Personlig assistent sökes till 13-årig tjej i Vaxholm

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nuen personlig assistent till en 13-årig tjejsom är bosatt i Vaxholm. Hon är aktiv och tycker om hitta på olika aktiviteter, så som att baka ochshoppa. Hon har även ett stort intresse för hästar och musik.Kunden är rullstolsburen och av denna anledning ser vi det som positivt om du har erfarenhet av att ha arbetat med hjälpmedel tidigare. Tjänsten är en deltidstjänstoch arbetstiderna är främstfördelade påeftermiddags- ochkvällstid samt påhelger.Omfattning:Deltid.Antal tjänster:1.Tillträde:Omgående.Urvalet sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du ärsamarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det allra viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans Ett intresse för hästar och ridsport Är öppen, gladoch gillar att hitta på aktiviteter Har erfarenhet av att ha arbetat med hjälpmedel. Det är krav på att du: Inte är pälsdjursallergiker eller rädd för hästar Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från polisen vid en eventuell anställning. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

30 maj 2024
Sista ansökan:
10 november 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som säljare på Optimero i Stockholm för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som fältsäljare ∙ Driven & resultatorienterad

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Tjäna 50 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Submit för att tjäna 50 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 50 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 50 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Tjäna 50 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Optimero för att tjäna 50 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 50 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 50 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som fältsäljare ∙ Driven & resultatorienterad

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Ekonomibiträde 75% till Måltidsenheten i Vaxholms stad

I Vaxholms stad, en liten kommun med hög ambitionsnivå, ges stort eget ansvar och möjligheter att påverka. Här arbetar du i verksamheter med goda resultat, i en vacker och trygg miljö. I undersökningar rankar medarbetare oss som en av Sveriges bästa kommuner att arbeta i. Vår värdegrund, Samspel, Engagemang och Respekt, skapar gemenskap och hjälper oss med vårt samhällsviktiga uppdrag. Barn- och utbildningsförvaltningen i Vaxholm kännetecknas av goda skolresultat, hög andel behöriga lärare och en förskola som bidrar till en bra start i livet. Här ges du goda möjligheter att utvecklas i din roll samtidigt som du har närhet och stöd av kollegor och chefer. Beskrivning Måltidsenheten i Vaxholms stad ansvarar för maten i våra förskolor och skolor och tillhör Barn- och utbildningsförvaltningen. Vi är cirka 25 medarbetare som tillagar och serverar cirka 2000 måltider per dag. Utgångspunkten är att all mat som serveras ska vara aptitlig, vällagad, hållbar, anpassad och näringsriktig. Vi har en meny som möjliggör matlagning från grunde, vi arbetar med ett stort miljöengagemang och tänker klimatsmart. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta som ekonomibiträde hos oss från och med augusti. Tjänsten är placerad i vårt mottagningskök på Rindö skola.  Arbetsuppgifterna innefattar uppvärmning av måltider, salladsberedning och andra förberedelser, servering av lunch och mellanmål samt diskning, egenkontroll och därmed enhetens hygienregler och städning. I arbetet ingår även beställning och uppackning av varor. I skolköket på Rindö skola arbetar du ensam och lyft förekommer. Tjänsten är 75% med arbetstider måndag - fredag klockan 08:30 - 15:00. Kvalifikationer Vi söker dig som vill skapa positiva smakupplevelser för vår barn varje dag! Du har tidigare erfarenhet som ekonomibiträde, på förskola eller skola och är väl förtrogen med livsmedelslagen och egenkontroll. Det är meriterande om du genomgått utbildning i specialkost och grundkurs i livsmedelshygien eller annan likvärdig utbildning. Som ekonomibiträde hos oss är det viktigt att du har god förmåga att möta barn och pedagoger där du inspirerar och skapar intresse och glädje för mat. Du trivs i samarbete med andra och bidrar aktivt till en arbetsplats med god stämning. Eftersom vi inom måltidsenheten är ansvariga för 9 kök där alla arbetar som ett team och hjälper varandra tror vi att du är en flexibel person som levererar service med hög kvalitet oavsett arbetsplats. Vi vill att du: - är beredd att ta ansvaret för allt i köket fungerar som eventuella beställningar, tillhandahålla specialkost, utföra egenkontroll, sköta livsmedelshygien, att hålla rent och snyggt, hantera disk - ska kunna jobba självständigt - har kunskap om näringsriktig mat, specialkost vid allergier och intoleranser eller av andra skäl - är trygg och stabil - är engagerad, har en positiv grundsyn och god samarbetsförmåga - kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Villkor 6-månaders provanställning. Då tjänsten innebär arbete med barn krävs utdrag ur Polisens belastningsregister. Läs mer på Polisens hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Som anställd i Vaxholms stad kan du komma att bli krigsplacerad i staden. Välkommen med din ansökan via länk i annons. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Vaxholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Om Vaxholm Vaxholms stad är en skärgårdskommun med 12 000 invånare och stora naturområden inom gång- och cykelavstånd. Varje år har Vaxholm nära en miljon besökare Vaxholm. Enligt undersökningar är Vaxholm länets tryggaste kommun. En utvecklad kollektivtrafik med goda buss- och båtförbindelser möjliggör god och naturskön pendling från centrala Stockholm och närliggande orter. Inom kommunens verksamheter är vi idag ca 500 tillsvidareanställda som jobbar med våra invånares, näringsidkares och medarbetares bästa för ögonen utifrån våra värdeord Samspel, Engagemang och Respekt – SER.

