Meet a Group international AB jobb

Lediga jobb hos Meet a Group international AB

Recruitment Partner till Scale-up bolag

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om att jobba hos oss På Wrknest drivs vi av att få företag så väl som människor att växa. Vi vet att hög potential tillsammans med smart inriktad kompetensutveckling är nyckeln till framgång både hos ambitiösa individer och företag. Som scale-up är vårt motto att vara flexibla, kreativa, baserade på kunskap och forskning och att bidra till att förändra en rekryteringsbransch som länge trampat i gamla hjulspår. Men framförallt, vi lever som vi lär! Därför söker vi nu vår nästa Recruitment Partner/Consultant Manager för att vara med och ta oss och våra kunder närmare våra respektive visioner. Du är en del av vår växande start-up som idag består av 17 människor och en Italian Greyhound, fördelade på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. En stor del av rollen innefattar att med hjälp av olika urvalsmetoder, kandidatbedömningar och sourcing samt nära kundsamarbeten, hitta rätt och den bästa kandidaten för att få våra kunder att växa och nå sina mål. Inom rekrytering finns det många vägar till Rom, och vi kommer ge dig en omfattande introduktion med att bland annat förse dig med den evidens och de best-practises som finns kring rekrytering. Men sedan är det upp till dig att till fullo utnyttja vår entreprenöriella miljö och hitta ditt bästa sätt att arbeta. En annan del av rollen, som successivt kommer växa, är arbetet med våra konsulter. Du kommer att ha arbetsgivaransvar för en växande andel konsulter och se till att de får bra onboarding och upskilling hos våra kunder, samt att de tycker vi är världens bästa arbetsgivare och att du är en både förtroendeingivande och skön person att ha kontakt med. Vem är du då? Vi tror att den bästa matchen är du som nyligen tagit examen från en relevant högskoleutbildning och att du har ett stort intresse för att arbeta med människor i allmänhet och rekrytering i synnerhet. Vi är en organisation som älskar att slå våra egna rekord och uppsatta mål. Du kommer dock verkligen inte känna dig som att du är med i “Wolf of Wallstreet”, för vi tycker själva att vi har hjärtat på rätt ställe och tycker det är viktigt att ha distans till saker och ting och ta saker med humor. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Våra värdeord är Enkelt, Entreprenörskap och Engagemang, så om du känner dig träffad av dessa är sannolikheten stor att du kommer lyckas hos oss. Låter det intressant? Urvalet görs genom telefonsamtal, intervjuer och case. Vi ser gärna att du i din ansökan motiverar varför detta jobb/denna bransch motiverar dig och vad du tror att du kommer bidra med.  Övrig information Start: Q2-Q3 2024 Plats: Södermalm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Rekryteringsprocessen: Processen kommer bestå av tester, inledande telefonsamtal, intervjuer samt case. Lön: Fast lön + provision Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Data Center CET (drifttekniker) - Electrical

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: One of the world's leading technology company is looking for a Data Center CET (drifttekniker) - Electrical that will join their team who's mission is to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Period: ASAP to 30-06-2024 (full-time), with a possibility of extension. Location: Gävle-area What you'll do Provides escort support for third-party contractors, sub-contractors, vendors, and service providers on site. • Works on tasks (e.g., making rounds, initial assessments on equipment performance) as assigned with supervision. • Perform basic monitoring of the performance of maintenance and operations of equipment (e.g., electrical, mechanical, fire/life safety) within the data center with supervision • Safely assists in providing emergency monitoring and response to various abnormal conditions with supervision, utilizing emergency operating procedures (EOPs). • Take daily operational readings of all electrical equipment through routine rounds/log taking (temperatures, voltages, currents, etc.) • Ability to follow operating procedures (SOPs) for critical environment planned work activities • Energize a cabinet in a Colo • Uninterruptible Power Supply (UPS) preventative maintenance quarterly and annually • System control panel preventative maintenance • Battery preventative maintenance • Fundamental understanding of the National Electrical Code • Previous datacenter experience a plus • Ensure all safety procedures are adhered to while performing work and comply with all physical security procedures and policies • Assist in the troubleshooting, repair and replacement of instrument sensors and calibration. Who you are Experience with electrical systems in a high availability assembly / manufacturing / critical infrastructure environment such as data centers, oil and gas refineries, hospitals, pharmaceutical, manufacturing, or related fields. High school diploma, GED, or equivalent 2+ year(s) work/applied learning experience in technical fields (e.g. automotive, electrical, controls, data center) Able to work a flexible work schedule which could include 12-hour shifts, rotating shifts, 3-, 4-, or 5-day work weeks (most likely working only Mon-Fri) Basic understanding of how to use Microsoft Office applications (Outlook, Excel, Word)   We are Market Partner Market Partner is proud to be an equal opportunity employer. You are welcome to our community regardless of who you are, no matter where you come from, or what you look like.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Hardware Sales Specialist

