Sommarjobba som budbilschaufför med omgående start!

Trivs du på vägarna, är strukturerad och ordningsam och vill ha ett fartfyllt sommarjobb? Då kan du vara den vi söker! För kunds räkning söker vi nu en student som vill arbeta som B-chaufför i sommar med start v23-v30 med chans till förlängning ca 1-2 veckor. Tycker du om att köra bil, trivs med att träffa människor och ge bra service kan det vara dig vi söker. Arbetsuppgifterna består av distribution av jordgubbar samt en del plock och sortering av dessa. Arbetstiderna är måndag-fredag 04.30-09.00 under perioden. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på StudentConsulting och jobbar som uthyrd konsult med placering hos vår kund. Krav för att vara aktuell för tjänsten är att du har B-körkort och studerar alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Din profil Vi söker dig som studerar om minst 50% eller har en annan sysselsättning om 50%. Som person har du hög servicenivå, är pålitlig och trivs med att ha ett fysiskt arbete. B-körkort är ett krav och god lokalkännedom är meriterande. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan redan idag då vi tillsätter löpande! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

29 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Vi söker sommarvikarier inom personlig assistans.

Inkludera personlig assistans AB tidigare MR Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden. Vi söker kvinnliga assistenter mellan 30-57 år sommaren. Om jobbet: Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos en ung kvinna som bor i egen lägenhet strax utanför Sundsvall. Du kommer att jobba aktivt utifrån kundens behov. Du ska ha hög arbetsmoral och ansvarskänsla. Är du lugn och trygg i dig själv med intressen som spel, pyssel och promenader, så passar jobbet dig! Arbetstiderna är dag eller kväll/dygn med väntetid på natten. Du kommer att få introduktion hos kunden för att säkerställa trygghet och samspel mellan varandra. Erfarenhet: Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av epilepsi, har tidigare arbetat inom vård och omsorg eller personlig assistent. Du ska vara rökfri. Du bör behärska svenska språket i både tal o skrift. Då det är kunden som väljer sin assistent så kommer vi att lägga stor vikt kring er kemi och din personlighet. Välkommen in med din ansökan! Intervjuer sker fortlöpande och anställning kan ske innan annonsens utgångsdatum.

29 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Rekryteringsassistent till Academic Work i Sundsvall

Vill du arbeta på ett företag som ständigt följer trenderna på marknaden och vågar testa nya affärsmodeller? Rollen som Rekryteringsassistent (Staffing & Recruitment Assistant) kan bli starten på din lysande karriär hos oss! OM TJÄNSTEN I rollen som Rekryteringsassistent (Staffing & Recruitment Assistant) kommer du att tillhöra rekryteringsteamet i Sundsvall. I teamet kommer du ha en viktig roll i att stötta våra konsultchefer och rekryteringskonsulter i deras arbete. Rollen innebär ett flexibelt extrajobb som under hela studietiden ger dig inkomst, meriterande erfarenheter och en massa nya kontakter. Även om mycket arbete sker självständigt är du tillsammans med teamet engagerad i era gemensamma mål, resultat och affärsområdets fortsatta utveckling och tillväxt. Din chef och din utveckling Våra teamledare arbetar också som Consultant Manager utöver sin roll som din närmsta chef. Vi har valt att ha operativa chefer för att du ska få bästa stöd i din roll. Vi har ett dedikerat utvecklingsprogram där du i din roll som Staffing & Recruitment Assistant har en tydlig utvecklingsplan för att utveckla dina förmågor och vässa dina kompetenser. Vårt utbildningsprogram heter Training Program och programmet följs upp löpande av din chef. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Rekryteringsprocessen: Arbeta med allt från annonsering fram till att en kandidat får ett jobberbjudande och anställning hos oss. Tänk vad häftigt att få följa en persons resa från CV till det nya drömjobbet! * Administration: Hjälpa till med bland annat lönehantering och arbetsgivarintyg * Training program: En strukturerad plan där du tar dig an mer och mer avancerade arbetsuppgifter. Det gör att du succesivt skaffar dig mer kunskap VI SÖKER DIG SOM - Studerar på eftergymnasial nivå inom Human Resources, Beteendevetenskap, Ekonomi, Kommunikation, Teknik eller och har 1,5 år kvar av dina studier - Har tidigare erfarenhet från arbeten inom service, administration och kundkontakt där du fått använda din förmåga att ta egna initiativ och eget ansvar - Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift och behärskar engelska väl i tal och skrift, eftersom du kommer att föra dialog, tillgodogöra dig utbildningar etc. på båda språken - Tycker om att jobba i team och har en god samarbetsförmåga Vi söker dig som har följande kompetenser: - Strukturerad - Ansvarstagande - Flexibel - Orädd - Självgående Vår kultur #weareacademicwork Vår kultur & våra värderingar Vår mission – We make people grow Instagram@academicwork Facebook We reward ambition. Det betyder att i din roll som Staffing & Recruitment Assistant kommer du att utvecklas genom vårt utbildningsprogram Training Program. Dina karriärvägar hos oss styr du själv och vi ger dig förutsättningarna. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid, ca 16 timmar per vecka, fördelat på hel-eller halvdagar (samt mer tid under semesterperioder) Placering: Sundsvall Rekryteringsansvarig: Johan lilieqvist tillsammans med rekryterandechef Sök tjänsten genom att klicka på skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under ”mina sidor” på din profil. Efter att du skickat in din ansökan och kommit vidare i processen är det första steget i vår process att utföra två tester, ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma), vilka skickas till dig via mejl. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där! Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart. För fjärde året i rad vann vi 2020 kategorin bästa service- och tjänsteföretag i Brilliants tävling Powered by People. Academic Work har med andra ord högst medarbetarengagemang av alla företag i branschen!