29 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Extrapersonal som personlig assistent sökes till 73-årig kvinna i Vaxholm

Extrapersonal som personlig assistent sökes till 73-årig kvinna i Vaxholm Antal tjänster: 1 Vi söker en personlig assistent till vår kund, en 73-årig kvinna som bor i Vaxholm. Vi söker dig som också är kvinna och som vill arbeta extra. Du kommer att arbeta pass som är förlagda kl 8-16 eller kl 16-22. Kunden bor så det är enkelt att komma med både bil och buss. Kunden bor i en väl anpassad lägenhet och har alla hjälpmedel som behövs för att kunna utföra ett bra arbete. Hon tycker om att komma ut på olika aktiviteter men tycker också om att vara hemma och lyssna på en bok eller lösa korsord. Blommor och baka är ett stort intresse. Hennes son och barnbarn är ibland på besök och därför kommer vi att begära ett utdrag ur belastningsregistret. Du som söker ska vara kvinna, ha god initiativförmåga och kunna ta ett stort ansvar. Arbetsgruppen är flexibel och väldigt måna om varandra och kunden, vilket vi ser att du också gör. De ställer alltid upp för varandra och ser till att alla trivs på arbetet. Låter detta som något för dig så sök gärna tjänsten! Har du frågor så tveka inte att ringa mig. Att arbeta som vikarie på hjelpa Som vikarie kan du bli kontaktad för att hoppa in såväl vid planerade ledigheter som när någon av dina kollegor är sjuk. Ofta har du också goda möjligheter till en fast schemarad efter hand. Förväntningar på dig som medarbetare För en assistent på hjelpa ser arbetsuppgifterna olika ut beroende på kundens hjälpbehov och person. Därför behöver vi engagerade och flexibla medarbetare som precis som vi sätter kunden i första rummet. Våra förväntningar på dig som assistent är att du är: ● Bra på att samarbeta med andra ● Kommunikativ och lyhörd ● Ansvarstagande ● Respektfull och trevlig i ditt bemötande av andra ● En person som har rätt inställning och vill utvecklas i ditt arbete Kvalifikationer På hjelpa är det inget krav att du har erfarenhet av assistansbranschen, men det alltid meriterande om du har: ● erfarenhet av personlig assistans ● erfarenhet inom vård och omsorg ● erfarenhet av arbete med människor eller service Krav Vi begär alltid ut registerutdrag och tar referenser innan anställning. Hjelpa är ett assistansbolag som startades fö̈r att fö̈rnya assistansbranschen. Vi vill visa att kompetens och kvalitet i kombination med respekt, tro och glä̈dje gö̈r skillnad. Fö̈r varje individ och fö̈r samhället i stort. Nyckeln till att lyckas är våra medarbetare. Vill du bli en av oss?

29 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Eventsäljare | Sthlm

EVENTSÄLJARE Som Eventsäljare för det internationella bolaget Fortum, blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på marknaden. Du blir en viktig del av det positiva säljteamet och arbetar tillsammans med kollegor för att hjälpa kunder att spara pengar genom att erbjuda en optimal lösning för deras elavtal. DIN ROLL INNEBÄR: Försäljning av Fortums tjänster. Driva din egna försäljning mot budget. Samarbeta med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Är utåtriktad, driven och nyfiken. Självgående & ansvarsfull. Är flytande i Svenska både i tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning, meriterande men inget krav. VI ERBJUDER DIG: Garantilön + Provision. Heltidstjänst: Mån-Fre kl. 10 - 19. Personlig & professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Felicia Rullander 076 425 35 70| [email protected]

29 maj 2024
Sista ansökan:
15 november 2024
Mötesbokare | Vasastan

MÖTESBOKNING Som Mötesbokare är du ansvarig för att boka möten mellan Företagets försäljningsrepresentanter och potentiella kunder. Du representerar några av Sveriges största aktörer på marknaden och kommer spela en viktig roll i att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla vårt kundnätverk. DIN ROLL INNEBÄR: Försäljning över telefon. Driva din försäljning mot budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Ansvarsfull och karriärsdriven. Är utåtriktad, social och nyfiken. Flytande Svenska både i tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men inget krav. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

29 maj 2024
Sista ansökan:
15 november 2024