Lediga jobb i Bräcke

Sök totalt 22 lediga jobb i Bräcke

Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Jämtland

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård och/eller särskilt boende. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Även om en specifik kommun kan vara angiven i annonsen, kan andra kommuner vara aktuella för uppdrag. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc. Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Även om du inte hittar ett specifikt uppdrag som passar dig just nu, välkomnar vi spontanansökningar. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger och ser fram emot att utforska hur vi tillsammans kan skapa en perfekt matchning för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Jämtland

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård och/eller särskilt boende. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Även om en specifik kommun kan vara angiven i annonsen, kan andra kommuner vara aktuella för uppdrag. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc. Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Även om du inte hittar ett specifikt uppdrag som passar dig just nu, välkomnar vi spontanansökningar. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger och ser fram emot att utforska hur vi tillsammans kan skapa en perfekt matchning för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Bracke Forest i Bräcke rekryterar R&D ingenjör

Om företaget Bracke Forest har tillverkat skogsbruksredskap och maskiner sedan 1922. Vi konstruerar våra maskiner så att de tar största möjliga hänsyn till mark och miljö, utan att ge avkall på ett tekniskt och ekonomiskt effektivt skogsbruk. Vi utvecklar och tillverkar markberedare, planteringsaggregat och såddaggregat för mekaniserad skogsföryngring samt fällhuvuden för skogsvård och bioenergiuttag. All produktutveckling sker i nära samarbete med skogsföretag, entreprenörer, svensk och internationell skogsforskning. Bracke Forest är ett dotterbolag till Komatsu Forest AB och ingår i den japanska Komatsu koncernen. Bracke Forest är världsledande inom teknik för mekaniserad skogsföryngring. Vår främsta framgångsfaktor är att vi erbjuder de bästa tekniska lösningarna för markberedning och mekaniserad skogsföryngring i nära samarbete med kunderna. Våra produkter kännetecknas av miljöanpassning, kvalité och löftet att uppfylla kundernas krav på professionalitet och effektivitet. Är du vår nya kollega? Vi rekryterar en medarbetare till vårt team. Välkommen till vårt mycket välmående och expansiva företag med internationell marknad. Arbetsuppgifter I din roll som konstruktör hos oss arbetar du på R&D i olika projekt tillsammans i ett team med fem andra konstruktörer. Arbetet sker i nära samarbete med försäljnings-, service- och produktionspersonal. Du kommer få en bred roll inom mekanikkonstruktion där du både kommer få arbeta med att ta fram koncept, utvärdera prototyper och ta fram fullständiga produktionsunderlag bestående av ritningar, BOM-listor och produktspecifika data. Bracke Forest samarbetar också med Skogsbolag och Forskningsinstitut världen över. Tjänsten innebär bland annat arbete med: * Mekaniska, svetsade konstruktioner * Hydraulik * Styrsystem och elektronik * Nykonstruktion såväl som produktvård * Teknisk support till säljkår i offertstadiet * Teknisk dokumentation, monteringsanvisningar och CE-märkning * Resor för att följa maskiner i fält både i Sverige och internationellt * Att bistå vid framtagande av säljmaterial * CAD Solid Edge 3D Tjänsten är på heltid med placering i Bräcke. Arbetet innebär en del resor till kunder på olika marknader. Vem är du? Vi söker dig som har ingenjörsutbildning från universitet/högskola alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning eller erfarenhet förvärvad på annat sätt. Erfarenhet från projektledning och att leda andra är en merit. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har ett brett tekniskt intresse och är orädd för att ta dig an arbetsuppgifter på ett självständigt och strukturerat sätt. Med fördel har du även ett intresse i hydraulik, elektronik och styrsystem, alternativt att du är öppen och villig att lära dig nya kunskaper. Som person är du mycket engagerad och lösningsfokuserad. Du har lätt för att kommunicera och bygga nätverk både internt och externt. Med hjälp av din goda planerings- och prioriteringsförmåga klarar du att hantera flera parallella uppgifter och projekt. Andra egenskaper som är utmärkande för dig är din initiativförmåga och noggrannhet. Du kan kommunicera på engelska, såväl i tal som i skrift. Vi ser med fördel på att du har intresse för skog och skogsmaskiner. Ansökan och kontakt: Du söker tjänsten via jeffersonwells.se, där du laddar upp CV och personligt brev i PDF-format. Om du har frågor är du är välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på 070 -377 20 63 eller mail: [email protected] Sista ansökningsdag: 6 juni - 24 Vi arbetar med löpande urval så sök gärna redan idag. Vi välkomnar din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Administratör till Teknikenheten

