Lediga jobb i Östersund

Sök totalt 498 lediga jobb i Östersund

Vikariat leg logoped

Är du logoped och vill ha ett omväxlande arbete med stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll? Nu söker vi en logoped för ett vikariat under perioden 241001-251031. Vi söker dig som är legitimerad logoped och vill arbeta på en allmän specialistmottagning, stationerad på campusområdet i Östersund. Du kommer att arbeta tillsammans med fyra logopeder och en sekreterare. Logopedmottagningen i Östersund tillhör område Öron. I Region Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Här är den storslagna naturen alltid nära. Här kan du fylla din fritid med upplevelser. Du blir också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika aktiviteter. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifterna består främst av utredning och behandling av barn med tal-/språksvårigheter. Därutöver ingår bland annat utredning och behandling av stamning och röstproblematik. Vi samarbetar med bland annat BVC, förskole-/skolpersonal, Föräldra-barnhälsans psykologer, ÖNH-mottagningen och hörcentralen. KVALIFIKATIONER Legitimerad logoped. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Arbetet kräver en god förmåga att arbeta självständigt och en god samarbetsförmåga. Du är flexibel och ansvarstagande. ÖVRIGT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Vik. Teckenspråkstolk

Vill du arbeta med arbetsuppgifter som skapar delaktighet för människor som är behov av teckenspråks-/dövblindtolk i Jämtland/Härjedalen. Vi söker nu en teckenspråkstolk för ett vikariat med placering på Tolkcentralen i Östersund. Vi erbjuder tolkservice till personer som är döva, dövblinda, har hörselnedsättning eller vuxendövhet. Tolkning sker i många olika vardagssituationer, till exempel vid sjukvårdsbesök, arbetsplatsträffar, myndighetskontakter, familjeangelägenheter och fritidsaktiviteter. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga uppgifter där du självständigt utför tolkuppdrag genom förberedelse, tolkning samt efterarbete. Du medverkar också i verksamhetens utveckling genom att delta i olika förbättringsarbeten. Arbetstiden är i huvudsak dagtid måndag-fredag men viss tjänstgöring på kvällar och helger kan förekomma med flexibelt schema. Vi är en liten tolkcentral, därför ingår även viss samordning i samarbete med vår samordnare och teckenspråkstolk. KVALIFIKATIONER Du ska ha genomgått en av Tolk- och översättarinstitutet (TÖI) eller Myndigheten för yrkeshögskolan (MYH) godkända teckenspråkstolkutbildningar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, gott bemötande, god samarbetsförmåga, lyhördhet, självständighet och flexibilitet. Det krävs också att du är reflekterande och kan se andras behov och ta hänsyn till dem, ge andra utrymme samt ha förmågan att dela med dig av kunskaper. Då du ofta är ensam ute på tolkuppdrag behöver du ha förmågan att ta egna beslut och göra en bedömning vad som är den bästa lösningen i olika situationer. Vi ser positivt på om du har intresse för IT och kunskap eller praktisk erfarenhet av att utföra tolkning digitalt. Det är en stor fördel om du har mycket god datakunskap och behärskar programmen i Office-paketet väl. ÖVRIGT Inför beslut om anställning görs bakgrundskontroll genom utdrag ur belastningsregistret. Tjänsten kräver att du innehar B-körkort. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Sjuksköterska i Norra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. sjuksköterska iNorra Sverige I din roll som sjuksköterska på ortopediskavdelning kommer duvårda patienter med akuta skador eller besvär i rörelseapparaten. Det kan handla om ryggsmärtor, traumatiska frakturer eller multitrauman med flera olika frakturer och skador. Patienter vårdas inför planerade eller akuta operationer. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver detKrav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från ortopedivård. Var:Norra Sverige Omfattning: 150% Tidsperiod:30 May (v/b 27/5) – 1 Sep (v/b 26/8) Arbetstider:Enligt överenskommelse Journalsystem:Cosmic.Sista ansökningsdag:22 Maj 2024 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Distriktssköterska i Norra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. distriktssköterskaiNorra Sverige I rollen som sjuksköterska inomhemsjukvård arbetar du med patienter i deras hemmiljö och du arbetar med varierande arbetsuppgifter.Bland annatkommer du att vara att sköta normala ansvarsområden för en sjuksköterska/distriktssjuksköterska såsom medicinska bedömningar, utförande av läkarordinationer, delegeringar, dokumentera, telefonrådgivning, hemsjukvård, förskrivningar, apodoskontroller m.m. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från hemsjukvård. B-körkort. Var:Norra Sverige Omfattning: 100% Tidsperiod:2024-08-23 - 2024-08-24 Arbetstider:Viva, Cosmic Link, MCSS, Phoniro Journalsystem:Fredag 23 augusti 18.00-07.00Lördag 24 augusti 18.00-07.00Sista ansökningsdag:2024-05-31 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Te Crea Care söker sjuksköterskor

