Lediga jobb i Vallentuna

Sök totalt 198 lediga jobb i Vallentuna

Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
myNanny barnvakt Vallentuna, nanny/barnpassning dagtid

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 6 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-3 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Fritidspedagog/lärare mot fritidshemmet hos Vittra Vallentuna

Vittraskolorna, ett av Sveriges ledande friskoleföretag med 25 för- och grundskolor runt om i landet. Tillsammans ansvarar vi för cirka 9000 barn och elever och har cirka 1200 medarbetare. Vi startade vår första skola 1993 och ingår sedan 2008 i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Vittra är en samhällsengagerad för- och grundskola där barn och elever lär sig om sig själva och världen. Hos oss formas medvetna barn och elever som får rätt verktyg och kunskap för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle. Det gör vi med vår unika pedagogiska riktning som baseras på tre delar: medvetet lärande, modig kultur och tydlig struktur. Detta söker vi: Vittra Vallentuna söker en erfaren och engagerad fritidspedagog/lärare mot fritidshem. Vi letar efter en person som är ansvarsfull, pedagogisk och har ett lågaffektivt bemötande gentemot barnen. Om du drivs av att skapa meningsfulla upplevelser för barn i olika åldrar och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö, kan detta vara ett perfekt jobb för dig! Ansvarsområden: • Planera och genomföra fritidsaktiviteter för yngre barn. • Skapa en trygg och inkluderande miljö där barnen kan utvecklas och trivas. • Samarbeta med högstadiet under skoldagen för att främja och stödja elever under lektioner. • Delta i möten och utvecklingsarbete med övriga pedagoger och kollegor. Krav: • Relevant utbildning inom fritids pedagogik eller lärare mot fritidshemmet. • Erfarenhet av att arbeta med barn i olika åldrar. • Förmåga att anpassa sig efter barnens individuella behov och nivåer. • God samarbetsförmåga och kommunikationsförmåga. • Positiv inställning och engagemang för att skapa en inspirerande miljö för barnen. Vi erbjuder: • Ett roligt och utvecklande arbete med fantastiska kollegor. • Möjlighet att vara en del av ett dynamiskt och kreativt arbetslag. • Kontinuerlig kompetensutveckling och möjligheter till personlig tillväxt. • En arbetsplats där vi ständigt arbetar med att utveckla verksamheten på ett lösningsfokuserat sätt. I Vittra utgör fritidshem och skola en helhet. Lärande och utveckling utgör riktningen för all planerad verksamhet och precis som i skolan arbetar vi systematiskt med att följa upp kvaliteten i allt vi gör. Därför träffas vi i regelbundna kollegiala samtal för att diskutera undervisningen. Eleverna är våra viktigaste samarbetspartners och ständigt närvarande i vårt utvecklingsarbete. Det betyder att det alltid är vi fritidspedagoger som ansvarar för såväl undervisningen som den pedagogiska relationen, men allt vi gör blir till i samspel med eleverna. Vi har höga förväntningar på oss själva och vårt gemensamma arbete som grundar sig på kollegialt lärande och barnens individuella behov. Tillsammans bygger vi en trygg och utmanande miljö där alla ska få utvecklas, barn som vuxna. Vill du veta mer om oss? Om du vill veta mer om Vittra Vallentuna kan du gå in på vår hemsida, www.vittra.se/Vallentuna. Vi har också en rekryteringsfilm "Att jobba för Vittraskolorna" som du hittar på www.youtube.com/vittrakanalen. Låter detta intressant? Om du är en driven och engagerad person som brinner för att arbeta med barn och vill vara en del av vårt team på Vittra Vallentuna, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vår gemenskap. Vi ser fram emot att höra från dig! Du söker tjänsten genom att klicka på nedanstående länk. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Sista ansökningsdag är 2024-06-16. Tjänsten är en tillsvidare tjänst med 6 månaders provanställning på 100% med tillträde HT 24 enligt överenskommelse. Ansök gärna snarast då urval sker löpande. Vittra har Kollektivavtal med Sveriges Lärare, Vision samt Kommunal vilket bland annat innebär tjänstepension enligt ITP-planen samt försäkringar. Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta biträdande rektor Jenny Palmgren på telefon 076-1474662 eller mail [email protected] Välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Gymnasielärare i psykologi, samhällskunskap, svenska, SO

Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Vill du vara med och utveckla lärandet på Vallentuna gymnasium där det du gör syns och har betydelse för våra elever? Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsarbetet. Kommunen som arbetsplats präglas av ett samförstånd mellan politik och verksamhet, där det gemensamma intresset och ansvaret för Vallentunas bästa lyser igenom. Bemötande, tillgänglighet och kundens fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat och ökad kvalitet. Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar. Om verksamheten: På Vallentuna gymnasium tror vi på att alla kan ta ansvar och vågar utmana varandra i vår gemensamma strävan att ge våra elever bästa möjliga utbildning.  Skolan har en organisation som ställer höga krav på flexibilitet och kreativitet för att kunna erbjuda ett brett programutbud med hög kvalitet.  Välkommen att besöka vår hemsida för mer information: www.vallentuna.se/gymnasiet Arbetsuppgifter: Undervisning i psykologi och samhällskunskap på Samhällsvetenskaps- och Ekonomiprogrammet. Undervisning svenska och SO på introduktionsprogram. Samarbete i arbetslag kring gemensamma elever. Mentorskap för en grupp elever. Kvalifikationer: • Lärarlegitimation • Erfarenhet av lärararbete • Digital kompetens • Kunskap om relevanta styrdokument inom skolans område • God förmåga att skapa relationer med elever  Personliga egenskaper: • Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete. • Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information. • Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ. • Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärldsbevakar. • Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande. Information: Som arbetsgivare vill vi tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och kulturell mångfald tillför. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. För att ha så goda förutsättningar som möjligt i din medarbetarroll har Vallentuna kommun en medarbetarakademi där du kommer att få utbildning och verktyg. Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid med start 10 augusti eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning. Alla som anställs för arbete med barn och ungdomar ska lämna ett registerutdrag ur polismyndighetens belastningsregister, e-tjänst för ansökan via digitalt utdrag eller blankett hittar du här; https://polisen.se/belastningsregistret?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623 Inför all nyanställning utför Vallentuna kommun bakgrundskontroll. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen använder vi verktyget ReachMee. Vi ber dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta angiven person i annonsen. Intervjuer hålls fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 1 juni. För mer information kontakta: Johan Klintberg, Rektor 08-58785501 [email protected] Mer information och fackliga representanter hittar du på  www.vallentuna.se/ledigajobb.

16 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Logistik- & Inköpschef till Gesab

