Lediga jobb i Oxelösund

Sök totalt 47 lediga jobb i Oxelösund

Man från Oxelösund

Poolarna assistans är en liten familjär anordnare med hjärta och hjärna. Vi tillhör kollektivavtals området Almega och innehar tillstånd att bedriva personlig assistans. Huvud kontoret ligger i Örebro men vi arbetar med kunder och personliga assistenter rikstäckande. Vi söker nu en sommar vikarie och timvikarierande assistent till vår kund som bor med sin hund i radhus utanför Oxelösund. Så ni måste tåla pälsdjur Vår kund sitter i rullstol. Som assistent arbetar du med att assistera i allt som vardagliga rutiner, hygien och matlagning. Det önskvärt att du som assistent har utbildning och erfarenhet av personlig assistans. Vi tror att du som assistent är lyhörd, noggrann snabb och trygg. Arbetstiderna varierar dag, kväll helg och vaken natt. Intervjuer sker fortlöpande. Vi kräver ett utdrag ur belastningsregistret. Låter detta intressant? Välkommen att maila din ansökan till [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Städare

Vi på restaurang Long söker just nu en städare till vårt team. Främsta arbetsuppgiften är att se till att restaurangen ser snyggt ut och gästerna ska känna sig bekväma och välkomna till vår restaurang. Därför innefattar tjänsten bland annat daglig städning av restaurangen, rengöring av köket och plocka tallrikar efter kunder. Vi ser gärna till att du är: Nogrann Lättlärd Självdriven Stresstålig Motiverad Villig att arbeta under helger (framförallt fredagar och lördagar) Tjänsten är på 80%, och anställning sker omgående. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
SSAB - Regional Sales Manager - Tubes

We are looking for a strategic, technical skilled Regional Sales Manager with the responsibility to develop sales and growth in our tubes market both towards existing and new customers in Scandinavia, Benelux and UK. You will have an important role of developing and building the SSAB Special Steels (Tubes & Bars) market and strategy. You will train our customers with your technical competence and together with your team give support in order to build customer value and profitability. Placement Sweden, preferably Oxelösund or Stockholm. Welcome with your application! Becoming part of the SSAB family means joining a journey. A journey that we believe is essential for the sustainability of this planet. Steel has been one of the most important materials for developing our society and it will continue to be so. In the roofs over our heads, in the bridges connecting our cities and in the cars of tomorrow. At SSAB we are proud of our history and leadership in high-strength steel. But we are also aware that the production of steel is one of the largest emitters of greenhouse gases in the world. That has to change. That is why we have developed the world’s first fossil free steel production and has committed to becoming largely fossil-free by around 2030. As part of SSAB you will be instrumental in realizing this goal and push for the green transformation of the whole steel industry. About the position You will be a part of a team located in Sweden and Finland and work closely with both technical support function and inside sales, reporting to Area Sales Manager in Scandinavia and Benelux/UK. You will have access to an extensive product portfolio that can support a diverse customer base. You have the responsibility to develop direct and indirect sales together with our technical support function. Since our production sites are in Finland you will frequently travel there. The position drives the strategic development and expansion of the Sales market for Tubes in the different regions. It includes developing new customers, segments and applications, as well as upgrade existing and new customers to more advanced materials. Extensive travelling is a part of this role! Main responsibilities Develop strategic goals for the area, secure yearly sales and marketing targets. Participate in marketing actions and visit workshops and end-users on a regular basis. You will analyze and develop the strategy to increase end-user reach. You will independently set up sales representations, contracts, proposals and negotiate offer, prices and other terms. Document your key activities in our customer relationship management system Salesforce. Usually you have several customer meetings per week and then do a follow-up, together with reporting and planning. About You Sales experience from Technical, Mechanical or Mining Engineering, field sales/service experience, technical graduation/degree is an advantage. Working experience with international or European companies, OEM or Steel distribution and experience of value creation sales. You have the strategic ability to see the whole picture where you can clarify the business and the way forward and feel comfortable in delivering presentations to internal colleagues and external customers. Team-oriented and easy adaptable navigating in different regions with different clients. English language skills is required. Our offer At SSAB we strive for a diverse and inclusive environment. We use our values – driven, true and ahead – in making everyday decisions, keeping the customer at the heart of what we do. This makes us all team players, each with the drive to improve. When joining SSAB you will become part of an organization of passionate problem solvers working together on important challenges. We will support your growth by providing a safe and friendly workplace that contributes to work-life balance. If you set out to achieve it, at SSAB you will have the possibility of broadening your skills and grow within your field or beyond. We offer a wide range of appreciated benefits to our employees. Some examples of these are listed here: Profit sharing Life balance through reduction of working hours Wellness grants Recruitment process 1. Apply 2. Pre-recorded Video Interview 3. Assessments 4. Interview 5. Come and meet us 6. Reference Check 7. Health Examination 8. Sign Background check may be a part of the recruitment process. Got questions about this position? Please contact Per Blanck Myhre, Area Sales Manager Scandinavia via LinkedIn - https://www.linkedin.com/in/per-blanck-myhre-a1062654/ We decline contacts from recruitment agencies and ad sellers regarding this advertisement. Trade union information is provided by Akademikerföreningen, Unionen and Ledarna, which can be reached via our switchboard on phone +46 243 700 00 - Borlänge, +46 920 920 00 - Luleå, +46 155 254 000 - Oxelösund. Words from your future manager "I’m Per Blanck Myhre, your manager and responsable for sales team Scandinvavia in Special Steel Division. We’re developping sales and market for Wear steels Hardox ® and high -strength Steel Strenx®. As a team member you will drive strategic and operational sales development in geographical areas with individual responsability and mandate, supported by both techncial and commercial network in team and skilled colleageus based at production sites. We have a great team spirit and share and learn for succesfull sales growth." SSAB is a Nordic and US-based steel company that builds a stronger, lighter and more sustainable world through value added steel products and services. Working with our partners, SSAB has developed SSAB Fossil-free™ steel and plans to reinvent the value chain from the mine to the end customer, largely eliminating carbon dioxide emissions from our own operations. SSAB Zero™, a largely carbon emission-free steel based on recycled steel, further strengthens SSAB’s leadership position and our comprehensive, sustainable offering independent of the raw material. SSAB has employees in over 50 countries and production facilities in Sweden, Finland and the US. SSAB is listed on Nasdaq Stockholm and has a secondary listing on Nasdaq Helsinki. Join us on our journey! www.ssab.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, X and YouTube.

