Lediga jobb i Växjö

Hitta ditt nästa lediga jobb i Växjö med vårt omfattande urval av lediga jobb. Sök, ansök, och ta steget mot din nästa karriärsteg. Upptäck möjligheterna här!

Mekaniker till vårt Mobila team

Mekka Service är en verkstadsorganisation som finns på drygt 13 orter i Sverige. Varumärket ingår i Mekka Traffic Group och har som främsta uppdrag att serva och reparera bussar inom koncernens fordonsflotta om cirka 1450 fordon. Verkstäderna tar även emot externa kunder med olika tyngre fordonstyper.   Inom bussbranschen finns några av landets framtidsyrken, däribland Mekaniker till verkstäderna. Samtidigt sker det en stor teknikutveckling inom branschen där allt fler fordon blir eldrivna eller går på andra mer miljövänliga bränslen. Vår ambition är att fortsätta ligga i framkant i utvecklingen av eldrivna fordon. Detta ger i sin tur nya utmaningar och möjligheter för verkstäderna. Har du ett fordons- och teknikintresse, vill du inte missa denna resa!   Under 2023 skapade vi vårt mobila team som är en framgångssaga och nu behöver vi förstärka med ytterligare medarbetare. Som mekaniker i vårt mobila team arbetar du på flera orter och får möjlighet att utbilda dig på många av marknadens olika fordonsmodeller. Du utgår från Småland men arbete sker i hela Sverige. Du arbetar i ett tätt sammansvetsat team och får samtidigt lära känna fler kollegor på de lokala verkstäderna.    Hos Mekka Service Som Mekaniker får du arbeta med allt ifrån service till kvalificerad felsökning, diagnos samt reparationer antingen enskilt eller i grupp. Du får planera arbetet tillsammans med verkstadsansvarig/teamledare och får därmed möjlighet att påverka din egen utveckling och vardag till stor del. Alla medarbetare inom koncernen får vid start en gedigen introduktion. Du kommer att ha löpande samtal med din närmsta chef gällande just dina utvecklingsmöjligheter. Vi vill ge vår personal de bästa förutsättningarna för att både du och bolaget ska utvecklas och växa.   Stolthet över det utförda arbetet är en självklarhet.   För att trivas hos oss och i arbetet bör du vara noggrann, fokuserad och flexibel samt att du besitter en god samarbetsförmåga. I ditt dagliga arbete värdesätter du att jobba under eget ansvar och har förmågan att prioritera och självständigt lösa problem. Säkerheten kommer alltid först hos oss, det innebär också att vi i verkstäderna alltid håller ordning och reda.   Vi söker dig som har: - Fordonsteknisk utbildning i gymnasienivå eller erfarenhet av fordonstekniskt arbete, gärna inom buss eller andra tunga fordon. - B-körkort - God datorvana   Det är meriterande om du har: - C- och/eller D-körkort - Kunskap eller kännedom om diagnosverktyg eller annan spetskompetens.   Klicka här för att se vår film med våra medarbetare i huvudrollerna!     Låter ovan intressant är du hjärtligt välkommen att höra av dig till oss. Ansökningar kan komma att behandlas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan.

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Projektledare till Scanditronix Magnet i Vislanda