I Bräcke kommun i Jämtland är du alltid nära äventyr och smultronställen. Gnistrande vinterdagar på skidor såväl som heta sommardagar i båten är vardag för oss som bor här. I Bräcke kommun finns trygga skolor, personlig äldrevård och en mängd små och medelstora företag med idéer och kunskap som skapar värden lokalt och globalt. Goda kommunikationer i stråket mellan Sundsvall och Östersund och en fibertäckning på över 90 procent gör det enkelt att bo, jobba och resa i vår kommun. Här finns en vilja att utvecklas och samtidigt en självklar mentalitet att värna om naturen, kulturen och människorna som bor här. Välkommen till Bräcke kommun – lite närmare! ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en administratör till Teknikenheten. Tjänsten är delad i huvudsak 4 delar Trafikhandläggning, administrativt stöd till entreprenader, Systematiskt brandskyddsarbete (SBA) och ansvarar för kommunens försäkringar. Du ansvarar för att handlägga trafikärenden så som trafikföreskrifter utfärdande av parkeringstillstånd och tillstånd för transporter av tung och bred last. Du hanterar avtal, planerar för verksamheternas utbildning inom SBA och är ansvarig för redovisning till försäkringsbolag med tillhörande uppföljningar och prognoser. En administrativ resurs för våra entreprenader och byggprojekt är även en viktig del i tjänsten samt övriga administrativa tjänster på kontoret. KVALIFIKATIONER Du ska ha relevant eftergymnasialutbildning för verksamhetsområdet, eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig, gärna några års erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation. Du har administrativ kompetens och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift med goda datorkunskaper. Du ska ha god samarbetsförmåga men även kunna arbeta självständigt under ansvar och ta egna initiativ. Meriterande är kunskaper inom offentlig upphandling och i LOU (Lagen om offentlig upphandling) samt erfarenhet att hantera och förstå LSO (Lag om skydd mot olyckor) Egenskaper Som person är du en serviceinriktad person, då du kommer i kontakt med både interna och externa kunder. Tålamod, strukturerad och ansvarskänsla är mycket viktiga egenskaper. ÖVRIGT Bifoga CV och personligt brev och berätta lite om dig själv. Vi kommer arbeta löpande med urval och intervjuer. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.

16 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Vi söker kvinnliga assistenter som vill jobba som vikarier!

Är du en pigg och glad kvinna så är det dig vi söker nu! Vi söker nu kvinnliga vikarier till en härlig kvinna i Pilgrimsstad. Arbetspassen kommer mestadels att ligga på vardagar mellan 08 - 18 men ibland kan det krävas att du behöver vara lite flexibel och kunna kliva in någon helg ibland. Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie och kan arbeta vid ordinarie personals sjukdom och ledighet. Att arbeta som personlig assistent innebär att du som person vill jobba med att hjälpa andra till ett rikt och händelsefullt liv. Du bör vara flexibel och ha förmågan att se andras behov. All kunskap du behöver får du på plats. Du kommer att hjälpa mig med min dagliga livsföring med bland annat förflyttningar, matsituationer, viss personlig hygien samt med kommunikation. Eftersom jag själv behöver mycket stöd i min kommunikation är det ett krav att du behärskar svenska språket väldigt väl. Jag vill gärna hitta på saker om dagarna och din uppgift kommer också vara att följa med mig och stötta mig dessa aktiviteter. Passar beskrivningen in på dig? Tveka inte att söka! Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 454) A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner..

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Vik rektor/biträdande rektor Trollskogen och Ånäset

