Lediga jobb i Mölndal

Utforska våra lediga jobb i Mölndal och anslut till framgångsrika företag i denna blomstrande stad. Hitta din nästa drömposition idag och spännande karriärmöjligheter

Montör och Packare av Plastdetaljer

Om oss: Vi är ett växande företag specialiserat på tillverkning av plastdetaljer, med fokus på hög kvalitet och effektivitet. Vår verksamhet präglas av ett engagerat och dynamiskt team som arbetar tillsammans för att leverera produkter av högsta standard till våra kunder. Arbetsbeskrivning: Vi söker en engagerad och ansvarsfull montör och packare av plastdetaljer som kommer att ingå i vårt lilla men dedikerade team. I denna roll kommer du att ha en nyckelroll i produktionsprocessen och bidra till att säkerställa att våra produkter når våra kunder i tid och med hög kvalitet. Exempel på arbetsuppgifter inkluderar: Byta och sätta nya lådor för producerade plastdetaljer vid maskiner. Montera ihop plastdetaljer till komplett slutprodukt. Klippa av ingjutna delar på plastdetaljer. Packa plastdetaljer i enskilda förpackningar. Krav och Kvalifikationer: Vi söker dig som är mycket engagerad och tar ansvar för hela produktionskedjan. Du trivs i en miljö där ständig förbättring är nyckeln och är motiverad att bidra till att optimera processer för ökad effektivitet och kvalitet. Erfarenhet inom tillverkningsindustrin är meriterande men inte ett krav, då vi erbjuder intern utbildning för rätt kandidat. Förmåner: Möjlighet till att vara en del av ett nära sammanhållet team. Stor möjlighet till påverkan och delaktighet i förbättringsprocesser. Konkurrenskraftig ersättning och förmånspaket. Möjlighet till personlig och professionell utveckling. Anställningsvillkor: Detta är en heltidsanställning och vi ser långsiktigt på anställningen. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt team, skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår organisation och arbeta tillsammans för att fortsätta leverera kvalitetsprodukter till våra kunder.

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Slöjdlärare

I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Brattåsskolan är en pedagogisk enhet i östra Kållered för elever i åk F-3. Enheten ligger i Kållered centrum och det tar ca 15 min med tågpendeln från både Göteborgs C och Kungsbacka station. På skolan arbetar vi lite extra på rastaktiviteter och rörelse, så vi hoppas att du tycker detta är viktigt. Vi är en engagerad och positiv personalgrupp, som arbetar med eleverna i fokus utifrån ett salutogent förhållningssätt där vi utgår från elevernas kompetens och starka sidor. Brattåsskolan har engagerad och kompetent personal, som tillsammans arbetar för att skapa trygghet, trivsel och studiero för våra elever, vilket vi bland annat gör genom vårt arbete med PALS. Tveka inte att söka om du är en lagspelare och vill vara en del av vårt härliga gäng! ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som slöjdlärare för elever i åk 3. Vi söker dig som brinner för att göra inspirerande slöjdlektioner av god kvalitet. På Brattåsskolan har vi trygghet och studiero som ledord, så det är viktigt att du är en tydlig och en god pedagogisk ledare. Tjänsten är 40%, men kan också delas upp i 20% textilslöjd och 20% trä- och metallslöjd. Arbetstiden förläggs till en dag för textilslöjd och en dag för trä- och metallslöjd. Kanske är du utbildad slöjdlärare, som gått i pension, men ändå vill fortsätta arbeta någon eller några dagar i veckan? Då är den här tjänsten perfekt för dig! KVALIFIKATIONER Utbildad lärare i slöjd. Det är önskvärt att du har behörighet både i trä/metall-slöjd och textilslöjd. ÖVRIGT Tjänsten kan eventuellt kombineras med annan slöjdtjänst i kommunen för att utöka arbetstiden.

