Lediga jobb i Vännäs

Sök totalt 49 lediga jobb i Vännäs

Timvikarier till man i Tvärålund

Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt extrajobb? Då är det dig vi söker! Vi på Inre Kraft söker timvikarier till en manlig kund i Tvärålund. Arbetstiderna är förlagda under dag och kväll, vardag som helg. Då vi utgår från kundens önskemål vid rekrytering så söker vi enbart kvinnliga assistenter. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Du har inga problem att jobba självständigt. Det är viktigt att utgå ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida). Körkort och tillgång till bil Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

16 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Arbeta extra som personlig assistent i Vännäs

Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt extrajobb? Då är det dig vi söker! Vi på Inre Kraft söker vikarierande assistenter för att stärka upp våra redan befintliga personalgrupper vid akut frånvaro, ofta med kort varsel men också vid planerade ledigheter såsom skollov och semester. Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Alla kunder som finns hos oss skiljer sig i behov och intressen, därför ser vi gärna sökanden av olika kön, i olika åldrar med varierande erfarenheter och arbetssätt. Dock kommer kvinnliga sökande att prioriteras. Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker arbetet som personlig assistent verkar intressant. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har ett belastningsutdrag från polisens brottsregister. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida). Vi ser det även som en stor fördel om du som söker har körkort och tillgång till bil då bussförbindelserna inte stämmer överens med arbetstiderna, men det är inget krav. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Annonsbilden har ingen anknytning till uppdraget. Att tänka på inför din ansökan: För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

16 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Timvikarier till man i Tvärålund

Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt extrajobb? Då är det dig vi söker! Vi på Inre Kraft söker timvikarier till en manlig kund i Tvärålund. Arbetstiderna är förlagda under dag och kväll, vardag som helg. Då vi utgår från kundens önskemål vid rekrytering så söker vi enbart kvinnliga assistenter. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Du har inga problem att jobba självständigt. Det är viktigt att utgå ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida). Körkort och tillgång till bil Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Arbeta extra som personlig assistent i Vännäs

Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt extrajobb? Då är det dig vi söker! Vi på Inre Kraft söker vikarierande assistenter för att stärka upp våra redan befintliga personalgrupper vid akut frånvaro, ofta med kort varsel men också vid planerade ledigheter såsom skollov och semester. Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Alla kunder som finns hos oss skiljer sig i behov och intressen, därför ser vi gärna sökanden av olika kön, i olika åldrar med varierande erfarenheter och arbetssätt. Dock kommer kvinnliga sökande att prioriteras. Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker arbetet som personlig assistent verkar intressant. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har ett belastningsutdrag från polisens brottsregister. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida). Vi ser det även som en stor fördel om du som söker har körkort och tillgång till bil då bussförbindelserna inte stämmer överens med arbetstiderna, men det är inget krav. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Annonsbilden har ingen anknytning till uppdraget. Att tänka på inför din ansökan: För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Kontaktperson/ledsagare

Som medarbetare i Vännäs kommun spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Med värdeorden nytänkande, välkomnande och livfullt som grund bygger vi välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan! Vård- och omsorgsförvaltningen söker kontaktpersoner och ledsagare till personer med funktionsnedsättningar. Som medarbetare i Vännäs kommun spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Med värdeorden nytänkande, välkomnande och livfullt som grund bygger vi välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan!   Arbetsuppgifter Kontaktpersonen fungerar som en vän några timmar per vecka/varannan vecka. De flesta med tid och engagemang kan bli kontaktpersoner. Syftet med stödet är att personen med funktionsnedsättning ska få ett större socialt nätverk och kunna komma ut på aktiviteter. När och var ni träffas och vad ni ska hitta på bestämmer ni tillsammans. Ni kan till exempel gå på bio, gå ut och äta, promenera, träffas hemma hos varandra eller baka tillsammans. Som ledsagare följer du med en person med funktionsnedsättning på aktiviteter utanför hemmet. Det kan till exempel handla om att följa med på promenad, biobesök, bowling, bad, sportevenemang. Arbetstiden styrs av brukarens behov och önskemål samt antalet timmar som är beviljade.   Kvalifikationer Vi söker en trygg person som vill hjälpa funktionsnedsatta till ett mer aktivt liv. Det är ett plus om du har erfarenhet av människor med funktionsnedsättning. Framför allt är det viktigt att du har tid och engagemang för uppdraget.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Områdeschef LSS omsorgen Personlig assistans