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: One of the world's leading tech companies is looking for a Hardware Sales Specialist that will join their team in a consultant role. In this role you will be hired by Market Partner and work as a consultant for our client. Start date: July 1st 2024 About the role We are looking for an experienced hardware sales person who wants to work with a leading client in the tech industry. This is a great opportunity to work in a complex environment as a consultant, where you can grow your experience by working with different systems, tools, and processes. You are given a great opportunity to step up and develop motions that can ease the way of working and understanding existing data, while providing useful insights and enlarging your understanding over the business. The ideal candidate will be the interface to the customer and orchestrate a team of resources to solve customer problems. You will help customers make decisions to build their business and IT solutions based on the client's technology. Further, you will stay sharp, share your knowledge with peers and learn best practices from others. What you'll do Drive new revenue growth across entire hardware device and accessories portfolio. Demonstrate excellence in pipeline management to achieve monthly forecasts. Compete aggressively to win new business and drive hardware market penetration while growing customer mind share, sharing best practices and use bases with the extended community throughout. Deliver product briefings to customers to drive success of new and updated hardware device portfolio. Extend relationships beyond IT to business decision makers, helping customers envision & achieve digital transformation. Solve customer business challenges by presenting the value of hardware devices, including use cases, financial analysis, ROI, etc. Own opportunities from start to close; orchestrate internal and external resources; leverage partners to scale sales on hardware refresh, up-sell and expand sales motions. Leverage and drive awareness of all available market promotions, offers, sales initiatives and programs. Helping to identify and diagnose technical and competitive blockers and respective solutions for sales opportunities and usage decision blockers and engaging the right resources to overcome these blockers. Shaping current and future products, marketing strategies, and customer centricity ideas through your feedback to sales, marketing, and engineering. Lead technical presentations, demonstrations, workshops, proof of concepts, and pilots to explain, demonstrate, and prove to customers the capabilities of the client's products and services, and how they can make their businesses more successful. Who you are - Fluent in English and Swedish, written and spoken. - Previous experience with selling hardware is a must, preferably 1-3 years. - We see it as a plus if you have experience of a similar role in a large tech company We are Market Partner Market Partner is proud to be an equal opportunity employer. You are welcome to our community regardless of who you are, no matter where you come from, or what you look like.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Montör till utvecklingsenhet

