Ps Partner AB jobb

Lediga jobb hos Ps Partner AB

Elektronikkonstruktör till SETEK Systems AB

SETEK Group, som består av SETEK System och CABECO, står inför en spännande tillväxtresa och vi söker dig som är elektronikkonstruktör och som gillar att utveckla både produkter och bolag. SETEK Group är enutvecklande elektronikpartner inom HW, SW och test. Vi ärmed och möjliggör morgondagens produkter hos våra kunder. För att vara lika aktuella imorgon som vi är idag krävs att vår organisation är på tårna och tar till sig nya tekniker. Inom SETEK Group har vi lång erfarenhet av, och är duktiga på, industriell hantering av elektromobility, IoT och test. Vi tycker att teknik och problemlösning är bland det roligaste man kan hålla på med. www.setek.seVi söker en elektronikkonstruktör då vi ser en ökad efterfrågan av våra produkter. Du kommer att arbeta i hela processen, från specifikation till färdig produkt. Vi är ett tight team medkorta beslutsvägar och snabb återkoppling. Du kommer att hastort inflytande över processerna och nära dialog med våra kunder. Vi arbetar i hög grad med DFM (design for manufacture) för att minska kostnader i produktionsledet. Egna initiativ och kreativt sinne välkomnas varmt. Vi arbetar med CAD-systemen Altium Designer och SolidWorks.Huvudarbetsuppgifter Elektronikutveckling; schema och kretskortslayout, med höghastighetsbussar, RF-teknikoch kontrollerade impendanser. Du samarbetar tätt tillsammans med mekanikkonstruktör. Framtagning av designspecifikationer tillsammans med kund och team. Bevakning av komponentmarknaden samt komponentval och livscykelanalys. Prototypframtagning, hårdvaruvalidering och regelbundna kontakter med legotillverkare. Testning och certifiering för en global marknad (CE, E-märkning och säkerhet). Teknisk administration i form av dokumentframtagning och sammanställning av färdigprodukts styrande och redovisande dokument i vårt PLM-system. Viss support till våra kunder. Tillsammans med mjukvaruutvecklare ta fram testutrustning för utvärdering och produktion. Kravanalys, kostnadskalkyler och planering av nya projekt. Utveckla och förbättra våra processer tillsammans med övrig personal Erfarenhet och bakgrund Vi tror att du har en ingenjörsexamen inom elektronik, elektroteknik eller motsvarande. Erfarenhet av att designat olika elkonstruktioner inom elektronik. Förståelse för BUS kommunikation och komplexa system. Svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Varför SETEK:SETEK är en liten koncern, med mycket fin renommé hos våra kunder. Vi erbjuder en arbetsplats som kännetecknas av begreppen: hjälpsamhet, ingenjörskunnande och problemlösning. Vi är med i hela kundens resa, från prototyp till industrialisering. Du får ta stort eget ansvar och vi söker dig som vill vara med på vår tillväxt resa. Ansökan Låter det intressant?Bra!Skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi arbetar med ett löpande urval. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Patrik Petersson på [email protected] eller på +46 768 35 07 86

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
VD för kunds räkning

Vi söker dig som är: affärsdrivande entreprenör civilekonom med inriktning analys/finansiering el motsvarande med erfarenhet från inkasso/factoring el motsvarande till ett bolag med en stark styrelse och ägargrupp som vill göra en spännande tillväxtresa tillsammans med dig. Låter det intressant? Sänd in din CV och berätta kort om varför dessa få rader lockar dig, så tar vi kontakt och berättar mera. För frågor kontakta Patrik Petersson [email protected]+46 76 835 07 86och Anna Petersson [email protected]

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Interim Produktionschef till vår kund i Stockholm