14 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Medicinsk sekreterare till Vårdcentralen Oxelösund

Vårdcentralen Oxelösund Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Om oss Hos oss arbetar cirka 50 medarbetare. Vårt uppdrag är att ta hand om våra 9500 listade patienter. Vi arbetar med och för kvalitet, helhetssyn och kontinuitet. Vi har spännande utveckling framöver då vi kommer att införa ett nytt vårdinformationsstöd, Cosmic under 2025. Vi har en primärvård som inkluderar läkarmottagning, sjuksköterskemottagning, barnhälsovård, laboratorium, psykoterapeut, psykolog, kuratorer, fysioterapeuter och arbetsterapeuter. Vi är också en HBTQI-certifierad vårdcentral. På Vårdcentralen Oxelösund arbetar vi i team, vilket innebär att patienten får en trygg och smidig resa genom vården samt en ökad kontinuitet, detta arbetssätt är en del av omställningen till nära vård. Vårdcentralen ligger mitt i skärgårdstaden Oxelösund som har ett havsnära läge och goda kommunikationer. Vi har roligt på jobbet och vill gärna dela med oss av vår goda stämning! Dina arbetsuppgifter Hos oss har den medicinska sekreteraren ett utvecklande, varierande och stimulerande arbete som sker i nära samarbete med vårdcentralens alla professioner. Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga sekreteraruppgifter med bl.a. journalskrivning, post- och remissbevakning, diagnoskodning, bemanna receptionen enligt rullande schema, bildhantering i PACS. Användandet av digitala tjänster har implementerats på vårdcentralen och en del i dina arbetsuppgifter är att besvara ärenden via chatt med patienten. Din kompetens Du behöver vara utbildad medicinsk sekreterare med goda kunskaper i svenska språket och medicinsk terminologi. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper såsom att du är strukturerad och har förmåga att ta eget ansvar, ta egna initiativ och se till helheten. Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga, är noggrann och har en känsla för god service. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Administrativ enhetschef Margareta Nilsson Kantarp, 0155-24 70 13. Visionsombud Solweig Pettersson, 0155-24 70 12. Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Vårdcentralen Oxelösund! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-06-09. Intervjuer kan komma att ske löpande. (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

14 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Läkarchef till Vårdcentralen Oxelösund

