Lediga jobb i Kalmar

Sök totalt 442 lediga jobb i Kalmar

Undersköterskor/specialistundersköterskor till hemtjänsten

Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Då värderar du förmodligen, precis som vi, ett jobb som är viktigt på riktigt. Här på Kalmar kommun arbetar vi tillsammans för att hela tiden göra Kalmar ännu bättre - för alla som lever sina liv här, driver företag eller besöker vår fina kommun. Kalmar kommun har en äldreomsorg i nationell framkant. Kalmar kommun ska vara drivande när det gäller nya idéer, samverkan och ständigt förbättringsarbete med omsorgstagarna i centrum. Tillsammans gör vi Kalmars vård och omsorg ännu bättre dygnet runt. Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Kom och jobba med vårt härliga gäng i Kalmar kommuns hemtjänst. Ett lärorikt, utvecklande och roligt jobb. Du är en förlängd arm för de äldre och får möjlighet att hjälpa där det verkligen behövs, ingen dag är den andra lik! Genom ett processorienterat arbetssätt skapar vi tydliga strukturer och flöden i vår verksamhet med omsorgstagarens i fokus. Här bygger vi vår verksamhet på ett tvärprofessionellt förhållningssätt nerifrån och upp där vi vill att du ska vara med och påverka. Som undersköterska inom hemtjänsten är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att uppmuntra, stödja och motivera. En ny utmaning som hemtjänsten står inför är arbetet med nära vård vilket innebär arbetsuppgifter delegerad av legitimerad personal så som medicinsk sjukvård och rehabiliterande insatser. Inom hemtjänsten i Kalmar är vårt mål att du som är utbildad undersköterska ska arbeta som undersköterska, därav pågår nu ett arbete sedan ett par år att särskilja arbetsuppgifter däribland hemstäd som idag utförs av annan profession. KVALIFIKATIONER Du är utbildad undersköterska alternativt utbildad specialistundersköterska. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet inom äldreomsorgen och utökad delegering. Du har en god kommunikativ förmåga, lätt för att samverka och för att bygga goda relationer, då en stor del av arbetet innebär att skapa trygghet och kontakt med våra omsorgstagare, deras anhöriga och andra professioner. Vi är i en digitaliseringsutveckling vilket kräver god datorvana i olika system och att du vill vara med och driva ett innovativt utvecklingsarbete. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är positiv, ansvarstagande och har en förmåga att anpassa dig efter nya förutsättningar. Körkort är meriterande. För att kunna komma i fråga för en anställning inom omsorgsförvaltningen i Kalmar kommun ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. På polisens hemsida https://polisen.se/ väljer du registerutdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning. ÖVRIGT För att alla ansökningar ska bli likvärdigt granskade vid urvalsprocessen måste du söka via länken i varje specifik tjänst. OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev. Vi undanber oss erbjudanden och försäljningssamtal om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Biträdande rektor för årskurserna 7-9 Lindsdalsskolorna

Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Då värderar du förmodligen, precis som vi, ett jobb som är viktigt på riktigt. Här på Kalmar kommun arbetar vi tillsammans för att hela tiden göra Kalmar ännu bättre - för alla som lever sina liv här, driver företag eller besöker vår fina kommun. Utbildningsförvaltningens verksamheter har utvecklats starkt under de senaste tio åren, med ökande resultat för eleverna, höga värden när det gäller nöjdhet och trygghet, och inte minst en av Sveriges högsta lärarbehörigheter. Vi vill fånga alla barns och elevers lust att lära samt uppmuntra varje individ att vilja utvecklas. Lindsdalsskolorna är en enhet med två skolor: Lindsdalsskolan och Sjöängsskolan. Vi finns i norra delen av Kalmar. Här går ca 1 100 elever och ca 135 personer arbetar här. Vi är en F-9 skola, 4-5 paralleller i alla årskurser. Vi har en rektor och tre och biträdande rektorer (du blir den tredje biträdande rektor). Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Denna tjänst gäller för årskurserna 7-9. Biträder rektor i dennes ledning av enhetens verksamhet med den dagliga och pedagogiska ledningen och samordningen. I tjänsten ingår fullt personal-, verksamhetsansvar och elevhälsaarbete. Nu söker vi dig som är trygg och tydlig ledare med känsla för pedagogiskt ledarskap. Du är intresserad av skolutveckling och systematiskt kvalitetsarbete. I tjänsten ingår att vara operativ i det vardagliga arbetet för pedagogerna och eleverna. Du ingår i en ledningsgrupp tillsammans med rektor och biträdande rektorer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lärarlegitimation för årskurserna 7-9 och erfarenhet av läraryrket. Du är en person som tillsammans med ledning- personal och vårdnadshavare ansvarar för att elever får: trygghet, kunskaper och färdigheter av god kvalitet som når målen enligt läroplanen. Du är flexibel och lösningsfokuserad och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du har gedigen digital kompetens. Erfarenhet av tidigare skolledaruppdrag och rektorsutbildning är meriterande. ÖVRIGT För att alla ansökningar ska bli likvärdigt granskade vid urvalsprocessen måste du söka via länken i varje specifik tjänst. OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev. Vi undanber oss erbjudanden och försäljningssamtal om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Ekonomiassistent till Tecomatic AB

