Lediga extrajobb i Östersund

Sök totalt 17 lediga extrajobb i Östersund

Studerar du och söker ett socialt extrajobb?

Kundserviceagenter på deltidsökes Är du serviceinriktad, noggrann och har en utmärkt förmåga att arbeta i team? Vill du ha ett roligt deltidsjobb vid sidan av dina studier där du dessutom har möjligheten att öka upp timmarna under sommaren och lov? Vi på Responda Group letar efter dig som vill vara en del av vårt kundserviceteam och bidra till att leverera exceptionell service. Vi är ett företag som värnar om våra anställdas utveckling och välmående. Upptäck mer om oss och vår företagskultur genom att besöka vår hemsida Responda Group. Om TjänstenSom Kundserviceagent hos oss är din huvudsakliga uppgift att hantera kundkontakter över telefon och e-post. Arbetet innebär att svara på kunders frågor, lösa problem och hantera uppgifter på ett professionellt sätt. Du blir en viktig del i vårt team där vi tillsammans strävar efter att uppnå och överträffa våra kunders förväntningar. Dina arbetsuppgifter Mottaga och hantera inkommande samtal och e-post från kunder. Ge stöd och service relaterad till företagets produkter/tjänster. Säkerställa att kundärenden registreras och hanteras effektivt. Vem är du? Du talar och skriversvenska obehindrat. Du har kunskaper i engelska i både tal och skrift. Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller liknande roller, även om det inte är ett krav. Studerar på eftergymnasial nivå och kan jobba minst 2 dagar per vecka. Samarbetsförmåga: Du är en lagspelare som värderar samarbete högt. Punktlighet: Du är ansvarsfull och ser till att dina arbetsuppgifter blir utförda i tid. Noggrann: Du har en hög arbetskvalitet och ser till att detaljer inte missas. Anställning och ansökan Denna tjänst är en behovsanställning på deltid.Arbetstiderna kan variera både dagtid, kvällar och helger beroende på vilken avdelning du arbetar på hos oss.Skicka in din ansökan bestående av CV och skriv i ansökningsformuläretvarför just du passar för denna tjänst. Ansökningsprocessen är löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om Responda GroupResponda Group har sedan starten 2008 arbetat med att erbjuda marknadens bästa kundservice. Vårt team är kärnan i verksamheten, och vi sätter stor vikt vid våra medarbetares tillfredsställelse och utveckling. Att jobba hos oss innebär att bli en del av en framåtsträvande organisation där du dagligen kommer att bidra till våra kunders nöjdhet och lojalitet. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag!

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
myNanny barnvakt Östersund, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 6 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

13 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Remote: Älskar du TypeScript & React? Ansök via SSH!

Vill du jobba med TypeScript och React? Älskar du open source? Då vill vi gärna jobba med dig. Ansök direkt i terminalen genom att SSH:a till join.5monkeys.se! Från vårt kontor i Stockholm och från våra distanskontor (remote!) tar vi fram storskaliga digitala tjänster åt våra kunder. Vi har utvecklat några av Sveriges allra största digitala tjänster med Python/Django-baserad backend och TypeScript/React-baserad frontend. Genom att all utveckling sker tillsammans i team kan vi upprätthålla en mycket hög gemensam kunskaps- och kvalitetsnivå där vi lär oss av varandra. Vi gillar modern testdriven utveckling med byggstenar såsom Docker, CI-verktyg och hög coverage. Vi bidrar aktivt till flera open source-projekt. Du hittar några av våra projekt på GitHub: https://github.com/5monkeys PS. Är du student så finns motsvarande tjänst även att söka som sommarjobb, extrajobb, exjobb eller på deltid. För rätt person hittar vi en lösning som passar. Hör av dig! Du ansöker direkt i terminalen genom att SSH:a till join.5monkeys.se. Välkommen!