Information om uppdraget Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. För oss är det viktigt att du som konsult har ett heltäckande skydd och därför har vi kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Arbetsuppgifter Sedvanligt förekommande arbetsuppgifter för sjuksköterskor- inom vård och omsorg. Kvalifikationer - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Personliga egenskaper Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi erbjuder dig -Bra lön -En dedikerad konsultchef -Tjänstepension ITP1 vilket gör att du får 4,5 % av månadslönen upp till 47 625 kronor och 30 % av den delen av månadslönen som är mellan 47 625 kronor och inkomsttaket 190 500 kronor -Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. -Arbetsskadeförsäkring. -Löneväxling -Redovisningshjälp för dig med eget bolag -Friskvårdsbidrag, rekryteringsbonus -HLR-utbildning -Mingelträffar Ansökan I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina Firouzi på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sjuksköterskor och specialistsjuksköterskor

Om oss Bemanning med omsorg. Ofelia vård månar om den svenska sjukvården, våra medborgare, om våra sjuksköterskor och övrig vårdpersonal. Vi är Sveriges tryggaste bemanningsföretag för dig som är sjuksköterska. Vi har uppdragen som du söker och villkoren som du förtjänar. Ofelia vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Detta är en garanti att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet och Unionen. Detta är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Dina arbetsuppgifter Vi söker för kunds räkning flera sjuksköterskor och specialistsjuksköterskor. Har du tillgänglighet och vill veta mer om hur det är att arbeta som konsult hos Ofelia Vård är du varmt välkommen att kontakta oss för mer information. [email protected]/010-178 36 08 Vi hjälper självfallet till med resa och boende vid behov. Din profil Vi söker dig som är sjuksköterska och/eller specialistsjusköterska med relevant erfarenhet. Varmt välkommen med dina önskemål och din ansökan redan idag!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Medicinsk sekreterare till Öron-näsa-halsmottagningen

Välkommen till område Öron med placering på Öron-näsa-halsmottagningen och vårt team av medicinska sekreterare. Som medicinsk sekreterare på Öron-näsa-halsmottagningen får du en bred kompetens, stor variation i arbetet och agera som spindeln i nätet. På enheten arbetar en blandning av yrkeskategorier med olika specialiteter. Totalt är vi omkring 40 medarbetare vilket gör oss till en relativt liten klinik. Här har vi ett nära samarbete mellan de olika yrkeskategorierna som behandlar allt från vaxproppar till olika cancertyper. Vi är en specialistmottagning där det förutom mottagningsverksamhet även bedrivs akut- och operationsverksamhet. Arbetet som medicinsk sekreterare kräver god kommunikation i tal och skrift samt förståelse för verksamhetens behov. Samverkan tillsammans med kollegor och vårdpersonal inom enheten samt övriga verksamheter är viktig. Att vara flexibel är av stor vikt då arbetstempot tidvis kan vara högt, likaså att kunna strukturera och ha en förmåga att organisera arbetet. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter för medicinska sekreterare såsom diktatskrivning, diagnoskodning, registrering i kvalitetsregister, remisshantering och posthantering m.m. Vi ser också gärna att du tar aktiv del i vår verksamhetsutveckling. Det kommer finnas en möjlighet att till viss del arbeta på distans när verksamheten tillåter. KVALIFIKATIONER En yrkeskvalificerad utbildning till medicinsk sekreterare eller motsvarande är ett krav. Det är viktigt med bra organisations- och samarbetsförmåga och även att du är professionell i din yrkesutövning. Du har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift, du är flexibel och noggrann samt har en vilja att hjälpa andra. För att du och vi ska trivas tillsammans lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Intervjuer kan komma att hållas innan ansökningstiden förfallit. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Jämtland

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård och/eller särskilt boende. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Även om en specifik kommun kan vara angiven i annonsen, kan andra kommuner vara aktuella för uppdrag. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc. Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Även om du inte hittar ett specifikt uppdrag som passar dig just nu, välkomnar vi spontanansökningar. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger och ser fram emot att utforska hur vi tillsammans kan skapa en perfekt matchning för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Vill du ha ett meningsfullt jobb i sommar?