TILL VÅRT TREVLIGA KUNDFÖRETAG SÖKER VI NU EN DRIVEN PROJEKTLEDARE Scanditronix Magnet är ett Vislandabaserat teknikföretag som under många årtionden byggt upp en stark position på världsmarknaden inom utveckling och produktion av spolar och magneter för användning i partikelacceleratorer. Magneter har en nyckelfunktion inom olika typer av användningsområden, till exempel vetenskaplig forskning och cancerbehandling. Huvuddelen av vår produktion exporteras framför allt till Europa och USA. Våra produkter är tekniskt avancerade och ofta kundanpassade, vilket gör våra tjänster utmanande, stimulerande och varierande. Vi arbetar i projektform och är i en starkt expansiv fas. Vi söker nu dig som vill vara med på vår resa från ett innovationsbolag till större produktionsbolag med spännande kunder över hela världen. ARBETSUPPGIFTER I rollen som Projektledare kommer du arbeta både självständigt, tillsammans med kollegor och i nära samarbete med kunder på en öppen och dynamisk arbetsplats. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att driva kundprojekt från order till leverans. I kundprojektet ingår planering och uppföljning i samarbete med våra planerare och processansvariga, framtagning av produktions- och test underlag samt produktdokumentation till kund. Du kommer att ansvara för dina kundprojekt och eftersträvar att nå projektets mål gällande kvalitet, pris och leveranstid. Hos Scanditronix Magnet står kollegors dörrar alltid öppna och du erbjudes möjligheten att vara en del av tillverkningen av högteknologiska produkter som gör skillnad för många. PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Som projektledare är du en självgående, driven och tekniskt bevandrad person med stor ansvarskänsla. Du innehar en relevant utbildning och praktisk erfarenhet, allra helst från maskinteknik och/eller elteknik. Du har flerårig erfarenhet som projektledare, allra helst från tillverkningsindustrin. Du trivs med eget ansvar samt har förmågan att planera, strukturera och prioritera ditt arbete. Vi värdesätter flexibla och entusiastiska medarbetare med en bred kompetens och stor vilja att hjälpa andra, något som vi hoppas att även du vill skriva under på. Vidare är du en social och ansvarstagande person som är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Du kan läsa och tolka ritningar och är van att arbeta i affärssystem, Monitor G5 är ett plus samt erfarenhet av att arbeta metodiskt och strukturerat i projektledningssystem (PDM). Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, där rätt inställning är av avgörande betydelse. Det är viktigt att du brinner för ditt jobb och gillar när det händer mycket omkring dig, samtidigt som du är prestigelös och ödmjuk inför uppgiften. Hos oss är vi alla ambassadörer för företaget och våra produkter, vi gillar att jobba i team och trivs bäst när vi får interagera med kollegor och affärspartners. Vi är ett tight team där feedback och god kommunikation tillhör vardagen, allt för att vi tillsammans ska nå bästa resultat och mål. Vi värnar om god trivsel och gemenskap på arbetsplatsen, något som vi hoppas även ligger dig varmt om hjärtat. Självklart talar och skriver du flytande svenska och engelska och innehar B-körkort. Varmt välkommen med din ansökan till oss på Scanditronix Magnet i Vislanda! OM TJÄNSTEN Tjänsten som Projektledare är en direktanställning hos Scanditronix Magnet. Vi tillämpar individuell lönesättning där fast månadslön ingår som en del av anställningsvillkoren. Placering är på vår fabrik i Vislanda. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt ök. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.  VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

16 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor för konsultuppdrag i Kronobergs län

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom SÄBO och/eller hemsjukvård. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vill du hellre börja med att höra mer så är du välkommen att kontakta Alice Åsbrink på [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Även om du inte hittar ett specifikt uppdrag som passar dig just nu, välkomnar vi spontanansökningar. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger och ser fram emot att utforska hur vi tillsammans kan skapa en perfekt matchning för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Personliga Assistenter (50-100%) sökes till kvinna i Ljungbytrakten

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?  Om tjänsten Just nu söker vi dig som vill arbeta som personlig assistent till en kvinna i 30-årsåldern,  född med CP-skada boendes cirka 2.5 mil utanför Ljungby. Hon är en glad tjej med lätt för skratt och har mycket humor. Hon är rullstolsbunden och aktiviteterna anpassas därmed efter detta. Hon har inget verbalt tal, utan kommunicerar via ansiktsuttryck och därmed kommer du successivt lära dig att läsa av henne. Kunden är på daglig verksamhet i Ljungby på vardagarna samt är på ett korttidsboende var tredje helg såväl som från måndag till tisdag. Tjänsten innebär arbetspass förlagda enligt följande arbetstider: Kl. 07:45-15:00 under vardagar Måndagar och var tredje helg finns chans till att jobba vakennatt mellan kl. 20:00-08:00 (på grund av korttidsboendet). Annars är det hennes mamma som arbetar under nattpassen (möjlighet till att anpassa ditt schema finns dessutom) Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor och aktivering Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider och medicin Lyft kan förekomma vid förflyttningar Om dig Kunden söker dig som är en sprallig tjej/kvinna med ett driv samt är påhittig, energifull och kreativ såväl som tycker det är roligt att hitta på olika saker under dagarna. Som assistent hos kunden är du en del i hennes vardag där du ingår i en grupp där olika aktiviteter genomförs med kundens kompisar, andra brukare och assistenter. Här tar vi en dag med bland annat promenader, musik, avslappning, resor och mycket mer. Hon bor på korttidsboende varje helg och mellan måndag och tisdag varje vecka. Där har hon egen lägenhet så du som assistent bör vara påhittig och initiera olika aktiviteter utöver det som är planerat i hennes dagliga rutiner. Därav krävs det att du som assistent är kreativ och vågar bjuda på dig själv. KRAV: Körkort (samt bil för att du lättare ska kunna ta dig till arbetsplatsen) Du ska ej vara allergisk mot pälsdjur då detta finns i hemmet För att komma till anställning behöver du ha ett BankID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Omfattning: Tjänst på cirka 50-100% samt vikarie vid behov med goda möjligheter till fasta pass. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Butikschef Cubus Växjö Samarkand