Om företaget Med miljön och klimatet i fokus arbetar vi på Tecomatic med våra kunder för att säkra renare vatten, en starkare infrastruktur och en bättre miljö. Vi projekterar och färdigställer erosionsskydd och anläggningar för rening av dagvatten samt sedimenttömning av dammar. Genom vår unika kompetens och mångåriga praktiska erfarenhet är vi en värdefull aktör i allt från rådgivning till hela entreprenader. Tecomatic har hela Sverige som verksamhetsområde med kontor i Stockholm, Kalmar och Örnsköldsvik. Läs gärna mer på vår hemsida www.tecomatic.com Tjänstebeskrivning Är du en stjärna på löpande redovisning? Önskar du att vidareutveckla dina ekonomiska kunskaper? Då kan det vara dig vi söker. Vår organisation växer och vi förstärker med ytterligare en kollega. Välkommen med din ansökan! En stor del av arbetet kommer att handla om löpande bokföring, fakturering, hantering av in- och utbetalningar samt diverse avstämningar. Du kommer att stämma av balanskonton och göra månadsbokslut samt vara behjälplig vid årsbokslut. Utöver detta tillkommer arbetsuppgifter så som reskontraadministration och hantering av tidrapporter och utlägg. Du fungerar som en servicefunktion gentemot organisationen, kunder och leverantörer när det gäller andra vanligt förekommande administrativa uppgifter. Då du har många både interna och externa kontakter är det viktigt att du är serviceinriktad, social och positiv. Vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter: • Koordinering av möten och andra företagsevent • Bistå projektledarna med administrativa uppgifter • Assistera vid upphandlingar och inköp av material • Framtagande av interna instruktioner / dokumenthantering • Uppdatering / administration kring företagets fordonspark I denna roll erbjuds du möjligheten att utvecklas inom området lön. Företagets löneadministration är idag utlagd på extern part och vår plan är att ta hem denna. Det här gör att du får chansen att på sikt administrera våra anställdas löner som till antalet är ett 30-tal. Tjänsten är ny så du kommer få ett stort mandat i utformningen av rollen och utveckling av rutiner och processer kopplat till området. Du kommer att ha ett nära samarbete med och vara ett viktigt administrativt stöd till olika avdelningar inom företaget. Du uppskattar flexibilitet, trivs med att arbeta med olika projekt och har en positiv inställning till förändring. Som ekonomiassistent hos oss ingår du i ett engagerat team och du rapporterar direkt till Ekonomichef. Tjänsten är heltid och placeringsorten är Kalmar. Kvalifikationer Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi / redovisning och som har jobbat några år med ovan beskrivna ekonomiuppgifter. Självklart har du goda kunskaper i Officepaketet med tyngdpunkt i Excel. Du kan uttrycka dig väl på svenska, i såväl tal som skrift. Tjänsten som ekonomiassistent förutsätter insikt i och förmåga att tillämpa gällande regelverk inom ekonomiområdet. Eftersom arbetet innebär daglig kontakt och interaktion med andra människor behövs kommunikativ skicklighet och stor samarbetsförmåga. Vi söker dig som har en förmåga att självständigt planera och driva ditt arbete och kan prioritera när det behövs. Vidare är du en person som har sinne för siffror och är noggrann, strukturerad och analytisk. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vad erbjuder vi dig? Vi ger dig en spännande resa i en organisation som växer, där det ständigt är något på gång och där din röst räknas. Vi på Tecomatic är en familjär arbetsplats med många skratt och gemensam kafferast varje dag. Vi ställer höga krav på oss själva, men prestige tror vi inte alls på. Snabba beslutsvägar och nya förslag välkomnas och vi hoppas att du vill vara med och bidra med dina erfarenheter och idéer! Låter det intressant? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Terése S Carlstedt på telefon 0734-666 884 eller e-post [email protected] Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se, senast XX 2024. I den här rekryteringen kommer vi att arbeta med ett löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag. Med anledningen av den nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Funderar du på att flytta till Kalmar län? Då kan det vara bra att känna till att det finns extra stöd och vägledning att få. På www.flyttahit.nu kan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit.nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län. Välkommen med din ansökan! Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Personlig assistent som vikarie samt extra i sommar