Nu söker vi en Produktionschef till vår kund i Stockholm/Solna för ett konsultuppdrag som sträcker sig 6 månader framåt. ArbetsuppgifterSom Produktionschef ska du via ditt personalansvar säkerställa att medarbetaren har förutsättningar för att göra sitt jobb och uppnå bolagets verksamhetsmål genom att agera med ett värderingsgrundat ledarskap och enligt verksamhetens ledarskapsprinciper. Som ledare ska du vara en förebild för andra, bidra till hela verksamhetens utveckling och skapa resultat inom det egna ansvarsområdet genom att tillvarata och utveckla potentialen hos medarbetare och team. Du kommer även arbeta med verksamhetsutveckling.Irollen kommer du arbeta aktivt utifrån ett affärsmässigt perspektiv med tydlig målstyrning för att förverkliga bolagets servicefilosofi och kundorientering samt säkerställa att policies, lagar och kollektivavtal efterlevs. Du kommer ävendriva arbetet med ständiga förbättringar genom att involvera medarbetarna samtledareaktivt och proaktivt förbättringsarbete.Du ansvarar även för att följa upp och kontinuerligt ge återkoppling på medarbetarnas beteende och arbetskvalitet. I rolleninnehar du även ettproduktionsansvar under givna tidsperioder. Kvalifikationer Högskoleutbildning eller motsvarande inom maskin, transport, produktion eller logistik. Du är en stark ledare som får med dig dina medarbetaredriva förändring. Erfarenhet från produktionsverksamhet. God kommunikativ förmåga och vana att hantera komplexa situationer. Förmåga att motivera och entusiasmera sina medarbetare. Personliga egenskaperFör att lyckas i rollen så ser vi att du har förmågan att skapa och utveckla goda relationer på alla nivåer i organisationen. Social kompetens med förmåga att kunna hantera många kontaktytor samtidigt. Ha förmåga att fatta beslut samt drivkraften att genomföra dem. Inneha ett strategiskt tänkande och förstå konsekvensen av tagna beslut. Ha förmåga att se helheten. Vara kommunikativ och lyhörd. Kunna agera utifrån bolagets värderingar och ledarskapsprinciper. AnsökanLåter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!Har du frågor så kontakta gärna Louise Harrysson på 072 311 98 39 [email protected].

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Business controller BLS Industries AB

BLS Industries är en innovativ och framstående koncern inom VVS-branschen. Vi är en av Skandinaviens ledande tillverkare av produkter för badrum och kök, där all tillverkning sker i egen regi i Sverige. Koncernens huvudsakliga produktsegment är golvbrunnar, golvrännor, inomhusavlopp, rostfri inredning och rostfri sanitet. Tack vare en målmedveten satsning på produktutveckling och en konsekvent strategi för nya förvärv, är idag BLS Industries en av de centrala leverantörerna i branschen med flera starka varumärken, såsom Purus, Unidrain, Trio Perfekta och Jafo. 280 anställda. Omsättning ca 800 mkr. https://www.blsindustries.se/ Business Controllers till BLS Industries. Vi söker en controller inriktad mot produktion samt en controller inriktad mot marknad och försäljning. Att vara controller hos ossinnebär att utveckla och skapa bra kostnadsunderlag för dina enheter genom att arbeta proaktivt och med uppföljning. Du gör relevanta analyser och rekommendationer för att möjliggöra effektivt beslutsarbete och dess tillhörande områden. Tillsammans med koncernledningen arbetar du som produktionscontroller tätt ihop med våra platschefer för våra tre produktionssiter. I rollen som säljcontroller jobbar du i nära samarbete med försäljningsenheterna. BLS är en koncern i tillväxt och utveckling vilket innebär att vi hela tiden behöver arbeta med förbättringar och våga hitta nya sätt att stötta organisationen på. Du kommer att tillhöra koncernens moderbolag och tillsammans med ledningen stötta dotterbolagen inom produktions- respektive försäljningsrelaterade frågor. I moderbolaget har du kollegor som arbetar inom koncernledning, controlling, redovisning, IT och HR. Alla tre fabriker är baserade i Sverige, du kommer att behöva kunna resa i tjänsten. Säljbolagen finns i Sverige, Norge, Danmark, Finland och England. Huvudkontoret är i Ystad där också en av de tre fabrikerna ligger. De andra två fabrikerna finns i Lönsboda och Smålandsstenar. Huvudarbetsuppgifter Ge affärsinriktat stöd till operativa verksamhetens chefer i ekonomiska frågor samt kommunicera finansiell information internt. Ansvara för uppföljning, analys och rapportering av resultatet inkl. relaterat bokslutsarbete. Uppföljning och analys av nyckeltal för produktionen samt övriga ekonomiska beslutsunderlag. Kalkylering och standardprissättning. Kostnads- och lönsamhetsanalyser. Utveckling av ekonomiska processer samt rådgivande i ekonomiska frågor. Budget och prognos. Utbildning av chefer och kollegor kring ekonomiska nyckeltal och processer. Din profil Du har relevant högskoleutbildning inom ekonomi och har minst 3 års erfarenhet som controller, meriterande är erfarenhet av tillverkande bolag. Som person är du driven, självgående och ansvarstagande. Självklart har du en analytisk förmåga, är noggrann och strukturerad, i kombination med en hög social kompetens. Tjänsten innebär mycket kontakter med olika delar av organisationen, vilket ställer höga krav på din goda kommunikationsförmåga. B-körkort är ett krav, liksom goda kunskaper i svenska och engelska. Du är van användare av större affärs-och ekonomisystem samt att du älskar excel. För att trivas hos oss är det viktigt att du delar företagets kärnvärden engagemang, mod och ansvar. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på huvudkontoret i Ystad. Låter det intressant? Bra! Sänd in din CV tillsammans med svar på följande frågor. Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering, för frågor kontakta Patrik Petersson [email protected] eller Anna Petersson [email protected]. Sista ansökningsdag är den 20 maj 2024.

