Udersökterskor till välbetalt sommaruppdrag!

Välkommen till Worknordic Group ABs vårdbemannings-enhet, där vi strävar efter att skapa en anpassad och respektfull vård och omsorg med fokus på varje enskild individ. Vi söker nu engagerade Undersköterskor för vårt team inom äldreomsorgen och hemtjänsten. Vem vi söker: Du har adekvat utbildning och ett socialt synsätt. Du besitter en god empatisk förmåga och behandlar varje individ med respekt, värde och integritet. Humor och tålamod är viktiga egenskaper för att trivas i rollen. Du är flexibel och har förmågan att tänka utanför boxen för att hitta lösningar. Goda problemlösnings- och organisationsfärdigheter är önskvärda. Du har körkort. Vad vi erbjuder: En välbetald timanställning om 75%-100% med lön enligt avtal. En arbetsmiljö där din personliga lämplighet värderas högt. Fortlöpande intervjuer för att säkerställa en smidig rekryteringsprocess. Anställningsstart enligt överenskommelse. Hur du ansöker: Skicka in din ansökan redan idag till [email protected] och bli en del av vårt fantastiska team. Tillsammans kan vi göra skillnad och skapa en ännu bättre vardag för våra äldre!

14 maj 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
Farmaceut till Apotek Hjärtat Boxholm - med ett extra erbjudande

Är du legitimerad farmaceut och nyfiken på att testa att bo i Boxholm? Med Apotek Hjärtats Upptäckarpaket erbjuds du en bonus utöver din vanliga lön dina första år i tjänsten. Därför ska du jobba hos oss, Tf Apotekschef Jenny Franssén berättar: Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Boxholm. Apoteket är ca 5 år och väldigt fint, har en egenvård med 16 moduler och två kassor/ receptkanaler. Det ligger på torget med ICA Nära och Systembolaget som närmsta grannar. Öppettider måndag till fredag 8.30-17.30. Det är ett apotek som erbjuder stor omväxling eftersom vi oftast är två personer som jobbar, och du kommer få en möjlighet att lära dig det mesta inom apoteksdrift. För mig som chef, är det viktigt att vi sätter kunden i centrum och varje dag jobba för att överträffa kundens förväntningar. Tillsammans jobbar vi som ett team mot uppsatta mål för att ge våra kunder den bästa servicen. Det här apoteket är ett av våra upptäckarapotek där vi erbjuder det lilla extra till dig som är legitimerad farmaceut i Sverige. Det innebär att du får en bonus utbetalad en gång per avslutat år under dina första tre år på apoteket (totalt 120 000:-). Du får även ta del av vårt mentorskapsprogram vilket ger en trygg start i din nya tjänst. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Vill du passa på att jobba med en farmaceut som du jobbat med tidigare eller som du trivs bra med för närvarande? Nu finns möjligheten! Vi söker nu flera farmaceuter. Såhär jobbar en farmaceut på Hjärtat! Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med professionell rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. Som den duktiga kundfokuserade farmaceuten du är, bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller så är du erfaren och vill dela med dig av dina kunskaper till dina nya Hjärtatkollegor. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Läkemedelsansvarig, Farmaciansvarig och säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Upptäck med Hjärtat - ett extra erbjudande på detta apotek För dig som ännu inte är tillsvidareanställd farmaceut på Apotek Hjärtat finns på det här apoteket möjlighet att ta del av Hjärtats upptäckarpaket. Erbjudandet innebär att du får en extra bonus de första tre åren av din anställning samt en extra trygghet i form av en mentor på apoteket som stöttar under den första tiden. Läs mer om detaljerna i erbjudandet här på Hjärtats karriärsida: Upptäckarpaketet Sista ansökningsdag: 2024-08-31 Kontaktperson: Ines Milanovic 0765681681 Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Mekanikkonstruktör med kundfokus!

Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Swisslog söker nu flera engagerade Mekanikkonstruktörer till deras team i Boxholm! Om rollen Bli en del av det dynamiska mekanikteamet på Swisslog, baserat i deras anläggning i Boxholm. Här kommer du att vara en av de 30 dedikerade medarbetarna inom mekanikavdelningen, som nu växer och söker fler talanger. Du kommer att ha möjlighet att arbeta tvärfunktionellt i projektform, skapa konstruktionslösningar för kunder över hela världen. Tillsammans kommer ni att sträva efter att förbättra och utveckla befintliga produkter och metoder, allt i syfte att inte bara uppfylla, utan överträffa kundernas förväntningar. Ditt arbetsområde kommer att vara brett och varierat, från enkla standardkomponenter till avancerade mekaniska system, med huvudfokus på program som NX. Som mekanikkonstruktör hos Swisslog kommer du att ha tillgång till den senaste tekniken och bidra till att forma framtidens automatiserade lager- och logistiklösningar. Ta chansen att vara med och skapa framtiden! Vi söker dig med •En högskoleutbildning med teknisk inriktning, exempelvis inom maskinteknik, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. •God kunskap i 3D konstruktionsprogram •Ett stort teknikintresse •Goda kunskaper i svenska och engelska Du erbjuds •En unik chans att arbeta i en internationell miljö, samarbeta med kollegor och interagera med kunder från hela världen. •Ett starkt och sammanhållet team där kunskapsdelning är nyckeln. Här finns alltid stöd och rådgivning tillgängligt när du behöver det. •En företagskultur som kännetecknas av en stark gemenskap och en modern arbetsmiljö. •En arbetsplats som erbjuder flexibilitet, med möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan för att främja en balanserad livsstil. •Säkra anställningsförhållanden och generösa förmåner som bidrar till din trygghet och välbefinnande. Om Swisslog Technology Center Sweden AB Swisslog är pionjärer inom intralogistikens framtid. Som en integrerad del av KUKA-gruppen, arbetar de med att skapa banbrytande tekniska lösningar. Deras team är en global sammansättning av 2 000 experter från 50 olika länder. De har några av världens mest framstående och innovativa varumärken i sin kundkrets. Deras gemensamma uppdrag är att revolutionera intralogistiken genom smarta och nyskapande metoder. Genom att använda flexibla robotbaserade och datadrivna automationslösningar, optimerar de försörjningskedjan och driver industrins utveckling framåt. De välkomnar dig att bli en del av deras team och förverkliga dina visioner! Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du bli anställd direkt av kundföretaget. Rekryteringsprocessen består av följande steg: Intervjuer, tester, referenstagning samt intervju med kunden. Villkor •Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid •Lön enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Kafebiträde till Tegnérs bageri i Tullinge (extra timanställning)

Tegnérs Bagerietablerades våren 2019 och är ett kafé medbageri och konditori i Tullinge. Vi producerar premiumprodukter av olika slag kondis, tårtor, bakelser, bröd och bullar. Utöver det har vi också en kaféverksamhet där vi serverar mackor & lättare lunch. Hitta mer information om oss på vår hemsida:https://www.tegnersbageri.se/ Just nu söker vi ett ytterligare kafébiträde till en timanställning. Duerbjuds ett kul och omväxlande arbete på en arbetsplats med höga ambitioner.En kärlek och stolthet till serviceyrket är ett måste ochdu bjuder gärna på ett leende när du möter våra gäster. Som kafébiträde kommer du bland annat: Hantera espressomaskinen. Stå i kassan och ta emot kunder. Beredning av mackor & sallader. I arbetet ingår det också ett ansvar över produkternas frontning och presentation samt butikens övergripande städning och renhållning. Krav: Arbetslivserfarenhet av en liknande tjänst. Erfarenhet av att arbeta med espressomaskin. Gymnasial utbildning. Kassaerfarenhet. Vi söker dig som: Stresstålig; tempot kan emellanåt vara högt och arbetet kräver att du som person är snabb och stresstålig. Serviceinriktad; eftersom du är ansiktet utåt mot våra kunder måste du kunna leverera service på högsta nivå Övrigt: Start: Omgående Anställningsform: Timanställning under sommaren, med chans till förlängning. Helger förekommer. Omfattning: 20h - 30h i veckan. Placering: På Tegnérs Bageri i Tullinge centrum. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka.Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

