Lediga jobb i Överkalix

Sök totalt 44 lediga jobb i Överkalix

Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Norrbotten

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård och/eller särskilt boende. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Även om en specifik kommun kan vara angiven i annonsen, kan andra kommuner vara aktuella för uppdrag. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc. Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Även om du inte hittar ett specifikt uppdrag som passar dig just nu, välkomnar vi spontanansökningar. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger och ser fram emot att utforska hur vi tillsammans kan skapa en perfekt matchning för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Personlig assistent i Överkalix, varannan helg eller efter önskemål

Vi på Inre Kraft söker nu personliga assistentertill vår kund boendes ca 2,5 mil från Överkalix. Kunden är en levnadsglad och social kille född på 1990-talet. Stora intressen är dataspel och filmer. Kan du beskriva dig självsom ärlugn, trygg och lyhörd, så är det kanske just dig vi söker.Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig.Arbetstiden är förlagd varannan helg kl 08.00-20.30 eller efter önskemål, finns möjlighet att öka procenten om så önskas. Introduktion sker efter överenskommelse.Vi strävar efter att hitta engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste, därför ser vi gärna sökanden i olika åldrar med varierande erfarenheter.Då vi utgår från kundens önskemål så ser vi gärna att du som söker är kille/man. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.Körkort & tillgång till bil. Boendes i Överkalix Kommun. För anställning hos oss på Inre Kraftbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

16 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Överkalix kommun söker projektledare

Överkalix kommun ligger i hjärtat av Norrbotten och genomkorsas av polcirkeln vilket ger oss ljusa somrar och snörika vintrar. Vi ligger mitt i den gröna omställningen och har en tydligt uttalad ambition att vara med på tillväxttåget. Vi behöver fler medborgare, fler livskraftiga företag, en modern, framåtlutad översiktsplan och en tydlig vinkling mot hållbarhet.  Beskrivning Tekniska avdelningen i Överkalix kommun söker projektledare till avdelningens ansvarsområden. Den tekniska verksamheten omfattar drift och investeringar i kommunens fastigheter, fritidsanläggningar, vatten och avloppsanläggningar (VA), renhållning, gator och parker samt kost- och lokalvård. Tekniska avdelningen har också ansvar för kommunens inköpsverksamhet. I uppdraget som projektledare kommer du att medverka i hela processen från idé till avlämnande av de projekt som ingår inom tekniska avdelningens ansvarsområden samt vara delaktig i det transformations- och innovationsarbete som måste till i en föränderlig värld. Du kommer att ha ett nära samarbete med de inom avdelningen ansvariga för respektive områden samt kommunens övriga verksamheter exempelvis skola och social omsorg. Rollen innebär även nära samarbete med konsulter, entreprenörer och myndigheter. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a. upprättande av interna kalkyler, budget, beslutsunderlag, förfrågningsunderlag samt deltagande i upphandling och byggledning av entreprenad projekt. Stor vikt kommer också att läggas på hållbarhetsarbete där kommunen siktar på att leda utvecklingen för att bli klimatneutrala.   Kvalifikationer För rollen vill vi att du har följande kvalifikationer: - Relevant teknisk universitets- eller högskoleexamen alternativt motsvarande kunskaper och erfarenhet vi bedömer lämpliga för att klara uppdraget. - Några års erfarenhet av byggprojektledning och vana att driva byggprojekt genom hela processen. - Utbildning/yrkeserfarenhet inom något av områdena Bygg, VVS, eller Elkraft. - Goda IT kunskaper - Kunskap/erfarenhet inom entreprenad juridik samt publikationer såsom AMA och AB 04/ABT 06. - Goda språkliga kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - B-körkort Det är meriterande om du har arbetat inom konsult- och eller entreprenadverksamhet eller fastighetsbranschen.   Personliga egenskaper/förmågor I en liten kommun som Överkalix är det viktigt att du kan driva arbetet självständigt och har god innovations- och samarbetsförmåga. För att lyckas i tjänsten behöver du ha en god förmåga att agera med helhetssyn, affärsmässighet och strategisk framåtblick. Den här rollen innebär också många kontaktytor, såväl internt som externt, så du behöver vara en god kommunikatör, ha lätt för att skapa förtroendefulla samarbetsrelationer och ha känsla för service samt god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.   Anställningsform Tjänsten är en tillsvidareanställning som kan komma att inledas med provanställning.   Anställningens omfattning 100 %, heltid, dagtid. Tillträde tidigast 2024-09-01 eller enligt ök.   Lön Månadslön   Ansökan Sista ansökningsdag är 2024-06-07. Skicka in din ansökan via formuläret i denna annons. Intervjuer kan ske även före sista ansökningsdag.   Kontaktpersoner Rune Ekholm, teknisk chef 0926-740 31 E-post: [email protected] Fackliga företrädare nås via kommunens växel 0926-740 00     Vår uppgift som kommun är att erbjuda god service med hög kvalitet till invånarna och att verka för att Överkalix ska vara en attraktiv kommun att växa upp, utbildas, bo, arbeta och åldras i. Vi vill att du blir en del av det!  För att trivas bra hos oss ska du dela Överkalix kommuns gemensamma värdegrund, där ledorden är: engagerad, respektfull, ansvarstagande och professionell. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och att du som medarbetare får en god balans mellan arbete och fritid. Som anställd hos Överkalix kommun har du möjlighet till friskvård. Vissa av våra arbetsplatser har flextid och det kan finnas möjlighet till distansarbete, beroende på arbetsplats och arbetsuppgifter. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Personuppgifterna i din ansökan kommer att sparas i 24 månader. Om du blir anställd sparas dina uppgifter i personakten, annars raderas de sedan två år gått.  ------------------------------------- Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering. Vi har klart vilka rekryteringskanaler som vi vill använda oss av. Vänligen respektera detta.

