Lediga jobb i Göteborg

Sök 4738 lediga jobb i Göteborg. Välkommen att hitta spännande jobbmöjligheter i Göteborg. Upptäck en mängd olika lediga jobb inom olika branscher och ta nästa steg i din karriär med oss.

Sjukvårdens Larmcentral söker nya kollegor

Är du nyfiken på hur alarmeringssjukvård fungerar och är uppbyggd i Västra Götalandsregionen? Är du undersköterska och/eller har du en liknande utbildning samt arbetat minst 3 år inom sjukvården eller inom larmcentral? Har du arbetat med att koordinera resurser med hjälp av digitala verktyg? Om du kan svara ja på flera av ovanstående frågor så tycker vi absolut att du ska skicka in en ansökan till oss på Sjukvårdens Larmcentral (SvLc), för då är det kanske så att du är vår blivande kollega. Om oss På Sjukvårdens Larmcentral (SvLc) arbetar du i händelsernas centrum och bidrar till att göra skillnad. Du erbjuds ett spännande arbete med goda utvecklingsmöjligheter inom en del av den allra närmsta vården, alarmeringssjukvård. Vid din sida har du trevliga, erfarna och kompetenta kollegor. Vi som arbetar på larmcentralen har olika kompetenser, bland annat undersköterskor, sjuksköterskor och läkare. Sjukvårdens larmcentral startade 2017 och är en del av Västra Götalandsregionen. Larmcentralen arbetar med bedömning och prioritering av vårdärenden via 112 samt med rast- och resurskoordinering av liggande sjuktransport (inklusive IVA- och neonatala transporter) och ambulanshelikopter, hantering av beställda transporter. Från maj och fram till oktober kommer SvLc succesivt överta koordinering av samtliga ambulanser i VGR och därför söker vi flera medarbetare. Idag hanteras årligen cirka 265’000 händelser i Västra Götalandsregionen för regionens cirka 1,7 miljoner invånare. Vårt uppdrag är att se till att patienten får rätt vård på rätt vårdnivå med rätt resurs i rätt tid - till exempel genom ambulans, ambulanshelikopter, liggande sjuktransport eller hänvisning till sittande sjukresa. Från 1 oktober 2024 kommer vårt uppdrag innebära att bedriva koordinering av ambulanser, helikopter, liggande sjuktransport, triagera och tilldela ändamålsenliga prehospitala resurser. Vår verksamhet bedrivs i lokaler i Gamlestan i Göteborg och under våren 2024 har vi öppnat en satellit-central på NÄL i Trollhättan. Om dig Undersköterska eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig 3-års erfarenhet inom vården, eller det som arbetsgivaren bedömer likvärdig Mycket god simultankapacitet Stresstålighet God samarbetsförmåga Vara tydlig, strukturerad och ha organisationsförmåga God svenska i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska Önskemål: Aktuell erfarenhet av resurskoordinering Prehospital erfarenhet God geografisk kunskap Datorkunskap Officepaketet etc. Andra språkkunskaper är meriterande Det är viktigt att du är van att arbeta med tekniska hjälpmedel som IT och telefoni, då du kommer att arbeta i en avancerad högteknologisk miljö. Det är meriterande om du har erfarenhet av CoordCom, Alitis, SAFE eller annat larmcentralssystem. Mycket stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet. Rekryteringsprocessen/Övrigt: Intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. En förutsättning för anställning hos oss är att du är svensk medborgare och du kommer att få genomgå ett säkerhetssamtal. Som en del av urvalsprocessen använder vi oss av tester vid anställning, vilka syftar till att utmana dina förmågor att hantera arbetet på bästa sätt utifrån områdena medicin, logisk förmåga och stresstålighet. Varmt välkommen med din ansökan! Om Regionhälsan Förvaltningen Regionhälsan omfattar regiongemensamma vårdverksamheter och hälsofrämjande nära vård. Nära 1900 medarbetare jobbar för att invånarna ska må bra. När du blir en del av oss är du med och utvecklar verksamheten. Regionhälsan har en värdegrund som tagits fram tillsammans med förvaltningens chefer och medarbetare. Värdegrunden utgår ifrån tre värdeord; Tillit, engagemang och kvalitet. Vi arbetar aktivt för att värdegrunden ska vara känd och fungera som en viktig grundpelare i Regionhälsan. Vi ser mångfald som positivt och tycker att våra olikheter är en tillgång. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. VGR krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

