Lediga deltidsjobb i Stockholm

Det finns totalt 1809 lediga deltidsjobb att söka i Stockholm

Studerande administratör sökes till Samhall

Är du en kommunikativ och strukturerad student och letar efter ett kortare uppdrag med start i Juni? Då kan det vara precis dig vi söker för rollen som administratör till Samhall! OM TJÄNSTEN Nu söker Academic Work 2 studenter till Samhall i Stockholm. Du kommer sitta på kontoret i hammarby sjöstad, och tillsammans med en kollega administrera ett flertal ärenden. Vi ser därför att du har lätt för att sätta dig in i nya system och kan arbeta strukturerat. I arbetet krävs det även att du har en god kommunikativ förmåga då du kommer ha kontakt med många olika människor. Arbetet förväntas ta ca 6 veckor till att börja med, men kan komma att förlängas vid behov. VI SÖKER DIG SOM - Talar och skriver obehindrat på svenska - Har erfarenhet av att jobba med administrativa uppgifter - Har en god känsla för kommunikation För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: * Kommunikativ * Strukturerad * Anpassningsbar Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Samhall är Sveriges viktigaste serviceleverantör. De erbjuder tjänster inom allt från städ, tvätt och fastighetsskötsel till logistik, tillverkning, handel och omsorg. De är rikstäckande med dryga 25 000 anställda på cirka 600 orter och omsätter tio miljarder kronor per år. Genom deras kunduppdrag utvecklar de personer med funktionsnedsättning och lyckas väl med att matcha rätt person till rätt arbete. Det ger en kombination av kundnytta, medarbetarnytta och samhällsnytta. Fackliga kontaktpersoner Vill du ställa frågor till facklig representant är du välkommen att kontakta, Siwert Ahlm Unionen, 070-546 87 17  Asim Zilic SACO, 070-359 45 15   Linda Hinderyd, Ledarna 072-2044967

16 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Är du student och flytande i Polska?

För dig som motiveras av att ge utmärkt service och som är flytande i polska finns nu möjligheten att ta dig an tjänsten som agent i BookBeats supportteam. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som studerar då du kan arbeta hemifrån utifrån ett flexibelt schema. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN I dagsläget består BookBeats supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, dansk-, spansk- och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till BookBeats användare. BookBeat växer och behöver utöka den polska delen av supportteamet. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst under vardagar men även helger kan bli aktuellt. I denna tjänst kommer du arbeta ca 9 timmar per vecka. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor. Som kundsupport kommer du främst att svara på polska och engelska kunders frågor i BookBeats webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. Dina arbetsuppgifter är således: ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail VI SÖKER DIG SOM - Är studerande på universitet eller högskola och har minst ett år kvar av dina studier - Har tidigare erfarenhet av kundservice eller ett administrativt arbete - Har mycket goda kunskaper i polska och engelska, såväl i tal som i skrift, då all kommunikation externt kommer att ske i samtliga språk Det är meriterande om du: - Har kunskaper i danska, norska, tyska, finska, danska och/eller spanska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Som person är du litteraturintresserad och duktig på att uttrycka dig skriftligt. Du är nyfiken på att lära dig hur saker fungerar samt har en god känsla för kundservice och kundbemötande. Då arbetet är självständigt krävs det också att du har en god problemlösningsförmåga och vågar ta egna initiativ. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

16 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Finsktalande Customer Advisor på deltid till Privatlåneavdelningen