Nu är sommaren snart här och vi öppnar därför upp möjligheten för dig som vill arbeta i sommar att söka redan nu! Vi behandlar alla ansökningar löpande. Som personlig assistent hjälper du våra kunder att kunna leva sina liv, genom att hjälpa och stötta dem i sin vardag. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker: Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste. Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov. Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron. Meriterande: Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent. Körkort och tillgång till bil. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har körkort och tillgång till egen bil ( en av kunderna bor i Ås) Du kan uppvisa brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Arbetstid/varaktighet:Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad, söker du arbete som behovsvikarie så har du möjlighet till att få börja arbete omgående. Söker du sommarvikariat är det önskvärt om du är tillgänglig för arbete juni-augusti, introduktion påbörjas omkring Maj eller enligt överenskommelse. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi har ingen möjlighet att hantera ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev, tack på förhand!

16 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Polyver Sweden AB i Pilgrimstad - personal till produktion

Vi söker personer som vill vara verksamma inom vår produktion och vi välkomnar er som är engagerade och vill vara en del av vårt team. Om tillverkning är din passion och du är redo att ta dig an en viktig roll inom produktion av högkvalitativa vinterstövlar, så är du välkommen att skicka in en ansökan om att bli en del av vårt dedikerade team. Vi söker också personal till "sy och packning". Kanske är det dig vi söker och kan hälsa välkommen!?! Om företget Polyver Sweden föddes år 2005 ur kärleken till friluftsliv och en längtan efter varma fötter året runt och oavsett aktivitet. Idén var ett svenskt friluftsmärke med fokus på premiumstövlar och produkter som faktiskt höll vad de lovade. Helt tillverkat i Pilgrimstad, Jämtland med svensk expertis. Läs mer på www.polyversweden.com Vi har god tillväxt och utveckling i vårt företag och tar nu ytterligare ett steg framåt! Arbetsuppgifter I rollen som produktionsoperatör består arbetsuppgifterna av att arbeta med formgjutnings- och trimningsprocessen för vinterstövlar, inklusive att förbereda och övervaka formgjutningsmaskiner och verktyg. Som operatör genomför man också noggranna kvalitetskontroller för att säkerställa att varje stövel uppfyller företagets höga standarder för kvalitet och prestanda. Operatören hanterar och övervakar det råmaterial som används i formgjutningsprocessen och säkerställer att det finns tillräckligt med material för oavbruten produktion. Vidare utför man grundläggande underhåll på maskiner och utrustning för att säkerställa smidig och effektiv produktion. Eventuella avvikelser noteras av operatören och rapporteras till underhållsteamet. Som operatör bidrar man till en säker och ren arbetsmiljö genom att följa säkerhetsföreskrifter och delta i företagets initiativ för arbetsmiljö och hälsa. Vi söker också medarbetare till moment som handlar om att sy och packa produkterna. Vem är du? Vi söker dig som har en grundläggande teknisk förståelse och förmåga att lösa enkla tekniska problem. Det är en fördel om du har erfarenhet av formgjutning eller liknande tillverkningsprocesser och förmåga att arbeta med noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer för att säkerställa hög produktkvalitet. Du är van att arbeta i ett snabbt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt. Arbetet är fysiskt krävande och du bör därför ha en god fysisk kondition och klara tunga lyft. Till "sy och packning" krävs inte samma tekniska kunskap eller fysiska kondition utan mer att du är lite händig vad gäller själva hantverket. Du är en teamspelare med förmåga att samarbeta, både vad gäller flexibilitet och effektivitet, tillsammans med kollegor och överordnade. Vid vissa tillfällen arbetar du självständigt. Du tar alltid ansvar för att sköta arbetet enligt direktiv och med säkerheten i fokus. Du är intresserad av att utvecklas i din roll och ser fram emot att lära dig nya uppgifter och processer. Anställningsvillkor Anställningen är på 100% och förlagd till vardagar med skiftgång. Ansökan och kontakt Du söker tjänsten via jeffersonwells.se, där du laddar upp CV och personligt brev (i pdf-format). Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist mail [email protected] Sista ansökningsdag: 6 juni - 24. Vi jobbar med löpande urval så sök redan idag! Vi välkomnar din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024