Apoteksassistens, Apotek Hjärtat ICA Kvantum Strömstad

Vi söker dig som vill ha sommarjobb och även extra jobb under hösten på Apotek Hjärtat Ica Kvatum i Strömstad. Vi söker dig som är har farmaceutstudent eller har erfarenhet av butiksjobb sedan tidigare. Du kommer få möjlighet att utveckla dig inom vår specifika bransch, t ex genom att lära dig att ge råd till våra kunder vid köp av receptfria läkemedel. Varje dag kommer att bestå av nya lärorika utmaningar och du kommer att få chansen att jobba med många duktiga och erfarna kollegor som delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. Vi i teamet är idag 3 famaceuter och en apoteks tekniker. Såhär jobbar en apoteksassistent på Hjärtat: I din roll som apoteksassistent kommer du möta många typer av kunder med olika behov. Du kommer arbeta engagerat och serviceinriktat för att ge dem ett optimalt kundbemötande i enlighet med Apotek Hjärtats kundmöte. De huvudsakliga arbetsuppgifterna: · Kassaarbete · Varuplockning · Sälja handelsvaror Även andra, på apotek, förekommande arbetsuppgifter ingår i rollen och kan variera beroende på din erfarenhet och apotekets behov. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Det här är du! Vi söker dig som vill jobba ströpass under sommaren och som kanske vill fylla på med pass även under resten av året. Du är engagerad i dina arbetsuppgifter och tar egna initiativ och tar ansvar för egna och gemensamma arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har egenvårdsutbildning eller erfarenhet inom servicebranschen. Vi söker dig som är 18 år eller äldr Att jobba på Hjärtat! Du kommer att arbeta i en omväxlande miljö med kompetenta och erfarna kollegor. På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Vill du utveckla din kompetens och använda din kunskap till att hjälpa kunderna till bättre hälsa och välmående? Är du flexibel, utåtriktad och kundfokuserad – då är det här platsen för dig. Tillsammans bidrar du och teamet till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång! Sista ansökningsdag: 2024-06-30 Kontaktperson:Apotekchef Ahmad Al Rez [email protected] 070-0174577 Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!

24 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Butiksextra till MQ Strömstad i sommar!

Vi söker nu butikssäljare som vill arbeta extra som butikssäljare i vår bemanningspool för MQ i Strömstad. Som Polare är du anställd som konsult hos oss på Retail Staffing och du arbetar på uppdrag för våra kunders butiker. Du jobbar i en av butikskedjorna och ambulerar mellan kedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema. Det är meriterande om du även kan arbeta i Uddevalla eller Göteborgsområdet. Tjänsten är framförallt under sommaren mellan v.23-31 samt v.36-38.    Som säljare är du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten samt finns tillgänglig för olika kunders specifika behov. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken för att nå era uppsatta mål.   Erfarenhet/kvalifikationer • Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med aktiv f-skatt • Du har en fullgjord gymnasieutbildning • Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln • Det är ett KRAV att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll • Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel • Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper: • Du är en driven person som motiveras av försäljning och brinner för kundmötet • Du tycker det är utvecklande att arbeta på olika butiker och träffa nya kollegor • Du tar egna initiativ- och är ansvarstagande • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med dina kollegor • Du är flexibel och trivs med att arbeta i högt tempo Vi erbjuder: • Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja • Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på pass   Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.   Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack!   Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller via vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.   Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!    Retail Staffing - "We love retail"   Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool. Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"

24 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sommarjobba inom äldreomsorgen och LSS