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Redovisningsansvarig/ekonom till Wangeskog AB

"Vid din sida, från start till klart. Ett bra bygge kräver tillit. Vi ser till ditt bästa. Vi vill vara mer än din leverantör - vi vill vara din samarbetspartner. Du ska få raka och tydliga besked. Vi är lösningsorienterade och flexibla. Att varje dag göra allt för våra kunder inger en stolthet. Vi fixar det mesta. Påtår ingår." Wangeskog Hyrcenter AB är en stark partner inom maskinuthyrning på den svenska marknaden med många års erfarenhet. Vi är idag Sveriges enda privatägda maskinuthyrare som är rikstäckande med runt trettio lokala hyrcenter från Trelleborg i söder till Kiruna i norr. Wangeskog ingår i den familjeägda koncernen AB Gullringsbo Egendomar vars rötter återfinns inom bygg- och fastighetsbranschen. Wangeskog vänder sig till den professionella marknaden inom bygg, anläggning, industri och energisektorerna. Kundbasen är bred och består av såväl privata som offentliga företag. Omsättning drygt 700 mkr, ca 240 anställda. www.wangeskog.se Vi söker dig som har erfarenhet från hela redovisningsflödet och som självständigt upprättar årsbokslut. Du sköter redovisning och rapportering för två av bolagen i koncernen. Du rapporterar till redovisningschef. Huvudsakliga ansvarsområden Ansvara för att sammanställa och rapportera månadsavslut och årsbokslut för 2 av bolagen. Ansvara för löpande redovisning, årsbokslut, avstämningar och moms, likviditetsplanering, deklarationer etc. Vara behjälplig till övrig organisation i redovisningsfrågor och proaktivt arbeta för att ständigt förbättra arbetet. Revisorskontakter och myndighetskontakter. Koncernredovisning Kvalifikationer och personliga egenskaper Ekonomiutbildning på högskolenivå eller motsvarande. Dokumenterad erfarenhet från liknande position Mycket goda kunskaper i Excel Mycket goda kunskaper i övriga IT program och ekonomisystem. Mycket god engelska och svenska i tal och skrift. För att trivas i rollen tror vi att du gillar tillväxt och utveckling ochär ansvarstagande, prestigelös med en förmåga att se helhet. Wangeskog är på en utvecklingsresa och vi vill att du utvecklar och effektiviserar ekonomiarbetet med stort fokus på att underlätta för organisationen att ta rätt affärsbeslut.Vi tror att det krävs en kombination av struktur, noggrannhet och samtidigt en lyhördhet till vilka utmaningar organisationen upplever. En viktig del är att på ett enkelt sätt kunna förklara underlag och rapporter så att organisationen kan fortsätta utveckla sina delar i samklang med helheten. För att trivas hos oss behöver du tycka om att arbeta självständigt och tillsammans. Du har en stark egen drivkraft i att skapa resultat och gillar när du ser effekten i teamet. Låter det intressant? Bra, svara på några frågor och ladda upp ditt CV. Sista ansökningsdag 5 maj. För frågor kontakta rekryteringskonsult Anna Petersson [email protected] eller Patrik Petersson [email protected]

