Lediga jobb i Skövde

Sök totalt 422 lediga jobb i Skövde

Lärare Vård- och omsorgsprogrammet, Gymnasium Skövde Västerhöjd

I rollen blir du en del av Sektor barn och utbildning. Hos oss står barnens och ungdomarnas utveckling i fokus. Vi arbetar med utbildning från förskola till gymnasieskola och vi strävar efter en pedagogisk helhetssyn från 1 till 20 år. Du ser digitala verktyg som en naturlig del i av din arbetsvardag. Vi är säkra på att du nyttjar digitaliseringen för att tillgängliggöra undervisningen och att du är nyfiken på hur detta kan gagna barns och elevers lärande. Du har tillgång till digitala verktyg i undervisningen och har ett nära samarbete i ett kollegialt lärande. Som medarbetare i Skövde kommun är du en viktig spelare i ett lag som varje dag, året om levererar tjänster och service till våra kunder. Det är i mötet med våra kunder som värdet av vårt arbete uppstår. Vi tror på innovation, delaktighet och ett engagerat ledarskap. Vi tror också på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke. Vi satsar på dig som medarbetare och erbjuder därför förmånliga pensionsvillkor, friskvårdsbidrag samt flera friskvårdsaktiviteter och erbjudanden. Och det bästa av allt. Vi har plats för fler. Skövde kommuns organisation är stor och innehåller allt från omsorg, stöd och utbildning för våra medborgare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Arbetet kan se lite olika ut beroende på vilken verksamhet vi arbetar i men alla representerar samma arbetsgivare, Skövde kommun. Vi är öppna och lyhörda Vi tar ansvar för helheten Vi gör varandra bättre Vi vågar Välkommen - tillsammans förverkligar vi drömmar och får Skövde att växa! Gymnasium Skövde är samlingsnamnet för kommunens två gymnasieskolor Kavelbro och Västerhöjd. Tillsammans erbjuder skolorna 16 nationella gymnasieprogram, introduktionsprogram med olika inriktningar samt gymnasiesärskola med fyra nationella program och individuellt program. Vi erbjuder också nationella idrottsutbildningar inom handboll och fotboll. Skolorna har ett brett internationellt kontaktnät och utbyte med andra länder. Vi ingår även i Teknikcollege och Vård- och omsorgscollege. Gymnasium Skövde har idag cirka 2 300 elever och 300 anställda. Läs mer: www.gymnasiumskovde.se ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär planera, genomföra och utvärdera undervisningen i olika kurser på vård och omsorgsprogrammet. I arbetet kommer det ingå mentorskap samt arbetsplatsbesök när eleverna är ute på APL, vilket kräver att du har körkort och tillgång till bil. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad sjuksköterska och behörig yrkeslärare. Du vill bidra till välutbildade medarbetare inom vården. Som lärare på vård och omsorgsprogrammet blir du en del i ett team där alla strävar efter att ge våra elever den bästa utbildningen. För att trivas hos oss behöver du vara driven, flexibel och lyhörd. Du tycker om att arbeta i grupp men också vara del i ett team. Du är en stor och viktig del i elevernas utveckling, men är också en viktig del i Gymnasium Skövdes fortsatta utveckling. Du är öppen för nya arbetssätt och har en positiv människosyn. Du är också ansvarstagande och resultatmedveten och antar gärna nya utmaningar. Vår verksamhet bygger på kontinuerlig samverkan och utveckling, vilket innebär att det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga i förhållande till elever, lärare, vårdnadshavare och andra samarbetspartners både inom och utom den egna organisationen. Eleverna står i centrum och det är viktigt att du som person passar in i verksamheten, vilket gör att vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Jämställda och jämlika verksamheter är väldigt viktigt för oss. Olika bakgrunder och tillhörigheter ser vi som en tillgång. Våra arbetsplatser ska också vara fria från diskriminerande strukturer. Skövde är en öppen och växande stad, med många mötesplatser. Var du än är har du nära till natur och friluftsliv, kultur och aktiviteter för alla åldrar. I Skövde är vi vana vid en hög nivå på alla plan. Här finns bland annat Högskolan i Skövde, Försvarsmakten och Skaraborgs sjukhus. Vi har många framgångsrika företag och startups samt internationella innovationsarenor för industri och dataspelsutveckling. Skövde är staden som inte nöjer sig med något annat än att ligga i framkant. Välkommen att vara med och spela med oss du också! Vi kommer att kalla till intervjuer löpande under ansökningstiden. Inför ev. intervju ska utdrag ur belastningsregistret uppvisas. Har du skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Servicetekniker sökes omgående!

