Jollyroom AB jobb

Lediga jobb hos Jollyroom AB

Freight & Production Teamleader

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Blir du peppad av tanken på att leda ett gäng superhjältar i den spännande världen av logistik och produktion? Då kanske du är vår nästa Freight & Production Teamleader hos Jollyroom! Som vår egen logistik- och produktions-superhjälte kommer du inte bara att få saker att flyta smidigt, du kommer att göra det med en swagger och effektivitet som imponerar till och med de mest inbitna skeptikerna! Din superkraft? Att vara en fantastisk ledare som kan få allt att hända genom tydlig kommunikation, motivation och envishet. För dig är att nå mål inte bara en målsättning, det är som att andas – något du gör utan att ens tänka på det. För att passa in och rocka rollen som vår Freight & Production Teamleader behöver du vara den som har svaret på frågan "hur" när det kommer till att nå våra högt uppsatta mål. Tillsammans med ditt supergäng av kollegor och medarbetare kommer du att ta oss på den episka resan mot framgång och erövra varje hinder som kommer i vår väg! Så, är du redo att kasta dig in i äventyret och bli en del av Jollyroom-familjen? Dina huvudsakliga ansvarsområden: • Ansvarig för ett av våra fraktbolag – På daglig basis följa upp och agera vid avvikelser kopplat till deadlines, konstant sträva efter förbättring, både kring kostnadsbild samt leveranskvalitet, aktivt deltaga i förhandlingar samt prognosframtagning och transportbokningar. • Ansvarig för produktionen – Daglig uppföljning av teamets statistik för att säkerställa att vi når våra servicemål, vid avvikelser agerar Freight & Production Teamleader, gärna proaktivt. • Personalansvar för teamet – Hålla individuella KPI-samtal, och andra typer av samtal, med medarbetare, kommunicera kring rutiner, målsättningar och utfall samt vid behov rehabiliteringsansvar. Som Freight & Production Teamleader kommer du att vara en nära samarbetspartner till våra Supervisor. Tillsammans utgör ni det perfekta teamet för att driva verksamheten framåt och skapa förbättringar som gör vårt lager och företag ännu bättre! Vi söker dig som: • Framgångsrikt varit ledare för ett eller flera större team • Har en mycket god förståelse kring personalrelaterade frågor och rutiner • Flytande kan kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska • Beskriver dig själv som en god kommunikatör • Är van vid att jobba nära den operativa verksamheten och medarbetarna • Är van att arbeta i Excel • Drivs av att sätta upp och nå de uppsatta målen, tillsammans med ditt team Har du erfarenhet av lager, truckkort (A-B) och att samarbeta med frakt- eller transportörsbolag är det meriterande. Kan du i tillägg andra språk än svenska och engelska är även det en fördel i rollen. Personliga egenskaper: Vi söker dig som drivs av att få ta stort ansvar och som dina kollegor beskriver som en passionerad ambassadör med högt engagemang. Det är viktigt att du har jobbat självständigt och har en hög grad av självledarskap. Som ledare vill vi att du ska vara tydlig och förstå vikten av att kommunicera med dina medarbetare och andra kollegor i bolaget. Du har ett öga för detaljer och strävar alltid efter effektivitet och förbättring. Fördelar med att jobba på Jollyroom: Utöver trivselfaktorer som friskvårdsbidrag och 30 dagars semester erbjuder vi stora möjligheter i vår entreprenörsdrivna verksamhet. Vi befinner oss i en spännande bransch med stor potential vilket innebär en hög utvecklingstakt och karriärmöjligheter: förra året tillsatte vi mer än 50% av alla tjänster internt. I anslutning till vårt kontor, 15 minuter från Göteborg city har vi ett nybyggt gym på 300 kvadratmeter du kan nyttja - gratis såklart. Upplägg och praktisk information: - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, 40 h/vecka (6 månaders provanställning) - Arbetstid: Främst måndag-fredag kl. 7-16, men tjänsten har förtroendearbetstid och arbetstiderna kan därmed variera - Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 eller 113 - Kollektivavtal: Tjänstemannaavtalet, Unionen - Kontakt & frågor: Ansvarig HR Manager Annett Hanna via epost [email protected]. Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