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
KUNDRÅDGIVARE TILL VENI METERING 👊🏼

Vill du arbeta med ett av marknadens ledande B2B företag inom elsektorn som är i tillväxttakt.Vägen till nöjda och återkommande kunder går alltid via engagerade och drivna kundrådgivare som har koll på läget. Är du en av de?På Veni Metering hjälper vi fastighetsförvaltare att frigöra alla administrativa uppgifter som är knutna till mätning och energi. Det är iköpcenter, industriparker, kontorsbyggnader och andra kommersiella fastigheter med flera hyresgäster med kompletta lösningar för mätning och debitering av energiförbrukning.Det gör vigenom optimal anläggningsstruktur och moderna mätverktyg, flexibla lösningar, bra rapportering och översikt. Vi letar nu efter dig som är ett administrativt genisom älskar kontakten med kunder, vara spindeln i nätet, har bra koll på avtalshantering, är lösningsorienterad och är en fena på kommunikation.Du har stor drivkraft och egen motivation. Du är proaktiv med god arbets- ochgenomförandeförmåga. Du strävar efter samarbete både inom teamet och i relation till resten av organisationen. Din personlighet passar med företagets kärnvärden: kundfokus, engagemang, pålitlighet.DET HÄR ÄR DU - Du är ansvarstagande över de dagliga uppgifterna och för framtiden- Du hanterar kundförfrågningar på mail, telefon och i vårt ärendesystem- Drivs av hög kundnöjdhet- Du ser lösningarDET HÄR FÅR DU - En teamleader som är närvarande på kontoret - Utbildningar inom produkt, tjänst och försäljning- Friskvård - Gemenskapsaktiviteter utöver det vanliga- Möjligheter till karriärsutveckling inom företagetMeriterande om du har en bakgrund inom elbranschen och jobbat i liknande position tidigare. Likaså om du har kunskaper inom administration och har jobbat iCRM / kundhateringssystem.Men absolutinget krav för urvalet.ÖVRIGT- Svenska i tal och skrift är krav. Viss engelska kan förekomma.TJÄNSTENDu kommer tillhöra Veni Metering som är en del avVeni Energy Group100%tillsvidareFast lönArbetet sker påplats på Norra Ågatan 40A i Mölndal.Start: Enligt överenskommelse.Sista ansökningsdag: 10 juniOM FÖRETAGETIdag finnsöver 48 000 företags kunderrunt om i Norden som använder tjänster som Veni EnergyGroup tillhandahåller.Norge var först ute med liberalisering av kraftmarknaden i Skandinavien. Under 1995 startade Norsk Energirevision i Drammen. Bakgrunden för etableringen var kunskap om att ett antal företag med stor energiförbrukning hade ingått ogynnsamma avtal med energileverantörer som dessutom blev felaktigt fakturerade på grund av ett nytt komplext regelverk.Därefter har företaget växt med flertalettjänster och även inom densvenska marknaden år 1999 och etablerat kontor i Finland år 2017.Tjänster som hjälper kommersiella byggnader ochföretag medindividuell mätning & debitering, förenklade administration för energieffektiv drift.Även den egna tjänstenSamköp startades, år 2007. En kraftförvaltningstjänst som skapar de bästa möjliga elleveranserna till företagskunder i SMB segmentet.Dessa tre tjänsterhjälper företag och kommersiella fastigheter att spara pengar på effektiva sätt.TA EN TITT PÅ DE OLIKA TJÄNSTERNA NEDAN https://eneasservices.se/https://nordelenergi.se/https://venimetering.se/ FRÅGOR OM TJÄNSTEN, KONTAKTAMagnus OlssonExtern rekryterareProgressio0708-402940www.progressioswe.seProgressio är ett rekryteringsföretag som arbetar inom besöksnäringen med omnejd. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och ett growth mindset slår det mesta.TA EN TITT PÅ VÅR HEMSIDAwww.progressioswe.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Teknisk Säljsupport till GEMÜ

