Lediga jobb i Malmö

2340 Lediga jobb i Malmö. Vår jobbsida erbjuder de senaste karriärmöjligheterna i Malmö, med diverse tjänster inom olika branscher. Sök och ansök enkelt idag för din nästa professionella utmaning.

Nagelterapeut

VT Nails i Limhamn (Malmö) söker nya medarbetare som brinner för Naglar. Du ska vara stress tåligt och positiv samt glad person

1 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Medicinisk sekreterare till Endoskopimottagning i Malmö

Gör skillnad. Varje dag. Söker du en arbetsplats där du får arbeta i ett engagerat och motiverat team samt har möjlighet att vara med och driva utvecklingen framåt? Då har du chansen att bli vår nya kollega på Endoskopimottagningen i Malmö! På endoskopimottagningen utförs undersökningar i hela mag- och tarmkanalen. Vi utför gastroskopier, koloskopier, duodenoskopier, kapselundersökningar, ESD (Electrostatic Discharge), endoskopiskt ultraljud och ERCP (Endoskopisk Retrograd Cholangio-Pankreatografi) både i diagnostiskt syfte och behandlingar. Då vi tillhör ett universitetssjukhus utförs en del avancerade undersökningar och vi ligger hela tiden i framkant vad gäller forskning och utveckling, och bedriver forskning på enheten. Vi har en växande verksamhet och arbetar med nära samarbete i team bestående av sjuksköterskor, läkare, undersköterskor och medicinska sekreterare. Vi träffas varje morgon vid pulstavlan för att gå igenom dagens program. Varje vecka har vi möten där vi diskuterar rutiner och förbättringar. Därtill har vi inplanerade utbildningstillfälle minst en gång per månad. ARBETSUPPGIFTER Hos oss arbetar du tillsammans med din medicinska sekreterare kollega och utför vårdadministrativt arbete kring patientens möte med vården såsom 1177, diktatskrivning och vårddokumentation i PACS och Melior. I dina arbetsuppgifter ingår också remiss- och posthantering. Som ny kollega hos oss möts du av vårdpersonal med lång erfarenhet av arbete med patienter inom gastroenterologi. Vi är tillsammans ett härligt gäng som har goda samarbete professioner emellan, detta för att våra patienter ska få så bra vård som möjligt! KVALIFIKATIONER Du som söker har en godkänd utbildning i Hälso- och sjukvårdsadministration 80p KY eller 400p YH, alternativt motsvarande godkänd medicinsk- eller läkarsekreterarutbildning. Vi välkomnar både dig som har mångårig erfarenhet och dig som är nyexaminerad. Du har goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift samt goda kunskaper i engelska. Vidare har du goda kunskaper i medicinsk terminologi. Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet som medicinsk sekreterare samt har arbetat i system som Sectra, PACS, Melior och Pasis. Vi ser det som en fördel om du har utbildning inom diagnosklassificering. Vi söker dig som vill arbeta i en organisation som är i ständig utveckling. Du tycker om att samarbeta men kan även arbeta självständigt och göra egna bedömningar samt prioritera mellan olika arbetsuppgifter när det krävs. Som person är du nyfiken och flexibel samt har ett intresse och en vilja att utvecklas i din yrkesroll. Du delar med dig av din kunskap och erfarenheter samt arbetar aktivt för en positiv arbetsmiljö. Vi är måna om att hitta rätt person till denna tjänst och lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! ÖVRIGT Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt i allt vi gör. Skånes universitetssjukhus (Sus) finns i Lund och Malmö och är landets tredje största sjukhus. Sus är ett kunskapsnav för hälso- och sjukvård i livets alla skeden på regional, nationell och internationell nivå. Våra 12 000 medarbetare är med och driver utvecklingen inom universitetssjukhusets tre uppdragsområden: vård, forskning och utbildning. Hos oss får du arbeta i en värderingsstyrd organisation som utvecklar hälso- och sjukvården tillsammans med patienter och deras närstående. Välkommen! På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