Strömstads kommun är en liten och nära organisation där alla är viktiga och arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. Inom Socialförvaltningen arbetar vi tillsammans för att de vi är till för ska ges möjlighet att leva ett bra liv utifrån sina unika förutsättningar. Varje dag skapar vi mening i vardagen, ger stöd där det behövs och tar ansvar för att skapa trygghet och ett gott liv hela livet. ARBETSUPPGIFTER Som sommarvikarie i Strömstads kommun har du Sveriges viktigaste jobb! Arbetet är omväxlande och meningsfullt där du gör skillnad för de vi är till för. Hos oss får du roligt och du kommer utvecklas på jobbet och kanske skapa minnen för livet - för egen del men också för andra. Räkna med varierande och givande erfarenheter! Arbetet innebär att du stöttar och hjälper de vi är till för med vardagssysslor som till exempel tvätt, disk, på- och avklädning, stöd vid måltider. Du kan också skapa mening i tillvaron genom samtal, promenader och andra aktiviteter för social samvaro. Under sommaren finns det flera enheter att välja bland och det kan vara svårt att veta vad man gör vad, se länk nedan. KVALIFIKATIONER Som undersköterska/vårdbiträde eller stödbiträde vill vi se att du har ett brinnande intresse och nyfikenhet för att träffa människor med olika behov av stöd i sin vardag. Vi vill att du är social och flexibel så att du lätt kan anpassa dig till olika arbetssätt och rutiner. Vi vill se att du sätter individen i fokus och har ett pedagogiskt förhållningssätt. Hos oss behöver du kunna kommunicera på svenska i tal och skrift. Körkort är meriterande men inte ett krav överallt. Däremot behövs det inom tex Hemtjänst och Boendestöd. Relevant utbildning inom t.ex. Vård- och omsorgscollege är mycket meriterande. Vissa uppgifter, som att dela ut medicin kräver att du klarar att genomföra intern utbildning där ett prov ingår. Dokumentation ingår i dina arbetsuppgifter så du behöver ha vana av att arbeta i system eller i telefon. Tidigare erfarenhet inom offentlig sektor eller inom serviceyrken är värdefull erfarenhet. Känns detta som du? Vi erbjuder introduktion både inför anställningen och handledarledd introduktion på arbetsplatsen. Vi erbjuder självklart heltid, men är öppna för dialog kring din omfattning på anställningen. Sommaren i Strömstad bjuder alltid på närhet till salta bad och upplevelser! En erfarenhet hos oss är värdefull att ha med sig på sitt CV. Ta chansen och sök nu! Intervjuer sker löpande så säkra ditt sommarjobb redan nu.

24 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
MAX Nordby söker sommarpersonal

Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss!   Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor.  Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället.    Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

23 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Sommarvikarier butikssäljare - Coop Strömstad

Är du en glad och positiv person, med känsla för matglädje, som brinner för mötet med kunden, då kan du vara den vi söker. Coop Strömstad söker nu flera sommarvikarier med serviceanda till kassa, varuplock och deli & fisk. Vi vill att du som söker har en bra initiativförmåga och en positiv energi som smittar av sig, ser kundens behov och med stolthet och glädje levererar branschens bästa kundbemötande. Som person är du kreativ och kommer gärna med förslag och idéer och har lätt för att arbeta i team. Du har ett öga för detaljer och engagemanget för att skapa en välkomnande, säljande och inspirerande butik. Du drivs av utmaningar, ser möjligheter och har en vilja att hela tiden utveckla och effektivisera såväl verksamheten som dig själv. Dina arbetsuppgifter kommer variera och du kommer arbeta med kassaarbete och varuplock. Du ska bidra till att kunden alltid möts av en fräsch och välfylld butik och ett bemötande i absolut toppklass. Tillsammans med dina kollegor blir du butikens ansikte utåt och för dig är kunden alltid nummer ett. Du har lätt för att skapa långsiktiga kundrelationer och har egenskapen att inspirera kunden till köpglädje. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och känner dig trygg i att hantera stressiga situationer. Tjänsterna är behovsanställningar under veckorna 25-34. Arbetstiderna varierar och förkommer både dag- och kvällstid samt helger. Möjlighet till fortsatt arbete efter sommaren finns. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten kontakta Butikschef Mikael Lundgren tfn: 010-747 09 51 alt mail: [email protected] Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Välkommen med din ansökan tillsammans med personligt brev och CV snarast. Ansök via Coop.se - Tidigare erfarenheter från detalj-eller dagligvaruhandeln är mycket meriterande - Goda kunskaper i svenska språket, i tal och skrift, är ett krav Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

22 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Butikssäljare (Sommarjobb) till New Yorker i Strömstad