Som medarbetare i Vännäs kommun spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Med värdeorden nytänkande, välkomnande och livfullt som grund bygger vi välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan! Vill du vara med och bidra till att människor får en bättre vardag? Vill du känna stolthet över att kunna hjälpa människor i olika skeden av livet? Vill du ha ett meningsfullt arbete som värdesätter ditt engagemang och även erbjuder dig spännande utmaningar och möjligheter att utvecklas?    Vi hoppas det och här på Vård- och omsorgsförvaltningen bidrar vi alla på olika sätt till att kommunens medborgare ska kunna leva ett självständigt liv. Här skapar vi välfärd. Vi söker nu en Områdeschef till vår LSS verksamhet med ansvar för området Personlig assistans. Arbetsuppgifter Som Områdeschef har du ett övergripande ledningsansvar för uppdragen som finns för verksamheten. Ditt fokus ska vara att inom givna resursramar bedriva en verksamhet med hög kvalitet. Du ansvarar för brukaren och medarbetarna som ingår i uppdragen. Ditt mål är att skapa högsta möjliga livskvalitet för brukaren genom att aktivt arbeta med nöjda medarbetare. Du leder och fördelar arbetet för verksamhetens personliga assistenter i dina uppdrag. Du gör det genom att möjliggöra att varje enskild medarbetare upplever och förstår det egna ansvaret och bidrar med sina insatser för måluppfyllelse. I uppdraget ingår att vara stödjande, kunnig och drivande i utvecklingsarbetet inom verksamhetsområdet och att hålla god koll och kontroll på budget och tidsrapporteringar till försäkringskassan. Du rapporterar direkt till Socialchef och ingår tillsammans med övriga områdeschefer i förvaltningens ledningsgrupp. Tillsammans tar vi ansvar för helheten oavsett om du är verksam inom området IFO, äldreomsorgen eller LSS-omsorgen. Du har tillgång till regelbundet och utvecklande kollegialt stöd i din arbetsvardag, både förvaltningsvis och verksamhetsspecifikt. Tillsammans med vår HR-avdelning satsar vi på kompetenshöjande aktiviteter för våra ledare då vi vet att det har betydelse. Vi genomför regelbundet aktiviteter som ger dig både verktyg och förutsättningar att hantera de utmaningar du kan stöta på i din ledarskapsvardag. Kvalifikationer Vi söker dig som har beteendevetenskaplig, Socialpsykologisk, Socionom eller personalvetenskaplig högskoleutbildning eller liknande.  Du har erfarenhet av ledarskap med personal- och budgetansvar och gärna inom verksamhetsområdet. Goda kunskaper i svenska tal och i skrift.  Som person behöver du vara engagerad, ansvarstagande och lösningsfokuserad. För att trivas i uppdraget behöver du klara av snabba förändringar och förmå prioritera i pressade situationer. För att klara uppdraget även långsiktigt måste du våga tänka nytt och  trivas med att nå dina mål genom samarbete med andra. Du ser ditt uppdrag utifrån ett helhetsperspektiv med medborgarnyttan i fokus och blir en betydelsefull ambassadör för både kommunen och verksamheten.

14 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Akademibokhandeln Umeå söker Butikschef