Just nu söker vi en vikarie som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår manliga kund i utkanten av Kalmar. Vad innebär den här tjänsten? Du kommer vara behjälplig vår kund i alla vardagliga sysslor som förekommer i och utanför hemmet. Hade varit roligt om du delar vår kunds intresse för naturen. Vår kund är ute på dagliga promenader i ur och skur. Arbetstiderna är förlagda på både vardagar dagtid samt helger dagtid. Tjänsten är en behovsanställning med lite extra i sommar Vem söker vi? Vi söker en kvinna i åldern 30-60 år som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). har körkort och bil då det är svårt att ta sig till kund med buss Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Vid behov samt lite extra i sommar Arbetstider: Vardagar och helger dagtid Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2024-05-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef| Linda Eliasson 010-130 30 06 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Software Developer - NMS Tuning

NMS Tuning in Kalmar is now looking for additional new employees for our expansion. We are looking for YOU who are motivated to reach new levels and be able to create a really good career in sales and are stubborn to succeed REALLY! If you have the above, you can get as far as you want in this profession! Working hours are flexible and can vary by agreement. But the position we are looking for is full-time 40h/w. We are looking for 1-2 salespeople. You will work together with our other salespeople and in close contact with the CEO of the company to ensure that everything runs as smoothly as possible. The position entails a fixed monthly salary + very good commissions. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Socialt extrajobb i Kalmar med omnejd | Sommar

Är du på jakt efter ett jobb som är väldigt mångsidigt och som dessutom är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Manpower dig som vill ta dig an ett extrajobb till vår kunds verksamhet i Kalmar med omnejd! Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Arbetsbeskrivning I rollen kommer du att ha blandade arbetsuppgifter, främst kommer det handla om att leverera ut datorer till kunder i Kalmar med omnejd. Kan även handla om emballagehantering samt att hålla enklare genomgångar för grupper gällande datorerna. Är det dig vi söker till tjänsten? För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt och att du känner dig bekväm med att ha mycket eget ansvar. Det är också viktigt att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Vi söker dig som är social och gillar att vara strukturerad och organiserad. Krav för tjänsten är att du * Behärskar svenska i både tal och i skrift * B-körkort * Har ett tekniskt intresse Meriterande för tjänsten är att du har tillgång till bil för att ta dig runt till kunderna i Kalmar med omnejd. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Kort om uppdraget Placeringsort: Kalmar med omnejd Anställningsform: Extrajobb, kort uppdrag mellan augsuti och september Arbetstider: Dagskift, främst mellan 07.00-16.00 Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Säsongspersonal Spannmål