Vårdcentralen Oxelösund Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Vi söker en läkarchef som vill vara med och driva utvecklingen av primärvård i framkant. Du har de övergripande medicinska ledningsansvaret för vårdcentralen och utvecklingen i samverkan med övriga på vårdcentralen, samt ett chefsansvar för läkargruppen. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete. Om oss Hos oss arbetar ca 50 medarbetare och vårt uppdrag är att ta hand om våra ca 9500 listade patienter. Vi arbetar med och för kvalitet, helhetssyn och kontinuitet. Vi har en primärvård som inkluderar läkarmottagning, sjuksköterskemottagning, barnhälsovård, laboratorium, psykoterapeut, psykolog, kurator, fysioterapeuter och arbetsterapeuter samt medicinska sekreterare. På Vårdcentralen Oxelösund arbetar vi i team, vilket innebär att patienten får en trygg och smidig resa genom vården samt en ökad kontinuitet, detta arbetssätt är en del av omställningen till nära vård. Läkargruppen består idag av fyra allmänspecialister, två ST-läkare och två underläkare samt specialistkompetenta vikarier. Vi har roligt på jobbet och vill gärna dela med oss av vår goda stämning Dina arbetsuppgifter Du leder och fördelar det dagliga arbetet, vilket innebär att du ansvarar för schemaläggning och bemanningen för läkargruppen. Du har ansvar för arbetsmiljö, utveckling, resultat och uppföljning, läkarrekrytering, medarbetar-och lönesamtal. Du har övergripande ansvar för medicinska rutiner och avvikelsehantering. Tjänsten som läkarchef kombineras med anställning om distriktsläkare på vårdcentralen med ca 60% där du förväntas delta i kliniskt arbete. Jourtjänstgöring och beredskapstjänstgöring förekommer med regelbundenhet inom primärvårdjouren. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad läkare och har specialistkompetens i allmänmedicin. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vill att du är en person som trivs att samarbeta med andra och bidra till ett gott arbetsklimat. Att vara ledare inom region Sörmland innebär att vara modig, visa riktning, främja samarbete. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Jour och beredskap ingår. Information om tjänsten lämnas av Verksamhetschef Carina Bark 079-066 32 92, [email protected] Fackliga företrädare och distriktsläkare Hanna Sundström, 072-205 90 06, [email protected] Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Vårdcentralen Oxelösund! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-06-09. (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

14 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Läkarchef till Vårdcentralen Oxelösund

Vårdcentralen Oxelösund Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Vi söker en läkarchef som vill vara med och driva utvecklingen av primärvård i framkant. Du har de övergripande medicinska ledningsansvaret för vårdcentralen och utvecklingen i samverkan med övriga på vårdcentralen, samt ett chefsansvar för läkargruppen. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete. Om oss Hos oss arbetar ca 50 medarbetare och vårt uppdrag är att ta hand om våra ca 9500 listade patienter. Vi arbetar med och för kvalitet, helhetssyn och kontinuitet. Vi har en primärvård som inkluderar läkarmottagning, sjuksköterskemottagning, barnhälsovård, laboratorium, psykoterapeut, psykolog, kurator, fysioterapeuter och arbetsterapeuter samt medicinska sekreterare. På Vårdcentralen Oxelösund arbetar vi i team, vilket innebär att patienten får en trygg och smidig resa genom vården samt en ökad kontinuitet, detta arbetssätt är en del av omställningen till nära vård. Läkargruppen består idag av fyra allmänspecialister, två ST-läkare och två underläkare samt specialistkompetenta vikarier. Vi har roligt på jobbet och vill gärna dela med oss av vår goda stämning Dina arbetsuppgifter Du leder och fördelar det dagliga arbetet, vilket innebär att du ansvarar för schemaläggning och bemanningen för läkargruppen. Du har ansvar för arbetsmiljö, utveckling, resultat och uppföljning, läkarrekrytering, medarbetar-och lönesamtal. Du har övergripande ansvar för medicinska rutiner och avvikelsehantering. Tjänsten som läkarchef kombineras med anställning om distriktsläkare på vårdcentralen med ca 60% där du förväntas delta i kliniskt arbete. Jourtjänstgöring och beredskapstjänstgöring förekommer med regelbundenhet inom primärvårdjouren. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad läkare och har specialistkompetens i allmänmedicin. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vill att du är en person som trivs att samarbeta med andra och bidra till ett gott arbetsklimat. Att vara ledare inom region Sörmland innebär att vara modig, visa riktning, främja samarbete. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Jour och beredskap ingår. Information om tjänsten lämnas av Verksamhetschef Carina Bark 079-066 32 92, [email protected] Fackliga företrädare och distriktsläkare Hanna Sundström, 072-205 90 06, [email protected] Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på Vårdcentralen Oxelösund! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-06-09. (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

14 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
SSAB - Väktare Företagsskydd