11 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Casinopersonal i Östersund

Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Östersund. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Att arbeta som dealer är ett väldigt roligt och spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Ingen tidigare erfarenhet krävs, då vi lägger större vikt vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal samt möjlighet till provision. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämna du enkelt din ansökan på www.cherry.se/jobba/ Om du har frågor kan du vända dig till Hannah Gullstrand som är ansvarig i Östersund. Du når Hannah på 072-501 34 81 eller [email protected]. Kolla gärna in vår Instagram @cherryspelgladje

6 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Food Courier - Car in Östersund

Gear up for the ultimate part-time hustle! 🚀 Join us as a foodora Courier – experience or no experience doesn’t matter! Cruise the city and make some cash! 🏍️ Ready to ride? Apply now and let the good times roll! What we offer: Score a fixed hourly salary plus commission for each delivery, with an average salary of 170 SEK/hour Enjoy the flexibility to set your own working hours – work when it suits you! 🕒 Work those muscles while making moolah – exercise and earn, talk about a win-win! Join our Rider Community, where global vibes meet local rides, and dive into exciting activities. 🌎 Gear up! We will provide the bag and all other gear you need for the job🕶️ What you need to have: Your personal ride – whether it's a zippy car or a rad bike, let's roll!🚗🚴‍♂️ Street-smart smartphone – your navigational sidekick for city adventures!📱 The right to work in Sweden and a Swedish bank? Basic language skills in English or Swedish Apply to work with us now at https://bit.ly/2KSaGyk ************ ************ ************ *********** ************* Gör dig redo för det ultimata extrajobbet! 🚀 Joina oss som en foodora kurir – erfarenhet eller ingen erfarenhet spelar ingen roll! Cruisea staden och dra in cash.🏍️ Redo att rulla? Ansök nu! Vad vi erbjuder: Fast timlön plus provision för varje leverans, med en snittlön på 170SEK/timme Flexibiliteten att själv bestämma dina arbetstider 🕒 Låt musklerna arbeta medan du tjänar deg Gå med i vår Rider Community och möjlighet att delta i spännande aktiviteter. 🌎 Vi tillhandahåller all utrustning du behöver för jobbet som väska, jacka med mera. Vad du behöver ha: Ditt personliga färdmedel – oavsett om det är en snabb bil eller en grym cykel, låt oss rulla! 🚗🚴‍♂️ En smartphone – Så du kan navigera dig fram i jobbet! 📱 Tillstånd att arbeta i Sverige och ett svenskt bankkonto Grundläggande språkkunskaper på engelska eller svenska. Ansök nu för att jobba med oss på https://bit.ly/2KSaGyk

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Terminalarbetare till DB Schenker i Östersund.

Letar du det perfekta extrajobbet och jobb över sommaren? Nu söker vi våra nya stjärnor som kan komplettera teamet hos DB Schenker! Som terminalarbetare hos DB Schenker så kommer du vara en viktig medarbetare i teamet. Ni är flera kollegor som tar hand om allt inkommande och utgående gods under natten samt sortering/förflyttning av pall till rätt linje. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat truckkörning, hantering av gods och paket, lastning och lossning av fordon gör chaufförerna. Arbetet pågår dygnet runt och det finns tre olika pass. 06:00-12:00 / 14:00-18:00 eller natt ca 00:00-08:00 , du bör kunna arbeta samtliga pass. Detta är ett bemanningsuppdrag där du är anställd av oss på StudentConsulting och jobbar som uthyrd konsult hos DB Schenker. Vi erbjuder en trygg anställning och är kollektivavtalsanslutna samt följer transportavtalet-terminal. Du som söker är student på minst 50% med minst 1 år kvar på dina studier, med fördel längre, alternativt har du ett annat deltidsjobb på minst 50% som passar med arbetstiderna ovanför. Som bemanningskonsult hos oss på Student Consulting så har du alltid din konsultchef nära till hands för frågor eller funderingar, samt en trygg anställning och arbetsplats. Du väljer själv hur många pass du har möjlighet att ta genom att registrera din tillgänglighet i vår app, varpå vi bokar ut dig. Vi vill att du ska kunna jobba minst 3 pass i veckan. Din profil Vi söker dig som gillar ett fysiskt arbete och har lite arbetserfarenhet, gärna inom liknande uppgifter. Det är viktigt att du kan vara tillgänglig över sommaren 2024, som kortast. Du som söker har truckkort som du kan uppvisa samt erfarenhet från körning av truck. • Truckkort, Läst A och B Teori samt fysiskt plastkort. • Lättlärd och stresstålig • ADR 1.3 är meriterande, annars erbjuds utbildningen internt. • Hög arbetsmoral och ansvarstagande • Trivs med fysiskt arbete • Tidigare erfarenheter inom lager/logistik (meriterande) • Behärskar svenska i tal/skrift eftersom instruktioner, rutiner, fraktdokument är skrivna på svenska • Flexibel och är öppen för både dagpass och nattpass. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Hemservicepersonal - Heltid - Deltid eller extra

