Lediga jobb i Hammarö

Sök totalt 31 lediga jobb i Hammarö

Timvikarier sökes till man i Skoghall

Just nu söker vi en personliga assistenter till vår kund i Skoghall! Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Vår kund är en glad man i 60-års åldern som behöver hjälp och stöttning i vardagen för att kunna leva sitt liv så som han vill. Detta innefattar arbetsuppgifter som bland annat personlig omvårdnad, hushållssysslor och stöttning vid måltider och på- och avklädning. Om tjänsten I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att arbeta med: - vara behjälplig med personlig omvårdnad  - hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor  - vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet, t ex promenader Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Just nu söker vi timvikarier som kan arbeta vid behov. Kunden har assistans dygnet runt och man arbetar dygnspass hos kund.  Lön: Fast enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse, urval sker löpande. Vem är du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker dig som är social, trygg i dig själv och som är van vid att ta ett stort ansvar. För denna tjänst krävs det att du: - har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrif - är rökfri Det är även meriterande om du har: - erfarenhet av en liknande roll En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Arkivarie till Hammarö Energi!

Välkommen till Hammarö Energi AB - där vi inte bara levererar energi till samhället, utan även möjligheter för dig att växa och utvecklas i din karriär! Just nu söker vi en driven och engagerad individ för rollen som Arkivarie på en tidsbegränsad anställning på 4 månader.  Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Hammarö Energi en Arkivarie/informationscontroller. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos kunden under minst 4 månader.  Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter Som Arkivarie/Informationscontroller kommer du att spela en viktig roll i Hammarö Energi genom att ansvara för att hantera och arkivera dokument samt bidra till en effektiv informationshantering. Du kommer att arbeta nära dina kollegor för att säkerställa att arkiv och dokumentation upprätthålls enligt högsta standard. • Säkerställa efterlevnad av arkivlagen och andra relevanta bestämmelser. • Utveckla Hammarö Energis arbete med e-arkivering. • Utveckla digitala informationshanteringsprocesser. Kvalifikationer • Tidigare erfarenhet av arkivering eller närliggande arbetsuppgifter. • Erfarenhet inom kommunal verksamhet. • Kunskaper inom digital informationshantering. • Tekniskt intresse med förmåga att arbeta med olika system och verktyg. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Hammarö Energi.  Du är:  Strukturerad - Har ett sinne för ordning och reda Självständig - Tar ansvar och arbetar effektivt både i team och självständigt. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid URVAL: Sker löpande KONTAKT: Jesper Wingqvist #Hammaröenergi #Arkivarie #digitaliseing Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Stödassistent till LSS-boende timvik/sommarjobb

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Inom socialförvaltningen arbetar du dagligen med att ge trygghet, kvalité eller stöd till våra invånare. Vi som arbetar här värdesätter det personliga mötet mer än något annat. I takt med att vi växer utvecklar vi naturligt våra verksamheter, förnyar våra lokaler och har en utvecklingsvilja. Vi finns till för att ge Hammaröborna en bättre vardag och att få varje människa att med egen kraft skapa ett bra liv. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är trygg och ansvarsfull till ett av våra gruppboenden inom Hammarö kommun. Som vikarie inom personlig assistent ersätter du ordinarie personal vid semester, sjukdom eller annan frånvaro. Vi behöver personal som kan jobba på en schemarad eller som timvikarier. Arbetet sker mot en brukare. Du kommer jobba med stödinsatser som skapar trygghet, är hälsofrämjande, motiverande samt främjar självständighet. Du samverkar också med brukarens nätverk, övrig personal och andra samarbetspartners. Du stöttar brukaren i dennes vardag med vardagens sysslor utifrån individens behov. Inom förvaltningen implementerar vi IBIC (Individens behov i centrum). I arbetet kommer du att arbeta med ett pedagogiskt arbetssätt och ett lågaffektivt bemötande. I ditt uppdrag kommer du att dokumentera i vårt verksamhetssystem, ta ansvar för andra ansvarsområden inom gruppbostaden samt inom förvaltningen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har • Omvårdnadsutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren anser likvärdig • Erfarenhet av arbete mot individer med autism och andra funktionsnedsättningar • Förmåga att hantera utåtagerande beteende utifrån ett lågaffektivt förhållningssätt. • Erfarenhet av att arbeta med tydliggörande pedagogik. • Dokumentation är en viktig arbetsuppgift så det krävs att du har god datorvana och kan uttrycka dig väl i det svenska språket i tal och skrift. Du behöver vara lugn och trygg i dig själv för att lyckas i din yrkesroll. Det krävs att du har ett förhållningssätt som innefattar tålamod i arbetet med brukarna. Du har en förmåga att vara en aktiv lagspelare, ta egna initiativ och arbeta strukturerat och självständigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och intresse av att arbeta med målgruppen. B-körkort är ett krav I din ansökan önskar vi att erfarenheter av ovanstående beskrivs. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsterna kan komma att tillsättas innan annonstiden slut. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

