Lediga jobb i Värmdö

Sök totalt 178 lediga jobb i Värmdö

Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Taxiförare

Taxiförare sökes. Heltid/Deltid, ordinarie samt extra. Taxiförarlegitimation (TFL) är ett krav. Vi har FORA (pensionsavsättning), Tidigare erfarenhet är dock ej ett krav men en fördel. Bilarna är geografiskt stationerade i bland annat Gustavsberg och övriga Värmdö. Fördel är om du bor i Nacka/Värmdö området. Vi är anslutna till Beställningscentral under märket Gustavsbergs Taxi.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
HR-partner till Utbildningskontoret

Värmdö är skärgårdens mötesplats med en unik kombination av naturens stilla skönhet och en mer stadslik livsstil. Vårt uppdrag är inte ett utan många: skola, fastigheter, socialtjänst, hamnar, vård, bibliotek, omsorg och många fler. Vi verkar för att alla Värmdöbor kan leva ett rikt och fritt liv. Vi vill vara de som möjliggör drömmen om en livskraftig trygg miljö för hem, familj och företag Ska vi lyckas med det fullt ut måste vi ha många och omfattande kompetenser och arbeta tillsammans för en gemensam och tillitsfull arbetskultur, byggd på modiga, ansvarstagande medarbetare som förstår invånarnas behov och önskemål. Det är det vi kallar Ett Värmdö, En Förvaltning. Vi kommer att utöka HR-stödet till Utbildningskontoret och söker därför nu en HR-partner med erfarenhet av skola och kommunal verksamhet. Du kommer att tillsammans med professionella kollegor få arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där du får ta ansvar och göra skillnad i människors vardag. Vi erbjuder dig en omväxlande roll där du tillsammans med sju HR-kollegor arbetar brett inom hela HR-området samtidigt som du har ett fördjupat ansvar för något av våra specialistområden tillsammans med kollega. För den här tjänsten är specialistområdet rehabilitering aktuellt. Du kommer att få möjlighet att göra skillnad och ha påverkansmöjligheter.  I rollen som HR-partner arbetar du både operativt och strategiskt med att stötta förvaltningens chefer inom hela HR-området, för den här tjänsten har du ett kontaktmannaskap för rektorerna inom grundskoleavdelningen. Du kommer att ingå i ett HR-team där ni är tre HR-partners som tillsammans stöttar alla chefer och rektorer inom Utbildningskontoret. Utöver detta kommer du också att tillsammans med kollegor delta i strategiskt utvecklingsarbete inom hela HR-området samt utforma och genomföra utbildningsinsatser. Vi söker dig som har en universitets-/högskoleutbildning inom det HR-relaterade området eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig alternativt flerårig erfarenhet av att ha arbetat i en liknande HR-roll. Du är van att arbeta med fackliga parter och har erfarenhet av brett kvalificerat HR-arbete och att ge konsultativt HR-stöd till rektorer inom utbildningsverksamhet. Du har även en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och har dessutom en pedagogisk förmåga att förmedla information till olika målgrupper. Det är meriterande om du har arbetat i en liknande roll inom kommunal verksamhet eller större organisation. Som person är du självgående, initiativtagande och tar ansvar för att driva dina arbetsuppgifter framåt. Du har en god förmåga att i ditt uppdrag bygga, utveckla och bibehålla ett gott samarbete och professionella relationer. Du har ett lösningsorienterat arbetssätt och ser till hela verksamhetens bästa. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Värmdö kommun erbjuder ett friskvårdsbidrag, SL-kort mot nettolöneavdrag, semesterväxling till extra lediga dagar och mycket mer. Vi arbetar även aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö och tillämpar rökfri arbetstid. Från Slussen pendlar du enkelt med buss som tar cirka 30 minuter till vårt moderna kommunhus. Vi sitter i ljusa lokaler med öppet landskap med tillämpning av flexkontor beläget centralt i Gustavsberg. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet till tjänsten. Anställningen omfattar heltid och är en tillsvidareanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad i kommunhuset i Gustavsberg med möjlighet till visst distansarbete.  Vill du veta mer är du välkommen att kontakta oss, se kontaktperson nedan. Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du på https://www.varmdo.se/fackligaorganisationer eller via Servicecenter, 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

16 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Dedicare söker sjuksköterska till Attendo Ljung

