OnePartnerGroup Väst AB jobb

Lediga jobb hos OnePartnerGroup Väst AB

Car rental agent till SIXT rent a car

Vi söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare till vårt uthyrningskontor på Landvetter flygplats.   SIXT rent a car startade sin verksamhet 1912 i Tyskland och är världens äldsta biluthyrningsföretag. SIXT rankas som en av de ledande biluthyrningskedjorna i världen och finns representerade på över 4 500 platser globalt i över 100 länder. Vår vagnpark sticker ut och har en tydlig premiumprofil med bilmärken såsom BMW, Audi och Mercedes.    Din roll  I rollen ansvarar du för att erbjuda enastående service och ge kunderna ett professionellt bemötande, agera rådgivande och skapa värde baserat på deras specifika behov och önskemål. Ditt arbete innebär att säkerställa att hyrprocessen är så enkel och bekväm som möjligt för kunderna.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ta hand om både företagskunder och privatkunder som vill hyra bil. Ta emot, bekräfta och förbereda bokningar av bilhyror via telefon, mail och över disk. Allmän administration och orderhantering Säkerställa att bilarna är tillgängliga för kunden vid rätt tid och plats.   Om dig Vi söker dig som är social, utåtriktad och trivs med att arbeta i en internationell miljö med många kontaktytor. Du är en naturlig problemlösare och lagspelare som inte tvekar att ta initiativ och har inga problem att hjälpa till där det behövs. Din starka kommunikationsförmåga gör att du enkelt kan hantera olika situationer. Dessutom brinner du för att ge förstklassig service, är självständig och professionell i ditt arbete och kan behålla noggrannheten även under stressiga förhållanden.   Vidare söker vi dig som har:  Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift  En god datavana och van användare av Officepaketet B-körkort (krav) och tillgång till bil    Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete inom en framtidsbransch. För dig som brinner för att ge bästa tänkbara service, skapa goda resultat och trivs med att samarbeta med andra människor är detta ett spännande jobb!   Övrigt  Tillträde: Omgående  Omfattning: Heltid Arbetstid: måndag – fredag, var tredje helg samt kvällspass Tjänsten är placerad på SIXT uthyrningskontor på Landvetter flygplats. Varmt välkommen med din ansökan!  Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl med hänsyn till GDPR.   Vill du veta mer?  I denna rekrytering samarbetar SIXT rent a car med OnePartnerGroup. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Rebecka Svensson på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Montör till ett innovativt företag i Mölndal

Vill du vara en nyckelperson i produktionsarbetet och montera produkter för en av våra mest attraktiva kunder? Då är du kanske vår nästa stjärna på OnePartnerGroup! Vi söker en erfaren montör för ett långsiktigt uppdrag i Mölndal.   Arbetsbeskrivning: Som montör kommer du att spela en avgörande roll i att montera och färdigställa produkter enligt givna order. Det är ett spännande uppdrag där du blir en del av vårt engagerade team. Uppdraget sträcker sig över sex månader med goda möjligheter till fast anställning.   Personliga egenskaper: Vi söker dig med ett starkt tekniskt intresse och erfarenhet av mekaniskt arbete inom industrin. Du är en självgående person som tar initiativ och är van vid att lösa problem på kreativa sätt. Teamwork är viktigt för dig, och du har god kommunikationsförmåga. Om du trivs i en utmanande och strukturerad miljö är detta tjänsten för dig!   Krav: Tidigare erfarenhet av montering Erfarenhet av att arbeta utifrån arbetsbeskrivningar Meriterande med erfarenhet av ritningsläsning   Arbetsuppgifter: Montering och färdigställande av produkter enligt order Ritningsläsning och instruktionsläsning   Som montör hos oss: Du blir en viktig del av vår slutmontering, där du monterar, testar och packar med skickliga fingrar och ett leende på läpparna. Din strukturerade och kvalitetsmedvetna inställning är avgörande. Vi söker dig med tekniskt kunnande och minst 3 års erfarenhet av liknande arbete.   Vi önskar att du: Är tekniskt kunnig och intresserad Har minst 3 års erfarenhet av liknande arbete Är ordningsam med god datorvana Pratar och skriver svenska flytande, ytterligare språkkunskaper är en bonus Om du vill vara en del av vårt team och tror att du är rätt person för jobbet, ser vi fram emot din ansökan! Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper   Villkor: Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid Ort: Mölndal Omfattning: Visstid sex månader, med stor chans till fast anställning Arbetstider: Heltid, Dagtid   Intervjuer sker löpande, sök redan idag! Vi tar inte emot några ansökningar via telefon eller e-post.    När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunds namn / vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Sales Specialist rekryteras till Grant Thornton