15 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Pizzabagare sökes

Hej! Jag behöver en medarbetare som kan bra svenska eller Engelska, är social, inte rädd för arbete och kan baka pizza! Du kanske skulle passa in som pizzabagare hos oss på Pizzeria Capri i Skoghall Hammarö. Dina arbetsuppgifter kommer att bli baka pizza, förbereda, diska/städa. har du kunskap i köket så skulle det vara en fördel, tänker på ala carte / sallader. Jobbet skulle innebära att du jobbar ensam som pizza bagare 3 vardagar i vecka. Helt enkelt söker jag dig som vill jobba extra som pizzabagare på vardagar men det kan också bli jobb på helger. Capri Pizzeria ligger i Skoghall Hammarö har drivit den i 43år och är en välskött pizzeria / restaurang och kvarterskrog där alla känner alla med trevlig miljö. Så är du social, arbete villig och kan bra svenska/ engelska så är du välkommen! Mvh Zeljko Velemir Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Personliga assistenter till social man (sommar/timvikarier)

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Inom socialförvaltningen arbetar du dagligen med att ge trygghet, kvalité eller stöd till våra invånare. Vi som arbetar här värdesätter det personliga mötet mer än något annat. I takt med att vi växer utvecklar vi naturligt våra verksamheter, förnyar våra lokaler och har en utvecklingsvilja. Vi finns till för att ge Hammaröborna en bättre vardag och att få varje människa att med egen kraft skapa ett bra liv. ARBETSUPPGIFTER Vi söker personliga assistenter som skall arbeta med en social man som behöver stöd och vård dygnet runt. Du jobbar dag/kväll eller vaken natt. I arbetet ingår hantering av sond, hostmaskin och annan medicinsk apparatur. Som vikarie inom personlig assistent ersätter du ordinarie personal vid semester, sjukdom eller annan frånvaro. Vi behöver personal som kan jobba på en schemarad eller som timvikarier. Att jobba som personlig assistent kräver mognad och förmåga att sätta sig in i en annan människas situation. Du som söker ska vara självgående, lyhörd, flexibel och ansvarsfull. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från att ha jobbat med personer omfattade av LSS. Kravet på att dokumentera gör att du måste behärska svenska språket och kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift. Dokumentation görs i Combine, vårt verksamhetssystem. Vi använder oss av Time pool när det gäller bokningar av passen som du ska jobba. På arbetsplatsen jobbar alltid två assistenter tillsammans. Arbetstiden är förlagd dag/kväll/natt och alla veckans dagar. Tillträde enligt överenskommelse. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är trevlig och social och gärna utbildad undersköterska eller med motsvarande arbetslivserfarenheter. Det är meriterande att ha arbetat inom vård- och omsorg. Vi ser gärna att du har erfarenhet av BiPap och sond. Du behärskar svenska språket i tal och skrift och får gärna ha vana av dokumentation. B-körkort är ett krav samt tillgång till egen bil, detta krävs för att ta sig till arbetsplatsen. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

14 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Skogsmaskinförare till Fryken, Stora Enso Skog