Vill du vara med och sprida läsglädje som butikschef i Umeå?    Vi söker dig som vill arbeta som ledare i vår butik vid Rådhustorget i Umeå och som drivs av att genom aktivt ledarskap leda, entusiasmera och utveckla säljarna i butiken. Som butikschef hos Akademibokhandeln ansvarar du för resultat, personal, koncept och administration i butiken. Du är ansvarig både för att driva det dagliga arbetet och för att leda det långsiktiga arbetet och sträva efter förbättring och utveckling utifrån företagets mål.    Företagets värdeord Kunder, Mod, Ansvar, Tillsammans och Göra skillnad är en ledstjärna i vår vardag. Kundens upplevelse är vårt främsta mål och lagets välbefinnande, dess främsta medel.   Butiken är idag en av kedjans franchise-butiker men kommer f o m maj månad ingå i den centralägda butikskedjan.   Vi söker dig som: • Är en erfaren och inspirerande ledare som drivs av att genom aktivt ledarskap leda, entusiasmera utveckla ditt team • Brinner för försäljning både genom det direkta kundmötet och genom butiksexponering • Har ledarerfarenhet från detaljhandeln • Alltid är ett föredöme i varje kundmöte • Känner dig bekväm att leda och genomföra förändringsprocesser' • Trivs med att driva personlig försäljning mot uppsatta mål enligt företagets koncept • Har god kommersiell kunskap och vet vad som skapar en framgångsrik butik • Tar initiativ för att maximera butikens ekonomiska resultat. • Kommunicerar tydligt med säljare, chefer och kollegor och är inte rädd för att fatta obekväma beslut • Är strukturerad och organiserad.   Vi erbjuder: • en nyckelroll hos en av Sveriges ledande aktörer inom försäljning av litteratur samt pappers- och kontorsprodukter • en butikskedja präglad av stolthet över den egna produkten och en vilja att alltid möta kundens förväntningar • ett synnerligen starkt varumärke i en spännande bransch med många möjligheter   Övrigt: Tjänsten är på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. I alla rekryteringar görs bakgrundskontroller av slutkandidaterna.   Kom och sprid läsglädje tillsammans med oss!   I denna rekrytering samarbetar vi med Retail Recruitment. Har du några frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Niklasson.Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt, gärna i PDF-format, då vi håller intervjuer löpande.   Vi erbjuder ett roligt och varierande arbete i en spännande och inspirerande bransch.   Varmt välkommen med din ansökan! Akademibokhandeln är Sveriges ledande bokhandelskedja med 120 butiker över hela landet samt näthandel på akademibokhandeln.se I våra butiker kan du få lästips och inspiration, besöka författarsamtal och signeringar, ta med barnen på sagostund och hämta ut välförtjänta Läsborgarmärken. Du kan välja och vraka bland ett brett sortiment av böcker, pappers- och kontorsvaror. Behöver du hjälp att välja så finns vi som jobbar i butiken nära till hands. Vår vision ”Läsglädje för alla" och våra värdeord kunden, mod, ansvar, tillsammans och göra skillnad ska ligga till grund för allt vi gör. Läs mer om oss på www.akademibokhandeln.se

14 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Miljö- och hälsoskyddsinspektör

Som medarbetare i Vännäs kommun spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Med värdeorden nytänkande, välkomnande och livfullt som grund bygger vi välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan! Beskrivning Miljö- och byggavdelningen består av 9 handläggare, en nämndadministratör och en chef. Personalen jobbar med frågor inom miljöbalkens och livsmedelslagstiftningens områden samt plan- och bygglagen. Avdelningen handlägger även trafikärenden och detaljplaner. Plan- och miljönämnden är ansvarig nämnd för miljö- och byggavdelningen samt räddningstjänsten. Arbetsuppgifter Vi erbjuder dig ett stimulerande och utvecklande arbete med stort eget ansvar och trevliga kollegor. Vi söker dig som vill arbeta med tillsyn och handläggning enligt miljöbalken. Även annan tillsyn och handläggning inom avdelningens arbetsområden kan bli aktuellt så som livsmedelskontroll, kontroll av handel med vissa receptfria läkemedel och tillsyn av rökfria miljöer. Du kommer att utföra tillsyn, ta beslut och upprätta beslutsunderlag till nämnden samt ge information, vägledning och rådgivning till både allmänhet och företag. Kvalifikationer Utbildning inom miljö- och hälsoskyddsområdet krävs liksom en förståelse för att arbeta i en politiskt styrd organisation. Du ska ha datorvana eftersom vår ärendehantering sker i systemet EDP Vision och mycket av vår kommunikation är digital. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete som miljö- och hälsoskyddsinspektör. Erfarenhet av små avloppsanläggningar, avloppsreningsverk och strandskyddsdispenser är meriterande. Arbetet ställer stora krav på din kreativitet och samarbetsförmåga och du måste också kunna arbeta självständigt. Eftersom vi är en liten enhet ser vi gärna att du trivs med varierande arbetsuppgifter inom ett brett område. Du har förmåga att vara tydlig och har lätt att kommunicera med andra människor. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och du är en god administratör. För tjänsten krävs körkort för personbil. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Kommunen strävar efter en jämn fördelning mellan kvinnor och män samt ökad mångfald inom alla yrkesområden. Välkommen med din ansökan!

13 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Yrkeslärare till anläggningsmaskiner, Liljaskolan