28 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Extrajobb som Matchningsansvarig till Lernia i Sundsvall!

Extrajobb som Matchningsansvarig till Lernia i Sundsvall! Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden! Nu söker vi efter dig som är student eller vill arbeta extra som Matchningsansvarig till vårt team i Sundsvall. Är det du? Vad blir dina arbetsuppgifter? Rusta och Matcha är en matchningstjänst och en del i arbetet med den fortsatta reformeringen av arbetsförmedlingen. Hos oss kommer du att vara en viktig del i att coacha och matcha vuxna ut till arbete eller hjälpa dem hitta vägen till arbete via studier. Vi skapar förutsättningar för arbetssökande att komma ut i arbetslivet och på så sätt bidra till samhället. I rollen som Matchningsansvarig hos oss möter du både deltagare och företag och din uppgift blir att bygga broar för att få dem att mötas. Företagskontakter är en viktig del i matchningen för att få ut deltagare i arbete vilket innebär att vi söker dig som har eller vill skaffa ett brett kontaktnät, samt har stor förmåga att skapa och vårda företags- och kundkontakter. Våra deltagare efterfrågar både kvalitativ och effektiv vägledning som leder till arbete. Du kommer att jobba med deltagare både enskilt och i grupp genom individuella samtal, gruppaktiviteter och företagsbesök. Arbetet innebär även administration kopplat till uppdraget. Du kommer att arbeta tvärfunktionellt tillsammans med kollegor från andra delar av Lernia inom både utbildning och bemanning för att på bästa sätt hitta rätt väg för varje deltagare. Tjänsten är en timanställning med ett vikariat under sommarsemestern samt vid verksamhetens behov. Om allt fungerar bra för båda parter, ser vi att det finns goda förutsättningar för fortsatt timanställning efter semesterperioden. Vem söker vi? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, där rätt inställning är av avgörande betydelse. Du är affärsdriven och arbetar på egna initiativ mot uppsatta mål. Det är viktigt att du ser möjligheter, har god pedagogisk förmåga och gillar en omväxlande arbetsvardag. Du har även förmåga och vilja att utveckla människor och tillämpa olika pedagogiska metoder. Tjänsten kräver att du har ett starkt engagemang och intresse för människor i förändring där du ser varje individs unika förutsättningar. Eftersom rollen innefattar aktiv dialog med deltagare, kollegor, chef och kund är det viktigt att du är kommunikativ och bra på att skapa goda relationer. Du är riktigt bra på att samarbeta och ser dig själv som en lagspelare där du möter både deltagares och kundens önskemål. För att vara aktuell för tjänsten har du: Minst 180 högskolepoäng (120 hp enligt tidigare system) inom relevant inriktning. Samt minst 2 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Alternativt Eftergymnasial utbildning om minst 1 år. Samt minst 3 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom till exempel jobbcoachning, rekrytering, arbetsledning med personalansvar, studie och yrkesvägledning eller arbete med arbetslivs och arbetsmarknadsfrågor. Utöver något av alternativen ovan ser vi även att du har: - Sälj- eller rekryteringsbakgrund med ett stort företagsnätverk - God system- och datorvana - Du kommunicerar väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper anses meriterande, likaså B-körkort och egen bil. Vad erbjuder vi? Förutom en timanställning, erbjuder vi marknadsmässiga löner och möjlighet till vidareutveckling. Vi arbetar aktivt med arbetsmiljöfrågor så att våra medarbetare fortsätter att trivas och utvecklas hos oss. Du får möjlighet att vara med och påverka där du gör skillnad! Om anställningen • Placeringsort: Sundsvall • Anställningsform: Timanställning • Tjänstgöringsgrad: Vikariat under semesterperioden 24/6-14/7 2024 samt efter verksamhetens behov • Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Ansökan och information Urvalet sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför gärna in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta: Susanne Vesterlund (områdeschef Norrland), [email protected], 072-201 99 85. Som ett led i vårt rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll. Du kommer att få ge ditt samtycke till detta innan bakgrundskontrollen genomförs. En av våra grundläggande värderingar är lika och unika, vilket innebär att vi strävar efter mångfald i vår verksamhet. Därför ser vi gärna sökanden med olika bakgrund. Välkommen med din ansökan! OBS, notera att vi inte tar emot ansökningar via mail, vänligen sök tjänsten via annonsen. Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta: [email protected]. Besök oss gärna på www.lernia.se.