Arbetsbeskrivning Motiveras du av att skapa struktur, god lagerstyrning och optimering lika mycket som du brinner för att skapa en god miljö för dina medarbetare? Då kan det vara just dig vi söker! Gesab, Garage Equipment Service AB arbetar med försäljning, service och installation av verkstadsutrustning i Sverige och Finland. Vi rekryterar nu en Inköp- & Logistikchef till vårt centrallager i Vallentuna varifrån leveranser till såväl Sverige som Finland skickas. Rollen är av operativ karaktär där du tillsammans med dina två medarbetare arbetar för att säkerställa kvalitét och precision i leveransprocessen. Du kommer huvudsakligen arbeta med att: *Leda och fördela arbetet för dina två medarbetare, vilka du även har personalansvar för *Delta i det operativa arbetet såsom in- och utleveranser, arbete med artikelregister, inventering samt granskning och kontering av fakturor *Övervaka lagersaldon lägga beställningar på både lagervaror och sålda produkter i samråd med säljarna *Utvärdera och effektivisera arbetssätt och processer *Sköta leverantörskontakter och avtalsförhandlingar *Analysera budgetavvikelser, kostnader, lagervärde och omsättningshastighet *Tillsammans med ekonomichef och huvudkontoret i Finland se över och optimera lagernivåer Din Profil För att matcha profilen har lång erfarenhet inom lager och trivs i en operativ roll. Du har full koll på allt som händer på lagret och förstår vikten av att vara närvarande i det dagliga arbetet. Vidare har du kunskap eller intresse för tekniska produkter samt har en god systemvana. Tidigare erfarenhet av ledarskap och leverantörs kontakt är starkt meriterande, men inte ett krav. Har du en stark vilja och driv att utveckla och att utvecklas tror vi att du kan bli lyckosam i rollen. Vidare behärskar du svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Truckkort är meriterande. Vi har en prestigelös och familjär kultur och kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Är du en positiv, lösningsorienterad och självdriven person som trivs i en platt organisation där du ges möjlighet till stort eget ansvar kommer du att trivas bra hos oss! Du erbjuds ett utvecklande arbete i ett tryggt och stabilt företag med snabba beslutsvägar. Vi värdesätter ett förhållningssätt med entreprenörsanda och du kommer ges utrymme att tillsammans med ditt team hitta de bästa vägarna framåt. Om företaget Gesab, Garage Equipment Service AB, är en del av STG Group med verksamhet i Sverige och Finland. Gesab har mer än 30 års erfarenhet av försäljning, service och installation av verkstadsutrustning till de professionella bil-, buss och lastbilsverkstäderna samt bilprovningsanläggningar i bägge länderna. Vi erbjuder våra kunder hjälp med planering och val av verkstadsutrustning i samband med ny- eller ombyggnation, från en enkel idéskiss till färdigt verkstadskoncept. I vårt breda sortiment finns bara kvalitetsprodukter från de mest framträdande europeiska tillverkarna och vårt mål är att alltid leverera en optimal anpassad lösning där kunden får bästa kvalitet och totalekonomi för sin investering. Med huvudkontor och centrallager i Vallentuna borgar vi för en god personlig service och korta leveranstider till både Sverige och Finland. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten och processen besvaras av ansvarig rekryterare Elin Karlsson, tel. 073 504 78 31. Ansökningar bearbetas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Logistik- & Inköpschef till Gesab

Arbetsbeskrivning Motiveras du av att skapa struktur, god lagerstyrning och optimering lika mycket som du brinner för att skapa en god miljö för dina medarbetare? Då kan det vara just dig vi söker! Gesab, Garage Equipment Service AB arbetar med försäljning, service och installation av verkstadsutrustning i Sverige och Finland. Vi rekryterar nu en Inköp- & Logistikchef till vårt centrallager i Vallentuna varifrån leveranser till såväl Sverige som Finland skickas. Rollen är av operativ karaktär där du tillsammans med dina två medarbetare arbetar för att säkerställa kvalitét och precision i leveransprocessen. Du kommer huvudsakligen arbeta med att: *Leda och fördela arbetet för dina två medarbetare, vilka du även har personalansvar för *Delta i det operativa arbetet såsom in- och utleveranser, arbete med artikelregister, inventering samt granskning och kontering av fakturor *Övervaka lagersaldon lägga beställningar på både lagervaror och sålda produkter i samråd med säljarna *Utvärdera och effektivisera arbetssätt och processer *Sköta leverantörskontakter och avtalsförhandlingar *Analysera budgetavvikelser, kostnader, lagervärde och omsättningshastighet *Tillsammans med ekonomichef och huvudkontoret i Finland se över och optimera lagernivåer Din Profil För att matcha profilen har lång erfarenhet inom lager och trivs i en operativ roll. Du har full koll på allt som händer på lagret och förstår vikten av att vara närvarande i det dagliga arbetet. Vidare har du kunskap eller intresse för tekniska produkter samt har en god systemvana. Tidigare erfarenhet av ledarskap och leverantörs kontakt är starkt meriterande, men inte ett krav. Har du en stark vilja och driv att utveckla och att utvecklas tror vi att du kan bli lyckosam i rollen. Vidare behärskar du svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Truckkort är meriterande. Vi har en prestigelös och familjär kultur och kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Är du en positiv, lösningsorienterad och självdriven person som trivs i en platt organisation där du ges möjlighet till stort eget ansvar kommer du att trivas bra hos oss! Du erbjuds ett utvecklande arbete i ett tryggt och stabilt företag med snabba beslutsvägar. Vi värdesätter ett förhållningssätt med entreprenörsanda och du kommer ges utrymme att tillsammans med ditt team hitta de bästa vägarna framåt. Om företaget Gesab, Garage Equipment Service AB, är en del av STG Group med verksamhet i Sverige och Finland. Gesab har mer än 30 års erfarenhet av försäljning, service och installation av verkstadsutrustning till de professionella bil-, buss och lastbilsverkstäderna samt bilprovningsanläggningar i bägge länderna. Vi erbjuder våra kunder hjälp med planering och val av verkstadsutrustning i samband med ny- eller ombyggnation, från en enkel idéskiss till färdigt verkstadskoncept. I vårt breda sortiment finns bara kvalitetsprodukter från de mest framträdande europeiska tillverkarna och vårt mål är att alltid leverera en optimal anpassad lösning där kunden får bästa kvalitet och totalekonomi för sin investering. Med huvudkontor och centrallager i Vallentuna borgar vi för en god personlig service och korta leveranstider till både Sverige och Finland. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten och processen besvaras av ansvarig rekryterare Elin Karlsson, tel. 073 504 78 31. Ansökningar bearbetas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Logistik- & Inköpschef till Gesab

