Verksamhetsanalytiker

Sök bland 20 lediga jobb som Verksamhetsanalytiker och börja ditt nya yrkesliv idag!

Verksamhetscontroller

Tillsvidareanställning | Heltid | Kollektivavtal | Tjänstepension | 28–35 dagars semester | Friskvårdsbidrag | Uppsala | Flex | Sista ansökningsdag 2024-05-31  Ansök här: https://sva. varbi.com/se/what:job/jobID:728600/ Om arbetsplatsen, SVA  Statens veterinärmedicinska anstalt, SVA, är en expertmyndighet med ca 380 anställda, belägen på Ultunaområdet i Uppsala. SVA följer och analyserar utvecklingen av antibiotikaresistens hos djur och har som riskvärderande beredskapsmyndighet i uppgift att utreda smittsamma djursjukdomars uppkomst, orsak och spridningssätt och medverka i förebyggandet och bekämpandet av dessa. Myndigheten bedriver också forskning. SVA är en del av det civila försvaret och upprätthåller samhällsviktiga funktioner genom hög veterinärmedicinsk kompetens, övervakning och ackrediterade laboratorier. Om tjänsten Fokus för tjänsten ligger på verksamhetsutveckling inom ledning och styrning av SVA. Vi har ett integrerat ledningssystem inom kvalitet, arbetsmiljö och miljö, biorisk och informationssäkerhet. SVA har ackreditering och certifieringar för ISO9001, ISO45001, ISO14001, ISO/IEC17025. Arbetet innebär kontakt med hela SVA:s verksamhet. Rollen är placerad hos kvalitetsgruppen som arbetar med kvalitetsfrågor inom SVA:s verksamhet. SVA har en blandad finansiering med anslag, forskningsbidrag och uppdragsverksamhet. Arbetsuppgifter Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med stora kontaktytor inom och utanför SVA. Du kommer att arbeta både med övergripande styrning och kvalitetsarbete. Kvalitetsgruppen har stort fokus på ett ständigt förbättringsarbete och att stimulera innovativa lösningar både internt och externt. I din roll kommer du att initiera och driva verksamhetsplaneringsprocessen vid SVA, inkluderande omvärldsbevakning, målstyrning och analys. Vi strävar efter en mer effektorienterad styrning. Målet är en effektiv kombination av kvalitetsarbete med statlig styrning – Ett SVA. Du kommer vidare att fungera som stöd och bollplank till hela SVA:s verksamhet. Som verksamhetscontroller hos oss kommer du både att initiera och driva systematisk verksamhetsutveckling med ett SVA-övergripande perspektiv. I arbetet kommer du att ha ett nära samarbete med våra huvudprocessägare. Du kommer att arbeta både verksamhetsnära och strategiskt med utvecklingsfrågor inom SVA. Kvalifikationer Vi söker dig som har en förmåga att anlägga ett helhetsperspektiv på olika frågor och förstår att driva utveckling med systemsyn. Vi söker dig som har en akademisk examen relevant för uppdraget och som också har erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling och förändringsledning, gärna i offentlig verksamhet. Du har erfarenhet av processutveckling utifrån ett ledningssystem samt erfarenhet av det strategiska perspektivet. Du ska kunna uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift, och är van användare av IT-stöd. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper, såsom att du är noggrann, prestigelös och lyhörd. Vi vill att du är strukturerad och analytisk, har en förmåga att arbeta effektivt, är resultat- och lösningsorienterad samt har ett helhetsperspektiv. Du är kvalitetsmedveten och drivande. Du trivs att arbeta både självständigt och i team. Du är flexibel och har intresse för att arbeta med förändrings- och utvecklingsarbete. Som person har du lätt för att samarbeta och du tycker om att ge service och kan bemöta andra på ett professionellt och trevligt sätt. Du har förmåga att hos andra öka förståelsen för utveckling och förbättringsarbete samt inspirera dem i deras ambitioner. Meriterande • Kunskap om statlig förvaltning och styrning/ledning. • Erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling och förändringsledning i offentlig  verksamhet • Förståelse av arbete i ackrediterad miljö, gärna riktad mot laboratorium. • Gärna erfarenhet av verksamhetsutveckling i enlighet med ledningssystem för kvalitet • Har arbetat i en större organisation. Villkor  Anställningen inleds med 6 månaders provanställning.  Övrigt Med diagnostik, forskning och expertkunskap bidrar SVA till en god djurhälsa och minskad smittspridning mellan djur och människor. Med coronapandemin färskt i minnet vet vi att djursjukdomar kan bli ett hot i samhället och slå hårt mot Sveriges matförsörjning, hälsa och ekonomi. Som beredskapsmyndighet ingår SVA i sektorn Livsmedelsförsörjning och dricksvatten. SVA är en myndighet vilket innebär att alla meddelanden som skickas till oss blir allmänna handlingar. Har du skyddad identitet ska du inte söka jobbet här på webben, kontakta oss istället. Tester och arbetsprov kan förekomma i samband med rekryteringsprocessen. All tillsvidareanställd personal är krigsplacerad inom SVA.   Inför rekryteringsarbetet har SVA tagit en medveten aktiv ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Business Intelligence Analyst to Retail BI & Analytics

