Lediga deltidsjobb i Strömstad

Det finns totalt 52 lediga deltidsjobb att söka i Strömstad

MQ Marqet i Strömstad söker sommarpersonal!

Älskar du mode precis som vi? Är du en positiv och engagerad person som drivs av det personliga mötet? Det är i butiken det händer! Som säljare på MQ Marqet arbetar du för att leverera den bästa upplevelsen för våra kunder. Hos oss kommer du få möjlighet att arbeta med mode, service och försäljning mot uppsatta försäljningsmål. För oss är det viktigt att vi spelar i samma lag och vinner tillsammans. Därför vill vi att du är en teamplayer som är mån om dina kollegor och värderar samarbete högt. Du är modeintresserad, tävlingsinriktad och gör allt för att leverera en kundupplevelse i världsklass. Har du erfarenhet av försäljning sedan tidigare? Underbart, det ser vi som meriterande! Tjänsten är en behovsanställning och sträcker sig över sommaren, mellan v.23-v.38 med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är varierande, dag-, kväll-, och helg.  Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar inga ansökningar via mail utan hänvisar till ansökningsfunktionen.   Välkommen med din ansökan! MQ Marqet är en konceptbutikskedja inom mode som säljer de stilrena och mer hållbara klassiska plaggen av hög kvalitet, det senaste modet samt second hand i vissa utvalda butiker. Vi vill inspirera med kvalitativt och prisvärt mode noga utvalt för kunden som skall få marknadens bästa personliga service. Vi vänder oss till alla som befinner sig i det flexibla arbetslivet, där gränsen mellan arbete och fritid blir allt mer flytande. Försäljningen sker i egna butiker och via e-handelsplattformar egna såväl som andras. Våra butiker finns i attraktiva lägen över hela Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg och vi har ett produktionskontor i Shanghai. MQ Marqet är Sveriges största varumärkeskedja som erbjudit stil sedan 1957.

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Receptionist till First Camp

På First Camp City-Strömstad erbjuder vi en arbetsplats på härliga bäst-kusten, beläget bara ett stenkast från Strömstad centrum. Tillsammans med dina kollegor i receptionen, städet och butiken bidrar du till våra gästers campinglycka och gemenskap. Receptionist till First Camp  Vill du bidra till att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster på deras semester? Våra receptionister på First Camp har en ovärderlig roll, är ofta den första som gästen möter och som ger alla besökare ett varmt välkomnade och hjälper och guidar genom besöket hos oss. Vilka är First Camp?  Vi vill bli världens ledande campingkedja! För att uppnå detta behöver vi såklart världens bästa receptionister - professionella, vänliga och som skapar glädje i mötet med kollegor och våra gäster. Kanske är det du?  Vad innebär rollen?   Som receptionist representerar du First Camp och är vår frontfigur. Du hanterar allt från reception och butiksarbete till in- och utcheckningar, information och service till gäster, bokningshantering och försäljning av varor i butiken. Även om dina huvudsakliga uppgifter kretsar kring reception och butik bör du vara redo att hoppa in och stötta andra områden vid behov. First Camp utgår alltid från gästernas behov, och tillsammans tacklar vi de utmaningar som dyker upp.   Vem söker vi?    För att vara den perfekta matchen för rollen tror vi att du har erfarenhet av att arbeta inom service och kundbemötande, gärna inom reception. Relevant utbildning är en bonus.   Rollen kräver att du är strukturerad och organiserad samt har förståelse för våra gästers unika behov. Som receptionist trivs du i en dynamisk miljö och närmar dig alla med en välkomnande attityd, trots ibland hektisk arbetsbelastning. Du har nära till skratt, har humor och ser teamet före jaget. Du uppskattar att bjuda på dig själv.  Vi förväntar oss att du behärskar både svenska och engelska flytande för att göra kommunikationen smidig när du interagerar med våra internationella gäster.  Vad Erbjuder Vi?  På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar:  We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen.  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har ett glatt sinne både internt och när vi möter våra gäster.  We Simplify: Vi strävar alltid efter att göra vårt arbete enklare.  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster.  Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och med kollegor som arbetar och har roligt tillsammans, lär av varandra Tillsammans vill vi fortsätta att utvecklas och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor:  Vi rekryterar medarbetare till vår sommarsäsong. Omfattningen av tjänsterna varierar, men du kommer att garanteras mellan 20-40 timmar per vecka. Arbetstiderna varierar, inklusive tidiga morgnar, kvällar och helger. Lönen följer hotell- och restaurangfackets kollektivavtal.  Ansökan  Vi genomför urval och intervjuer löpande.  Detta kan vara början på något fantastiskt. Välkommen med din ansökan redan idag! First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Restaurangbiträde Asian Town Nordby