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du bli en del av ett spännande bolag som verkar på global nivå och levererar vass teknik till några av Hälsinglands starkaste varumärken?   Om företaget I Söderhamn ligger Rimasters utvecklingsenhet med både produktion och utveckling innanför samma väggar med ca 75 medarbetare. Utöver Söderhamn finns Rimaster på 3 orter i Sverige samt i ytterligare 6 länder i Asien och Europa. Rimaster omsätter över 1 miljard kronor årligen i koncernen. Rimaster är en samarbetspartner och ledande leverantör kring utveckling och tillverkning av kablage, kompletta elsystem, elskåp, elektronik, hytter och mekanik för specialfordon och industriella system. Kunderna är ofta världsledande produktägare inom sin bransch – exempelvis specialfordon för materialhantering, gruvbrytning, skogsbruk och jordbruk samt applikationer inom industriautomation.   Montör Som montör hos Rimaster kommer du vara en del av produktionen och din främsta uppgift blir att tillverka elsystem, kablage och elektronik för några av världens mest omtyckta och avancerade specialfordon och maskiner. Produktionen består idag av olika avdelningar från inleverans, kabeltillverkning, kretskortslödning, reparation kretskort & elektronik, intern plock/order hantering, montage elsystem, testning, packning och utleverans. Arbetsuppgifter Montering av elsystem & elektronik Test av elektronik Lödning Reparation av elektronik Tillverkning av kablage Lager (in- & ut-leverans) För att lyckas i rollen ser vi att du bör Ha god kunskap i svenska och engelska, tal och skrift Meriterande är det om du har erfarenhet av Ritningsläsning Lödning Montage Elektronik, El, Kablage Är du en ansvarstagande person som värderar noggrannhet högt och är ödmjuk inför nya utmaningar? Då kan det här vara rätt jobb för dig. Vi ser fram emot din ansökan. Placeringsort: Söderhamn Tillträde: Efter överenskommelse I den här rekryteringen tar vi hjälp av Hälsinglands Rekrytering, frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Simon Lindqvist, 076-800 11 09 eller [email protected] Har du inget CV men vill söka tjänsten? Ring Simon – 076 800 11 09

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Logistiksupport till dynamiskt livsmedelsföretag; Haninge

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Foodmark AB är en av Sveriges ledande livsmedelsproducenter med huvudkontor i Sundbyberg och egen tillverkning i Sverige. Foodmarks affärsidé är att utveckla och marknadsföra kylda, tillagade färskvaror med hög kvalitet under starka varumärken som Fjällbrynt, Rydbergs, Lohmanders, Delikatessfabriken samt Jensens såser. Foodmark ingår i livsmedelskoncernen Agra AS som är ett expansivt norskt familjeföretag. Agra har funnits i över 130 år och har verksamheter i Norge, Danmark och Sverige. Koncernen omsätter knappt 5 miljarder SEK, varav Foodmark står för ca 1 miljard. Foodmark har ca 250 anställda beroende på säsong och inom företagets kultur strävar vi ständigt efter att kunna erbjuda vår personal möjligheter att utveckla sina färdigheter och göra framsteg inom företaget eller koncernen. Vill du arbeta i ett innovativt och dynamiskt företag inom livsmedelsindustrin? Vi söker nu en ambitiös och detaljorienterad individ för att ansluta sig till vårt Logistikteam och tjänsten som Logistiksupport. Som en nyckelperson inom vår organisation kommer du att spela en avgörande roll i att säkerställa korrekt och effektiv hantering av order för att möta våra kunders behov och förväntningar. Inom rollen som Logistiksupport arbetar du varierande med olika logistiska uppgifter så som: Orderhantering. Stämma av leveranser och koordinera leveransavvikelser. Fakturering och kreditering i interna och externa system. VCD hantering (Varucertifikat). Tullhantering. Rollen innefattar daglig kundkontakt och problemlösning där du koordinerar internt för att uppnå bästa möjliga servicegrad och minsta möjliga kassationskostnader. Arbetsuppgifter kan även innebära: Transportbokningar inom Sverige och internationellt. Registrering av priser och rabatter. Felsöka och kommunicera internt och externt vid avvikelser. Kundrelaterad registrering i SAP. Vem söker vi? Du är en driven och serviceinriktad individ som trivs i en fartfylld arbetsmiljö och vill vara en del av ett framgångsrikt team. Du deltar aktivt i möten och lyfter förbättringsförslag, samt eskalerar problem när det krävs. Daglig kontakt med våra kunder är något du föredrar och du vill alltid ge bästa möjliga service trots utmanande omständigheter. Det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP, Dabas, och/eller FMCG. Du har med fördel arbetat inom livsmedelsbranschen. Flytande svenska i tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska är ett krav. Vad kan vi erbjuda? En spännande arbetsplats med ett högt tempo. Ett härligt team med högt i tak och stort engagemang. Ett självständigt arbete där du har möjlighet till att påverka. Vi tror att vår positiva atmosfär kommer att ta fram det bästa i dig. Du kommer också till ett företag som har många möjligheter, är marknadsledande och har flertalet välkända varumärken. Ansökan och kontakt Om du vill ta möjligheten att gå med i vårt team skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi utför urval och intervjuer löpande. Välkommen att kontakta Annie Batlouni, Logistikchef, 0761 91 44 04 för mer information om tjänsten.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Söker du extrajobb i Kungsängen?