24 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Kafebiträde till Tegnérs bageri i Tullinge (extra timanställning)

Tegnérs Bagerietablerades våren 2019 och är ett kafé medbageri och konditori i Tullinge. Vi producerar premiumprodukter av olika slag kondis, tårtor, bakelser, bröd och bullar. Utöver det har vi också en kaféverksamhet där vi serverar mackor & lättare lunch. Hitta mer information om oss på vår hemsida:https://www.tegnersbageri.se/ Just nu söker vi ett ytterligare kafébiträde till en timanställning. Duerbjuds ett kul och omväxlande arbete på en arbetsplats med höga ambitioner.En kärlek och stolthet till serviceyrket är ett måste ochdu bjuder gärna på ett leende när du möter våra gäster. Som kafébiträde kommer du bland annat: Hantera espressomaskinen. Stå i kassan och ta emot kunder. Beredning av mackor & sallader. I arbetet ingår det också ett ansvar över produkternas frontning och presentation samt butikens övergripande städning och renhållning. Krav: Arbetslivserfarenhet av en liknande tjänst. Erfarenhet av att arbeta med espressomaskin. Gymnasial utbildning. Kassaerfarenhet. Vi söker dig som: Stresstålig; tempot kan emellanåt vara högt och arbetet kräver att du som person är snabb och stresstålig. Serviceinriktad; eftersom du är ansiktet utåt mot våra kunder måste du kunna leverera service på högsta nivå Övrigt: Start: OmgåendeAnställningsform: Timanställning under sommaren, med chans till förlängning. Helger förekommer.Omfattning: 20h - 30h i veckan.Placering: På Tegnérs Bageri i Tullinge centrum.Ansökan:Skicka din ansökan här! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka.Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Handledare/jobbcoach till Rusta och Matcha 2

Är du en engagerad handledare och entreprenör? Då är Ability redo att samarbeta med just dig för att skapa en bättre värld! Vi söker samarbetspartners för att stödja oss i att utföra tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är särskilt intresserade av individer som är villiga att verka på platser där Ability för närvarande inte är etablerade. För att se vart kontoren redan finns, besök gärna vår webbplats: https://www.ability.se/kontor-rustamatcha/ Som samarbetspartner kommer du att arbeta nära Abilitys erfarna ledare och kollegor för att skapa en trygg och stödjande arbetsmiljö. Du kommer även få stöd inom bland annat administration och ekonomi. I rollen kommer du att ansvara för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stort självständigt handlingsutrymme. Du ges möjligheten att utvecklas och nå en hög kompetensnivå inom tjänsten, och du kommer att ingå i ett omfattande nätverk som sträcker sig över hela landet. Tillsammans strävar vi efter att bli Sveriges största och bästa leverantör inom tjänsten Rusta och Matcha. Vi är redan på rätt väg, och med din medverkan kommer Ability att nå sina ambitiösa mål. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt team och bidra till att forma framtiden för arbetsmarknadsintegration! Personliga egenskaper • Målinriktad • Strukturerad • Kommunikativ • Driven Bakgrund Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med ingångar till såväl arbetsgivare som civilsamhället. Det är också positivt om du har erfarenhet av tidigare ledande roller eller av att driva eget företag. Stor vikt kommer dock att läggas vid personlig lämplighet, tidigare erfarenhet och goda referenser. Det är viktigt att du uppfyller kraven som Arbetsförmedlingens (AF) ställer för handledning/matchning i tjänsten Rusta och Matcha 2: Alternativ 1: Utbildning: Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet). Leverantören har befogenhet att själv bestämma den mest lämpliga studieinriktningen för att uppnå målet med tjänsten. Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, samt arbete med social och gruppsykologi, karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den ackumulerade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Annika Anderstedt på Ability som hanterar denna rekrytering. [email protected] 073-7879822

8 april 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024