Tillsammans med GEMÜ söker vi nu en teknisk säljsupport. Rollen lämpar sig för dig som trivs i en roll där du varvar kundkontakt med tekniska frågeställningar och där du tillsammans med engagerade kollegor erbjuder säljsupport av stjärnklassig kvalitet till både kunder och bolagets säljare. Om tjänsten GEMÜ är en världsledande tillverkare av ventiler, flervägsventilblock och komponenter till processindustrin. Vi är marknadsledande inom Bioteknik och Farmaceutisk industri. GEMÜ Armatur AB bildades i Sverige 1981 och är ett väletablerat dotterbolag, med moderbolag och huvudkontor i Tyskland och fabriker på sex olika platser i världen. Idag är vi ett trettiotal anställda och omsätter närmre 300 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Lindome strax söder om Göteborg, och vi har regionkontor i Stockholm och Malmö. För närvarande har GEMÜ-gruppen över 2 400 medarbetare över hela världen och finns representerade i mer än 50 länder med 27 dotterbolag. Du kan läsa mer på bolagets hemsida. Som teknisk säljsupport är du en viktig samarbetspartner för GEMÜs säljare och kunder och arbetar för att skapa skräddarsydda lösningar som möter våra kunders behov. Du är van vid att hantera projekt och har lätt för att skapa dig en helhetssyn samtidigt som du har ett sinne för detaljer. Du kommer erbjudas löpande utbildningar mestadels digitalt men även hos moderbolaget i Tyskland. På plats i Lindome kommer du vara en del av ett team på tretton personer som du jobbar nära med. Sammanfattningsvis innebär ditt ansvar följande: Teknisk beredning Framtagning av offert Projektledning Teknisk rådgivning i nära samarbete med bolagets tekniska specialister hos moderbolaget i Tyskland Dokumentationshantering Kundkontakt Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik. Du behöver inte nödvändigtvis ha branschkunskaper med dig, däremot ser vi att du har en utbildning inom relevant område eller skaffat dig gedigna tekniska kunskaper från tidigare arbete. Du behöver ha flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och i skrift, har du dessutom kunskaper i tyska ser vi det som meriterande. Vidare behöver du ha med dig systemkunskaper och känner dig trygg i att navigera runt i olika affärssystem och använda Excel dagligen. I denna roll erbjuds du möjlighet påverka och göra skillnad, därmed är det viktigt att du har ett stort driv, är ansvarsfull, initiativtagande och finner motivation i utmaningar. Du är självdrivande för din personliga utveckling och samtidigt nyfiken och kunskapssökande. Om anställningen Detta är en rekrytering där du blir anställd direkt på GEMÜ med en inledande provanställning. GEMÜ Armatur AB är en stabil och mycket trivsam arbetsplats där många kollegor stannar i flera år. Du erbjuds förmånliga anställningsvillkor och fräscha kontorslokaler. GEMÜ värdesätter en positiv arbetsmiljö och främjar öppenhet, kreativitet och att ha roligt tillsammans.  Omfattning: Heltid Start: September 2024 Placering: Lindome med möjlighet till distansarbete en till två dagar i veckan Kontaktperson: Elsa Jonasson - [email protected] Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Eventsäljare till Gothenburg Rock Riot 13 juli

Gillar du event-miljöer, träffa folk och samtidigt tjäna pengar? Är du duktig på att sälja bra produkter? Då är EVENTSÄLJARE på KILLNOISE det perfekta extrajobbet för dig! Som en del av vårt team jobbar du med försäljning av öronproppar på stora konserter och festivaler! Vi söker dig som är en glad och energisk person! Du har mycket lätt för att ta kontakt med människor, du är inte det minsta blyg inte och du tycker det är kul att sälja! Tidigare erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är mycket meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise

16 maj 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Eventsäljare till Raggarjävlar 12 juli