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Säljare till Borås/Alingsås Wangeskog Hyrcenter AB

"Vid din sida, från start till klart. Ett bra bygge kräver tillit. Vi ser till ditt bästa. Vi vill vara mer än din leverantör - vi vill vara din samarbetspartner. Du ska få raka och tydliga besked. Vi är lösningsorienterade och flexibla. Att varje dag göra allt för våra kunder inger en stolthet. Vi fixar det mesta. Påtår ingår." Wangeskog Hyrcenter AB är en stark partner inom maskinuthyrning på den svenska marknaden med många års erfarenhet. Vi är idag Sveriges enda privatägda maskinuthyrare som är rikstäckande med runt trettio lokala hyrcenter från Trelleborg i söder till Kiruna i norr. Wangeskog ingår i den familjeägda koncernen AB Gullringsbo Egendomar vars rötter återfinns inom bygg- och fastighetsbranschen. Wangeskog vänder sig till den professionella marknaden inom bygg, anläggning, industri och energisektorerna. Kundbasen är bred och består av såväl privata som offentliga företag. Omsättning drygt 700 mkr, ca 240 anställda. www.wangeskog.se Säljare till Borås och Alingsås Gillar du maskiner, bygg- och entreprenadbranschen och att skapa långsiktiga relationer? Perfekt, då är det dig vi söker för att skapa fler affärer för Wangeskog Hyrcenter i Borås och Alingsås med omnejd. Vi söker dig som trivs i en säljroll där du besöker både nya och befintliga kunder. Våra kunder är allt från enmansföretag till miljardbolag, och du har inga problem med att få med dig affärer hem från dem alla. Du gillar att skapa långsiktiga relationer där service och win-win är viktigt. Du arbetar nära våra hyrcenter och fångar både behov och kundfrågor snabbt. Vi tror att du har erfarenhet av entreprenadbranschen och är nyfiken på kundens utmaningar. Kunderna befinner sig i hela regionen vilket innebär att körkort är ett krav. Du rapporterar till försäljningschef i region Väst. För att trivas hos oss behöver du tycka om att arbeta både självständigt och tillsammans. Du har en stark egen drivkraft i att skapa resultat samtidigt som du gillar att se styrkan och effekten i teamet. Wangeskog Hyrcenter som arbetsgivare är mån om att bevara en familjär känsla på arbetsplatsen med ett nära samarbete till våra kunder, som gärna stannar till på en kopp kaffe och pratar en stund med oss. Vi har flera fina förmåner för våra anställda så som ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring med mera. Vi gör dessutom flera event tillsammans, ofta sportrelaterade, både under och utanför arbetstid. Lokalt är vi också stolt sponsor för IF Elfsborg, där vi gärna stöttar på matcher och event med våra kunder. Placering är primärt vårt hyrcenter i Borås. Låter det intressant? Bra, svara på några frågor och sänd in ditt CV. Sista ansökningsdag är den 25 april 2024. För frågor kontakta rekryteringskonsult Anna Petersson [email protected] eller Patrik Petersson [email protected]

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Sommarjobb som Restaurangmedarbetare till Big Hill Lodge i Filipstad

Vi söker sommarpersonal som brinner för att ge våra gäster en enastående upplevelse! På Big Hill Lodge tror vi på att varje måltid är en möjlighet att skapa minnen och uppfylla smaklökarnas önskningar. Ansvarsområden: Ta emot gäster och ge dem en hjärtlig välkomnande Servera mat och dryck på ett professionellt och engagerat sätt Säkerställa att gästernas behov och önskemål tillgodoses under hela besöket Hålla restaurangen ren och snygg Kvalifikationer: Erfarenhet inom restaurangbranschen är meriterande men inte ett krav God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta effektivt i ett team Serviceinriktad inställning och förmåga att arbeta under press Flexibilitet att arbeta kvällar, helger och helgdagar enligt behov Skicka in din ansökan/intresseanmälan så snart som möjligt, vi arbetar med ett löpande urval. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected] eller 0706780333