Company Description Sales is a global function within the H&M brand with the mission of growing and engaging our customer base, as well as growing and developing our sales channels. By holding the responsibility for our regions and bringing together expertise from both business and digital & tech perspectives, Sales plays a key role in delivering on our brand plan - to elevate H&M through product, experience, and brand providing aspirational fashion at an unbeatable price. The mission of the Retail Unit at Sales is to grow and transform the portfolio by building exceptional store experiences – securing high productivity, financial resilience and a strong brand. This is done through holistic retail strategies, fueled by tech innovation and enabled through our global network of teams and partners. Job Description The Retail BI & Analytics team is a team gathering data competencies within the newly formed Retail unit including Data Analysts, Data Scientists, Product Data Analysts and Business Intelligence Analysts. The role of Business Intelligence Analyst within Retail BI & Analytics team works closely together other teams within Retail, driving front-end Business Intelligence reporting projects as well as working together with the data teams at Business Tech for back-end requirements. As a Business Intelligence Analyst at Retail you will be transforming and visualizing large amounts of data for hundreds of users in a complex data environment using the Microsoft Power BI platform. If you love building things, solving technical problems and learning quickly, you will feel right at home. But this is more than a technical role. To succeed you will need to take initiative, manage your own projects, communicate clearly with many stakeholders, and strive to truly understand our business. If you want this combination of high expectations on both technical and non-technical skills this role is for you. In the role you: Build and maintain reports, data models and BI solutions that take Retail’s analytical capabilities to the next level Work with a wide range of stakeholders within Global Retail as well as Expansion teams globally to understand their analytical needs and make sure our reports have a strong business impact Share your technical knowledge and contribute to the H&M BI and data community Work with Business Tech teams to establish a data environment that fully supports the front-end needs Qualifications As a person we believe that you are a true role model of H&M values and that you are an ambitious, flexible and communicative team player, full of drive and optimism. You effectively collaborate with a group of diverse people to achieve set goals and targets. You have a genuine passion for growing businesses and creating results. You thrive in an entrepreneurial setting where you are constantly looking for possibilities to develop more efficient ways of working. Additionally, we see that you: Have an academic degree in business or engineering Have a genuine interest in creating business value out of data Are self-driven, pragmatic, structured and thorough in your deliveries Are experienced in working with large data sets and complex problems Are a team player and enjoy sharing your knowledge with colleagues Are eager to learn and actively follow the latest developments in BI tech, and have the drive to realize its potential As well as have technical skills in: Report creation in Microsoft Power BI (or similar) including data modelling and transformation Data visualization and data storytelling SQL Skills in related Microsoft Power Platform tools, such as Power Apps and Power Automate is also meriting Additional Information This is a permanent role, based in Stockholm and reporting to Tobias Klingberg, Head of Retail BI & Analytics. If you feel your experience, skills and ambitions are right for this role, please apply and attach your CV. If you have any questions about the role and/or the process, please contact Sarah Assem. H&M Group is committed to creating a Diverse & Inclusive environment and we are actively looking for qualified candidates irrespective of race, gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, national origin, disability, or age. At H&M Group we strive to have a fair and inclusive recruitment process. Why kindly ask you to not attach cover letter in your application as they often contain information that can easily trigger unintentional biases.

10 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Planerare till Komvux, Serviceenheten

Trivs du med att vara spindeln i nätet och jobba med många spännande frågor samtidigt? Då är du hjärtligt välkommen att söka! Om tjänsten  Du tillhör Komvux Serviceenheten som förser hela vuxenutbildningen med service och stöd inom administration, IT och vaktmästeri. Vi finns i nyrenoverade och trivsamma lokaler på Campus Risbergska, på väster i Örebro. Som planerare hos oss blir du en nyckelperson och en tillgång för hela Komvux i många viktiga frågor som bland annat rör lokaler, säkerhet, inköp och kvalitetsarbete. Vi har nyligen bytt till ett nytt modernt verksamhetssystem och befinner just nu i en spännande utvecklingsresa. Vi tar ständiga digitala kliv och förbättrar och effektiviserar vårt arbete med hjälp av nya digitala lösningar. För att du ska lyckas med uppdraget behöver du ligga i framkant gällande digital kompetens Exempel på arbetsuppgifter: • hantera frågor som rör våra lokaler, i tätt samarbete med skolans vaktmästeri och i nära dialog med fastighetsägare • jobba med skolans systematiska arbetsmiljö, t.ex. skyddsronder, uppföljning av lokalvården • jobba med säkerhets- och brandskyddsfrågor, t.ex. planering av utrymningsövningar, och säkerhetsutbildningar • stödja skolans systematiska kvalitetsarbete genom att vara en tillgång för rektorerna på Komvux, t.ex. genom framtagning av underlag till kvalitetsrapporter och årsberättelser • inköpssamordnare för komvux och jobbar för en fungerande inköpsorganisation på arbetsplatsen • utföra eller delta i utredningar och olika typer av utvecklingsarbeten Om arbetsplatsen Komvux Campus Risbergska - möjligheternas vuxenutbildning, som sedan 2017 är samlad i nyrenoverade lokaler på Campus Risbergska, vackert beläget vid Svartån nära Karlslundsområdet. På Komvux Campus Risbergska arbetar i dagsläget över 200 medarbetare med undervisning och utveckling för 3500 elever. Utbildningar bedrivs inom Lärvux, SFI, på grundläggande nivå, på gymnasial nivå och inom Yrkeshögskola – Komvux gör det möjligt! Läs mer om vår skola och våra utbildningar på: orebro.se/komvux Komvux är en del av Gymnasie- och arbetsmarknadsförvaltningen. Här arbetar 1400 medarbetare i en mängd olika roller för att ge ungdomar och vuxna örebroare samma förutsättning till utbildning och egen försörjning. I förvaltningen ingår gymnasieskola och anpassad gymnasieskola, riksgymnasium för döva och hörselskadade, kommunal vuxenutbildning och svenska för invandrare, kommunala arbetsmarknadsinsatser, försörjningsstöd, partnerskap Örebro samt lantmäteri. För dig som medarbetare innebär det att vi kan erbjuda dig stor möjlighet till kompetensutveckling, i en kreativ och varierande miljö inom många olika verksamheter. Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb. Kvalifikationer För tjänsten krävs att du är kommunikativ, kreativ och motiveras av problemlösning och utmaningar som uppstår i verksamheten. Du arbetar resultatinriktat och har förmåga att delegera och följa upp aktiviteter på ett strukturerat sätt. Du arbetar med parallella processer och samverkan med flera parter, både internt och externt. Du förstår din roll och kan se helhet både på det lokala planet men även förstå sammanhanget i ett bredare perspektiv. I den här rollen behöver du arbeta självständigt samt ta ansvar för övergripande frågor.  Vidare behärskar du det svenska språket på ett sätt så att du lätt kan kommunicera med kollegor och andra parter, samt att du skriftligen kan dokumentera det som verksamheten kräver.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Krav: • högskoleutbildning om minst 180 hp, gärna inom arbetsvetenskap alternativ samhällsvetenskap eller annan inriktning som bedöms likvärdig • hög digital kompetens • erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete, gärna inom skolans värld • erfarenhet av att driva utvecklingsarbete • kompetens/erfarenhet av arbete med frågor som rör lokaler, arbetsmiljö, säkerhet Meriterande: • erfarenhet av arbete i verksamhetssystem, t.ex. IST, Skola 24, Procapita, W3D3 • erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet och/eller offentlig sektor • flerspråkighet • kompetens inom avancerade IT-verktyg som Microsoft Power Automate eller andra verktyg som kan förbättra och/eller effektivisera olika arbetsflöden Omfattning och tillträde Anställningsform: tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: 100% Tillträde: enligt överenskommelse Antal tjänster: 1 Övrig information Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig. Ansökan Sista ansökningsdag är 22 maj. Välkommen med din ansökan! Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