Gillar du event-miljöer, träffa folk och samtidigt tjäna pengar? Är du duktig på att sälja bra produkter? Då är EVENTSÄLJARE på KILLNOISE det perfekta extrajobbet för dig! Som en del av vårt team jobbar du med försäljning av öronproppar på stora konserter och festivaler! Vi söker dig som är en glad och energisk person! Du har mycket lätt för att ta kontakt med människor, du är inte det minsta blyg inte och du tycker det är kul att sälja! Tidigare erfarenheter inom sälj, sport och lagarbete är mycket meriterande, men inget krav. Din attityd och personlighet är allra viktigast! KILLNOISE är ett svenskt företag som tillverkar funktionella och stilrena öronproppar. Vi jobbar på festivaler, konserter och events. Kolla in oss på www.killnoise.com eller www.facebook.com/killnoise

16 maj 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Trainee till Transtema

Börjar du närma dig slutet på dina masterstudier och önskar en karriär på ett företag i framkant i en bransch i ständig utveckling? Är du nyfiken på att utvecklas och trivs i en roll med flera kontaktytor? Då är det dig vi söker till vårt traineeprogram i Göteborg eller Stockholm! Transtemas skräddarsydda traineeprogram ger dig teoretisk och praktisk utbildning inom både ledarskap och specifika roller och kompetenser inom bolaget. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänstenI rollen som trainee hos oss på Transtema får du en god helhetsbild över verksamheten och en språngbräda till en framtida ledande position inom bolaget. Tjänsten innebär en tillsvidareanställning som börjar med en ettårig traineetjänst med start i september. Undertraineeperioden kommer du att få prova på olika uppgifter och områden, exempelvis inomverksamhetsutveckling, projektledning och dataanalys, samtidigt som du snabbt kommer att bli involverad i olika externa samarbeten med Transtemas större kunder.Du kommeratt få arbeta med samtliga delar av Transtemas verksamhet, från operationell nivå till högsta ledning, och om så önskas även på olika platser i Sverige samt eventuellt Norge.Du har ocksåmöjlighet att själv påverka inriktningen på programmet och därefterdin fortsatta roll och karriär inom bolaget. Vi söker dig som Kommer att ha slutfört en masterexamen inom industriell ekonomi eller liknande utbildning senast hösten 2024. Har arbetat högst ett år efter avslutade studier. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Vem är du?För att trivas i rollen är du nyfiken och tycker om att arbeta med många kontaktytor i olika delar av verksamheten. Som person är du ödmjuk men inte rädd för att ta initiativ och ansvar. Du gillar att både kunna arbeta självständigt och i grupp tillsammans med kollegor. Vidare ser vi att du framtiden är intresserad av att arbeta i någon form av ledande roll. Det är viktigt att du kan identifiera dig med vår värdegrund. Transtema har även ett aktivt och framträdande hållbarhetsarbete som vi hoppas att du ser värdet av. Vi tror att med rätt inställning och personliga egenskaper kommer man långt. En viktig del för oss är ditt engagemang och viljan att lära dig, tveka därför inte att ansöka tjänsten även om du inte uppfyller alla krav i annonsen. Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Om ossDu kommer vara anställd på Transtema Network Services AB, som ingår iTranstemakoncernen. Transtema Group är en av Sveriges ledande koncerner när det gäller att installera, underhålla och sköta driften av kommunikationsinfrastruktur. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Vi erbjuder en utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Övrig informationI denna rekrytering kan vi komma att utföra en säkerhetsprövning och registerkontroll. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan senast 9 juniVid frågor om tjänsten, kontakta rekryterande chef Adam Christoffersson, [email protected] Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Lärare åk 4-6