Arbetsbeskrivning Motiveras du av att skapa struktur, god lagerstyrning och optimering lika mycket som du brinner för att skapa en god miljö för dina medarbetare? Då kan det vara just dig vi söker! Gesab, Garage Equipment Service AB arbetar med försäljning, service och installation av verkstadsutrustning i Sverige och Finland. Vi rekryterar nu en Inköp- & Logistikchef till vårt centrallager i Vallentuna varifrån leveranser till såväl Sverige som Finland skickas. Rollen är av operativ karaktär där du tillsammans med dina två medarbetare arbetar för att säkerställa kvalitét och precision i leveransprocessen. Du kommer huvudsakligen arbeta med att: *Leda och fördela arbetet för dina två medarbetare, vilka du även har personalansvar för *Delta i det operativa arbetet såsom in- och utleveranser, arbete med artikelregister, inventering samt granskning och kontering av fakturor *Övervaka lagersaldon lägga beställningar på både lagervaror och sålda produkter i samråd med säljarna *Utvärdera och effektivisera arbetssätt och processer *Sköta leverantörskontakter och avtalsförhandlingar *Analysera budgetavvikelser, kostnader, lagervärde och omsättningshastighet *Tillsammans med ekonomichef och huvudkontoret i Finland se över och optimera lagernivåer Din Profil För att matcha profilen har lång erfarenhet inom lager och trivs i en operativ roll. Du har full koll på allt som händer på lagret och förstår vikten av att vara närvarande i det dagliga arbetet. Vidare har du kunskap eller intresse för tekniska produkter samt har en god systemvana. Tidigare erfarenhet av ledarskap och leverantörs kontakt är starkt meriterande, men inte ett krav. Har du en stark vilja och driv att utveckla och att utvecklas tror vi att du kan bli lyckosam i rollen. Vidare behärskar du svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Truckkort är meriterande. Vi har en prestigelös och familjär kultur och kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Är du en positiv, lösningsorienterad och självdriven person som trivs i en platt organisation där du ges möjlighet till stort eget ansvar kommer du att trivas bra hos oss! Du erbjuds ett utvecklande arbete i ett tryggt och stabilt företag med snabba beslutsvägar. Vi värdesätter ett förhållningssätt med entreprenörsanda och du kommer ges utrymme att tillsammans med ditt team hitta de bästa vägarna framåt. Om företaget Gesab, Garage Equipment Service AB, är en del av STG Group med verksamhet i Sverige och Finland. Gesab har mer än 30 års erfarenhet av försäljning, service och installation av verkstadsutrustning till de professionella bil-, buss och lastbilsverkstäderna samt bilprovningsanläggningar i bägge länderna. Vi erbjuder våra kunder hjälp med planering och val av verkstadsutrustning i samband med ny- eller ombyggnation, från en enkel idéskiss till färdigt verkstadskoncept. I vårt breda sortiment finns bara kvalitetsprodukter från de mest framträdande europeiska tillverkarna och vårt mål är att alltid leverera en optimal anpassad lösning där kunden får bästa kvalitet och totalekonomi för sin investering. Med huvudkontor och centrallager i Vallentuna borgar vi för en god personlig service och korta leveranstider till både Sverige och Finland. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten och processen besvaras av ansvarig rekryterare Elin Karlsson, tel. 073 504 78 31. Ansökningar bearbetas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Personlig assistent sökes till glad kvinna med mycket humor