Tillsammans med entreprenörsföretag skapar vi framtiden – genom att arbeta för hållbar tillväxt. Vi påverkar samhället varje dag. Dels när vi hjälper våra kunder med deras transparens, utveckling och konkurrenskraft, men också genom att utveckla våra medarbetare. Vi stöttar företag med allt från ekonomiska vardagstjänster till strategisk rådgivning och utveckling av affären för att skapa hållbar tillväxt. Oavsett om det handlar om revision, lön, momsredovisning, deklaration eller företagsförvärv hjälper vi företag och entreprenörer att utveckla sina företag.   I mer än 70 år har Grant Thornton varit med och utvecklat framtidens näringsliv tillsammans med Sveriges entreprenörer. Vårt fokus är just entreprenörsföretag där vi genom hållbara insikter hjälper dig som ägare, styrelse och ledning att utveckla ditt företag. Med vår rådgivning vill vi bidra till ett långsiktigt och hållbart företagande utifrån ett miljömässigt, socialt och ekonomiskt perspektiv. Nu utökar vi vårt team och söker en Sales Specialists till vårt Göteborgskontor.   Om rollen Att arbeta som Sales Specialist hos Grant Thornton innebär att du kommer att ansvara för att skapa nya affärsmöjligheter i ett tätt samarbete med våra specialister ute hos våra kunder. I säljprocessen ansvarar du för att driva säljprocessen från första kontakten fram till offert. I samarbetet med våra specialister är du en coachande kraft som stöttar dina kollegor genom varje steg av säljprocessen och med din kunskap och stöd säkerställer du att varje kundinteraktion är en potentiell möjlighet för vår verksamhet. Din entusiasm och engagemang är avgörande när det gäller att skapa säljaktivitet. Genom att använda ditt nätverk och marknadsexpertis identifierar du ständigt nya möjligheter att knyta kontakt med potentiella kunder. Du är skicklig på att översätta trender och aktuella händelser till konstruktiva säljchanser. Vi tror på att ständigt utmana oss själva för att växa och förbättra vår prestation. Om du delar vår passion för att skapa meningsfulla relationer och leverera resultat, då hoppas vi att du är vår nästa Sales Specialist!   Vem är du? Din personlighet kommer att spela stor roll i denna rekrytering. Vi söker dig som har en hög drivkraft, är positiv och prestigelös. Du arbetar självständigt under eget ansvar och delar dina erfarenheter med säljteamet samt specialistkollegor. Du har lätt för att skapa kontakt med nya människor och för att samarbeta. Kontakten omvandlar du till en relation som du sedan utvecklar med mål att skapa nya affärer. Du lyckas i din roll genom att fokusera på Grant Thorntons framgångsfaktorer; skapa goda relationer, ansvarstagande, glädje i vardagen, förnyelse och förbättring För att lyckas i rollen ser vi att du har en gymnasieutbildning samt några års erfarenhet av B2B försäljning. Det är meriterande om du har erfarenhet av tjänsteförsäljning och har ett stort kontaktnät i Stockholm. Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska, både i tal och skrift.   Vad erbjuds du? Vi erbjuder stora möjligheter för våra medarbetare att utvecklas och utmanas. Genom vårt fokus på entreprenörsföretag skapas ständigt nya karriärvägar, när branscher utvecklas och nya typer av företag växer fram. Våra medarbetare tar ett aktivt ansvar för sin egen och bolagets utveckling, och växer tillsammans med våra kunder. Du kommer att ingå i ett säljteam och utgå från vårt Göteborgskontor och tillhöra avdelningen Sales Marketing som är i tillväxtfas och ett satsningsområde. Vi sitter i nya fina lokaler, har attraktiva anställningsförmåner och har en stark teamkultur där alla får komma till tals.   Vill du veta mer I den här rekryteringen samarbetar Grant Thornton med OnePartnerGroup. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Tania Benitez på [email protected] eller Åsa Wallergård Fröblom på [email protected] Urval och intervjuer sker löpande så vi hoppas få läsa din ansökan så snart som möjligt, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Detta innebär att rollen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa, och fördomsfria, matchningen av kandidater. Vi ser fram emot din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Administrativ kundsupport

