Lediga jobb i Nässjö

Sök totalt 167 lediga jobb i Nässjö

Timanställd tågvärd till SJ Götalandståg i Nässjö!

Är du en person med högt säkerhetstänk, har en god serviceanda och drivs av att arbeta självständigt med frihet under ansvar? Då kan rollen som tågvärd vara perfekt för dig. Just nu söker SJ Götalandståg medarbetare som vill vara ansiktet utåt för verksamheten genom att garantera resenärernas trygghet och säkerhet ombord. OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu en tågvärd till SJ Götalandståg som vill ansluta sig till deras spännande verksamhet. Som tågvärd har du en nyckelroll genom att se till att resenärerna får en trevlig och bra resa. Du ger resenärerna service, information och ser till säkerheten ombord. Oavsett tid på dygnet finns SJ Götalandståg tillgängliga för att säkerställa att resenärerna når sina slutdestinationer. SJ Götalandståg prioriterar alltid säkerhet och högkvalitativ kundservice. För bredare förståelse för tjänsten som tågvärd, se nedan video: Introduktion: Under de första sex veckorna av anställningen genomgår du en betald heltidsutbildning med fokus på teoretisk och praktisk grundutbildning, huvudsakligen förlagd i Göteborg. Under utbildningen får du som blivande tågvärd lära dig hur du erbjuder en god service till resenärerna, hur använda digitala arbetsverktyg ombord, samt teknisk kunskap om fordonen. Du kommer också att utbildas i trafiksäkerhet, hantering av oförutsedda händelser för att kunna hantera olika situationer som kan uppstå i rollen. Utbildningen kommer också att ge dig omfattande kunskap om relevanta lagar och bestämmelser för ditt arbete inom järnvägen. Din anställning omfattas av bra förmåner och gällande kollektivavtal. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Förbereda resan genom att anmäla närvaro samt alltid vara uppdaterad i företagets alla informationskanaler * Assistera resenärer både innan och under resan * Biljettvisering vid tågets avfärd och vid ny påstigning av resenärer * Ge löpande information till resenärerna vid trafikstörningar och avvikelser * Uppmärksamma, hantera och rapportera avvikelser innan, under och efter resorna * Samarbeta tillsammans med lokföraren som bemannar tåget * Följa säkerhetsbestämmelser och ordningsregler som gäller för järnvägen VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad 3 årig gymnasieutbildning - Har minst 3 års arbetslivserfarenhet - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Särskilda krav: - Utdrag ur Polisens belastningsregister kommer vara ett obligatoriskt moment om man går vidare i rekryteringsprocessen - Genomgå en hälsoundersökning där du ska uppfylla kraven enligt Transportstyrelsens regler Det är meriterande om du: - Har tidigare erfarenhet av säkerhets- eller servicebranschen De beteenden vi kommer fokusera på i rekryteringen är: - Anpassningsbar - Kvalitetsmedveten - Serviceinriktad - Självgående SJ Götalandståg lägger stor vikt i sina personliga egenskaper och ser gärna att du har en välkomnande känsla för dess resenärer samt är handlingskraftig i tjänst och har en förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter. Övrig information: - Start: v. 36, 2024 - Omfattning: Timanställning - Placering: Järnvägsgatan 9, 571 31 Nässjö Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessens steg innehåller: 1. Två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. 2. Telefonintervju Academic Work 3. Intervju SJ Götalandståg 4. Referenstagning 5. Hälsokontroll 6. Signering av anställningsavtal med SJ Götalandståg INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om SJ Götalandståg här!

16 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Tågvärd till SJ Götalandståg i Nässjö!