31 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Dansktalande Kundserviceagent

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Taler du flydende dansk? Fantastiskt, læs videre med det samme! Vårt syfte är att underlätta livet för barnfamiljen och hur gör vi det? Jo, genom att ha en solid styrka på Kundservice och satsa på det viktigaste vi har: KUNDEN! Glada medarbetare som ger enastående service till våra kunder är nyckeln till att uppnå vårt mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på platsen i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen. Var med oss! Vårt danska team består för närvarande av individer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att de alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i den här beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen? Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter: - Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt på danska (och svenska) - Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar - Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse - Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen Vi tror att du har följande bakgrund: - Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska - Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare - Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav - God kommunikationsförmåga på engelska - Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team! - Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt - Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar - Kollektivavtal för alla anställda - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city - Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning. Praktisk information och upplägg - Start: Omgående eller enlikt ÖK - Omfattning: Heltid (40 h/ vecka, 6 månader provanställning tillämpas) eller deltid (visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget cirka 2-3 dagar/ vecka, under högsäsongen finns möjlighet att jobba mer) - Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 - Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17 - Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; [email protected] Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter: Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

31 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Finsktalande Kundserviceagent

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Haluatko olla mukana helpottamassa lapsiperheiden arkea? Täällä Göteborgissa, vahvalla keskittymisellä asiakaspalveluun ja intohimolla asiakkaitamme kohtaan, asetamme standardin erinomaiselle palvelulle! Loistavat työntekijämme ovat avain menestykseemme ja erinomaisen palvelun tarjoamiseen. Laajennamme jo fantastista tiimiämme tarjotaksemme asiakkaillemme parhaan mahdollisen kokemuksen. Haluatko olla mukana luomassa taikaa paikan päällä? Suomen tiimimme omaa monipuolista kokemusta, mutta kaikki jakavat intohimon palvelua kohtaan ja ottavat aloitteen omiin käsiinsä. Etsimme sinua, joka jaat intohimomme ja halumme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua. Tunnetko vetoa tähän? Lähetä hakemuksesi jo tänään ja liity voittavaan joukkoomme! We work together, we are brave and we create value for the customer – haluatko olla mukana toteuttamassa Jollyroomin tärkeintä tavoitetta: tehdä lapsiperheiden elämästä helpompaa? Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter: - Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt på finska (och svenska) - Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar - Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse - Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen Vi tror att du har följande bakgrund: - Flytande kunskaper i både skrift och tal i finska - Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare - God kommunikationsförmåga på svenska eller/och engelska - Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team! - Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt - Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar - Kollektivavtal för alla anställda - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city - Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning. Praktisk information och upplägg - Start: Omgående eller enligt ÖK - Omfattning: Heltid (40 h/ vecka, 6 månader provanställning tillämpas) - Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 - Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17 - Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; [email protected] Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter: Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

31 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Svensk- och Norsktalande Kundserviceagent

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Vi letar efter våra nästa stjärnor till det norska kundserviceteamet! Vårt mål är att göra livet lättare för barnfamiljer, och hur gör vi det? Genom att ha ett starkt fokus på kundservice och att prioritera vår viktigaste tillgång: KUNDEN! Glada medarbetare som levererar enastående service är nyckeln till att nå våra mål. Vi satsar stort och planerar att expandera vårt redan fantastiska team här på plats i Göteborg för att erbjuda den ultimata kundupplevelsen. Vårt kundtjänst team består av personer med olika arbetslivserfarenheter, men en gemensam nämnare är att alla har erfarenhet av att arbeta med kundservice på olika sätt. De är målinriktade, serviceorienterade och tar initiativ. För oss är det viktigt att du delar liknande erfarenheter och egenskaper. Detta ger oss möjlighet att leverera den bästa servicen inom branschen till våra kunder. Känner du igen dig i beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med i matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen? Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter: - Leverera utomordentlig kundsupport och lösa frågor på ett effektivt sätt via telefon, e-post, sociala medier och chatt för våra norska & svenska kunder - Skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom att lyssna, förstå och erbjuda skräddarsydda lösningar - Samarbeta med teamet för att säkerställa att varje kundinteraktion är en positiv och smidig upplevelse - Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen Vi tror att du har följande bakgrund: - Flytande kunskaper i både skrift och tal i svenska, gärna även norska - God kommunikationsförmåga på engelska - Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice, eventuell som butikssäljare - Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team! - Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt - Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar - Kollektivavtal för alla anställda - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city - Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning. Praktisk information och upplägg - Start: Omgående eller enligt ÖK - Omfattning: Heltid, 40 h/veckan (6 månaders provanställning tillämpas) - Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 - Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17 - Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; [email protected] Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter: Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