I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Rävekärrsskolan är en skola med ca 280 elever och 35 medarbetare. Vi är indelade i arbetslag F-3, 4-6 och fritidshem. Skolan ligger i Östra Mölndal med närhet till såväl Mölndals museum som Mölndal centrum och Gunnebo. Vi har en stor skolgård med tillhörande konstgräsplan som uppmuntrar till lek. Alldeles i närheten ligger vår fina skolskog, med möjlighet till utomhuspedagogik, utflykter och spännande upptäcktsfärder. På Rävekärrsskolan har vi god trivsel, bland både elever och personal. Vi värnar om varandra och ser delaktighet och inflytande som en självklar del i vårt arbete. Här arbetar kompetenta medarbetare som är engagerade, positiva och har god förmåga att samarbeta. ARBETSUPPGIFTER Du är genuint intresserad av hur lärandet går till och tillsammans med arbetslaget utvecklar du en god lärandemiljö för alla barn. Här arbetar vi med att se våra elever varje dag och möter dem där de befinner sig. Vi erbjuder eleverna en trygg miljö, varierad och strukturerad undervisning i all vår verksamhet . Vårt mål är välmående och högsta möjliga måluppfyllelse för alla våra elever. Du kommer till största del att undervisa i årskurs 6, svenska och SO och vara mentor. Du har ett nära kollegialt samarbete med din kollega i parallellklassen. Du ingår i arbetslag 4-6 KVALIFIKATIONER leg lärare grundskola god kunskap i svenska i tal och skrift Du får energi av att bidra till andras lärande och du skapar förutsättningar för att lärande ska kunna ske. Du har förmåga att förklara problem och information för olika mottagare och ur olika perspektiv. Du uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang. Du har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. Du upprättar tydliga mål och planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du använder tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Du ser till att arbetet slutförs och följer upp resultatet. Du söker och tar fasta på möjligheter att tänka nytt i arbetsrelaterade sammanhang och detta kan omsättas i praktiken samt leda till förbättringar. Du håller dig uppdaterad genom omvärldsbevakning och du reflekterar regelbundet över vad som behöver utvecklas i din verksamhet. ÖVRIGT Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Behöver du hjälp med att söka tjänsten? Kontakta kundservice på 0771-693 693. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Enligt Skollagen(2010:800) skall den som erbjuds denna anställning visa upp ett utdrag ur belastningsregistret. Detta berör alla anställda som arbetar eller befinner sig i lokaler med elever under 18 år. Handläggningstiden för ett utdrag är cirka två veckor och du beställer det själv via polisens webbplats. Beställ gärna utdraget samtidigt som du skickar in din ansökan så att du har allting klart om du erbjuds tjänsten. Har du redan ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Utdraget "skola eller förskola" ska användas. Beställ ditt utdrag från belastningsregistret på polisens webbplats: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Innan en eventuell anställning kommer vi att kontrollera medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Fulfilment Operations Team Leader, IKEA Kållered

