Däckskiftare i Linköping

Nu söker vi på Submit AB däckskiftare till vår kund i Linköping. Arbetsuppgifterna innefattar montering, balansering och däckskifte. Detta är en perfekt möjlighet för dig som söker en ny utmaning och erfarenhet, studerar eller vill skapa nya värdefulla kontakter inom fordonsindustrin. Krav: - Tidigare erfarenhet av däckskifte - Fysiskt stark - God svenska i tal och skrift. Meriter: - B-körkort - Fordonsutbildning Lön: Enligt överenskommelse Plats: Linköping Start: Enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten kan du maila [email protected]

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Kundmottagare till däckversktad i Linköping

Vi på Submit söker nu efter en kundmottagare till vår kund i Linköping. Om oss: Som kundmottagare hos vår kund öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om kunden: Vi letar efter en engagerad och driven kundmottagare till en däckverkstad i Linköping. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot förbokade kunder som ska byta däck, hantera kundbetalningar, hålla koll på nycklar etc. Det är viktigt att du kan kommunicera på svenska, både i tal och skrift. Ett starkt fokus ligger på att erbjuda enastående service och uppnå hög kundnöjdhet. Vi söker någon som verkligen brinner för att arbeta med människor och service. Du bör vara öppen och ha lätt för att skapa nya kontakter samt trivas i en dynamisk arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: - Ta emot förbokade kunder - Organisera nycklar - Kassahantering Krav: - Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. - Erfarenhet av att använda datore Profil: - Socialt kompetent - Serviceminded Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
C & CE Chaufförer

Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen. . Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork. Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid. Din profil Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet. Krav: Körkort med behörighet C och/eller CE YKB Digitalt förarkort Truckkort Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

29 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Farmaceut till Apotek Hjärtat Boxholm

Är du legitimerad farmaceut och nyfiken på att testa att bo i Boxholm? Med Apotek Hjärtats Upptäckarpaket erbjuds du en bonus utöver din vanliga lön dina första år i tjänsten. Därför ska du jobba hos oss, Tf Apotekschef Jenny Franssén berättar: Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Boxholm. Apoteket är ca 5 år och väldigt fint, har en egenvård med 16 moduler och två kassor/ receptkanaler. Det ligger på torget med ICA Nära och Systembolaget som närmsta grannar. Öppettider måndag till fredag 8.30-17.30. Det är ett apotek som erbjuder stor omväxling eftersom vi oftast är två personer som jobbar, och du kommer få en möjlighet att lära dig det mesta inom apoteksdrift. För mig som chef, är det viktigt att vi sätter kunden i centrum och varje dag jobba för att överträffa kundens förväntningar. Tillsammans jobbar vi som ett team mot uppsatta mål för att ge våra kunder den bästa servicen. Det här apoteket är ett av våra upptäckarapotek där vi erbjuder det lilla extra till dig som är legitimerad farmaceut i Sverige. Det innebär att du får en bonus utbetalad en gång per avslutat år under dina första tre år på apoteket (totalt 120 000:-). Du får även ta del av vårt mentorskapsprogram vilket ger en trygg start i din nya tjänst. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Vill du passa på att jobba med en farmaceut som du jobbat med tidigare eller som du trivs bra med för närvarande? Nu finns möjligheten! Vi söker nu flera farmaceuter. Såhär jobbar en farmaceut på Hjärtat! Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med professionell rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. Som den duktiga kundfokuserade farmaceuten du är, bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller så är du erfaren och vill dela med dig av dina kunskaper till dina nya Hjärtatkollegor. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Läkemedelsansvarig, Farmaciansvarig och säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Upptäck med Hjärtat - ett extra erbjudande på detta apotek För dig som ännu inte är tillsvidareanställd farmaceut på Apotek Hjärtat finns på det här apoteket möjlighet att ta del av Hjärtats upptäckarpaket. Erbjudandet innebär att du får en extra bonus de första tre åren av din anställning samt en extra trygghet i form av en mentor på apoteket som stöttar under den första tiden. Läs mer om detaljerna i erbjudandet här på Hjärtats karriärsida: Upptäckarpaketet Sista ansökningsdag: 2024-05-30 Kontaktperson: Jenny Franssèn tfn: +46 010-4990228, mob: +46 727341418 Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!