Just nu söker vi servicetekniker till en av våra kunder i Skövde. Det är ett fritt och varierande arbete som bland annat innefattar: service, reparation och underhåll av maskiner och utrustning. Du tar självständigt ansvar för dina ansvarsområden, är ordningsam, flexibel och lösningsorienterad.  För att vara passande för rollen ser vi att du är en lättsam person som gillar ordning och reda. Detta är en allt i allo roll, där du kommer få chansen att lära dig otroligt mycket inom området. Om du vill arbeta på en bra arbetsplats med goa kollegor är detta helt rätt jobb.  Krav  Behärskar svenska i tal och skrift  B-körkort  Låter detta intressant? Ansök redan idag genom att skicka in ditt CV via annonsen. Urvalet sker löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Socialt extrajobb i Skövde och Lidköping | Sommar

Just nu söker vi på Manpower dig som vill ta dig an ett extrajobb till vår kunds verksamhet i Skövde och Lidköping. Är du på jakt efter ett extrajobb som är socialt och som dessutom är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande? Då kan det vara just dig vi letar efter! Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Om jobbet som datorutdelare I rollen som datorutdelare kommer du att ha blandade arbetsuppgifter, främst kommer det handla om att leverera ut datorer till kunder i Skövde och i Lidköping. Kan även handla om emballagehantering samt att hålla enklare genomgångar för grupper gällande datorerna. Övrig information Placeringsort: Skövde och Lidköping Anställningsform: Extrajobb, kort uppdrag mellan augusti och september Arbetstider: Dagskift, främst mellan 07.00-16.00 Upplärning: 5 augusti i Skövde Är det dig vi söker till tjänsten? För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt och att du känner dig bekväm med att ha mycket eget ansvar. Du ska vara en person som inte har några svårigheter att prata inför andra människor. Vi söker dig som är social och gillar att vara strukturerad och organiserad. Det är också viktigt att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Krav för tjänsten är att du * Behärskar svenska i både tal och i skrift * Kan prata inför andra människor * Har god förståelse i engelska * B-körkort och tillgång till bil Meriterande för tjänsten är om du har ett tekniskt intresse. Kunderna du kommer att åka till är i Skövde och Lidköping. För att bli aktuell för tjänsten ska du kunna ta dig till samtliga områden! I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Glassplockare!

Om jobbet Vi söker just nu dig som vill plocka upp glass-leveranser i matbutiker på lördagar i sommar. FMCG Partner kommer vara din arbetsgivare men du jobbar åt ett specifikt glass-företag med att fylla på glass i olika butikers frysdiskar framför allt på Lördag förmiddag. Varje person kommer ansvara för 1-3 butiker och kommer besöka dessa varannan vecka som minst. All rapportering efter uppdraget sker digitalt så du behöver vara någorlunda tekniskt lagd samt äga en smartphone med möjlighet att ta bilder. FMCG Partner utbildar dig så du behöver inte ha jobbat med detta tidigare men det är såklart meriterande om du har vana från att jobba i butik. Om den vi söker Jobbet passar dig som... Kan jobba minst varannan lördag på förmiddagen under perioden v.25-34 Är ansvarsfull, trevlig, lättlärd och serviceminded. Är relativt stark & klarar av att fylla på glass i butikernas frysdiskar Jobbar bra självständigt Är effektiv och gillar att tävla med sig själv Har inställningen att problem är till för att lösas och slutför alltid det du påbörjat. Gillar ordning och reda och njuter av att se ett färdigt resultat av ditt arbete. Har fyllt 18 år Har körkort samt egen bil (det är ett stort plus men inget måste). Varför ska du jobba med oss? Förutom ett grymt extrajobb så erbjuder vi dig en bra marknadsmässig lön, betald restid mellan butikerna, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. Vi ser fram emot din ansökan och önskar dig ett stort lycka till!

16 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Gruppchef till stöd och service 2, lokalpolisområde Östra Skaraborg