10 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Regional verksamhetsexpert till Region Mitt

Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. ARBETSUPPGIFTER Som regional verksamhetsexpert är du del av ett team av experter. Regionens verksamhetsexperter är ett stöd för region och sektionschef liksom för regionens kriminalvårdschefer i frågor som rör häkte, anstalt, frivård, beredskap, sjukvård och kapacitetsökning. Ditt fokusområde i expertgruppen kommer att vara verksamhetsanalys, schema och bemanning. Du utgör ett stöd till lokal och regional nivå och är sammankallande vid organisations- och schemaförhandlingar. Du omhändertar internt initierade utredningar och projekt och är delaktig i arbetet med regeringsuppdrag. Verksamhetsexperternas roll handlar om allt från det praktiska/handfasta till det mer konceptuella och arbetet kräver att man kan skifta perspektiv mellan operativ vardag och långsiktig, komplex strategi. Som verksamhetsexpert deltar du i möten på nationell, regional och lokal nivå, arbetar med uppföljning av verksamhet, du för diskussion och dialog, du informerar och bereder ärenden för beslut. Du samverkar med övriga experter i områdesöverskridande ärenden. Att skriva remissvar och göra utredningar är en del av vardagen. Kärnverksamhetens behov ger upphov till uppdrag på såväl kort som lång sikt och du kan bli en av dem som genomför utbildnings eller informationsinsatser i regionala forum. Du kan också komma att ingå i något av regionens arbetsutskott. Du samarbetar med skyddsorganisationerna, utreder möjligheter och risker, analyserar och kommer med förslag. Du är en bärare av goda idéer mellan verksamhetsområdena, du samlar ihop frågor som behöver genomlysas i större perspektiv och säkerställer att de omhändertas. Resor ingår i tjänsten, både inom regionen och nationellt. Tjänsten är placerad i Örebro. KVALIFIKATIONER För uppdraget krävs mycket god analytisk förmåga samt förmåga att arbeta med komplexa frågeställningar och processer. Förmåga att se helheter och förstå samband i verksamheten är ett krav. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade krav och omständigheter. Du är trygg och stabil även i stressituationer och har förmåga att prioritera och fokusera på rätt saker. Rollen ställer också krav på att du är mål- och resultatinriktad och tar egna initiativ. Du har en mycket god samarbetsförmåga. Du ska även vara kommunikativ och ha förmåga att informera på ett tydligt sätt samt lyssna in nya idéer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: • Akademisk examen eller annan likvärdig kunskap genom utbildning kombinerad med erfarenhet • Bred erfarenhet av kriminalvårdsverksamhet inom ett eller flera av områdena anstalt, häkte eller frivård • Erfarenhet av planerings-, analys- och uppföljningsarbete • Djupgående kunskap och erfarenhet av schema- och bemanningsfrågor samt verksamhetsanalys • Erfarenhet av ledarskap • Mycket goda kunskaper i det svenska språket i såväl tal som skrift • B-körkort Det är meriterande med erfarenhet av: • Erfarenhet av att arbeta i fler än en nivå inom Kriminalvården (nationellt, regionalt, lokalt) • Erfarenhet av processinriktade arbetssätt • Erfarenhet av projektledning • Erfarenhet av att arbeta med förändringsledning i ett övergripande perspektiv •Erfarenhet från arbete med säkerhetsfrågor • Goda kunskaper i Excel För oss är det viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen samt tron på människans vilja och förmåga att utvecklas. Du är även medveten om och har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Vidare förväntas du med ditt förhållningssätt bidra till att alla blir likvärdigt bemötta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. För att arbeta hos oss behöver du genomgå en säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande en säkerhetsprövningsintervju med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Vid säkerhetsprövningen utreds du som person, din bakgrund och dina relationer ur ett säkerhetsperspektiv. Du behöver vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund. I samband med din anställningsintervju får du mer information om säkerhetsprövning. Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Analytiker

