Lediga jobb i Uddevalla

Sök totalt 258 lediga jobb i Uddevalla

Fordonsanpassare till Bewa Intraf

Om Bewa Intraf Bewa Intraf AB har över 30 års erfarenhet av anpassningar av färdtjänst, skolbuss, sjuktransport, funktionshindrade och specialfordon. Vi har två anläggningar som är belägna i Munkedal samt i Uddevalla, Västra Götaland och har ca 50 anställda. Företaget startades 1987 och har därefter vuxit till en av Nordens största påbyggare i branschen. Vår ledstjärna är erfarenhet och gediget kunnande i samråd med kundens önskemål. Om tjänsten I rollen som Fordonsanpassare kommer du att få jobba med kundspecifika anpassningar av fordon. Du kommer att arbeta med inredning och anpassningar inom olika verkstadsprojekt, med på- och ombyggnationer av olika typer av fordon. Variationen i arbetet innebär att du behöver kunna vara lösningsorienterad och inte vara rädd för att testa nya lösningar. Arbetet kommer att utföras i en mindre grupp men dina arbetsuppgifter kommer mestadels att utföras självständigt. Din erfarenhet Vi tror du har relevant utbildning inom industriprogrammet, fordonsprogrammet eller liknande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med slutmontering av fordon. Elkunskap är meriterande. Din personlighet Som person är du ansvarstagande, lösningsorienterad, och driven. Har ett intresse av teknik, bilar eller elektronik. Du tycker om att jobba med händerna och är mån att få en bra slutprodukt. Du är praktiskt lagd och har ett öga för detaljer. Det är viktigt att du även är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag! Denna rekrytering sker i samarbete med Bahusia. Om Bahusia Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer. Läs mer om oss på www.bahusia.se För mer information Håkan Karlsson, telefon 0522 44 02 43 Välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Boendeassistent HVB (främst kväll med sovande jour)

Pilkasens gård är ett litet HVB-hem beläget i en vacker miljö på en hästgård i utkanten av Uddevalla. Vi riktar oss mot flickor och pojkar 14-18 år med psykosocial problematik som kan yttra sig i t. ex. svårigheter med känsloreglering, låg impulskontroll, självskadebeteende, bristande förståelse för sociala normer, skolproblematik, riskfyllt umgänge eller i att ha provat droger (ej missbruk). Vi tar emot ungdomar med psykiatriska diagnoser. För att komplettera vår ordinarie personalstyrka så söker vi nu dig som vill jobba som boendeassistent 1-2 kvällspass (med sovande jour) per vecka. Ett pass kan vara förlagt tex. 21:00-23:00 (23:00-08:00 jour) 08:00-09:30 eller tex. 19:00-23:00 (23:00-06:30 jour) 06:30-08:00. Kanske du studerar inom området socialt arbete och vill ha ett extrajobb eller kanske du vill komplettera ditt andra jobb med några extra pass. Om du har minst en 2-årig eftergymnasial utbildning inom socialt arbete (tex. YH 400 p) finns möjlighet att även arbeta andra tider/pass vid behov. Vi söker nu även ytterligare en behandlingsassistent på heltid/tillvidare (se separat annons). ARBETSUPPGIFTER Som boendeassistent (natt/sovande jour) innebär din roll framförallt att du som professionell vuxen ska skapa en lugn och trygg miljö för våra ungdomar. Du ska finnas som socialt och känslomässigt stöd tex. spela spel tillsammans med ungdomarna, se på film, ha stödjande samtal samt stötta och hjälpa till med praktiska saker som tex. kvällsfika, dela medicin, väckning och frukost på morgonen. Vanligtvis är det mycket lugnt nattetid på boendet men sovande jour innebär att du ska kunna gå upp för att hjälpa och stötta våra ungdomar vid behov. KVALIFIKATIONER Du som söker har god omsorgsförmåga. Du är lyhörd och inkännande och du har god förmåga att skapa ärliga relationer. Vi ser helst att du har en eftergymnasial utbildning inom socialt arbete (2 år) samt erfarenhet av att arbeta på HVB. Alternativt att du är utbildad undersköterska/barnskötare med erfarenhet av HVB och personlig lämplighet. ÖVRIGT Tjänsten/tjänsterna kommer att tillsättas omgående. Ange eventuellt löneanspråk i din ansökan. Läs mer om vår verksamhet på www.pilkasensgard.se Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Area Assistant