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Överkalix kommun söker miljö- och hälsoskyddsinspektörer

Överkalix kommun ligger i hjärtat av Norrbotten och genomkorsas av polcirkeln vilket ger oss ljusa somrar och snörika vintrar. Vi ligger mitt i den gröna omställningen och har en tydligt uttalad ambition att vara med på tillväxttåget. Vi behöver fler medborgare, fler livskraftiga företag, en modern, framåtlutad översiktsplan och en tydlig vinkling mot hållbarhet.  Jobbtitel  Miljö- och hälsoskyddsinspektör Beskrivning av tjänsten Trivs du med ett varierande arbete och vill vara med att skapa ett hållbart Överkalix? Vi är en liten avdelning med ett stort engagemang för vårt uppdrag. Vi har ett flexibelt arbetssätt och jobbar både på plats och hemifrån utifrån verksamhetens behov.   Du kommer främst att arbeta med myndighetsutövning inom miljöbalkens och livsmedelslagens områden. Arbetet innefattar att planera och genomföra tillsyn, handlägga anmälningar och ansökningar samt att ge information och råd till både verksamhetsutövare och allmänhet.  Samverkan med närliggande kommuner är en berikande grund i vårt strategiska utvecklingsarbete. Du har en viktig roll i att aktivt bidra till verksamhetens utveckling med din kunskap, ditt engagemang och din kreativitet. Kvalifikationer  Du är utbildad miljö- och hälsoskyddsinspektör eller har en annan universitets- eller högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Goda kunskaper i miljöbalken och livsmedelslagstiftningen är meriterande. Erfarenhet av tillsynsarbete inom miljö- och hälsoskyddsområdet är också en merit. Att kunna möta och kommunicera, muntligt och skriftligt med olika personer, internt och externt, i olika situationer är en viktig del av vårt uppdrag. Vi lägger därför stor vikt vid din kommunikativa förmåga, ditt sätt att kunna anpassa ditt beteende till den du möter samt förmågan att bygga goda relationer. För att nå framgång i arbetet är det också viktigt att du är noggrann med en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Du trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra, och vi vill att du känner dig bekväm i myndighetsrollen så att du kan ställa krav och fatta beslut. Arbetet kräver att du har körkort för personbil. Varaktighet/ Arbetstid Tillsvidareanställning. Provanställning kan komma att tillämpas. Sysselsättningsgrad 100 %. Tillträde enligt överenskommelse. Lön Månadslön Ansökan Vi vill ha din ansökan senast 2024-06-07. Intervjuer kan påbörjas redan under ansökningstiden.   Skicka in din ansökan via formuläret i denna annons. Kontaktpersoner Bygg- och miljöchef Cajsa Norman, telefon 0926-740 35 Fackliga företrädare nås via kommunens växel, telefon 0926-740 00  Vår uppgift som kommun är att erbjuda god service med hög kvalitet till invånarna och att verka för att Överkalix ska vara en attraktiv kommun att växa upp, utbildas, bo, arbeta och åldras i. Vi vill att du blir en del av det!  För att trivas bra hos oss ska du dela Överkalix kommuns gemensamma värdegrund, där ledorden är: engagerad, respektfull, ansvarstagande och professionell. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och att du som medarbetare får en god balans mellan arbete och fritid. Som anställd hos Överkalix kommun har du möjlighet till friskvård. Vissa av våra arbetsplatser har flextid och det kan finnas möjlighet till distansarbete, beroende på arbetsplats och arbetsuppgifter. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Personuppgifterna i din ansökan kommer att sparas i 24 månader. Om du blir anställd sparas dina uppgifter i personakten, annars raderas de sedan två år gått.  ------------------------------------- Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering. Vi har klart vilka rekryteringskanaler som vi vill använda oss av. Vänligen respektera detta.