Flytande i finska och på jakt efter ett deltidsarbete vid sidan av studier eller annan sysselsättning? Varmt välkommen med din ansökan till rollen som finsktalande customer advisor till Nordax Banks privatlåneavdelning! OM TJÄNSTEN Som Customer Advisor kommer du att ingå i ett sammansvetsat team som jobbar dedikerat mot den finska marknaden. Teamet har ett nära samarbete inom gruppen och hjälper varandra att uppnå de uppsatta målen, som både är individuella och på teamnivå. Privatlåns-enheten är en del av Customer Operations som levererar förstklassig service genom att hjälpa kunder till en bättre privatekonomi. Rollen innebär stundtals högt tempo och Nordax Bank ställer höga krav på god service. Samtidigt är de mycket lyhörda för medarbetares behov och värnar starkt om att ha en god arbetsmiljö. För att lyckas i rollen ska du kunna arbeta självständigt under eget ansvar, men också vara en lagspelare och bidra till resultatet i teamet. Du erbjuds - En varierande roll i ett nytänkande och snabbföränderligt bolag - Att bli en del av ett sammansvetsat team med en bra spridning bland kvinnor och män i olika åldrar - En feedback-kultur med en engagerad och närvarande chef ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Besvara samtal från kunder på ett serviceinriktat och rådgivande sätt * Initiera en dialog för att identifiera behov och ta fram kundanpassade lösningar som ger möjlighet till merförsäljning av lån och försäkringar * Bedöma låneansökningar och utbetala lån * Samarbeta och agera support mot partners i Finland * Administrera och dokumentera dina samtal VI SÖKER DIG SOM * Har en gymnasieexamen * Har tidigare erfarenhet inom service med fördel från roller inom butik, restaurang, telefon, försäljning eller liknande * Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål * Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska * Har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1,5 år till * Har möjlighet att arbeta mer vid ledigheter - exempelvis under jul och sommar De personliga kompetenserna som vi ser som särskilt viktiga i denna rekryteringsprocess är: - Kommunikativ och serviceinriktad - Flexibel - Affärsmässig - Resultatinriktad Praktisk information: - Start: Så snart som möjligt - Plats: Kontoret är placerat i fina lokaler på Torsplan, möjlighet till distansarbete ges på sikt - Anställningsform: Särskild visstidsanställning - Omfattning: Deltid, cirka 2 dagar/vecka - Arbetstider: 7:30-16:00 - Timlön VIKTIG INFORMATION: När du påbörjar denna tjänst kommer du att gå en utbildning på 3-4 veckor som är förlagd på heltid på kontoret. Under dessa veckor ser vi gärna att du deltar på utbildningen i så hög utsträckning som möjligt, för att du ska få så bra förutsättningar och en så bra upplärning som möjligt. Under denna period ser vi därför gärna att du förlägger studier till kvällar och helger, men självklart går det bra att du deltar på obligatoriska moment i skolan. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. INFORMATION OM FÖRETAGET With a diversified offering through three brands, Nordax Bank, Bank Norwegian and Svensk Hypotekspension and 2 million consumers, we have the size, skill, and scale to enable healthier finances for more. NOBA collects specialized, customer centric financial offerings that is sustainable for the individual, the bank and the society at large, today and tomorrow. NOBA Bank Group AB (publ) (“NOBA”) is owned by Nordic Capital Fund IX, Nordic Capital Fund VIII and Sampo. Today the NOBA group has approximately 650 employees and is active in 7 markets. As of 30 June 2023, lending to the public amounted to SEK 101.5 billion and deposits to SEK 87.2 billion. Read more about NOBA and our brands at https://www.noba.bank/

16 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Fast timlön 200 kr. Samla in gåvor till välgörenhet. Ingen provision.

OBS: tjänsten sker ute på gator och torg i Stockholm Om tjänsten Vi söker ambassadörer som ska representera ActionAid ute på gator och torg i Stockholm. Vill du göra skillnad? Är du en social och utåtriktad person som vill arbeta med en organisation som kämpar för en bättre värld? Vill du ha en flexibel tjänst! Då är du precis den vi söker! ActionAid arbetar med att stödja flickor och unga kvinnors rättigheter runtomkring i världen bland annat stoppa barnäktenskap och könsstympning av flickor. Ett mycket viktigt arbete. Du ska inspirera och engagera människor att stödja organisationen varje månad via autogiro. Vi är en etablerad organisation inom face to face fundraising, och vi söker nu efter passionerade och ambitiösa individer som vill hjälpa oss att växa och uppnå våra mål. Som en del av vårt team kommer du att ha möjlighet att träffa många härliga människor och inspirera dem till att stödja vår organisation och bidra till att göra en verklig skillnad i världen. Som en del av vårt team kommer du även att ha tillgång till utbildning och stöd från våra erfarna ledare. Vi tror på att utveckla våra anställda och hjälpa dem att nå sin fulla potential, och vi söker därför individer som är motiverade att växa och utvecklas tillsammans med oss. Vi söker teamledare och projektledare inom kort, och vi rekryterar dessa tjänster bland vår egen personal. Vad vi söker Vi söker personer som är självgående, kommunikativa och som trivs med att arbeta i en målinriktad miljö. Du kommer att ha möjlighet att tjäna en konkurrenskraftig lön, med goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Om du tror att du har vad som krävs för att vara en del av vårt team, tveka inte att skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Lön och arbetstider Måndag till Tordag 11-16 (inkl 25 min rast). Minst tre dagar i veckan. Fast timlön: 200 kr Start: omgående Om oss Vi är en insamlingsbyrå som arbetar på uppdrag av hjälporganisationer med 90-konto. Vårt fokus är givarvård, kvalité och effektivitet. Vi gör skillnad! Vi har tillsammans över 30 års erfarenhet inom fundraising både i Sverige och utomlands. Sedan starten 2007 har vi samarbetat med över 40 olika ideella organisationer i Sverige, både stora och små. Om du brinner för humanitära, miljö eller djurrättsliga frågor tveka då inte att kontakta oss. #jobbjustnu