Vill du växa med oss? Vi befinner oss i ett skede där vi rustar för framtiden, där vi hoppas att du vill vara med på denna resa i rollen som maskinförare hos oss – ett jobb som är perfekt för dig som gillar att vistas ute i skogen och som föredrar skiftarbete! Med oss växer skogen, människorna och affärerna. Vi söker nu en skogsmaskinförare där du blir en del av ett av våra maskinlag där du primärt kör skotare samt skördare vid behov i ett slutavverkningslag. Som maskinförare har du det viktiga uppdraget att avverka och transportera virke ut till farbar väg där det sedan hämtas för vidare transport till industrier. Vårt mål är att avverka skogen på ett så hållbart sätt som möjligt där du blir en viktig spelare i att fatta beslut om hur det ska gå till. I det dagliga arbetet jobbar du tillsammans med dina kollegor mot uppsatta mål och ni planerar och utför arbetet själva inom gruppen. Målet är att genomföra uppdraget så kvalitativt och effektivt som möjligt till bästa möjliga kostnad. Förutom körning så ingår även markarbeten som service och underhåll av maskinerna samt ekonomisk uppföljning. Miljön och de kontrollsystem du arbetar med är digital och IT- baserad. Rollen som maskinförare ställer höga krav på säkerhet, därför är det viktigt att jobba utifrån sunt förnuft och alltid följa maskinernas säkerhetsrutiner. Ditt arbetsområde är Sunne, Forshaga, Deje, Munkfors, Molkom och Karlstad och du kommer ha din kontorsplacering på Udden, i Skoghall. Du rapporterar till Intraprenören för det aktuella geografiska området. Vem söker vi? För att trivas och lyckas i den här rollen är det viktigt att du är säkerhetsmedveten och noggrann och du är bekväm med att jobba både självständigt och som en del av ett team. Vi söker dig som har erfarenhet av skogsmaskinskörning eller relevant utbildning. Du har erfarenhet av att köra skotare, har du även erfarenhet av skördare är det meriterande. Färdigheter och kvalifikationer som vi tror att du har: Du har en förmåga att jobba systematiskt och effektivt och som person besitter du ett driv i att leverera bra resultat Du tycker om att arbeta tillsammans i lag, kan ta ansvar för att sätta mål och uppnå resultat Du drivs av en nyfikenhet och en vilja av att utveckla och att utvecklas Du tycker att ett hållbart skogsbruk är framtiden och vill arbeta för ett företag som sätter värderingar högt på agendan, oavsett om det gäller hälsa och säkerhet, eller hållbarhet och affärsnytta Du hanterar svenska språket obehindrat i tal och i skrift B- körkort Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del i vår mångfaldsfrämjande arbetskultur som hjälper dig att utforska nya perspektiv och att utvecklas professionellt. Du kommer att tillsammans med dina kollegor bidra till en mer hållbar värld, eftersom vi tror att allt som görs av fossilbaserade material idag kan göras av ett träd imorgon. För att hålla dig säker på arbetet stöttar vi ditt fysiska och psykiska välbefinnande. Hur kan du ansöka till denna tjänst? Du kan endast skicka in din ansökan till oss via vårt rekryteringssystem. Då vi går igenom ansökningar löpande hoppas vi höra ifrån dig så snart som möjligt, men senast den 2 juni. Beroende av tjänst kan det hända att vi bjuder in dig till vårt videointervjuverktyg och/eller ber dig göra tester. Vår rekryteringsprocess kan också innefatta andra aktiviteter inför anställning, såsom bakgrundkontroll, referenstagning och hälsotest såväl som drogtest. Om du har frågor gällande rekryteringsprocessen, tveka inte att höra av dig till vår Talent Acquisition Partner Linda Andersson via [email protected]. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Intraprenör Mikael Karlsson på tel. 073 – 085 23 20 eller mejl: [email protected] Kom och jobba i The renewable materials company! Stora Enso är en ledande global leverantör av förnybara lösningar inom förpackningar, biomaterial och träprodukter och med detta en del av bioekonomin. Stora Enso är även en av världens största privata skogsägare. Vi skapar värde genom våra koldioxidsnåla och återvinningsbara fiberbaserade produkter, som hjälper våra kunder att tillgodose behovet av förnybara och hållbara produkter. Stora Enso har cirka 20 000 medarbetare, och 2023 uppgick omsättningen till 9,4 miljarder euro. Vi tror att mångfald stärker vår konkurrenskraft och bidrar till bättre beslutsfattande. Olika arbetsgrupper med olika bakgrund hjälper oss att utforska olika perspektiv och utmanar vårt sätt att tänka. Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden på arbetsplatsen och välkomnar sökande med olika bakgrund. Stora Enso är en arbetsgivare för lika möjligheter som följer icke-diskriminerande metoder. Se gärna våra filmer: https://www.youtube.com/watch?v=00kIaVzeLVM https://www.youtube.com/watch?v=6OxAbAKm5ls