15 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Personlig assistent i Överkalix, varannan helg eller efter önskemål

Vi på Inre Kraft söker nu personliga assistentertill vår kund boendes ca 2,5 mil från Överkalix. Kunden är en levnadsglad och social kille född på 1990-talet. Stora intressen är dataspel och filmer. Kan du beskriva dig självsom ärlugn, trygg och lyhörd, så är det kanske just dig vi söker.Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig.Arbetstiden är förlagd varannan helg kl 08.00-20.30 eller efter önskemål, finns möjlighet att öka procenten om så önskas. Introduktion sker efter överenskommelse.Vi strävar efter att hitta engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste, därför ser vi gärna sökanden i olika åldrar med varierande erfarenheter.Då vi utgår från kundens önskemål så ser vi gärna att du som söker är kille/man. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.Körkort & tillgång till bil. Boendes i Överkalix Kommun. För anställning hos oss på Inre Kraftbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Matinspiratör

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Överkalix kommun söker sjuksköterska till hemsjukvården

Överkalix kommun ligger i hjärtat av Norrbotten och genomkorsas av polcirkeln vilket ger oss ljusa somrar och snörika vintrar. Vi ligger mitt i den gröna omställningen och har en tydligt uttalad ambition att vara med på tillväxttåget. Vi behöver fler medborgare, fler livskraftiga företag, en modern, framåtlutad översiktsplan och en tydlig vinkling mot hållbarhet.  Distriktssköterska till hemsjukvården Det Medicinska teamet består av legitimerad personal - sjuksköterskor, arbetsterapeut och sjukgymnast samt undersköterskor - under ledning av enhetschef. Ditt jobb är viktigt Ditt jobb är att göra medicinska bedömningar, hantera läkemedel och ge stöd och råd till omvårdnadspersonalen. Du planerar hälso- och sjukvårdsinsatserna för den som behöver vård. En bra kontakt med anhöriga är också ditt ansvar. Det kräver både beslutsamhet och analytiskt tänkande.  Du kommer att arbeta i ett multiprofessionellt team med vård- och omsorgspersonal, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt enhetschefer så därför vill vi att du som person är trygg, noggrann, reflekterande, kritiskt tänkande samt inte rädd för att tänka nytt. Du erbjuds ett stimulerande och varierande arbete där du har omvårdnadsansvar för patienter inom ett område och du planerar och leder den enskildes vård i samråd med patient, anhöriga och patientansvarig läkare avseende hälso- och sjukvårdsinsatser.  Du arbetar dagtid som omvårdnadsansvarig för ett antal patienter inom ett område.  Det här är du: Tycker du om att arbeta självständigt men i samarbete med vårdpersonal i teamet? Det är bra, för vi söker en person med god förmåga att handleda och hålla ihop alla insatser. Vi arbetar alltid med helhetssyn kring patienten. Där har du din styrka.  Du är legitimerad sjuksköterska, gärna med specialistutbildning inom distriktsvård, vård av äldre eller psykiatri, men det är inget krav. Som person är du modig och trygg i kontakten med patienter, anhöriga och personal. Du har god vana av IT-baserade journalsystem och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Erfarenhet av arbete med verksamhetssystem Pulsen Combine och de nationella kvalitetsregistren Senior Alert och Palliativa registret är meriterande. Arbetet ställer stora krav på medicinsk kompetens och stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Körkort är ett krav eftersom du ofta jobbar hemma hos patienterna. Det är du som ger dem trygghet. Ansökan: Din ansökan vill vi ha senast 240610 via annonsens formulär. Intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden. Övrigt: Vi erbjuder en lönebonus till dig som nyanställd legitimerad sjuksköterska. Vid ny tillsvidareanställning får du en lönebonus i form av en extra månadslön månad 2, 14 och 23 av anställningen. I Medicinska teamet strävar vi mot att du ska kunna kombinera arbete och fritid optimalt.  