1 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Vi söker säljare till Hallbergs guld i Hamngatan, Göteborg

Vi söker säljande lagspelare till Hallbergs guld med placering i Hamngatan, Göteborg!   Är du en driven säljare med erfarenhet av försäljning som sätter kunden i fokus och gör det lilla extra för att överträffa deras förväntningar? – Då har du hittat rätt!   Som säljare hos oss sätter du en ära i att överträffa kundens förväntningar avseende bemötande, produkt, pris samt butiksmiljö. Du ser merförsäljning som ett naturligt sätt att skapa mervärde för våra kunder. Vi erbjuder en roll i ett engagerat team som tillsammans jobbar för att nå butikens uppsatta mål. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och att du drivs av det personliga mötet. Att du har en positiv inställning, erfarenhet av försäljning samt att du gillar att jobba i ett högt tempo är en förutsättning för att lyckas i rollen.   Tjänsten är en Tillsvidareanställning 14 tim/v som inleds med 6 månaders provanställning.   Tillträde enligt överenskommelse.   Låter detta intressant är Du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervju löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement. Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 117 butiker, Hallbergs Guld med 33 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor. Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.

1 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Lokalvårdare för daglig städning i Hovås/Askim|18 timmar i veckan

Grand Service söker medarbetare för daglig städning 18 timmar i veckan (mån-fre). Tjänsten är en timanställning, arbetet utförs tidigt på morgonen dagtid, från kl 06:00. Vi söker dig som fyllt 18 år och uppåt, som har minst ett års erfarenhet av arbete som lokalvårdare och det är viktigt att du har en god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska. Det är meriterande om du har B körkort, genomgått INSTA 800, SRY, PRYL eller liknande utbildning. Personnummer eller samordningsnummer samt arbetstillstånd krävs. OBS! Skriv endast om du uppfyller alla krav. Vänligen skicka CV till [email protected] och ange referens ”Extra Askim” i din ansökan, skriv gärna några rader om dig själv i mejlet och varför du tycker du skulle passa in hos oss. Intervjuer sker fortlöpande. Vi på Grand Service värdesätter positiva, pålitliga och målmedvetna medarbetare som fungerar bra i team såväl som självständigt. Våra medarbetare är kärnan i vår verksamhet och vi strävar alltid efter såväl nöjda kunder som nöjd personal. Då Grand Service är placerat i Göteborg så ser vi självklart att även du har din bas här. Om företaget: Grand Service erbjuder behovsanpassade städtjänster till företag och privatpersoner i Göteborg med ambitionen att vara det ledande städföretaget som alltid levererar högkvalitativa städtjänster med fokus på miljö, trivsel och kundnöjdhet. Grand Service har i över 30 år specialiserat sig inom städning och rengöring av privata hushåll (hemstädning, flyttstädning, fönsterputs), företag (kontorsstädning, trappstädning, tvättstuga, golvvård, storstädning), visningsstädning och offentliga lokaler (kyrkor, församlingar och dagisverksamhet).

1 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Nu söker vi extrapersonal inför sommaren!