Med över 1.200 butiker i 47 länder finns NEW YORKER representerat i hela världen och vi fortsätter växa som ett framgångsrikt Young Fashion-företag. Med ett team på över 16.000 arbetar vi i framkant med stor vikt på samarbete och gemenskap. Tack vare vår passion för mode, vår spontanitet och effektivitet har vi lyckats vara en del av modevärlden i över 40 år. Bli en del av vårt team! Som förstärkning till vårt team i Strömstad söker vi nu en: Butikssäljare Huvudsakliga arbetsområden • Varuhantering • Kundservice, bemötande och betjäning • Försäljning • Kassaarbete • Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat New Yorker Din profil • Vi ser helst att du är över 18 år  • Gymnasieutbildning gärna inom handel • Arbetslivserfarenhet från serviceyrke • Talang för försäljning och serviceminded • Hög modemedvetenhet och gärna erfarenhet från detaljhandeln och modebranschen • Teamorienterad och engagerad • Flexibel, stresstålig och trivas att arbeta i högt tempo • Svenska i tal och skrift samt grundläggande kunskaper i engelska. Vi erbjuder NEW YORKER erbjuder dig en attraktiv arbetsmiljö med spännande utmaningar och gott om utrymme för egna idéer. Förutom intressanta erbjudanden väntar dig ett öppet och dynamiskt team med en platt organisation och en öppen kommunikation. Har vi väckt ditt intresse? Då ser vi fram emot din ansökan online! Arbetstid/Varaktighet: Behovsanställd under sommarmånaderna Juni-Aug. Arbete under dagar, kvällar och helger med start snarast.  Upplysningar lämnas av: Butikschef, e-mail [email protected]        Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats: https://jobs.newyorker.de Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 09.06.24. Du hittar ytterligare information om lediga ställningar på: http://www.newyorker.eu               Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV! New Yorker Sverige KB

20 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Säljare till Pressbyrån Strömstad

Drömmer du om att göra vardagen roligare för människor och samhället lite bättre? Varje dag i över ett sekel har Pressbyrån funnits vid svenska folkets sida och gett service för människor på väg. Idag är vi Sveriges mest omtyckta servicehandel och har runt 300 butiker över hela Sverige. Pressbyrån engagerar sig dessutom i en rad sociala frågor. Vi samlar in pengar till välgörenhet, står upp för hbtq-rörelsens rättigheter, stödjer fri press och driver projekt för att få fler barn och ungdomar att läsa. Grunden i vår verksamhet är att vara enkel, snabb och tillgänglig för alla. Det avspeglas hos våra medarbetare som är lyhörda, välkomnande och engagerade – de som gör oss till ett folkligt företag där man trivs, helt enkelt. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet. Och eftersom service självklart ligger i vår ryggrad är vi alltid måna om att vårda relationer med både medarbetare, samarbetspartners och kunder. Rollen som säljare Att vara butikssäljare passar dig som är social, serviceinriktad och älskar försäljning. Gillar du ett högt tempo, att möta nya människor varje dag och tycker att varierande arbetstider passar dig, från tidiga öppningar i butiken till att kunna arbeta helger? Gillar du dessutom att ha mycket kul på jobbet - då kommer du att trivas här! I jobbet som butikssäljare möter du nya utmaningar varje dag. Du arbetar självständigt och har ansvar för allt från försäljning, kassaarbete, bakning, varuhantering till städning. Men framför allt ge god och omtänksam service till både nya och kända kunder. Dina erfarenheter Du har fyllt 18 år, har gått i gymnasiet samt behärskar svenska. Du gillar att ha det rent och fräscht omkring dig, du är stresstålig och villig att jobba varierande tider. Vi ser även att du kan lämna referenser från 2 personer. Om tjänsten Tjänsten är en extraanställning på deltid med 15-20 per vecka timmar per vecka. Dina arbetstider kommer att variera enligt ett rullande fyraveckorsschema. Vi erbjuder lön enligt detaljhandelsavtalet. Förutom lön reglerar kollektivavtalet även OB-regler och arbetstider. Läs mer om oss på Pressbyrån.se Varmt välkommen – tillsammans bygger vi drömmar! Om Pressbyrån Pressbyrån är Sveriges mest nytänkande och tillgängliga kiosk. Visste du till exempel att Pressbyrån ligger bakom både Sveriges första pinnglass och det svenska inrikesflyget? Vi är Sveriges största conveniencekedja med runt 300 butiker över hela Sverige. Våra butiker ägs av Reitan Convenience i Sverige och drivs av egenföretagare enligt vårt franchisingskoncept. Reitan Convenience i Sverige Reitan Convencience Sverige äger Pressbyrån, 7-Eleven och PBX. Bolaget är en del av Reitan Convenience som driver 2 000 conveniencebutiker i sju olika länder i Norden och Baltikum.