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nuen personlig assistent till en glad kvinna med mycket humor som är bosatt i Vallentuna tillsammans med sin dotter. Kvinnan är i 40 års åldern som gillar att vara ute i naturen, shoppa, lyssna på intressanta föreläsningar på nätet och är djurvän. Kvinnan är positiv, vänligoch gillar djupa samtal. Kvinnan är blind och därför är det viktigt att du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Övriga hjälpbehov kan exempelvis innefatta förflyttningar både inomhus och utomhus, matsituationer, personlig hygien samt andra dagliga sysslor.Det finns en bil att tillgå i kvinnans hem, därav ser vi det som viktigt att du innehar ett B-körkort för att kunna hitta på diverse aktiviteter. Tjänsten är en deltidstjänstfördelade på dagtid och helger.Tillträde: Enligt överenskommelse. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du ärsamarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg, har erfarenhet av arbete med synskadadeoch vill dela mina intressen tillsammans med mig. Ett plus i kanten är om du har erfarenhet av NPF diagnoser. Krav är att du inte är pälsdjursallergiker ochhar B-körkort. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställningFör anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Vid en eventuell anställning krävs det att du kan uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Du beställer detta enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Sommarvikarie sökes till Addera Assistans i Upplands Väsby.

Addera assistans AB är måna om sina kunder och sina assistenter. Vi tror på att ta hand om vår personal på bästa sätt, då det är de som finns nära kunden. För att lyckas med det har vi ett nära samarbete med varandra. Vi finns alltid till hands. Vi sätter våra värderingar högt och lever efter dessa för att ha ett sunt och öppet klimat runt varje kund och i varje personalgrupp. Addera assistans har kontor i Hudiksvall och Ljusdal. www.adderaassistans.se Vill du ha ett jobb med mycket skratt? Här har jag ett! Jag är en glad 18-årig kille som bor i norra Stockholm med min familj: mamma, pappa och storasyster. Jag söker nu någon som vill jobba i sommar med mig och mitt team. Jag har en dyskinetisk CP-skada och är därmed rullstolsburen, men det hindrar mig inte från att röra på mig. Jag har många olika hjälpmedel som gör vardagen lättare, till exempel min gåstol som jag älskar att vara i. Med den kan jag gå själv eller springa beroende på humöret. Jag har inget eget tal utan kommunicerar med hjälp av PODD (bildbok) och kroppsspråk, blickar. Jag är tydlig i vad jag vill och är lätt att förstå. För mig är det väldigt viktigt att vi kan förstå varandra bra, så du måste kunna svenska flytande både i tal och skrift. Detta är på grund av att du är min röst. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara att ge mig mat (både via munnen och peg), ge mig mediciner, vara mina armar och ben samt min röst, hjälpa mig att förflytta mig mellan hjälpmedel och assistera med personlig hygien. Hemma hos mig finns det en lift, men på andra platser där det inte finns tillgång till lift kan manuella lyft förekomma. Beroende på aktivitet är det två personer som jobbar och hjälps åt för att lyften inte ska bli för tunga, även om jag är en relativt lätt 18-åring. Många beskriver mig som en väldigt glad person som älskar att ha kul. Några saker jag gillar är att: • bada  • Träna • åka till köpcentrum  • busa och läsa böcker • åka färdtjänst • lyssna på musik Jag är positiv till att testa nya saker. Jag kommer inte bara att betrakta dig som min assistent utan mer som en kompis. Jag hoppas att du är taggad på att ha kul med mig och kanske har du några nya idéer på vad vi kan hitta på. Ålder spelar ingen roll för mig, bara du har lätt för att leka, har kvar ditt barnasinne och är fantasifull.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024