31 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Inköpsassistent

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Inköpsassistent I rollen som Inköpsassistent arbetar du tillsammans med Kategorichef, Produktchef, Inköpare och andra Inköpsassistenter för att säkerställa att vi har rätt produkter, i rätt tid till rätt pris. Teamet köper in, säljer och ansvarar för branschens mest attraktiva sortiment för barnfamiljen. Som Inköpsassistent ansvarar du främst för löpande orderläggning och import av produktdata. Du har i rollen möjlighet att ta en aktiv roll i utvecklingen av inköpsarbetet på Jollyroom. Målet för våra Inköpsassistenter är att jobba för att Jollyroom skall bli bäst i Europa utifrån ett sortimentsperspektiv. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering. Vi söker dig som arbetar med stor passion. Du är lösningsorienterad, strukturerad och driven. Som Inköpsassistent arbetar du bland annat med: - Löpande orderläggning - Import av produktdata i vårt affärssystem SAP - Konkurrensanalys och omvärldsbevakning - Besvara frågor från andra avdelningar gällande produkterna - Stötta Inköpare i det löpande arbetet Vi ser gärna att du som Inköpsassistent: - Är målinriktad, intresserad och bra på att samarbeta - Har en stark administrativ förmåga - Är snabb på tangenterna med goda kunskaper i Excel - Gillar siffror och drivs av försäljning - Studerar inom relevant område - Är flytande i tal och skrift på svenska Det är meriterande med kunskap i SAP, QlikSense, Inriver samt Litium. Det är även meriterande med en utbildning eller bakgrund inom relevant område. Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team! - Stora karriärmöjligheter, vi har i år tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt - Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar - Kollektivavtal för alla anställda - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city - Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning. Upplägg och praktisk information - Start: Omgående - Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas) - Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 - Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; [email protected]. Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan. Vi undanber oss för närvarande samtal och mail från rekryterings- och annonsleverantörer.

31 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
E-handelsföretaget Jollyroom söker Teamleader Developer

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Vi håller det enkelt, eftersom enkla lösningar vanligtvis är de bästa! Nu söker vi en erfaren utvecklare som vill ta ledningen över vårt mindre team av interna utvecklare och konsulter. För närvarande består ditt team av två interna System Developers. Din uppgift blir att främja kvalitet och helhetstänkande lösningar samt att säkerställa att Jollyroom har förstklassiga lösningar. Om du är intresserad, tveka inte – sök redan idag! Ansvarområden: Du och ditt team kommer att vara ansvariga för: - Arkitektur, utveckling och teknisk kvalitet för alla slutgiltiga mjukvarulösningar på Jollyroom. Inklusive webblösningar, ERP, BI med mera. - Planera och genomföra utvecklingsprojekt. - Tillsammans med Process Developers/Product Owners designa, utveckla och implementera lösningar som kontinuerligt förbättrar och förstärker vår vardagliga verksamhet. - Kontinuerlig förbättring och prestandaoptimering. - Säkerställa kontinuerligt högpresterande drift av kritiska system. Teamleader Developer rapporterar till CTO och kommer ingå i IT-ledningsteamet, tillsammans med Head of Process Development & Product Owners. Rollen är baserad i Göteborg. Vi söker dig som: - Har några års erfarenhet av att leda utvecklingsteam eller/och arbeta som företags- eller webbarkitekt. - Gillar att jobba operativt och vara en del av teamet. - Har goda kunskap inom e-handel och/eller detaljhandel. - Älska att leverera de bästa möjliga slutliga lösningarna till människor. - Har bred kunskap inom programvara och teknik. - Älskar att driva kontinuerlig förbättring och skapa struktur. - Är en senior utvecklare och jobbat med C# och .NET. - Har erfarenhet av Litium och webbutveckling. - Har goda kunskaper i svenska och/eller engelska. Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team! - Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar - Kollektivavtal för alla anställda - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city - Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning. Upplägg och praktisk information: - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, 40 h/vecka (6 månaders provanställning) - Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111 - Kontakt & frågor: Elin Svensson, frågor via epost; [email protected] Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