I Bräcke kommun i Jämtland är du alltid nära äventyr och smultronställen. Gnistrande vinterdagar på skidor såväl som heta sommardagar i båten är vardag för oss som bor här. I Bräcke kommun finns trygga skolor, personlig äldrevård och en mängd små och medelstora företag med idéer och kunskap som skapar värden lokalt och globalt. Goda kommunikationer i stråket mellan Sundsvall och Östersund och en fibertäckning på över 90 procent gör det enkelt att bo, jobba och resa i vår kommun. Här finns en vilja att utvecklas och samtidigt en självklar mentalitet att värna om naturen, kulturen och människorna som bor här. Välkommen till Bräcke kommun – lite närmare! ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och driva en verksamhet som väcker barnets lust att lära? Är du en tydlig ledare som är bra på att entusiasmera andra? Då kanske du är vår vikarie då vår nuvarande rektor för förskolorna Trollskogen i Bräcke och Ånäset i Kälarne ska vara tjänstledig. I Bräcke kommun finns totalt 4 kommunala förskolor och två rektorer uppdelade i två geografiska områden. Du arbetar i nära samverkan med övriga rektorer både inom förskolan och grundskolan. Rektor har i uppdrag att leda förskolans verksamhet i enlighet med nationella- och lokala styrdokument. Det är du som rektor som har ett helhetsansvar för verksamheten, vilket inkluderar personal- arbetsmiljö- och budgetansvar samt att leda det systematiska kvalitetsarbetet. Du leder ca 30 medarbetare och tillhör skol- och barnomsorgsavdelningen. Vi ser att du gärna har en analytisk förmåga med långsiktigt- och helhetsperspektiv. Vi vill att du har dokumenterad arbetslivserfarenhet från pedagogisk verksamhet och kunskaper om de nationella målen och förskolans roll i samhället. Du tror på likvärdighet och vill arbeta utifrån ett etiskt förhållningssätt. Vi vill att du ska uppfattas som tillgänglig och närvarande i ditt ledarskap. Du kan gärna vara bra på att tänka nytt och ha en stark kommunikativ förmåga. Du är en god pedagogisk ledare som tillsammans med förskolans pedagoger utvecklar kvaliteten i verksamheten. Du är utvecklingsinriktad och ser möjligheter framför hinder. Ange om du söker vik rektor och/eller vik biträdande rektor. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har genomgått eller påbörjat rektorsutbildning alternativ dig som idag arbetar som pedagog och vill prova på rektorsrollen som biträdande rektor. Du ska ha erfarenhet av läraryrket och det är meriterande om du arbetat som rektor. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift med fokus på kommunikation och dialog med barn, föräldrar och personal. Du har ett gott bemötande och är tydlig i din kommunikation. Du har erfarenhet av att leda och är en närvarande och lyhörd rektor. Körkort är ett krav. Utdrag från belastningsregistret kommer att efterfrågas. För en rektors anställning ska du har genomgått rektorsutbildning eller har dokumenterad god pedagogisk erfarenhet av förskolans verksamhet sen tidigare. Om anställningen blir tillsvidare är det krav på att påbörja rektorsutbildning i närtid. Alt biträdande rektor: kanske finns du internt i våra verksamheter som skulle vilja testa på rollen som förskolerektor och kan tänka dig att prova en biträdande roll? Vi ser då att du är minst utbildad förskollärare med en legitimation och gärna med erfarenhet/utbildning av arbetsledning eller liknande Det är meriterande om du har erfarenhet av styrning och ledning samt erfarenhet av politiskt styrd verksamhet. I din roll som pedagogisk ledare för förskolan är det meriterande om du har erfarenhet av systematiskt kvalitetsarbete och arbetsmiljöarbete. ÖVRIGT Vi kommer arbeta löpande med urval och intervjuer. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.

14 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Sekreterare till kanslienheten

I Bräcke kommun i Jämtland är du alltid nära äventyr och smultronställen. Gnistrande vinterdagar på skidor såväl som heta sommardagar i båten är vardag för oss som bor här. I Bräcke kommun finns trygga skolor, personlig äldrevård och en mängd små och medelstora företag med idéer och kunskap som skapar värden lokalt och globalt. Goda kommunikationer i stråket mellan Sundsvall och Östersund och en fibertäckning på över 90 procent gör det enkelt att bo, jobba och resa i vår kommun. Här finns en vilja att utvecklas och samtidigt en självklar mentalitet att värna om naturen, kulturen och människorna som bor här. Välkommen till Bräcke kommun – lite närmare! ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en sekreterare till kanslienheten. Söker du dig till oss välkomnas du av trevliga kollegor och tillsammans bildar vi ett bra team! Tjänsten omfattar arbetsuppgifter av handläggnings- och administrativ karaktär inom kanslienhetens område. Du arbetar nära kommunens registrator och övriga sekreterare. Du kommer att vara sekreterare i nämnder och utskott. I det ingår sammanställning av kallelser och handlingar samt att skriva och expediera protokoll. Vid behov kommer du att gå in och ersätta dina kollegor i sekreterargruppen. Uppgifterna innebär mycket kontakter med politiker och kommunens tjänstepersoner, men även med medborgare. Vid behov kommer du också att vara delaktig i andra delar av stabens arbete. KVALIFIKATIONER Du som söker ska ha högskoleexamen med samhällsvetenskaplig eller juridisk inriktning eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Som person är du strukturerad och har förmåga att arbeta självständigt, du har god samarbetsförmåga, är serviceinriktad, noggrann och ansvarsfull. Du har mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Officepaketet. Du bör ha några års yrkeserfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från offentlig verksamhet. Vana av att arbeta i ett digitalt ärendehanteringssystem är meriterande. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna. Det är meriterande om du har utbildning och eller erfarenhet av att arbeta med arkivfrågor. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att jobba med allmänna val. Krav körkort klass B (manuell) Som medarbetare hos oss får du flextid, friskvårdstimme och friskvårdscheck. Det är goda pendlingsmöjligheter till vår kommun. Denna tjänst kan komma att placeras i säkerhetsklass. För anställning i dessa fall krävs därför godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll i enlighet med gällande säkerhetsskyddslagstiftning. För att kunna bli inplacerad i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Är du intresserad av att veta mer om tjänsten, ring gärna så berättar vi mer. Vi ser fram mot din ansökan! ÖVRIGT Vi kommer arbeta löpande med urval och intervjuer. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.