Löpande rekrytering - Start omgående Vi behöver nu förstärka vårt team med fler medarbetare då efterfrågan på våra tjänster är stor! Midcare Städ är ett lokalt Östersundsföretag som sedan 2011 utför städtjänster mot privatpersoner och företag. Våra huvudsakliga uppdrag är hemstädning, servicetjänster, flyttstädning, tvätt, fönsterputsning kontorsstädning samt en del snöskottning och gräsklippning. Vi är starkt fokuserade mot kundens önskemål och eftersträvar alltid en personlig kontakt. Vi har kollektivavtal och vill att vår personal ska ha inflytande i sitt arbete. För dig som vill utvecklas vidare så finns det goda möjligheter att få mera ansvar och egna uppgifter. Våra medarbetare får uppleva stor variation i arbetsuppgifterna. Just nu söker vi en glad och positiv person. Vi söker just nu följande personal: 100 % till deltid Extrapersonal (Vardagar, kvällar eller helger) Sommarvikarier Krav är; - Ostraffad (Vi genomför alltid kontroll i belastningsregistret) - Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift - B-Körkort - God fysik - Stresstålig och lagspelare Meriterande men inget krav är; Tillgång till egen bil (extra ersättning för detta ges) Om du tidigare jobbat med städning mot privatpersoner och/eller har någon städutbildning som exempelvis SRY, PRYL etc. Denna anställning kan göras till antingen behovsanställning eller tillsvidareanställning beroende på överenskommelse. Beskrivning av arbetsuppgiften: De huvudsakliga arbetsuppgifterna är hemstädning och servicetjänster. Hemstädning är städning som utförs hemma hos kunder. Servicetjänster är uppdrag inom städning, inköp och leverans av tvätt för personer som blivit beviljade hemtjänstinsatser. Inledningsvis får du en introduktion till arbetet där du får lära dig hur du ska utföra din uppgift och känna dig trygg i din roll. Därefter kommer du att få börja utföra uppdrag. Fler uppgifter och ansvar för rätt person: För rätt person finns stora möjligheter att få fler ansvarsuppgifter och växa karriärmässigt. Tillgängliga uppgifter kan vara inom rekrytering, arbetsledning, olika ansvarsområden inom drift mm. Ange i din ansökan om du är intresserad av detta. Normalt är arbetstiderna 08.00-16.45 måndag till fredag, tidigare morgnar och kvällsarbete kan förekomma någon gång i månaden vid överenskommelse. För dig med egen bil kan schema göras med större flexibilitet. Frivilligt; om du önskar extrajobb så finns goda möjligheter till kvälls- och helgarbete. Hos oss har du en kollektivavtalsenlig lön samt stor flexibilitet i ditt arbetsschema. Välkommen med din ansökan! ANSÖKAN: OBS! Ansökan sker endast via e-post till [email protected] Ange gärna hur mycket du kan jobba. Vi kommer att rekrytera löpande, så vänta inte för länge. Har du sökt till oss tidigare så är du varmt välkommen att söka igen. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Vill du arbeta som personlig assistent i Östersund under sommaren?