Dedicare söker sjuksköterska till Attendo Ljung Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Ljung är ett modernt och familjärt äldreboende med ljusa, hemtrevliga och ombonade lokaler. Verksamheten har 6 avdelningar med totalt 48 permanenta platser samt en växelvårdsavdelning med 8 platser för avlösning eller korttidsvård.  Attendo Ljung ansvarar även för demensdagvården Solrosbacken som tar emot 8 gäster per dag. Busshållplatsen ligger precis utanför, restid är max 30 min från Slussen. Sjuksköterskegruppen består av 5 st sjuksköterskor och söker just nu en sjuksköterska till en av våra avdelningar. Beskrivning av tjänsten Tillsvidaretjänst 85-100 % Arbetstider dagtid, samt var fjärde helg Tillträdesdatum är enligt överenskommelse Omvårdnadsansvar för ca 10-14 patienter beroende på tjänstgöringsgrad Stämmer denna beskrivning in på dig?  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har minst 2 års yrkeserfarenhet och ett genuint intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos Attendo Ljung. På boendet får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det är också du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Verksamheten har flera palliativa ombud, undersköterskor och sjuksköterskor som har fått fördjupad kunskap kring vård i livets slutskede. Attendo Ljung är sedan 2022 Silviacertifierade som betyder att alla medarbetare har fått grundläggande kunskapar om demens enligt Silviahemmets vårdfilosofi. Sjuksköterskorna har fått ytterligare fördjupning för att kunna handleda vårdteamet i demensfrågor och om du kommer att vara en del av Attendo Ljung får även du möjlighet att dessa kunskaper. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Attendo Ljung använder sig av diverse digitala verktyg inom planering och uppföljning av vården. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i  sjuksköterskenätverket. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.  Våra värderingar är Engagemang, Omtanke och Kompetens. Delar du dem? Ansökan Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan ske innan sista ansökningsdatum.  Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Mattias Svensson på 0721-421234 eller maila till [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Före erbjudande om anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas tillsammans med giltig fotolegitimation.

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
MAX söker medarbetare

MAX är Sveriges äldsta burgarkedja och vi använder oss endast av lokalt kött, kyckling och bacon. Vi har också branschens bredaste utbud av gröna burgare. År 2008 blev vi världens första restaurangkedja att klimatmärka menyn och klimatkompensera alla utsläpp.  Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss!   Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor.  Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
School Administrator

Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. IES Värmdö är en skola för årskurserna F-9. Vi tror på tydligt fokus på studiero, trygghet och respekt, samt på att bygga en positiv skolmiljö som är tillåtande och inkluderande – och som ger bra skolresultat. IES Värmdö erbjuder möjligheten att arbeta i en internationell och stimulerande miljö där engagemang, professionalism och det engelska språket är gemensamma nämnare. Vår skola har två paraleller i varje årskurs med totalt 610 elever. Vi tar emot två nya förskoleklasser varje år, samt 8 nya ekever i årskurs 4. Vi söker nu en skoladministratör, till vårt fantastiska team, som skall ansvara för följande arbetsuppgifter: - Arbeta med och vara ansvarig för administreringen av kön till skolan, intag av nya elever samt processen när elever påbörjar samt avslutar sina studier - Sekreterare åt skolledningen - Ansvara för elevantagningen - Föra mötesprotokoll - Översätta från engelska till svenska eller vise versa - Planera praktiskt inför olika event såsom avslutningar, elevens val, schemabrytande aktiviteter, etc. - Administrationsuppgifter med Schoolsoft och Google - Dela ansvar för receptionen. Svara i telefon, ta emot leveranser och besökare, inskrivning av besökare, ta hand om borttappade saker - Dela uppdraget med att ta hand om besökare, samt arrangera med fika för besökare och övrig skolpersonal när det behövs - Skapa en trygg och välkomnande miljö för våra elever och personal - Kontrollera ogiltig frånvaro för elever i Schoolsoft och eventuellt kontakta vårdnadshavare - Kontakt med elever, lärare och övrig personal Som skoladministratör har du en kollega som arbetar i skolans reception. Ni hjälps åt med vissa av arbetsuppgifterna. Vem är du? Vi söker dig med en relevant akademisk examen och ett antal års erfarenhet av arbete inom administration/ekonomi. Har du erfarenhet från skolvärlden så är det ett plus men inte en nödvändighet. Vidare är du strukturerad, flexibel och har en god organisatorisk förmåga, samt är positiv och serviceinriktad. Då du kommer ha många processer igång samtidigt krävs att du är van att arbeta självständigt, prioritera inom dina olika arbetsuppgifter samt kommunicera med olika uppdragsgivare. Självklart så behärskar du engelska i både tal och skrift. Tjänsten tillsätts den 5 augusti -24. Skriv gärna ett personligt brev, bifoga CV och ansöka idag. Rekrytering sker löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

16 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Sjuksköterska till SÄBO på Värmdö