29 februari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Inled en karriär som miljökonsult hos ILEMA

ILEMA Miljöanalys erbjuder dig nu en spännande väg till en ny karriär inom miljöteknik, oavsett tidigare erfarenhet. Hos ILEMA får du en gedigen utbildning och upplärning för att bli en riktigt skicklig Miljökonsult. Vill du vara med att bidra till en renare miljö för framtida generationer? Då vill vi ha kontakt med dig! Här har du en unik möjlighet till en karriär inom miljöbranschen. Läs mer om rollen som Miljökonsult och sök tjänsten idag! OM ROLLEN Rollen som miljökonsult hos ILEMA innebär huvudsakligen att mäta utsläpp till luft från olika verksamheter. Tjänsten innebär en variation av fältarbete, resande, kundkontakt och rapportskrivning. Som miljökonsult kommer du resa till olika industrier, pappersbruk, krematorier och energianläggningar där ditt uppdrag är att mäta luftemissioner och jämföra resultaten mot anläggningarnas villkor och tillstånd. Exempel på förekommande emissioner till luft är stoft, NOx, CO, SO2, dioxin och metaller. ILEMAs kunder är geografiskt utspridda, vilket innebär säsongsvis återkommande resor (i snitt 2-3 övernattningar per vecka, främst inom Sverige). ILEMA SATSAR PÅ DIG Tillsammans med teamet och en dedikerat mentor kommer du att arbeta och utbildas med utgångspunkt från kontoret i Linköping. Här får du de grundläggande färdigheter och kunskaper som krävs för att bli en framstående Miljökonsult genom teoretisk och praktisk utbildning. OM ILEMA MILJÖANALYS ILEMA Miljöanalys är Sveriges största företag inom luftemissioner och hjälper sina kunder att arbeta mer effektivt och ansvarsfullt med miljöutsläpp. De erbjuder ackrediterade emissionsmätningar till företag som värdesätter tillförlit, effektivitet och ett högt miljöengagemang. Vår strävan är att vara branschens mest kompetenta, tillförlitliga och kundorienterade miljöanalysföretag. Det är vi genom att skapa högsta möjliga tillförlitlighet med hjälp av innovationskraft och ständiga förbättringar samt att visa ett högt kundengagemang. Därför präglas arbetet som miljökonsult hos oss av ansvarstagande, precision och kundfokus. Om du vill arbeta på ett kundorienterat och innovativt företag med ljusa framtidsplaner är ILEMA helt rätt för dig! VI ERBJUDER Hos ILEMA Miljöanalys lever vi efter värderingen att våra anställda är den absolut viktigaste resursen, därför strävar vi efter att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi erbjuder en modern arbetsplats med generösa förmåner och vi strävar efter att alla medarbetare ska ha intressanta arbetsuppgifter och goda utvecklingsmöjligheter. Vi har en platt organisation där alla har en möjlighet att påverka företagets utveckling. Vi söker både dig som är precis i början av din yrkeskarriär samt dig som har med dig erfarenhet från andra branscher. Det som förenar oss är intresset för miljö och viljan till att utvecklas inom teknik, miljö och kemi. Hos oss får du allt du behöver för att bli en riktigt skicklig miljökonsult! VEM ÄR DU? Till rollen som Miljökonsult söker vi dig som är självständig, strukturerad och trivs med att samarbeta med andra. Du är serviceinriktad, gillar att arbeta för en god kundrelation och är ansvarstagande för dina uppgifter. Eftersom arbetet innebär regelbundna resor trivs du med en varierande arbetsdag, där du stundtals är på resande fot med ett aktivt arbete i mätningar men även får dagar på kontoret där rapportskrivning och planering av arbete är huvuduppgiften. Utöver det har du: - Gymnasial utbildning inom naturvetenskapligt/tekniskt område med goda betyg. En högre teknisk utbildning inom kemi, miljö eller energi är meriterande men inget krav. - God datorvana. - B-körkort, manuell. - Flytande kunskaper i svenska och god kommunikationsförmåga. OM PROCESSEN I denna rekrytering samarbetar ILEMA Miljöanalys med A-hub. Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta Alice Lindell på [email protected]. Lediga positioner: 1 st Vi tillämpar ett löpande urval och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansökan därför så snart som möjligt! Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning.

