundnöjdhet mycket hög. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till vårt team söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar för att vi tillsammans får dig att prestera och utveckla dig till ditt allra bästa. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Anställningsgraden är mellan 75-100% beroende på dina önskemål. Arbetstiden är vanligtvis måndag-fredag 7-16 men helg- och kvällsarbete kan förekomma. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag, dock senast den 30 juni 2024. Har du frågor är du välkommen att kontakta Hotellchef Claudia Haddad, 018-27 80 16 eller på mail, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Krav Erfarenhet från hotellbranschen Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska God datavana Meriterande Erfarenhet av personalansvar Erfarenhet från en liknande roll/städansvar Kunskaper i andra språk utöver svenska och engelska Om arbetsgivaren - Nova Park Nova Park är en av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Nova Park har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. I samma koncern finns även konferensanläggningen Steningevik där båda anläggningarna arbetar mycket nära varandra. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och en dryg halvtimme från Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key.

15 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Boendestödjare till Gråmunkehöga LSS-bostad

Olivia Omsorg söker nu en glad och driven boendestödjare som vill jobba ca 95 procent på ett rullande schema hos oss på Gråmunkehöga LSS-bostad. Även sommarvikarier med olika tjänstgöringsgrader efterfrågas. Gruppbostaden består av 6 fullvärdiga lägenheter och ligger ca 13 km från centrala Uppsala, naturnära med skogen som närmaste granne. Vår inriktning är vuxna personkrets 1 LSS 9:9 med intellektuell funktionsnedsättning eller autismliknande tillstånd med inriktning samsjuklighet/psykiatrisk tilläggsdiagnos. I ditt arbete som boendestödjare ska du bidra till att den enskilde individen ges möjlighet till en aktiv och meningsfull tillvaro. Du ska kunna se varje persons behov och bedriva pedagogiskt arbete utifrån detta. Du kommer att ge stöd och service både i hemmet och i fritidsaktiviteter. Det är viktigt att du har ett stort engagemang och ansvarskänsla samt vana att arbeta tillsammans med kollegor för att hitta lösningar på de utmaningar som uppstår. Krav Utbildning - ex. socialpedagog, stödpedagog, undersköterska, barn och fritidsprogrammet, behandlingsassistent, eller annan utbildning arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Erfarenhet och kunskap om målgruppen. Grundläggande kunskaper om hushållsarbete, hygien och kost. Datorvana samt goda kunskaper i svenska språket, i tal och skrift. B-Körkort. Meriterande Erfarenhet av att arbeta med individer med komplex psykosocial beteendeproblematik. Erfarenhet av eller utbildning i att arbeta med lågaffektivt bemötande (LAB) och tydliggörande pedagogik (TP). Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.. Omfattning och rekryteringsprocessen Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en 6 månaders provanställning och du kommer att arbeta på schema ca 95 procent. Arbetstiderna kommer att vara varierande dag, kväll och helg. Även sommarvikarier med olika tjänstgöringsgrader efterfrågas, så uppge gärna i din ansökan vilken tjänst som du är intresserad av. Olivia Omsorg gör alltid bakgrundskontroll innan anställning. Urval och intervjuer sker löpande. Tillträde sker så snart som möjligt eller efter överenskommelse. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Olivia Omsorg samt för att uppfylla de krav GDPR ställer ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsformuläret på vår hemsida och inte via e-post eller pappersformat. Välkommen med din ansökan! Om oss Olivia Omsorg är en del av Team Olivia som är en av de största privata aktörerna på omsorgsmarknaden i Sverige, Norge och Danmark. I koncernen ingår drygt 35 bolag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg samt hemomsorg. Bolaget sysselsätter idag drygt 12 000 medarbetare och blev år 2023 utsedd till ett av årets Karriärföretag.

