Junior Delprojektledare till SAAB Dynamics

SAAB Dynamics söker nu en Delprojektledare som är en samordnare och kan hantera komplexa uppgifter i en dynamisk miljö. I denna roll blir du en av nyckelpersonerna i projekten, där du kombinerar rollerna som strategisk planerare och hands-on problemlösare. Låter det som du? Välkommen in med din ansökan! Om tjänsten Som Delprojektledare på SAAB Dynamics kommer du att leda projektaktiviteter i delprojekt för att uppfylla kundkrav inom utsatt tid och budget. Du kommer att ha ett nära samarbete med projektplanerare, samordna med olika delar av projektteamet och regelbundet rapportera framsteg och utmaningar till projektledaren för att bidra till effektiv projektgenomförande. Du blir den som håller i trådarna för dina delprojekt inom produktion, från att koordinera resurser med verktyg till att vara på plats i produktionen för att säkerställa att projektmålen nås. Kunskap i IFS eller liknande affärssystem är en fördel, då det underlättar i den dagliga verksamheten. Du kommer tillhöra sektionen som jobbar inom Ground Combat vilket i hårda drag innebär handburna vapen. I teamet finns det roller såsom Produktvårdare, Produktvårdkoordinatorer och Delprojektledare. Vi söker dig som Relevant ingenjörsutbildning såsom maskiningenjör, elektroteknik etc. Talar och skriver obehindrat på svenska eftersom språket används i det dagliga arbetet Utöver det läggs stor vikt vid personlig lämplighet och vi tror att du som söker är kreativ och strukturerad. Vidare tror vi också att du är ansvarstagande, driven och kan stå för dina resultat. Du ska vilja arbeta självständigt såväl som i team.  Om anställningen Denna befattning kräver att du genomgår och blir godkänd, vid var tids gällande, bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Ambitionen från Kunden och vår sida är att du blir direktanställd hos kunden efter 6 månader.  Vi tillämpar löpande urval, så tveka inte på att skicka in din ansökan.  Om kundföretaget Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land-, och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av deras intäkter går till forskning och utveckling. Kunden ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Företaget respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet. Om anställningen:  Omfattning: Heltid. Start: Enligt överenskommelse Placering: Karlskoga Rekryteringsansvarig: Stina Högström, [email protected] Lön: Marknadsmässig månadslön. Om Friday: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag. Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

31 maj 2024
Sista ansökan:
29 juli 2024
Parkarbetare för trädinventering

I natursköna Karlskoga händer det mycket spännande just nu. I vår stad har du alltid nära till både vacker natur och den högteknologiska industrinäringen. Vi erbjuder dig en välkomnande arbetsplats där människor och innovationer får växa. Välkommen till ett meningsfullt arbete där du verkligen kan göra skillnad! Samhälle och serviceförvaltningen arbetar efter ett tillitsbaserat ledarskap där styrning, kultur och arbetssätt fokuserar på en tilltro till de anställdas kunskap, omdöme och vilja att utföra ett bra arbete och möta medborgarnas behov. På förvaltningen arbetar vi aktivt med att stärka lagandan, skapa god arbetsmiljö och förbättra våra arbetssätt. Alla medarbetare deltar i detta förbättringsarbete med målsättning att vara ett effektivt och sammansvetsat team som har roligt och utvecklas på jobbet. På Park- och Verkstadsenheten ansvarar vi för drift, underhåll och utveckling av kommunens grönytor och allmänna utemiljöer. Parksektionen består av 15 medarbetare som sköter allmänna platser och utemiljöer inom kommunen, både på allmän platsmark och inom kvartersmark där kommunen är fastighetsägare. Dessa ytor och objekt innefattar bland annat lekplatser, torgytor, parker, kommunala fastigheter, skolor/förskolor, tätortsnära skogsmark. Vår strävan ligger i att skapa välkomnande, trygga och vackra miljöer för våra invånare att vistas i. ARBETSUPPGIFTER Ditt arbete kommer att innefatta inventering av gatu- och parkträd i Karlskoga stad. Arbetet innefattar att utifrån en färdig inventeringsmodell samla in och sammanställa data och bedöma skick på dessa träd. Arbetet utförs självständigt och till största del i fält. Administrativt arbete med sammanställande av inhämtad information ingår i arbetet. Du har god kännedom om träd och växtlighet. Artbestämmande, bedömning av vitalitet och kunskap om träd och växters biologi är grundläggande förutsättningar för detta uppdrag. Du är, tillsammans med dina kollegor, ansvarig för att arbetsuppgifterna utförs på ett korrekt och säkert sätt samt att ni tillsammans skapar en välkomnande, trevlig stämning och god arbetsmiljö. KVALIFIKATIONER Tidigare genomför eller pågående utbildning och/eller tidigare erfarenhet inom trädgård eller annan relevant bransch. Vi söker dig som trivs med ett flexibelt arbete utomhus. För tjänsten krävs att du kan kommunicera på svenska i både tal och skrift. Datorvana ser vi som en förutsättning då vissa administrativa uppgifter ingår i arbetet. Meriterande är: B-körkort för manuell växellåda ÖVRIGT Vi har löpande urval och intervjuer. Karlskoga kommun ingår i finskt förvaltningsområde och har därmed ett ansvar för att värna om det finska språkets ställning. Det innebär bland annat att vi ska erbjuda förskoleverksamhet och äldreomsorg på finska. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