Arbetsbeskrivning Är du en lösningsorienterad person som trivs med att arbeta i en miljö som präglas av tight samarbete och ett stort driv? Fortsätt läsa för då kan du vara den vi söker! Trivs du i rollen som spindeln i nätet, gillar du att ha varierande arbetsuppgifter och leverera en god service? Önskar du samtidigt ett fritt och omväxlande jobb på ett av Sveriges populäraste asfaltsföretag? I så fall är rollen som Area Assistant hos oss något för dig. Ansvarsområden Arbetsuppgifter: Skriva lön Stöd projektdokumentation (samla in och lägga upp dokumentation från olika system) Stöd ekonomi Uppföljning inom ex ekonomi, aktiviteter Administrera personalliggare Beställning material, kläder, kontorsartiklar etc Boka möten och enklare konferenser Leda och hålla i planeringsmöten Skapa presentationer Skriva protokoll Stöd i KMA-frågor Administrera områdets dokumentcentral (teams, sharepoint mfl) Lokal IT-support vid enklare problem Ta emot förfrågningar och samtal från kunder Skicka fakturor Ta emot leverantörsfakturor (kontera och skicka vidare) Diverse sysslor på fysiskt kontor (inventera och beställa) Hantera utlägg (dokumentation kring utlägg och redovisning) Kvalifikationer Vi söker någon med bred erfarenhet av administration. Du kommer att stödja med ärenden samt daglig support i verksamheten (produktionsstöd). Placering i huvudsak Uddevalla men även resor till kontor i Skaraborg och Dalsland kan förekomma. Flerårig erfarenhet av administration. Trivs med varierande arbetsdagar och förmåga att planera och prioritera. Intresserad av IT och är van att administrera i olika system. Krav B-körkort och egen bil. Som person ser vi gärna att du är Självgående Utåtriktad Initiativtagande Serviceminded Organiserad Om företaget NCC Industry AB Bygg med oss och få branschens bästa kollegor. På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Du är också en viktig länk för att vi ska kunna forma en allt bättre och mer hållbar byggprocess. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden.

16 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Behandlingssamordnare som vill bidra till livsviktig förändring

Arbetsbeskrivning Vill du vara med och skapa den livsviktiga skillnaden för utsatta människor? Då är jobbet som behandlingssamordnare hos SiS ett meningsfullt arbete. Utgångspunkten i vårt behandlingsarbete är att motivera människor till nya och mindre destruktiva sätt att leva. Du arbetar i ett team av engagerade kollegor och med er samlade kompetens har ni möjlighet att nå goda resultat. Som behandlingssamordnare kommer du att planera för att genomföra läxor och färdighetsträning enligt innehållet i programverksamheten. Du håller behandlingssamtal och har ett särskilt ansvar för dokumentation och de formulär och instrument som används i behandlingen. Du samverkar med olika funktioner kring kartläggning, upprättande och uppföljning av behandlingsplaner. I uppdraget som behandlingssamordnare ingår även ett extra ansvar för att handleda nya medarbetare och praktikanter. Ett viktigt gemensamt uppdrag för alla medarbetare är att bidra till att skapa en trygg miljö och säkerställa att säkerheten på institutionen upprätthålls enligt rutiner. Jobbet är många gånger krävande men också stimulerande, glädjefyllt och omväxlande. Vår vision är att vara en plats för förändring och det genomsyrar vårt bemötande, vårt engagemang och vårt förhållningssätt.   Kvalifikationer Din personliga lämplighet är nyckeln till livsviktig förändring. Därför behöver du ha en god förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Lika viktigt är det att du har en grundmurad positiv människosyn, är empatisk och kan skapa goda relationer. Du har en god kommunikativ förmåga och kan behålla ditt lugn även i pressade situationer. Du har också en god förmåga att samarbeta med andra och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor. I din roll som behandlingssamordnare kommer du ha eget ansvar för flera insatser i behandlingsplanen samt ansvar på avdelningen som kräver erfarenhet och förmåga att samordna det arbetet. Du behöver då vara bara på att planera och strukturera ditt arbete, kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Då behandlingsarbetet dokumenteras och diskuteras med flera olika aktörer ställs höga krav på god svenska i såväl tal som skrift. Krav   • Lämplig högskoleutbildning, till exempel socionom, socialpedagog eller annan vård/beteendevetenskaplig utbildning, alternativt eftergymnasial utbildning som t.ex. behandlingspedagog, med gedigen erfarenhet av programverksamhet.  • Erfarenhet av att bedriva motivations- och behandlingsarbete enskilt och/ eller i grupp. • God svenska i tal och skrift. • B- körkort Meriterande • Erfarenhet av att arbeta med behandlingsprogram såsom ART, återfallsprevention och A-CRA • Erfarenhet av, eller utbildning, inom KBT. • Erfarenhet av att arbeta med MI. Anställningsinformation Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och inleds med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.  Arbetstiden är enligt schema dag-kväll,natt och helg. Vi söker 6 st Bemanningssamordnare och intervjuer och urval kan komma att ske löpande. Ansökan:  Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 2024-06-06  Kontaktperson Anna Lind, Kvalitetschef 010-4536602  Fackliga representanter: Stefan Erkisson OFR/S, 072-5536131 Henrik Isgren Saco-S, 010-453 40 23 Stefan Hasselfors Seko, 010-453 64 29       SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. För arbete på våra institutioner gör SiS registerkontroll innan anställning. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Om du har skyddade personuppgifter ska du inte söka via rekryteringssystemet. Kontakta i stället den som står som kontaktperson i annonsen. Läs gärna mer om oss på https://www.stat-inst.se/jobba-hos-oss/