Är du en person med högt säkerhetstänk, har en god serviceanda och drivs av att arbeta självständigt med frihet under ansvar? Då kan rollen som tågvärd vara perfekt för dig. Just nu söker SJ Götalandståg medarbetare som vill vara ansiktet utåt för verksamheten genom att garantera resenärernas trygghet och säkerhet ombord. OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu en tågvärd till SJ Götalandståg som vill ansluta sig till deras spännande verksamhet. Som tågvärd har du en nyckelroll genom att se till att resenärerna får en trevlig och bra resa. Du ger resenärerna service, information och ser till säkerheten ombord. Oavsett tid på dygnet finns SJ Götalandståg tillgängliga för att säkerställa att resenärerna når sina slutdestinationer. SJ Götalandståg prioriterar alltid säkerhet och högkvalitativ kundservice. För bredare förståelse för tjänsten som tågvärd hos SJ Götalandståg, se nedan video: Introduktion: Under de första sex veckorna av anställningen genomgår du en betald heltidsutbildning med fokus på teoretisk och praktisk grundutbildning, huvudsakligen förlagd i Göteborg. Under utbildningen får du som blivande tågvärd lära dig hur du erbjuder en god service till resenärerna, hur använda digitala arbetsverktyg ombord, samt teknisk kunskap om fordonen. Du kommer också att utbildas i trafiksäkerhet, hantering av oförutsedda händelser för att kunna hantera olika situationer som kan uppstå i rollen. Utbildningen kommer också att ge dig omfattande kunskap om relevanta lagar och bestämmelser för ditt arbete inom järnvägen. Din anställning omfattas av bra förmåner och gällande kollektivavtal. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Förbereda resan genom att anmäla närvaro samt alltid vara uppdaterad i företagets alla informationskanaler * Assistera resenärer både innan och under resan * Biljettvisering vid tågets avfärd och vid ny påstigning av resenärer * Ge löpande information till resenärerna vid trafikstörningar och avvikelser * Uppmärksamma, hantera och rapportera avvikelser innan, under och efter resorna * Samarbeta tillsammans med lokföraren som bemannar tåget * Följa säkerhetsbestämmelser och ordningsregler som gäller för järnvägen VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad 3 årig gymnasieutbildning - Har minst 3 års arbetslivserfarenhet - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Särskilda krav: - Utdrag ur Polisens belastningsregister kommer vara ett obligatoriskt moment om man går vidare i rekryteringsprocessen - Genomgå en hälsoundersökning där du ska uppfylla kraven enligt Transportstyrelsens regler Det är meriterande om du: - Har tidigare erfarenhet av säkerhets- eller servicebranschen De beteenden vi kommer fokusera på i rekryteringen är: - Anpassningsbar - Kvalitetsmedveten - Serviceinriktad - Självgående SJ Götalandståg lägger stor vikt i sina personliga egenskaper och ser gärna att du har en välkomnande känsla för dess resenärer samt är handlingskraftig i tjänst och har en förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter. Övrig information: - Start: v. 36, 2024 - Omfattning: Tillsvidareanställning på 100% som inleds med 6 månaders provanställning - Placering: Järnvägsgatan 9, 571 31 Nässjö Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessens steg innehåller: 1. Två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. 2. Telefonintervju Academic Work 3. Intervju SJ Götalandståg 4. Referenstagning 5. Hälsokontroll 6. Signering av anställningsavtal med SJ Götalandståg INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om SJ Götalandståg här!

16 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Vi söker dig som är sjuksköterska och vill arbeta under sommaren!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vill du planera din sommar i god tid? Vi söker just nu sjuksköterskor inom hemsjukvård, SÄBO, öppenvård & primärvård som kan arbeta under sommaren. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara trygg i din yrkesroll. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 1 juni - 31 augusti Schema Rotation Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

16 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Jordgubbsplockare Axlarp

Jordgubbs plockare till odling utanför Forserum. Odlingen är mestadels i tunnel vilket innebär att största delen av jobbet utförs under tak. Arbetstid tidig morgon/förmiddag. Ev tillgång till boende. Vi är en arbetsplats som gillar högt tempo och noggrannhet och ser gärna dom egenskaperna hos sökande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Nevotex söker en säljare som brinner för att göra affärer.