Säsongspersonal till Spannmålshantering - Tjärhovet Är du intresserad av produktion och lantbruksbranschen och är på jakt efter en säsongsanställning? Sök då tjänsten som säsongspersonal för spannmålshantering hos oss! VAD BLIR DU EN DEL AV? Swedish Agro På Swedish Agro skapar vi värde för svenskt lantbruk genom att vara en helhetsleverantör för den enskilda lantbrukaren och erbjuder insatsvaror, foder och maskiner av högsta kvalitet. Vi representerar branschens ledande varumärken CLAAS, HORSCH, METSJÖ, RAUCH, SPEARHEAD, SCANSTONE, AVR, AGXEED och DALBO och har en av Europas modernaste foderfabriker och tillverkar foder för flera djurslag. Vi har en gemensam tro att vi är starkare tillsammans och arbetar för långsiktighet, kvalité och lönsamhet.   DINA PRIMÄRA ANSVARSOMRÅDEN Hantera spannmål på foderfabrik Vi söker nu säsongspersonal till Spannmålshanteringen på Swedish Agro i Kalmar där vi tar emot och torkar spannmål. Anställningen avser en tidsbestämd period under skördeperioden med skiftgång och trolig start i början av augusti och ca 4–6 veckor framåt. DIN PROFIL Arbetsvillig och produktionsintresserad säsongspersonal Vi söker dig som är ambitiös och arbetsvillig med ett stort intresse för produktion. Meriterande om du har erfarenhet inom produktion, lantbruk eller industri. Det är också meriterande om du har en vana av att hantera olika typer av fordon eller redskap så som lyft eller travers som är vanligt förekommande inom produktion. För att vara aktuell för tjänsten ser vi också att du uppfyller följande: • Gymnasieutbildning eller viss arbetslivserfarenhet är ett krav • Fyllt 18 år är ett krav • Svenska språket i tal och skrift är ett krav • Meriterande med truckkort • Meriterande med förarbevis lastmaskin och travers VI ERBJUDER Starkare tillsammans På Swedish Agro bygger vår grund på samarbete och vi har en grundläggande tro att vi är starkare tillsammans. Vi erbjuder därmed en arbetsplats där vi utvecklas tillsammans – över avdelningar, kompetenser och landsgränser. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi anstränger oss för att skapa de bästa ramarna för välmående, utveckling och inflytande. Med starkt tilltro till varandra skapar vi förutsättningar för flexibelt arbete, förmåner, utveckling och förtroendearbetstid. ÄR DU INTRESSERAD? Så ansöker du Om du tycker att tjänsten låter spännande, skicka gärna din ansökan och CV idag eller så snart som möjligt genom att klicka på ”ANSÖK”. Vi räknar med att hålla intervjuer löpande och vi avbryter sökandet när rätt kandidat har hittats.Ytterligare information om tjänsterna ges av Driftschef Bo Lorentzson, tfn 0480-611 89. Vi tror att mångfald stärker lösningen av uppgifter. Vi uppmanar därför alla intresserade – oavsett bakgrund – att söka tjänsten. Vi hoppas att höra från dig! EN INTERNATIONELL KONCERN Vi vill skapa värde! För lantbruket, för lantbrukaren och för våra medarbetare. Swedish Agro är en del av Danish Agro-gruppen, där vi är mer än 5 000 kollegor fördelade på 100+ företag i 15 länder. Från fältet till skärmen är medarbetarna kärnan i vår förmåga att skapa värde och utveckla framtidens lantbruk. De säkerställer att vi kan spela en avgörande roll i branschens digitala och gröna omställning – och att vi varje dag hjälper bonden att odla mat i världsklass. Och vi behöver dig också! Är du mer nyfiken på Danish Agor- koncernen? Se vår koncernfilm här!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
B2B SÄLJARE PÅ ENGELSKA

NMS Tuning i Kalmar söker nu ytterliggare nya medarbetare för våran expansion. Arbetsuppgifterna innebär att kontakta verkstäder, både "Kalla" samtal men även lite varmare samtal där ägare av verkstäder har skickat in en förfrågan om mer information att gå med i vårt nätverk. Vi söker DIG som är motiverad till att nå nya nivåer och kunna skapa en riktigt bra kariärr inom försäljning samt är envis att lyckas PÅ RIKTIGT! Har du det ovannämnda så kan du komma hur långt som helst inom detta yrket! Arbetstiderna är flexibla och kan variera efter överenskommelse. Men tjänsten vi söker är heltid 40h/v. Vi söker 1-2 säljare.Du kommer att arbeta tillsammans med våra andra säljare och i nära kontakt med VD för företaget för att allt ska glida på så smidigt som möjligt. Betald utbildning fås på plats vid start. Tjänsten innebär en fast månadslön + väldigt bra provisioner. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Radiofysiker till kärnkraftsbranschen

