Lediga deltidsjobb i Hallsberg

Det finns totalt 14 lediga deltidsjobb att söka i Hallsberg

Personlig assistent sökes till kvinna i Vretstorp (50%)

Gillar du nya utmaningar? Då kanske världens viktigaste jobb är något för dig! Jag är en kvinna i 50-års åldern som bor tillsammans med min man i ett hus på landet i Hallsbergs kommun. Till familjen hör också våran hund. Jag är en glad, positiv person som tycker mycket om min familj och mitt hem. Jag är förlamad efter en bilolycka och är i stort sett ständigt beroende av personlig assistans. Jag är beroende av någon vid min sida för att hjälpa mig i det mesta jag gör, förutom att tänka själv, för det kan jag. Det kan vara att gå på toaletten, duscha, klä på mig, förflytta mig, fixa håret (för fåfängan hänger kvar), shoppa och laga mat. Ett helt vanlig liv alltså, men med lite andra förutsättningar och det är där du kommer in! Jag söker just nu en ny personlig assistent, du kommer vara motorn i mitt liv, den som hjälper mig att leva mitt liv till fullo. För livsglädje finns det mycket av!   KÄNNER DU IGEN DIG? Är du strukturerad, social, glad och positiv? Då kan du vara min nya assistent.   Du är fokuserad, lyhörd och noggrann och ger inte upp i första taget. Du kommer att veta hur jag vill ha det runt omkring mig och du kommer höra på mitt tonfall när jag är stressad, glad, irriterad på min man, trött eller bara vill vara för mig själv.   Du har förståelse för din egen betydelse för att jag ska kunna bevara mina sociala roller -vara mamma, fru, kompis, syster och dotter.   Du behöver inte ha erfarenhet från andra arbeten inom vården. Jag behöver ingen medicinsk vård, däremot är arbetet i vissa moment fysiskt krävande.   Du har körkort, det ger en frihet då jag tycker om att vara spontan.   Rökfri är ett plus.     ARBETSTIDER OCH TJÄNSTGÖRINGSGRADER Du kommer att vara anställd av Vivida Assistans som är mitt assistansbolag, men själva jobbet utför du där jag befinner mig. Tjänsten är en dagtidstjänst på 50%.     NÄR KAN DU BÖRJA JOBBA HOS MIG? Jag behöver ha en ny assistent omgående.     ATT VARA ANSTÄLLD PÅ VIVIDA Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Att vara anställd på Vivida innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har!     DIN LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns.     VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Sista ansökningsdag är 2024-05-31. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan!     UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna.  Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Fritidsledare 75 %

Sköllersta församling söker: Fritidsledare 75 % I Sköllersta församling har vi ett stort fokus på verksamhet för barn, unga och konfirmand. Därför söker vi dig som längtar efter att arbeta i ett kyrkligt sammanhang och finner glädje i att tjänstgöra vid: verksamhet med barn, familj, ungdom och konfirmand gudstjänster och andakt lägerverksamhet skola-kyrka vandringar Som person har du god social förmåga och en pedagogisk utbildning, fritidsledare eller motsvarande utbildning/erfarenhet delar kyrkans tro och värderingar, erfarenhet inom Svenska kyrkan är meriterande är musikalisk, att spela något instrument är meriterande har en tydlig struktur och god planering i ditt arbete Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i en positiv och kreativ miljö. Du blir en del i ett team där vi hjälps åt med verksamhetsgemensamma projekt. En del arbetstid kommer att vara förlagd till kvällar och helger. Du behöver ha körkort. Tillträde den 1 september eller enligt överenskommelse. Ansökan Din ansökan ska vara oss tillhanda senast den 31 maj. Ansökan med personligt brev, CV samt referenser skickas till: [email protected] Frågor om tjänsten besvaras av: Kyrkoherde Benny Larsson tfn: 070-398 88 02 [email protected] Församlingspedagog Lena Gunnarsson tfn: 070-251 99 82 [email protected] Läs gärna mer om församlingen på www.svenskakyrkan.se/skollerstaforsamling

13 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistans i Hjortkvarn

En väldigt glad 14 årig tjej som älskar vatten, bus och lek. Jag upplever gärna omvärlden tillsammans med min familj och med hjälp av mina personliga assistenter. Om du har erfarenhet av bilder och tecken som stöd är det meriterande - likaså är det värdefullt om du har erfarenhet av låg affektivt bemötande. Jag söker personer med erfarenhet av assistans och det är en stor fördel om du har jobbat i en familj förut. Detta är inget stillasittande jobb, utan mer för dig som är glad med en positiv energi och uthållighet. För rätt person finns här ett arbete i många år och jag ser gärna att du som söker har en vision om ett långt samarbete Detta är en rökfri arbetsplats och pälsallergi finns i familjen. Meriterande erfarenheter: Vård och omsorg, Autism, Epilepsi, IF ,Cerebral pares, Sondmatning ,Pedagogik, Om du har körkort och bil så underlättar det eftersom kollektivtrafiken inte går så tätt. Arbetstider enligt schema, dag, kväll, natt och helg Omfattning: Deltid (50 - 80%) Välkommen med din ansökan! Annonsens ID-nummer: 216385 Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning” Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Ekonomiassistent