Söker du världens roligaste sommarjobb? Vi på Humana söker just nu flera nya personliga assistenter i Östersund som vill jobba under sommaren 2024!  Om tjänsten  I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att hjälpa kunden med allt som uppstår i dennes vardag. Det är kundens individuella behov som styr arbetsdagen och arbetet kan till exempel vara hjälp vid förflyttning, personlig hygien, träning och kommunikation samt vardagssysslor och aktiviteter utanför hemmet.  För att trivas som personlig assistent är det viktigt att det finns bra personkemi mellan assistenten och kunden. Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut. Under rekryteringsprocessen kommer vi därför ta reda på mer om dig och vem du är för att ha möjlighet att hitta en ömsesidig matchning mellan dig och kund. Du kommer under rekryteringsprocessen bli informerad hos vilken/vilka kunder du kommer arbeta hos och hur arbetsrutinerna ser ut där.   Alla våra assistenter får introduktion i yrket och hos den kunden de ska jobba hos.   Vem är du?  Vi söker dig som är bra på att skapa goda relationer, har ett stort engagemang, som är van vid att ta ett stort ansvar och anpassar dig efter nya situationer. Det är inget krav på tidigare erfarenhet som personlig assistent, men har du erfarenhet inom vård eller assistans är det meriterande.  Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Som sommarvikarie kommer du arbeta på schema hos någon eller några av våra kunder. Arbetstiderna varierar efter varje kunds behov, men det är ofta varierande dag, kväll, natt, vardag och helg. Vi matchar din tillgänglighet med kundens behov och sätter där efter upp ett schema. Beskriv gärna eventuella önskemål om arbetstider i din ansökan. Anställningsformen timanställning tillämpas.   Lön:Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.  Tillträde: Enligt överenskommelse.   Vad händer nu?  Under rekryteringsprocessen informeras du om vilken/vilka kunder du är aktuell hos och hur arbetsrutinerna ser ut mer specifikt. Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Din ansökan kommer läsas av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  Vikariepool  Är du intresserad av ett extrajobb redan nu så finns det stora möjligheter att vara anställd i vår vikariepool.  Att vara en del av vår vikariepool innebär att du är anställd som vikarie hos oss och kommer få möjlighet att arbeta hos våra kunder vid bemanningar, till exempel när ordinarie personal är sjuk eller ledig. Vi har alltid behov av bra vikarier så vill du även efter sommaren ha extrajobb så är vikariepoolen en bra möjlighet.  Att tänka på inför din ansökan  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.   Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år så måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Du beställer enkelt med Bank-id via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning//    För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  Vad erbjuder Humana?  Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har kollektivavtal och tjänstepension. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi finns i hela Sverige så om du flyttar så finns det stora möjligheter för dig att fortsätta jobba hos oss på din nya ort.   Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent under sommaren hos oss: https://www.humana.se/personligassistent_sommar  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!  Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Jobba som psykolog online hos Din Psykolog. Fritt och flexibelt extrajobb