Är du legitimerad sjuksköterska och vill ha flexibilitet i din arbetssituation med möjlighet att påverka din egen vardag? Hos Svea Work är detta möjligt.    På kunds räkning blir du anställd som konsult på Svea Work. Vi söker därför till detta uppdrag en sjuksköterska till SÄBO på Värmdö.    Tidsperiod: v.28-32 Omfattning: 80-100% Arbetstider: Dagtid   Arbetsuppgifter  Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på SÄBO.  Svea Work erbjuder dig  Konkurrenskraftig lön  Semesterersättning  Tjänstepension  Engagerad och lyhörd konsultchef  Boende och reseersättning utanför hemort    Kvalifikationer  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med 2 års yrkeserfarenhet. Uppdraget passar perfekt för dig som är trygg i din arbetsroll där ditt arbete uppskattas. Du ska även vara lugn och pedagogisk i ditt arbete, samtidigt som du ska kunna ta beslut gällande patienter. Du ska även ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, då det förekommer dokumentation i olika journalsystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.     Personliga egenskaper  Vi söker dig som är en trevlig och social person med både patienter och kollegor. Du ska ha en god samarbetsförmåga med kollegor. Du ska även ha vana att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ditt område. Du har även ett gediget intresse att utvecklas som person, men också i din kompetens inom vården.      Sista ansökningsdag  Ansökningar behandlas löpande. Söker du efter en ny arbetsgivare med kompetensmöjligheter kan detta vara något för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!    Företagsinformation: Svea Work är en del av Svea Partners koncernen och är ett rekryterings-och bemanningsföretag som arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare för att hitta rätt person för rätt uppdrag. För oss på Svea Work är det betydelsefullt att göra skillnad och bidra med samhällsnytta. En del av resultat skänker Svea Work till Svea Foundation som i sin tur hjälper ensamstående föräldrar och barn.

16 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Lärare åk 1, vikariat ht-24

Värmdö är skärgårdens mötesplats med en unik kombination av naturens stilla skönhet och en mer stadslik livsstil. Vårt uppdrag är inte ett utan många: skola, fastigheter, socialtjänst, hamnar, vård, bibliotek, omsorg och många fler. Vi verkar för att alla Värmdöbor kan leva ett rikt och fritt liv. Vi vill vara de som möjliggör drömmen om en livskraftig trygg miljö för hem, familj och företag Ska vi lyckas med det fullt ut måste vi ha många och omfattande kompetenser och arbeta tillsammans för en gemensam och tillitsfull arbetskultur, byggd på modiga, ansvarstagande medarbetare som förstår invånarnas behov och önskemål. Det är det vi kallar Ett Värmdö, En Förvaltning. Fågelviks skola är en F-3 skola och är belägen på Ingarö. Skolan är två parallelig med totalt 165 elever. Vi har ett stort fokus på samverkan skola-fritids utifrån ett lärande- och trygghetsperspektiv. Vi är även Grön Flaggcertifierade. Som skola erbjuder vi dig en härlig arbetsplats med hög professionell nivå där du kommer utgöra en viktig roll för våra elevers lärande. Hos oss blir du en del av en skola med arbetsglädje, engagemang och mål mot innovativ utveckling.  I rollen som lärare i årskurs 1 undervisar du i alla teoretiska ämnen. Du ansvarar för elevernas hela kunskapsutveckling, från planering till genomförande samt dokumentation och bedömning. Du och din årskurskollega samt två fritidspersonal, utgör ett årskursteam där ni i nära samverkan kring eleverna ansvarar för deras kunskapsutveckling. Mentorskap ingår i tjänsten. Du har kontinuerlig föräldrakontakt samt genomför utvecklingssamtal (digitala).  Vi söker dig som är legitimerad lärare för undervisning i årskurs 1. Du är initiativrik och vill prova nya metoder. Att inkludera digitala verktyg i undervisningen är för dig en självklarhet. Du har förmåga att skapa trygghet och goda relationer med elever och vårdnadshavare, samt har en positiv syn på uppdraget. Du har ett professionellt och positivt förhållningssätt till alla du möter i tjänsten och är bra på att arbeta mål- och resultatinriktat. Du känner dig trygg med elevdokumentation och har god struktur i ditt arbete. Du är väl förtrogen med Lgr22.  För att trivas som pedagog på Fågelviks skola ska du kunna ta ansvar för din ständiga utveckling och kunna se ditt professionella uppdrag i ett större samhällsperspektiv. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  För denna tjänst är uppvisande av giltigt utdrag ur polisens belastningsregister en förutsättning för anställning. Värmdö kommun erbjuder ett friskvårdsbidrag, SL-kort mot nettolöneavdrag, semesterväxling till extra lediga dagar och mycket mer. Vi arbetar även aktivt för att skapa hälsofrämjande arbetsplatser med en god arbetsmiljö och tillämpar rökfri arbetstid. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet till tjänsten. Anställningen avser ett vikariat på heltid fr.o.m den 12 augusti till den 20 december. Välkommen med din ansökan senast den 2 juni 2024. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta oss, se kontaktperson nedan. Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du på https://www.varmdo.se/fackligaorganisationer eller via Servicecenter, 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Avdelningschef till Kansliavdelningen