Vi söker en butikschef som vill vara med och vidareutveckla Cubus och säkra att vi är det bästa valet när folk ska handla sina favoritplagg! Som butikschef på Cubus har du personal- och resultatansvar, där huvudansvaret är att säkerställa den dagliga driften av butiken och dina medarbetare. Du är en förebild för dina medarbetare, vilket innebär att du själv älskar försäljning och kundbemötande ute i butik tillsammans med ditt team. En viktig del av jobbet är att inspirera, träna upp och leda dina medarbetare till att bli ett starkt team som jobbar tillsammans mot att nå butikens målsättningar och i tillägg skapa den bästa kundupplevelsen. För att lyckas som butikschef bör du: - Vara närvarande för kunden och dina medarbetare genom att lyssna, hjälpa, inspirera och motivera - Vara effektiv och målinriktad, med god ekonomisk förståelse och kunskap om digital utveckling inom retail - Jobba aktivt för att skapa en bra arbetsmiljö, genom tydlig kommunikation, samarbete, utveckling och uppföljning - Se lösningar och inte problem, och jobba strukturerat och självständigt - Vara energisk, positiv och flexibel - Vara tävlingsinriktad och älska att jaga säljmål Vi kan erbjuda: - En varierande och spännande arbetsvardag i en inkluderande gemenskap, där vår «big family» kultur genomsyrar allt vi gör - Vi ser positivt på ansvar och interna karriärmöjligheter - flera av oss har tagit steget från mindre butiker, till större flagship butiker eller andra relevanta jobb inom Varner - Bonussystem - Förmånlig personalrabatt i Varners butiker Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är varierande, dag-, kväll-, och helg. Har du ett «big smile» och de egenskaperna vi letar efter? Då hoppas vi att du vill skicka in din ansökan redan i dag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Cubus är en av Nordens största modekedjor med 300 butiker i Norge, Sverige och Finland. Vi betonar garderobens viktigaste plagg, bra material och rimliga priser, vi erbjuder kläder för spädbarn, barn, kvinnor och män. Naturmaterial, moderna, bekväma passformar och bra funktion anpassad till alla årstider beskriver konceptet väl. På Cubus älskar vi tempo och strävar mot att skapa den perfekta shoppingupplevelsen, vi arbetar tillsammans och firar framgångar. Vårt mål är att erbjuda kundens favoriter, och vi uppnår detta eftersom vi har världens bästa kollegor! Cubus är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Dressmann, Carlings, Bik Bok, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Braås Ponny och Ridklubb söker verksamhetsansvarig