Om jobbet Asian Town Nordby tillhör en koncern med restauranger spridda längs den norska gränsen i hela Västra Götaland. Vi fokuserar på mat och matupplevelser från hela östra Asien och finns i form av bland annat My Wok, YOMO och Asian Town. Asian Town fokuserar på servering av både buffé och a la carte med smaker från hela Asien, alltid med ett leende på läpparna. Vill du bli en del av vårt team? Just nu söker vi extraanställda för sommaren 2024 till Asian Town Nordby! Om tjänsten: Som extraanställd i restaurangen jobbar du, tillsammans med medarbetare och ansvariga, för att ge varje gäst optimal service. Din främsta arbetsuppgift är att följa direktiv från ansvariga för att gemensamt sträva efter att göra varje gäst belåten. Övriga arbetsuppgifterna du som restaurangbiträde på Asian Town Nordby har är bland annat att arbeta i kassan, servera kunder och att upprätthålla en välstädad restaurang, buffé och serviceyta. Vem söker vi? Vi söker dig som kan hålla ett högt arbetstempo och är flexibel i arbetstider och arbetsuppgifter. Egenskaper du har är bland annat att vara trevlig, lättsam och öppen för möjligheter och utveckling. Du ska ha en känsla för vad god service är och ska kunna erbjuda det till samtliga gäster i restaurangen. Du ska kunna tala och förstå svenska. Vad erbjuder vi? En hemtrevlig och inbjudande arbetsplats där vi ständigt vill utveckla vår personals kunskaper och erfarenheter. Vi jobbar med en stark teamkänsla i alla arbetsuppgifter. Du kommer lära dig alla arbetsuppgifter av din ansvariga och medarbetare. Arbetstider varierar mellan 9:30 och 20:00. Lön och villkor sker enligt kollektivavtal. Boende kan ordnas

14 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Köksbiträde till Jägarens äldreboende

Strömstads kommun är en liten och nära organisation där alla är viktiga och arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. Jägarens äldreboende ligger centralt i Strömstads kommun. Här bor cirka 25 hyresgäster, köket tillagar all mat på plats så som frukost, middag, mellanmål och kvällsmat. ARBETSUPPGIFTER Du är en social och glad person som gillar att jobba med service. Du är kvalitetsmedveten och kan jobba i ett team i högt tempo. Du är organiserad och gillar att ha rent och snyggt runt om dig. Har god arbetsmoral och sätter stolthet i ditt arbete. Huvudsakliga ansvarsområden som Köksbiträde: • Tillagning av frukost, mellanmål och kvällsmål • Assistera kocken • Förberedning av råvaror • Diskning och städning • Hantering av leveranser och lager KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har gymnasial utbildning inom restaurang/storhushåll eller annan kockutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du är duktig på att samarbeta med andra för att lösa arbetsuppgifter och nå mål. Du har ett öppet och inkluderande bemötande som får omgivningen att känna sig välkommen. Ditt värdskap bidrar till att skapa goda möten. Varmt välkommen med din ansökan!

14 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Spareceptionist

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Strömstad Spa och Resort Strömstad Spa och Resort Söker nu en Spareceptionist för helgextra och extrajobb på kvällar. Du kommer bli en del av vårt team med massörer, hudterapeuter, och andra receptionister. Din främsta uppgift kommer att vara att ta emot gäster, svara i telefon och mail på förfrågningar om behandlingar och sälja produkter i vår spa shop. Du är också spindeln i nätet för spaavdelningen. Arbetet innebär att du hjälper terapeuterna att förbereda behandlingar. Strukturera upp behandlingar och effektivisera bokningar. Lösa situationer som uppstår med bokningar och gäster, rodda i spa avdelningen och ha en övergripande blick över avdelningen. Det är ett väldigt omväxlande och kreativt arbete med stundom högt tempo och man ska känna att det är roligt med många bollar i luften, vara driven och lösningsorienterad. Har du dessutom ett intresse för hudvårdsprodukter eller har kunskap inom någon behandling hade det varit meriterande. Vill du veta mer hör av dig till mig! /Susanne Nilsson [email protected]

13 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sista chansen! Sommarjobb hos Gottebiten, Godisfabriken och SBG

