Lediga jobb i Sandviken

Sök totalt 134 lediga jobb i Sandviken

Simlärare till Parkbadet

Parkbadet är Sandvikens omtyckta och välbesökta bad- och friskvårdsanläggning med ett brett utbud av upplevelser, friskvård och träning. Anläggningen har många tillresande gäster och ligger intill stadsparken i centrala Sandviken. Parkbadet har äventyrsbad med rutschkanor, åtta simbanor, övningsbassäng och hoppbassäng, relaxavdelning, gym och ett café samt stora ytor för gruppträning. Vårt främsta uppdrag är att erbjuda olika former av träning i vatten, simskola och samtidigt vara ett attraktivt äventyrsbad och en komplett friskvårdsanläggning: Vi ska bidra till välmående både för kropp och själ. Kultur- och fritidsförvaltningen har en bred fritidsverksamhet som omfattar Parkbadet, idrott och idrottsanläggningar, friluftsliv, fritidsbank, utomhusbad och mötesplatser för ungdomar. Kulturverksamheten rymmer bland annat Kulturcentrum med bibliotek, konsthall och kulturskola samt flera scener. Till Parkbadet söker vi nu en medarbetare i rollen som Simlärare. Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner: - semesterväxling - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Du kommer vara en viktig del av Parkbadets helhet. Vi vill erbjuda ett brett utbud av upplevelser, allt från simskolan, äventyrsbad till gruppträning, och det blir ditt uppdrag att se till att gästerna trivs, känner sig trygga och att det är rent och snyggt överallt. Ditt huvuduppdrag är att vara ansvarig för simskoleverksamheten. Simskolan innefattar planering och undervisning för kommunens barn från förskoleklass till årskurs 4. Undervisningen sker främst i vattnet och förutom målen på simkunnighet jobbar vi även med vattenvana och att det ska vara en rolig och trygg upplevelse för barnen med simskola på Parkbadet. Vi har i samverkan med Kunskapsförvaltningen tagit fram en simkunnighetsplan som är det du kommer att arbeta utifrån. I simskolan har du alltid en kollega som du samarbetar med. Under perioder då ingen simskola förekommer ingår du i badgruppen och arbetar med badbevakning och städning. Som medarbetare på Parkbadet skapar du tillsammans med dina kollegor en välkomnande miljö för badupplevelser, friskvård och träning. En miljö där våra kunder och besökare trivs att vara och gärna kommer tillbaka till. Arbetstiden är främst dagtid och ett visst antal kvälls- och helgskift ingår i tjänsten. KVALIFIKATIONER Du har simlärarutbildning eller annan utbildning som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig. Det är meriterande om du har en poollivräddarutbildning, pedagogisk utbildning och/eller erfarenhet av att arbeta med att utbilda barn. Som person är du engagerad, serviceinriktad och har lätt för att hantera alla olika sociala situationer. Du har lätt för att samarbeta med andra, är ansvarsfull, kan ta egna initiativ och kan inspirera andra. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT I den här rekryteringen kommer vi att tillämpa fortlöpande urval. Det innebär att du kan bli kontaktad innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan! I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om du har skyddad identitet ber vid dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb

16 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Ambulanssjuksköterska i Mellansverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. ambulanssjuksköterskaiMellansverige I ambulansen jobbar en specialistsjuksköterska och en ambulanssjukvårdare, eller sjuksköterska, som ett team. Ingen dag eller uppdrag är det andra likt. Du möter olika patienter med olika tillstånd i varierande miljöer. Alltifrån multisjuka äldre till förlossningar och nyfödda barn, och utför akuta insatser för att rädda liv vid exempelvis olyckor. På en olycksplats samverkar ni ofta med polis, räddningstjänst och akutläkare. Från mer anvancerade intensivvårds- och kuvöstransporter till mindre vårdkrävande transporter. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. VUB inom prehospital sjukvård. Var:Mellansverige Omfattning: 100% Tidsperiod:2024-07-01 - 2024-07-28 Arbetstider:2-skift dag/natt, 08-19/19-08. Journalsystem:Mobimed, Melior.Sista ansökningsdag:Löpande Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Fordonstekniker elfodon Gästrikland