Braås Ponny och Ridklubb ligger 20 minuters resa från Växjö. Klubben har cirka 200 medlemmar, varav drygt hälften är ridande elever. Vi är nu i starten för byggnation av nytt stall med klubblokal, personaldel, omklädningsrum och förrådsutrymmen. Stallet beräknas vara klart i slutet på året och övriga delar våren 2025. Vi söker dig som tillsammans med styrelse och övrig personal vill utveckla ridskolans verksamhet och ta tillvara möjligheterna som nya lokaler ger. Du är ansvarstagande och värnar om hästar och elever. Du är en ledare som värnar om och tar tillvara övriga personalens kompetens. Som person är du strukturerad, engagerad, trygg och positiv, med en god samarbetsförmåga. Vi tror att du trivs med att arbeta i en flexibel organisation och gillar att hjälpas åt för att få verksamheten att fungera. Hos oss rider barn och vuxna, allt från nybörjare till duktiga ryttare, på både ponny och häst. Förutom ordinarie ridskoleverksamhet erbjuder vi kursverksamhet och viss ridlägerverksamhet, tävlingar och andra hästrelaterade aktiviteter. Vi vill vara en ridskola för alla med god kvalité och kompetens. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna innebär ansvar för ridskolans dagliga verksamhet, personalen, hästarnas skötsel och administration. Beroende på din kompetens och dina önskemål kan tjänsten innehålla ridundervisning eller stalltjänst. Tjänsten innebär både dag- och kvällsarbete. Du har stora möjligheter att påverka tjänstens innehåll, upplägg och omfattning. Kvalifikationer: Vi söker dig som vill leda och utveckla verksamheten. Om du har en ridlärarutbildning är det meriterande. Det är viktigt att du har erfarenhet och kunskap om hästar och gärna en utbildning relaterad till hästverksamhet. Erfarenhet av arbetsledning är meriterande. Störst vikt läggs vid personlig lämplighet, erfarenhet och referenser. Arbetsvillkor: Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Om du önskar att arbeta mindre än 100 % är det självklart möjligt och tjänsten läggs upp utifrån tjänstgöringsgrad. Lön enligt avtal och överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan med personligt brev och CV via mail till [email protected] Ansökningar behandlas löpande, ansök dock senast 20240616. Har du frågor, ring gärna ordförande Kerstin Hultquist, 070-373 49 97 eller personalansvarig Lena Blomquist, 070-543 01 63

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Vi söker dig som är sjuksköterska och vill arbeta under sommaren!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vill du planera din sommar i god tid? Vi söker just nu sjuksköterskor inom hemsjukvård, SÄBO, öppenvård & primärvård som kan arbeta under sommaren. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara trygg i din yrkesroll. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 1 juni - 31 augusti Schema Rotation Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

16 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Försäkringsrådgivare Företag

Vill du vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass? Som Försäkringsrådgivare hos Länsförsäkring Kronoberg arbetar du med sak-, hälsa- & motorförsäkring. Men framför allt arbetar du med människor. Engagemanget, nyfikenheten och intresset för att bygga relationer är det som förenar alla som jobbar här, och är det som gör Länsförsäkring Kronoberg till en arbetsplats präglad av gemenskap, glädje och laganda. Där målet om nöjda och lojala kunder är det som styr vårt arbetssätt. Främst handlar det förstås om att vi har världens viktigaste ägare: våra kunder. Vi sätter alltid kunden först, och vet att de relationer vi bygger idag ska hålla över tid. Vi söker en engagerad och serviceinriktad innesäljare till vårt företagsteam. Vi söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare som trivs med att jobba i ett team med högt tempo och fokus på kundnöjdhet. Förmågan att sälja efter kundens behov och att se hög servicenivå som en självklarhet är viktigt. Tjänsten är heltid med placering på vårt huvudkontor i Växjö. Om jobbet Som Försäkringsrådgivare inom företagsförsäkring arbetar du med försäljning av alla bolagets försäkringsprodukter inom detta område. Det sker mestadels via inkommande telefon men även fysiska kundbesök på kontoret och digitala kanaler. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder service i världsklass och det innebär att vi hjälper våra kunder till rätt försäkring efter deras individuella behov. Du kommer att arbeta självständigt men ingå i vårt team där laganda är ett nyckelord. Din individuella prestation blir därmed en viktig del för teamets fortsatta framgång. I arbetsuppgifterna ingår också uppsökande verksamhet som utgående samtal, uppföljning av utskick eller att vara med vid externa marknadsföringsaktiviteter och events som bolaget anordnar. Vem är du? Du har erfarenhet av service och av försäljning i liknande roll Tidigare erfarenhet från försäkringsbranschen är starkt meriterande, gärna då också från företag. Din personlighet präglas av engagemang, handlingskraft och laganda. Du är van att arbeta självständigt men du är även en utpräglad lagspelare som sätter laget före jaget. Ordning och reda och noggrannhet är en självklarhet för dig. Vi söker dig som är en positiv och målmedveten lagspelare som har ett stort intresse för försäljning och kundnöjdhet. Du brinner för kundservice och vill skapa kundunika upplevelser varje dag. Du är trygg i dig själv och har en stark säljförmåga, kombinerad med affärsmässighet. Då rollen innefattar mycket kundkontakt är det vikitigt att du är nyfiken på hur man skapar hög kundnöjdhet via telefon och via våra digitala kanaler samt att du har en förmåga att uttrycka dig enkelt och korrekt i tal och skrift. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder dig en roll i ett engagerat och erfaret team där vi alltid sätter våra kunder i första rummet. I vårt team – som innehåller kollegor i olika delar av länet – har vi en härlig stämning som präglas av laganda och glädje. Hos oss får du helt enkelt en arbetsplats där vi fokuserar på att det ska vara motiverande, utvecklande och roligt att gå till jobbet. Vi erbjuder dig möjligheten att skapa trygghet i våra kunders vardag, vara engagerad i lokalsamhället och tillsammans prioritera hållbarhetsarbetet högt. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar innovation, främjar samarbete och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Hos oss får du en plats att växa och bidra i ett lokalt styrt bolag med stor gemenskap. Låter det spännande? Då vill vi veta mer om dig! Vi arbetar med löpande intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att söka redan idag. Om du har några funderingar är du välkommen att kontakta Fredrik Sandberg, Försäljningschef Företag 0470-72 00 61 samt facklig representant Anna Frobe Petersson, 0470-72 01 37. För att säkerställa att du får ta del av all vår mejlkorrespondens uppmanar vi dig att även hålla utkik i din mapp för skräppost. Detta då utskick ibland, av misstag kan identifieras som skräppost. I rekryteringsprocessen gör vi bakgrundskontroller på slutkandidater för att få en helhetsbild av dig som kandidat och din lämplighet för den tjänst du sökt. Bakgrundskontrollerna inkluderar bland annat drog- och alkoholtester via extern leverantör. Sista ansökningsdag: 2024-06-02