31 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

30 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

30 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

30 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Vi utökar och söker ytterligare en skolpsykolog till centrala elevhälsan

Att utveckla eller utvecklas. Det är inte frågan. Hos oss är det självklart att du får göra både och: växa i din yrkesroll och samtidigt vara med och tillsammans med dina kollegor utveckla Karlskoga. I vår natursköna stad händer det mycket spännande just nu. Här har du alltid nära till både vacker natur och den högteknologiska industrinäringen. Vi erbjuder dig en välkomnande arbetsplats där människor och innovationer får växa. Vi som jobbar inom psykologgruppen i den centrala elevhälsan är ett mindre men starkt team. Vi har nära till beslut och rapporterar direkt till kommunens Elevhälsochef. Inom teamet stöttar och kompletterar vi varandra så att vi tillsammans täcker in ett stort kompetensområde. Vi har ett öppet klimat med högt till tak där alla frågor är välkomna. Vi värdesätter varandra och har roligt på jobbet. Vi finns i centralt belägna lokaler i nära anslutning till resecentrum i Karlskoga. Där finns även skolförvaltningens ledningsgrupp och andra funktioner inom förvaltningen vilket främjar det nära samarbetet. Karlskogas skolförvaltning är inne i en spännande period med ett pågående utvecklingsarbete. Syftet är att stärka hur elevhälsan blir en viktig del av det systematiska kvalitetsarbetet. I det arbetet kommer du som skolpsykolog spela en avgörande roll för hur vi kan arbeta både på övergripande nivå och enhetsnivå. För oss är det viktigt med en balans mellan arbetsliv och vardag. Vi tror på frihet under ansvar där du har möjlighet att planera upplägget på ditt arbete och till viss del arbeta hemifrån. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten innebär att du en del av ett team av skolpsykologer däribland en PLA som alla är en del av den centrala elevhälsan. Du deltar i det främjande och förebyggande arbetet för att stödja elevernas utveckling mot utbildningens mål. Du har elevers bästa i fokus och i ditt arbete ingår även att förmedla psykologisk kunskap till vårdnadshavare och personal inom skolan. Arbetsuppgifterna, utöver ovanstående, består bland annat av att: • delta och stödja skolorna i det systematiska elevhälsoarbetet • arbeta konsultativt gentemot pedagoger och andra professioner inom skolan • handleda personal • vid behov utföra utredningar på individnivå med frågeställning intellektuell funktionsnedsättning • bidra med förståelse och kunskap om hur psykologiska faktorer i samverkan med miljön påverkar elevers möjligheter till att lära och må bra i skolan. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en psykologexamen. Du är strukturerad och har förmåga att självständigt planera och organisera ditt arbete så att det leder till önskade resultat inom givna tidsramar. Du värdesätter och bidrar till ett gott samarbete genom att ha ett öppet, tillmötesgående och prestigelöst förhållningssätt där fokus är att hitta lösningar för att nå det gemensamma målet. Din analytiska förmåga gör att du löser problem utan att missa de långsiktiga strategierna och ser logik och samband i komplex information eller miljö. Du har lätt för att skapa och underhålla goda relationer till elever, vårdnadshavare och kollegor. För att kunna hantera de administrativa system du har som stöd i ditt arbete förväntas du besitta goda IT-kunskaper och lätt kunna ta dig an digitala system. Vidare behärskar du det svenska språket på så sätt att du kan kommunicera med elever, kollegor och vårdnadshavare samt att du skriftligt kan dokumentera det som verksamheten kräver. Det är meriterande om du har: • psykologlegitimation • B-körkort • kompetens/erfarenhet av att genomföra utredningar med WISC, WAIS, och CAS samt SON-R 6-40 och SON-R 2-8 • erfarenhet av utredningsarbete samt handledning/utbildning till personal • erfarenhet av att arbeta i PMO och ProReNata • erfarenhet av elevhälsoarbete lokalt och/eller centralt Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi tillämpar löpande urval och intervjuer i denna rekrytering. Registerkontroll För att få arbeta inom förskola, skola samt ungdoms- och fritidsverksamhet ska du, enligt lagen om registerkontroll lämna registerutdrag från polisens belastningsregister. Du ska själv begära utdrag hos Rikspolisstyrelsen med blanketten "Utdrag ur belastningsregistret" i blankettarkivet från polisens webbplats.