Om jobbet Vi på Vilos Group AB, agenturägare för flertalet släpvagnsmärken i Sverige söker vår nästa kollega! Om oss Vilos Group AB är ett etablerat bolag som varit aktivt sedan 1992. Vi är agenturägare av flertalet släpvagnsmärken på den svenska marknaden och jobbar främst B2B. Vi har idag ca etthundra etablerade kunder över hela Sverige, från Norr till Söder. Vår drivkraft är rätt släpvagnsprodukt för varje behov och vi försöker alltid vara det enkla och tillgängliga alternativet för varje kund. Bolaget har 9 anställda. Vi söker dig med intresse för ekonomi och redovisning. Du är lyhörd, social och noggrann. Vad du erbjuds Du erbjuds en stimulerande och nytänkande arbetsplats som alltid strävar efter bättre processer. Tillsammans med ekonomiansvarig hanterar ni företagets löpande redovisning och rapportering. Du blir en del av en växande verksamhet med framtidsutsikter. Företaget har under 2023 etablerat nytt centrallager med kontor på 1400kvm där din arbetsdag utgår ifrån, med alla bekvämligheter som nya lokaler erbjuder samt gym och bastu. Du kommer omringas av goda kollegor med gott om humor och positiv inställning till arbetets gång, med mångåriga erfarenheter av företaget. Din arbetsdag kommer inkludera ansvarsområde inom löpande redovisning i leverantör och kundreskontra, lönehantering och rapportering. Vad du kommer att jobba med Som anställd som ekonomiassistent jobbar du huvudsakligen med: Löpande arbete i kund samt leverantörsreskontra – kontering av leverantörsfakturor, hantera in samt utbetalningar, attest, påminnelse och inkassohantering Hantera kundtjänst berörande fakturafrågor Lönehantering och rapportering Avstämningar och skapa rapportunderlag Ha en övergripande servicefunktion gentemot organisationen, kunder och leverantörer. Vem vi söker Din personlighet (Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper) Ärlig, seriös och trovärdig Social och serviceminded Strukturerad och självgående Goda kommunikations- och initiativegenskaper Lösningsorienterad och en färdigställare Noggrann Har en vilja för att lära och redo att ta initiativ för att utvecklas inom tjänsten. Goda datakunskaper Din bakgrund och erfarenhet Gymnasial utbildning Tidigare erfarenhet av ekonomiarbete och/eller löpande redovisning Du har en vana av att hantera ERP, projektsystem, mejl, excel. Du pratar flytande svenska. Övrigt om tjänsten Placeringsort: Hallsberg Örebro Län Tjänsten erbjuds som en tillsvidareanställning med en omfattning om 50% med 6 månaders provanställning. Din arbetstid är flexibel men arbetstiden ska i första hand förläggas dagtid mellan kl 07.00 – 16.00. Även distansarbete kan förekomma. Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Du ansöker genom att ta personlig kontakt med CEO, Sara Oliv via mejl [email protected]. Vi tillsätter tjänsten främst efter dina personliga egenskaper. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Livsglad kvinna i Vretstorp söker personlig assistent!