Vi söker nu för vår kunds räkning dig som drivs av att ge utmärkt kundservice. Är du lösningsorienterad och brinner för att ge en god service, då kan detta vara tjänsten för dig. Tveka inte på att söka redan idag!   Vi söker för kommande konsultuppdrag dig som älskar att arbeta proaktivt och alltid vill hitta den bästa lösningen. Du kommer att få arbeta med ett härligt team som varje dag tillsammans jobbar för att leverera den bästa kundservicen. Om rollen I rollen som administratör kommer du att stötta verksamheten i det administrativa. Du kommer att arbeta i en serviceinriktad roll som innefattar kundbemötande och administration. Du ansvarar för att alltid ge kunden ett bra bemötande, agera rådgivande och skapa värde utifrån deras önskemål. En roll där du får möjlighet att arbeta med både externa och interna kontakter med fokus att säkerställa en god kundupplevelse. Oavsett vad som kan dyka upp så har du en lösningsorienterad inställning och en vilja att hjälpa till! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Daglig kundkontakt och uppföljning via telefon och mejl Allmän administration och ärendehandläggning Arbetsplanering Fakturering   Din profil Då rollen är kundorienterad ser vi gärna att du har en hög servicekänsla och insikt i vad det innebär att arbeta med kunden i centrum. Du är flexibel och besitter bra struktureringsförmåga vilket möjliggör en god överblick av ditt arbete och att du snabbt kan prioritera, prioritera om och växla mellan olika arbetsuppgifter. Du trivs i en kundfokuserad roll med mycket kundkontakt i kombination med administrativa arbetsuppgifter. Du har lätt för att sätta dig in i olika ärende och gillar att lösa problem. För dig är det en självklarhet att vara en lagspelare och tillsammans lösa de dagliga utmaningar som uppstår.   Vi söker dig som.. har god datorvana har gymnasieutbildning kan kommunicera flytande muntligt och skriftligt på svenska och engelska   Övrigt Omfattning: Heltid Startdatum: Omgående Arbetstid: måndag-fredag kl: 7:30 – 16:00 Plats: Jonsered Du kommer bli anställd hos oss på OnePartnerGroup och uthyrd till vår kund i Jonsered. Uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning och vidare anställning hos kund vid god prestation.  Känner du att denna tjänst passar dig? Vänta inte med att söka! Urval och intervjuer sker löpande. För frågor om tjänsten ring ansvarig rekryterare Rebecka Svensson på [email protected].

14 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Skjutstativförare i Landvetter kvällstid

Vi söker nu drivna och erfarna truckförare för en spännande tjänst på ett välkänt lager i Landvetter!  Dina arbetsuppgifter Som en viktig del av vårt team kommer du att ha en central roll i att se till att våra kunders varor levereras i tid och med hög kvalitet. Med dina färdigheter som skjutstativförare kommer du att arbeta med truckkörning och orderplock. För att lyckas i denna roll behöver du ha minst tre månaders erfarenhet av skjutstativtruck B3 samt ha truckkort A1-4 B1-4. Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av att plocka med truck.   Om tjänsten Vi erbjuder dig en utmanande och stimulerande miljö där du kan utveckla din karriär som lagerarbetare samtidigt som du bidrar till att skapa en hållbar och pålitlig kedja av eviga leveranser. Arbetsplatsen är modernt utrustad med nyrenoverade kök, omklädningsrum och toaletter som skapar en trevlig arbetsmiljö. Stora delar av arbetat utförs i grupp som skapar god gemenskap i arbetsgruppen.  Detta är ett långsiktigt uppdrag med start enligt överenskommelse, du behöver kunna jobba större delen av sommaren och efter sommaren för att vara aktuell för tjänsten.    Din profil Vi söker en driven individ som har förmågan att ta egna initiativ och arbeta självständigt, samtidigt som du har en stark förmåga att arbeta effektivt mot uppsatta mål.  Det är viktigt att arbeta med hög säkerhetsmarginal och att du känner dig säker på att arbeta i högt tempo med trucken. Vi ser gärna att du som söker har god fysik och inga problem med tunga lyft.  Krav Truckkort (A 1-4 B 1-4)  Erfarenhet av truckkörning  Vi gör ett utdrag ur belastningsregistret    Villkor Start: Enligt överenskommelse  Ort: Landvetter  Arbetstider: Vardagar, kvällsskift  Omfattning: Heltid, kvällsskift    Ansökan Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet! Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon, ansökningar sker endast via annonsen!   Om oss Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