Är du en driven och resultatorienterad person som har förmåga att bygga långsiktiga relationer med kunder inom inredning och möbelindustrin, då kan detta vara ett jobb för dig! Vi söker nu en säljare till vårt distrikt i södra Sverige. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen mot samtliga kundgrupper inom möbelindustrin, inredare, arkitekter och tapetserare. Nykundsbearbetning och kundvård i relation med befintliga kunder är en viktig del i ditt ansvarstagande. Vi förväntar oss att du har vana att jobba självständigt med frihet under ansvar och med lyhördhet för kunder. Positiv till samarbete med kollegorna och verka för att tillsammans utveckla säljkompetensen inom företaget är en viktig del. Inom bolaget jobbar vi ständigt med att utveckla vår relation både mot kunder och internt. Du kommer självklart att erhålla en relevant produkt- och materialutbildning för ändamålet. Några års erfarenhet av försäljning är meriterande. Sänd CV och personligt brev senast 7 Juni till: [email protected] Vid frågor kring tjänsten så kan du kontakta: Mikael Strand - [email protected] | 073 - 7470277 Anders Cohen - 070 - 8860861 Vi ser fram emot din ansökan! Nevotex är Norra Europas ledande leverantör av textilier, läder, tekniska material och verktyg för inredning och möbeltillverkning. Med erfarenhet, expertkunskap och en stark passion för form, kulör och textur. Vi hjälper möbeltapetserare, möbelproducenter, arkitekter och designers att förverkliga sina idéer: vårt sortiment rymmer tusentals tyger, material och tillbehör. I vår produktion I estniska Narva skräddarsyr vi allt från kompletta lösningar till specifika detaljer för internationell tillverkningsindustri. Nevotex verkar i 7 olika länder och har totalt omkring 150 anställda. Nevotexgruppen omsätter drygt 400 MSEK. Welcome to the world of Nevotex.

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Timanställda till förskola, skola och fritidshem

Inom barn- och utbildningsförvaltningen arbetar vi medvetet och målinriktat för att ge varje barn och elev de verktyg som krävs för att söka kunskap i livet. Målet är att varje barn och elev ska få utvecklas efter sina förutsättningar och känna glädje och stolthet över sina framgångar. Är du en engagerad och flexibel person som brinner för att arbeta med barn och unga? Vi söker nu timvikarier för korttidsvikariat som vill vara med och göra skillnad i våra förskolor, skolor och fritidshem i Nässjö kommun. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en inspirerande och utvecklande miljö där du varje dag bidrar till barnens och elevernas lärande och trivsel. Oavsett om det handlar om att hoppa in för en dag eller för en vecka är din insats ovärderlig. Du avgör själv hur mycket eller lite du vill arbeta genom att registrera din tillgängliga tid i vårt bemanningssystem, det ska vara enkelt att vara vikarie tycker vi. Välkommen med din ansökan och bli en del av vår vikariepool! ARBETSUPPGIFTER Anställningen är en timanställning och innebär bland annat: • att ta korta vikariat, från 1 till 14 dagar • att jobba med barn och elever på olika förskolor och grundskolor i kommunen • att hoppa in när ordinarie personal är frånvarande • att din arbetstid är enligt överenskommelse utifrån verksamhetens behov och dina önskemål • att du har en mobil och/eller dator för att enkelt kunna lägga in ditt schema i vårt bemanningssystem. Du får ofta sms om nya vikariat med kort varsel, ibland samma dag som behovet uppstår KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är en naturlig ledare med erfarenhet och intresse av att arbeta med barn och elever. Som vikarie är ingen dag den andra lik vilket kräver att du är flexibel och snabbt kan anpassa dig och ta ansvar för situationen du står inför. Du behärskar det svenska språket i tal, skrift och läsförståelse och kommunicerar på så vis obehindrat med barn/elever, kollegor och vårdnadshavare. Förmåga att samarbeta med både barn och vuxna är viktigt. Såväl som förmåga att kunna ta initiativ, sätta gränser, vara aktiv och lyhörd för verksamhetens behov och rutiner. Du har ett positivt förhållningssätt och ett professionellt bemötande mot både barn/elever såväl som kollegor och vårdnadshavare. I första hand söker vi dig som har en barnskötarutbildning med inriktning mot förskola, eller är under utbildning till lärare/förskollärare/lärare inriktning fritidshem. Vi prioriterar kompetens utefter verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och förväntar oss att du som vikarie är en god företrädare för vår kommun. ÖVRIGT För att få arbeta inom en pedagogisk verksamhet kräver vi ett godkänt utdrag ur belastningsregistret, detta ansöker du själv om på polisens hemsida. För att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan ber vi dig skicka din ansökan via vårt rekryteringsverktyg "Offentliga jobb". Ansök direkt via länken i annonsen. Inför rekryteringsarbetet har Nässjö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande. Fackliga företrädare nås via medborgarkontoret: 0380-51 80 00