13 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Inköpschef avverkning, Stora Enso Skog

Är du redo för nästa steg i din karriär och vill förena din passion för skogen tillsammans med din kunskap inom inköp, upphandlingar och förhandlingar? Då kan du vara vår nästa inköpschef för avverkning – en roll där du får leda inköpsstrategin och bidra till att skapa nya möjligheter för tillväxt och samarbeten! Med oss växer skogen, människorna och affärerna. Vi söker dig som ser skogen som en fantastisk möjlighet och tillgång, som brinner för att driva utveckling och jobba med proaktivt affärspartnerskap som gör oss lite bättre varje dag! I den här rollen kommer du att ansvara för upphandlingar och omförhandlingar av avtal för att säkerställa effektiva och hållbara affärer. Denna tjänst ger dig möjlighet att arbeta både operativt och strategiskt, med ansvar för hela inköpskedjan från inköpsplanering till leverantörskontraktering. Din vardag kommer därmed att inkludera inköpsplanering, leverantörsmöten, kontraktshantering, problemlösning med mera. Här är några av de ytterligare ansvarsområden och arbetsuppgifter som tillhör din roll: Utveckla och underhålla relationer med affärspartners för att maximera affärsmöjligheter, inklusive uppsökande inköp för att identifiera nya potentiella partners Utforma och implementera årliga affärsplaner som är i linje med företagets mål och strategier, med fokus på ständig förbättring av vår inköpsprocess Genomföra analyser av avtal och kostnader för att optimera och effektivisera verksamheten Följa upp avtalsenliga krav och säkerställa avtalsefterlevnad Hålla dig väl informerad och ha en djup förståelse för marknaden och dess utveckling Delta i och driva utvecklingsarbete både internt och externt för att främja vår inköpsstrategi och affärsutveckling Rollen erbjuder en fri och stimulerande arbetsmiljö med stor handlingsfrihet och inflytande. Du kommer kunna dra nytta av den starka kunskaps- och erfarenhetsbasen inom teamet, där du samarbetar med kunniga kollegor för att nå gemensamma mål. Du rapporterar till Sourcing and Logistics Director och kontorsplacering för tjänsten är på något av våra kontor inom verksamhetsområdet. Rollen kräver resor inom Sverige. Vem söker vi Vi söker dig som trivs med och känner dig bekväm som förhandlare och som besitter en stark affärsförståelse. Du drivs av utmaningar och har förmågan att hitta kreativa lösningar. Din kompetens bygger på en lämplig högskoleutbildning samt flerårig erfarenhet inom skogsbranschen. Färdigheter och kvalifikationer som vi tror att du har: Tidigare erfarenhet av inköp, upphandlingar och förhandlingsteknik med vana av att driva och leda inköpsprocesser, både på operativ och strategisk nivå Ett strukturerat arbetssätt med fokus på uppföljning och återkoppling God förmåga att planera och utföra ditt arbete självständigt Du är analytisk med god förståelse för helheten Inspirerande och övertygande kommunikationsförmåga Utmärkt kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och i skrift Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del i vår mångfaldsfrämjande arbetskultur som hjälper dig att utforska nya perspektiv och att utvecklas professionellt. Du kommer att tillsammans med dina kollegor bidra till en mer hållbar värld, eftersom vi tror att allt som görs av fossilbaserade material idag kan göras av ett träd imorgon. För att hålla dig säker på arbetet stöttar vi ditt fysiska och psykiska välbefinnande. Hur kan du ansöka till denna tjänst? Du kan endast skicka in din ansökan till oss via vårt rekryteringssystem. Då vi går igenom ansökningar löpande hoppas vi höra ifrån dig så snart som möjligt, men senast 2 juni. Beroende av tjänst kan det hända att vi bjuder in dig till vårt videointervjuverktyg och/eller ber dig göra tester. Vår rekryteringsprocess kan också innefatta andra aktiviteter inför anställning, såsom bakgrundkontroll, referenstagning och hälsotest såväl som drogtest. Om du har frågor gällande rekryteringsprocessen, tveka inte att höra av dig till vår Talent Acquisition Partner Linda Andersson på tel. 073 – 845 41 49 eller mejl: [email protected]. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sourcing and Logistics Director Anna Holmgren på tel. 073 – 824 46 30 eller mejl: [email protected] Kom och jobba i The renewable materials company! Stora Enso är en ledande global leverantör av förnybara lösningar inom förpackningar, biomaterial och träprodukter och med detta en del av bioekonomin. Stora Enso är även en av världens största privata skogsägare. Vi skapar värde genom våra koldioxidsnåla och återvinningsbara fiberbaserade produkter, som hjälper våra kunder att tillgodose behovet av förnybara och hållbara produkter. Stora Enso har cirka 20 000 medarbetare, och 2023 uppgick omsättningen till 9,4 miljarder euro. Vi tror att mångfald stärker vår konkurrenskraft och bidrar till bättre beslutsfattande. Olika arbetsgrupper med olika bakgrund hjälper oss att utforska olika perspektiv och utmanar vårt sätt att tänka. Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden på arbetsplatsen och välkomnar sökande med olika bakgrund. Stora Enso är en arbetsgivare för lika möjligheter som följer icke-diskriminerande metoder.

