Lediga jobb i Höör

Sök totalt 75 lediga jobb i Höör

Tjäna 33 000 SEK/M

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations i Malmö för att tjäna 33 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 33 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 33 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Kock Elisefarm

Vill du vara en del av en fantastisk destination mitt i en idyllisk lantlig miljö? Elisefarm expanderar och söker nu en kock som brinner för att skapa enastående gästupplevelser. Hos oss är varje dag fylld av möjligheter att göra skillnad och skapa minnen för livet! Vi söker dig som vill vara med i vårt härliga team! Tjänsten är heltid och tillsvidare. Du behöver ha 6 års erfarenhet och brinna för matlagning! Vi arbetar med lokala råvaror, gör mat från grunden och vårt mål är nöjda gäster. Vi har öppet året om och serverar lunch måndag - lördag, brunch på söndagar och a la carte på kvällstid. Här finns spa, konferens, golf och ett hotell med 41 rum samt en festlokal som rymmer 170 personer, så här möter vi alla typer av gäster. Jobbtyp: Heltid, Fast

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Ekonomiassistent/ Administratör till Presto i Hässleholm!

Om tjänsten Nu söker vi en driven och kunnig kandidat till Presto i Hässleholm i rollen som ekonomiassistent/administratör. Du kommer att vara en viktig del av Prestos administrativa team och ansvara för diverse ekonomi/administrativa uppgifter. Tjänsten innebär en heltidsanställning på Prestos kontor i Hässleholm, med utmärkta pendlingsförbindelser. Du kommer att arbeta tillsammans med produktionscontrollern och ekonomi- och säljkoordinatorerna, och ha ansvar för administration och ekonomi. Det är en sex månaders konsulttjänst via Poolia, med goda möjligheter till direktanställning hos Presto därefter. Låter detta som tjänsten för dig? Tveka inte med din ansökan, urval och intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Telefon- och mailhantering • Diverse mindre debiteringar • Räkna fram och lägga på omkostnader på order innan fakturering • Komplettera och sammanställa avtalsprislistor, samt lägga in i system • Hantera förfallna fakturor och kvitta fakturor • Hantera leverantörsfakturor Vem är du? Personliga egenskaper: Vi söker dig som trivs i en fartfylld miljö och gillar att arbeta i en företagskultur där det händer mycket. Du är någon som siktar högt, tänker nytt, och vågar ifrågasätta. Dessutom är du van att arbeta självständigt och har en stark vilja att utvecklas. Erfarenhet: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Minst två års erfarenhet av arbete med ekonomi och administration, exempelvis som ekonomiassistent, redovisningsassistent, eller liknande • Stor vana att arbeta i ekonomisystem och Excel. Meriterande om du har erfarenhet av systemen Jeeves, Insikt, InExchange. Om verksamheten Presto är en framgångsrik organisation som präglas av tillväxt, hög effektivitet och en decentraliserad organisation. De är ett vinnarlag som drivs av engagerade medarbetare, och de ser fram emot att välkomna dig till teamet. Tveka inte med din ansökan då urval och intervjuer sker löpande. Om du är redo att vara med på Prestos framgångsresa, skicka in din ansökan så snart som möjligt! Observera att Presto, som verkar inom säkerhetsbranschen, vid anställning kommer att begära utdrag ur belastningsregistret, kreditprövning och drogtest.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Säljare | Grundlön + Provision

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Heltidsanställning Grundlön + Provision Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024
Resande Eventsäljare | Din biljett till karriärsmöjligheter & äventyr

Vi söker nu dig som vill ta klivet in i en stor säljorganisation men samtidigt vara med och utveckla och bygga upp ett helt nytt team tillsammans med dina kollegor. Ni kommer att få besöka många olika platser runtom i Sverige, träffa många olika härliga människor och utvecklas inom försäljning. Vi har alltid ett enormt tryck på ansökningar till den här typen av roll och det finns endast ett fåtal platser i detta nystartade team - så se till att skicka in din ansökan direkt för att få höra mer! VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag:Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. Karriärsmöjligheter:I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö:Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning:Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling:Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet:Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter:Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur:Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur:Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning:Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, ochvi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Sektoradministratör