Vårt fantastiska psykologteam växer och nu söker vi dig som vill hjälpa människor över hela Sverige att må bättre, samtidigt som du får större frihet jämfört med många andra arbetsplatser. Hos oss får du ett flexibelt arbete med fokus på psykologisk behandling och alliansskapande. Vi värderar dig högt och vill kunna erbjuda attraktiva villkor för att du ska vilja börja och stanna kvar. Du får Frihet Jobba när du vill och vart du vill. Allt arbete sker på distans över nätet. Hos oss slipper du pendla. Du får alltså mer tid till annat som är viktigt i livet. Självständighet Du bestämmer själv över ditt schema och hur dina patienter bäst behandlas. Samtidigt är du en del av ett fantastiskt psykologteam med stöd från kollegor och chefspsykologer när du behöver det. Utveckling Varierande behandlingsarbete tack vare en bred patientgrupp i kombination med videosamtal och IKBT. Extern handledning med dina kollegor och erfaren KBT-handledare. Workshops som ger dig nya verktyg och behandlingsmöjligheter. Dessutom är din närmaste chef psykolog och tillsammans med teknisk support får du snabbt stöd när frågor eller problem dyker upp. Tack vare vårt fantastiska tech-team så har vi smidiga digitala processer och minimal administration - så att vi kan fokusera på patientmötet. Om rollen Som psykolog hos oss kommer du genom videosamtal och IKBT att genomföra bedömningar och ge psykologisk behandling. Vi är en del av primärvården och behandlar klienter med mild till måttlig psykisk ohälsa. Därtill kommer du att få delta på extern handledning och workshops. För att lyckas och trivas i rollen så vill vi att du Är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapiutbildning KBT (Steg 1) Har minst ett års erfarenhet av psykologisk behandling Är folkbokförd i Sverige Har goda datorkunskaper Trivs med att jobba med psykologisk behandling Om oss Din Psykolog är en växande digital psykologmottagning, och söker nu dig som vill vara en del av vår resa och skapa den bästa tjänsten för psykologer och patienter. Vi lägger stor vikt vid att våra patienter känner sig trygga, hörda och sedda, och att våra psykologer känner sig fria, självständiga och delaktiga. Därför består vårt psykologteam av människor med bred erfarenhet, god empati och ett stöttande förhållningssätt till varandra. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Jobba som psykolog online hos Din Psykolog. Fritt och flexibelt extrajobb

Vårt fantastiska psykologteam växer och nu söker vi dig som vill hjälpa människor över hela Sverige att må bättre, samtidigt som du får större frihet jämfört med många andra arbetsplatser. Hos oss får du ett flexibelt arbete med fokus på psykologisk behandling och alliansskapande. Vi värderar dig högt och vill kunna erbjuda attraktiva villkor för att du ska vilja börja och stanna kvar. Du får Frihet Jobba vart du vill. Allt arbete sker på distans över nätet Jobba när du vill. Du bestämmer själv om du vill jobba förmiddag, eftermiddag, vardag eller helg Hos oss slipper du pendla. Du får alltså mer tid till annat som är viktigt i livet Självständighet Du bestämmer själv över ditt schema och hur dina patienter bäst behandlas Samtidigt är du en del av ett fantastiskt psykologteam med stöd från kollegor och chefspsykologer när du behöver det Utveckling Varierande behandlingsarbete tack vare en bred patientgrupp i kombination med videosamtal och IKBT Extern handledning med dina kollegor och erfaren KBT-handledare Workshops som ger dig nya verktyg och behandlingsmöjligheter Dessutom är din närmaste chef psykolog och tillsammans med teknisk support får du snabbt stöd när frågor eller problem dyker upp. Tack vare vårt fantastiska tech-team så har vi smidiga digitala processer och minimal administration - så att vi kan fokusera på patientmötet. Om rollen Som psykolog hos oss kommer du genom videosamtal och IKBT att genomföra bedömningar och ge psykologisk behandling. Vi är en del av primärvården och behandlar klienter med mild till måttlig psykisk ohälsa. Därtill kommer du att få delta på extern handledning och workshops. För att lyckas och trivas i rollen så vill vi att du Är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapiutbildning KBT (Steg 1) Har minst ett års erfarenhet av psykologisk behandling Är folkbokförd i Sverige Har goda datorkunskaper Trivs med att jobba med psykologisk behandling Om oss Din Psykolog är en växande digital psykologmottagning, och söker nu dig som vill vara en del av vår resa och skapa den bästa tjänsten för psykologer och patienter. Vi lägger stor vikt vid att våra patienter känner sig trygga, hörda och sedda, och att våra psykologer känner sig fria, självständiga och delaktiga. Därför består vårt psykologteam av människor med bred erfarenhet, god empati och ett stöttande förhållningssätt till varandra. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024