Gillar du nya utmaningar? Då kanske världens viktigaste jobb är något för dig! Jag är en kvinna i 50-års åldern som bor tillsammans med min man i ett hus på landet i Hallsbergs kommun. Till familjen hör också våran hund. Jag är en glad och positiv person som tycker mycket om min familj och mitt hem.   Jag är förlamad efter en bilolycka och är i stort sett ständigt beroende av personlig assistans. Jag är beroende av någon vid min sida för att hjälpa mig i det mesta jag gör, förutom att tänka själv, för det kan jag. Det kan vara att gå på toaletten, duscha, klä på mig, förflytta mig, fixa håret (för fåfängan hänger kvar), shoppa och laga mat. Ett helt vanlig liv alltså, men med lite andra förutsättningar och det är där du kommer in! Jag söker just nu en ny personlig assistent, du kommer vara motorn i mitt liv, den som hjälper mig att leva mitt liv till fullo. För livsglädje, det finns mycket av!   KÄNNER DU IGEN DIG? Är du strukturerad, social, glad och positiv?   Du är fokuserad, lyhörd och noggrann och ger inte upp i första taget. Du kommer att veta hur jag vill ha det runt omkring mig och du kommer höra på mitt tonfall när jag är stressad, glad, irriterad på min man, trött eller bara vill vara för mig själv.   Du har förståelse för din egen betydelse för att jag ska kunna bevara mina sociala roller -vara mamma, fru, kompis, syster och dotter.   Du behöver inte ha erfarenhet från andra arbeten inom vården. Jag behöver ingen medicinsk vård, däremot är arbetet i vissa moment fysiskt krävande.   Du har körkort, det ger en frihet då jag tycker om att vara spontan.   Rökfri är ett plus.     ARBETSTIDER OCH TJÄNSTGÖRINGSGRADER Du kommer att vara anställd av Vivida Assistans som är mitt assistansbolag, men själva jobbet utför du där jag befinner mig. Tjänsten är en extra vid behovsanställning. Arbetstiderna kommer vara belagda dagtid.     NÄR KAN DU BÖRJA JOBBA HOS MIG? Du som söker får gärna ha möjlighet att börja omgående.     ATT VARA ANSTÄLLD PÅ VIVIDA Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Att vara anställd på Vivida innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har!     DIN LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns.     VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Sista ansökningsdag är 2024-05-20. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan!     UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna.  Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans

6 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Terminalarbetare Hallsberg, Sommarvikariat

Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige.   Du & vi & jobbet PostNord är alltid i rörelse. Gods, paket och försändelser sorteras, packas och skickas för att nå en väntande destination. Dagens förväntningar på leveranser är höga och här är du som terminalarbetare en viktig del för att vi ska lyckas med vårt uppdrag. Tillsammans hjälps vi åt för att leverera en hållbar och pålitlig kedja av eviga leveranser. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 40-60%. Anställningen startar v.26 eller 28 och pågår fram till v.32 eller 35. Dina arbetstider kommer att vara förlagda 06:00-11.30, 18:30-22:00 eller 00:00-05:30. Terminalen ligger på Tomta 166 i Hallsberg.                                                                                                                            Vad du kommer att göra - Sortera brev, paket eller pall, manuellt eller med hjälp av maskin - Arbeta med inleverans/utleverans   Vem du är - Självständig: En del av jobbet gör du ensam, men teamkänslan är viktig. - Inre lugn: Många saker samtidigt kan vara stressande, men behöver inte vara det. - Strukturerad: Kunder är beroende av sina leveranser. Ditt ansvar matchar deras förväntningar. - Positiv & orädd: Dela dina tankar och bidra till förbättring. Mångfald av människor och idéer gör oss bättre. - God styrka och rörlighet: Du ser fram emot ett fysiskt aktivt arbete. - Lagspelare: Kan inte nog poängteras. Samarbete vinner alltid i längden. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.   Vad du tar med dig - Samarbetsförmåga och laganda - Flexibilitet och positiv attityd - Svenska i tal och skrift - Gymnasieexamen   Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på http://www.postnord.se.   Du ska må bra Vi är ett modernt kundorienterat företag som tänker lika mycket på våra anställda som våra kunder. PostNord är en av Sveriges största arbetsplatser och erbjuder schyssta arbets- och tjänstepensionsvillkor, friskvårdsbidrag och personalförmåner genom vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Hos oss finns det goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Anställning sker enligt kollektivavtal.   Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök” här i annonsen och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp under "övriga filer" och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen.  Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på mailto:[email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.  Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/om-oss/karriar/fragor-och-svar/facklig-kontakt

6 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Vi söker en pålitlig och engagerad personlig assistent

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se  Hej där! Jag är en 43-årig man som bor i Åsbro och söker en pålitlig och engagerad personlig assistent. Jag lever med en CP-skada sedan födseln, vilket resulterar i ett gravt rörelsehinder och gör mig helt rullstolsburen. Jag behöver hjälp med grundläggande behov som personlig hygien, uppstigning, läggning, på- och avklädning samt andra ärenden utanför hemmet. Krav och önskemål: * Erfarenhet av personlig assistans och grundläggande vård. * Lugn och tålmodig personlighet. * Goda datavana för kommunikation via dator och telefon. * Rökfri. * Körkort och tillgång till egen bil, då jag bor i ett litet samhälle som är svårtillgängligt med kollektivtrafik. * Kunskap om diabetes och insulinsprutning är önskvärt, men inte ett krav. * Intresse för jakt, fiske, sport, friluftsliv och musik, särskilt inom metalgenren. * Möjlighet att arbeta långa pass, 15 timmar åt gången (8-23, 9-00), med möjlig framtid för fasta arbetstider. Arbetsuppgifter: * Personlig hygien och grundläggande vård. * Hjälp med matlagning med din delaktighet och vägledning. * Följa med mig på evenemang, hockey- och fotbollsmatcher samt andra aktiviteter. * Assistera vid träning och vid bad i Örebro en gång i veckan. Som personlig assistent kommer du att vara en viktig del av mitt liv och stödja mig i min vardag. Du kommer även att vara delaktig i min fysiska träning och andra aktiviteter. Om du uppfyller dessa kriterier och tror att du är rätt person för detta uppdrag, ser jag fram emot att höra från dig. Skicka ditt CV och en kort beskrivning av dig själv. Tack för ditt intresse! Vänliga hälsningar,