Är du redo för en större uppgift? Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 38 500 medarbetare och är organiserad i sju polisregioner, ett antal nationella avdelningar samt ett kansli. Myndigheten befinner sig i en omfattande tillväxt som kommer att pågå de kommande åren. Detta för att kunna möta framtidens utmaningar. Att arbeta för polisen är att skapa trygghet i människors liv. Varje dag. Polisområde Skaraborg är ett av fem polisområden i polisregion Väst. Polisområde Skaraborg sträcker sig över 15 kommuner och är indelat i två lokalpolisområden: västra Skaraborg och östra Skaraborg. På polisområdesnivå finns en utredningssektion och ett polisområdeskansli. Lokalpolisområde östra Skaraborg ingår i polisområde Skaraborg. Inom lokalpolisområdet finns det ingripande- och brottsförebyggande verksamhet, utredningsgrupper samt stöd och service. Vi söker nu dig som vill arbeta som gruppchef för stöd/service 2. Stöd och service grupp 2 består av medarbetare på olika orter inom lokalpolisområdet östra Skaraborg med ett uppdrag i både den externa såväl som den interna servicen i polisverksamheten. Inom gruppen hanteras verksamhetsfrågor inom stödområdet, såsom utredningsexpedition som utgör ett administrativt stöd till utredningsverksamhet, vaktmästeri samt fordonsservice. ARBETSUPPGIFTER Uppdraget som gruppchef för stöd och service 2 Som chef för stöd och service rapporterar du till lokalpolischefen amt ingår i lokalpolisområdets ledningsgrupp, där ni tillsammans ansvarar för att uppdrag genomförs samt att driva myndighetens förändrings- och utvecklingsarbete. Du har särskilt ansvar stöd och service 2 och dess resultat. Som gruppchef företräder du hela Polismyndigheten både internt och externt samt arbetar för att stärka förtroendet för polisverksamheten. Att vara chef och ledare inom Polismyndigheten innebär att skapa trygghet och bygga förtroende genom att utöva ett uppriktigt, modigt och lyhört ledarskap med tillit till andras kompetens och förmåga. Som chef driver du utveckling genom att inspirera och uppmuntra till reflektion och återkoppling på ett sätt som utgår från att vi följer lagen och behandlar människor lika. Du skapar förutsättningar och verkar för goda relationer som bidrar till att vi agerar tillsammans utifrån vad som är bäst för medborgarna och uppdraget som helhet. KVALIFIKATIONER Detta är en möjlighet för dig som har: • minst 6 månaders sammanhängande erfarenhet av att ha arbetat som arbetsledare, projektledare eller liknande • för befattningen relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis inom juridik eller offentlig förvaltning eller polisexamen alternativt annan utbildning i kombination med erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig • erfarenhet av att delta i förändrings- och utvecklingsarbeten • erfarenhet av aktuellt verksamhetsområde • Körkort behörighet B Vi ser det som meriterande om du utöver detta även har: • erfarenhet av att leda andra mot uppsatta mål och resultat • erfarenhet av budgetansvar • erfarenhet av polisorganisationens verksamhet • ingått i ledningsforum • erfarenhet av att delta i/driva samverkan med samhällsaktörer utanför polisorganisationen/den egna organisationen • chefs- och ledarskapsutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant När vi anställer kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och ledarskapsförmågor. Som grund för den bedömningen ligger Polismyndighetens ledarkriterier. Ledarkriterierna anger en beskrivning av ett önskvärt ledarskap inom Polismyndigheten och omfattar följande förmågor: • analys och helhetssyn • mål och resultat • utveckling och förändring • social säkerhet • muntlig och skriftlig kommunikation • skapa delaktighet och motivation Läs mer om ledarkriterierna https://polisen.se/ledarkriterier/ Om inte länken är klickbar kopiera och klistra in länktexten i din webbläsare. Som en del i urvalsprocessen kommer även tester att användas. ÖVRIGT Arbetsort: Skövde Arbetstid: Dagtid, flex Från och med maj 2024 använder vi inte personligt brev i våra rekryteringsprocesser. Vi ber dig istället att bifoga ditt CV där du tydligt beskriver på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter kopplat till aktuell rekrytering. Du kan se den kompletta kravprofilen i jobbannonsen. Utöver CV behöver du även besvara ett antal urvalsfrågor som en del av din ansökan. Dessa frågor utgår från aktuell kravprofil och att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Vänligen notera att eventuella krav ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Gruppchef till stöd och service 3, lokalpolisområde östra Skaraborg