Vill du ha ett ansvarsfullt och variationsrikt arbete där får vara med och bevaka våra kunders intressen gällande säkerhet? Är du dessutom serviceinriktad och kommunikativ är detta jobbet för dig. Företagsskydd söker nu en skiftgående väktare. Placeringsort Oxelösund. Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och omkring 2030 kommer vi att vara i stort sett fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin. Företagsskydd AB är ett dotterbolag till SSAB och ansvarar för bevakningen vid SSAB. I uppdraget som skiftgående väktare ingår stationär och ronderande bevakning. Verksamheten pågår dygnet runt och medför skiftgång enligt fastställt skiftschema. Som väktare kommer du att vara anställd av Företagsskydd AB och anställningen omfattas av IF Metalls kollektivavtal. Dina huvudsakliga ansvarsområden Kontroll vid in- och utpassage Kameraövervakning Larmmottagning Fjärrstyrning av grindar och portar samt hantering av tunga transporter Rondering på området för skydd av egendom, byggnader och lokaler mot brand, skador och förebyggande av stöld Om dig Du har 3-årigt gymnasium, godkända resultat från Väktarutbildning VU1+VU2 och B-körkort Du talar flytande svenska och engelska och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Du har ett stort säkerhetstänk, är serviceinriktad och sätter kundens intresse högt Du har god fysik då rondering delvis sker till fots Du har god kommunikationsförmåga och lätt för att samarbeta med andra Vårt erbjudande På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa. Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det: Vinstdelning Flexibla villkor för arbetstidsförkortning Friskvårdsbidrag Rekryteringsprocessen 1. Ansök 2. Intervju 3. Referenstagning 4. Hälsoundersökning 5. Signera Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten? Kontakta gärna Maria Starck, Chef Företagsskydd Oxelösund, tfn +46 70 340 3724 Kontakta Maria via LinkedIn - https://www.linkedin.com/in/maria-starck-6b6359212/ Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering. Facklig information lämnas av IF Metall som nås via vår växel på tfn 0155-254 000. Några ord från din blivande chef "Jag som blir din chef heter Maria Starck och är chef på Företagsskydd och säkerhetschef på SSAB i Oxelösund. Jag värdesätter ansvarstagande, samarbete och engagemang. Som väktare i Företagsskydd kommer du vara en viktig del i SSABs operativa säkerhetsarbete. Välkommen med din ansökan!" SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag som bygger en starkare, lättare och mer hållbar värld genom förädlade stålprodukter och tjänster. Tillsammans med våra partners har SSAB utvecklat SSAB Fossil-free™ steel och planerar att återuppfinna värdekedjan från gruvan till slutkunden, vilket i stort sett eliminerar koldioxidutsläpp från vår egen verksamhet. SSAB Zero™, ett till stor del koldioxidutsläppfritt stål baserat på återvunnet stål, stärker ytterligare SSABs ledande position och vårt heltäckande hållbara erbjudande oberoende av råvaran. SSAB har anställda i över 50 länder och produktionsanläggningar i Sverige, Finland och USA. SSAB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och sekundärnoterat på Nasdaq Helsingfors. Följ med oss på resan! www.ssab.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, X och YouTube.

13 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Säljare Oxelösund - Kickstarta din karriär!

Älskar du försäljning men vill ha mer rörelse i din vardag? Då är detta den perfekta tjänsten för dig! ArbetsuppgifterI tjänsten som fältförsäljare kommer du att arbeta med flertalet skickliga säljare där ni förmedlar tjänster och utbud från kundens uppdragsgivare till främst nya kunder. All försäljning sker via personliga möten där kunden har fått information om besöket i förväg. Vad får du som anställd? Kostnadsfri säljutbildning Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort till utlandsresor Utvecklingsmöjligheter inom bolaget Betalda resor runtom i Sverige Fantastiska kollegor! Arbetstider: Måndag – Fredag, 12.00 – 21.00 (Inga tidiga morgnar!) Företaget står för resorna, boenden och planering så du kan fokusera på försäljningen. Vi söker dig som… 18 + Är målmedveten och tävlingsinriktad Älskar att uppnå resultat Trivs bra med att arbeta självständigt likväl som i grupp Besitter hög socialkompetens Har lätt att bygga tillitsfulla relationer Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljning eller service för denna tjänst. Utbildning och karriär Här erbjuds du en unik möjlighet att kickstarta din försäljningskarriär genom att du tillhandahålls en omfattande grundutbildning i början av anställningen. Målet är att ge dig alla nödvändiga verktyg och kunskaper för att säkerställa din framgång i rollen som försäljare. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

13 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024