Värmdö är skärgårdens mötesplats med en unik kombination av naturens stilla skönhet och en mer stadslik livsstil. Vårt uppdrag är inte ett utan många: skola, fastigheter, socialtjänst, hamnar, vård, bibliotek, omsorg och många fler. Vi verkar för att alla Värmdöbor kan leva ett rikt och fritt liv. Vi vill vara de som möjliggör drömmen om en livskraftig trygg miljö för hem, familj och företag Ska vi lyckas med det fullt ut måste vi ha många och omfattande kompetenser och arbeta tillsammans för en gemensam och tillitsfull arbetskultur, byggd på modiga, ansvarstagande medarbetare som förstår invånarnas behov och önskemål. Det är det vi kallar Ett Värmdö, En Förvaltning. Vill du ha en nyckelroll inom Värmdö kommun och vara med och utveckla en stabil, effektiv och rättssäker förvaltning? Vi söker nu en avdelningschef till Kansliavdelningen som inkluderar stab, utredningsenheten samt nämnd- och registraturenheten. Som en del av kommunledningen rapporterar du direkt till kommundirektören. Tillsammans med våra engagerade och kompetenta medarbetare skapar du hållbara processer och rutiner. Vi söker en trygg ledare som motiveras av att göra skillnad varje dag och att säkerställa god kommunal förvaltning. Hos oss välkomnas du till en arbetsplats som präglas av engagemang, hög kompetensnivå och nyfikenhet. Låter detta intressant, sök redan idag! Avdelningen Avdelningen består i dagsläget av flera centraliserade stödfunktioner inom nämnd- och registraturenheten, utredningsenheten samt en stab med kommunjurister och strateger inom miljö och social hållbarhet. Inför och under allmänna val, EP-val och folkomröstningar upprättas även kommunens valkansli inom avdelningen. Enheterna leds av två enhetschefer, stabens medarbetare är direkt underställda kanslichefen. Om rollen Som avdelningschef har du budget-, personal- och arbetsmiljöansvar för enhetscheferna och medarbetarna inom staben. Du rapporterar direkt till kommundirektören och ingår i både kontorets ledningsgrupp och kommunledningen. Du är ansvarig för ärendeberedningsprocessen och processen för utlämnande av allmän handling samt har mandat att säkerställa att dessa efterlevs. Som kanslichef har du en central roll i samarbetet mellan politik och förvaltning. Du utgör ett kompetent stöd till kommundirektören och kommunledningen i upprätthållandet av god och rättssäker förvaltning. Kvalifikationer - Flera års erfarenhet av att vara chef i en politiskt styrd organisation - Kommunalrätt, ärendeberedningsprocessen samt processtyrning - Akademisk examen inom juridik, statsvetenskap, ekonomi eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift - Goda system- och datakunskaper Meriterande - Erfarenhet av att vara chef över chefer - Drivit förändringsarbete med goda resultat Personliga egenskaper Du är en trygg och kommunikativ ledare som lätt får medarbetares förtroende. Hos oss får du möjlighet att leda genom tillitsbaserat ledarskap och använda din förmåga att bygga starka relationer. Du kommer att spela en nyckelroll i vårt förändringsarbete och trivas i en varierande roll som kombinerar både strategiskt och operativt ansvar. Vi värdesätter ansvarstagande och tydlighet, och letar efter någon som kan se helheten och skapa struktur. Om du motiveras av att skapa ordning och reda, då är detta rätt utmaning för dig! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Värmdö kommun erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling och värnar om din arbetsmiljö genom att aktivt arbeta för hälsofrämjande arbetsplatser. Vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, SL-kort mot nettolöneavdrag, semesterväxling till extra lediga dagar och mycket mer. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet till tjänsten. Övrigt I denna rekrytering kommer vi att genomföra bakgrundskontroll innan anställning erbjuds. Anställningen omfattar heltid och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta oss, se kontaktperson nedan. Kontaktuppgifter till arbetstagarorganisationerna hittar du på https://www.varmdo.se/fackligaorganisationer eller via Servicecenter, 08-570 470 00. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

15 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024