19 maj 2024
Sista ansökan:
14 november 2024
Receptionist till First Camp

På First Camp City-Strömstad erbjuder vi en arbetsplats på härliga bäst-kusten, beläget bara ett stenkast från Strömstad centrum. Tillsammans med dina kollegor i receptionen, städet och butiken bidrar du till våra gästers campinglycka och gemenskap. Receptionist till First Camp  Vill du bidra till att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster på deras semester? Våra receptionister på First Camp har en ovärderlig roll, är ofta den första som gästen möter och som ger alla besökare ett varmt välkomnade och hjälper och guidar genom besöket hos oss. Vilka är First Camp?  Vi vill bli världens ledande campingkedja! För att uppnå detta behöver vi såklart världens bästa receptionister - professionella, vänliga och som skapar glädje i mötet med kollegor och våra gäster. Kanske är det du?  Vad innebär rollen?   Som receptionist representerar du First Camp och är vår frontfigur. Du hanterar allt från reception och butiksarbete till in- och utcheckningar, information och service till gäster, bokningshantering och försäljning av varor i butiken. Även om dina huvudsakliga uppgifter kretsar kring reception och butik bör du vara redo att hoppa in och stötta andra områden vid behov. First Camp utgår alltid från gästernas behov, och tillsammans tacklar vi de utmaningar som dyker upp.   Vem söker vi?    För att vara den perfekta matchen för rollen tror vi att du har erfarenhet av att arbeta inom service och kundbemötande, gärna inom reception. Relevant utbildning är en bonus.   Rollen kräver att du är strukturerad och organiserad samt har förståelse för våra gästers unika behov. Som receptionist trivs du i en dynamisk miljö och närmar dig alla med en välkomnande attityd, trots ibland hektisk arbetsbelastning. Du har nära till skratt, har humor och ser teamet före jaget. Du uppskattar att bjuda på dig själv.  Vi förväntar oss att du behärskar både svenska och engelska flytande för att göra kommunikationen smidig när du interagerar med våra internationella gäster.  Vad Erbjuder Vi?  På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar:  We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen.  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har ett glatt sinne både internt och när vi möter våra gäster.  We Simplify: Vi strävar alltid efter att göra vårt arbete enklare.  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster.  Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och med kollegor som arbetar och har roligt tillsammans, lär av varandra Tillsammans vill vi fortsätta att utvecklas och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor:  Vi rekryterar medarbetare till vår sommarsäsong. Omfattningen av tjänsterna varierar, men du kommer att garanteras mellan 20-40 timmar per vecka. Arbetstiderna varierar, inklusive tidiga morgnar, kvällar och helger. Lönen följer hotell- och restaurangfackets kollektivavtal.  Ansökan  Vi genomför urval och intervjuer löpande.  Detta kan vara början på något fantastiskt. Välkommen med din ansökan redan idag! First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Restaurangbiträde Asian Town Nordby