Vill du vara med och bidra till utvecklingen av elfordon inom Transdevs verkstadsorganisation och busstrafik i Gästrikland? Vi söker fordonstekniker till vår verkstad. Du kan vara erfaren, nyutbildad eller ha annan dokumenterad erfarenhet inom fordonsteknik. Största vikt lägger vi på vilja och förmåga. Hos oss kan du utvecklas vidare och kontinuerligt då vi erbjuder både grundläggande utbildningar samt utbildningar för specifika busstyper. Om Tjänsten Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är service, underhåll och reparation av affärens bussar. Med varierade arbetsuppgifter på vår verkstad kommer du att arbeta i ett positivt team bestående av en servicechef som du rapporterar till, en produktionsledare som leder det dagliga arbetet och andra duktiga busstekniker. För oss är det viktigt med gott samarbete, det är därför är viktigt att du är med och bidrar till en god arbetsmiljö. Det finns goda möjligheter till utveckling då vi i december 2023 skiftade nästan hela vår fordonsflotta från HVO till el bussar och det innebär nya utvecklingsmöjligheter. Din bakgrund och kompetens Du ska ha en fordonsutbildning /alt yrkeserfarenhet/färdigheter inom fordon och teknik eller erfarenhet av liknande arbete. Datakunskaper Goda kunskaper i svenska språket B-Körkort Dokumenterade kunskaper inom EL är meriterande Som fordonstekniker/mekaniker på Transdev får du en roll i en spännande bransch och dessutom fyller rollen en viktig samhällsfunktion. Transdev är ett företag med en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar för att öka kollektivtrafiken. Våra värderingar Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Mer om tjänsten och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi har verkstad både i Sandviken och i Gävle, det kommer att vara ca 2-3 tekniker på varje verkstad. Vi ser fram emot att få din ansökan bestående av CV och personligt brev, ansök direkt på vår hemsida. Sök gärna snarast då vår rekrytering pågår löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.Omfattning: Heltid, 6 mån provanställning tillämpasPlaceringsort: SandvikenAnställningsform: Tillsvidareanställning, 6 mån provanställning tillämpasStartdatum: OmgåendeLön: Enligt kollektivavtal Om rekryteringsprocessenLåter detta som ditt nya jobb? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 2024-07-31 Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare:Andreas Elebring, Operativ chef 010 179 0125 Fanny Jacobson, Produktionsledare 010 179 0120 Om oss Transdev Sverige har cirka 6 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Min Doktor söker vaccinationssköterska till Apotek Hjärtat i Sandviken

Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos ossDu är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se vår film om hur det är att arbeta hos oss Det här söker vi hos digVi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Sandviken. Tjänsten omfattar 1-3 veckodagar i veckan på ett kontinuerligt schema. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Sandviken Omfattning:Avtalad visstidsanställning/ tillsvidareanställning 1-3 dagar i veckan Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min DoktorMin Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Undersköterska Falck Hälsocentral – vikariat under sommaren

Med 1 000 experter på närmare 100 enheter över hela landet är Falck Sveriges mest kompletta leverantör av tjänster inom hälsa och arbetsliv. Vi erbjuder företagshälsovård, kris- och personalstöd, organisations- och ledarskapsutveckling, omställnings- och karriärtjänster samt primärvård och hälsotjänster för privatpersoner. Falcks tjänster inom hälsa och arbetsliv når 1,2 miljoner människor över hela Sverige och bidrar till ett hållbart arbetsliv och privatliv för alla. Falck bedriver en attraktiv hälsocentral mitt i centrala Sandviken. Vår hälsocentral har drygt 10 000 listade patienter med ständigt ökande antal. På vår hälsocentral finns idag cirka 35 medarbetare inom flera professioner och med olika specialutbildningar. Tillsammans utvecklar vi verksamheten. Rollen som undersköterska i Falcks Hälsocentral innebär att du är med och ansvarar för en professionell leverans av tjänster till våra patienter. Du är spindeln i nätet i vår dagliga verksamhet. Som undersköterska är du labb-ansvarig, tar hand om medicinteknisk utrustning och bistår dina kollegor med ex. provtagning, arbets-ekg, EKG och Spirometritest i samband med hälsoundersökningar. Du assisterar läkarna i samband med olika undersökningar som gynundersökning, prickmottagning och operationer. Vi har även mottagningsbesök som ex omläggningar, suturtagning, blodtryckskontroller och gör hembesök. Som undersköterska har du även rollen som administratör där du hanterar labbsvar, administrerar kallelser, ansvarar för telefonservice och posthantering och utför beställningar. Vi söker • En utbildad undersköterska med erfarenhet från primärvård eller liknande verksamhet. • En person som brinner för att leverera professionell service till kunder. • Goda IT-kunskaper är viktigt då datorn är vårt främsta arbetsverktyg. • Du har stark drivkraft och är engagerad, målinriktad och flexibel. Du har dessutom mycket god kommunikativ förmåga och samarbetsförmåga. Du känner igen dig i våra Winning Behaviours: • Vi bryr oss om • Vi bygger förtroende • Tillsammans skapar vi mer värde Övrigt Visstidsanställning under juni-augusti. Tjänstgöringsgrad heltid, arbetstid måndag-fredag 8-17. Tillträde enligt överenskommelse. Är du intresserad? För ytterligare information är du välkommen att kontakta samordnare/chefsstöd Ann-Charlotte Blom Olsson på telefon 026-420 8302 alt 070-5223720. eller e-mail: [email protected]. Välkommen med din ansökan senast 2024-05-22. Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista datum för ansökan. Vi undanber oss kontakt från annonserings- och rekryteringsföretag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Projekt Rehabassistent till Rehabenheten