Det innebär att du vid nyanställning hos oss i Medicinska teamet själv kan välja din sysselsättningsgrad - heltid eller deltid. Provanställning kan komma att tillämpas. Vår uppgift som kommun är att erbjuda god service med hög kvalitet till invånarna och att verka för att Överkalix ska vara en attraktiv kommun att växa upp, utbildas, bo, arbeta och åldras i. Vi vill att du blir en del av det!  För att trivas bra hos oss ska du dela Överkalix kommuns gemensamma värdegrund, där ledorden är: engagerad, respektfull, ansvarstagande och professionell. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och att du som medarbetare får en god balans mellan arbete och fritid. Som anställd hos Överkalix kommun har du möjlighet till friskvård. Vissa av våra arbetsplatser har flextid och det kan finnas möjlighet till distansarbete, beroende på arbetsplats och arbetsuppgifter. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Personuppgifterna i din ansökan kommer att sparas i 24 månader. Om du blir anställd sparas dina uppgifter i personakten, annars raderas de sedan två år gått.  ------------------------------------- Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering. Vi har klart vilka rekryteringskanaler som vi vill använda oss av. Vänligen respektera detta.

14 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Sjuksköterska till hemsjukvård och SÄBO i Överkalix

Är du legitimerad sjuksköterska och vill ha flexibilitet i din arbetssituation med möjlighet att påverka din egen vardag? Hos Svea Work är detta möjligt.    På kunds räkning blir du anställd som konsult på Svea Work. Vi söker därför till detta uppdrag en sjuksköterska till hemsjukvård och SÄBO i Överkalix.    Tidsperiod: v.24-39 Omfattning: 100% Arbetstider: Rotation   Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på hemsjukvård och SÄBO.  Svea Work erbjuder dig  Konkurrenskraftig lön  Semesterersättning  Tjänstepension Engagerad och lyhörd konsultchef  Boende och reseersättning utanför hemort    Kvalifikationer  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med 2 års yrkeserfarenhet. Uppdraget passar perfekt för dig som är trygg i din arbetsroll där ditt arbete uppskattas. Du ska även vara lugn och pedagogisk i ditt arbete, samtidigt som du ska kunna ta beslut gällande patienter. Du ska även ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, då det förekommer dokumentation i olika journalsystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.     Personliga egenskaper  Vi söker dig som är en trevlig och social person med både patienter och kollegor. Du ska ha en god samarbetsförmåga med kollegor. Du ska även ha vana att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ditt område. Du har även ett gediget intresse att utvecklas som person, men också i din kompetens inom vården.      Sista ansökningsdag  Ansökningar behandlas löpande. Söker du efter en ny arbetsgivare med kompetensmöjligheter kan detta vara något för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!    Företagsinformation: Svea Work är en del av Svea Partners koncernen och är ett rekryterings-och bemanningsföretag som arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare för att hitta rätt person för rätt uppdrag. För oss på Svea Work är det betydelsefullt att göra skillnad och bidra med samhällsnytta. En del av resultat skänker Svea Work till Svea Foundation som i sin tur hjälper ensamstående föräldrar och barn.