Nu söker vi extrapersonal med hög känsla för service och ett stort intresse för träning!Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten: På Fitness24Seven är det ständigt något på gång, och vi söker nu driven gympersonal till Göteborg med omnejd. Under sommaren kommer du vara schemalagd ca 50% för att till hösten fortsätta att jobba utefter behov.Som en del av vårt team kommer du att vara en nyckelspelare i att skapa den perfekta träningsupplevelsen för våra medlemmar samtidigt som du hjälper till att sprida kunskapen om våra unika tjänster till nya medlemmar. Arbetsuppgifter Som gympersonal på Fitness24Seven är din främst arbetsuppgift att hela tiden överträffa våra medlemmars förväntningar på gymmen. Men lika viktigt är det att sälja in våra unika tjänster till nya medlemmar. I rollen svänger det snabbt – samtidigt som du fixar med ett löpband dyker en medlem upp om en fråga om gymmet. Du är snabb på bollen och kan med enkelhet ge förstklassig service och därefter återgå till att se till att löpbandet fungerar som det ska. I denna roll är dina primära arbetsuppgifter att: Ansvara för olika aktiviteter på våra gym, exempelvis medlemskvällar och andra happenings. Ha koll på våra tjänster, pågående kampanjer och erbjudande och se till att potentiella medlemmar får rätt information om dessa. Ta hand om och delta i olika försäljningsaktiviteter, på och utanför våra anläggningar. Se till att våra nya medlemmar får en bra start hos oss genom att bl.a hålla i gymintro. Hålla gymmet i toppskick utifrån vår underhållningslista Hantera enklare reparationer av maskiner och utrustning vid behov samt följa upp våra månadsvisa säkerhetsrapporter. Ansvara för medlemsrundan som innebär ställa tillbaka vikter, påfyllning av material och se till att gymmet är rent och snyggt. Bidra till kundupplevelsen på bästa möjliga sätt. Arbetstider: Varierar utefter behovmen är främst på vardagar mellan kl. 15-19. Vi söker dig Vi ser det som en självklarhet att du är en social och ansvarsfull person som aldrig skulle låta en medlem (eller kollega) gå hem med mungiporna nere. Med ditt driv och intresse för träning ser du till att dagens arbetsuppgifter blir gjorda. Att arbeta flexibelt är inget problem för dig och du har lätt att hantera oväntade situationer. Vi önskar att du: Har en avslutad gymnasieexamen Är organiserad och en problemlösare av rang Handlingskraftig med ett stort intresse att laga och upprätthålla skicket på våra anläggningar Är serviceminded, självgående och kan ta ansvar Det är meriterande om: Du har tidigare säljerfarenhet från butik eller gym Du har ett träningsintresse eller en träningsbakgrund Vad erbjuder vi? Fri tillgång till alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, inklusive genom våra interna utbildningar. Få arbeta i en träning- och hälsobransch tillsammans med människor som delar ditt intresse! Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven Om Fitness24SevenFör oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad.Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

1 maj 2024
Sista ansökan:
18 oktober 2024
Gruppchef Byggskador till vår kund i Göteborg

PS Partner söker nu en Gruppchef- byggskador till ett konsultuppdrag hos vår kund i Göteborg. Uppdraget är på 100% med start så snart som möjligt och sträcker sig 6 månader med chans till anställning hos kunden. Vi söker dig som motiveras lika starkt av att få andra att växa som av att utveckla affären och verksamheten. Är du ledaren som skapar engagemang och framåtanda i ditt ledarskap? Din utmaning Du erbjuds ett spännande och roligt uppdrag att leda och utveckla gruppens arbete framåt. Som gruppchef för byggskador leder och coachar du 18 medarbetare. För att lyckas behöver du vara en engagerad ledare som motiverar och skapar goda förutsättningar för dina medarbetare att växa och nå resultat. Du coachar gruppen fram till de bästa lösningarna för att leverera ett kundmöte som ligger i framkant med fokus på service och kundupplevelse. Du säkerställer att vi levererar med hög kvalitet och att vi når våra uppsatta mål. Vem är du? Du har tidigare ledarerfarenhet med personalansvar. Du har eftergymnasial högskole- eller universitetsutbildning. Vi ser gärna att du har god kunskap om försäkring med inriktning skador. Tidigare erfarenhet av byggbranschen är meriterande. Som ledare är du lyhörd, engagerad och intresserad av att hitta nya lösningar och förbättringar. Du drivs av att se resultat och du har god affärs- och kundförståelse. Du leder med fokus på prestation, energi och passion – det är så vi vill att du skapar resultat. Du är tydlig och rak i ditt ledarskap och skapar förutsättningar för dina medarbetare att prestera sitt allra bästa. Du trivs i en miljö som är i förändring och är nyfiken, modig och känner passion för att utveckla affär och medarbetare. Du skapar en inkluderande kultur och är en god förebild som uppmärksammar och firar framgångar. Ansökan Skicka in din ansökan/intresseanmälan så snart som möjligt, vi arbetar med ett löpande urval. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected] eller 0706780333