Vi har några platser kvar att fylla så vill du ha sommarens roligaste sommarjobb, ta chansen att söka till någon av våra butiker i Strömstad, Nordby och Svinesund! Har du ett stort engagemang och brinner för att leverera den bästa kundupplevelsen? Nu har du chansen att få jobba med ett gäng härliga kollegor hos oss på Gottebiten, en av gränshandelns största aktörer inom konfektyr, dryck och tobak!     Om dig   Vi söker utåtriktade personer som brinner för service och mötet med kunden, du har ett glatt humör som smittar av sig och en vilja att lära sig nya saker. Sommaren är högsäsong hos oss och därför trivs du när det är full fart och högt tempo. Tillsammans med dina kollegor skapar du en god arbetsmiljö, där ni delar med er av kunskap och information och ställer upp för varandra.   Vi värdesätter din personlighet men tidigare erfarenheter inom handeln är meriterande. Eftersom arbetet innefattar uppgifter som regleras av lagstiftning som rör arbetstid, arbetsmiljö och hantering av åldersreglerade varor ser vi med fördel att du har fyllt 16 år. Arbetstiderna varierar vilket ställer krav på att du kan ta dig till och från jobbet vid olika tider på dygnet, även då kollektivtrafiken inte alltid matchar arbetstiderna.   Dina arbetsuppgifter   - Den främsta arbetsuppgiften är att ge våra kunder den bästa upplevelsen - Fylla på och packa upp varor som lösviktsgodis, paketerad konfektyr, läsk och tobak - Kassatjänstgöring - Tillsammans med kollegor se till att butiken är ren och inbjudande   Du får   Ett roligt och fartfyllt arbete i en miljö med härliga kollegor och kunder. Vi är ett växande företag med goda möjligheter till förlängd anställning. Som anställd i Gottebiten omfattas du av kollektivavtal mellan Svensk Handel och Handelsanställdas förbund. Vi erbjuder tjänster av varierande grad till våra butiker och arbetsperioden är 24 juni till 18 augusti. Har du frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta regionchef Jimmy Erlandsson [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail.   Vi läser ansökningar löpande och kommer efter urval att kalla till en rekryteringsdag på en av våra största butiker under mars månad. Varmt välkommen med din ansökan! Gottebiten en Gros AB är idag den största gränshandelsaktören inom konfektyr, drycker och tobak med ett 30-tal butiker i bland annat Strömstad, Charlottenberg, Töcksfors, Haparanda och Uddevalla. Gottebiten ingår i koncernen Orvelin Group Holding AB som är verksam inom tre huvudsakliga områden: handel, fastigheter och investeringar. Med huvudkontor i Strömstad har gränshandel naturligt kommit att bli en stor del, liksom ambitionen att utveckla och förädla näringsliv och fastighetsmarknad. Vi är omkring 450 anställda och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Orvelin Group Holding AB är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter.

13 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
BUTIKSSÄLJARE - SOMMARJOBB - STRÖMSTAD

Söker du efter ett sommarjobb där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning.  Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är särskild visstidsanställning på 20h/veckan under perioden 8/7 - 11/8 2024 Placering: Nordby shoppingcenter västra OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska.  OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 3/6 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

13 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Kjell & Company Strömstad söker säljare med servicekänsla och teknikintr...

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 15-30 % i vår butik i Strömstad. Under sommaren går denna tjänsten upp till cirka 60 %. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning.Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Frank, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company

10 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Säljare Elgiganten Phonehouse i Strömstad

En arbetsplats att utvecklas på och vara stolt över  Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Elgiganten har i dag närmare 3 800 anställda och 177 Phonehouse butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.   Som arbetsgivare arbetar vi ständigt för att alla medarbetare ska känna sig sedda, erbjudas utvecklingsmöjligheter och vara en del i vår gemenskap. Vi värdesätter utveckling högt och det finns stora möjligheter att utvecklas och klättra internt om viljan och engagemanget finns.  Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – var och en med ett hjärta för elektronik och en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som säljare Den viktigaste uppgiften för dig som säljare är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Det handlar om att hjälpa kunden genom hela processen från första mötet till färdigt köp det tar såklart inte slut här, kanske behövs din support även efter köpet. Du kommer i rollen som säljare även arbeta med att fylla på varor och hålla butiken uppdaterad enligt koncept. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.   Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi tror att du: • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med intresse både för våra kunder och varandra. Vi söker nu en kollega som vill bli en del av denna gemenskap. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.   De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera stort i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas Omfattning: 80% arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: 17/6 eller enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-05-26 Ansökan På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

10 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sommarjobb Nordby Hotell

Nordby Hotell är praktisk beläget 350 m från Nordby Shoppingcenter. Detta är hotellet för shoppingälskande människor som vill slippa stressen och roa sig, medan de handlar på Nordby Shoppingcenter. Hotellet har 42 rum med allt du kan behöva för en behaglig vistelse. Nu söker vi engagerade medarbetare över sommaren! Om dig Du värdesätter god service och strävar alltid efter att erbjuda gästerna den bästa vistelsen hos oss. För att klara av tjänsten ser vi att du har god förståelse för digitala system, är flexibel och att du löser problem effektivt och noggrant. Vana från digitala bokningssystem och tidigare arbete inom service är meriterande. Goda kunskaper i Svenska och eller norska är ett krav. Om jobbet Du kommer arbeta i receptionen med bokning både via telefon, mail och bokningssystem, in-/utcheckning och service till våra gäster. Det ingår även arbetsuppgifter inom städ samt att hantera enklare tillagning av maträtter. Vi är ett litet hotell med en familjär känsla. Vi arbetar som ett team och hjälper till där det behövs. Vi erbjuder 10 tjänster och anställningen är en tidsbegränsad med start mitten juni till augusti. Tjänsterna är deltid 50%. Lön enligt gällande kollektivavtal mellan Visita och HRF. För övriga frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pål Gravem, [email protected] Vi gör urval löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan! Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp

10 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024