Är du redo för en större uppgift? Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 38 500 medarbetare och är organiserad i sju polisregioner, ett antal nationella avdelningar samt ett kansli. Myndigheten befinner sig i en omfattande tillväxt som kommer att pågå de kommande åren. Detta för att kunna möta framtidens utmaningar. Att arbeta för polisen är att skapa trygghet i människors liv. Varje dag. Polisområde Skaraborg är ett av fem polisområden i polisregion Väst. Polisområde Skaraborg sträcker sig över 15 kommuner och är indelat i två lokalpolisområden: västra Skaraborg och östra Skaraborg. På polisområdesnivå finns en utredningssektion och ett polisområdeskansli. Lokalpolisområde östra Skaraborg ingår i polisområde Skaraborg. Inom lokalpolisområdet finns det ingripande- och brottsförebyggande verksamhet, utredningsgrupper samt stöd och service. Vi söker nu dig som vill arbeta som gruppchef för stöd och service 3. Stöd och service grupp 3 består av både polis- och civilpersonal med ett brett uppdrag. Inom gruppen hanteras verksamhetsfrågor i den lokala polisverksamheten såsom reception, anmälningsmottagning och resehandlingsverksamhet. ARBETSUPPGIFTER Uppdraget som gruppchef för stöd och service 3 Som chef för stöd och service rapporterar du till lokalpolischefen amt ingår i lokalpolisområdets ledningsgrupp, där ni tillsammans ansvarar för att uppdrag genomförs samt att driva myndighetens förändrings- och utvecklingsarbete. Du har särskilt ansvar stöd och service 3 och dess resultat. Som gruppchef företräder du hela Polismyndigheten både internt och externt samt arbetar för att stärka förtroendet för polisverksamheten. Att vara chef och ledare inom Polismyndigheten innebär att skapa trygghet och bygga förtroende genom att utöva ett uppriktigt, modigt och lyhört ledarskap med tillit till andras kompetens och förmåga. Som chef driver du utveckling genom att inspirera och uppmuntra till reflektion och återkoppling på ett sätt som utgår från att vi följer lagen och behandlar människor lika. Du skapar förutsättningar och verkar för goda relationer som bidrar till att vi agerar tillsammans utifrån vad som är bäst för medborgarna och uppdraget som helhet. KVALIFIKATIONER Detta är en möjlighet för dig som har: • minst 6 månaders sammanhängande erfarenhet av att ha arbetat som arbetsledare, projektledare eller liknande • för befattningen relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis inom juridik eller offentlig förvaltning eller polisexamen alternativt annan utbildning i kombination med erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig • erfarenhet av att delta i förändrings- och utvecklingsarbeten • erfarenhet av aktuellt verksamhetsområde • körkort behörighet B Vi ser det som meriterande om du utöver detta även har: • erfarenhet av att leda andra mot uppsatta mål och resultat • erfarenhet av personalplanering • erfarenhet av polisorganisationens verksamhet • ingått i ledningsforum • erfarenhet av att delta i/driva samverkan med samhällsaktörer utanför polisorganisationen/den egna organisationen • chefs- och ledarskapsutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant När vi anställer kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och ledarskapsförmågor. Som grund för den bedömningen ligger Polismyndighetens ledarkriterier. Ledarkriterierna anger en beskrivning av ett önskvärt ledarskap inom Polismyndigheten och omfattar följande förmågor: • analys och helhetssyn • mål och resultat • utveckling och förändring • social säkerhet • muntlig och skriftlig kommunikation • skapa delaktighet och motivation Läs mer om ledarkriterierna https://polisen.se/ledarkriterier/ Om inte länken är klickbar kopiera och klistra in länktexten i din webbläsare. Som en del i urvalsprocessen kommer tester att användas. ÖVRIGT Arbetsort: Skövde Från och med maj 2024 använder vi inte personligt brev i våra rekryteringsprocesser. Vi ber dig istället att bifoga ditt CV där du tydligt beskriver på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter kopplat till aktuell rekrytering. Du kan se den kompletta kravprofilen i jobbannonsen. Utöver CV behöver du även besvara ett antal urvalsfrågor som en del av din ansökan. Dessa frågor utgår från aktuell kravprofil och att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Vänligen notera att eventuella krav ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Serviceelektriker - Skövde

Är du elektriker med minst 2 års erfarenhet och vill ha en arbetsplats med schyssta anställningsvillkor, härliga kollegor och en arbetsmiljö där du kan vara dig själv? Just nu söker vi en självgående serviceelektriker till vår kund i Skövde! Arbetsuppgifter Som serviceelektriker hos vår kund är arbetsuppgifterna omväxlande och varierande, tillsammans med dina kollegor tar ni ett stort ansvar. Du tar dig runt med servicebil i Göteborg med omnejd för att utföra bland annat installationer på serviceuppdrag där du utför kvalitetskontroller, felsökning, reparationer och nyinstallation. Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter till att utvecklas! Arbetet är på heltid, dagtid. Tillträde snarast, eller enligt överenskommelse. Vem söker vi? Vi söker dig som är elektriker och har minst 1-2 års erfarenhet inom yrket och som är sugen på att ta nästa steg, till ett företag som lägger stor kraft på att vidareutveckla dig! Utöver din tidigare yrkesbakgrund ser vi att du är noggrann och social. I ditt arbete kommer du ha kundkontakter och din förmåga att skapa goda relationer är av stor vikt. Du har lätt för att planera och prioritera ditt arbete. Du trivs både med att jobba på egen hand och tillsammans med andra. För att arbetet ska fungera väl ser vi också att du är flexibel, självgående och målmedveten. -B Körkort Anser du att du är som klippt och skuren för jobbet? Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Ange referens: Serviceelektriker i ditt mail. Om oss Boost är ett rekrytering- och bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med över 14 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Installationselektriker - Skövde