1 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Säljare till Malmö

Vi söker Dig som Vill vara med och skapa historia på vår fortsatt spännande resa inom NCH Europes affärsområde Lubricants. Du har passion och glädje för försäljning och kundrelationer – du får gärna ha en ”let’s go get it” attityd. För rollen är det inget krav att du har erfarenhet av smörjmedel eller försäljning sedan tidigare, men gärna bevisade goda resultat i tidigare roller och att du bor i Malmö med omnejd. Vilka är NCH? Kanske är du ny i branschen och känner inte till oss sedan tidigare. NCH Corporation är ett globalt företag med familjekänsla, som erbjuder samma fördelar som ett internationellt företag med de personliga relationerna som ett litet företag. NCH Europe ingår i den internationella koncernen NCH Corporation. Vi bygger relationer med kunder inom olika industrier (ex. tillverkning, gruvdrift och transport) och tillhandahåller förstklassiga smörjmedel, bränsletillsatser, motoroljor och mycket mer. Med mer än 8500 anställda över hela världen och verksamhet på flera kontinenter, är vi en perfekt plats för dig att visa vad du går för när du utvecklas, växer och formar din karriär. Vad innebär rollen? Det här är ett säljjobb som skiljer sig från mängden. Vår grundvärdering är "people doing business with people”. Vi är en värderingsstyrd organisation med högpresterande och stödjande arbetskultur. Som säljare på NCH Europe inom plattformen Lubricants, kommer du att vara ute och besöka våra kunder för att ta reda på hur vi kan skapa värden till deras verksamhet. Du trivs lika bra på verkstadsgolvet som du gör på kundens kontor. Även om du har titeln säljare behöver kunden se dig som en partner under hela säljprocessen. Detta innebär en varierande vardag som ställer krav på effektivitet och eget driv. Du representerar och demonstrerar några av branschens bästa produkter. Det handlar om att förstå kundens verksamhet och hitta lösningar för deras behov. För att uppnå detta krävs det att du bygger upp ett brett kontaktnät hos kunden och är duktig på att bygga långsiktiga kundrelationer. Vi erbjuder dig: Ett internationellt och innovativt företag med högkvalitativa premiumprodukter En introduktion med successiv upptrappning i kompetensutveckling, med praktiskt arbete ute i fält där du får coaching och stöd av din närmaste försäljningschef En unik kombination av självständighet och kamratskap där du är en del av ett team En roll med utvecklingsmöjligheter och karriärplan Marknadens främsta CRM-system - Salesforce Bilersättning och kollektivavtal Förväntad årsinkomst: 1:a året 500.000 SEK, 2:a året 600.000+ SEK Vi önskar att du: Har en ”go get it” attityd med en medryckande energi. Din personlighet kommer att vara avgörande för rollen Är van vid att arbeta självständigt men uppskattar också att bidra och utvecklas i ett vinnande team Trivs med människor och tycker det är roligt att bygga relationer med nya och befintliga kunder Pratar och skriver flytande svenska samt har bra kunskaper i engelska Har en komplett gymnasieexamen Har grundläggande datorkunskaper Eftergymnasiala studier är meriterande Har B-körkort Tycker du om att träffa människor och bygga relationer? Inte rädd för att bli lite smutsig om händerna och dessutom är morgonpigg? Då är det här verkligen något för dig! Tveka inte att ansöka redan idag. Ansökningarna hanteras löpande. För mer info om tjänsten är du välkommen att ringa Carl Wängemar på 076-844 00 12. Skicka ditt CV och din ansökan så snart som möjligt till [email protected] Tjänsten tillsätts så snart vi har hittat rätt person.

1 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Chaufför inom Matleverans

Velosity Delivery Services letar efter Chaufför att leverera mat inom Malmö från olika restaurang som vi har avtal med. Arbetstiderna : 17-21 (alla dagar-vid behöv) Vi letar folk som har lätt att köra bil eller moped inom Malmö. Pluggar du deltid och du behöver en extra jobb vid sidan av dina studier? Då är perfekt! Älskar du att jobba på en högt tempo? Är du en positiv och social person? Då skicka gärna din ansökan via emal!