Vill du vara med och utveckla Försvarsmaktens organisation och verksamhet? Vid sektionen för erfarenhetsanalys vid Operationsledningens utvecklingsavdelning (OPL J7 ERF ANA) har du möjlighet att arbeta med organisationsutveckling i en rådgivande funktion till Försvarsmaktens Operationsledare. Om du är analytisk, är duktig på att skriva och har en god social kompetens, sök då denna tjänst som analytiker vid sektionen. Om enheten OPL J7 ERF ANA är placerad vid Försvarsmaktens högkvarter vid Operationsledarens stab i Stockholm. Operationsledningen leder Försvarsmaktens operationer och insatser såväl nationellt som internationellt. Sektionen har två huvuduppgifter varav den ena är att genomföra operativa erfarenhetsanalyser på uppdrag av Försvarsmaktens Operationsledare. Syftet med analyserna är att förmedla slutsatser för såväl framgångar som utmaningar inom analysområdet med konkreta rekommendationer till åtgärder för att utveckla Försvarsmaktens organisation och verksamhet. Den andra uppgiften är att ansvara för utvecklingen av Försvarsmaktens erfarenhetshantering. Detta innebär att ta fram metoder och styrande dokument för erfarenhetshantering samt organisera och moderera seminarier. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som analytiker vid OPL J7 ERF ANA kommer du att delta i arbete inom ramen för sektionens huvuduppgifter. Du kommer att genomföra erfarenhetsanalyser som oftast resulterar i skriftliga rapporter med intervjuteknik som främsta inhämtningsmetod. Arbetet ställer höga krav på din förmåga till samarbete och kontaktskapande. Såväl med andra vid sektionen, då vi ofta arbetar tillsammans, som externt inom Försvarsmakten, med andra myndigheter och i internationella sammanhang. Som en del i arbetsuppgifterna kan du komma att organisera och moderera seminarier och möten samt föredra resultat för Försvarsmaktens högre chefer. Din analytiska förmåga tillsammans med din förmåga att uttrycka dig i tal och skrift ska bidra till beslutsunderlag för chefen för Försvarsmaktens operationsledning under pågående och kommande operationer eller annan verksamhet.  KRAV Kvalifikationer • Kandidatexamen • God analytisk förmåga • Mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift • God förmåga att kommunicera på engelska i tal och skrift Personliga egenskaper Som person behöver du vara självständig och ha hög personlig integritet. Du ska vara strukturerad, prestigelös, ha en god social kompetens, vara en god lagspelare samt vara analytisk och en problemlösare. Du behöver även ha god vana att skriva samt tycka det är roligt att diskutera och behandla egna och andras texter. Du är flexibel och kan hantera tillfälliga toppar i arbetsbelastning utan att bli stressad. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. MERITERANDE • Aktuell och relevant tidigare arbetslivserfarenhet inom organisationsutveckling och kvalitativ metodik • Aktuell och relevant tidigare arbetslivserfarenhet inom Försvarsmakten eller annan myndighet/organisation inom försvars- och säkerhetsindustri • Aktuell och relevant tidigare arbetslivserfarenhet vid Högkvarteret • Magister, masterexamen eller disputerad inom samhällsvetenskapliga ämnen så som statsvetenskap, internationella relationer, säkerhetspolitik, globala studier, filosofi, freds- och konflikt eller krigsvetenskap För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Vikarie under perioden september 2024 till mars 2025 (6 månader). Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Högkvarteret i Stockholm. Tillträdesdatum: September 2024. Upplysningar om befattningen Emma Söderström, 076-610 84 58 Upplysningar om rekryteringsprocessen Sandra Rosén Larsson, 08-788 75 00 Fackliga företrädare OFR/O HKV, Arne Nilsson Försvarsförbundet, OFR/S HKV, Kjell Tetzlaff SACO HKV, Camilla Robertsson SEKO Försvar HKV, Lise-Lotte Larsson Samtliga nås via växeln på 08-788 75 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2024-05-31. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. ----------------------------------------------------- Information om det rekryterande förbandet: I Högkvarteret finns överbefälhavaren och generaldirektören. Högkvarteret har ungefär 1 000 medarbetare – både yrkesofficerare och civila experter. Högkvarteret utgörs från 2023-01-01 av försvarsstaben, operationsledningen, militära underrättelse- och säkerhetstjänsten, samt Högkvarterets stabsavdelning och fristående enheter för tillsyn. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Analytiker till enheten för utredning och beredning