14 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Klasslärare åk.2

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! Ängbyskolan är en fridfull och trivsam plats där skickliga lärare och ett välfungerande fritidshem skapar en inspirerande lärmiljö. Vi är förankrade i nuet men har samtidigt ena foten stadigt placerad i framtiden, redo att möta och omfamna nya utmaningar och möjligheter. Välkommen att vara en del av vårt engagerade team där vi tillsammans formar en ljusare framtid för våra elever. ARBETSUPPGIFTER Som klasslärare för årskurs 2 kommer du att ansvara för planering och genomförande av undervisning i en rad ämnen. I dina arbetsuppgifter innefattar det att skapa en inkluderande lärmiljö, anpassa undervisningen efter elevernas individuella behov och följa upp deras framsteg och resultat genom regelbunden bedömning. Du kommer att ha en central roll i främjandet av elevernas lärande och personliga utveckling samt stå för ett gott samarbete med kollegor och föräldrar, för att säkerställa en helhetsutveckling i elevernas skolgång. KVALIFIKATIONER Lärarlegitimation - Skallkrav Lärarlegitimation med behörighet att undervisa åk. 1-3. Stabil (emotionell stabilitet) - Meriterande Hanterar stress på ett konstruktivt sätt, bibehåller ett gott humör vid press och motgångar. Trygg (emotionell stabilitet) - Meriterande Är säker i osäkra sammanhang, står upp för egna åsikter, har mod att säga ifrån och förmåga att skilja på sak och person. Relationsskapande (extraversion) - Meriterande Du tar aktivt initiativ i sociala sammanhang, kliver fram och har lätt för att skapa nya relationer. Lösningsorienterad (problemlösningsförmåga) - Meriterande Hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. ÖVRIGT Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på 0771-693 693. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Underhållstekniker

Är du redo för en ny utmaning och vill jobba i ett producerande företag? Då har vi jobbet för dig! Vår kunniga underhållstekniker ska gå i pension efter över 30 trogna år i företaget och vi är därför på jakt efter en ersättare. Om oss Habia Teknofluor AB är en av Europas ledande tillverkare av fluorplastslang, högtrycksslang samt bearbetade detaljer av PTFE. Kundkretsen består av stora internationella företag som ABB, Tetra Pak, Parker samt ContiTech och merparten av produkterna levereras utanför Sverige. Verksamheten startades 1954 i Knivsta och ingår sedan 2019 i Smiths Group under divisionen Flex-Tek. I Smiths Group arbetar över 14 000 medarbetare i över 50 länder. På Habias Teknofluors produktionsavdelning arbetar cirka 30 personer fördelat på två-skift och ett nattskift. Produktionen består av tre avdelningar; MP (Machined Parts) där vi gör svarvade detaljer i PTFE, HPH (High Pressure Hose) där vi gör stålomspunnen högtrycksslang samt FPT (Fluor Plastic Tubing) där vi tillverkar extruderad slang, men även tillverkning av thermoplast. Totalt på Habia Teknofluor arbetar cirka 50 personer. Vem är du? Vi söker dig med stort intresse för mekanik och teknik och som har tidigare erfarenhet av arbete med underhåll. Förståelse och erfarenhet för hydrauliksystem är starkt meriterande. Det är viktigt för oss att du har engagemang för säkerhet och efterlevnad av föreskrifter och standarder. Du som söker har god samarbetsförmåga, tycker om att lösa problem och är självgående i ditt arbete. Körkort är fördelaktigt. Exempel på arbetsuppgifter är: - genomföra regelbundet underhåll på våra produktionsmaskiner - genomföra reparationer och installationer - diagnostisera och åtgärda fel - bidra med kunskap, support och förbättringsförslag Tjänsten är på heltid, dagtid och är en tillsvidareanställning. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett roligt och utmanande jobb i en härlig lantlig miljö i Knivsta, som ligger mellan Arlanda och Uppsala. Vi följer Teknikföretagens kollektivavtal med IF Metall och erbjuder alla våra anställda ett generöst friskvårdsbidrag. Tillträde sker enligt överenskommelse men vi tillämpar löpande tillsättning så vänta inte för länge med att söka! Ansökning Skicka in din ansökan tillsammans med CV till HR ansvarig, Elina Frösegård på [email protected]. Ange ”Ansökan underhållstekniker” i ämnesraden. Har du inte möjlighet att ansöka digitalt går det även bra att kontakta rekryterande chef, Andreas Blomé, på 073 655 55 85. Läs gärna mer om oss på www.habiateknofluor.se, www.flextekgroup.com och www.smiths.com

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024