7 april 2024
Sista ansökan:
24 september 2024
IT chef till BLS Industries AB

BLS Industries är en innovativ och framstående koncern inom VVS-branschen. Vi är en av Skandinaviens ledande tillverkare av produkter för badrum och kök, där all tillverkning sker i egen regi i våra tre fabriker i Sverige. Koncernens huvudsakliga produktsegment är golvbrunnar, golvrännor, inomhusavlopp, rostfri inredning, rör, installationstillbehör och rostfri sanitet. Koncernen har försäljningsbolag i Sverige, Norge, Danmark, Finland och England. Tack vare en målmedveten satsning på produktutveckling och en konsekvent strategi för nya förvärv, är idag BLS Industries en av de centrala leverantörerna i branschen med flera starka varumärken. 280 anställda. Omsättning ca 800 mkr. https://www.blsindustries.se/ Vi söker en IT chef Vi är i tillväxt och vi söker dig som vill ta helhetsansvaret för all IT inom koncernen. Arbetet innebär att i nära samarbete med ledningen skapa de allra bästa förutsättningarna för organisationen. Vi vill att du har en god förståelse för hela kedjan; från att säkerställa att rätt system finns tillsammans med struktur och processer via drift/underhåll till support och förbättringsarbete. Inom IT avdelningen arbetar 5 medarbetare. Du rapporterar till VD. Förutom löpande drift så är frågor som digitalisering, governence och allmän effektiv styrning av hög prioritet och vi behöver någon som kan säkerställa att vi är på rätt väg. Vi vill därför att du regelbundet utvärderar teknik och risker, planerar och budgeterar för IT-projekt, upprättar samt utvecklar kontakt och relationer med externa samarbetspartners. För att trivas hos oss tror vi att du tycker om att arbeta både strategiskt och operativt. Vi är ett affärsdrivet familjeföretag som hela tiden vill utvecklas, både i affär, produkter och systemstruktur. Erfarenhet · Högskoleutbildning inom data-systemvetenskap/informatik eller motsvarande. · Minst 5 års erfarenhet av motsvarande roll med helhetsansvar av IT drift, support, nätverk/kommunikation och processer. · Producerande bolag · Bolag i tillväxt/förändring · Ledarskap · Förändringsarbete inom IT · Projektledning Personliga egenskaper · Trygg, lugn och strukturerad · Drivs av förbättringar för att underlätta support till organisationen · Stark vilja att både identifiera, implementera och slutföra projekt · Målfokuserad · God kommunikationsförmåga både i tal och skrift (svenska och engelska) · Pedagogisk och tydlig. Du måste kunna formulera sakfrågor tydligt så att alla parter kan förstå konsekvenser, risker och möjligheter. Med enkelhet kunna förklara svåra frågor i organisationen. · Tycka om både strategi och operation · Drivs av att utveckla organisation och medarbetare Meriterande Kunskaper i affärssystemet D365FO. Låter det intressant? Bra, besvara våra frågor och sänd med din CV. Sista ansökningsdag 20 april. För frågor kontakta rekryteringskonsult Patrik Petersson [email protected] eller Anna Petersson [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Konsultuppdrag Sales Coordinator/innesäljare till Loipart