13 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Säljare för miljövänliga produkter i Skoghall

Hej alla hungriga säljare där ute! Vi söker efter dig med egen drivkraft och en positiv inställning för att ansluta till vårt vinnande team. Vårt företag har funnits sedan 1992 och har alltid varit en ledande kraft på marknaden. Vi utbildar våra säljare från grunden, så ingen tidigare erfarenhet behövs. Vi tror att viljan att lyckas är allt du behöver för att bli en toppsäljare, och vi kommer att förse dig med alla verktyg och resurser som krävs för att du ska nå ditt fulla potential. Våra tävlingar är legendariska, med priser som sträcker sig från VIP-resor till extra bonusar. Vi drivs av att se våra säljare ta sig till nya höjder och vi belönar hårt arbete och framgång. Vi är också ett miljövänligt företag, och vi tar vår planet på allvar. Våra produkter är alla miljövänliga och vi strävar efter att minska vår påverkan på miljön. Vi söker personer som brinner för försäljning och som har den självsäkerhet och beslutsamhet som krävs för att bli en toppsäljare. Om du har drivet att nå framgång och om du inte är rädd för en utmaning, så är du precis den typen av person som vi söker. Så om du är redo att ta ditt säljande till nästa nivå och ansluta till vårt vinnande team, ansök nu! Vi letar efter dig. Lön, bonusar och förmåner Du har en ingångslön på 24 500 kr i månaden när du jobbar heltid. Utöver detta har du provision på allt du säljer. Provisionen ökar hela tiden beroende på prestation och det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna på en månad, men du har alltid din grundtrygghet att falla tillbaka på. För att du som anställd ska känna extra trygghet omfattas du av både trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Du har körkort, tillgång till bil och kan börja omgående. Inom säljbranschen går ansökningsprocesserna snabbt. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet i tjänsten. Ett par röster om jobbet: "Jag har aldrig jobbat med försäljning tidigare och ändå har jag på bara några månader blivit företagets säljledare. Flexibiliteten i arbetstiderna gör att jag kan kombinera jobbet med mitt stora hästintresse.” – Minna, 21 år ”Det här är det bäst betalda jobb jag haft med mest fritid. Jag är inne på mitt femte år i företaget och trivs så bra att jag även rekryterat in min respektive. Jag har en mycket god lön och mitt enda fokus är att alltid vinna företagsresorna. – Robin, 43 år Om Produkten Produkten vi marknadsför tillverkas för hand i Tyskland med hög kvalitet och miljön i åtanke. Maskinen har lång livslängd, unika garantier, är 100% återvinningsbar och har en mängd olika funktioner och användningsområden. Produkten är designad av Christoph Böhler från B/F Design, Nürnberg, Tyskland. Mr Böhler är en berömd designer inom bilindustrin, där han bland annat designat för Audi och Bugatti. Han har även designat produkter åt Timberland, Zeiss, etc. Välkommen in med din ansökan! Säljare, flexibelt schema, grundlön, hög provision, tävlingar, miljövänligt