16 maj 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Produktionsledare

Är du en person som gillar att lägga pussel, är lagspelare samt har goda egenskaper som ledare? Passa då på och sök jobbet som produktionsledare till oss på CFL cargo i Nässjö. Det här är CFL cargo Sverige CFL cargo Sverige, med huvudkontor i Nässjö, är ett dotterbolag till CFL cargo i Luxemburg. CFL cargo Sverige är ett järnvägsföretag som tillhandahåller dragtjänster för godståg på den svenska marknaden, i synnerhet intermodala transporter från och till Göteborgs hamn samt virkestransporter i södra och mellersta Sverige. CFL cargo Sverige omsätter ungefär 200 miljoner kronor och antalet anställda är 64 varav 49 lokförare och 15 kontorsanställda. Kontorspersonalen är placerade på huvudkontoret i Nässjö, medan förarna är stationerade över hela landet. Vår kultur Vi är övertygade om att en framgångsrik arbetskultur bygger på öppenhet, samarbete och innovation. Vi strävar efter att skapa en miljö där varje individ uppmuntras att växa och trivas. CFL cargo Sverige är engagerade i att skapa en säkerhetskultur där aktivt deltagande och ansvarstagande uppmuntras. Fokus i din roll Du kommer ingå i ett team bestående av totalt fyra produktionsledare, fyra trafiksamordnare och en produktionschef. Som produktionsledare är du närmaste chef över en grupp lokförare och tillsammans med de andra produktionsledarna turas ni om att ha det operativa ansvaret över produktionen. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att skapa arbetsscheman för våra lokförare samt planera att lok och vagnar utnyttjas på ett kostnadseffektivt sätt. Du arbetar dagtid, men är ibland tillgänglig övriga tider för att kunna stötta trafiksamordnaren vid större produktionsstörningar. Om vi får önska Vi vet ännu inte vem du är, men vi har en god bild av vad du har med dig sedan tidigare: • Erfarenhet av att vara chef eller ledare, • Erfarenhet av järnvägsproduktion, industriell logistik (produktionsfunktion/ledningsfunktion) eller motsvarande, • Erfarenhet av att arbeta med ledningssystem (ISO, säkerhetsstyrning, etc.) • God datorvana i MS Office, • Svenska och engelska i tal och skrift. Är det rätt plats för dig? För att trivas och lyckas i den här rollen ser vi att du är en trygg och stresstålig person som känner stort ansvarstagande och kan ta självständiga beslut. Du gillar problemlösning vilket är en viktig egenskap vid planering av fordonsflottan och personalscheman. Passar vår beskrivning in på dig? Varmt välkommen med din ansökan! Bra att veta • Placeringsort Nässjö • Tillsvidareanställning, heltid • Du rapporterar till produktionschefen • Visa ditt intresse snarast, urval sker löpande • Vid frågor, kontakta Mikaela Schön 070-319 19 60

16 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Egenvårdsrådgivare

Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som egenvårdsrådgivare. Hos oss finns många möjligheter för dig som med omtanke och engagemang ser till varje individs behov och vill bygga relationer med kunder som varar länge. Om rollenSom egenvårdsrådgivare på Apoteket Loketkommer du arbeta tätt tillsammans med dinakollegor och se till att våra kunder får just den hjälp de behöver. Att vara egenvårdsrådgivare innebär att du arbetar med rådgivande försäljning av våra receptfria produkter. Du utgår från varje individs unika behov för att med din expertis erbjudalämplig produkt. Du agerar med omtanke och engagemang och där du på riktigtsätter kunden i centrum. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därföräven bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som egenvårdsrådgivare på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig.Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex varuansvarig, säljledare eller varför inte som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Ta emot betalande kunder över disk, plocka upp och hantera nya varor som kommer in Arbeta med exponering för att apoteket ska vara välfyllt och välkomnande Arbeta aktivt med kampanjer och nyheter inom egenvården Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som ärutbildad apotekstekniker/egenvårdsrådgivare. Du är serviceinriktad medett genuint intresse för kundmöten och förmåga att arbeta med rådgivande försäljning Du ärlösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerarpå utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du är strukturerad och tar hänsyn till att inga viktiga och avgörande detaljer missas och medförmåga att se helheten i olika sammanhang Det är ett stortplus, men inget krav,om duhar erfarenhet av att arbeta inom retail samt medkundmöten och lagervård. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 09-18, Lördag 10-14. Välkommen till Apoteket!

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 juli 2024
Almia söker skolsjuksköterska till skolsjukvård Nässjö

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Skolsjuksköterska med erfarenhet från Skolsjukvård. Finner du tjänsten som Skolsjuksköterska till Nässjö intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024