24 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Content Coordinator, Vikariat

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Content Coordinator Nu söker vi en strukturerad, initiativtagande och kundcentrerad kollega till rollen som Content Coordinator. Rollen innehar ansvar för koordinering av marknadsaktiviteter, projektledning av utvecklingsprojekt samt ett övergripande ansvar för vårt översättningsteam. Tjänsten är ett vikariat och sträcker sig från 2024-08-26 till och med 2025-04-01 med chans till förlängning. We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen? Arbetsuppgifter • Koordinera kampanjer, marknadsplaner och aktiviteter • Koordinera översättningar, marknadsanpassningar, produktberikning och innehåll till webb • Prognosarbete, personalplanering, statistik och uppföljning • Personalansvar för teamets översättare, på plats och på distans • Projektledning av utvecklingsprojekt, ex. automatisering Vi söker dig som har: • Erfarenhet av liknande roll inom koordinering, content och web, gärna från e-handelsbolag • Erfarenhet av personalansvar, ledarskap eller delegeringsansvar • Har ett stort intresse för språk och kommunikation • Har goda kunskaper i Excel och god analytisk förmåga • Erfarenhet av att arbeta i PIM-system och webplattform, och med intresse och fallenhet för tekniska lösningar • Erfarenhet av Inriver, Litium, Textual och SAP är starkt meriterande Vi erbjuder dig: • Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch • Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team! • Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar • Kollektivavtal för alla anställda • Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city • Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning. Upplägg och praktisk information: • Start: 2024-08-26 • Omfattning: Vikariat heltid till och med 2025-04-01 med chans till förlängning • Placering: Sörredsvägen 111, Göteborg • Kontakt & frågor: Elin Svensson, via [email protected] Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail och vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer. Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

24 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
SEO Specialist, Vikariat

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. SEO Specialist Vi söker dig som har en stor passion för sökmotoroptimering och vill ta en nyckelroll i vår resa framåt till att bli ett ännu mer datadrivet företag! Tjänsten är ett vikariat och sträcker sig från 05/08/2024 till och med 31/10/2025 med möjlighet till förlägning. Som SEO Specialist ansvarar du för SEO både on- och off-page. Genom att arbeta innovativt och affärsmässigt hittar du nya sätt att driva in trafik till vår sajt, med målet att öka mängden relevant organisk trafik. Du driver SEO-projekt framåt och mäter samt rapporterar framgångar inom dina områden. Dina arbetsuppgifter innebär också: - Sökordsanalyser och konkurrensanalyser - Content-planering - Genomföra enklare tekniska SEO-audits - Förbättringsarbete för Jollyrooms tekniska SEO - Sätta strategier för optimering off-page - Kravställa mot utvecklare Som SEO Specialist rapporterar till vår CMO. Din profil: - Minst tre års erfarenhet av arbete inom SEO. - Goda kunskaper inom Google Analytics och Search Console - Goda kunskaper inom olika SEO-verktyg - Erfarenhet och goda kunskaper av att arbeta med Excel eller Google Sheets - Erfarenhet av outreach SEO och länkbygge - Stark intresse för SEO och trender inom området - Meriterande med erfarenhet inom copywriting Du är innovativ med ett intresse att hitta nya möjligheter för att öka tillväxten. Ditt analytiska, affärsmässiga och datadrivna mindset gör det till en självklarhet för dig att ta beslut utifrån data med fokus på lönsamhet. Du har struktur i ditt arbetssätt och en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Vi på Jollyroom definierar oss som engagerade doers som trivs med att jobba mot högt uppsatta mål i en föränderlig miljö. Vi är modiga nog att testa oss fram för att nå våra mål, utmana oss och utvecklas! Vi söker dig som känner igen dig i den beskrivningen. Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team! - Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar - Kollektivavtal för alla anställda - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city - Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning. Upplägg och praktisk information: - Start: Omgående, enligt ÖK - Omfattning: Vikariat heltid till och med 31/10/2025 med möjlighet till förlängning - Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 - Kontakt & frågor: Elin Svensson, via [email protected] Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail och vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer. Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