Omsorgsförvaltningen med cirka 1275 anställda omfattar fyra verksamhetsområden, ordinärt boende, särskilt boende, LSS och socialpsykiatri samt HSL och korttidsboenden. Utöver ledningsgrupp och linjeorganisation finns en handläggarenhet samt stödfunktioner såsom ekonomer, HR, systemstöd, utvecklare och allmänt administrativt stöd. Omsorgsförvaltningen erbjuder ett meningsfullt och betydelsefullt arbete där ditt bidrag möjliggör vår strävan att ge en kvalitativt god omsorg och vård till kommunens medborgare. På Rehabenheten arbetar både arbetsterapeuter och fysioterapeuter/sjukgymnaster, just nu är det 9 arbetsterapeuter och 11 fysioterapeuter/sjukgymnaster. Vi arbetar med Hälso-och sjukvård i hela Sandvikens kommun mot Särskilda boenden (SÄBO) Hemsjukvård (HSV) och 2 Korttidsenheter. Enheten vill nu testa en ny befattning som kan underlätta för våra legitimerade arbets- och fysioterapeuter. ARBETSUPPGIFTER Rollen är tänkt att innehålla arbetsuppgifter som idag utförs av legitimerad personal men som kan göras av icke legitimerad personal. Uppgifter som kan komma att ingå är tex. • handräckning till leg. personal vid patientbesök samt träningar • efter utbildning utföra utprovning av enklare hjälpmedel • hjälpmedelsuppföljningar • ansvar för bilar • personalkläder • köksbestyr • beställningar av kontors- och förbrukningsmaterial • fakturagranskningar • arbeta med logistikprogram för spårbarhet av hjälpmedel Uppgifterna kan förändras eftersom rollen arbetas fram under projekttiden. KVALIFIKATIONER Du är undersköterska med några års erfarenhet från yrket. Du är självgående och drivande samt tar egna initiativ då tjänsten är under utveckling. Du behöver vara bekväm med att arbeta med olika digitala program då flera av arbetsuppgifterna kräver detta. I rollen behöver du ha körkort för personbil (B). Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om du har skyddad identitet ber vid dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Apotekstekniker till Apotek Hjärtat ICA Maxi Sandviken

Därför ska du jobba hos oss, Apotekschef Emma berättar: Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Sandviken! Här finns närhet till fantastisk natur och chans till avkoppling eller sportslig aktivitet i alla former. För mig som chef, är det viktigt att du drivs av att göra goda kundmöten, hjälpa kollegor på alla sätt och ser vad som behöver göras för stunden. Du är inte rädd för att kommunicera och ser positivt på att hitta lösningar för de hinder som kan dyka upp i vardagen. Vi är ett populärt, växande apotek, som kräver sin tekniker, så noggrannhet och ordning är önskvärt. Våra kunder är till stor del ICA Maxi-kunder som kommer för tillgängligheten och relationen med oss. Men kunder från hela Sandviken kommer till oss, stammisar och turister. Vi har öppet alla dagar 9–21 och en stor parkering precis utanför dörren. Gävle ligger endast 20 min bort, så det går att pendla enkelt till jobbet om du bor där. Tjänsten är en tillsvidareanställning som apotekstekniker. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Såhär jobbar en apotekstekniker på Hjärtat! Som apotekstekniker på Hjärtat arbetar du omväxlande med försäljning, professionell rådgivning och kassatjänst inom egenvården Som den duktiga kundfokuserade apoteksteknikern du är, bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är utbildad apotekstekniker. Du är flexibel, utåtriktad och starkt kundfokuserad. Du är en förtroendeingivande och kunnig rådgivare som vill hjälpa kunderna till bättre hälsa och välmående. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Varuansvarig, och Säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2024-06-30 Kontaktperson: Emma Larsson, [email protected] Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Tandläkare - Smile Sandviken