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Pizzaiolo/Pizzabagare

Pizzaiolo Är detta intressant? Kort bakgrund Osteria Di La är en del av ett familjeägt företag med 3 italienska restauranger. Vi söker nu personal till vårt pågående projekt. Osteria DiLa mitt i centrala Malmö Vi startade vår verksamhet 2010 och med italiensk matkultur som låg oss varmt om hjärtat. Våra restauranger finns i centrumstaden, Davidhallstorg och innerstaden skomakaregatan i Malmö och Slottstaden i Malmö. Vi vill laga italiensk mat med de allra bästa råvarorna från grunden, där varje ögonblick i matlagningsprocessen är lika viktig för att få fram den bästa kvaliteten på våra råvaror.. Att sätta kundens upplevelse i centrum när det kommer till service och kvalitet är absolut viktigast för oss Vad behöver vi? I skrivande stund söker vi pizzakockar med restaurangerfarenhet. Pizzaiolo med minst 2-5 års erfarenhet som vill utvecklas i vår restauarant. Du är dedikerad till ditt arbete och tycker om att arbeta med råvaror från grunden. Du har också ett genuint intresse för italiensk matlagning och kultur. Personlighetsdrag- Stresstålig- Inget är omöjligt - Flexibel och anpassningsbar till arbetstider som kan variera beroende på situation. - Du är resultatinriktad och strukturerad. – Du ställer höga krav på dig själv för att lyckas i ditt arbete. - Bra lagspelare med mycket hud på näsan. Skicka också din ålder och bild på dig själv. Vi vill ha dig för långtidskontrakt. Vi erbjuder boende inklusive i lönen. Vi är glada om du talar italienska och engelska. skriv pizzaiolo i ämne/Ämne. Pizzaiolo Is this interesting? Short background Osteria Di La is part of a family-owned business with 3 Italian restaurants. we are now looking for staff for our ongoing project. Osteria DiLa in the middle of central Malmö ​We started our business in 2010 and with Italian food culture that was close to our hearts. Our restaurants are located in the center city, Davidhallstorg and the inner city skomakaregatan in Malmö and Slottstaden in Malmö. We want to prepare Italian food with the very best ingredients from scratch, where every moment of the cooking process is equally important to bring out the best quality of our ingredients.. Putting the customer's experience at the center when it comes to service and quality is absolute most important to us What do we need? At the time of writing, we are looking for pizzachefs with restaurant experience. Pizzaiolo with at least 2-5 years of experience who want to develop in our restauarant. You are dedicated to your work and enjoy working with raw materials from scratch. You also have a genuine interest in Italian cooking and culture. Personal characteristics - Stress resistant - Nothing is impossible - Flexible and adaptable to working hours that can vary depending on the situation. - You are results-oriented and structured. - You make high demands on yourself in order to succeed in your work. - Good team player with a lot of skin on his nose.Pleace also send your age and picture of your self. We would like you for long timecontract. We offer accommodation including in the salary. We are happy if you speak Italian and English. write pizzaiolo in subject/Ämne.

1 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Vill du arbeta som innesäljare? Se hit!