13 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
CFO till ISAB Group

Vi söker nu en CFO med kapacitet och vilja att vara med och utveckla företaget genom en spännande utvecklingsfas. Har du högt affärsfokus och samtidigt trivs i ett socialt och varierande arbete? Nu har du chansen att få en central och spännande roll i ett dynamiskt företag som siktar högt!   ISAB Group ISAB Group är ett innovativt och entreprenörsdrivet företag som ständigt arbetar för att komma med bättre och miljövänligare lösningar än vad som finns på marknaden idag. Våra tre kompetensområden är ventilation, energi samt rörinfodring där vi jobbar utifrån våra värderingar prestation, långsiktighet och kundfokus. Vi levererar hållbara lösningar med hög kvalitet och är alltid beredda att göra det extra för att alla parter ska bli nöjda. Vi är i en spännande utvecklingsfas och växer såväl organiskt som genom förvärv. Koncernen förväntas omsätta 400 Mkr under 2024. Vi är ett 100-tal medarbetare med huvudkontor i Mölndal och söker nu en CFO.   Om tjänsten I rollen som CFO kommer du att ha det övergripande ansvaret för både intern och extern redovisning för ISAB Group-koncernen. Du kommer ansvara för att ge en översikt av den finansiella utvecklingen, ta fram prognoser samt att stödja organisationen i ekonomifrågor. Du förväntas synliggöra förutsättningar och skapa struktur för organisationen att leverera ett bra resultat och tillsammans nå organisationens finansiella mål. Du erbjuds en mycket fin plattform och en central roll i att driva bolaget framåt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för redovisning och det löpande ekonomiarbetet samt utveckling och effektivisering av detta. Vara ett stöd till organisationens chefer i ekonomiska frågor, processer och verktyg. Hantera intern kostnads- och intäktsredovisning. Säkerställa finansiering, likviditet och valutatransaktioner. Driva och ansvara för budgetprocessen och uppföljning av budget och prognos. Delta i nyförvärv. Ansvarar för byte av ekonomi- och projektsystem. Ansvara för att utbilda och informera organisationen i finansiella frågor. Delta på ledningsmöten i de olika ISAB-bolagen. Personalansvar för ekonomiavdelningen.   Din profil Vi ser att du är naturlig initiativtagande och kan bidra med professionalism och engagemang. Du har gärna en bakgrund från entreprenadbranschen och goda kunskaper inom företagsekonomi. Du är social, lyhörd och ansvarsfull med en förmåga att se vad som behöver göras. I denna roll är det viktigt att du är nyfiken och anpassningsbar då ISAB Group ständigt befinner sig i utveckling och förändringar. För att lyckas i rollen behöver du även ha en pedagogisk, trygg och kommunikativ förmåga där du på ett tydligt sätt kan skapa en förståelse i verksamheten och agera rådgivande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Du har ett brett ekonomisk kunnande och flera års erfarenhet av arbete som ekonom/controller. Du har en civilekonomutbildning eller motsvarande. God datorvana och bekväm med arbete i Excel. God förmåga att formulera dig i tal och skrift i både svenska och engelska. Det är meriterande med tidigare arbetserfarenhet från byggbranschen.   Vi erbjuder Vi på ISAB Group värderar våra medarbetares välbefinnande och gemenskap högt vilket skapar en positiv arbetsmiljö där idéer flödar och leder till organisatorisk utveckling. Genom att se våra anställda som vår mest värdefulla tillgång strävar vi som arbetsgivare efter att skapa långsiktiga förutsättningar för en god hälsa och trivsel. Vill du bli en central del av ett fantastiskt team med en prestigelös attityd där du får mycket frihet under ansvar? Då ser vi fram emot just din ansökan!   Övrigt Omfattning: Heltid Tillsättning: Enligt överenskommelse Placering: Mölndal   Vad händer när du har sökt tjänsten? I denna rekrytering samarbetar ISAB Group med OnePartnerGroup, vid frågor kontakta Rebecka Svensson på [email protected] eller 0723774920. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