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Sommarplock - Trollhättan/Udddevalla

Om jobbet Retail24 söker nu Extrapersonal/sommarvikarie personal för butiksplock inom dagligvaruhandeln. Vi söker dig som brinner för serviceyrket och gillar att arbeta både självgående och vara en del av ett team med högt tempo. Att arbeta som merchandiser för Retail24 kan innebära att du jobbar i flera olika butiker under samma dag. Som merchandiser besöker du butiker för att hjälpa till med varuplock på uppdrag av våra kunder. Du kommer endast plocka upp våra kunders produkter i hyllorna, inget annat. Ditt jobb är att se till att vår kunds hylla i butiken är välfylld och fin! Du ansvarar också för att fylla upp våra kunders exponeringar och gavlar i butikerna. Vi söker dig som har hög arbetsmoral är en positiv lagspelare, utåtriktad och noggrann i ditt arbete. Du kommer i denna roll få arbeta under eget ansvar och få jobba med uppdrag för flertal av våra marknadsledande kunder. Retail24 erbjuder dig: Lön enligt handels kollektivavtal. Utvecklingsmöjligheter hos Retail24. Arbeta med stora kända varumärken. Självständigt och flexibelt arbete. Krav är följande: Svenska, flytande. Körkort. Tillgång till bil. Du behöver i denna tjänst körkort samt ha bil detta då du kan komma att besöka flera olika butiker per dag. Du behöver också ha tillgång till en smartphone med en bra kamera då vi tar bilder på alla uppdrag vi gör i butik. Vi ser fram emot din ansökan, rekrytering sker löpande!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Kock sökes till Ljungskile!

Sugen på att hänga med oss i köket på Krögare från Väst AB? Vi letar efter personer som delar vår passion och är redo att få vara med i ett team där du får använda dina kreativa sidor! Vi har två restauranger som ligger i Ljungskile, Mat Vin & Vänner och Golf restaurangen på Lyckorna Golfklubb. Du kan komma att arbeta på båda restaurangerna efter schema och behov Vi tror på att ge alla chansen att blomstra hos oss därför söker vi både erfarna kockar och kockar som är nya i branschen. Vi har ett varierad utbud på menyn där man kommer att få arbeta med både event menyer som kockarna gör tillsammans och med lunchmenyerna som varierar dagligen. Vi söker dig som kan jobba antingen heltid eller deltid. Vi erbjuder en kul och stöttande miljö där du får chansen att växa och utvecklas. Flexibla arbetstider gör det enkelt att passa in i ditt schema. Så släng in din ansökan och låt oss tillsammans laga fantastisk mat! Start: Omgående Intervjuer sker löpande