14 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Vik mellanstadielärare Bräcke skola

I Bräcke kommun i Jämtland är du alltid nära äventyr och smultronställen. Gnistrande vinterdagar på skidor såväl som heta sommardagar i båten är vardag för oss som bor här. I Bräcke kommun finns trygga skolor, personlig äldrevård och en mängd små och medelstora företag med idéer och kunskap som skapar värden lokalt och globalt. Goda kommunikationer i stråket mellan Sundsvall och Östersund och en fibertäckning på över 90 procent gör det enkelt att bo, jobba och resa i vår kommun. Här finns en vilja att utvecklas och samtidigt en självklar mentalitet att värna om naturen, kulturen och människorna som bor här. Välkommen till Bräcke kommun – lite närmare! ARBETSUPPGIFTER Vår mellanstadielärare på Bräcke skola ska prova på ett annat arbete och nu söker vi dig som också är intresserad av något nytt. Är du mellanstadielärare och vill prova något nytt? Vill du arbeta på en skola som strävar efter att behålla en miljö präglad av trygghet, där elever och personal trivs och vill vara? Då kan det här vara jobbet för dig. Tjänsten är ett vikariat på 6 månader med möjlighet till förlängning. Som mellanstadielärare ska du kunna planera, genomföra och följa upp undervisningen. Du ska kunna visa stöd till eleverna och jobba aktivt med att utmana och motivera eleverna i deras utveckling. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lärarlegitimation samt några års erfarenhet av yrket. Det är meriterande om du har erfarenhet av neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF) inkludering samt god IT-vana och erfarenhet av att arbeta med digitala verktyg i undervisningen. ÖVRIGT Vi kommer arbeta löpande med urval och intervjuer. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.

13 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Sommaruppdrag 2024

Är du en legitimerad Sjuksköterska som vill ha en trygg anställning med bra villkor? Perfekt! Då har du kommit helt rätt. Just nu söker vi Magnifiqa Sjuksköterskor & Specialistsjuksköterskor till spännande uppdrag under Sommaren 2024! Vi har välbetalda och flexibla uppdrag som väntar på dig. Sommaruppdragen pågår från Juni till och med Augusti, med möjlighet till förlängning. Du som läser detta hoppas vi är legitimerad Sjuksköterska och har några års erfarenhet från yrket. Som person tror vi att du är glad, trivs med att träffa nya människor och vill axla rollen som ambassadör ute på uppdrag hos våra kunder. Magnifiq – det Familjära vårdbemanningsbolaget Magnifiq är ingen vårdjätte. Istället bygger vår framgång på nöjda medarbetare med trygga anställningar och tjänster av högsta kvalitet. Idag har vi avtal med Sveriges samtliga regioner samt ett stort antal kommuner och privata vårdgivare. Vår ambition har alltid varit att kunna erbjuda våra konsulter bästa tänkbara uppdrag, trygga villkor och höga ersättningar oavsett var i landet du önskar arbeta. - En personlig kontakt som alltid finns tillgänglig för dig - En konkurrenskraftig lön - Försäkringar, ITP tjänstepension och sjuklön - Reseersättning och boende utanför hemorten Vi tillhandahåller intern HLR-utbildning med våra egna instruktörer och samarbetar även med externa partners. Skicka in din intresseanmälan idag, så återkommer en av våra bemanningsansvariga med uppdrag som passar dig. Varmt Välkommen!

13 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
🎉Jobba som Festival Salesman!🎉 Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales. Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp. När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter. Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna. Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget. Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser. Vad vi erbjuder: Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner. Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00 Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet. Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Vill resa och se Sverige Hur man söker: Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb. Ansök via mail våran mail [email protected] , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024