Om jobbet Asian Town Nordby tillhör en koncern med restauranger spridda längs den norska gränsen i hela Västra Götaland. Vi fokuserar på mat och matupplevelser från hela östra Asien och finns i form av bland annat My Wok, YOMO och Asian Town. Asian Town fokuserar på servering av både buffé och a la carte med smaker från hela Asien, alltid med ett leende på läpparna. Vill du bli en del av vårt team? Just nu söker vi extraanställda för sommaren 2024 till Asian Town Nordby! Om tjänsten: Som extraanställd i restaurangen jobbar du, tillsammans med medarbetare och ansvariga, för att ge varje gäst optimal service. Din främsta arbetsuppgift är att följa direktiv från ansvariga för att gemensamt sträva efter att göra varje gäst belåten. Övriga arbetsuppgifterna du som restaurangbiträde på Asian Town Nordby har är bland annat att arbeta i kassan, servera kunder och att upprätthålla en välstädad restaurang, buffé och serviceyta. Vem söker vi? Vi söker dig som kan hålla ett högt arbetstempo och är flexibel i arbetstider och arbetsuppgifter. Egenskaper du har är bland annat att vara trevlig, lättsam och öppen för möjligheter och utveckling. Du ska ha en känsla för vad god service är och ska kunna erbjuda det till samtliga gäster i restaurangen. Du ska kunna tala och förstå svenska. Vad erbjuder vi? En hemtrevlig och inbjudande arbetsplats där vi ständigt vill utveckla vår personals kunskaper och erfarenheter. Vi jobbar med en stark teamkänsla i alla arbetsuppgifter. Du kommer lära dig alla arbetsuppgifter av din ansvariga och medarbetare. Arbetstider varierar mellan 9:30 och 20:00. Lön och villkor sker enligt kollektivavtal. Boende kan ordnas

14 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Sista chansen! Sommarjobb hos Gottebiten, Godisfabriken och SBG

Vi har några platser kvar att fylla så vill du ha sommarens roligaste sommarjobb, ta chansen att söka till någon av våra butiker i Strömstad, Nordby och Svinesund! Har du ett stort engagemang och brinner för att leverera den bästa kundupplevelsen? Nu har du chansen att få jobba med ett gäng härliga kollegor hos oss på Gottebiten, en av gränshandelns största aktörer inom konfektyr, dryck och tobak!     Om dig   Vi söker utåtriktade personer som brinner för service och mötet med kunden, du har ett glatt humör som smittar av sig och en vilja att lära sig nya saker. Sommaren är högsäsong hos oss och därför trivs du när det är full fart och högt tempo. Tillsammans med dina kollegor skapar du en god arbetsmiljö, där ni delar med er av kunskap och information och ställer upp för varandra.   Vi värdesätter din personlighet men tidigare erfarenheter inom handeln är meriterande. Eftersom arbetet innefattar uppgifter som regleras av lagstiftning som rör arbetstid, arbetsmiljö och hantering av åldersreglerade varor ser vi med fördel att du har fyllt 16 år. Arbetstiderna varierar vilket ställer krav på att du kan ta dig till och från jobbet vid olika tider på dygnet, även då kollektivtrafiken inte alltid matchar arbetstiderna.   Dina arbetsuppgifter   - Den främsta arbetsuppgiften är att ge våra kunder den bästa upplevelsen - Fylla på och packa upp varor som lösviktsgodis, paketerad konfektyr, läsk och tobak - Kassatjänstgöring - Tillsammans med kollegor se till att butiken är ren och inbjudande   Du får   Ett roligt och fartfyllt arbete i en miljö med härliga kollegor och kunder. Vi är ett växande företag med goda möjligheter till förlängd anställning. Som anställd i Gottebiten omfattas du av kollektivavtal mellan Svensk Handel och Handelsanställdas förbund. Vi erbjuder tjänster av varierande grad till våra butiker och arbetsperioden är 24 juni till 18 augusti. Har du frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta regionchef Jimmy Erlandsson [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail.   Vi läser ansökningar löpande och kommer efter urval att kalla till en rekryteringsdag på en av våra största butiker under mars månad. Varmt välkommen med din ansökan! Gottebiten en Gros AB är idag den största gränshandelsaktören inom konfektyr, drycker och tobak med ett 30-tal butiker i bland annat Strömstad, Charlottenberg, Töcksfors, Haparanda och Uddevalla. Gottebiten ingår i koncernen Orvelin Group Holding AB som är verksam inom tre huvudsakliga områden: handel, fastigheter och investeringar. Med huvudkontor i Strömstad har gränshandel naturligt kommit att bli en stor del, liksom ambitionen att utveckla och förädla näringsliv och fastighetsmarknad. Vi är omkring 450 anställda och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Orvelin Group Holding AB är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter.

13 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024