Enheten för utredning och beredning Letar du efter ett mångsidigt, utmanande och spännande uppdrag? Är du bra på att se och fånga det som ibland brådskar och prioritera bland dina uppdrag? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som analytiker! På enheten för utredning och beredning ingår att utreda frågor och bereda ärenden på uppdrag från chef, förvaltningsledning eller nämnd främst inom sakområdena vuxenutbildning, ekonomiskt bistånd och arbetsmarknadsinsatser. På enheten samordnas viss samverkan med externa parter så som Region Uppsala och Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan. Vi ansvarar för förvaltningens verksamhetsplan- och uppföljningsprocesser. Rapporter och ärenden redovisas skriftligt och muntligt och arbetet sker såväl enskilt som i grupp. Det läggs ett stort fokus på att underlag i ärenden och utredningar har en hög kvalitet och att leveranstider hålls. Ditt uppdrag I rollen som analytiker utreder och bereder du ärenden till arbetsmarknadsnämnden. Arbetsmarknadsnämnden ansvarar för ett flertal verksamheter där de största är arbetsmarknadsinsatser, ekonomiskt bistånd och vuxenutbildning. Arbetsuppgifter som kräver kunskap och förståelse inom statistik, indikatorer och nyckeltal är centrala inslag i tjänsten. Inom nämndens verksamhetsområden behöver du hålla dig uppdaterad genom kontinuerlig omvärldsbevakning på nyheter och förändringar. Självständigt och tillsammans med dina kollegor följer du upp verksamheterna och analyserar resultaten och rapporterar in utfall i samband med boksluten. En central uppgift för enheten för utredning och beredning är planeringsarbetet inför kommande Mål och budget samt nämndens verksamhetsplan för att genomföra kommunfullmäktiges uppdrag. I verksamhetsplansarbetet deltar du i nära samarbete med kollegorna för genomförande av riskanalyser och hur riskerna omhändertas i nämndens verksamhetsplan eller internkontrollplan. Till de åtgärder nämnden vidtar, för att lösa sitt uppdrag, arbetar du fram förslag på indikatorer som följer utvecklingen. Uppdrag kommer även att lämnas till dig från förvaltningsledningen. Det kan exempelvis handla om underlag som ledningen behöver i planerings- eller mötessammanhang. Uppdragen du kommer att arbeta med är av skiftande karaktär både till innehåll och tidsramar. Vissa frågor måste lösas snabbt och andra har en längre förberedelsetid. Därför är det viktigt att du kan se och fånga det som ibland brådskar och kunna prioritera bland dina uppdrag. Du kommer att föredra ärenden inför arbetsmarknadsnämnden och för förvaltningens ledningsgrupp. Det kräver att du kan anpassa din föredragning efter målgrupp och på ett enkelt och pedagogiskt sätt sammanfatta ett centralt innehåll i komplexa frågor. Din bakgrund Vi söker dig som har samhällsvetenskaplig högskoleutbildning med inriktning statsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Har du utbildning i offentlig förvaltning ses det som meriterande. För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet av arbete i politiskt styrd organisation och av att föredra ärenden eller prata inför grupp. Vi ser att du har erfarenhet av utredningsarbete och av att skriva myndighetstexter. Du behöver även ha erfarenhet av arbete inom arbetsmarknadsinsatser, socialtjänst-ekonomiskt bistånd och/eller vuxenutbildning. Har du erfarenhet av att tillgodogöra dig stora mängder information och ta ut det som är relevant och viktigt för uppdraget ses det som positivt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att anpassa information utifrån mottagare och av arbete i digitalt ärendehanteringssystem och diarium. Arbetet kräver att du har goda kunskaper i svenska språket såväl skriftligt som muntligt. Du behöver även ha kunskaper i klarspråk och Microsoft 365. Vi ser gärna att du har kunskap i utredningsmetodik. Som person är du analytisk och bra på att se sammanhang och lösa komplexa frågor och problem. Du har förmåga till helhetssyn och att se frågor i ett större perspektiv. Vidare är du pedagogisk och har förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap. Jobbet passar dig som är en kommunikativ person som har lätt för att lyssna och anpassa ditt sätt att kommunicera. Sist men inte minst samarbetar och relaterar du till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Upplysningar Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Monika Lagerkvist, enhetschef, 018-727 18 53. Fackliga företrädare: Akademikerförbundet SSR, Camilla Ahlsén Hoff, 018-727 24 34 Akavia, Jonny Eliasson, 018-727 22 12. Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 68 24. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Om vår organisation Välkommen till arbetsmarknadsförvaltningen. Här arbetar vi med arbetsmarknadsinsatser, försörjningsstöd, vuxenutbildning, konsumentfrågor och introduktion av nyanlända. Målet är att alla ska erbjudas möjlighet till egen försörjning. Därför arbetar vi nära näringslivet och arbetslivets parter för att öka möjligheten för personer att etablera sig på arbetsmarknaden. Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på Jobba hos oss - Uppsala kommun (https://www.uppsala.se/foretag-och-arbete/jobb-och-karriar/jobba-hos-oss/bli-en-av-oss/) Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Business Analyst, Solna