Är du redo att ta det första steget mot en givande karriär? Hos oss får du chansen att vara en del av ett företag som brinner för att säkerställa människors trygghet mot brand och andra faror. Här kan du växa och utveckla dina försäljningsfärdigheter samtidigt som du utforskar en spännande position som kommer att tända en passion inom dig och leda dig mot framgång! Vad vi gör: Presto arbetar nära företag och organisationer för att skydda deras verksamheter mot brand och olyckor. Genom skräddarsydda lösningar minimerar vi effektivt riskerna med hjälp av expertrådgivning, omfattande utbildningar, säkra produkter och en förstklassig service. Att vara en del av Presto innebär att du aktivt bidrar till att göra skillnad och rädda liv. Vi är ett team som delar en gemensam drivkraft att växa och arbeta tillsammans för att skapa säkrare miljöer. Vi söker dig: Vi letar efter entusiastiska och energiska individer som vill ta steget in i försäljningsvärlden. Om du brinner för utveckling och värdesätter teamwork är du precis den vi letar efter. Vi tror på att arbeta tillsammans för att uppnå gemensamma mål och söker därför teamspelare som delar vår syn. Om rollen: Som en del av vårt team kommer du att spela en viktig roll för att säkerställa att våra kunder får bästa möjliga brandskydd. Du kommer att marknadsföra och främja våra produkter och tjänster för att öka intresset och försäljningen. Ditt ansvar inkluderar att driva försäljningskampanjer, bearbeta nya kunder och bygga långsiktiga relationer. Arbetet utförs från kontoret med fokus på telefon, e-post och interna system. Du kommer att vara nyckelpersonen för att säkerställa högkvalitativt brandskydd och framgångsrik marknadsföring. Ditt engagemang för kundnöjdhet och ökad försäljning är avgörande för att vi ska fortsätta vara en pålitlig partner inom branschen. Praktisk information: Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med provanställning Arbetstider: Måndag-fredag, 8-17 Plats: Östergatan 20, Malmö 211 25 Tack för att du överväger att bli en del av Presto. Besök vår webbplats för att lära dig mer om oss på Workz och våra meningsfulla arbetsmöjligheter. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta oss gärna på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till Presto-teamet!

1 maj 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Undersköterska och receptionist sökes till Limhamns Sjöstad vårdcentral

Vi är stolta över att erbjuda ett omfattande utbud av medicinska tjänster, understött av våra två specialistläkare inom allmänmedicin, vilka har en omfattande erfarenhet inom området. Om du söker efter nya utmaningar, har du kommit rätt! Vårt erbjudande inkluderar läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, sjukgymnastik och kuratorstjänster. Vi strävar ständigt efter att utveckla vår verksamhet och erbjuda en högkvalitativ service till våra patienter. Genom aktivt arbete med kvalitetssäkring och kontinuerlig utveckling strävar vi efter att tillhandahålla professionell vård av högsta standard. Hos oss finns det betydande möjligheter att påverka och vara delaktig i vårt växande arbete. Vi söker nu en kvalificerad undersköterska som är intresserad av att arbeta inom primärvården. I rollen kommer du att arbeta på vårdcentralens mottagning där du assisterar vid både akuta och planerade besök samt hanterar provtagning, provsvar, remisser och EKG. Som receptionist kommer dina uppgifter att inkludera: Sedvanligt receptionistarbete med att välkomna och registrera patienter i PMO. Posthantering samt andra administrativa uppgifter. Krav på dig: Du är utbildad undersköterska eller receptionist och har tidigare erfarenhet av arbete inom primärvården. Flexibilitet, engagemang och positiv inställning är egenskaper som vi värdesätter. Vidare bör du ha god samarbetsförmåga, initiativrikedom och organisatoriska färdigheter. Du trivs både med att arbeta självständigt och i team och har förmågan att skapa starka relationer med patienter och kollegor. För dig är professionellt bemötande en självklarhet. I denna rekryteringsprocess tillämpar vi löpande urval, och intervjuer genomförs kontinuerligt.

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sjuksköterska sökes till Limhamns Sjöstad Vårdcentral