16 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lord Kista söker Servitris / Servitör& AlDente

Lord & AlDente är en English pub & Italiensk Restaurang som etablerat år 2004 i kista Galleria. Vi söker en glad och härlig servitris/servitör för arbete hos oss, kvällar & helger. Det krävs att -Älskar service och brinna för restaurangyrket. -Du kan tala svenska obehindrat . -Tjänsten gäller: deltid / Extra kvällar & helger. Vi är väldigt glatt gäng som jobbar, och vi hoppas på att hitta någon som kan komplettera oss på det bästa sättet! Låter detta intressant och passar dig, så tveka inte att skicka in din ansökan. Intervjuer kommer ske fortlöpande. Timlön enligt överenskommelse.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Söker du extrajobb i Kungsängen?

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Söker du efter ett extra arbete vid sidan av dina studier eller ditt nuvarande arbete? Som medarbetare på Pokayoke får du jobba med spännande verksamheter inom logistik branschen. Du blir en viktig spelare för oss och vår kunds framgång, och kommer ha stora möjligheter att utveckla din erfarenhet och kunskap. För den här rollen söker vi någon som har en annan sysselsättning på 50%. Antingen är du student eller arbetar deltid. Tjänsten är på deltid och vi ser helst att du är tillgänglig för arbete minst 2 pass/vecka, det är främst dag- och kvällspass där arbetstiderna är 05.55-14.40/14.50-23.35. Det kan förekomma nattarbete med arbetstid 21.00-05.45.

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Junior inhouse .Net-utvecklare – Stockholm deltid

Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se För en av våra kunders räkning, ett framstående familjeföretag i tredje generationen, söker vi nu en driven och junior inhouse .Net-utvecklare. Vår kund är en växande koncern som består av fem företag inriktade på handel med smycken, klockor, ädelstenar och mode. Med sin position som ett av Nordens ledande auktionshus för smycken, klockor och mode, bjuder de nu in dig att bidra till deras fortsatta framgång. Du kommer att vara placerad i deras trevliga lokaler i Hammarby Sjöstad, med möjlighet till hemarbete. I din roll kommer du att arbeta med utveckling av interna applikationer, huvudsakligen fokuserat på WPF och MVVM, och kommer att arbeta i projekt baserade på Microsoft-tekniker. Dina kvalifikationer: Krav: • Upp till 4 års erfarenhet inom utveckling • MS SQL – tsql • VB.Net • C# • MVVM • WPF/XAML Meriterande: • Erfarenhet av integration med andra system • Erfarenhet av ekonomiska system/kassasystem Som person är du lösningsfokuserad, hjälpsam och prestigelös. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och har god samarbetsförmåga. Anställning: Fast anställning, deltid, direkt hos kunden Lön: Fast, enligt överenskommelse Tillträdesdatum: Omgående För att ansöka, skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Glöm inte att ange ”Junior inhouse .Net-utvecklare – Stockholm deltid” i ämnesraden. Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Mat bud

Skulle behöva någon som kan leverera mat till olika adresser runt omkring Järva området. Och jag vill ha någon som har stöd från arbetsförmedlingen. Arbets tiderna är ca 17-21.00 och helger har vi 12-21.00

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Morgonpigg lagerarbetare för extrajobb på DHL Västberga

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.  Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara in- och utlastning, scanning och ompaketering av gods. Då tunga lyft kan förekomma bör du vara i god fysisk form och inte rädd för att ta i om det behövs. Arbetspassen sker vardagar på morgonen tiderna är; mån 06:00-10:00 tis-fre 06:45-10:45 Vi ser gärna att du är tillgänglig 5 dagar i veckan då du kommer täcka vakanser och hoppa in vid sjukdomar med kort varsel, så flexibilitet är ett STORT plus! Du kommer ha en timanställning. Gedigen bakgrundskontroll kommer genomföras KVALIFIKATIONSKRAV Flytande svenska i både tal och skrift. Huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%. Redovisning av senaste 5 åren, i form av studieintyg, AGI, sjukskrivning, arbetslöshet, osv. MERITERANDE Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik. Truckkort   DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: är ansvarsfull och har god känsla för detaljer. god fysik då tunga paket förekommer. har en positiv attityd. är strukturerad och noggrann. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. OBS. Krav på att du har någon annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete på 50%! Ansökningar som inte anger huvudsaklig sysselsättningen behandlas inte. Varmt välkommen med din ansökan! OM OSS Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024