About the position PostNord is undergoing a digital- & analytics-driven transformation journey which will deeply change how PostNord will work in different areas such as sales, transport, logistics, sustainability, and everything that is vital in PostNord’s future way of doing business. Nordic Strategy and Solutions is a group function that plays an important role in developing and implementing the long-term strategy, as well as accelerating the data and tech transformation of our businesses. As a Business Analyst, you will be part of the Data & Analytics (D&A) Innovation unit, within the Nordic Strategy and Solutions department; and will directly contribute to a virtual D&A Transformation Office (Lighthouse teams operating under the Accelerator model). You are the link between the business's needs, processes and technical development. You´ll work closely with the business product owner as well as other talented colleagues in a cross-functional team tasked to accelerate our D&A transformation. Togheter with your team, you will translate business ambitions and needs into concrete Objectives & Key Results (OKRs) for digital and analytics use cases; and ensure that these are successfully executed. Job description In the role of Business Analyst, you will be an important player for the progress, achievement, and deliverables of business outcomes in the form of incremental Minimum Viable Products (MVPs) prioritized together with the product owner and business sponsor. You will work in a cross functional Nordic enviroment. Your work will include the following key aspects: - Conducting workflow mapping to assess as-is pain points, and paint target state picture - Understanding how to structure business case using quantitative and qualitative reasoning - Conducting analyses spanning a wide range of topics relating to the strategic roadmap of MVPs - Identifying and validating business problems to be solved - Supporting the Change Management Experts with content creation and activities relating to deployment and adoption of MVPs We are looking for you who have - Experience from taking ownership of tasks and delivering strong analyses independently - Experienced working in multi-disciplinary and cross functional teams - Results oriented with a track record of delivering results - Strong communication and analytical thinking skills - Strong customer focus and ability to understand customers' needs - Relevant academic education within bussiness economics and/or engineering - 3+ years in a smiliar assignment - Fluent in speech and text in English and Swedish or Danish - Advantage if you have previous experience of working in an accelerator model The role requires a few years of experience in similar work and the ability to understand drivers of real business value and technical details, think innovatively, have analytical skills, and understand the big picture; all to support the development of business use cases powered by digital capabilities and delivered as MVPs: revenue potential, cost savings, investment needs, breakthrough mentality, etc. We offer you We offer a variety of work in an international environment with constantly new challenges and quick decisions. Here you have opportunities to develop creative solutions and work in a prestige-free group where we jointly help to reach our goals. PostNord is one of Sweden's largest workplaces and we offer safe employment conditions and benefits. In addition to the benefits mentioned above, we offer:  - Hybrid workplace with a Nordic and dynamic environment. https://www.youtube.com/watch?v=AsXTaoYbVEg - Great development opportunities  - Great insurance and occupational pension terms  - Wellness allowance & opportunity to train at Arken's gym and indoor swimming pool  - Employee benefits through http://www.postnordplus.com  Apply https://novare.se/executive-search/jobb/business-analyst-till-postnord/ Sounds interesting? Welcome with your application!In this recruitment, PostNord collaborate with Novare Executive Search. If you have any questions regarding the position, please contact Charlotta Cedermark at mailto:[email protected] or +46 735 233004. Please note that we don´t accept application by e-mail. For union representatives, visit: https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakt/facklig-kontakt We are looking forward to hear from you!  We make everyday life easier PostNord is the leading supplier of communication and logistics solutions to, from, and within the Nordic region. We ensure the provision of a postal service to households and businesses in Sweden and Denmark. We aim to make everyday life easier and more sustainable for everyone who lives and works in the Nordic region. We are accountable, brave and committed, effectively leading change regardless if we lead our self or others. We emphasize teamwork, sincerity and positive relationships in the workplace. We build on our success and learn from both colleagues and mistakes. People with different backgrounds work with us. You will therefore be part of a workplace with great diversity, which contributes to better results for the business. Visit us at www.postnord.com

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Business Analyst till Enhet Digitala tjänster och design i Lund

Gör skillnad. Varje dag. Tycker du det låter det intressant att få vara med och identifiera samt matcha olika verksamheters behov med Region Skånes övergripande strategiska mål för digital transformation? Nu har du chansen att skapa meningsfulla och varaktiga lösningar för Skånes invånare tillsammans med oss på Digitala tjänster och design i Lund! Region Skåne genomför för närvarande ett omfattande omställningsarbete - Framtidens hälsosystem, en viktig möjliggörare för framtidens hälsosystem är digitalisering. För att arbeta målstyrt och strategiskt med digitalisering och omställning tillsammans med våra verksamheter och viktiga partners har förvaltningen för Digitalisering, IT och MT etablerat verksamhetsområde Digital Transformation. Inom verksamhetsområdet finns enheten Digitala Tjänster och Design med 14 medarbetare som jobbar med behovsanalys och design av digitala tjänster. Vårt huvudsakliga uppdrag är att allt som Digitalisering IT och MT gör ska bidra till att våra användare får en så bra upplevelse som möjligt. Det innebär att du i arbetet som Business Analyst vid Region Skåne får möjlighet att göra livet bättre för Skånes 1,3 miljoner invånare. Vi står inför en stor utmaning där vi bland annat genom digital transformation behöver omdana hela regionens verksamhet i grunden. ARBETSUPPGIFTER Som business analyst arbetar du främst med att utreda och förstå de behov som finns i regionens olika verksamheter. Detta gör du genom att undersöka inkommande beställningar, analysera och ställa motfrågor för att sedan kunna utmana, hjälpa samt stötta innovation och nytänk. Du ska också tillsammans med teamet identifiera, undersöka, ge förslag på och presentera hur olika behov kan förverkligas samt säkerställa att lösningarna är strategiska med hänsyn till verksamhet, teknik, juridik, ekonomi, säkerhet och våra långsiktiga mål. Vidare är du med och stöttar upp i olika projekt med den kunskap du samlar under din analys. Dina arbetsuppgifter är väldigt varierade, men det som samlar dem är att de på olika sätt handlar om att förstå verksamhetens behov eller att hjälpa verksamheten att förstå sina egna behov och matcha dessa mot våra befintliga strategier och plattformar för att hitta bästa vägen framåt. Ditt och dina kollegors arbete kommer till stor del att avgöra riktningen för den digitala transformationen i Region Skåne. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning och erfarenhet av arbete med verksamhetsutveckling och utveckling av processer. Du har en djup teknisk kunskap och har tidigare arbetat i gränslandet mellan användare, kunder och teknik. Därtill har du ett genuint intresse för teknik och digitaliseringens möjligheter. Du behöver även ha goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande för tjänsten om du har: - arbetat med behovsanalys eller kravanalys förr och är bekant med metodik för detta - erfarenhet från stora komplexa organisationer, gärna inom offentlig förvaltning - arbetat inom vården, antigen kliniskt eller tekniskt - kunskap inom juridik och/eller informationssäkerhet som påverkar offentlig sektor. Enheten jobbar med tjänstedesign och design-tänk, det är därför positivt om du har kunskap och erfarenhet inom detta. Som person har du lätt för att lära dig nytt. Du ser de stora sammanhangen och du har lätt för att samarbeta med andra. Vidare är du bra på att anpassa din kommunikation efter mottagare och kan tala med såväl tekniska experter som tekniska noviser. Du har ett rörligt intellekt och kan flexibelt röra dig mellan olika nivåer, från tekniska detaljer till långsiktiga strategier. Eftersom vi är inne i flera stora och genomgripande förändringar behöver du trivas i en dynamisk miljö och också vara medveten om att dina arbetsuppgifter kan komma att förändras över tid. Tillsammans ska vi bygga ett team med kvalifikationer och kompetenser som kompletterar varandra och fungerar bra tillsammans, därför kommer vi att lägga stor vikt på personlig lämplighet. Låter detta som en spännande tjänst? Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Förvaltningen Digitalisering IT och MT ger stöd och service till den skånska hälso- och sjukvården. Förvaltningens uppdrag är att införa en modern och sammanhållen digital vårdmiljö parallellt med drift och effektiv konsolidering av dagens befintliga IT-miljö. I uppdraget ingår förvaltning och support av befintliga och kommande system. Medicinsk teknik (MT) arbetar även med service, underhåll, inköp och egentillverkning av medicinteknisk utrustning. Förvaltningen ansvarar också för de grundläggande vårdinformationssystemen och driver utvecklingen av framtidens vårdinformation. Vi är cirka 350 medarbetare i förvaltningen och finns vid samtliga sjukhusområden i Skåne med huvudsäte i Lund. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Tillbemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Product Manager-Sales Ancillary