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Söker du efter ett extra arbete vid sidan av dina studier eller ditt nuvarande arbete? Som medarbetare på Pokayoke får du jobba med spännande verksamheter inom logistik branschen. Du blir en viktig spelare för oss och vår kunds framgång, och kommer ha stora möjligheter att utveckla din erfarenhet och kunskap. För den här rollen söker vi någon som har en annan sysselsättning på 50%. Antingen är du student eller arbetar deltid. Tjänsten är på deltid och vi ser helst att du är tillgänglig för arbete minst 2 pass/vecka, det är främst dag- och kvällspass där arbetstiderna är 05.55-14.40/14.50-23.35. Det kan förekomma nattarbete med arbetstid 21.00-05.45.

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Söker du extrajobb i Bålsta?

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Söker du efter ett extra arbete vid sidan av dina studier eller ditt nuvarande arbete? Som medarbetare på Pokayoke får du jobba med spännande verksamheter inom logistik branschen. Du blir en viktig spelare för oss och vår kunds framgång, och kommer ha stora möjligheter att utveckla din erfarenhet och kunskap. För den här rollen söker vi någon som har en annan sysselsättning på 50%. Antingen är du student eller arbetar deltid. Tjänsten är på deltid 1-5 dagar i veckan, det finns dags-, kvälls- och nattpass där tiderna är: Dag: 06:15-15:00 Kväll: 14:30-23:15 Natt: 22:45-06:45

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Sommarplock - Trollhättan/Udddevalla

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Retail24 söker nu Extrapersonal/sommarvikarie personal för butiksplock inom dagligvaruhandeln. Vi söker dig som brinner för serviceyrket och gillar att arbeta både självgående och vara en del av ett team med högt tempo. Att arbeta som merchandiser för Retail24 kan innebära att du jobbar i flera olika butiker under samma dag. Som merchandiser besöker du butiker för att hjälpa till med varuplock på uppdrag av våra kunder. Du kommer endast plocka upp våra kunders produkter i hyllorna, inget annat. Ditt jobb är att se till att vår kunds hylla i butiken är välfylld och fin! Du ansvarar också för att fylla upp våra kunders exponeringar och gavlar i butikerna. Vi söker dig som har hög arbetsmoral är en positiv lagspelare, utåtriktad och noggrann i ditt arbete. Du kommer i denna roll få arbeta under eget ansvar och få jobba med uppdrag för flertal av våra marknadsledande kunder. Retail24 erbjuder dig: Lön enligt handels kollektivavtal. Utvecklingsmöjligheter hos Retail24. Arbeta med stora kända varumärken. Självständigt och flexibelt arbete. Krav är följande: Svenska, flytande. Körkort. Tillgång till bil. Du behöver i denna tjänst körkort samt ha bil detta då du kan komma att besöka flera olika butiker per dag. Du behöver också ha tillgång till en smartphone med en bra kamera då vi tar bilder på alla uppdrag vi gör i butik. Vi ser fram emot din ansökan, rekrytering sker löpande!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Personliga Assistenter (50-100%) sökes till kvinna i Ljungbytrakten