14 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Sommarjobba som butikssäljare, OKQ8 Överkalix

Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt och fartfyllt sommarjobb i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik. Ena sekunden hyr du ut ett släp för att snabbt skifta till att förbereda och servera mat. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder och deras önskemål. Nu söker vi dig som vill sommarjobba hos oss på OKQ8 Överkalix. Vi söker Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi är intresserade både av dig som vill arbeta heltid men även dig som vill arbeta lite mindre så ange gärna i meddelandefältet i din ansökan vilka önskemål du har. Vi erbjuder OK Norrbotten erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Vi tror på utveckling av oss själva. Det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären. Som Butikssäljare arbetar du skifttjänstgöring. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 07:00 - 22:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! OK Norrbotten är en ekonomisk förening som ägs av ca 119 000 medlemmar. Föreningen ingår i OKQ8-kedjan med 21 bemannade bensinstationer, en återförsäljare och femton automatstationer. OK Norrbotten har en stark lokal närvaro med bemannade stationer i länets alla kommuner. Vi har 220 bilkunniga medarbetare som brinner för att göra livet enklare för våra medlemmar och kunder. OK Norrbottens överskott stannar i Norrbotten. Det som inte återinvesteras i föreningens anläggningar delas ut till medlemmarna i form av återbäring. OK Norrbotten arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill leda utvecklingen i branschen genom att driva förändring och arbetar aktivt för att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa! Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Här kan du ta del av vad vi erbjuder som arbetsgivare, både för att attrahera och behålla medarbetare. - Varierande arbete som gör skillnad - Varje dag på din station bjuder på omväxlande arbetsuppgifter och erfarenheter. Du är inte bara proffs på service och en problemlösare, du förbereder och serverar mat och hjälper till med enklare bilvård vilket ger dig en bredd av kompetenser. Under arbetsdagarna varvas högt tempo med lugnare stunder. - Spännande möten med människor - Stationsmedarbetare är ett socialt yrke där du träffar nya människor varje dag. Och genom vänlig service och professionell attityd gör du stor skillnad för våra kunders upplevelse av OK Norrbotten och OKQ8. - Team som skapar framgång - Tillsammans med dina kollegor är du en del av det kompetenta team som möter våra kunder varje dag. Med hög arbetsmoral som innebär att vara proaktiv, hugga i där det behövs och göra det lilla extra skapar ni gemensamt stationens framgång – och har roligt under tiden. Hos oss är det inte ovanligt att medarbetare blir vänner för livet. - Utveckling och karriär - När vi anställer medarbetare investerar vi även i dig som person. Din bakgrund är inte det viktigaste – däremot din inställning och vilja att göra ett bra arbete. För dig som vill ta ytterligare ett steg i karriären erbjuder vi fina möjligheter, de flesta av våra stationschefer började som stationsmedarbetare. Genom arbetets alla utmaningar utvecklas du inte bara i ditt arbete – utan även som människa.

13 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Tandhygienist eller tandhygieniststudent

Vi söker en tandhygienist eller tandhygieniststudent som kan jobba hel eller deltid hos oss. Vi har en stor patientstock med varierande behov. Det är en fördel om du kan avtryckstagning och göra enklare fyllningar samt hjälpa till med sterilarbete och reception. Arbetet kommer att vara omväxlande, utmanande och lärorikt. Då det råder stor brist på tandvårdspersonal i länet kommer du att få se patientfall som du vanligtvis inte ser på en klinik på din utbildningsort. Kliniken är nischad mot tandvårdsrädda, så det är viktigt att du är lyhörd och varsam med våra patienter. Svensk utbildning är en fördel. Du ska behärska det svenska språket i tal och skrift. Övriga språk är meriterande. Det är en fördel om du gillar att vara ute i naturen, då den finns utanför dörren.

12 maj 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024