13 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Vill du arbeta 5-skift som operatör och truckförare?

Vi söker nu drivna produktionsmedarbetare för att arbeta 5-skift till vår kund. Som en viktig del av vårt team kommer du att ha ansvar för att säkerställa en effektiv och noggrann produktion av vår kunds återvinningsbara retursystem.   Arbetsuppgifter Som produktionsmedarbetare kommer du att arbeta med maskinell och manuell hantering av retursystemen, från insamling och sortering till tvättning och återanvändning. Du kommer också att ansvara för att övervaka och felsöka maskiner och utrustning. Vi söker någon som är noggrann, ansvarsfull och har en god arbetsmoral. Du behöver ha goda kommunikationsfärdigheter och vara en lagspelare som kan arbeta i högt tempo. Som en del av Svenska Retursystem kommer du att ha möjlighet att arbeta med engagerade kollegor i en modern och säker produktionsmiljö.  Om du trivs med att arbeta i ett högt tempo och vill vara med och bidra till en mer hållbar framtid, ansök idag för att bli en del av teamet ute hos vår kund!   Krav Truckkort (A+B) Körkort B Svenska tal och skrift   Meriterande Tidigare erfarenhet av att arbeta som operatör i en produktionsmiljö   Övrigt Omfattning: Heltid, tillsvidare Startdatum: Enligt överenskommelse, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Arbetstider: 5-skift, dag, kväll och natt efter schema. Arbetsplats: Mölnlycke  När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!    Ansökan Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet! Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon, ansökningar sker endast via annonsen!

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Ekonomiassistent till Haglunds Bygg

Är du en fena på ekonomi och administration? Vill du vara en del av ett familjeföretag i tillväxt? Då är detta en tjänst för dig!   Om Haglunds Bygg Med över 40 års erfarenhet av verksamheter inom detalj- och servicehandeln är Haglunds Bygg en komplett byggpartner och en förlängd arm till byggavdelningen för ny-, till- och ombyggnationer. Deras breda spektra av medarbetare inkluderar bland annat målare, VVS-montörer, elektriker, plattsättare och murare och tillsammans erbjuder de en spetskompetens inom byggtjänster som är sällsynt. Med djup förståelse för konceptbyggnationer erbjuder de fördelaktiga lösningar för att effektivisera byggprocessen.   Din roll Som ekonomiassistent kommer du att ha en bred och omväxlande roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar fakturering, projektfakturering, kontering samt hantering av kund- och leverantörsreskontra.   Vidare arbetsuppgifter innefattar även att: Lägga diverse beställningar Hantera tidrapportering Arbeta med bokföring och kontakt med extern revisor Göra avstämningar samt utveckla och förbättra processer och rutiner Svara på frågor från medarbetare, leverantörer och andra externa parter Tjänsten innefattar även enklare administrativa uppgifter såsom arkivering, inventering och rapportering.   Om dig För att trivas hos oss ser vi att du är en ansvarsfull och noggrann person som drivs av att leverera hög kvalitet och bidra till gemenskapen i arbetslaget. Du är lösningsorienterad med god analytisk förmåga som kan arbeta effektivt, strukturerat och självständigt. Vidare tror vi att du är en social, kommunikativ och prestigelös person som är redo att hjälpa till där det behövs. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.   Vi söker dig som har: 2–3 års erfarenhet av att vara ekonomiassistent Gymnasieexamen inom ekonomi eller högre utbildning God datorvana och erfarenhet av Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av systemet Bygglet eller Entré Hantverksdata Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska   Vi erbjuder dig En arbetsplats fylld med utvecklingsmöjligheter i ett härligt team. Du kommer att ha nära kontakt med produktion vilket ger dig en unik insyn i verksamheten. Haglunds Bygg är en flexibel och glad arbetsplats med högt till tak och familjär stämning som aktivt jobbar för hållbarhet, kvalitet och en god kultur.   Övrig information Tillträde: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstider: måndag-fredag 8–17 Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos oss på OnePartnerGroup. Uppdraget sträcker sig över sex månader på heltid med möjlighet till förlängning och vidare anställning hos Haglunds Bygg vid god prestation. Uppdraget är förlagt på Haglunds Bygg som har sina kontor vid Backaplan. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl med hänsyn till GDPR.   När du blir en av oss Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vill du veta mer? Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Tania Benitez på [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!