1 maj 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Tandsköterska

ViDenta Tandvård söker en Tandsköterska för vår klinik på Baldersgatan. Arbetsbeskrivning: Vi letar efter en mångsidig tandsköterska som kommer att jobba tillsammans med en tandläkare på kliniken belägen på Baldersgatan i centrala Göteborg. Rollen innefattar sedvanliga arbetsuppgifter för en tandsköterska: assistans, reception, steril, telefonsamtal och andra administrativa uppgifter. Ditt arbete kommer att vara varierande och kräva flexibilitet. Vi är stolta över att kunna erbjuda högkvalitativ tandvård på denna klinik och ser fram emot att ha en engagerad tandsköterska. Våra Värderingar: Vi på ViDenta Tandvård är engagerade i att erbjuda vård av högsta kvalitet. Våra grundläggande värderingar inkluderar kvalitet, enastående service och effektiv kommunikation. Vi värdesätter din förmåga att hantera flera olika uppgifter samtidigt och upprätthålla vår standard med teknisk kompetens och överlägsen patientomhändertagande. Kvalifikationer: Datorvana Utmärkta kunskaper i svenska är ett krav. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Anställningsdetaljer: Tjänsten förväntas tillsättas i maj 2024, eller enligt överenskommelse. ViDenta Tandvård ser fram emot att välkomna dig till vårt team och erbjuda en stimulerande och givande arbetsmiljö. Ansökan: Om du är redo att anta denna mångsidiga utmaning och göra en positiv skillnad i våra patients liv, ser vi fram emot att ta emot ditt CV och personliga brev. För ytterligare information om oss och tjänsten, vänligen kontakta oss via e-post på [[email protected]]. Med vänliga hälsningar, ViDenta Tandvård [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

1 maj 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Glädjespridare - Arbeta på heltid för Sveriges största varumärken!

Key Solutions har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Nu expanderar vi och söker dig som är vill ha ett arbete där utveckling, glädje och gemenskap står i fokus. Som säljare hos oss är du en viktig del av vårt framgångsrika säljteam och ansiktet utåt för våra kunder. Vad erbjuder vi? - Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! - Arbetstider mellan kl. 10.00-19:00 för telemarketing mån-fre 12.00-21.00 för fieldmarketing - Goda chanser att göra karriär och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Hur fungerar arbetet? Tjänsten kommer att utgå från vårt lokala kontor mitt i Centrala Göteborg (vid Liseberg), där du kommer att jobba som säljare för en av våra största kunder. Tjänsten innefattar kontakt med såväl varma som kalla kunder både genom fysiska möten och per telefon. Vi ser gärna att du som söker: - Trivs med att arbeta både i grupp och självständigt - Är en sann glädjespridare och har god social kompetens - Är tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar svenska obehindrat Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Om Key Solutions: Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med över över 200 ambitiösa medarbetare som hjälper några av världens största varumärken med deras kundtillväxt. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia, EON och Hedvig med sin kundtillväxt. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen expanderat verksamheten utomlands.

1 maj 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Bussförare till Hisingen - sommar 2024

Till vår depå på Hisingen söker vi nu bussförare på heltid och behov till sommaren. Som förare hos Keolis får du ett roligt och omväxlande jobb. Du tycker om att möta människor och ge service. Med dig bakom ratten känner sig våra resenärer trygga och välkomna. På Keolis ser vi att ansvarstagande och kompetenta medarbetare gör kollektivtrafiken bättre, något som i sin tur gör att fler resenärer väljer bussen framför egen bil. Det är vårt bidrag till ett mer hållbart samhälle. Vill du vara med och bidra? Vi är en arbetsplats som präglas av hög säkerhet, mångfald, ansvar och respekt för varandra. Välkommen med din ansökan redan idag. Om tjänsten   Som bussförare i linjetrafik hos Keolis får du ett flexibelt arbete. Du får köra alla linjer i området och alla typer av bussar. Trafiken går dygnet runt alla dagar, så dina arbetstider kommer att variera. Vi ser gärna att du bor i närheten av depån, eftersom du ibland börjar tidigt eller slutar sent.  Det här behöver du ha  D-körkort  Giltigt Yrkeskompetensbevis YKB* God svenska i tal och skrift Erfarenhet från serviceyrke är meriterande * Då vi prioriterar att hitta rätt person till rätt plats är vi, i utvalda fall, beredda att erbjuda fortsättnings YKB (Yrkekompetensbevis).  Det här får du av oss  Som bussförare på Keolis får du en gedigen introduktionsutbildning som leds av våra erfarna instruktörer. På depån finns din teamchef som stöttar dig i din vardag som bussförare. Vi vill att du ska trivas och må bra och erbjuder dig därför en trivsam arbetsmiljö där vi välkomnar olikheter samt friskvårdsbidrag. Inom Keolis finns goda utvecklingsmöjligheter. Som sommarvikare har du även möjlighet till förlängning av ditt kontrakt för att fortsätta arbeta som förare hos oss.  Övrig information om tjänsten Anställningsform: Heltid & behov Start: Maj/juni Lön enligt kollektivavtal   Så här söker du  Är det här något för dig är du varmt välkommen att registrera din ansökan. Vi kräver inget CV men vill du är du välkommen att bifoga det i din ansökan. Tjänsterna kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut då vi gör löpande urval och intervjuer, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor, mejla [email protected] eller ring vår kandidatsupport 08-5190 2296, öppettider vardagar 09.00-12.00.