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Hemmakväll på I11 området i Växjö söker en ny Butikssäljare

Ända sedan starten 1994 har vi på Hemmakväll gjort allt för att du skall kunna njuta både de små och stora stunderna som hör till livets goda sida. På Hemmakväll tar vi godis riktigt och roligt allvar.  Hos oss skall du alltid kunna njuta av det fräschaste och mest spännande godiset. Hitta de senaste inom snacks och dryck eller varför inte i kombination. Vi vill alltid vara först med det senaste och vår ambition är att alltid bjuda på upplevelser, alltid bjuda på överraskningar och alltid bjuda på oss själva.  Hemmakväll är Sveriges största nöjeskedja, med ca 60 butiker utspridda över hela landet, och närmare 600 medarbetare. Vi söker ny Butikssäljare till vår butik i Växjö på I11 området. Tjänsten är på ca 75% och kommer att tillsättas under maj-juni månad, rekrytering sker löpande och kan tillsättas tidigare.  Lockande karriärmöjlighet för dig som vill vara en del av en dynamisk butiksmiljö! Vi söker en erfaren butikssäljare med ett stort intresse för våra populära produktgrupper: Lösgodis, Konfektyr och Leksaker.  Som vår butikssäljare kommer du att spela en aktiv roll i att öka vår försäljning genom att ge en utmärkt kundservice, exponera produkter på ett tilltalande sätt och delta i kampanjer och andra kundaktiviteter. Du kommer att vara en viktig del av vår butiksverksamhet och arbeta tillsammans med vårt engagerade team.  För att passa i rollen har du tidigare erfarenhet av försäljning och butiksarbete inom detaljhandeln. Har du dessutom tidigare erfarenhet av våra produktområden är det en fördel men inget krav. Kassahantering är också en viktig del av tjänsten. Hos oss på företaget värdesätter vi personliga egenskaper såsom hög servicekänsla, drivkraft, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för våra kunder. Vi värdesätter också mångfald och välkomnar sökande oavsett ålder, etnicitet, kön eller kulturell bakgrund. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vill arbeta i en dynamisk miljö med spännande produkter och möjligheter till utveckling, så är det här jobbet för dig! Vänligen notera att ålderskravet på 18 år. Sök redan idag och bli en del av vårt team! Kontakt Har du frågor om tjänsten kontakta RC Adam Alsterhed, [email protected] OBS! Inga ansökningar till denna mailadress. Sista ansökningsdag är 2024-05-31, rekrytering sker löpande och kan tillsättas tidigare. Välkommen med din ansökan! HEMMAKVÄLL

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024