28 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Receptionist 10-40% till Nordic Wellness Sundsvall

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmre 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till alla våraNordic Wellness Sundsvall. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 2024-06-31. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

28 maj 2024
Sista ansökan:
14 november 2024
Sommarvikariat Hotellreceptionist

På Hotell Södra Berget finns det mesta för en lyckad semester, konferens eller nöjeskväll. Vår ambition är att du som gäst ska få en angenäm och minnesvärd vistelse med oss. Hotellet är beläget på Södra Stadsberget i Sundsvall, ca 3 km från Sundsvalls centrum med en milsvid utsikt över Sundsvall, havet, berg och dalar. Endast 10 min med bil till centrum till buss- och tågstation samt 25 min till Sundsvalls flygplats. Hotell Södra Berget i Sundsvall söker nu två (2) receptionister för sommarsäsongen 2024 (Juli och Augusti) med möjlighet till förlängning. Vi söker dig som tycker det är viktigt och framför allt roligt att sätta gästen i centrum. Vi värdesätter en positiv, självständig, ansvarsfull person som tål påfrestningar när det stundtals kan bli väldigt hektiskt. Som person ser vi att du som söker älskar att ge god service. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Erfarenhet från branschen är önskvärt men det är ej ett krav, upplärning sker på arbetsplatsen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: I receptionen ansvarar man för in- och utcheckning, telefonväxel, kassahantering, fakturering, bokningar samt andra servicerelaterade uppgifter mm Kunskaper i bokningssystemet Techotel Picasso är önskvärt. Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska. Vi ser gärna att Ni har tillgång till bil då kollektivtrafik ej finns under arbetstiderna. Tillträde efter överenskommelse.

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Serviceinriktad säljare 75% till Smarteyes Sundsvall Birsta