10 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
🎉Jobba som Festival Salesman!🎉 Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales. Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp. När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter. Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna. Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget. Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser. Vad vi erbjuder: Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner. Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00 Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet. Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Vill resa och se Sverige Hur man söker: Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb. Ansök via mail våran mail [email protected] , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Lärare i fritidshem

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Inom Bildningsförvaltningen arbetar du varje dag med att skapa förutsättningar för att våra barn och elever ska växa och utvecklas. Tack vare bra verksamhet i Hammarös förskolor och skolor ligger vi i topp bland Sveriges bästa skolkommuner. Hos oss står alltid barnen och eleverna i centrum genom att vi ser till deras behov. Vi förbereder barnen för framtiden. Vill du bli vår nya kollega? Götetorps skola erbjuder en utvecklande och stimulerande arbetsmiljö med höga förväntningar om måluppfyllelse för samtliga elever samt en miljö där lärare förväntas utvärdera och förändra sitt arbete efter eleverna. Tillsammans med oss bidrar du till en trivsam och effektiv arbetsorganisation genom en generös och positiv hållning med höga förväntningar på oss själva och varandra såväl som på eleverna! Vi hoppas att du vill vara med och utveckla vår fritidsverksamhet! Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som lärare i fritidshem arbetar du inom fritidshemmet och är en viktig funktion för den samlade skoldagen. Ditt huvuduppdrag är att tillsammans med övrig personal inom fritidshemmet planera, genomföra och utveckla fritidshemsverksamheten med utgångspunkt i våra styrdokument. Ditt uppdrag under skoldagen kan se olika ut utifrån din kompetens och elevernas behov. Du ingår i ett arbetslag där du förväntas aktivt bidra med ett lösnings- och resultatorienterat förhållningssätt med elevernas behov i centrum. Som lärare i fritidshemmet kommer du i nära samarbete med kollegor arbeta systematiskt för att tillgängliggöra undervisningen och lärmiljön för alla elever. Du ser, tillämpar och utvärderar ditt arbete med olika pedagogiska lösningar för att stimulera och skapa förutsättningar för utveckling och lärande tillsammans med andra. Du hittar strategier för att nå varje elev och stärka dem i såväl kunskapsutveckling som personlig utveckling. Du är uppdragsmedveten och självständig med god förmåga att bygga tillitsfulla relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. KVALIFIKATIONER Pedagogisk examen med inriktning fritidshem eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren anser stödjer uppdraget. Du omsätter läroplansmålen i en undervisning av hög kvalitet med ett utforskande arbetssätt inriktat mot en inkluderande praktik. God samarbetsförmåga, vilja och förmåga att medverka i skolutvecklingsarbetet. Stabil i värdegrunden med god kännedom om skolans uppdrag där du är en tydlig och positiv ledare i barngruppen med förmåga att skapa en god och tillgänglig lärmiljö i ett arbete som genomsyras av nyfikenhet och värme. Analytisk med förmåga att planera, genomföra, följa upp och utvärdera verksamhetens innehåll och ditt genomförande av undervisningen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och önskar i ansökan och eventuell intervju en beskrivning av dina förmågor i mötet med eleven, i ledarskapet och i samverkan med andra. Erfarenhet från arbete i förskoleklass, fritidshem och grundskola är meriterande. Rekryteringsprocessen kan startas innan ansökningstidens slut. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

8 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024