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
STÄDARE I UDDEVALLA

För att ge god service i rollen som lokalvårdare behöver du: Skapa bra relationer till kund och arbetskamrater genom ett gott bemötande. Ta ansvar genom att vara noggrann och lojal mot ditt uppdrag. Visa intresse, vilja och engagemang till att utföra ett bra arbete. Du har den fysik som krävs för att kunna gå och stå hela arbetsdagen, lyfta tungt eller utföra upprepande arbetsmoment. Vi söker dig är serviceinriktad och positiv lagd eftersom du möter våra kunder! Är du expert på att göra det skinande rent hemma? Är du duktig på att hitta ytor i hemmet som många ofta glömmer att städa? I så fall är du varmt välkommen till Edelweiss Städ AB. Kvalitet, flexibilitet och smidighet är centrala begrepp som är av stor betydelse för Edelweiss Städ AB, både när det gäller våra kunder och vår personal. Möjlighet till fortsatt anställning efter sommaren finns för rätt person! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Instrumentingenjör inom Processindustrin

Företagsbeskrivning AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi är 19 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer. Tillsammans accelererar vi omställningen mot ett hållbart samhälle. AFRY konkurrerar med internationella ingenjörsföretag på en global marknad med bas från Norden. AFRY tar andelar och är i en väldigt positiv fas med hög orderstock, vi önskar att även du delar vår ambition och vilja att arbeta i våra lokala eller globala projekt. Jobbeskrivning AFRY Process Industries växer och får allt fler stora projekt. Vi behöver därför utöka vår verksamhet med flera erfarna resurser inom instrument. Som anställd hos oss kommer du tillhöra sektionen El, Instrument & Automation på AFRY:s division Process Industries. Vi arbetar framför allt inom processindustrin där projekten och arbetet drivs antingen In-house från våra kontor i Uddevalla, Stenungsund eller ute hos kund beroende på vad som är överenskommet. Vi har en väl inarbetad projektmodell som följer våra åtagande från förstudier, Basic design, detaljkonstruktion vidare till implementationsfas och driftsättning. Vi arbetar med moderna verktyg/program för multidisciplinära projekt där kostnadsestimering, planering, dokumenthantering, Plant design 3D modell och vårt eget utvecklade konstruktionsverktyg Pro-Elina ingår, vilket bygger på ”smarta” processcheman för kvalitetssäkring under genomförande av konstruktion. Kravspecifikation Vi söker dig som vill ingå i ett fantastiskt team där vi arbetar tätt mellan ingenjörsdisciplinerna men även i enskilda projekt och uppdrag. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom processindustrin, energi-, olja & gas- och petrokemiindustri, samt att ha arbetat i projektform individuellt eller i större och mindre grupper. Du har förmodligen en teknisk utbildning från universitet, högskola eller YH. Vi söker även dig som har lång arbetslivserfarenhet och vill prova på rollen som konsult eller konstruktör. Körkort är ett krav då det förekommer resor och kundbesök i tjänsten. Vi förutsätter också att du behärskar både det svenska och engelska språket då det krävs i dialog med kunder. Framgångsfaktorn för att lyckas hos oss är din egen drivkraft och motivation. I våra projektleveranser arbetar vi tillsammans i team men samtidigt tar du ansvar för din del i vårt totala åtagande till kunden. Du är systematisk, har lätt för att snabbt anpassa dig till nya förutsättningar och, precis som vi, vill du ha kul på jobbet! Ytterligare information Vi erbjuder: Fast lön och kollektivtal – Trygga komponenter som är en självklarhet för oss! En generös kandidatportal där du kan se alla våra förmåner En flexibel arbetsmiljö och stor frihet under ansvar då vi förstår att allas liv ser olika ut och vikten av att ha en god balans mellan jobb och fritid. På AFRY delar vi en stark kultur som präglas av att dela kunskap och kompetensutveckling via vår interna utbildningsakademi, AFRY Academy, eller externa kurser. Som anställd hos oss har vi alltid ett fokus på individuell kompetensutveckling. Det finns även möjlighet att ansöka till vårt interna traineeprogram. Club AFRY – Vår personalklubb med möjlighet till kultur och sportevenemang, bokklubb, stuguthyrning, yoga, skidresor mm Vi har en inkluderande kultur med ledare som stöttar din utveckling och som vågar tänka stort. Ledare som är modiga, hängivna och gör det de tror på, och som stöttar dig i att göra detsamma. Vårt fokus på ledarskap ger goda förutsättningar att utvecklas och växa i din roll. Hos AFRY får du utvecklas och samtidigt vara med och bidra till någonting meningsfullt. Du är med och gör skillnad genom att utveckla hållbara lösningar med ett långsiktigt perspektiv. Vi har ett stort fokus på hållbarhet – det är en central del i vår vision och affärsstrategi. Tillsammans skapar vi hållbara lösningar för framtida generationer. Kontaktuppgifter: Johan Alexandersson - Sektionschef [email protected] +46 10 505 31 66 Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-06-30 På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Elkonstruktör inom Processindustrin