PS Partner söker nu en Sales Coordinator/innesäljaretill ett konsultuppdrag hos vår kund Loipart i Jonsered. Uppdraget är på 100% med start så snart som möjligt och sträcker sig till November 2024. Loipart is the world-leading supplier of marine gallery, laundry and waste solutions for cruise liners, passenger vessels, merchant vessels, offshore and other marine projects. Our focus and expertise lie in these areas where we pride ourselves to be the specialists instead of generalists. We offer all stages from design, manufacture, supply, installation, and crew training to after-sales services and conversions – under our direction. We always aim to exceed our customers’ needs and expectations. This value connects all our employees in supporting a successful delivery to the customer. Loipart has more than 800 customers in 60 countries. The headquarters is in Jonsered and our subsidiaries are in Finland, Estonia, Singapore and USA. We are around 200 employees around the world. Vi söker nu en innesäljare/Sales Coordinator till försäljningsavdelningen till Loipart. Du kommer jobba på och vara en del av deras nyrenoverade huvudkontor i Jonsereds fabriker. Om rollen I denna roll blir du ansvarig för att hantera de inkommande ordrarna från kunder på reservdelar. För att lyckas i denna roll krävs att du har en god teknisk förståelse och att du kan formulera dig väl på engelska. I ditt dagliga arbete kommer du huvudsakligen: Ta emot och administrera inkommande anbudsförfrågan Offert till kunder och uppföljning Utveckla kundrelationer Arbeta med merförsäljning Hantera inkommande order Hantera offert- och beställningssystem Prissättning av reservdelar Vem är du? Vi söker dig som är framåt och trivs att arbeta med försäljning. Du är bekväm i engelska i tal och skrift. Vi önskar att du förstår vikten av att vårda kundrelationer. Det är meriterande om du har erfarenhet från den marina branschen eller storköksindustrin och om du kan ellära och har ett tekniskt intresse Ansökan: För frågor, kontakta gärna rekryteringskonsult Sandra Syrén Eriksson [email protected] 070 678 03 33 Vi arbetar med löpande urval, så varmt välkommen att registrera din CV och fyll i frågeformuläret, så kontaktar vi dig så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Senior Sales Manager till Hagens Systems AB i Torsås

Do you have a passion for providing outstanding service to customers? Are you an ambitious sales-minded professional who enjoys developing relationships both internally and externally? Do you constantly think about how you can develop and improve the overall customer experience?If you can say yes to these questions … let’s connect to discuss this job opportunity!About Hagens SystemsSince the beginning, innovation and creativity has developed Hagens into one of the leading producers of specialized springs, clips and metal components for high-end applications. Hagens is a global supplier of high quality springs and components according to customer specifications. The products are based on international standards to the highest quality and at competitive prices.This position will be based in our offices in Torsås, Sweden reporting to VD of the company with a dotted line to the Group Sales Director. Position will require regular traveling in Sweden as well as rest of Europe to meet customers and colleagues in other Hagens Group companies.Our customers are within Automotive, Agriculture, Health and Industry with focus on make to order.Your main responsibilities as Senior Sales ManagerYou will act as the main point of contact for new and existing customers within your dedicated area of responsibility. You will develop and build relationships with key strategic customers and take the time to review and understand customer insights, pain points and opportunities to grow the business, while making the experience for the customer as seamless as possible. Experience from our industry is not imperative but you must have interest in technical products and how they fit in the overall product cycle.You will also Build and develop relationships with existing and new customers ensuring they understand the full suite of products from Hagens Systems and other Hagens Group sites. Handle customer requests which include price calculations, co-ordinate with our technical teams to ensure relevant and up to date solutions to specific customer requirements. Be responsible for your own customer portfolio ensuring relevant follow up as well as identifying new opportunities. Be responsible for your own budget according to the company budget. Besides existing customers, you will be responsible for developing a relevant and comprehensive pipeline of new projects/customers. Drive pricing questions with customers ensuring maximum profitability for Hagens Group. Leverage our systems to access and analyze customer data to determine pain points, drive improvement, improve communications, and overall customer experience. Be an important player in the Hagens Group journey from local to ONE Hagens Commercial Team. Educate yourself and stay up to date of industry trends, educational opportunities, and conferences to improve job knowledge. Perform other duties and special projects as required. Actively participate in providing a safe and harmonious working environment for all employees. Skills and Experience needed Minimum 10 years related work experience. Capable of balancing multiple priorities or projects simultaneously. Good technical understanding and interest in complex technical solutions. Proficient in English and potentially more languages. Possess the ability to work well in a team atmosphere, as well as independently. Proficient IT skills in Microsoft Office package including CRM. ApplicationDoes this position sound interesting? Submit your CV and apply here. For questions about the position, contact Patrik Petersson on 0768-35 07 86 or [email protected].

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024