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. Sektorn för Kultur, Arbete och Folkhälsa söker en sektoradministratör. Vår nuvarande sektoradministratör kommer att pensionera sig så vi söker en ersättare för henne. Sektorn består av följande verksamheter, arbetsmarknaden, integrationen, IFO, vuxenutbildningen, kultur- och fritidsenheten. Målet med sektorns arbete är att alla kommunmedborgare är egenförsörjande och har en innehållsrik och meningsfull fritid. Idag jobbar fem engagerade och positiva personer på KAF:s kansliet som ligger på Höörs Lärcentrum mitt i verksamheten. ARBETSUPPGIFTER Som sektoradministratör jobbar du nära sektorchefen och stöttar i planering, förberedelser och genomförande av olika aktiviteter och åtgärder. Du ansvarar för förberedelser inför möten och för även protokoll vid dessa. I arbetet ingår också personalrapportering, kontering av fakturor, debitering, diarieföring, arkivering, kontakt med kommunens föreningar och planering av träningstider samt andra administrativa arbetsuppgifter som förekommer. Som person ser vi att du kommer att trivas och lyckas i rollen om du strukturerad och noggrann samt serviceinriktad och initiativtagande. Du behöver kunna leda dig själv och se vad som behöver göras och agera därefter. I rollen krävs vidare att du har en god förmåga att prioritera och hantera flera parallella processer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är självgående med god förmåga till helhetstänkande, har en hög servicenivå och är noggrann. Då tjänsten innebär många kontaktytor är det viktigt att du är relationsskapande och har lätt för att samarbeta. För tjänsten krävs det att du har ett stort lösningsfokus och är strukturerad, tålmodig och prestigelös. Vi söker dig som - har minst gymnasieutbildning, gärna vidareutbildning med administrativ inriktning - har flera års yrkeserfarenhet av liknande administrativa uppgifter - har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. - har erfarenhet av protokollskrivning och diarieföring - har goda kunskaper om ärende- och dokumenthantering - har goda datorkunskaper, såsom Officepaketet samt digitala medier - har goda kunskaper om gällande lagar och regler som styr offentlig verksamhet och trivs med omväxlande arbetsuppgifter och är redo att ta eget ansvar. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan ansökningstiden har gått ut. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

14 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Gruppledare i hemtjänst, vikariat 6 månader

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. Är du en serviceinriktad och strukturerad person som vill ha ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik? Trivs du med att ha en samordnande roll, en bredd av arbetsuppgifter och har lätt för att skapa goda relationer? Då kanske just du är vår nya kollega! Nu söker vi en ny administratör/gruppledare till vårt befintliga team i hemtjänsten. ARBETSUPPGIFTER I rollen som administratör/gruppledare arbetar du med att stötta verksamheten och chef i deras dagliga arbete. Vi är dock en gemensam organisation och samverkan mellan enheterna förekommer. Du jobbar mycket självständigt men ingår i ett team om 4 stycken och har alltid en kollega att rådfråga vid behov. En stor del av ditt uppdrag innefattar administration i olika IT-system. Vidare har du kontakt med vår IT-support och finns som stöd vid frågor och beställningar i verksamheten. Du kan även komma att stötta chefer vid schemaläggning och personalplanering där du samverkar med vår bemanningsenhet. Du arbetar strukturerat med att ta emot beslut och verkställa dessa i LifeCare och har en förmåga att skapa goda relationer med övriga professioner i verksamheten. Du kommer att vara delaktig vid introduktion av nya medarbetare där du ordnar med behörigheter och inloggningar samt har hand om post-och nyckelhantering. Din roll hos oss är mycket viktig för att verksamheten ska fungera väl och vissa arbetsuppgifter kan ändras eller tillkomma under tidens gång. KVALIFIKATIONER Du har utbildning inom administration och/ eller erfarenhet som administratör/gruppledare inom hemtjänst. För att lyckas i rollen har du en god IT-vana. Det är meriterande om du har arbetat i Personec, Time Care Pool, Multi Access, LifeCare, Procapita, Phoniro samt system för nyckelhantering. Arbetet kräver att du kan arbeta i team men även på egen hand kan ta självständiga beslut utifrån vad situationen kräver. Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information samt ser möjligheter i förändringar. Du använder tiden effektivt och arbetar systematiskt och organiserat. Du ser till att arbetet slutförs och följer upp resultatet. Du är kommunikativ, professionell och positiv i ditt bemötande. Du visar intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att framföra lösningar. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval. Inför tillsättning av tjänster inom vissa delar av vår verksamhet kan vi komma att efterfråga utdrag ur belastningsregistret. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

14 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024