Företagsbeskrivning AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi är 19 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer. Tillsammans accelererar vi omställningen mot ett hållbart samhälle. AFRY konkurrerar med internationella ingenjörsföretag på en global marknad med bas från Norden. AFRY tar andelar och är i en väldigt positiv fas med hög orderstock, vi önskar att även du delar vår ambition och vilja att arbeta i våra lokala eller globala projekt. Jobbeskrivning AFRY Process Industries växer och får allt fler stora projekt. Vi behöver därför utöka vår verksamhet med flera erfarna resurser inom elkonstruktion. Som anställd hos oss kommer du tillhöra sektionen El, Instrument & Automation på AFRY:s division Process Industries. Vi arbetar framför allt inom processindustrin där projekten och arbetet drivs antingen In-house från våra kontor i Uddevalla, Stenungsund eller ute hos kund beroende på vad som är överenskommet. Vi har en väl inarbetad projektmodell som följer våra åtagande från förstudier, Basic design, detaljkonstruktion vidare till implementationsfas och driftsättning. Vi arbetar med moderna verktyg/program för multidisciplinära projekt där kostnadsestimering, planering, dokumenthantering, Plant design 3D modell och vårt eget utvecklade konstruktionsverktyg Pro-Elina ingår, vilket bygger på ”smarta” processcheman för kvalitetssäkring under genomförande av konstruktion. Kravspecifikation Vi söker dig som vill ingå i ett fantastiskt team där vi arbetar tätt mellan ingenjörsdisciplinerna men även i enskilda projekt och uppdrag. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom processindustrin, energi-, olja & gas- och petrokemiindustri, samt att ha arbetat i projektform individuellt eller i större och mindre grupper. Du har förmodligen en teknisk utbildning från universitet, högskola eller YH. Vi söker även dig som har lång arbetslivserfarenhet och vill prova på rollen som konsult eller konstruktör. Körkort är ett krav då det förekommer resor och kundbesök i tjänsten. Vi förutsätter också att du behärskar både det svenska och engelska språket då det krävs i dialog med kunder. Framgångsfaktorn för att lyckas hos oss är din egen drivkraft och motivation. I våra projektleveranser arbetar vi tillsammans i team men samtidigt tar du ansvar för din del i vårt totala åtagande till kunden. Du är systematisk, har lätt för att snabbt anpassa dig till nya förutsättningar och, precis som vi, vill du ha kul på jobbet! Ytterligare information Vi erbjuder: Fast lön och kollektivtal – Trygga komponenter som är en självklarhet för oss! En generös kandidatportal där du kan se alla våra förmåner En flexibel arbetsmiljö och stor frihet under ansvar då vi förstår att allas liv ser olika ut och vikten av att ha en god balans mellan jobb och fritid. På AFRY delar vi en stark kultur som präglas av att dela kunskap och kompetensutveckling via vår interna utbildningsakademi, AFRY Academy, eller externa kurser. Som anställd hos oss har vi alltid ett fokus på individuell kompetensutveckling. Det finns även möjlighet att ansöka till vårt interna traineeprogram. Club AFRY – Vår personalklubb med möjlighet till kultur och sportevenemang, bokklubb, stuguthyrning, yoga, skidresor mm Vi har en inkluderande kultur med ledare som stöttar din utveckling och som vågar tänka stort. Ledare som är modiga, hängivna och gör det de tror på, och som stöttar dig i att göra detsamma. Vårt fokus på ledarskap ger goda förutsättningar att utvecklas och växa i din roll. Hos AFRY får du utvecklas och samtidigt vara med och bidra till någonting meningsfullt. Du är med och gör skillnad genom att utveckla hållbara lösningar med ett långsiktigt perspektiv. Vi har ett stort fokus på hållbarhet – det är en central del i vår vision och affärsstrategi. Tillsammans skapar vi hållbara lösningar för framtida generationer. Kontaktuppgifter: Johan Alexandersson - Sektionschef [email protected] +46 10 505 31 66 Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-06-30 På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024