23 maj 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
Tysk- och svensktalande Customer Service Agent, heltid

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Sprichst du fließend Deutsch und Schwedisch und willst mit auf Jollyrooms Reise in die Zukunft gehen, auf der unsere größten Ziele sind, Familien mit Kindern das Leben zu erleichtern und immer erstklassigen Service zu bieten? Dann bist du bei uns genau richtig! Vår tyska & svenska teamstarka kundserviceavdelning behöver nu förstärkning för att ständigt ge absolut bästa service och alltid överträffa våra kunders förväntningar. Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt härliga tyska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder. Vi fångade Susanne Karam i korridoren, som är Head of Customer & Operations och frågade: Hur skulle du beskriva teamet på Kundserviceavdelningen? ”Kundserviceavdelningen på Jollyroom är ett helt fantastiskt gäng i en pulserande miljö med många olika nationaliteter och erfarenheter. Här arbetar vi i ständig utvecklig och inspirerar varandra för att leverera våra kunder den bästa möjliga kundupplevelsen. Tillsammans ger vi varandra styrka genom att dela med oss av våra kunskaper för att nå gemensamma mål. Vi lär oss alltid nya saker som ger oss glädje på jobbet och nya utmaningar varje dag!” We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen? Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter: - Hjälpa våra svenska & tyska kunder via telefon, email, och sociala medier på svenska och tyska - Retur- och reklamationshantering - Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen Vi tror att du har följande bakgrund: - Flytande kunskaper i både skrift och tal i tyska - Flytande kunskaper i både skrift och tal i svenska - Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice - Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team! - Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar - Kollektivavtal för alla anställda - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city - Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning. Praktisk information och upplägg: - Start: enligt ÖK - Omfattning: Heltid, 40h/vecka (6 månaders provanställning) - Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111 - Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17 - Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via e-post; [email protected] Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail och vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer. Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

21 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Rekryteringsassistent

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Rekryteringsassistent Är du redo för en ny utmaning? Vi på Jollyroom söker en driven och engagerad Rekryteringsassistent till vårt fantastiska HR-team! Vårt team spelar en nyckelroll i rekrytering, chefsstöd och alla typer av personalfrågor. Som Rekryteringsassistent hos oss kommer du inte bara att stötta våra kollegor utan också få möjligheten att leda dina egna rekryteringsprocesser inom olika avdelningar. Du kommer att vara med i hela rekryteringskedjan, från att skriva lockande annonser och selektera ansökningar till att genomföra telefonavstämningar, hålla intervjuer och genomföra referenstagningar samt bakgrundskontroller. Vi ser gärna att du har en långsiktig ambition att utvecklas och jobba med fler HR-relaterade områden hos oss på Jollyroom, men att du här och nu vill köra "all-in" på rekrytering. Vi erbjuder en heltidsanställning (6 månaders provanställning) med omgående start, så tveka inte – bli en del av vårt team och var med och forma framtiden på Jollyroom! Vi söker dig som: - Är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt - Har tidigare erfarenhet av rekrytering och/eller bemanning - Har en relevant utbildning inom HR/personal - Är van att jobba i ett högt tempo - Har lätt att sätta dig in i olika rekryteringsrelaterade arbetsuppgifter, och har flera parallella processer igång. Som person är du driven, nyfiken och har en positiv inställning. Vi på HR är doers och ett sammansvetsat gäng som hjälps åt och kavlar upp ärmarna när det krävs, vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen. Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt team - Stora karriärmöjligheter - Fullt utrustat gym, gratis för alla Jollyroomare - Kollektivavtal för alla anställda - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city Upplägg och praktisk information: - Start: Så snart som möjligt - Omfattning: Heltid, 40 h/vecka (6 månaders provanställning) - Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 - Kontakt & frågor: HR Manager Annett Hanna via [email protected] Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail och vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer. Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

21 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024