Lediga jobb i Trollhättan

Hitta de senaste lediga jobben i Trollhättan. Vår jobbsida ger dig tillgång till spännande karriärmöjligheter i Trollhättan. Hitta din drömposition idag och kickstarta din karriär. Sök nu!

Sommarplock - Trollhättan/Udddevalla

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Retail24 söker nu Extrapersonal/sommarvikarie personal för butiksplock inom dagligvaruhandeln. Vi söker dig som brinner för serviceyrket och gillar att arbeta både självgående och vara en del av ett team med högt tempo. Att arbeta som merchandiser för Retail24 kan innebära att du jobbar i flera olika butiker under samma dag. Som merchandiser besöker du butiker för att hjälpa till med varuplock på uppdrag av våra kunder. Du kommer endast plocka upp våra kunders produkter i hyllorna, inget annat. Ditt jobb är att se till att vår kunds hylla i butiken är välfylld och fin! Du ansvarar också för att fylla upp våra kunders exponeringar och gavlar i butikerna. Vi söker dig som har hög arbetsmoral är en positiv lagspelare, utåtriktad och noggrann i ditt arbete. Du kommer i denna roll få arbeta under eget ansvar och få jobba med uppdrag för flertal av våra marknadsledande kunder. Retail24 erbjuder dig: Lön enligt handels kollektivavtal. Utvecklingsmöjligheter hos Retail24. Arbeta med stora kända varumärken. Självständigt och flexibelt arbete. Krav är följande: Svenska, flytande. Körkort. Tillgång till bil. Du behöver i denna tjänst körkort samt ha bil detta då du kan komma att besöka flera olika butiker per dag. Du behöver också ha tillgång till en smartphone med en bra kamera då vi tar bilder på alla uppdrag vi gör i butik. Vi ser fram emot din ansökan, rekrytering sker löpande!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Läkemedelansvarig

Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som läkemedelsansvarig farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som värderar kvalitet, patientsäkerhet och omtankes-försäljning. Till vårt team söker vi dig som vill ta ansvar för att vi på bästa sätt möter varje individs egen upplevelse av hälsa och välbefinnande - vår dörr är öppen! Om rollenSom läkemedelsansvarig på våra apotek Björnenoch Etagehusetkommer du arbeta tillsammans med dina kollegor för att nå våra mål inom kvalitet, patientsäkerhet och försäljning. Som LMA förväntas du agera med engagemang och trovärdighet och hjälpa våra kunder utifrån din farmaceutiska kompetens och expertis. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför även bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som LMA på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra detsamma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex regional läkemedelsansvarig, farmaciledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta kontinuerligt med förbättring av rutiner och processer Genomföra egeninspektion och ge stöd vid genomförande av riskanalys och händelseanalys Vägleda dina kollegor genom att ge stöd vid frågor samt göra säkra farmaceutiska bedömningar Arbeta aktivt med kundmöten och skapa mervärde för våra kunder Hålla dig uppdaterad och påläst om våra kampanjer och nytt sortiment och ge våra kunder professionell service Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare och har arbetat i minst två år på ett öppenvårdsapotek. Du förstår vikten av det goda kundmötet och har erfarenhet av rådgivande försäljning. För att vara framgångsrik i rollen som LMA ser vi att du är lösningsorienterad vilket innebär att du agerar på utmaningar som uppstår i din roll men också i verksamheten. Du är noggrann vilket innebär att inga vikta och avgörande detaljer missas. Som LMA har du god samarbetsförmåga där du aktivt bidrar till att skapa ett välfungerande team och hjälper dina kollegor i gemensamma arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har förmågan att hålla dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor och kan förmedla din kunskap vidare till dina kollegor. Utöver det har du arbetat minst ett år med: Avvikelsehantering med orsaksutredning samt planering och uppföljning av åtgärder Upprättande och revidering av instruktioner i egenkontrollsprogrammet Genomförande av egeninspektion samt planering och uppföljning av åtgärder När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider Välkommen till Apoteket!