30 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Handläggare ekonomiskt bistånd

I natursköna Karlskoga händer det mycket spännande just nu. I vår stad har du alltid nära till både vacker natur och den högteknologiska industrinäringen. Vi erbjuder dig en välkomnande arbetsplats där människor och innovationer får växa. Välkommen till ett meningsfullt arbete där du verkligen kan göra skillnad! Socialförvaltningen arbetar för att alla medborgare, vid behov ska kunna få det stöd som de i olika situationer kan behöva. Detta görs inom ramen för socialtjänstens uppdrag och olika lagstiftningar samt utifrån socialförvaltningens värdegrund. Det kan gälla hemvård, särskilt boende, råd och stöd till personer med funktionsnedsättning, försörjningsstöd, eller hjälp vid missbruksproblem. Inom förvaltningen finns också kommunens kompetensförsörjningsenhet. Socialförvaltningen är uppdelad i fem områden Hemvård, vård- och omsorgsboende, hälso- och sjukvård, Individ- och familjeomsorg samt området för personer med funktionsnedsättning. Kompetensförsörjningsenheten är en del av individ- och familjeomsorgen, och är indelad i sex grupper: handläggningsgrupp, coachgrupp samt gruppen för placering i och stöd till socialt företagande (GPS). Inom enheten finns även administrationen, stödet till personer med en missbruksproblematik genom vårt vuxenteam och öppenvården Tellus samt Bosamgruppen som kan ge stöd och vägledning till bostadslösa och i insatser kopplade till ett boende. Kompetensförsörjningsenheten har två ansvariga enhetschefer som leder teamet tillsammans med en biträdande enhetschef. Den biträdande enhetschefen blir din närmsta chef. ARBETSUPPGIFTER Arbetet inom Kompetensförsörjningsenheten innebär bland annat att hjälpa brukare till egen försörjning genom socialt förändringsarbete och ett coachande förhållningssätt där individens egna resurser står i centrum och tillvaratas på bästa sätt. Du kommer arbeta med människor som befinner sig i en utsatt situation. Ditt arbete är i handläggningsgruppens mottagning där arbetsuppgifterna innebär att administrera, utreda och bedöma rätten till ekonomiskt bistånd. Det sker genom kontroller och individuella bedömningar med utgångspunkt i socialtjänstlagen. Utredningarna på mottagningen innebär mycket telefonkontakter såväl som personliga möten. Tempot kan ibland vara högt då det kan inkomma flera komplicerade men spännande ärenden. Som socialsekreterare i mottagningen spelar man en avgörande roll i att identifiera klienters behov och samverkan mellan interna och externa aktörer är därför en viktig del av arbetet. Dokumentation, rättssäkerhet och ett gott bemötande är också viktiga delar av vårt arbete. Utifrån ett BIP inspirerat förhållningssätt kommer klienten att följas av en coach, vilka har det tätaste samarbetet på den enskildes väg mot egen försörjning. I dina arbetsuppgifter ingår, utöver att göra nödvändiga kontroller, att utreda och fatta beslut på den enskildes ansökan om ekonomiskt bistånd utifrån coachens bedömning av hur klientens individuella planering efterföljs. Som nyanställd på mottagningsgruppen får du introduktion och tillgång till mentor och handläggningsstöd. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är socionom, socialadministratör eller har en utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi söker dig som är nyfiken, engagerad, positiv och som har förståelse för uppdraget. Det är meriterande att du har erfarenhet av arbete med handläggning och myndighetsutövning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Karlskoga kommun ingår i finskt förvaltningsområde och har därmed ett ansvar för att värna om det finska språkets ställning. Det innebär bland annat att vi ska erbjuda förskoleverksamhet och äldreomsorg på finska. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