Är du elektriker med minst 1 års erfarenhet och vill ha en arbetsplats med schyssta anställningsvillkor, härliga kollegor och en arbetsmiljö där du kan vara dig själv? Just nu söker vi en erfaren och självständig elektriker till vår kund i Skövde. Arbetsuppgifter Som elektriker hos vår kund får man ett varierande arbete och utför arbetsuppgifter inom allt ifrån installation och reparation, till underhåll och ombyggnationer. Du jobbar med ett sammansvetsat gäng, där ni tillsammans utför arbetsuppgifterna som tar teamet i mål. Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter till att utvecklas! Arbetet är på heltid, dagtid. Tillträde snarast, eller enligt ÖK. Vem söker vi? Vi söker dig som är elektriker och har minst 1-2 års erfarenhet inom yrket och som är sugen på att ta nästa steg, till ett företag som lägger stor kraft på att vidareutveckla dig! Utöver din tidigare yrkesbakgrund ser vi att du är en social person, med en positiv inställning till ditt yrke och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du trivs både med att jobba på egen hand och tillsammans med andra. För att arbetet ska fungera väl ser vi också att du är flexibel, självgående och målmedveten. Vi lägger också stor vikt vid att du är en lagspelare. -B Körkort Anser du att du är som klippt och skuren för jobbet? Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Ange referens Installationselektriker ditt mail. Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 14 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
2 Takmontörer

Vi söker 2 st takmontörer på främst takpapp men även PVC och gummidukar är meriterande. Minst 1 självgående med erfarenhet. Vi är ett gammalt familjeföretag från 1940 med ett 20-tal anställda som har och kommer att ha mycket jobb i hela skaraborgs län. Ni kommer att komma till ett omtyckt företag med möjligheter att avancera inom vårt företag men även inom koncernen Teqt Group. Vi ser gärna att ni i ett första skede skickar in ett CV via mejl på [email protected] Välkomna

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Vi söker Säljare till Sesol i Skövde!

Din framtida utmaningTill vårt kontor i Skövdesöker vi vår nästa säljstjärna. I denna roll kommer du att jobba tätt med försäljningschef och ett grymt säljteam där alla delar ett tävlingslystet sinne och drivs av utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Som säljare hos oss arbetar du med att besöka nya kunder, främst inom lantbruks- och villasektorn, på förbokade möten som bokats åt dig av våra mötesbokare. Vem är vår perfekta matchning? För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi vill att du har har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet inom B2B, bilhandeln, detaljhandeln eller DVH. erfarenhet av teknisk försäljning. erfarenhet från samma bransch. arbetat i CRM system. Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv lön och provision utan tak. Du får utbildning från första dagen tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer, för att du ska ta dig till nästa nivå inom försäljning ihop med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning över hela bolaget, på regelbundna träffar för utbyte av erfarenheter och kompetenser. Som anställd på Sesol får du även möjlighet att delta i attraktiva tävlingar, på roliga after works och storslagna kick-offer. Vi erbjuder även alla våra anställda att vara med i vår Golden League - ett program med fokus på kompetensutveckling. Andra goda förmåner som bland annat förmånsbil finns även för dig som säljare. Bra att veta om anställningen Lön: Fast och rörlig Placering: Skövde Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid. Vi tillämpar 6-månaders provanställning på samtliga av våra anställda. Vi förstår att du vill söka jobbet direkt, men detta är också bra att veta!Ansökan tas endast emot här på vår karriärsida. Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontakten finner du nedan. På Sesol blir alla arbetstimmar soliga. Gör som över 1000 andra och maxa dina soltimmar du också. Kliv in i värmen hos oss på Sesol – en solsäker arbetsplats! Om Sesol AB Vi älskar solen lite mer än andra – att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Vi är idag över 1000 medarbetare som tillsammans står för över 2 miljoner soltimmar om året. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med huvudkontor i Jönköping och etableringar på 13 andra orter i södra och mellersta Sverige är vi en arbetsgivare för alla som vill kliva ut ur skuggan och in i solen. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024