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Nu söker vi betongarbetare

Nu söker vi betongarbetare till vår kund strax utanför Trollhättan med start omgående. Om tjänsten: Arbetsuppgifter inkluderar tillverkning av betongfundament med fokus på armering, gjutning och avformning under dagtid. Förutsättningar inkluderar förmåga att förstå svenska i både tal och skrift samt erfarenhet av att läsa och tolka ritningar. Uppdraget innebär inhyrning via Partner 2 Work  under 6 månader, med möjlighet till anställning hos kunden därefter. Om dig/krav: Erfarenhet inom industri eller bygg. Svetskunskap Travers kort. God fysisk styrka. B-körkort och tillgång till bil. Flytande i svenska, både i tal och skrift. Meriterande: Arbetserfarenhet av Prefab tillverkning. Vi söker dig som är ansvarsfull, målinriktad, flexibel, positiv och ordningsam med utmärkt samarbetsförmåga. Ansökningar behandlas kontinuerligt, och endast de som uppfyller kraven kommer att kontaktas. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Brinner du för HR och kommunikation?

Ett nära samarbete mellan HR och Kommunikation lyfts ofta fram som en viktig framgångsfaktor för organisationer. På Eidar har vi tagit detta ett steg längre och utformat en roll som kombinerar de båda områdena – en tjänst som HR-generalist, där du kommer att arbeta med HR såväl som internkommunikation och vårt arbetsgivarvarumärke.  Med ena benet i HR och andra i kommunikation erbjuder tjänsten en stor variation av arbetsuppgifter av både strategisk och operativ karaktär.  I arbetsuppgifterna ingår att:  - driva och utveckla arbetet med Eidars arbetsgivarvarumärke   - planera och genomföra interna personalaktiviteter och externa mässor och event - strukturera, underhålla och utveckla intranät samt övrig internkommunikation - ansvara för Eidars närvaro på LinkedIn och Instagram - producera olika former av texter och innehåll (intervjuer, texter, videos) till intranät, hemsida, sociala medier etc - planera och genomföra hälsostrategiska insatser och personalaktiviteter - ansvara för Eidars mångfaldsarbete - samordna övergripande kompetensförsörjning och utbildningsinsatser - ansvara för bolagets on-/off-boarding-processer - planera och genomföra interna revisioner av kvalitet och miljö - samordna bolagets GDPR-arbete Organisatoriskt tillhör du avdelningen Verksamhetsledning där HR, kommunikation, kvalitet och hållbarhet ingår. Kvalifikationer Vi söker dig som har: - högskoleutbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom HR  - tidigare erfarenhet av att arbeta med HR och/eller kommunikation - erfarenhet av att arbeta med arbetsgivarvarumärke - erfarenhet av att samordna eller projektleda aktiviteter och event - mycket god förmåga att formulera och producera kommunikationsmaterial - mycket goda kunskaper inom svenska, samt goda kunskaper inom engelska Det är meriterande för tjänsten om du har utbildning inom kommunikation eller kunskap om GDPR, arbetsrätt, kvalitetsarbete och/eller arbete med interna revisioner.  Vi ser det även som meriterande om du har erfarenhet av arbete med sociala medier, fotografering och av bildbearbetning och layout i Photoshop och InDesign.  Körkort på B-nivå är ett krav. Personliga egenskaper Som person ser vi att du: - är engagerad, social och driven - är strukturerad, har god administrativ förmåga samt gillar ordning och reda - har förmåga att driva projekt och insatser framåt - har god samarbetsförmåga - står för och agerar utifrån Eidars värdeord: handlingskraft, hållbarhet, omtanke och pålitlighet Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Eidar får du vara med och påverka vardagen för många människor och är med och bidrar till ett hållbart Trollhättan där människor trivs, vill bo och leva.  Här arbetar drygt 130 engagerade och kunniga medarbetare i ett flertal olika roller, allt från fastighetsvärdar till uthyrare, ekonomer och projektledare. Varje dag arbetar vi tillsammans för att erbjuda en hög servicenivå och trygga och trivsamma hem, för att våra drygt 12 000 hyresgäster ska få den bästa boupplevelsen. På samma sätt som vi värnar om att våra hyresgäster ska trivas i sina hem, värnar vi också om att våra medarbetare ska trivas hos oss och känna sig hemma i vårt team. Vi är en arbetsplats med härlig gemenskap och har en aktiv fritidsförening som regelbundet anordnar personalaktiviteter för att skapa trivsel och samhörighet.  Vi tar aktivt ställning för allas lika värde och lika rättigheter. Mångfald berikar och är en självklarhet för oss på Eidar. Välkommen med din ansökan Vill du bli en del av Eidarlaget och utveckla Eidars arbetsgivarvarumärke tillsammans med oss? Vi använder oss av ett elektroniskt ansökningsformulär i våra rekryteringar. För att komma till ansökningsformuläret klickar du på ”Sök jobbet”. I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi kan komma att kalla till anställningsintervju innan ansökningstiden har gått ut. Vi ser därför fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2 juni. Frågor För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Chef verksamhetsledning, Sanna Kårebrand 0520-877 55, eller facklig företrädare Unionen, Hans-Åke Erlandsson, 0520-52 26 78.   Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Specialistläkare i diabetes och endokrinologi till NU-sjukvården

NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Om verksamheten Vi välkomnar dig till vår läkargrupp  som består av sex specialister. Vi har ett välfungerande samarbete och ett gott arbetsklimat tillsammans med erfarna diabetessjuksköterskor, fotvårdsspecialister, dietist och undersköterskor. Det finns två öppenvårdsmottagningar en ligger på Uddevalla sjukhus och en på NÄL i Trollhättan, Slutenvården bedrivs på en avdelning som vi delar med gastro och njurmedicin, vi ansvarar för en vårdgrupp för diabetes- endokrin/internmedicinska patienter. Vårdavdelningen ligger på NÄL i Trollhättan. Vi deltar också i medicins husjour och medicinbakjourslinje. Inom sektionen finns mycket engagemang och vilja att utveckla verksamheten vidare. Vi trivs bra tillsammans och har ett stort engagemang för våra patienter. Vi behöver förstärka läkarbemanningen för att utveckla verksamheten ytterligare! Du får ett varierat arbete med goda utvecklingsmöjligheter inom specialiteten med mottagning och avdelningstjänstgöring.    Om dig Du är specialistläkare eller ST inom diabetes och endokrinologi, även gärna specialist i internmedicin. Du har god samarbetsförmåga och kan planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har gott omdöme, är självgående och kommunicerar på ett tydligt sätt. Du har också förmåga att lösa komplexa problem och hitta nya angreppssätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. VGR krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Erfaren kalkylator till framgångsrikt anläggningsföretag!

Erfaren kalkylator som trivs med att jobba brett och produktionsnära För kunds räkning söker Sibe Construction efter en erfaren kalkylator inom anläggning. Du kommer självständigt styra anbudsprocessen, från ax till limpa. Positionen är en nyckelroll hos vår kund och du kommer ansvara för anbud, kalkylarbete samt inköp inom mark och anläggning. I arbetsuppgifterna ingår att organisera och administrera anbuds- och offertflöden mot kunder, underentreprenörer och leverantörer. Verksamheten baseras på en mix av mindre projekt och större mer komplexa entreprenader. Du kommer bli en del av en väl sammansvetsad grupp med duktiga kollegor. Avdelningen som du kommer jobba på har Trestadsområdet som arbetsområde.  Din bakgrund: Du har jobbat en längre tid inom anläggning och har god erfarenhet av kalkylarbete och inköp. Kunskaper om entreprenad- och inköpsjuridik, AMA/MER/RA- Anläggning är ett krav. Du arbetar idag med kalkylprogram, till exempel MAP, och du är duktig på Office-paketet, främst Word och Excel. Det vill säga, du har god datorvana. Har du kunskaper inom ekonomi så är detta meriterande. Erfarenhet av kontraktshantering och utarbetande av tidsplaner är också positivt. Vi ser positivt på sökande som har en teknisk grundutbildning inom entreprenad, mark- och anläggning. Flytande svenska i både tal och skrift är ett krav. Din personlighet: Du är lyhörd, drivande, och flexibel. Det är viktigt att du är en lagspelare och visar tillit till andra och är en person som inspirerar, motiverar och ställer krav. Du har lätt för att anpassa dig och har god samarbetsförmåga. Du är analytisk, strukturerad, ansvarstagande, har sinne för detaljer och är duktig på att hålla deadlines. Som person är du lugn, trygg, prestigelös, orädd, gillar nya utmaningar, stresstålig och kan hantera flera processer samtidigt.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Platschef till snabbväxande anläggningsföretag