30 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Processingenjör till Cambrex Karlskoga AB

Som en del av vår Produktionsavdelning, är ditt huvudsakliga uppdrag att vara länken mellan fabrikerna och forsknings- och utvecklingsavdelningen. Du ingår i ett team med engagerade kollegor från flera olika funktioner där vi ställer stora krav på att du tar ansvar för att nyttja både dina och andras kompetenser för att gemensamt nå resultat. Som Processingenjör hos oss får du en unik helhetssyn då du arbetar med våra kemiska produkter genom hela tillverkningskampanjer. Utifrån process- och metodbeskrivningar tar du fram instruktioner som behövs inför och under tillverkning i fabrik. Du följer produkterna genom tillverkningen, ofta på plats i fabriken, och utreder löpande produkt- och processrelaterade frågor. Som Processingenjör fokuserar du på att säkerställa en kund- och uppdragsfokuserad processutveckling med avseende på säkerhet och kvalitet. I arbetsuppgifterna ingår även bland annat att: • Designa process i fabrik utifrån metod utvecklad av våra kemister på FoU • Förbereda och tillsammans med andra funktioner genomföra säkerhetsgranskningar • Skapa och driva ändringsärenden • Driva kontinuerliga processförbättringar • Stödja fabrikspersonalen i processrelaterade frågor • Definiera krav på utrustning för nya/ändrade processer • Utreda och förebygga avvikelser i samband med produktion • Delta i kvalificeringar och valideringar • Driva och genomföra förbättringsprojekt Processingenjörsrollen ger dig ett omväxlande och utmanande arbete med en bred bas för goda utvecklingsmöjligheter i rollen och inom företaget. Cambrex expanderar och har många långsiktiga projekt som ger en positiv bild av framtiden. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en civilingenjörs- alternativt högskoleingenjörsexamen, gärna med inriktning på kemiteknik, teknisk biologi, eller likande. Vi tror också att du har ett intresse för teknik eller har en teknisk bakgrund. Har du dessutom erfarenhet från processindustri och tillverkning enligt cGMP är det meriterande. Eftersom arbetet sker kampanjvis eller i projektform ställs stora krav på att du kan arbeta effektivt tillsammans med andra för att uppnå resultat. Det innebär att du är kommunikativ med god förmåga att skapa helhetsperspektiv i ditt arbete. Arbetet som Processingenjör ställer krav på att du kan hantera stora mängder information på hög komplexitetsnivå. Du ska även ha förmågan att omsätta dina kunskaper till en sammanhängande och logisk dokumentation. KONTAKTINFORMATION Har du frågor angående tjänsten? Kontakta Robert Stranne, Produktionschef PC2, på tfn 073-805 13 70. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Åsa Jakobsen Fahlin, HR, tfn 070-208 67 48. Fackliga kontaktpersoner: Fanny Salonen, Akademikerföreningen, tfn 072-724 76 11 och Emelie Enger, Unionen, tfn 073-078 48 92. Välkommen med din ansökan!