Etraveli Group is the globally leading company for tech solutions and fulfillment capabilities for online sales of flights. We are here to solve complexity, by connecting millions of flights and travelers across the globe, from search and selection to trip and beyond. We hold consumer online travel agency brands like Mytrip, GoToGate & Flight Network and serve Booking.com with flights. Etraveli Group has also established strategic partnerships with companies like Skyscanner, Google Flights, TUI, etc. Every day we strive to make the world smaller for our customers and bigger for our people. Our diverse team of more than 2300 passionate professionals is what makes us the industry’s tech wonder and the best in the world at what we do. Our major offices are in Sweden (HQ), Canada, Greece, India, Poland. The role Unlock the potential of our add-on sales as a Product Manager with end-to-end responsibility for a dynamic portfolio of products! Set the visionary course and roadmap for one or more ancillary offerings, ensuring they not only meet but exceed expectations for quality and performance. Your pivotal role doesn't stop there – you'll spearhead the initiation and launch of innovative new products and features, from enticing bundles to cutting-edge ML solutions. As a key player in our team, you hold the power to drive our company towards its overarching contribution and growth targets. Join us at the forefront of innovation and chart the course to unparalleled success in the aviation industry! Responsibilities E2E responsibility for a portfolio of one or more existing ancillary products Responsible for defining the vision of the product, collecting insights regarding customer needs, analyzing the market and competitors, as well as aligning internal and external stakeholders on the vision. Market monitoring and researching new products/features Responsible for setting and driving the product development roadmap and taking an active part in planning and prioritization with Product owners and other stakeholders. Responsible for initiating and launching new ancillary products and/or features (e.g. bundles, ML solutions..). Build business case for new products and / or new features. Specify requirements and stakehold the development. Coordinate so all internal and external requirements are met and ensure a structured launch. Working closely together with E-commerce, Customer experience and UX to design a high quality customer experience E2E (at purchase, post booking, self service) Ensures there are internal processes and guidelines where needed, for example related to Customer service handling and UX guidelines. Setting relevant pricing framework in close collaboration with the Revenue Management team. Setting relevant product performance KPIs, data requirements and possibilities for monitoring the performance. Follow up on product performance from all relevant view points; sales performance, customer satisfaction, fulfillment/quality. Responsible for sourcing providers and commercial contracts with 3rd party providers. Requirements Proven work experience in product management or equivalent Proven ability to develop product and sales strategies and effectively deliver on targets Strong problem solving skills and willingness to roll up one’s sleeves to get the job done Skilled at working effectively with cross functional teams Excellent written and verbal communication skills Benefits Working at Etraveli Group means working at a fast-growing company with high ambitions in becoming the number one Online travel agency worldwide. The culture at the company embraces complexity and we like to keep the entrepreneurial spirit even as we grow into being a larger company. You will have awesome colleagues with whom you will have fun solving complex problems in a fast-moving business. We also offer: A flexible working environment. We work on a hybrid-model where you can choose to work two days from home and you will have two weeks per year that you can choose to work from a remote location Central office location in the City – We are located on Regeringsgatan in Stockholm, a stone's throw from public transport and lunch restaurants. Healthcare allowance – Each employee receives a maximum allowable amount each year according to the Swedish Tax Agency to spend on health-promoting activities such as a gym card, massage etc. Pension and health insurance – Through partners we offer a comprehensive pension and health insurance so that you can get help quickly in case of an accident At Etraveli Group we value diversity; we pride ourselves on being a company represented by people of all different backgrounds. During hiring, we are committed to ensure equality and promote diversity in the workplace at every selection stage. As such, we provide the same opportunities for all candidates regardless of race, religion or belief, gender, nationality, ethnicity, sexual orientation, age, marital status, disability, or any other characteristic protected under any anti-discrimination law or regulation. Welcome to Etraveli Group!