Hos oss på Smile får du chansen att vara med och skapa Sveriges bästa tandvård. Här får du gehör för dina tankar och idéer – i teamet, på kliniken och i hela Smile. Vi som arbetar på Smile är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitét och utveckling. Till vår fina klinik i Sandvikensöker vi nu en tandläkare. Här får du möjligheten att arbeta på toppen av din kompetens samtidigt som du blir en del av ett härligt och engagerat team, med detta skapas goda möjligheter till dig att kompetensutvecklas. Missa inte möjligheten att bli en del Smile!Att vara tandläkare hos Smile Tandvård Som allmäntandläkare inom Smile är du specialist i oral diagnostik och ansvarar för att arbetet som utförs är patientsäkert och följer god kvalité. En viktig del i ditt arbete är att erbjuda hälsofrämjande och förebyggande tandvård tillsammans med ditt tandvårdsteam. På Smiles olika kliniker kan du komma att utföra allt från vanliga undersökningar till akut tandvård och mer avancerade behandlingar. På våra kliniker har vi regelbundet gemensamma klinik- och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. På Smile arbetar vi i Frenda. Vem söker vi? Smile Tandvårds medarbetare är avgörande för vår framgång. Därför är din inställning och personlighet A & O för oss. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Smile är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig och prestigelös.Vi arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken och som tandläkare hos oss har du möjlighet att ge den bästa kvalitativa vården till dina patienter. Utöver ovan kompetenser ser vi att du: Innehar svensk legitimation som tandläkare Har arbetslivserfarenhet som tandläkare Talar & skriver god svenska Om oss Vår vision - Friska leenden i hela Sverige - tar sikte på att Smile verkar för friska patienter i hela landet. Vår ambition är inte begränsad till storstad eller mindre orter, till söder eller norr. Vi vill finnas för våra patienter i hela landet. På 15 år har vi vuxit till en av Sveriges ledande tandvårdsleverantörer som tillhandahåller modern, högkvalitativ tandvård till över 300 000 patienter. Vi är hela Sveriges tandläkare med klinker över hela landet och vi gör skillnad. Tillsammans med våra systerorganisationer inom Colosseum Dental Group tillhandahåller vi tandvård för mer än 3 miljoner patienter i 11 länder i Europa. Smiles erbjudande Vi erbjuder ett omväxlande arbete och kunskapsutbyte med erfarna kollegor. Vi är en organisation i ständig tillväxt och arbetar kontinuerligt med att förbättra vår verksamhet. Hos oss finns möjligheter för dig att vidareutvecklas samt bidra med ditt engagemang. Genom Smiles interna utbildningssatsning Smile at Work finns goda möjligheter till utveckling. Som medarbetare på Smile blir du en del av ett stort nätverk då vi är en del av Colosseum Dental Group. Colosseum Dental Group är en ledande europeisk tandvårdsleverantör som driver mer än 550 moderna, välutrustade kliniker och 50 labb på elva europeiska marknader. Nästan 10 000 skickliga tandläkare utför behandlingar av hög kvalitet som täcker alla specialiteter och strävar efter utmärkt patientvård. För oss på Smile är det också viktigt att ha kul tillsammans och fira våra framgångar. Självklart har vi goda villkor och förmåner. Vi erbjuder bland annat tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag, en förmånsportal med flertalet rabatter och erbjudanden mm. Anställningsform och tillträde Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med en omfattning som motsvarar 100%. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag.Anställningen inleds med en provanställning. Ansökan och frågor Har du läst så här långt tror vi inte att du missat Smiles framåtanda, och delar den med oss.Vi hoppas och tror dåatt tjänsten hos oss på Smilekan vara intressantför dig.Du ansöker till tjänsten genom vårt digitala ansökningsformulär, så återkommer vi till dig via mail eller telefon för återkoppling så snart vi har möjlighet. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att på ett objektivt tillvägagångssättidentifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa i rollen.Utöver arbetspsykologiska tester kan vidare urval förekomma genom intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll för de kandidater som går vidare i processen. Det som avgör vilka kandidater som går vidare i processen är tjänstens kravprofil. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst och vi kommer i processen skicka ut en eller flera frågor om oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Har du specifika frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chef för kliniken Christel Palm:[email protected] ansvarig rekryterare Amanda Wyser:[email protected]. Vilka är Smile?Som Sveriges största privata tandvårdskedja är det viktigt för oss att vi skapar delaktighet och gemenskap på våra kliniker. Tillsammans med våra över 950 medarbetare vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakten inom svensk tandvård. Hos oss blir du en del av ett stort nätverk och vår bredd ger stora möjligheter både för personlig utveckling och vidareutbildning. Vi strävar ständigt efter att arbeta i linje med våra värderingar: Collaboration, Care och Entrepreneurship.Läs mer om oss på vår karriärsida https://karriar.smile.se/.

15 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024