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Farmaceut till Kronans Apotek Hallsberg (Cityhuset) (Franchise)

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek Hallsberg (Cityhuset) (Franchise) Vi söker en serviceinriktad och engagerad farmaceut till vårt apotek . Du kommer dagligen arbeta med att hjälpa våra kunder till en god hälsa. Apoteket är beläget i centrum och i närområdet finns det Ica, Lindex, restauranger, många andra butiker. Hallsberg central station ligger inom 2 minuters promenad. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av En farmaceut samt en apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09-18 på vardagar, 10-15 på lördagar. Vi erbjuder en timanställning. Möjligheter finns att få tillsvidare anställning. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Att jobba på ett franchise apotek Det här är ett av våra entreprenörsdrivna apotek, det vill säga franchise! Vad innebär då det? Ett entreprenörsdrivet apotek ägs av en entreprenör som självständigt driver och äger sitt apotek i sitt eget bolag och ansvarar självständigt för bolagets resultat och personal. Franchiseapoteken delar det gemensamma varumärket och sortimentet med den övriga organisationen. Entreprenören får även stöttning i frågor som rör verksamheten och dess medarbetare från centrala serviceorganisationen. Som medarbetare på ett franchiseapotek får du en stor inblick i hur det är att driva ett apotek. Du får vara med att påverka apotekets arbetssätt och resultat i stor utsträckning då det är korta beslutsvägar. Våra franchisetagare är självklart noggrant utvalda för att på bästa sätt bidra till kedjans totala resultat. Mer information och franchise hittar du på vår karriärsida. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Humayun Iqbal på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Följ med på en unik förändringsresa med apoteksbranschens nya aktör som består av Apoteksgruppen och Kronans Apotek som tillsammans kommer fortsätta sin resa under varumärket Kronans Apotek. Tillsammans är vi Sveriges tredje största aktör med flest apotek runt om i hela landet samt en e-handel. Genom att behålla det bästa från båda företagen är vi starkare, smartare och en modig utmanare i branschen. Tycker du att detta låter lika spännande som vi gör? Härligt – häng med på resan!

22 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Jobba extra hemifrån (Kväll och Helg)

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

21 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Farmaceut till Kronans Apotek Hallsberg (Cityhuset) (Franchise)

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek Hallsberg (Cityhuset) (Franchise) Vi söker en serviceinriktad och engagerad farmaceut till vårt apotek . Du kommer dagligen arbeta med att hjälpa våra kunder till en god hälsa. Apoteket är beläget i centrum och i närområdet finns det Ica, Lindex, restauranger, många andra butiker. Hallsberg central station ligger inom 2 minuters promenad. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av En farmaceut samt en apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09-18 på vardagar, 10-15 på lördagar. Vi erbjuder en timanställning. Möjligheter finns att få tillsvidare anställning. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Att jobba på ett franchise apotek Det här är ett av våra entreprenörsdrivna apotek, det vill säga franchise! Vad innebär då det? Ett entreprenörsdrivet apotek ägs av en entreprenör som självständigt driver och äger sitt apotek i sitt eget bolag och ansvarar självständigt för bolagets resultat och personal. Franchiseapoteken delar det gemensamma varumärket och sortimentet med den övriga organisationen. Entreprenören får även stöttning i frågor som rör verksamheten och dess medarbetare från centrala serviceorganisationen. Som medarbetare på ett franchiseapotek får du en stor inblick i hur det är att driva ett apotek. Du får vara med att påverka apotekets arbetssätt och resultat i stor utsträckning då det är korta beslutsvägar. Våra franchisetagare är självklart noggrant utvalda för att på bästa sätt bidra till kedjans totala resultat. Mer information och franchise hittar du på vår karriärsida. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Humayun Iqbal på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Följ med på en unik förändringsresa med apoteksbranschens nya aktör som består av Apoteksgruppen och Kronans Apotek som tillsammans kommer fortsätta sin resa under varumärket Kronans Apotek. Tillsammans är vi Sveriges tredje största aktör med flest apotek runt om i hela landet samt en e-handel. Genom att behålla det bästa från båda företagen är vi starkare, smartare och en modig utmanare i branschen. Tycker du att detta låter lika spännande som vi gör? Härligt – häng med på resan!

21 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024