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Kvalificerad analytiker med företagsekonomisk inriktning till PTS

Vill du arbeta med frågor om samhällets digitalisering med fokus på samhällsnytta? Har du erfarenhet av ekonomiskt analysarbete och är en fena på att hantera mycket information? Då kan du vara den vi söker! Enheten för ekonomisk analys stöttar hela myndigheten med företagsekonomisk och nationalekonomisk analys. Vi arbetar med analyser av marknadsutveckling, konkurrens, konsekvenser och prisreglering. Därutöver har vi också ansvar för myndighetens metoder och modeller för beräkning av bredbandsutbyggnad och reglering av operatörer samt för myndighetens omvärldsanalys. Om rollen I rollen som analytiker kommer du arbeta med företagsekonomisk analys inom områden som PTS kostnads- och kalkylmodeller, prissättningsfrågor för reglerade marknader och beräkning av avkastningskrav. Andra exempel på arbetsuppgifter är att bedöma hur företagsekonomiska och finansiella förutsättningar påverkas av olika åtgärder samt att tillämpa och utveckla ekonomiska analysmetoder inom PTS ansvarsområden. Du arbetar tillsammans med kollegor med olika yrkesbakgrund såsom nationalekonomer, jurister, ingenjörer och statsvetare. Om teamet Enheten för ekonomisk analys består idag av 10 medarbetare som besitter en hög kompetens inom ekonomisk analys och omvärldsanalys. Här värdesätter vi samarbete, hjälpsamhet och att dela med sig av sin kompetens och tid. Vi har en stark team-känsla där alla är en viktig del i gruppen och vi arbetar inte bara effektivt, utan vi skapar också en positiv och trevlig atmosfär tillsammans där vi värnar om varandra. Om dig För att lyckas i rollen bör du trivas med att hantera, bearbeta och tolka siffror och komplexa data. Det krävs både analytisk förmåga och noggrannhet för att säkerställa att underlag och analys är korrekt samt att inga viktiga detaljer förbises. God samarbetsförmåga och en pedagogisk ådra är också relevant för att effektivt kommunicera till kollegor och intressenter, oavsett yrkesbakgrund, för att säkerställa förståelse och samarbete. Slutligen ser vi att du är lösningsorienterad och proaktivt tar tag i utmaningar och problem som behöver lösas. För oss är dina personliga egenskaper viktiga, därför kommer vi lägga stor vikt vid dessa. Vi söker dig som har: • Examen i företagsekonomi (inriktning redovisning, kalkylering eller finansiering), industriell ekonomi eller likvärdig kompetens inhämtad på annat sätt. • Flerårig erfarenhet av ekonomiskt analysarbete inom relevanta områden. • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Det är även meriterande om du har: • Erfarenhet av något eller några av följande områden: företagsanalys, finansiella modeller, kostnadsfördelningsmodeller, produktkalkylering, investeringsanalys, redovisning. • Forskarutbildning inom relevant område. • Erfarenhet från offentlig förvaltning eller regleringsfrågor. • Kunskap om hur elektroniska kommunikationsnät- och/eller tjänster är uppbyggda kopplat till ett ekonomiskt perspektiv, som prissättning eller affärsmodeller. • Erfarenhet av beräkning av avkastningskrav (kalkylränta / WACC). • Erfarenhet av statistisk analys. Bra att veta Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning om sex månader. Placering i Stockholm med start snarast möjligt enligt överenskommelse.  Som anställd på myndigheten får du del av förmåner såsom lunchförmån, bra semestervillkor och pension. Vår arbetsplats är på Hälsingegatan 38 där du kommer att arbeta i moderna aktivitetsbaserade lokaler, men har även möjlighet att jobba hemifrån upp till 40% om verksamheten tillåter. Vi erbjuder dig en arbetsplats där vi värdesätter god balans mellan arbete och fritid, därför är friskvård en del av arbetet i form utav 2 friskvårdstimmar i veckan och 5000 kronor i friskvårdbidrag, det finns även en friskvårdsförening som anordnar olika aktiviteter. Här kommer du få ett givande och omväxlande arbete på en myndighet där du kan växa och utvecklas - både personligt och professionellt. Hur ansöker jag? För att kunna göra en rättvis och likvärdig bedömning av dig som sökande använder vi oss av urvalsfrågor. Vi ber dig därför att svara på frågorna så utförligt som möjligt så att vi kan avgöra hur väl du matchar den efterfrågade kompetensen. Vi önskar att du inte bifogar en bild eller information om personnummer och adress i ditt CV. Tester kan komma att förekomma som del i rekryteringsprocessen. Har du skyddade uppgifter av något slag ber vi dig kontakta ansvarig HR-specialist. För mer information kontakta enhetschef Ylva Mälarstig på [email protected] eller HR-specialist Jessica Petersson på [email protected]. För kontakt med vår lokala fackliga arbetstagarorganisation maila till [email protected]. Välkommen med din ansökan senast 26 maj. Att arbeta på PTS: Hos oss får du arbeta med ett meningsfullt uppdrag, till nytta för samhället, och tillsammans med cirka 450 kollegor. Vår verksamhet präglas av komplexa frågor och den snabba teknikutvecklingen, vilket gör att du får verka i en innovativ och kreativ miljö. Om du är flexibel, tar initiativ och gillar att samarbeta kommer du att trivas hos oss och bidra till vår kultur. Vi utvecklar verksamheten tillsammans, vilket är en förutsättning för att vi ska nå våra höga ambitioner – att vara Sveriges bästa arbetsplats! På PTS bidrar du till samhällsnytta. Se filmen om vårt uppdrag.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024