Har du en driven, mål- och resultatorienterad personlighet som är nyfiken på att utvecklas inom sälj och optik? Vill du hänga med oss på vår resa och tillsammans med dina kollegor arbeta för genuina kundmöten som leder till god synhälsa för alla? Vill du jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Då är detta en tjänst för dig!   Vårt erbjudande Förändring, enkelhet och omtanke är viktiga ledord, vilket utgör grunden i vårt arbete och bygger vår kultur. Smarteyes erbjuder en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagliga arbetet. För oss på Smarteyes är du som medarbetare vår viktigaste tillgång. Din åsikt är därför betydelsefull och du kommer att ha stora möjligheter att påverka och utveckla din arbetsplats. Ditt uppdrag Vi på Smarteyes söker nu en säljare till vår butik i Birsta i Sundsvall. Som säljare är dina främsta arbetsuppgifter att ansvara för butikens dagliga drift, utföra mätningar av glasögon, synfel samt ögats tryck. Du kommer att justera glasögon, utföra enklare reparationer och instruera kring hantering av glasögon och linser. Vidare kommer du att assistera kunder vid val av båge. Vad vi söker  Vi ser gärna att du har erfarenhet från detaljhandeln, är bra på att samarbeta och kommunicera på ett rakt och tydligt sätt med både kunder och kollegor. Som person är du social, positiv och serviceinriktad vars främsta drivkraft är att vilja hjälpa våra kunder och ge dem en positiv kundupplevelse. Du trivs att arbeta i ett högt tempo, är ansvarstagande, resultatorienterad och förändringsbenägen. Du är vidare stilintresserad och tycker om att ständigt utvecklas, både individuellt och i team. Om Smarteyes Engagerade och välmående medarbetare är Smarteyes viktigaste tillgång och vi arbetar aktivt för en arbetsmiljö och kultur där alla våra medarbetare trivs över tid. Smarteyes är en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagliga arbetet. Vi följer upp medarbetartrivsel och engagemang på veckobasis för att alltid veta hur vår organisation mår. Hur stolta och glada vi är över hur väl våra medarbetare trivs berättar vi gärna mer om! Smarteyes är en av Sveriges snabbast växande optikerkedjor som även finns i Danmark. Ända sedan starten 2007 har vi på Smarteyes haft en lite annorlunda syn på glasögon, vi ser dem nämligen som någonting mer än ett synhjälpmedel - vi ser dem även som en modeaccessoar. Genom effektiva inköp och god design erbjuder vi ett brett sortiment modeglasögon till attraktiva priser i våra 71 butiker i Sverige. Sedan 2022 ingår vi i Synoptik A/S samt EssilorLuxottica, och ser mycket framemot att fortsätta utveckla framtidens optik tillsammans! Läs mer om oss på www.smarteyes.se Start: Omgående Omfattning: Deltid, 75% Anställningsform: Tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas Ort: Sundsvall Lön: Enligt avtal Kontaktperson: Raymon Reinholdsson på 0702- 81 76 23 Skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt matchning!

28 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
Personlig assistent dagtid

Jag söker en assistent som kan arbeta deltid 6 timmar per dag mån- tor, kl 10:00-16:00 med variation sista veckan i månaden. Tjänsten uppgår till 80 timmar med möjlighet till fler timmar vid behov. På min fritid tycker jag om att umgås med min familj och mina barn. Jag tycker även om att gå ut med mina hundar och har ett stort intresse för inredning och att pyssla. Att hjälpa mig att baka och att fixa i hemmet ingår även i tjänsten, samt hushållssysslor som städning, tvätt och matlagning. Jag söker en lättsam assistent som är social nogran och initiativrik. Som assistent är det viktigt att du är lyhörd för mina behov och ser vad som behöver göras. Du skall ha körkort, och jag har egen bil. Ett krav är att du är bra på svenska samt gillar små barn. Jag har två små hundar, och två katter så viktigt att du ej är allergisk. Arbetsplatsen är i Timrå eller där jag befinner mig. Välkommen att söka idag.

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

27 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Sommarjobb Kundbokare Dagtid sökes till vårt kontor i Sundsvall

Om jobbet Vi söker personal till vår bokningsavdelning. Vi marknadsför ett komplett hemvårdssystem. Om dig Du är en glad, social person och gillar att prata i telefon. Du är minst 18 år gammal. Dina arbetsuppgifter Du arbetar från vårat huvudkontor i Sundsvall Du bokar in kostnadsfria kundbesök åt våra säljare som arbetar över hela Sverige. Vi internutbildar dig från grunden. Du behöver ingen tidigare erfarenhet för jobbet. Arbetstider Bokningspassen är fördelade både dag- och kvällstid. Vi söker främst personal på dagtid. Lön Du har fast lön plus provision. Som extra bonus har vi även månadstävlingar. Arbetsplats Sundsvall #workatclearsky #jobbjustnu

27 maj 2024
Sista ansökan:
22 juni 2024