IKEA Kållered is now looking for a Team Leader for the Customer Fulfilment function. Are you driven and inspired by working with leadership in combination with customer meetings and service? Here you have a great opportunity to do it together with us! You see things a little differently. So do we! We believe that through your personality and your values, you look positively at challenges. You look at each individual's strengths and how these can contribute to us as a group reaching our goals every day. We offer a position that will challenge your abilities and allow you to grow. Welcome to see things a little differently with us! As a person, you are humble with an ability to create community and enthusiasm around you. You see the value of collaboration and team spirit to create good results. You can manage and stay calm in stressful situations and are driven by working in a changing environment. Problem-solving and flexibility are some of the strengths that we would like to see in you. You have a natural understanding of logistical work and have some form of leadership experience. We have a great need for regrowth to senior positions and this is an opportunity for you who want to take your next step in leadership. You share IKEAs values and have a genuine interest in IKEA as a company – maybe you are the one who is involved in developing the IKEA of the future? Do you also recognize yourself in the following? - You have a university degree in Economics, Logistics, Supply Chain Management or similar, or relevant work experience in retail and/or logistics. - You have experience of leading people and working through others. With a proven track record of successful leadership, you have delivered both business results and good employee development. - You have a business-oriented approach with a clear customer focus and the ability to meet agreed budgets and goals. - You have the ability to implement structured working methods within your areas of responsibility. - You have good computer skills. - You have the ability to communicate confidently and clearly in both Swedish and English. Then it might be just you we are looking for! A DAY IN YUR LIFE WITH US At Customer Fulfilment, it's full speed every day. Together, we take care of deliveries, drive forklifts, unpack and replenish goods and secure a commercially replenished department store before opening. During the day, we also pick and pack things for our customers. Always with safety as the highest priority and with the customer in focus. The tasks of a Team Leader at Customer Fulfilment may vary. One day is not often the same as the other and the days can include everything from recruiting new employees to strengthen your team, holding developmental conversations with your employees to being responsible for functions and leading the work and supporting your employees in the department. A large part of your time will be part of the daily operations where you lead your employees in everyday life and ensure that we always have the customer in focus. You will have personnel responsibility for a group of employees for whom you are the immediate manager. Through present and coaching leadership and a focus on clear communication and responsiveness, you work to create a good cohesion in the group. Together with your group, you will develop and improve our ways of working so that we can achieve our goals in the changing retail environment in which we live. Together with the department heads for Customer Fulfillment, you will coordinate and optimize the flow management to ensure that we meet our customer promises. You report to the head of department, who has overall responsibility for the department. About this area of work As a Team Leader at Customer Fulfilment at IKEA Kållered, you will work with: - To plan and organize the entire freight flow process from the loading dock via the sales point to the pre-picked wagon to the customer at the lowest possible cost. - That daily operations work by optimising staffing, recruiting and running working methods and routines and ensuring that we achieve our goals for the day. - To ensure an efficient flow of goods through close cooperation with other functions and to continuously work to develop the business. - To ensure that we have a secure warehouse and a safe working environment. - To develop the customer experience by listening to the feedback we receive and learning from it. - To move the department forward by creating new ways of working and challenging the existing ones so that we constantly take steps forward in learning and development. - Supporting, challenging and coaching your employees and ensuring that they have the knowledge required to maximize sales. - To be responsible for running and developing the department and implementing action plans to achieve set goals. - Giving and taking feedback. A matter of course so that you and others develop in their professional role. - To lead and inspire your employees according to IKEA's employee idea and values. - To work 50% in operation together with fantastic employees. Questions & support? Let's connect! The position is full-time until further notice, including 6 months of probationary employment. Start date by appointment. The working days have varying working hours between 05:00-20:30 with work every third weekend. Does this sound like something for you? Then we think you should take the opportunity to apply for this position with attached CV and your cover letter, where you describe what it is that makes you a strong candidate for this position. The last date for applications is May 26, but selection and interviews may take place on an ongoing basis, so do not wait with your application - apply today!

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sommaruppdrag Distributionschaufförer C till Göteborg

WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi bemannar nu upp våra kunder i Göteborg. Sök jobbet och bli en deli ett gäng med trevliga kollegor. Detta är ett sommaruppdrag på fasta schemanfrån v.26 till och med v.33. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta uppdragen in i hösten. Vi anställer löpande så skynda dig och sök jobbet! Ditt nya jobbWeStaff Sweden sökernu C-chaufförer till Sveriges största företag inom distribution. Våra kunder är belägna i Göteborg. Är du en chaufför med hög servicekänsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? då är detta jobbet för dig! Uppdragen är väldigt attraktiva med god ersättning, sänd in din ansökan redan idag. ArbetsuppgifterDu kommer distribuera gods till kunder, runt ochomkring Göteborg med omnejd. Arbetet består av lastning, lossning och distribution, vanligtvis i burar eller pall. Varje dag är det flera leveransstopp till olika kunder, det är viktigt att du trivs med att ha kundkontakt, och har en positiv energi och inställning. Det förekommertunga lyft under dagarna,god fysik är därför fördelaktigt att ha. Arbetstid: Sommaruppdrag/Fasta scheman/Heltid Måndag-Söndag. Arbetstider: kan variera mellan dag/kväll/natt arbetspassens längd är oftastmellan 8-11 timmar långa. Företaget har kollektivavtal Livs alt. Transport. Kravprofil Svenskt körkort med C-behörighet Svenskt YKB Truckkort Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Vara tillgänglig för några dagarsutbildning dagtid Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang, med en personlig konsultchef. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024