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Arbeta som Timvikarie på Attendo Vikingstad

Välkommen till Attendo Vikingstad Nu söker vi drivna personer som vill arbeta inom äldreomsorgen med inriktning mot hemtjänst, korttidsboende och demensboende. Beskrivning av tjänsten På Attendo Vikingstad bedriver vi högkvalitativ vård- och omsorg för äldre. Verksamheten består av tre inriktningar; hemtjänst, korttidsboende och särskilt boende för personer med demensdiagnos. Vi söker nu fler kollegor till vårt härliga gäng, där vi kan erbjuda tjänst som timvikarie. Som timvikarie får du möjlighet att själv bestämma när du vill arbeta. Du lägger dig tillgänglig i vårt planeringssystem och om behov finns av vikarie så kommer vi att boka in dig för arbete. Arbetsuppgifter som ingår är bl.a. att hjälpa våra kunder med personlig omvårdnad, social samvaro, promenader, städning och enklare läkemedelshantering. - Timvikariat, tjänstgöringsgrad varierar. - Arbetstider under dag/kväll/helg/natt - Tillträdesdatum enligt överenskommelse - Körkort är meriterande. - Viktigt med goda kunskaper i svenska språket Vi har nya kunder som behöver omsorg och utökar nu vårt trevliga medarbetarteam med fler vårdbiträden/undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen samt delegering. Om dig Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Du är intresserad av och tycker om att arbeta med hälso- och sjukvårdsfrågor. Kanske studerar du och söker extra arbete på kvällar och helger? Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. All vår omsorg utgår från mänskliga möten - stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos ledord är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Allätare systemutveckling

Vem söker vi? Vi är ute efter dig som tycker att det är riktigt tillfredställande att lösa problem med hjälp av digitalisering och att skriva kod. Du är intresserad av att utvecklas och lära dig nya saker. Du kan det här med systemutveckling utifrån ett utvecklarperspektiv och har en utbildning och några eller många års erfarenhet inom området. Du gillar att arbeta fullstack med olika teknologistackar och har du jobbat med Typescript, Java eller C# förut så passar det bra, men erfarenhet av andra språk fungerar ofta också. I rollen som konsult tycker du om att variera sammanhang över tiden och du kommer möta andra språk och teknologistackar över tid i den här rollen. Gillar du dessutom att prata direkt med kunderna om krav och behov och även att säkra kvaliteten med olika typer av test av det du eller dina team-medlemmar utvecklar så är du som klippt och skuren för det här jobbet. Eftersom vi arbetar för en jämlik könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vilka är Drakryggen? Vi på Drakryggen vill göra saker som är roliga eller viktiga. Och utvecklande. Ibland är det vi gör både roligt och viktigt samtidigt som det är utvecklande. Då har vi lyckats. Du kanske undrar vad vi menar med viktigt? Vi tänker att allt som bidrar till de 17 globala hållbarhetsmålen är viktigt. Men vad jobbar vi med på Drakryggen? Jo, vi är konsulter som bygger system som är baserade på mjukvara. Ofta sitter vi ute hos våra kunder och skapar värde med hjälp av vår kompetens inom mjukvaruutveckling. Ibland arbetar vi tillsammans internt på Drakryggen med vad vi kallar inhouse-projekt. Det känns viktigt att till och från kunna arbeta tillsammans när vi spenderar merparten av vår tid i externa kunduppdrag. I ett inhouse-projekt byggde vi en interaktiv lekpark (https://www.linkoping.se/nyheter/nyheter-arkiv/varldsunik-lekmiljo-oppnar-i-linkoping/). Vad kan vi erbjuda? Vi är noggranna med att sätta människan i centrum på Drakryggen. Hälsa och livsbalans är mycket viktigt. Vi erbjuder också en miljö där det är helt ok att vara ödmjuk och prestigelös, vi tror att det finns ett lärande att göra i det mesta vi företar oss. Därför försöker vi jobba agilt, inte bara i systemutvecklingssammanhang, utan även med vårt interna arbete som rekrytering, sälj och kulturbyggande. Du kan läsa mer om oss som redan jobbar på Drakryggen på vår hemsida (https://drakryggen.com/about). Spana gärna in Drakbloggen också!