Om företaget Limhamns Sjöstad Vårdcentral är en nyetablerad privat vårdinrättning med moderna faciliteter och högkvalitativ vård, drivs på uppdrag av Region Skåne. Vi förenar professionalism och engagemang för att erbjuda våra patienter enastående vårdtjänster. Patienternas välbefinnande är vår främsta prioritet, och vi strävar efter att skapa en positiv och personcentrerad vårdmiljö. Genom att främja en sund livsstil och integrera hälsofrämjande åtgärder, inklusive fokus på kost och motion, strävar vi efter att förbättra hälsan och livskvaliteten för våra patienter. Vår vårdcentral består av två specialistläkare med omfattande erfarenhet inom allmänmedicin, vilket bidrar till vår förmåga att erbjuda en hög standard av vård och behandling. Om dig & din roll Vi letar efter dig som är en legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom distriktssköterska, och tidigare erfarenhet inom primärvården är meriterande. Utöver dina medicinska färdigheter värderar vi även starka administrativa kompetenser. Du förväntas hantera samtal och möta patienter med hög professionell standard och empati. Noggrann registrering och uppdatering av patientinformation i vårt journalsystem är av yttersta vikt. Vi söker självgående individer som kan fatta beslut och engagera sig i marknadsföringsaktiviteter för att främja vårdcentralens närvaro i samhället. Erfarenhet av att vara ansvarig för laboratorieverksamheten, inklusive provtagning, ses som en extra tillgång. Självklart förväntar vi oss också att du utför omvårdnad och behandlingar i enlighet med professionella riktlinjer och standarder. Vi erbjuder dig: Hos oss får du möjlighet att utveckla din kompetens och bredda din erfarenhet genom att arbeta med en mångfald av patienter och vara en viktig del av vårt tvärfunktionella team. Vi värdesätter att bygga långsiktiga och förtroendefulla relationer med både patienter och kollegor. På Limhamns Sjöstad Vårdcentral betonar vi även vikten av en balans mellan arbete och privatliv och erbjuder därför flexibla arbetstider samt en hållbar arbetsmiljö där våra medarbetare kan trivas och utvecklas. Skicka gärna ditt CV och personliga brev till oss via e-post på [email protected] Vi ser fram emot att välkomna dig som en värdefull medlem i vårt team!

1 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Receptionist Scandic Segevång, heltid

Strax norr om Malmö, ett par svängar in från E20 ligger nyrenoverade Scandic Segevång. Trots det naturnära läget är det nära till centrala Malmö och kommunikationerna dit är goda. Vi har en stor variation bland våra gäster, allt från business till semestrande familjer. Hotellet är en populär mötesplats för konferensgäster, lunchgäster och lobbyjobbare med en varm och välkomnande atmosfär: något som lätt smittar av sig på både gäster och medarbetare. Våra gäster är det viktigaste hos oss och att vi levererar service till dem på en mycket hög nivå är vårt främsta fokus. Det gör vi genom en stark servicekultur och ett hotell i toppklass men den allra viktigaste biten är de som gör det otroliga arbetet för vi ska nå dit- våra medarbetare! Nu söker vi en Receptionist till Scandic Segevång. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger). Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning med vikariat på heltid. Vi tillämpar provanställning. Din närmsta chef kommer att vara vår receptionschef. Varierat arbete som omfattar dagskift, kvällsskift och ibland nattskift under vardagar och helger. Vikariat med startdatum 22 juli 2024 och Slutdatum 10 oktober 2025. (Kan tänkas starta tidigare om möjligt). Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

1 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Fastighetsskötare

Fastighetsservice Lars-Inge Andersson AB är ett familjeföretag beläget i Ystad som grundades 2003. Vi arbetar sedan dess på uppdrag åt ägare av hyresfastigheter, kommersiella fastigheter samt bostadsrättsföreningar. Vi behöver nu utöka vårt team med ytterligare en fastighetsskötare. Vi erbjuder dig ett varierat, fritt arbete med mycket eget ansvar. Du kommer främst att arbeta med tillsyn, reparationer och underhåll av fastigheter. Det förekommer även en del arbetsuppgifter kring fastighetsteknik. Tjänsten kräver att du har god initiativförmåga och att du kan arbeta självständigt. Du kommer främst att arbeta i området kring Malmö. Men även arbete i Lund, Trelleborg och Ystad kan förekomma. Du är vårt ansikte utåt i fastigheterna och kommer att ha kontakt med hyresgäster och samarbetspartners, därav är det viktigt att du har god social kompetens. Vi vill att du har någon form av erfarenhet av arbete med fastigheter sedan tidigare. Då vi arbetar på uppdrag åt myndigheter kräver tjänsten att du inte förekommer i register hos varken polisen eller kronofogden. Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning. Skicka din ansökan med personligt brev och CV till [email protected]. Eventuella frågor besvaras också via denna mail. Urval sker löpande.

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024