Som medarbetare i Vännäs kommun spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Med värdeorden nytänkande, välkomnande och livfullt som grund bygger vi välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan! Beskrivning Liljaskolan, Vännäs vuxenutbildning, söker yrkeslärare/instruktör inom området anläggningsförare att undervisa på vår utbildning mot anläggningsmaskinförare. Vi söker dig som är engagerad och kan inspirera, samt är kunnig inom branschen och gärna har erfarenhet av läraryrket och som vill bli en del i vårt team.  Arbetet kommer att utföras både dag- och kvällstid. Arbetsuppgifter Din roll som lärare är att planera, genomföra och utvärdera din undervisning inom grunderna i anläggning samt maskinkörning, i huvudsak hjullastare, grävmaskin, grävlastare och teleskoplastare. Utbildningen innehåller både teori och praktik. Sedvanliga arbetsuppgifter som mentorskap, arbetslagsarbete, deltagande i systematiskt kvalitetsarbete, kompetensutveckling etc. ingår också. Kvalifikationer Lärarlegitimation är önskvärt. Erfarenhet från annat pedagogiskt arbete är meriterande. Krav på yrkesbevis/utbildningsbevis: Grävmaskin, grävlastare, hjullastare anläggning, lastmaskin och teleskoplastare. Vi ser gärna att du är ansluten till BYN och utbildad handledare via TYA, men inget krav.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Villkor Tjänsten är tillsvidare på 100 % med start enligt överenskommelse. Tillsvidare gäller om du har en lärarexamen och en lärarlegitimation inom området, annars visstid läsåret 24/25. Vi tillämpar löpande rekrytering, så kom in med din ansökan så snart som möjligt.

13 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Taxichaufför Vännäs

Vi har i dagsläget ca 90 fordon och ca 170 anställda chaufförer. Nu söker vi en chaufför som vill arbeta heltid och med stationering i Vännäs kommun. Du kommer att kunna utgå från Vännäs under dina arbetspass, du kan dock under arbetspassen komma att utföra trafik i andra kommuner. Eventuellt kan du ha taxin ståendes hemma. För tjänsten är anställningsstart snarast. Innan anställningsstart kommer utbildning i företagets rutiner och utrustning att genomföras. Vi ser helst sökande som redan innehar taxilegitimationen men kan om du känns rätt för oss hjälpa till med studiestöd och kostnader för att ta taxilegitimationen. Det vi söker är Vännäs bästa chaufförer. Med bästa, så menar vi dig som inte endast är säker bakom ratten, utan vi söker personer som kan leverera god service, samt med ett glatt humör tar hand om våra kunder. Att köra taxi hos oss handlar framförallt om att erbjuda god service och det är en stor fördel om du gillar mötet med kund och är socialt lagd. Du arbetar med kundkontakt vid varje resa, och du utgör en viktig funktion i vardagen för de som nyttjar våra tjänster. Vi är ett premiummärke inom taxi, och du kommer att vara vårt ansikte utåt och en ambassadör för företaget, just därför har vi höga krav på dig. Att vi är ett premiummärke återspeglar sig också i att vi har ett väldigt gott kund och chaufförsrenommé. I dagsläget ligger kundbetyget på våra chaufförer på 4,7 av 5 när kunderna betygsätter. Att vi håller en hög standard och kvalité innebär i sin tur att vi har ett starkt kundunderlag och många resor. Att vi har ett starkt kundunderlag och mycket resor medför att vi ligger bra till lönemässigt inom branschen. Vi ser det som ett krav att du besitter dessa egenskaper och kunskaper: - Serviceminded och gillar att arbeta med människor - Glatt humör och positiv inställning - Noggrann och ansvarsfull - Stresstålig - God lokalkännedom - God datorvana - En säker chaufför med erfarenhet bakom ratten - 21 år gammal (lagkrav) och innehar B körkort Dina arbetsuppgifter är att som taxichaufför utföra resor åt Ecotaxi och Min Taxis kunder i Vännäs med kranskommuner, och att på bästa möjliga vis ge våra kunder riktigt god service. Taxichaufför är ett väldigt serviceinriktat yrke med mycket kundkontakt. Det är lätt att tro att taxi är att utföra resor till/från krogar på helgkvällar, då detta ofta är vad man som privatperson förknippar taxi med. Men just det är en väldigt liten del av taxi. Taxi hos oss är framförallt samhällsbetald trafik på vardagar. Det är sjukresor åt regioner, skolresor och färdtjänstresor åt kommunerna. Men även en hel del tjänsteresor åt företagskunder. Man arbetar konstant med människor och är ofta en nyckel i deras vardag för att ta sig till/från vårdinrättningar, skolor, arbete, mm. Vi täcker ett stort geografiskt område och bedriver trafik i stora delar av Norrland. Vi har fordon stationerade i Boden, Kalix, Luleå, Nordmaling, Robertsfors, Umeå, Vindeln, Vännäs och Örnsköldsvik kommun. Det är inte ovanligt hos oss med många längre resor över kommungränserna, och stora delar av Norrland. Förutom att utföra resor och ta hand om våra kunder så ingår det i arbetsuppgiften att hålla fordonen du utför resorna i rena och välstädade. Företaget har kollektivavtal och lön utfaller i enlighet med kollektivavtalet. Märk din ansökan med "Taxichaufför Vännäs".

13 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024