8 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Extrajobb på lager i Torslanda Dagtid

Vi på OnePartnerGroup söker för närvarande efter pålitliga och dedikerade individer för ett extrajobb på lager i Torslanda med start i augusti. Vi är ett bemanningsföretag med fokus på att matcha rätt person med rätt uppdrag. För att möta våra kunders behov behöver vi nu extra personal som kan arbeta 2-3 dagar i veckan på dagtid.    Ansvarsområden: Plockning och packning av varor för försändelse Hantering av inkommande och utgående leveranser Inventeringsarbete och kontroll av lagersaldon Upprätthålla ordning och reda på lagret Montering   Kvalifikationer: Erfarenhet av arbete på lager är meriterande, men inget krav då vi erbjuder utbildning Tillgänglig att arbeta 2-3 dagar i veckan mellan ca kl. 07:00 och 16:00 Huvudsysselsättning på minst 50% vid sidan av detta extrajobb Truckkort A1-4 B1-4   Vi erbjuder: Konkurrenskraftig timlön och förmåner Flexibla arbetstider som kan anpassas till din huvudsysselsättning En möjlighet att skaffa dig värdefull erfarenhet inom lager- och logistikbranschen Stöd från vårt dedikerade team   Vilka är vi? Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Om du är en pålitlig, ansvarsfull och engagerad person som vill bli en del av vårt team, ser vi fram emot att höra från dig. Skicka in din ansökan och ditt CV till oss så snart som möjligt.

8 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Skjutstativförare i Landvetter dagtid

Vi söker nu drivna och erfarna truckförare för en spännande tjänst på ett välkänt lager i Landvetter!  Dina arbetsuppgifter Som en viktig del av vårt team kommer du att ha en central roll i att se till att våra kunders varor levereras i tid och med hög kvalitet. Med dina färdigheter som skjutstativförare kommer du att arbeta med in- och utleverans samt orderplock. För att lyckas i denna roll behöver du ha minst 6 månaders erfarenhet av skjutstativtruck B3 samt ha truckkort A1-4 B1-4. Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av plock och pack.    Om tjänsten Vi erbjuder dig en utmanande och stimulerande miljö där du kan utveckla din karriär som lagerarbetare samtidigt som du bidrar till att skapa en hållbar och pålitlig kedja av eviga leveranser. Arbetsplatsen är modernt utrustad med nyrenoverade kök, omklädningsrum och toaletter som skapar en trevlig arbetsmiljö. Stora delar av arbetat utförs i grupp som skapar god gemenskap i arbetsgruppen.    Din profil Vi söker en driven individ som har förmågan att ta egna initiativ och arbeta självständigt, samtidigt som du har en stark förmåga att arbeta effektivt mot uppsatta mål.  Det är viktigt att arbeta med hög säkerhetsmarginal och att du känner dig säker på att arbeta i högt tempo med trucken. Vi ser gärna att du som söker har god fysik och inga problem med tunga lyft.  Krav Truckkort (A 1-4 B 1-4)  Erfarenhet av truckkörning  Vi gör ett utdrag ur belastningsregistret    Villkor Start: Enligt överenskommelse  Ort: Landvetter  Arbetstider: Vardagar, dagskift  Omfattning: Heltid, dagsskift   Ansökan Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet! Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon, ansökningar sker endast via annonsen!   Om oss Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024