Om företaget: Vi är ett växande och framgångsrikt anläggningsföretag som står i spetsen för att skapa banbrytande lösningar inom branschen. Med ett dedikerat fokus på kvalitet och innovation har vi byggt upp en stark närvaro och ett enastående rykte. Nu söker vi en driven och erfaren platschef som vill vara en del av vårt framgångsrika team och bidra till vår fortsatta tillväxt och utveckling. Jobben kommer vara inom Trestadsområdet. Affärsfokus: Vi strävar efter att vara branschledande inom varje projekt vi tar oss an. Som platschef kommer du att vara nyckeln till att säkerställa att våra projekt genomförs med precision, effektivitet och högsta kvalitet. Din förmåga att hantera komplexa projekt och skapa lösningar som överträffar förväntningarna kommer att vara avgörande för vår fortsatta framgång. Tidigare erfarenhet: Vi söker dig med gedigen erfarenhet inom anläggningsbranschen och dokumenterad framgång som ledare. Du bör ha en stark förståelse för alla aspekter av anläggningsprojekt, från planering och genomförande till budgetering och personalhantering. Din erfarenhet av att leda och motivera team för att uppnå gemensamma mål kommer att vara av stor betydelse för denna roll. Bra ledarskap och prestigelöshet: Vi värdesätter ledarskap som bygger på öppenhet, kommunikation och samarbete. Som platschef förväntas du inspirera och guida ditt team mot framgång samtidigt som du främjar en positiv arbetskultur. Att vara prestigelös och öppen för idéer och feedback är avgörande för att trivas och lyckas hos oss. Varför välja oss: Som en del av vårt team kommer du att få möjlighet att arbeta i en dynamisk och stimulerande miljö där din kompetens och initiativ kommer att uppskattas och belönas. Vi erbjuder konkurrenskraftig ersättning, möjligheter till professionell utveckling och en chans att vara med och forma framtiden för ett företag i stark tillväxt. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en organisation som strävar efter excellens, så är det här din chans att göra skillnad. Ansök nu för att bli vår nästa platschef och vara med och forma framtidens anläggningsprojekt!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Sommarvikariat lokalvårdare till Ada Service Partner Trollhättan/Uddevalla

Vi söker nu vikarie för sommaren på heltid som lokalvårdare som vill arbeta under semesterperioden vecka 31-34 (29/7-19/8. Ada Service Partner AB är ett familjeföretag som grundades 1984. Idag är vi drygt 300 medarbetare, med 40 olika nationaliteter som levererar städtjänster till drygt 1000 företag i Västsverige. Vi på Ada Service Partner erbjuder dig en dynamisk arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Det gemensamma för alla våra medarbetare är egenskaper som ansvarskänsla, kommunikation, samarbete, respekt och arbetsglädje. Du skall vara noggrann, serviceinriktad och självständig. Tycka om städning och ha ett sinne för detaljer! Just nu söker vi en ansvarsfull och serviceinriktade medarbetare som kan arbeta i centrala Trollhättan/Uddevalla. Vi lär upp dig på plats. Arbetstider: Måndag-fredag 06.00-15.00 Arbetet innebär att du får pendla mellan Trollhättan och Uddevalla.