30 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Vi söker dig som vill jobba som montör hos oss på Saab Dynamics

Funderar du på att byta jobb och söker efter en långsiktig och professionell arbetsgivare? Söker du ett jobb där du får möjlighet att bidra med din kompetens för ett högre syfte? Vill du känna att du bidrar till att skapa trygghet? Då är Saab rätt arbetsplats för dig! Din roll Vi växer och behöver bli fler i vår produktion i Karlskoga. Vi söker dig som vill arbeta som montör. Arbetet som montör på Saab Dynamics innebär att du tillsammans med ditt team monterar delar av våra produkter. Tillsammans ansvarar teamet för kvalitet, leverans och effektivitet. En naturlig del av arbetet är att jobba med ständiga förbättringar. Du behöver se positivt på förändringar och ha lätt att kommunicera med andra. Vi ställer även höga krav på motorik, uthållighet och noggrannhet då det krävs av arbetet. Arbetet som montör innefattar bland annat att: * utföra montering * avsyna produkter * aktivt läsa och förstå instruktioner, ritningar samt andra dokument på både svenska och engelska bidra med ständiga förbättringar * på ett tydligt sätt kunna kommunicera status på ditt arbete och eventuella avvikelser. Din profil Vi söker dig med erfarenhet från industrin, alternativt annan arbetslivserfarenhet som vi bedömer som relevant för tjänsten. Vi tror att du som söker har arbetat i alla fall i 3-4 år och har en positiv inställning, är noggrann, bra på att arbeta i team och är drivande inom dina ansvarsområden. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet då vår verksamhet kräver ett moget och ansvarsfullt arbetssätt. Vi ställer också höga krav på samarbetsförmåga och lyhördhet inom organisationen. Erfarenhet av mekanisk och/eller elektrisk montering är meriterande, likaså teknisk utbildning. För att lyckas i rollen ser vi att du har goda kunskaper i både svenska och engelska, då arbetet kräver att du kan förstå och ta till dig av information på båda språken i såväl skriftlig som muntlig form. Tjänsten som montör är stationerad vid Björkborns industriområde, Karlskoga. Rollen tillhör IF Metalls avtalsområde och vi tillämpar visstidsanställning på 12 månader. Vi tillämpar olika former av skiftgång och förläggningen varierar beroende på vilken avdelning du blir anställd på, det är därmed ett krav att du kan arbeta skift. Arbetstiderna kan eventuellt komma att ändras under anställningstiden. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vänligen observera att detta är en kanal för spontanansökningar. Vi rekryterar löpande vid behov och kommer då att utgå från de ansökningar som finns inom ramen för denna annons. Skicka gärna in din ansökan genom att bifoga ditt CV samt personliga brev där du beskriver varför vi bör anställa just dig. Vad du bli en del av Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld. Läs mer om oss här På Dynamics delar alla medarbetare ett och samma uppdrag: att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle. Oavsett om det handlar om missilsystem, undervattensteknik, kamouflagelösningar, understödsvapen, träningssystem eller fältsjukhus är du som jobbar med oss en del av vår mission. Vi jobbar i nära samarbete med att utveckla, tillverka och underhålla våra världsledande produkter, system och lösningar till kunder över hela världen. Om du är intresserad av vilka förmåner som du kan ta del av som anställd på Saab i Sverige, kan du läsa om dem här Saab är ett företag där människan står i centrum. Vi har en god arbetsmiljö där vi stöttar och hjälper varandra att göra vårt bästa. Kontinuerligt lärande, välmående, karriär- och talangutveckling är exempel på områden där vi alltid arbetar hårt för att säkerställa att du som medarbetare får de möjligheter som du behöver.

30 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Svetsare

Om tjänsten Letar du nya utmaningar? Vi på Ikett Personalpartner söker just nu en svetsare till en av våra kunder i Karlskoga! Du kommer att arbeta med svetsning av material i tjocklekarna 1mm-20mm i både metoderna TIG samt MIG/MAG. Du kommer att svetsa i bland annat aluminium. Din kompetens och yrkesskicklighet kommer ständigt att prövas tillsammans med ett team av härliga kollegor som jobbar mot gemensamma mål att ständigt förbättra både arbete och produkt. Starttid: Omgående Arbetstider: Dagtid/2-skift Din profil Du som söker är samarbets- och lösningsinriktad, flexibel med en känsla för hög kvalité genom noggrant arbete. Vi lägger stor vikt i dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Krav: - EN 287-1, 131 MIG-svetsning - EN 287-1, 141 TIG-svetsning gärna i aluminium. - EN 287-1, 135 MAG-svetsning - Ritningsläsning - God svenska i tal och skrift Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

30 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024