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning AFRY Nuclear Sweden fokuserar på kärnkraft där uppdrag inom anläggningsutveckling, underhåll, strålsäkerhet, säkerhetsanalyser, avveckling och tekniska utredningar såväl som projektledning är vår vardag. Vi har en unik förtroendeposition på vår marknad, och arbetar ofta i väldigt nära samarbeten med våra kunder. Vi har nu ett behov av att förstärka vår grupp med en radiofysiker för konsultuppdrag inom kärnkraftsbranschen. I rollen som radiofysiker kommer du att arbeta med radiokemiska analyser av olika typer av materialprovning, bearbetning av analysresultat samt även granskning. Du kommer skriva instruktioner och rapporter, delta i driftsättning av nya analysinstrument samt kontroll och kalibrering. Även metodutveckling av radiokemiska mätningar av materialprover. Du arbetar i tätt samarbete med andra personer med spetskompetenser inom en rad olika områden. Du får genom denna roll möjlighet att utvecklas som radiofysiker och chansen till ett dynamiskt arbete med olika spännande uppdrag inom en aktuell och stabil bransch. Kravspecifikation Personliga egenskaper är något som vi värderar högt för att du ska trivas i rollen. Hos oss väntar en möjlighet att bygga vidare på den grund av förtroende som vi skapat hos våra kunder. Därför värdesätter vi förmågan att kunna utveckla och underhålla befintliga relationer med kunder och kollegor, såväl som att skapa nya. Vidare tror vi att du som person har en analytisk förmåga, såväl som en god förmåga att snabbt förstå och sätta dig in i komplexa frågor och problem. För att lyckas i rollen behöver du ha följande erfarenheter och bakgrund: Universitets- eller högskoleutbildning inom kemi, radiofysik eller sjukhusfysik, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet Kunskap inom radiologisk mätteknik Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då båda språken används frekvent inom AFRY och hos våra kunder B-körkort då resor är en naturlig del av tjänsten Det här ser vi som meriterande: Erfarenhet av gammaspektroskopiska mätningar Vana att hantera mjukvaror för gammamätningar, tex GammaVision, Angle och Lwis eller liknande Erfarenhet från arbete inom kärnteknisk anläggning Eftersom tjänsten verkar inom säkerhetsklassade områden kommer du att genomgå drogtester och säkerhetsprövningar innan anställning kan påbörjas. Ytterligare information På AFRY är vi många som är passionerade, inte bara på jobbet utan även på fritiden. Jobb och fritid behöver inte vara två åtskilda komponenter som slåss om din uppmärksamhet. Här ryms båda delar. Vi tror nämligen att om du har roligt i livet presterar du också bättre! Vi vill vara din ideala arbetsgivare, oavsett fas i livet, och vi förstår vikten av en balans mellan privatliv och arbete. Därför passar vi på att redan här nämna några av de förmåner du erhåller om du börjar hos oss: Fast lön och kollektivtal – Trygga komponenter som är en självklarhet för oss! Utfyllnad av lön vid föräldraledighet Vidareutveckling i form av utbildningar och våra uppdrag samt genom att nätverka med våra duktiga konsulter Club AFRY – Vår personalklubb med möjlighet till kultur och sportevenemang, bokklubb, stuguthyrning, yoga mm. I denna roll utgår du från vårt kontor i antingen Oskarshamn eller Kalmar. Resor förekommer på veckobasis till våra kunders kärnkraftsanläggningar. Har vi fångat ditt intresse? Hoppas det! Sista ansökningsdatum är 16 juni. Intervjuer och urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Jag som blir din chef heter Marie Nilsson, jag värdesätter öppenhet och transparens och främjar för ett öppet klimat i gruppen. Glädje, nyfikenhet och att våga vara modig kännetecknar min personlighet och jag strävar efter att det även ska genomsyra sektionens arbete. Tillsammans skapar vi förutsättningarna för en trevlig, spännande och stimulerande arbetsdag. Kontaktuppgifter Marie Nilsson, Sektionschef Nuclear [email protected] Titta gärna in på Maries Linkedin här Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024