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Systemförvaltare inom SCCM till försvarssektorn

Är du en teknikentusiast med expertis inom Windows-området? Vill du ta nästa steg i din karriär och vara en del av ett team som ligger i framkant av teknikutvecklingen? Vår kund inom försvarssektorn här i Linköping erbjuder nu en spännande möjlighet för en systemförvaltare att ansluta till deras DevOps-team. Om du har erfarenhet av applikationspaketering, SCCM, och Horizon, så är det här positionen för dig. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som systemförvaltare hos vår kund kommer du att spela en central roll i utvecklingen och förvaltningen av deras serverplattformar. Du blir en del av kundens Windowsteam och arbetar tätt tillsammans med dina kollegor för att förvalta och utveckla kundens olika applikationer.    Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Applikationspaketering (MSI, App Volume, SCCM) - Hantering av MECM/SCCM - Arbete inom Horizon VDI-miljö - Förvaltning av Windowsservermiljöer och VDI-plattformar Din profil och kvalifikationen För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är socialt kompetent och kan hantera arbete under varierande grad av belastning. Du är självgående och initiativrik med en stark vilja att ständigt förbättra arbetsmetoder, processer och rutiner. Dokumentation spelar en viktig roll i kundens arbete, varför flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett krav.   Kompetenskrav: - Windows server och klient - Erfarenhet av Horizon, SCCM, AD, AppVolume, MSI - Goda kunskaper i scriptspråk, t.ex. PowerShell - Ett genuint teknikintresse och följsamhet till branschutvecklingen - Mycket goda egenskaper i svenska och engelska – i båda tal och skrift   Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess . Därför krävs svenskt medborgareskap samt att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning (RK2) gjord av myndighet. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Adam Ahlberg +46734159373 [email protected]

28 februari 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Associate IT Service Technician

Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish healthcare. We are growing continuously and now have about 900 employees in several countries. The position Cambio is expanding, with new customers and a growing service delivery. We are now looking for several IT Service Technicians with experience of, and expertise within, IT-support. You will belong to Cambio IT department and will become part of the IT Service team, where you will work in close collaboration with other IT Service Technicians to provide world class internal IT-support for your fellow Cambian’s. In your daily work you will enable a smooth IT Service Operation within a complex technical environment across multiple countries. As an IT Service Technician, you will have responsibility to provide support, manage issues, do troubleshooting, assist in basic IT operations and create and maintain knowledge articles. This responsibility will also include engaging with key stakeholders to contribute to an effective and efficient Service Delivery for all Cambian’s. Your initial focus, apart from the daily support issues, will be to assist in the setup and implementation of our new ITSM-tool, which will enable the IT Service team to improve the support experience significantly. At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee. Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeate everything we do.  About you To feel comfortable as an IT Service Technician at Cambio, we think that you easily build relations, find joy in collaborating with colleagues, and feel pride in delivering world class service to your coworkers. You have had previous experience of IT - support and have developed a service minded approach to work-life. You are a flexible person that easily adapt to new or unexpected situations with calm and focus on resolving the task at hand. You recognize the importance of properly kept documentation and embrace the opportunity to keep order when performing your everyday tasks. It’s likely that you have an interest in IT and technology, following new trends and emerging techniques within your area of expertise. When addressing technical issues with less experienced end-users, you can adapt a less technical vocabulary, to ease communication around complex matters. We expect you to be part of Cambio’s journey, but we also expect you to do your own journey as an IT - professional. We actively encourage our employees to advance within the company over time. Therefore, we think that you are a curious person and embrace change to continuously improve, and evolve both the business and yourself over time. Cambio is a company with employees from many countries, with many cultural backgrounds and creeds. We think that you share our belief that this diversity is a key building block in creating successful teams. Our company language is English, which we expect you to be proficient in, both spoken and written. Requirements  - At least 2 years upper secondary school education - At least 6 months experience of IT-support It's a bonus if you have - Higher Vocational Education for IT, or equivalent experience - ITSM-tool experience - ITIL Certification Place of employment: Linköping or Stockholm At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too. Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work in Sweden. We will ask for verification during the process.  We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!

28 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
ServiceNow CMDB-utvecklare till försvarssektorn

Är du passionerad för IT och har specialistkunskaper inom ServiceNow, särskilt inom CMDB-utveckling? Vill du vara en del av ett dedikerat ServiceNow CMDB-team som fokuserar på projekt relaterade till CMDB-datakvalitet och införandet av CSDM, samt utveckling av CMDB Governance-modellen? Om så är fallet, kan du vara precis den vi letar efter till vår kund inom försvarssektorn. De är i en expansionsfas och söker nu konsulter till ett nytt ServiceNow CMDB-team. Teamet kommer att arbeta med att säkerställa långsiktiga värden från projekten och vara en aktiv del i utvecklingen av CMDB Governance-modellen. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som en del av vårt ServiceNow CMDB-team kommer dina primära uppgifter att innefatta arbete med CMDB-datakvalitet, implementering av Common Service Data Model (CSDM), samt bidra till utvecklingen av CMDB Governance-modellen.   Placeringsorter är Linköping, Alvik eller Järfälla. Distansarbete är tillåtet enligt överenskommelse.    Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: - Implementera CSDM för ServiceNow - Hantera och förbättra CMDB i ServiceNow, inklusive identifiering och undvikande av vanliga fallgropar - Bidra till andra ServiceNow-projekt med målet att minska anpassningar/teknisk skuld och arbeta mer "out of the box" - Koppla samman affärsvärde med CMDB-processer - Arbeta enligt agila metoder och vara en lagspelare Din profil och kvalifikationen Vi söker passionerade och drivna ServiceNow CMDB-specialister som är ivriga att bidra till och utveckla vår kunds CMDB-kapaciteter.     Kraven ser olika ut beroende på vilka roll i teamet man söker. Nedan visas hur upplägget är tänkt. Senior tekniker – mer än 8 års arbetslivserfarenhet Mid tekniker – 4-8 års arbetslivserfarenhet Junior tekniker – 1-3 års arbetslivserenhet   Kompetenskrav: - Dokumenterad erfarenhet av ServiceNow - Fördjupad förståelse och erfarenhet av CMDB i ServiceNow - Erfarenhet som ServiceNow-utvecklare - Erfarenhet från andra ServiceNow-projekt - Förståelse för sambandet mellan affärsvärde och CMDB-processer - Agilt tankesätt och god samarbetsförmåga   Meriterande: - Agila arbetssätt, ex scrum eller DevOps - Arbete med kravanalys Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.   Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Adam Ahlberg +46734159373 [email protected]

28 februari 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024