1 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Bussförare till Hisingen

Till Keolis i Hisingen söker vi bussförare på heltid-, deltid och behovsanställning. Som förare hos Keolis får du ett roligt och omväxlande jobb. Du tycker om att möta människor och ge service. Med dig bakom ratten känner sig våra resenärer trygga och välkomna.  På Keolis ser vi att ansvarstagande och kompetenta medarbetare gör kollektivtrafiken bättre, något som i sin tur gör att fler resenärer väljer bussen framför egen bil. Det är vårt bidrag till ett mer hållbart samhälle. Vill du vara med och bidra? Vi är en arbetsplats som präglas av hög säkerhet, mångfald, ansvar och respekt för varandra. Välkommen med din ansökan redan idag. Om tjänsten   Som bussförare i linjetrafik hos Keolis får du ett flexibelt arbete. Du får köra alla linjer i området och alla typer av bussar. Trafiken går dygnet runt alla dagar, så dina arbetstider kommer att variera. Vi ser gärna att du bor i närheten av depån, eftersom du ibland börjar tidigt eller slutar sent. Vi har även beslutat om ett antal förbätringar i tjänsterna, bland annat så kommer trepasstjänsterna att försvinna den 22e april, vi har förkortat ramtiden till att vara under 10 timmar inklusive restid och vi har återinfört efterfrågade deltidsscheman. Utöver det så har vi blivit fler teamchefer vilket ger förutsättningar för mer tid med medarbetare i deras team.  Det här behöver du ha  D-körkort  Svenska i tal och skrift.  Erfarenhet från serviceyrke är meriterande.  YKB - ( har din giltighetstid för ditt YKB gått ut kan vi hjälpa dig med en fortsättningskurs ) Det här får du av oss  Som bussförare på Keolis får du en gedigen introduktionsutbildning som leds av våra erfarna instruktörer. På depån finns din teamchef som stöttar dig i din vardag som bussförare. Vi vill att du ska trivas och må bra och erbjuder dig därför en trivsam arbetsmiljö där vi välkomnar olikheter samt friskvårdsbidrag. Inom Keolis finns goda utvecklingsmöjligheter. Övrig information om tjänsten Anställningsform: Heltid, deltid & behov Start omgående  Lön enligt kollektivavtal Så här söker du  Är det här något för dig är du varmt välkommen att registrera din ansökan. Vi använder oss av körtester i urvalsprocessen för att säkerställa att vi får rätt person på rätt plats. Tjänsterna kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut då vi gör löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor mejla [email protected] eller ring vår kandidatsupport 08-5190 2296, öppettider vardagar 0900-1200.

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Budbilschaufför i Landvetter

Arbetsuppgifter Som budbilsförare i denna roll kommer du att ha möjlighet att dagligen interagera med kunder, bygga relationer och vara en viktig del av arbetsplatsens gemenskap. Din huvudsakliga ansvarsuppgift blir att köra en skåpbil och se till att leverera paket till angiven destination med omgivning. Du kommer att utgå från våra lokaler i Landvetter. Arbetsdagarna sträcker sig från kl. 8:30 till 17:30, måndag till fredag. För rätt kandidat kan anställningen börja omedelbart, och det finns även möjlighet att på sikt få en direkt anställning hos vår kund.   Din profil Vi letar efter någon som brinner för att erbjuda en utmärkt kundservice, är bekväm med att köra bil och alltid möter kunder med ett leende. Du bör vara en skicklig förare och ha erfarenhet av bilkörning. Ditt arbete kommer att vara tempo- och stoppfyllt, så god stresstålighet och säker körning är viktigt. Det är meriterande om du har god lokalkännedom och kan använda GPS för att navigera i Göteborg och de närliggande områdena. Erfarenhet av att köra större fordon är också en fördel. För att kvalificera dig för tjänsten måste du genomgå en femårig bakgrundskontroll med intyg från tidigare arbetsgivare eller studieintyg, samt lämna ett utdrag från belastningsregistret.   Krav för tjänsten Körkort B (manuell eller automat) Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Vi träffar kandidater löpande, och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller telefon. Om du är intresserad, ansök redan idag! Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du alltså testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

1 maj 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024