16 maj 2024
Sista ansökan:
19 juli 2024
Installationselektriker - Trollhättan

Är du elektriker med minst 2 års erfarenhet och vill ha en arbetsplats med schyssta anställningsvillkor, härliga kollegor och en arbetsmiljö där du kan vara dig själv? Just nu söker vi en erfaren och självgående elektriker till vår kund i Trollhättan! Arbetsuppgifter Som elektriker hos vår kund får man ett varierande arbete och utför arbetsuppgifter inom allt ifrån installation och felsökning, reparation, till underhåll och ombyggnationer. Du jobbar med ett sammansvetsat gäng, där ni tillsammans utför arbetsuppgifterna som tar teamet i mål. Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter att utvecklas. Arbetet är på heltid, dagtid. Tillträde enligt ÖK efter sommaren. Vem söker vi? Vi söker dig som är elektriker och har minst 2 års erfarenhet inom yrket och som är sugen på att ta nästa steg, till ett företag som lägger stor kraft på att vidareutveckla dig! Utöver din tidigare yrkesbakgrund ser vi att du är en social person, med en positiv inställning till ditt yrke och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du trivs både med att jobba på egen hand och tillsammans med andra. För att arbetet ska fungera väl ser vi också att du är flexibel, självgående och målmedveten. Vi lägger också stor vikt vid att du är en lagspelare. -B Körkort Anser du att du är som klippt och skuren för jobbet? Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Ange referens Elektriker - Trollhättan i ditt mail. Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 14 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Mekanikkonstruktör - Binar Handling AB

Vill du arbeta i ett framgångsrikt och internationellt företag? Trivs du med en omväxlande vardag och har erfarenhet från produktutveckling och mekanikkonstruktion kan vi erbjuda dig en spännande roll! Binar Handling AB förser den globala tillverkningsindustrin med världsledande elektriska lyfthjälpmedel som är anpassade för att möta högt ställda krav gällande ergonomi, arbetsmiljö, säkerhet och effektivitet. Våra produkter, som riktar sig mot producerande företag inom bland annat fordons- och verkstadsindustrin, är representerade på den globala marknaden via vårt återförsäljarnät. Företaget, som är lokaliserat i Trollhättan med utveckling och tillverkning, ingår i Binar Handling Group som tillhör Schmalz. Hos oss skapas världens bästa lyftanordning, från idé till färdig produkt. Våra produkter är de mest avancerade på marknaden. Läs mer om bolaget på www.binarhandling.com Om uppdraget Då Binar Handling AB växer söker vi nu en mekanikkonstruktör till en grupp kreativa ingenjörer som ansvarar för produktutvecklingen. Som konstruktör på avdelningen Produktutveckling kommer du bli en viktig medarbetare. Du kommer att arbeta både med att ta fram helt nya typer av lyfthjälpmedel samt att vidareutveckla/underhålla det befintliga sortimentet. Du kommer att tillhöra är ett gott gäng som tillsammans hjälps åt att ta fram de bästa produkterna med avseende på ergonomi, säkerhet och produktivitet. Hela kedjan från försäljning till installation finns under samma tak, du kommer du ha samarbete med alla avdelningar här i Sverige, men även med våra distributörer och kunder runt om i världen. I rollen kommer även teknisk support att ingå. För dig med rätt kvalifikationer och inställning erbjuder vi dig goda utvecklingsmöjligheter i ett internationellt marknadsledande företag. Vem söker vi? Rollen är central med mycket eget ansvar och stor frihet att själv styra över ditt arbete, därför är det viktigt att du är en självgående person samt gillar utmaningar där både kreativitet och problemlösning är viktiga ingredienser. För oss är det viktigt att du har erfarenhet att arbeta mot deadlines samt att du är noggrann och strukturerad. Du har ett praktiskt handlag, är genuint teknikintresserad och har modet att testa nya idéer. För att lyckas i rollen som mekanikkonstruktör hos oss har du: Högskoleutbildning inom konstruktion Minst fem års erfarenhet från mekanisk konstruktion Goda språkkunskaper i svenska och engelska så i väl tal som skrift Är det meriterande med kunskap inom mekatronik Är det meriterande med kunskap inom hållfasthetsberäkningar / FEM Som person: Är du nyfiken och lösningsorienterad Är du kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift i såväl svenska som engelska Är du serviceinriktad och lyhörd för kundens behov Utöver den formella kompetensen kommer vi också att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det innebär att du är en social person som har lätt för att kommunicera och samarbeta med såväl kollegor, interna och externa kontakter som kunder. Välkommen med din ansökan! Då vi arbetar med löpande urval och ser gärna att din ansökan kommer in så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar vi med Tarasso AB. För mer information om tjänsten, kontakta rekryteringskonsult Annchen Kull. Alla kontakter behandlas med hög sekretess och diskretion.

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024