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?  Om tjänsten Just nu söker vi dig som vill arbeta som personlig assistent till en kvinna i 30-årsåldern,  född med CP-skada boendes cirka 2.5 mil utanför Ljungby. Hon är en glad tjej med lätt för skratt och har mycket humor. Hon är rullstolsbunden och aktiviteterna anpassas därmed efter detta. Hon har inget verbalt tal, utan kommunicerar via ansiktsuttryck och därmed kommer du successivt lära dig att läsa av henne. Kunden är på daglig verksamhet i Ljungby på vardagarna samt är på ett korttidsboende var tredje helg såväl som från måndag till tisdag. Tjänsten innebär arbetspass förlagda enligt följande arbetstider: Kl. 07:45-15:00 under vardagar Måndagar och var tredje helg finns chans till att jobba vakennatt mellan kl. 20:00-08:00 (på grund av korttidsboendet). Annars är det hennes mamma som arbetar under nattpassen (möjlighet till att anpassa ditt schema finns dessutom) Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor och aktivering Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider och medicin Lyft kan förekomma vid förflyttningar Om dig Kunden söker dig som är en sprallig tjej/kvinna med ett driv samt är påhittig, energifull och kreativ såväl som tycker det är roligt att hitta på olika saker under dagarna. Som assistent hos kunden är du en del i hennes vardag där du ingår i en grupp där olika aktiviteter genomförs med kundens kompisar, andra brukare och assistenter. Här tar vi en dag med bland annat promenader, musik, avslappning, resor och mycket mer. Hon bor på korttidsboende varje helg och mellan måndag och tisdag varje vecka. Där har hon egen lägenhet så du som assistent bör vara påhittig och initiera olika aktiviteter utöver det som är planerat i hennes dagliga rutiner. Därav krävs det att du som assistent är kreativ och vågar bjuda på dig själv. KRAV: Körkort (samt bil för att du lättare ska kunna ta dig till arbetsplatsen) Du ska ej vara allergisk mot pälsdjur då detta finns i hemmet För att komma till anställning behöver du ha ett BankID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Omfattning: Tjänst på cirka 50-100% samt vikarie vid behov med goda möjligheter till fasta pass. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Finsktalande Customer Advisor till Privatlån

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om rollen Personal Loans, en viktig del av Customer Operations på Nordax, arbetar dedikerat för att förbättra kundernas privatekonomi och skapa positiva upplevelser. Det finska teamet på Personal Loans är nära sammanlänkat och strävar gemensamma mål, både som team och individuellt. Vi söker nu en Customer Advisor på heltid till Personal Loans. Som Customer Advisor är telefonen din viktigaste arbetsredskap. Ditt huvudsakliga ansvar är att ringa deras nykunder när de är nära att få sitt privatlån godkänt. Under dessa samtal erbjuder du din hjälp med att fixa eventuella saknade dokument, få dem att signera nödvändiga avtal eller välja lämpliga försäkringar för lånet. Målet är att inte bara säkra affären utan också att se till att kunden är nöjd med erbjudandet och att det passar deras behov. När du inte ringer ut till kunderna finns du till hands för att ta emot deras samtal och svara på eventuella frågor de har om sina låneansökningar. Förutom att prata i telefon hanterar du även vissa administrativa uppgifter, såsom att hantera mail och chattar samt att kontrollera dokument. Din främsta uppgift är dock att vara tillgängliga för våra kunder och därför söker vi dig som trivs med att använda telefonen och som är bra på att kommunicera! Om dig För att passa in i rollen ser vi att du är kommunikativ och kundfokuserad, flexibel och anpassningsbar samt resultat-och lösningsorienterad. Utöver dina personliga egenskaper söker vi dig som: Har erfarenhet av att arbeta med service (och gärna försäljning!) Har en gymnasieexamen Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024